15 - Locuri de Muncă (joburi) Director în Oradea
15 - Locuri de Muncă (joburi) Director în Oradea

Candidatul ideal Locația: Sediul central STAR STONE S.A., Nojorid-Oradea, Departamentul Vânzări Export
Căutam o persoana comunicativa, dispusa sa învețe, cunoscătoarea a limbi maghiare, germana si engleza, cu abilitați de vânzare si administrative pentru a ocupa postul de DIRECTOR DE VANZARI – EXPORT.
Sarcina ta va fi prospectarea zonei alocate, negocierea contractelor, monitorizarea vânzărilor, vizitarea clienților potențiali si existenți.
Rezultatele, perseverenta si devotamentul tău fata de echipa vor fi răsplătite!
Cerințe:
Experiență in vânzări , minim 3 ani materiale de con

Candidatul ideal - Studii superioare;
- Buna cunoastere a mediului de afaceri local;
- Experienta anterioara in vanzari IMM in domeniul bancar;
- Abilitati excelente de comunicare si relationare, capacitate de influenta si negociere;
- Focus spre rezultat si dezvoltarea afacerii;
- Flexibilitate si adaptabilitate;
- Disponibilitate pentru munca de teren;
- Permis de conducere categoria B.Descrierea jobului - Promoveaza si vinde produsele societatii, oferind clientilor consiliere financiara;
- Reprezinta forta de vanzare pe segmentul de clienti PJ si promoveaza imaginea societatii;
-

Candidatul ideal - Studii superioare (economice şi / sau tehnice);
- Experiență minim 3 ani in domeniul vânzarilor prezinta un avantaj;
- Abilități foarte bune de comunicare, coordonare, control si management echipe;
- Abilități de negociere, planificare și organizare;
- Viziune comerciala axata pe strategii;
- Cunoștințe operare PC: MS Office, Outlook;
- Permis de conducere: categoria B;Descrierea jobului Cunoasterea concurentei si a proiectelor de dezvoltare din teritoriu.
Intocmirea, coordonarea si urmarirea ofertelor catre clienti.
Analiza pietei cat si a oportunitatilor comerciale

Candidatul ideal - Abilitati de comunicare
- Aptitudini tehnice
- Cunostinte de operare pe calculator: Excel, Word
- Studii superioare
- Minim un an experienta in vanzari
- Carnet de conducere categoria BDescrierea jobului - Zona alocata: Cluj, Bihor, Bistrita, Maramures, Salaj, Satu-Mare
- Vizite saptamanale in judetele alocate
- Cresterea volumului de vanzari, promovarea produselor
- Monitorizarea nivelului de satisfactie si a nevoilor clientilor
- Mentinerea relatiei cu clientii
- Intocmirea si negocierea ofertelor si a contractelor comerciale, urmarirea livrarii marfurilor si a i

Candidatul ideal La Romstal ne dezvoltam impreuna, atat in Romania cat si in Europa!
Colegii nostri, manageri din departamentul comercial au devenit cei mai buni leaderi ai echipelor dе specialisti in domeniul instalatiilor si te asteapta alaturi dе ei!
Acest post ti se potriveste daca ai:
Aptitudini dе coordonare si motivare a echipei dе vanzari, organizare si gestionare a activitatii unor magazine/retea dе magazine
Atitudine dе tip proactiv, orientare spre rezultate si spre finalitatea actiunilor
Valori personale solide dе onestitate, integritate si grija fata dе mediu
Dorint

Candidatul ideal Spirit de observatie
Experienta minim 3 ani in departamentul de calitate
Cunostinte de operare PC
Carnet de conducere categoria B
Cunostinte de limba engleza si/sau franceza - constituie avantaj
Experienta in domneniul injectie mase plastice - constituie avantaj
Cunostinte tehnice
SeriozitateDescrierea jobului Realizeaza control frecvential conform gama de control : visual, masuratori, alte teste
Formeaza operatori
Analizeaza reclamatie de la client si raspunde la client cu formular 8D
Pregateste documentele de productie ptr proiectele noi : gama de control, gama de

Descrierea jobului Esti creativ in redactare si in promovarea materialelor promotionale?
Doresti sa te alaturi unei afaceri mijlocii in continua evolutie, cu un fundal solid si sa devii parte a unei povesti de succes?
O companie de jocuri cu noroc, cu o istorie de zeci de ani, cauta un angajat tanar si dinamic care sa se alature echipei sale de marketing. Noul nostru angajat va lucra sub coordonarea directorului de marketing, dar, in acelasi timp, iti poti folosi creativitatea in munca ta, poti gandi liber, noi vom fi si mai incantati!
Daca te regasesti in descrierea de mai jos, nu mai ezit

Candidatul ideal Studii superioare;
Cunoștințe utilizare aplicație informatică SAP constituie un avantaj;
Cunoașterea aplicațiilor de tip CRM constituie un avantaj;
Experiență în domeniul relații cu clienții;
Cunoștințe tehnice și economice din domeniul energetic și din legislația asociată;
Cunoștințe foarte bune de operare în MS Office;
Abilități de comunicare;
Bune calități de planificare și organizare în gestionarea concomitentă a mai multor sarcini;
Spirit întreprinzător, inițiativă, caracter dinamic, cooperant;
Capacitatea de a lucra în echipă, capacitate de lucru în situații lim

Candidatul ideal Studii superioare in: chimie/fizica/biochimie/inginerie chimica;
Spirit de initiativa si gandire proactiva, capacitate de lucru in echipa
Abilitati de comunicare, profesionalism, capacitate de a se adapta la cerintele postului si experiență în vânzări
Organizat, responsabil, disponibil la deplasari
Permis de conducere categorie B valabil;
Cunostinte de utilizare a computerului si software- programe uzuale Word, Excel, Powerpoint, utilizare CRM
Cunoasterea limbii engleze la nivel minim B2, scris si vorbit;
Cunostintele de cromatografie/spectrometrie constituie un avantaj
Candidatul ideal Studii superioare - studiile in domeniul comercial/tehnic constituie un avantaj.
Experienţă de minim 3 ani în domeniul vanzarilor - domeniul constructiilor constituie un avantaj.
Cunostinte despre piata materialelor de constructii;
Abilitati de comunicare si negociere;
Disponibilitate de a călători;
Permis de conducere categoria B (fără incidente).Descrierea jobului
coordoneaza activitatea de vanzari in zona de activitate in conformitate cu politica de vanzare a firmei;
mentine si dezvolta relatii parteneriale cu constructorii, arhitectii si distribuitorii de materia

Candidatul ideal Profil:
Studii superioare absolvite
Experienta de minim 2 ani ca si manager de zona sau director de magazin
Cunostinte bune de limba engleza; cunostinte de limba germana constituie avantaj
Experienta in conducerea de personal
Capacitati organizatorice, flexibilitate si personalitate puternica
Disponibiliate la deplasari in Romania
Descrierea jobului Responsabilitati:
Conducerea zonei de vanzari alocate
Raspunderea dezvoltarii personalului din subordine
Planificarea personalului
Implementarea conceptelor de vanzare in filialele suborodonate
Responsabi

Candidatul ideal Aplica la noi dacă îți place să dezvolți, sustii, motivezi, provoci echipa de distribuție pe care o coordonezi spre obținerea unor rezultate incitante, care sa aduca satisfacție tuturor celor implicati in proces (tu, membrii echipei, conducerea companiei si nu in ultimul rand .. clientii)!
- Experienta de minim 1 an in managementul vanzarilor de distributie (de preferat FMCG sau/si B2B);
- Abilitati de comunicare si negociere;
- Capacitate de analiza si sinteza;
- Abilitatea de a conduce/coordona echipe;
- Capacitatea de a lua decizii;
- Rezistenta la stress;
- Bun ut

Candidatul ideal - Absolvent / a studii medii / superioare (avantaj pentru absolventii de marketing sau management);
- Cunostinte tehnice de baza – proiectare, structuri de rezistenta, constructii sau orice alt domeniu relationat;
- De preferat sa fie cunascator a unei limbi straine de circulatie, preferabil limba engleza
- Cunostinte privind modul de executie al sarcinilor:
- Isi stabileste prioritatile in raport cu cerintele potentialilor clienti si Directorului de vanzari si achizitii;
- Disponibil pentru deplasari intern / extern
- Rezistent la stres
- Abilitati de a lucra într-un c

Candidatul ideal - Disponibilitate la deplasari in aria de lucru a firmei Misavan din centrul si vestul tarii (Alba, Cluj, Hunedoara, Timisoara, Caras-Severin)
- Experienta minim 1 an in formare profesionala, competente tehnice
- Cunostinte solide in domeniul vanzarilor
- De preferat, absolvent(a) a unui curs de formator
- Foarte bune abilitati de organizare si planificare
- Buna capacitate de intelegere a continutului subiectelor predate si abilitatea de a explica pe intelesul cursantilor
- Carnet de conducere cat B
Descrierea jobului - Intelege minusurile apoi instruiste, formeaza s

Candidatul ideal Progressive HR recruteaza pentru clientul sau, unul dintre cei mai mari producatori pe domeniul sau de activitate din Romania, avand trei unitati de productie, un Manager Dezvoltare Produse locat la sediul din Cluj. Functiunea va fi subordonata Directorului General pentru a primi vizibilitatea si resursele necesare performantei sale.
Studii tehnice de specialitate: inginer constructor/ arhitect;
Experienta profesionala in domeniul de pregatire (min. 5 ani);
Experienta comerciala reprezinta un plus;
Experienta in dezvoltarea de produse noi (Job de R&D sau Project Manager)
Departament:
Industrie:
Experiență:
Numele companiei:
Ordonează după: