Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

36 Locuri de Munca in Falticeni - Joburi in Falticeni

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

36 Locuri de Munca in Falticeni - Joburi in Falticeni

Cauta printr-o varietate mare de joburi in Falticeni si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Candidatul ideal Ca sa devii repede un membru de baza in echipa IQOS, vei avea nevoie de: Minim Diploma Bacalaureat obtinuta; Experienta in retail (1 an); Cunstinte de limba engleza la nivel conversational; Foarte bune abilitati de comunicare si relationare cu oamenii; Rabdare, entuziasm, ambitie si pasiune pentru ceea ce faci; Invatare rapida, rezolvare de probleme si focus pe experienta pozitiva oferita clientului si pe rezultate; Spirit de echipa si empatie; Simtul umorului la nivel avansat! :)Descrierea jobului In rolul de Consultant IQOS vei fi responsabil(a) de: Crearea unei experiente de vanzare memorabila clientilor IQOS utilizand toate informatiile si materialele pe care le ai la dispozitie; Asigurarea unei treceri facile si placute de la tigarile traditionale la experienta de utilizator IQOS; Asigurarea serviciilor de mentenanta post – vanzare la cele mai inalte standarde de calitate (curatare, inlocuire, programe de fidelizare); Vanzarea de Heets si accesorii IQOS pornind de
ORBICO
Candidatul ideal Noi suntem: Oameni buni. Produse bune. Momente bune. Muncim sa implinim ceea ce ne propunem. Facem ca lucrurile sa se intample. Suntem deschisi sa ii primim pe cei care vor sa ni se alature. Intelegem clientii si oamenii din jur. Vrem sa ii inspiram, sa ii captivam si sa crestem impreuna cu ei. Nu vindem doar produse, cream experiente. Tot ce facem, in fiecare zi, in fiecare moment, inauntru si in afara companiei, sustine si hraneste brandul nostru.Descrierea jobului Cе facеm noi pеntru tinе? Iti ofеrim oportunitatea de a lucrа in rеteaua dе retail modern cu cea mai mare аcoperirе gеografica din Romаniа; Pentru ca ne place sa investim in oamenii care ne reprezinta, iti oferim training profesional; Iti oferim un venit corelat cu performantele obtinute ( bonusuri de performanta si fidelitate ); Iti oferim decontarea partiala a abonamentului de transport; Iti oferim posibilitatea de a te dezvolta profesional si personal; Iti oferim posibilitati reale de promovare.Ce vei f
PROFI ROM FOOD
Candidatul ideal Daca:• Ai cel putin studii medii, cu diploma dе bacalaureat sau esti student• Te pasioneaza tehnologia si esti atras dе o cariera in vanzari• Abordezi cu deschidere si intelegere clientii• Detii minime cunostinte dе MS Office (email, internet, Word, Excel)Descrierea jobului SCOP: Vanzаrеa produsеlor si sеrviciilor oferitе de compаniе, prin reteаuа dе magаzine, cаtrе clienti, rеspеctand stаndardelе sipoliticilе compаniei.Dаcă ai studii medii finalizate, cu diploma de bac, îți place să vorbești direct cu clientii și ești pasionat de tehnologie, atunci ești perfect pentru job!Cum va arata o zi din viata ta la Telekom:• Vei oferi consultanta clientilor prin prezentarea ofertelor de telefonie existente (post-paid si pre-paid), precum si informatii tehnice despre produsele din magazin, in scopul cresterii vanzarilor• Vei identifica nevoile de comunicare ale clientilor pentru a putea sa le oferi informatii corecte cu privire la produsele si serviciile companiei• Vei urmari si
Telekom Romania
Candidatul ideal Competente, certificari si experienta: Fluenta in vorbirea limbii engleze Abilitati de PC: Word, Excel, Power Point, E-mail Abilitati de vanzare si negociere: foloseste o abordare structurata pentru a atinge acorduri benefice pentru client si pentru Vodafone Vanzare de solutii: construieste si vinde solutii viabile prin analiza nevoilor si a obiectivelor de business 1-2 ani experienta in vanzari 1 an experienta in vanzari directe, B2B(O mai mare experienta in vanzari poate substitui cerintele legate de cursuri si certificari) Diploma universitara Alte cursuri de pregatire , preferabil de vanzari Permis de conducere categoria BDescrierea jobului Misiune rol:• Gestioneaza relatii tip win/win cu clientii noi sau existenti MLE cu scopul de a creste vanzarile Vodafone si profitabilitatea clientilor.• Castiga cota de piata si aduce valoare prin depasirea targeturilor, sustinuta de asigurarea unei experiente bazata pe incredere si parteneriat.Responsabilitati principale:1. De
VODAFONE ROMANIA
Candidatul ideal - Education in Computer Science field- Ability to work creatively and analytically in a problem-solving environment- Able to work both independently and as part of a team- Enthusiastic, energetic and self-motivated- Has initiative, understands responsibility, team player;- Ability to work under pressure and meet deadline requirements complimenting a proactive and flexible approach with a resilient and results - orientated nature- Have strong analytical skills, good organization skills and attention to details.- QA / Tester experience - advantage- Experience in automation testing is a plus- Experience with automated test tools (e.g. Ranorex) is an advantage- Good oral and written communication skills in EnglishDescrierea jobului Responsabilities:- Create and execute test plans for testing web applications- Visually test web/mobile applications- Ensure that every release of the application meets the quality standard for production and release- Build test automation scrip
IMS MAXIMS
SumarÎmpreună suntem Lidl, Angajator de Top atât în România cât și în Europa pentru al cincilea an consecutiv și te așteptăm în echipa noastră pentru a face primul pas în cariera ta alături de noi!Rolul tăuTe vei asigura că rafturile sunt aranjate și pline de marfă mereu;Te vei asigura că marfa de la raft este proaspătă și aranjată corespunzător;Vei gestiona corespunzător activitatea de la casa de marcat;Vei participa la activitatea de inventar a magazinului;Te vei asigura că magazinul este curat; atât sala de vânzare, cât și restul spațiilor;Vei oferi suport clienților în magazin.Profilul tăuSă fii amabil/ă și orientat/ă către client;Să îți placă să lucrezi în echipă;Să dai dovadă de implicare și flexibilitate;Experiența
Lidl
Candidatul ideal Fotograf Hotelier înGrecia, Spania și MaltaJOB-UL PE SCURT:Abordezi turiștii și propui servicii fotoActivitate de teren și front officeFaci sesiuni foto, după standardele și modul în care te învățămAsiști clientul în alegerea fotografiilorIncasezi contravaloare serviciilortBENEFICIILE PE SCURT:Cazarea și masa asigurataSalariu motivant, bazat pe performanta1 zi libera pe săptămânăDecontarea transportuluiTe învățăm tot ce e necesar pentru desfășurarea job-uluiAplică acumtrăieşte experienţa PhotoHotelACEST JOB ESTE PENTRU TINE DACĂ:Cunoști limba Engleza la nivel conversationalEști disponibil să pleci pentru 7 luni într-o țară străinăEști o persoană axată pe performanță și rezultateÎți place să interacționezi și să cunoști oameni noi chiar dacă nu ai experiență în acest domeniu.Îți place să lucrezi cu targeturi și obiectiveÎți place să ai un job dinamicÎți dorești să te cunoști mai bine și să-ți depășești limiteleÎți place să cunoști oameni noi, să interacționezi cu acești
PHOTOHOTEL
Descrierea jobului Îți place să lucrezi cu oameni? Vino să fii coordonator în echipa Provident!Locul tău este în echipa Provident, dacă: Ești pasionat de vânzări și de munca în teren Îți place să coordonezi o echipă și performanța te motivează Ai diplomă de bacalaureat și permis de conducereCe vei face: Vei promova produsele și serviciile Provident Vei susține creșterea performanței echipei tale Vei gestiona și dezvolta propriul portofoliu de clienți Vei contribui la dezvoltarea oamenilor din echipa taCe vei câștiga: Salariu fix și bonus de performanță Contract de muncă pe perioadă nedeterminată Program flexibil Tichete de masă, decont transport, tabletă și telefon Abonament de servicii medicale și asigurare în caz de accident Cursuri de dezvoltare profesională și plan de carierăExperienţa ta va fi surprinzătoare pentru că: Vei avea oportunitatea să cunoști oameni noi și să te dezvolți împreună cu ei Avem grijă de oamenii noştri Acționăm cu responsabilitate, respect şi
PROVIDENT FINANCIAL ROMANIA
Candidatul ideal -limba engleza SAU germana la nivel conversational bun ;-experienta minima un an pentru pozitia la care se aplica ;-cazier curat ;Descrierea jobului JOB AGENCY CTN selecteaza pe tot parcursul anului personal hotelier (ospatari, cameriste, barmani, barwaiteri, receptioneri, bucatari, nightwatch, coafeza, maseuri,etc.), pentru vapoare de croaziera in Europa.Cerinte:-limba engleza SAU germana la nivel conversational bun ;-experienta minima un an pentru pozitia la care se aplica ;-cazier curat ;-salarii intre 1100 euro - 3500 euro + prepaid tip + table / cabin tip ;!!! PLECARI RAPIDE SI SIGURE, SERIOZITATE MAXIMA !!!
SAINT ANGEL
Candidatul ideal Travel Agency Manager (home based)/ Corporate ManagerExperienta 5 ani in AGENTIE DE TURISM!Descrierea jobului - Ofertare, procesare rezervari, emitere documente, incasari - plati, followup;- Acces cereri clienti - CRM; sisteme furnizori; platforma de rezervari integrata; backoffice;- Training specializat gratuit de produse si tehnici de vanzare;- Asistenta permanenta in ofertare;- Acces la materiale informative si de marketing;- Instruire permanenta si update cu noutati si practici din domeniuBeneficii:- Contract de munca salariu fix plus comision 20-35% din profit net realizat in functie de valoarea totala lunara;- Tichete de masa;- Tichete Cadou;- Asigurare Medicala;- Infotrip-uri;- Program flexibil;
PERFECT JOURNEY
Candidatul ideal Experienta in vanzari de minim 3 ani Experienta in vanzarea de inputuri pentru agricultura constituie un avantaj Abilitati excelente de comunicare si negociere Spirit de observatie si initiativa Orientare spre client si spirit comercial Atitudine pozitiva, proactiva si orientata catre rezultate Disponibilitatea de a se deplasa in teritoriul arondat Studii superioare in Stiinte Agronomice constituie un avantaj Bune cunostinte de oprare PC: MS Office (Word, Excel), Outlook. Permis de conducere cat. BDescrierea jobului Mentinerea relatiilor comerciale cu clientii activi Prospectarea pietei, identificarea si dezvoltarea portofoliului de clienti din zona arondata Prezentarea si promovarea directa a produselor pe care societatea le comercializeaza: inputuri pentru agricultura si carburantiNegocierea si incheierea contractelor si acordurilor comerciale Incasarea in termen a creantelor de la clientii cu care colaboreaza Respectarea si urmarirea procedurilor interne la nivel de
ADIDANA
Candidatul ideal Inginer - Ajutor Șef ȘantierResponsabilități:Oferirea de suport șefului de șantier în organizarea și coordonarea lucrarilor din șantierOferirea de suport șefului de șantier în evaluarea, planificarea, supervizare și monitorizarea execuției lucrărilorSupravegherea funcționării utilajelor și instalațiilor la punctul de lucruUrmărirea menținerii disciplinei, precum și respectarea procedurilor și a regulamentului internImplicarea în instruirea angajaților conform procedurilor interneÎntocmirea antemasuratorilor si a neconformitatilor din proiectPregătirea și trimiterea comenzilor de materialeRealizarea altor activități administrative specifice domeniuluiCerințe:Studii superioare universitare în domeniul construcțiilorCunoștințe operare PC – Execel/ Word; Autocad. Constituie avantaj cunoasterea legislatiei in domeniul constructiilor cat si cunostiinte de operare Primavera si Microsoft ProjectsProfilul candidatului:Abilități de planificare, organizare si comunicareUrmărirea
PSITEST CONSULT HR
Candidatul ideal MAŞINIST ( MASINI PENTRU TERASAMENTE) – ÎNCǍRCǍTOR FRONTALProiecte in Buzau si Alba Iulia.Descrierea jobului SWIETELSKY Constructii Feroviare SRL,societate cu domeniu principal de activitate “Lucrari de constructii a cailor ferate de suprafata si subterane" angajeaza pentru santierele din Romania :MAŞINIST ( MASINI PENTRU TERASAMENTE) – ÎNCǍRCǍTOR FRONTALSe ofera :- Conditii de munca optime;- Pachet salarial atractiv conform calificariiLoc de munca: Buzau si Alba Iulia
Swietelsky Constructii Feroviare
Candidatul ideal Activitatea se va desfasura in magazine din strainatate, jobul NU este remote!Vino sa imbini utilul cu placutul si schimba-ti locul de munca monoton cu un job activ intr-unul dintre cele mai aglomerate aeroporturi din Europa (Schiphol Amsterdam) !Candidatul ideal este sociabil, dinamic si ambitios, dornic sa lucreze intr-un mediu international in care are posibilitatea sa cunoasca oameni diferiti si sa se dezvolte profesional si personal.Daca va place sa comunicati si sa lucrati cu oamenii atunci sunteti candidatul ideal!Nu este nevoie sa aveti experienta in vanzari sau studii superioare, doar un nivel de engleza conversational si o atitudine pro-activa!Descrierea jobului - promovarea si vanzarea de produse cosmetice de lux in magazine din aeroportul Schiphol din Amsterdam- program de zi, intre 8-9 ore/zi, cu zile libere- abordarea potentialilor clienti intr-un mod respectuos si identificarea nevoilor acestora- efectuarea de demonstratii gratuite de produse pentru a ga
RIK
Candidatul ideal Inginer Șef ȘantierResponsabilități:Organizarea și coordonarea lucrului pe șantierÎntocmirea și asigurarea necesarului de resurse materiale, umane și de utilajeSupravegherea funcționării utiliajelor și instalațiilorAsigurarea respectării riguroase a tehnologiilor de execuție și a instrucțiunilor privind exploatarea și întreținerea mijloacelor și uneltelor de producțieStabilirea soluțiilor de recuperare a întârzierilor din graficul de execuțieInstruirea personalului conform prevederilor regulamentelor în vigoare, pentru lucrările pe care aceștia urmează să le executeEfectuarea periodică a instructajului de protecția munciiPreintampinarea evenimentelor care pot supune la risc siguranța și sănătatea angajațilorComunicarea eficienta și promptă cu toți factorii implicați în proiect (RTE, SSM, diriginte, beneficiar, proiectant, manager proiect)Cerințe:Experiență minim 3 ani într-un post similarStudii superioare universitare în domeniul construcțiilorCunoștințe privind manage
PSITEST CONSULT HR
Candidatul ideal -studii superioare tehnice finalizate, profil construcții;-excelente cunoștințe de utilizate a computerului: MS Office-ul, Auto CAD, Allplan Nemetschek;-carnet conducere categoria B;-putem sa comunicam in romana, engleza sau germana.Descrierea jobului -experiența demonstrata in coordonarea echipelor de șantier;-întocmirea necesarului de materiale și consumabile in șantier;-întocmirea rapoartelor de lucru: consumuri materiale, realizări zilnice;-urmărirea etapelor lucrărilor pentru a asigura respectarea planificării, in condiții de calitate;-încadrarea lucrărilor in termen, motivarea echipei de lucru.Oferim:-salariu de începere: 3000€/brut;-mașina de serviciu + telefon ultima generație;-locuința mobilată, pana la un an de folosire, contra cost.Dacă ți-am trezit interes, așteptam CV-urile pe adresa de email: [email protected]
BB STUCK GMBH
Candidatul ideal Мінімальна середня освіта за спеціальністю цивільне будівництво Мінімум 3 роки досвіду роботи на аналогічній посаді, в координації команд власних робітників або субпідрядників у складних і масштабних будівельних проектах Володіє російською мовою на високому рівні Посвідчення водія категорії ВDescrierea jobului Electrogrup має на меті подвоїти столичну волоконно-оптичну мережу в Бухаресті протягом наступних 4 років. У той же час вона буде піклуватися про обслуговування існуючої мережі та нагляд за підземним монтажем кабелів операторами зв'язку.Ми відкриваємо нову можливість приєднатися до нашої команди:Керівник групи / Майстер будівництва- Бухарест -Місія: Координація будівельних робіт у рамках телекомунікацій, розумних міст та проектів розвитку містОбов'язки: Стежить за дотриманням технічних умов технічного проекту та вимог якості та несе відповідальність за їх дотримання Вивчити проектну документацію та надіслати депутату або керівнику сайту будь-які виявлені
UKRAINE JOBS BY EJOBS
Candidatul ideal Cerinte- studii superioare;- cunoastere fluenta a limbilor romana si poloneza (atât verbal, cat si scris);- experienta de lucru in comert/finante/administrare constituie un avantaj;- minte analitica;- abilitati interpersonale;- incredere si responsabilitate;- bune cunostinte de operare calculator;- disponibilitate pentru calatorii de afaceri;- permis de conducere categoria B - utilizare activa.Descrierea jobului Responsabilitati- cooperare cu tari straine- cu companii din grupul de capital si cu colaboratorii.- traduceri romano-poloneza / poloneza-romana – verbale si scrise;- intocmirea rapoartelor pentru Consiliul de Administratie;- analiza datelor;- sprijinul Consiliului de Administratie in indeplinirea sarcinilor;- controlul corectitudinii procedurilor interne si circulatiei documentatiei;- crearea colaborativa a materialelor de marketing si informare ale Companiei.Noi oferim- o munca atractiva, pe baza de contract de munca, intr-o companie cu o pozitie bine stabili
VIKINGPROFIL
Candidatul ideal Minim studii medii in domeniul constructiilor civile Minim 3 ani experienta pe o pozitie similara, in coordonarea echipelor de muncitori proprii sau subcontractori in cadrul unor proiecte de constructii complexe si de anvergura Cunostine limba rusa la nivel avansat Carnet de conducere categoria BDescrierea jobului Electrogrup își propune dublarea Rețelei Metropolitane de Fibră Optică a Municipiului București în următorii 4 ani. În același timp, se va ocupa de mentenanța rețelei existente și de supervizarea instalării în subteran a cablurilor de către operatorii telecom.Deschidem o noua oportunitate de a te alatura echipei noastre:Sef Echipa/Maistru in Constructii- Bucuresti -Misiune: Coordonarea lucrarilor de constructii civile in cadrul proiectelor de telecomunicatii, smart city si dezvoltare urbanaResponsabilitati: Urmareste respectarea specificatiilor proiectului tehnic si cerintelor de calitate, si este raspunzator de respectarea acestora Studiaza documentatia proi
ELECTROGRUP INFRASTRUCTURE
Candidatul ideal Anuntul de angajare se adreseaza atat celor fara experienta, cat si acelor persoane cu abilitati dobandite in ani de lucru anteriori.Pentru cei fara experienta, dar dorinta de munca, le oferim suport, indrumare si orientare catre acel post din organigrama in care si-ar gasi motivatia pentru propria dezvoltare profesionala. Ne mandrim cu povestile reale ale angajatilor nostri, care au inceput de la postul de casier / lucrator comercial / ajutor bucatar, iar azi, ocupa functii de conducere sau si-au dezvoltat carierele personale in cadrul unor companii nationale de succes.Caracterul sezonier al activitatii este un motiv bun pentru a petrece vacanta de vara activ si util.Impreuna gasim cea mai buna solutie de colaborare, tinand cont de capacitatile tale si motivatia ta.Perioada de desfasurare a activitatii este 1 aprilie 2022 - 1 noiembrie 2022.LOCUL DE DESFASURARE a activitatii: loc. VAMA VECHE, JUD. CONSTANTADescrierea jobului OPERATOR FACTURARE- Inregistrarea la zi a f
BIBI MARKET
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 36 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.