Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Economist in Satu Mare

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Economist in Satu Mare

Cauta printr-o varietate mare de joburi Economist in Satu Mare si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Economist in Satu Mare si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Accountant - Economist


Candidatul ideal studii superioare absolvite în domeniul Economic; experiență într-o poziție similară de min.3 ani; cunoștințe de limba engleză - nivel mediu (obligatoriu); cunoștințe de operare: Microsoft Office (Word, Excel, Outlook) cunoașterea programului Winmentor constituie avantaj; abordare energică, orientat spre rezultate și proactiv.Descrierea jobului asigurarea evidenței contabile a stocurilor, a relațiilor cu terții, a trezoreriei, respectiv evidența veniturilor și cheltuielilor; contabilizarea facturilor emise către clienții interni/externi; înregistrarea facturilor de prestații a furnizorilor interni/externi; înregistrarea încasărilor și plăților conform Extrasului de cont bancar; operarea încasărilor și plăților în numerar conform Registrului de casă; înregistrarea fluxului de stocuri în baza documentelor primite de la gestionari (facturi interne, facturi externe, DVI și NIR); întocmirea listei de avansuri din trezorerie.Oferim: pachet salarial atractiv; posibilități rea
ZAUNER ROMANIA

Economist - Comert Exterior


Candidatul ideal - Studii superioare economice;- Studii de specialitate in domeniul comertului exterior/vamal constituie avantaj;- Experienta relevanta, in domeniul comertului exterior / vama minim 5 ani;Descrierea jobului - Responsabil pentru derularea activităților de comerț exterior specifice, respectiv vamă;- Responsabil pentru Operațiuni import-export;
ZES ZOLLNER ELECTRONIC

Consultant fonduri europene


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 2700 până la 5000 LEI pe lună
Descrierea postuluiConsultanta pentru realizarea de proiecte finantabile din diverse programe de finantare;Pregatirea documentelor necesare accesarii finantarii nearambursabile;Asistenta pe perioada implementarii.- Elaborarea si /sau completarea documentelor necesare contractarii finantarii / raspunde la solicitarile de clarificari emise de organismele intermediare si/sau alte organisme abilitate (studii de fezabilitate, planuri de afaceri, memorii justificative,cereri de finantare, etc).- Intocmire si realizarea corespondenta/comunicarea cu clientii si institutiile finantatoare, pe intreg parcursul evaluarii si contractarii proiectelor; Cerințele postuluiStudii superioare; - Cunostinte avansate de Microsoft Office; - Abilitati de organizare, comunicare;- Cunostinţe sau experienţă în managementul proiectelor constituie un avantaj- Abilităţi de lucru cu documentaţiile specifice domeniului- Abilităţi conceptuale în realizarea de materiale scrise- Capacitate de abstractizare si
ARHIDOR SRL

Consultant Vanzari - Showroom Satu-mare


Candidatul ideal Echipele de Retail joacă un rol esențial în experiența eMAG, prin intermediul lor ne întâlnim cu clienții noștri în offline. Acestea se ocupă de vânzarea produselor, prin plasarea de comnezi direct în Showroom, de consultanță specializată, de livrarea și returnarea produselor. În showroom-urile noastre ne cunoaștem clienții, îi ințelegem, le arătăm produsele eMAG și îi ajutăm în decizia de cumpărare.Știi că te potrivești dacă bifezi: Abilități de comunicare, atitudine proactivă, orientată spre rezolvarea problemelor, relaționare și luarea deciziilor; Cunoștințe tehnice și experiență în vânzări; Cunoștințe de limba engleză – nivel mediu; Nivel mediu de cunoaștere a pachetului Office; Studii medii; Traininguri în domeniul tehnicilor de vânzare sau de comunicare reprezintă un avantaj.Descrierea jobului Ce rol te așteaptă în echipa eMAG?Grija pentru clienți se regăsește în fiecare interacțiune: de la plasarea unei comenzi până la consultanță specializată, livrare și return
eMAG

Contabil


Candidatul ideal Ne dorim de la tine sa:- Ai studii superioare superioare de lunga durata in domeniul economic, finalizate cu diploma de licenta- Ai cunostinte solide privind legislatia in vigoare in domeniul financiar-contabil- Ai cunostinte solide in domeniul contabilitatii, consultantei fiscale, declaratii fiscale, bilanturi si gestiune- Stapanesti la nivel avansat limba engleza- Ai cunostinte SAP – reprezinta avantajDescrierea jobului Sarcinile tale:- Gestionarea activitatilor financiar-contabile ale companiei, potrivit conditiilor legale;- Intocmirea declaratiilor aferente;- Intocmirea si verificarea balantei, bilantului anual si a inventarului societatii;- Mentinerea legaturii cu bancile si cu alte institutii financiare;- Operarea si analiza incasarilor si platilor prin banca sau casa;- Intocmirea si inregistrarea facturilor de la/ catre furnizori si clienti;- Intocmirea notelor contabile, registrelor contabile si documentelor justificative;- Pregatirea si intocmirea declaratiei
ROSENDAHL NEXTROM S.​R.​L.​

Consultant/​debutant Finantari Nerambursabile


Candidatul ideal Oportunități de carieră în consultanță pe fonduri europene!Studii superioare;- Cunostinte avansate de Microsoft Office;- Abilitati de organizare, comunicare;- Cunostinţe sau experienţă în managementul proiectelor constituie un avantaj- Abilităţi de lucru cu documentaţiile specifice domeniului- Abilităţi conceptuale în realizarea de materiale scrise- Capacitate de abstractizare si organizare a situaţiilor reale- Capacitate de analiza si atentie la detaliu;- Orientare spre rezultate si flexibilitate- Experienta in redactarea aplicatiilor pentru fonduri europene-constituie avantaj- Capacitatea de a dezvolta relatii, empatie;- Capacitatea de a-si pastra calmul in situatii tensionate;- Schimbarea sa-l stimuleze si sa fie capabil de metode noi de abordare a activitatii;Persoana organizata, dinamica, si rezistenta la stres.- Bun coordonator si o buna capacitate de comunicare- Persona responsabila- Permis categoria B Descrierea jobului Asistenta in implementarea proiectelor- R
ARHIDOR

Economist- Transport și Vamă - Full-Time


De peste 60 de ani DRÄXLMAIER Group dezvoltă sisteme inovative pentru industria auto împreună cu cei peste 75.000 de angajați din întreaga lume. Aflată în top 100 furnizori ai industriei, compania asigură producătorilor auto de categoria premium componente electrice și electronice, sisteme de baterii, distributori inteligenți de energie, cablaje de înaltă tensiune și multi-voltage precum și sisteme complexe de interior. DRÄXLMAIER contribuie prin produsele și soluțiile de ultimă generație la mobilitatea viitorului cu zero emisii. Echipa de specialiști de talie internațională susține performanța tehnologică a Grupului prin inițiativă și dorința de a crea mereu ceva nou. Economist- Transport și Vamă ID Rechiziṭie: 92722 Locaṭie: Satu Mare, RO, 440268 Tipul muncii: Full time Tipul contractului: Nedeterminată Căutăm un Economist- Transport și Vamă , pentru departamentul Finance , echipa Transport si Vama din cadrul Global Business Services Satu Mare . Profită de oportunitatea de a te alătu
DRÄXLMAIER Group

Sef Transport Si Operational


Candidatul ideal SeriozitateProfesionalismDevotamentDescrierea jobului Planifică, organizează și coordonează activitățile legate de transportul mărfurilor; Urmărește desfășurarea procesului de transport pe tot parcursul lui și face ajustările necesare Optimizează rutele pentru șoferi; Verifică dacă sunt respectate cerințele legale referitor la înregistrarea și identificarea documentelor de transport; Asigură căi de comunicare cu partenerii, soluționează probleme apărute și actualizează date în sistem; Asigură transmiterea și verifică recepția informațiilor și a documentelor corecte și complete către șoferi, clienți și departamentele necesare; Raportează activitatea conform dispozițiilor primite. Organizeaza si mentine un program de service si intretinere al utilajelor din dotare Organizeaza si conduce Service-ul din dotare. Se ocupa de recrutare si angajare personal pentru service si logistica
ALPIN RECYCLING

Customer Relationship Officer - Ing Libertatii Satu Mare


Candidatul ideal Daca stii despre tine ca:Ai studii superioare in domeniul economic;Stii sa lucrezi in Word, Excel, Power Point si Outlook;Relationezi si comunici foarte bine cu oricine;Stii sa imbini lucrul in echipa cu atingerea obiectivelor individuale;Iti place sa interactionezi cu clientii si ai experienta anterioara intr-un rol similar.Vino in echipa ING Office. Te asteapta:Experiente de invatare centrate pe competente precum comunicare si negociere;O organizatie orientata catre clienti si pasionata de idei indraznete;Colegi veseli si ambitiosi, gata oricand sa te ajute.Descrierea jobului Misiunea ta:Sa fii un ambasador al produselor si serviciilor ING Bank, dedicate clientilor persoane fizice.Ce vei face in acest rol?Promovezi produsele si serviciile bancare ale ING Bank destinate persoanelor fizice (conturi, carduri, credite, asigurari, fonduri mutuale);Participi activ la realizarea target-ului de vanzari si la atingerea obiectivelor calitative;Oferi consultanta clientilor si i
ING BANK ROMANIA

Contabil Senior


Candidatul ideal Absolvent de studii economice superioare;Experienta in contabilitate de minim 5 ani;Mare atentie la detalii;Cunoștințe de MS Office;Cunoștințe WINMENTOR - avantaj;Excelente abilități de organizare;Bune abilitati de comunicare si lucru in echipa;Descrierea jobului Operatiuni specifice de evidenta contabila, salarizare si intocmire declaratii fiscale;Verifică şi se asigură că toate documentele de gestiune sunt operate conform cu politicile contabile şi procedurile interne;Inregistrarea in contabilitate a tranzactiilor financiar - contabile;Calculul taxelor si intocmirea declaratiilor fiscale;Contabilitate stocuri, clienti/furnizori, disponibilitati banesti, mijloace fixe;Comunică eficient cu toate departamentele implicate în administrarea economica a companiei şi a grupului, asigurandu-se de cunoaşterea tuturor detaliilor semnificative legate de situaţia financiar-contabilă, funcţionarea si patrimoniul companiei;Face parte din echipa care reprezinta societatea in relatia
ROSSELL & CO

Consilier/​expert/​inspector/​referent/​economist În Economie Generala


Ocupatia: Consilier/expert/inspector/referent/economist În Economie Generala,Angajator: Enicont Srl,Educatie: Universitar-invatamant Superior,Timp de lucru: 8,Adresa Locului De Munca: Satu Mare
Enicont Srl

Operator Configurari Echipamente


Candidatul ideal cunostinte teoretice si practice despre functionarea protocoalelor TCP/IP; cunostinte de baza in instalare/ administrare Linux si alte sisteme de operare; cunostinte legate de functionarea unei retele (nivele OSI, DNS, DHCP, subnetizare etc.); abilitati foarte bune de comunicare; atitudine proactiva si orientata catre gasirea unor solutii; disponibilitate pentru munca in ture.Descrierea jobului configureaza echipamentele de acces utilizate in reteaua RCS&RDS (ONT, switch, echipament de voce, cpe etc.); aloca resurse necesare instalarii clientilor noi; ofera suport tehnic echipelor de teren; verifica parametrii de functionare a echipamentelor de acces RCS&RDS; escaladeaza problemele catre alte departamentele in functie de natura lor.Reprezinta un avantaj: certificari / cursuri (CCNA); certificari / cursuri Linux; certificari / cursuri / notiuni de baza de programare (Ruby, C++, Shell, PHP etc.); notiuni legate de lucrul cu bazele de date, aplicatiile de calcul tabelar s
RCSRDS SA

Branch Operations Officer-iasi,​ Bucuresti,​ Oradea,​ Ploiesti,​ Satu Mare


Candidatul ideal Rolul dе Branch Operations Officer presupune consilierea clientilor Persoane Fizice si Juridice, din punct dе vedere al operatiunilor bancare cash si non-cash. Astfel, pe langa zona operationala, Administratorul dе Cont se implica in promovarea produselor si serviciilor bancii.​Experienta in gestionarea numerarului constituie un avantaj; Studii medii/superioare finalizate sau in curs; Cunostinte dе Microsoft Office, in special Excel; Atentie la detalii si o buna capacitate dе comunicare si relationare; Orientare spre clienti si spre rezultate; Cunoasterea limbii maghiare reprezinta un avantaj.Descrierea jobului Ce vei face: Te vei ocupa dе consiliereа cliеntilor cu privirе la opеratiunile bаncаre solicitаtе; Tе vеi implica in procеsаreа opеrаtiunilor cu numеrаr: vei efectua plаti si incаsаri cu numerаr lеi si valutа, schimburi vаlutаrе, plаti facturi, etc; Vei fi responsabil de procesarea ordinelor de plata, a instrumentelor de debit remise la incasare/ venite la plata
OTP

Consultant Credite


Candidatul ideal POZITIE: Consultant credite IMMORAS: Cluj Napoca, Oradea, Arad, Timisoara, Baia Mare, Satu Mare, Targu Mures, SuceavaTIP JOB: Full timeȘTII CĂ AI PROFILUL PE CARE ÎL CĂUTĂM DACĂ Ai abilități excelente de vanzari, comunicare, analiză financiara si folosesti in beneficiul tau tehnica moderna Ești pro-activ(ă), analitic(ă) si entuziast(ă) Lucrezi bine atât singur(ă) cât și în echipă Ești puternic orientat(ă) înspre rezultate si client, ai spirit antreprenorial Ai permis de conducere categoria B, iti place sa mergi in delegatiiDescrierea jobului LA CE RESPONSIBILITĂȚI SĂ TE AȘTEPȚI? Vei fi responsabil(ă) de vânzarea produselor de creditare ale ROMCOM Vei fi implicat(ă) în evaluarea financiara / comerciala si juridica a cererilor de credit și semnarea contractelor de credit Vei gestiona un portofoliu de credite propriu Te vei asigura că toți clienții tăi au parte de servicii excelente Vei avea obiective clare de vânzări și de performanță a portofoliului de crediteVEI AVEA U
SOCIETATE DE MICROFINANTARE IFN ROMCOM

Consultant Vanzari - Vodafone Romania - Zona Nord - Vest


Descrierea jobului Vodafone este unul dintre cei mai importanți furnizori de servicii de telecomunicații și tehnologie din lume, în România compania este prezentă cu o reţea de peste 200 de magazine la nivel național.Viitorul coleg se va alătura echipei de Consultanți Vânzări din Rețeaua de magazine Vodafone alături de care va avea oportunitatea de a învăţa, de a-și dezvolta abilităţi și competențe de comunicare, vânzări, negociere și leadership care îl vor pregăti, în timp, pentru roluri viitoare în structura de vânzări Vodafone (Store Manager, Area Sales Manager sau Regional Manager) sau în structuri paralele de business, cum ar fi: Marketing, Vânzări Indirecte sau Servicii Clienţi.Rolul este de a acorda consultanță și consiliere spre vânzare clienților în magazinele fizice, de ascultare și înţelegere a nevoilor consumatorilor, de vânzare servicii și produse potrivite acestora și de creare a unei experiențe de cumpărare excelentă.Recrutăm pentru că evoluăm!Te invităm să te alături ec
INSTORE POWER PROVIDER

Operator Calculator Stanleybet


Candidatul ideal Ne căutăm colegi în toată țara!Dacă îți dorești să începi o carieră în Vanzari, la STANLEYBET avem job-ul perfect pentru tine. Aplică acum și bucură-te de cel mai tare pachet de beneficii din industria pariurilor!✍🏻 CE AȘTEPTĂM DE LA TINE:- Să fii orientat(ă) către client și să ai o atitudine prietenoasă și pozitivă;- Să ai studii medii finalizate;- Să te descurci cu calculatorul;- Să fii atent(ă) la detalii și să îți asumi reponsabilitatea pentru succesul agenției tale.cel mai bine!Descrierea jobului 👔 CE VEI FACE:- Vei lucra cu un sistem de pariere foarte prietenos;- Vei emite și valida tichetele de pariere;- Vei interacționa cu clienții în procesul de vânzare al produselor de pariere, oferindu-le o experiență inedită.💰CE OFERIM:- Suntem singura casă de pariuri unde nu trebuie să înveți CODURI de pariere;- Salariu MAJORAT în funcție de experiența în domeniu + tichete de masă electronice;- BONUSURI de performanță, bonus de conduită (250 lei), bonusuri individuale î
RIGHT BETTING

Operator Pariuri Sportive /​ Casier


Candidatul ideal Operator pariuri sportive / Casier#winnerDescrierea jobului Noi știm că deja ești un #winner, dar suntem convinși că împreună putem crește. Este momentul potrivit să te transferi în echipa noastră. Ai un loc de titular asigurat, un job stabil și dacă evoluțiile tale sunt pe măsură, poți fi promovat oricând.Candidatul ideal- Studii medii- Cunostinte de operare PC - nivel mediu- Persoana pozitiva, responsabila si comunicativa, cu o atitudine orientată către client- Serios, loial, punctual si corectDescrierea jobului:- Prezentarea ofertei de pariere clienților și gestionarea relatiei cu acestia- Plasarea biletelor de pariere- Cresterea vanzarilor si a numarului de clienti din agentie- Întocmirea unor simple rapoarte la finalul zilei de lucru- Păstrarea standarului de imagine a brandului in agentieBeneficii- venituri medii intre 2150 – 5000 ron- Bonuri de masa in valoare de 30lei/zi- Contract de munca pe perioada nedeterminata si un loc de munca stabil- Program de lucru fl
DREAM BETTING

Consultant Vanzari Intr-o Companie Financiara Internationala


Candidatul ideal Începe-ți cariera în București, intr-o companie financiara internationala.Aceasta pozitie presupune mutarea in Bucuresti.Dacă pentru tine sunt importante următoarele: A avea un loc de muncă fiabil – stabil, care să plătească bine și la timp; Fericirea la locul de muncă – Premiul de „cel mai bun angajator al Europei” este votat, acordat și validat de tine și de colegii din Echipa Tavex; Antrenamentul introductiv individual complet; Aprecierea clienților și a colegilor pentru statutul de Profesionist Bine Instruit; Să faci parte dintr-o echipă de Persoane Super Cool.Suntem în căutarea unui Reprezentant al Serviciului Clienți pentru biroul nostru care:… este bun cu numere. Înmulțește 17 * 18 cu inima;… este „logic”. Dacă nu îi poți explica ceva bunicii tale, înseamnă că nu ai înțeles suficient de bine acel ceva;… este gata mereu să ajute orice coleg sau client;… este o persoană responsabilă care își ține promisiunile;… vrea să fie constant mai bun și se trezește în fiecar
TAVEX GOLD

Consultant Asigurari De Viata


Estimare   2387 RON/Luna
Candidatul ideal Consultant Asigurari de ViataNN este o companie dе asigurări și managementul investițiilor, activă în peste 18 țări, cu o puternică prezență în Europa și în Japonia.Grupul NN, din România, include activitățile ING Asigurări dе Viață și ING Pensii, companii lider pe piețele dе profil, și ING Investment Management, numărul patru în topul companiilor dе administrare a fondurilor mutuale din România.Pentru noi, NN reprezintă un capitol nou și interesant în viața companiei, cu noi oportunități dе dezvoltare. Promisiunea noastră este că vom continua să fim alături dе clienții, angajatii si colaboratorii noștri, un partener apropiat și dе încredere. Valorile noastre dе bază sunt: ne pasă, suntem transparenți, ne dedicăm.Valorile noastre sunt expresia lucrurilor noastre dragi, a ceea ce credem și a obiectivelor noastre. Ne unesc și ne inspiră. Și ne determină comportamentul zi dе zi.NN Romania in cifre:2,2 milioane clienți unici dе asigurări dе viață, pensii obligatorii și pen
NN ASIGURĂRI DE VIAŢĂ

Regional Operational Director


Estimare   8000 RON/Luna
Candidatul ideal Strong enough to be Regional Director? At Profi it's easier to become one!Check main 4 requirements below:- Bachelor’s degree in business or related field- Willing to daily travel within dedicated area- Proven minimum 2 years’ experience as a senior in retail field management position- Ability to make critical decisions under pressureCloser to your dream job if:- Excellent organizational skills- Efficient communication proficiency- Time & people managementJob responsibilities:- Create regional sales plans and quotas in alignment with business objectives- Support Area Sales Director with day-to-day field operation- Evaluate region and store performances- Report on regional sales results- Forecast quarterly and annual profits- Identify hiring needs, select and train Area Sales Directors- Prepare and review the annual budget for the area of responsibility- Analyze regional market trends and discover new opportunities for growth- Address potential problems and suggest
PROFI ROM FOOD
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.