Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

65 Locuri de Munca Manager in Oradea

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

65 Locuri de Munca Manager in Oradea

Cauta printr-o varietate mare de joburi Manager in Oradea si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Manager in Oradea si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Manager/​Consilier despagubiri accidente rutiere


Companie verificată
Aplica rapid
Căutăm un manager/consilier ca tine! Dacă te atrage ideea de a lucra într-o companie care pune preț pe talentul tău și care este dispusă să investească în pregătirea ta profesională, suntem convinși că merită să aplici. În plus, dacă esti o persoană: - perseverentă, dinamică, orientată către rezultate;- cu spirit antreprenorial;- care deține o capacitate de analiză și sinteză;- cu abilități de comunicare și negociere;- care merge înainte, indiferent de obstacole;- ești mai mult decât binevenită în echipa! Descrierea jobului: - Venim în sprijinul persoanelor vătămate sau a familiilor persoanelor decedate în accidente rutiere, acordându-le asistență pentru obținerea despăgubirilor cuvenite, de la societățile de asigurări. Responsabilitățile tale: Manager:- Recrutarea și selecția candidaților în vederea dezvoltării echipei;- Planificarea și organizarea activității;- Coordonarea, monitorizarea și evaluarea activității echipei;- Pregătirea și formarea deprinderilor specifice activității de
Serar Invest Consult SRL

Manager Proiect


Candidatul ideal Competențe necesare:Cunoaste legislatia privind derularea proiectelor in domeniul constructiilorCunoaste principiile de baza privind contracteleCunoaste procedurile de lansare a cererilor de oferta, de primire, inregistrare si deschidere a ofertelor; metodele de analiza si procedurile de selectie a ofertelorCunoaste sistemul de control financiarCunoaste metodele si procedurile de asigurare a calitatii, aplicabile la domeniul proiectului;Poseda aptitudini de interrelationare, de a conduce si de a motiva oameniiPoseda aptitudini de planificare, organizare si control al activitatiiPoseda aptitudini de luare de decizii si are initiativaDescrierea jobului Sarcini și responsabilități:- Este responsabil pentru implementarea cu succes a activitatilor proiectului si atingerii rezultatelor planificate in proiect- Propune, alege si adapteaza setul de proceduri si formulare (metodologia) de proiect dupa care se va derula proiectul- Supravegheaza desfasurarea saptamanala a proiectu
SANDORLUKACS CONSTRUCT S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 1022 de salarii introduse în Salario: 6568 RON/Luna

Manager Productie


Candidatul ideal Studii superioare profil tehnic;Experienta – min. 5 ani manager productie, coordonare minim 300 angajati;Experienta in industria automotive – constituie avantaj;Cunostinte constructie motoare electrice - constituie avantaj;Cunostinte bune de Lean Manufacturing;Experienta in utilizarea: 5S; First Off; 8D; Pareto; 5 Why;Cunoștinte bune de operare PC (Excel, Outlook, Word, Power Point);Cunoștinte de limba engleza nivel mediu (germana – constituie avantaj);Spirit de initiativa, creativitate si flexibilitate;Bune abilitati de organizare si gestionare a timpului;Experienta in training, coaching, leadership;Disponibilitate de relocareDescrierea jobului Monitorizarea si coordonarea proceselor de productieOrganizeaza si coordoneaza elaborarea procedurilor, instructiunilor de lucru;Raspunde de optimizarea si analiza proceselor;Asigura urmarirea indicatorilor de performanta specifici;Organizeaza si controleaza activitatile de mentinere si dezvoltare a capacitatilor de productie;R
HANNING MOTORS ROMANIA S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 89 de salarii introduse în Salario: 8000 RON/Luna

E-commerce Manager


Candidatul ideal Experienta intr-un rol similar in comertul electronic de cel puțin 3 ani;Experienta relevanta in managementul proiectelor de comert electronic;Experienta cu instrumente si tactici cheie de vanzare si marketing in comertul electronic;Abilitatea de a gestiona timpul eficient si de a prioritiza sarcinile;Intelegerea componente tehnologice ale comertului online;Cunostinte despre crearea si gestionarea bazelor de date;Cunoasterea tacticilor de optimizare a motoarelor de cautare si extragere a datelorDescrierea jobului Supravegherea și gestionarea departamentului de comert electronic;Gestionarea strategiei de comert electronic, in conformitate cu obiectivele companiei;Gestionarea resursele interfunctionale disponibile pentru a dezvolta procese de afaceri reciproc avantajoase si profitabile pentru companie si clienti;Gestionarea platformei de comert electronic: strategie, design, dezvoltare si optimizare, alaturi de echipa de dezvoltare web;Supravegherea sortimentul de produs
TRANSILVANIA GENERAL IMPORT-EXPORT S.​R.​L.​

Store Manager & Deputy Store Manager Halfprice


Candidatul ideal Director de magazin / Director adjunctStore Manager & Deputy Store Manager HALFPRICE Targu MuresOur expectations:proven experience in retail management (at least 1-2 years)outcome-driven and goal-oriented mindsetability to analyze sales resultshighly developed organization and planning skillsability to adapt the way of motivating, engaging and developing to the teameffective communication management and creating a culture of opennessexperience in fashion industry and managing team of at least 10 employees is a plusDescrierea jobului Store Manager & Deputy Store Manager HALFPRICE SIBIU/BRASOVYour scope of work:driving profitable sales managing all areas of the store (operational, team, processes)team management (recruitment, motivation, delegation, evaluation, training and development)organization and planning of the team’s working time based on sales targets and KPI’sprocessing and displaying the product according to the standardsensuring compliance with internal proce
SHOE EXPRESS S.​A.​

Asistent Manager /​ Contabilitate Primara


Candidatul ideal Persoana organizata, capabila sa lucreze in conditii de program flexibil, cu bune cunostinte de operare PC, abilitati de comunicare.Este necesara buna cunoastere a LIMBII ENGLEZE la nivel scris si vorbit.Descrierea jobului Facturare catre clienti, obtinere de informatii de la clienti pentru a putea factura, control facturi primite de la furnizori, control gestiune prin program ERP, diverse atributii de asistent manager.
TUROF DISTRIBUŢIE SRL

Asistent Manager - Departament Comercial


Candidatul ideal experienta in contabilitate primara constituie avantaj persoana dinamica ,foarte bine organizata sociabila,abilitati deosebite de comunicare orientata spre atingerea obiectivelor persoana pasionata de ceea ce face capacitate de gestionarea a unui volum de informatii detaliate abilitate de comunicare,organizare in echipa atitudine constructiva,perseverenta si gandire practica cunostiinte de operare pachet Office,avansat ExcelDescrierea jobului mentine relatia cu clientii on line, verifica plasarea comenzilor,comunicare pe online intocmeste rapoarte urmarirea si monitorizarea fluxului de comenzi implementarea contractelor in derulare si desfasuarea activitatilor cu caracter comercial coordonarea activitatilor zilnice ,identificarea si solutionarea problemelor aparute mentinerea relatiilor cu clientii/furnizorii documentarea cu privire la reglementarile in domeniul specific de activitate participa la initierea si intocmirea de noi proiecte in cadrul firmei emite documente
ALMA KERT S.​R.​L.​

Manager Magazin Zoocenter Oradea


Candidatul ideal - Profil: persoana ambitioasa, cu initiativa, orientata catre rezultat, pozitiva, dinamica, corecta, fire analitica- Necesita abilitati de comunicare, relationare, planificare, asimilare rapida de informatii, prezentare, coordonare echipa, cunostinte Microsoft World si Excell- Persoana orientata catre clientDescrierea jobului Responsabilitatile postului:- Conducerea, organizarea si optimizarea activitatii magazinului din subordine- Coordonarea, dezvoltarea si dupa caz, recrutarea echipei din subordine- Vanzarea directa catre consumator cand se impune- Realizarea obiectivelor stabilite- Supravegherea permanenta a competitorilor- Reprezentarea companiei in fata autoritatilor locale- Responsabilitatea gestiunii preluate
SC VABRO RETAIL SRL

Manager Zona Vanzari


Candidatul ideal Studii superioare. Experiență relevantă într-un post similar, preferabil în domeniul materialelor de construcții. Abilități de negociere, tehnici de prospectare și vânzare. Înțelegerea aspectelor financiare ale afacerii. Excelente abilități de comunicare, prezentare și relaționare. Spirit de echipă și orientare către client. Inițiativă și orientare către rezultat. Cunoștințe operare PC (MS Office) și limba engleză (nivel intermediar). Permis de conducere categoria B și disponibilitate pentru călătorii.Descrierea jobului Responsabilități principale: Menținerea și dezvoltarea portofoliului de clienți prin identificarea de noi oportunități de afaceri în zona de responsabilitate (județele Bihor, Arad, Sălaj). Promovarea produselor și a imaginii companiei în relațiile cu clienții actuali și potențiali. Realizarea de oferte și negocierea termenilor contractuali, în conformitate cu regulile interne și limitele de responsabilitate. Urmărirea derulării contractelor și asigurare
XELLA RO SRL

Director Economic/​manager/​administrator


Candidatul ideal Bune calitati de comunicareIntegritate, capacitate de analiza si optimizareDeterminat in abordareSa fi participat la implementarea de proiecte diverse respectiv gestiunea optima a resurselor necesare realizarii acestoraDescrierea jobului Sa negocieze contracte cu diversi executanti, furnizori, colaboratori, clienti si sa urmareasca buna desfasurare a acestoraSa intocmeasca situatii economico-financiare, bugete, planificari, etc.Optimizarea profitabilitatii respectiv analizarea saptamanala a factorilor de influentia a costurilor pe categorii si etape: executie, preturi furnizori de bunuri si servicii, vanzari, etc.Cercetarea/analiza pietei si a consumatorilor pentru corecta pozitionare si configurare a produsului imobiliar si proiectului in ansamblul luiActivitatea de gestionare a implementarii proiectului. Ex: studierea prevederilor din Autorizatia de Construire, DTAC , PT, PUZ, PUD.Supervizarea si coordonarea graficului de executie a lucrarilor de constructieSa gestio
STEINBERG PROPERTY INVEST SRL

Manager


Scurta descriere a companiei Inditex este cel mai mare retailer de fashion din lume, cu 8 branduri și peste 7,500 de magazine în întreaga lume. Succesul grupului Inditex se datorează talentului angajaților săi, care reprezintă cea mai valoroasă resursă a companiei. Cerinte • Ability to lead by example, motivate and develop staff• Strong organization and time management skills• Schedules and executes multiple tasks simultaneously• Goal oriented• Flexibility and problem solving ability• Uses initiative to seek proactive solutions• Excellent communication and interpersonal skills• Ability to work autonomously and as part of a team Responsabilitati • Sales and customer care: use commercial information and product knowledge to drive sales and other activities in the store using the internal provided tools, provides highest level of care to customers• HR & Team Management: recruits, interviews, develops and maintains a strong team, ensures that induction and relevant training are carried
Inditex

Media netă estimată pe baza celor 40868 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Area Sales Manager


Candidatul ideal Constituie avantaj experienta anterioara de vanzari; Minim 3 ani de experienta in domeniul produselor industriale (de preferat in domeniul echipamentelor de protectia muncii); Cunostinte de operare calculator: Word, Excel – nivel avansat; Cunostinte de limba engleza – nivel mediu; Posesor de permis de conducere Excelente abilitati de vanzare (negociere, comunicare persuasiva, perseverenta); Initiativa; Capacitate de analiza logica a situatiilor si informatiilor; Integritate profesionala; Disponibilitate pentru deplasari frecvente.Descrierea jobului Planifica si realizeaza vizite periodice la client; Identifica potentiali clienti in zona alocata; Intretine si dezvolta relatia cu clientii deja existenti ai companiei; Promoveaza intregul portofoliu de produse al companiei; Actualizeaza permanent baza de date cu clientii din zona de care este responsabil; Negociaza cu clientii conditiile comerciale in limitele de autoritate stabilite prin politica comerciala a Companiei; E
RENANIA TRADE SRL

Media netă estimată pe baza celor 164 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Manager Control Financiar /​ Tehnic


Candidatul ideal SC AVE BIHOR SRL angajeaza Manager Control Financiar / Tehnic , Manager Financial controller in OradeaCerinte: Absolvent studii superioare(tehnice, economice) Abilitati de comunciare si negociere Cunostinte de operare PC (Office) Cunoastere programelor: Nexus, Saga, Asis, Abilitati de monitorizare si control, a mai multor activitati. Cunoasterea limbii maghiare se considera avantaj.Descrierea jobului Atributii: Supravegherea proceselor economice si tehnice Cunoasterea legislatiei aplicabile la activitatea specifica Analiza investitiilor economice si tehnice Urmarirea starii mijloacelor fixe din punct de vedere tehnico-economic Efectuarea vizitelor de lucru pe teren Monitorizarea contractelor pe toata perioada activa Analizarea rapoartelor de lucru Oferirea suportului pentru controlul proceselor operative zilnice Pregatirea analizelor de cost Intocmirea rapoartelor lunare, trimestriale, anuale si a celor solicitate la cerere Controlling financiar, de performanta, de cos
AVE BIHOR SRL

Retail Manager Zonal


Candidatul ideal RETAIL MANAGER PENTRU ZONA DE CENTRU ( Cluj, Baia Mare,Oradea, Satu Mare,Sibiu)lti cauti loc de munca? Ne marim echipa!Daca iti dorestiunjob in domeniul vanzari lor .aplica si te vom programa la un interviu pentru a afla mai multe detalii.PROFILUL CANDIDATULUI :Minim 5 ani experienta in retail. minim 2 ani experienta intr-o pozitie similara.Buna organizare a muncii. atitudine de echipa, cunostinte mediide limba engleza. Capacitatea de aindruma. motiva idezvolta colegii n func ie de obiectivele setate.Capacitatea de a gestiona vanzari le si de a lucra cu planuride vanzari.Cunostiinte de operare Microsoft Office( Word, Excel. Outlook ). Capacitatea de a gestiona activitatea magazinelor din zona sa.Abilitati comerciale si atitudine adecvata fata de clienti.Bune calitati de comunicare si interpersonale.Experienta in managementul echipei. Atitudine orientata spre rezultate.RESPONSABILITATI :Recrutare.politica HR. instruire. coaching. conducerea si motivarea echipelor.Respon
SHOEBOX PRODUCT ROMANIA SRL

Key Account Manager


Candidatul ideal Constituie avantaj experienta anterioara de vanzari; Minim 3 ani de experienta in domeniul produselor industriale (de preferat in domeniul echipamentelor de protectia muncii); Cunostinte de operare calculator: Word, Excel – nivel avansat; Cunostinte de limba engleza – nivel mediu; Posesor de permis de conducere cat.B Excelente abilitati de vanzare (negociere, comunicare persuasiva, perseverenta); Initiativa; Capacitate de analiza logica a situatiilor si informatiilor; Integritate profesionala; Disponibilitate pentru deplasari frecvente.Descrierea jobului Planifica si realizeaza vizite periodice la client; Identifica potentiali clienti in zona alocata; Intretine si dezvolta relatia cu clientii deja existenti ai companiei; Promoveaza intregul portofoliu de produse al companiei; Actualizeaza permanent baza de date cu clientii din zona de care este responsabil; Negociaza cu clientii conditiile comerciale in limitele de autoritate stabilite prin politica comerciala a Compan
RENANIA TRADE SRL

Media netă estimată pe baza celor 491 de salarii introduse în Salario: 5500 RON/Luna

Relationship Manager Retail /​sme


Candidatul ideal Studii superioare finalizate, preferabil în domeniul economic;Experiență financiar-bancară în activitățile de promovare produse/ servicii și creditare/ analiză financiară raportate la segmentul de clienți persoane fizice/ juridice;Ai abilități de negociere și vânzare, totodată pe linie de comunicare și relaționare interpersonală, orientare către clienți și capacitatea de atingere a deadline-urilor și obiectivelor stabilite;Certificarea de pregătire profesională (inițială și/sau continuă) în domeniul distribuției de asigurări, reprezintă un avantaj;Limba engleză – min. nivel mediu;Bun utilizator al MS Office.CautamPersoana de încredere, responsabilă, integră și obiectivă;Care cunoaște evoluția curentă a piețelor financiar-bancare precum și oferta concurenței;Identifică noi oportunități de dezvoltare produse și servicii;Care manifesta o gandire analitica, cu atentie la detalii;O persoana orientată spre rezolvarea promptă a solicitărilor;Bune abilități de comunicare verba
ALPHA BANK ROMANIA SA

Manager Sala De Jocuri


Candidatul ideal - Experienta in managementul unei sali de jocuri de noroc min 2 ani;- Abilitati de conducere, planificare si organizare a activitatii;- Integritate, exigenta, obiectivitate, initiativa, sociabilitate, responsabilitate;- Consecventa in actiuni si eficienta personala;- Motivatie crescuta pentru rentabilizarea muncii si dezvoltarea activitatii- Disponibilitate pentru deplasari- Bune cunostinte de operare PC si Microsoft Office- Permis Cat BDescrierea jobului - Organizeaza si supravegheaza salile de joc, catre cele mai inalte standarde de eficienta, in concordanta cu procedurile si politica companiei,- Asigura conditiile optime functionarii si prestarii de servicii in mod eficient;- Stabileste conform structurii organizatorice și a ROI, sarcinile și responsabilitatile echipei;- Motiveaza echipa prin comunicare si prin evaluare- Monitorizeaza in timp progresul atins fata de obiectivele propuse si redacteaza rapoarte;- Propune si executa campanii de marketing;- Monitorizeaza
RED SEVENS S.​R.​L.​

Manager Relatii Clienti Microfinantare


Candidatul ideal Daca: Vrei sa dezvolti o cariera in banking sau esti un profesionist cu experienta in domeniu Ti-ar placea sa cunosti antreprenori, business-urile acestora si sa pui umarul la dezvoltarea lor Iti place sa iti pui mintea la contributie Te consideri ambitios, deschis si comunicativ Ai o atitudine pozitiva Esti un om de echipa si esti motivat de rezultate Vrei sa cresti profesional intr un mediu dinamicDescrierea jobului Hai in echipa BT Mic! Vei intalni multi antreprenori carora, cunoscandu-le povestile de business, le vei facilita accesul la finantare; Cum finantarea trebuie sa fie una adecvata, vei capata skills-urile si expertiza necesare, astfel incat sa poti propune solutii optime; Pentru ca un sfat bun de la cineva care se pricepe este intotdeauna binevenit, le vei fi aproape antreprenorilor din portofoliul tau pe tot parcursul derularii finantarii.
BT MICROFINANTARE IFN S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 706 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Reprezentant Medical /​ Key Account Manager


Candidatul ideal Pentru ca ne dezvoltam la nivel national, suntem in cautare de colegi noi, care sa se alature ECHIPEI Ortoplus Pharma Romania !Ne dorim in echipa noastra persoane ambitioase , pozitive, energice si care sa aiba o experienta de minim 1 an in vanzarea directa de dispozitive medicale, medicamente, cosmetice, suplimente alimentare sau aparatura medicala pe specialitatile Dermatologie/Estetica,Ortopedie, Recuperare Medicala si Reumatologie.Cautam doar persoane dedicate , care pot fi implicate intr-un proiect pe termen lung si care sa cunoasca piata locala pharma de pe zonele selectate.Criterii de selectie :- Absolvent/a Studii Superioare obligatoriu ,- Permis auto categoria B cu experienta peste 2 ani si disponibilitate de deplasare (activitatea se va desfasura pe mai multe judete sau sectoare in cazul Bucuresti-ului)- Excelente abilitati de comunicare,vanzare si negociere- Cautam o persoana orientata catre performanta/rezultate- O persoana sociabila, convingatoare, organiz
ORTOPLUS PHARMA SRL

Manager De Magazin- Colaborator


Candidatul ideal Căutăm Antreprenor 👨‍💼🎉🥂✔️🏪Îți oferim toate condițiile să-ți investești pasiunea intr-un business de succes!Începe călătoria în antreprenoriat, cu unul dintre brandurile Lagardère Travel Retail (Inmedio, Relay, 1Minute , So!Coffee, Hub Convenience, Pizzeria La Mia Stazione)Tu adaugi în mix pasiunea și: Experiența în comerț și în gestionarea resurselor; Timp și entuziasm pentru a te dedica business-ului tău în totalitate; Echipa ta - pe care o recrutezi, o angajezi și o motivezi zi de zi să obțină cele mai bune rezultate; Plătești doar o garanție egală cu vânzările medii pe patru zile (garanția se restituie la finalul colaborarii)**în cazul în care sunt respectate toate condițiileDescrierea jobului Vei fi responsabil de: ​Angajarea echipei de vânzare (recrutare, pregătire, contracte, salarii, taxe); Întocmirea documentelor de evidență intrări-ieșiri, respectând procedurile Lagardère Travel Retail; Comenzi către furnizorii Lagardère Travel Retail; Creșterea vanzaril
LAGARDERE TRAVEL RETAIL SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 65 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Cautari populare
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.