138 Locuri de Munca in Radauti - Joburi in Radauti
138 Locuri de Munca in Radauti - Joburi in Radauti
Cauta printr-o varietate mare de joburi in Radauti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.
Cauta printr-o varietate mare de joburi in Radauti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.
![]() |
Economist Junior |
Candidatul ideal Studii superioare în domeniul economic finalizate Experiența într-o poziție similară de 1 an poate constitui un avantaj Cunoașterea principiilor contabile și a legislației fiscale Cunoștințe avansate de operare PC (MS Office, SAP - poate fi considerat un avantaj) Cunoștințe medii de limba engleză Atenție la detalii, acuratețea datelor în activitatea zilnicăDescrierea jobului Înregistrarea documentelor financiar contabile în sistemul contabil SAP Întocmirea zilnică a registrului de casă și relația cu banca Întocmirea rapoartelor lunare solicitate de management Verficarea partenerilor companiei din punct de vedere fiscal Furnizarea de informații firmei de audit Verificarea conturilor și a corelațiilor dintre conturi Colaborează la tinerea corectă și la zi a evidenței financiare și contabile Verificarea modificărilor legislative fiscale și contabile Oferim: Inducție și instruire specifică Asigurare medicală privată Transport gratuit domiciliu-locul de muncă dus-întors
EGGER ROMANIA
![]() |
Operatori Sali De Jocuri "las Vegas Games" Radauti |
Candidatul ideal Ne cautam colegi pentru locatia din Radauti:Candidatul ideal ar trebui să corespundă următoarelor cerințe:• absolvent de studii medii;• aptitudini de comunicare excelente;• claritate în exprimare;• capacitate de a învăța rapid;• atenție distributivă și atenție la detalii;• atitudine orientată către client;• seriozitate și spirit de echipă;• aspect fizic plăcut, îngrijit;• disponibilitate pentru program de lucru în ture;• experiența nu este obligatorie, însă constituie un avantaj.Descrierea jobului Descrierea jobuluiCare sunt responsabilitățile tale?• Zâmbetul;• Informarea clienților în legătură cu serviciile oferite și regulamentul de joc;• Promovarea campaniilor și evenimentelor desfășurate în locații• Efectuarea plăților către clienți;• Crearea și menținerea unui ambient plăcut pentru clienți.Care sunt beneficiile?• Posibilitatea unui start promițător al carierei într-un mediu profesional;• Condiții de muncă deosebite alături de o echipă tânără și dinamică;• Pachet s
NOBLEPIAGIO
![]() |
Junior Finance Controller |
Candidatul ideal Our requirements: Higher education in economics or finance Awareness of main / Business processes and principles English on intermediate level Open and direct personality with excellent communication skills Very dynamic person with strong wishes to learn and to grow Good knowledge of Microsoft Office (especially Excel) Responsible, flexible, reliable Good organization skills/communication with different departments Good understanding of accounting SAP Knowledge is an advantageDescrierea jobului Responsibilities: All aspects of Operational financial controlling in modern company: budgets, month closing and financial reporting, financial analysis, analysis of performance of Sales, production, purchasing and drive of improvements Cost controlling of production processes Understanding and applying Group procedures and guidelines in Controlling Ad-hoc reports and calculation for management Support the Controlling Department Manager with ad-hoc reports and ad-hoc calculation
EGGER ROMANIA
![]() |
Personal De Serviciu Radauti Str. Stefan Cel Mare Nr. 77-81 Part-time (f/m) |
Candidatul ideal Profilul tău Ai absolvit cel puțin ciclul primar de învățământ (cel puțin 4 clase); Contăm pe abilitățile tale de organizare, comunicare și relaționare cu colegii și clienții.Descrierea jobului Împreună suntem Lidl, Angajator de Top în România și Europa pentru al șaptelea an consecutiv. Vino alături de noi să faci parte dintr-o echipă pe care te poți baza, în care poți crește și de la care poți învăța în fiecare zi. Contează pe noi pentru un job care îți oferă toate beneficiile și oportunitățile care contează pentru tine.Rolul tău Contăm pe tine să te ocupi de curățenia din interiorul și exteriorul magazinului, cu precadere în grupurile sanitare și parcare, dar și pe sala de vânzare; Contăm pe tine că te vei ocupa de strângerea ambalajelor de carton și folie aflate pe sala de vânzare și că vei asigura nivelul optim al consumabilelor; Colegii contează pe tine să asiguri curățenia și igienizarea aparatului de reciclare (RVM) și a incintei în care acesta este plasat, prec
LIDL ROMANIA
![]() |
Casier pariuri sportive SUPERBET - RADAUTI |
Scurta descriere a companiei Fondat în anul 2008, grupul Superbet este o companie de tech & entertainment, fiind liderul industriei de pariuri sportive din România. Compania desfășoară operațiuni în retail, unde are o rețea de aproximativ 1.000 de agenții stradale, precum și în online, prin intermediul website-ului și al aplicațiilor de pariuri sportive și gaming. Cerinte Ești o persoană care are: • Studii medii • Cunoștinte de operare PC - nivel mediu Și • Iți place să relaționezi și să comunici deschis cu clienții • Ești echilibrată, responsabilă și conștiincioasă • Dar și loială, corectă și serioasă Responsabilitati Rolul tău alături de noi este să: • Întâmpini clienții cu scopul de a le oferi acestora o experiență inedită • Interacționezi cu clienții pentru a asigura cele mai bune servicii • Încasezi banii în casa de marcat pentru vânzarea serviciilor și produselor specifice • Accepți și validezi tichetele de pariere • Întocmești documentele de contabilitate primară Alte inform
SUPERBET ONLINE
![]() |
Manager Proiect Retele Apa Canal |
Candidatul ideal Calificari necesare: Studii superioare tehnice in domeniul constructiilor Certificare manager de proiect- avantajCunostinte necesare: Experienta in domeniu - minim 5 ani Cunostinte operare AutoCAD, MS Office Cunostinte de limba engleza - nivel mediu/ avansat Permis de conducere: categoria BAlte abilitati: Capacitate de analiza si rezolvare a problemelor, abilitati de planificare si organizare; Atentie la detalii; Orientare catre rezultate dar si catre client; Capacitatea de a lucra eficient intr-un mediu solicitant si cu multe termene stranse;Postul necesita disponibilitate de lucru pe diverse santiere deschise in tara, cu asigurarea cazarii si diurnei in conditiile legii.Descrierea jobului Planifica, urmareste si organizeaza activitatea din santier a subantreprenorilor, a muncitorilor, a furnizorilor de materiale si servicii, pe capitolele de lucrari / faze de executie; Urmareste bugetele alocate si asigura incadrarea in costurile stabilite; Monitorizeaza progresul ac
NESS PROIECT EUROPE
![]() |
Tractorist |
Candidatul ideal Permis de conducere (cel puțin categoria B) Experiență în operarea utilajelor moderne de balotat paie (tip Krone, Superchaser) Disponibilitate de a lucra peste program Aptitudini tehnice Disponibilitate de a lucra în schimburi Abilități de comunicare Descrierea jobului Responsabilitați specifice postului Realizarea lucrarilor agricole de pregatire a solului,însamânțarea, plantarea, cultivarea și recoltarea culturilor de câmp Colaborarea cu membrii echipei Oferim: Oferim un loc de munca ce se caracterizeaza prin diversitate și responsabilitate, într-o companie multina?ionala Inducție și instruire specifica Asigurare de sanatate privata
EGGER ROMANIA
![]() |
Experienced Finance Controller |
Candidatul ideal Our requirements: Higher education in economics or finance Awareness of main / Business processes and principles English on fluent level Open and direct personality with excellent communication skills Very dynamic person with strong wishes to learn and to grow Good knowledge of Microsoft Office (especially Excel) Responsible, flexible, reliable Good organization skills/communication with different departments Very good understanding of accounting SAP Knowledge is an advantage Experience in a similar position of 2-3 years Descrierea jobului Responsibilities: All aspects of Operational financial controlling in a modern company: budgets, month closing and financial reporting, financial analysis, analysis of performance of sales, production, purchasing and drive of improvements Cost controlling of production processes Understanding an applying Group procedures and guidelines in Controlling Simulation of different scenarios of daily business to support management decision S
EGGER ROMANIA
![]() |
Planificator Mentenanta / Iscir |
Candidatul ideal Studii superioare tehnice Cunoștințe de limba engleză și/sau germană la nivel mediu Cunoștințe Microsoft Office Cunoștințe SAP PM / operator RSVTI constituie un avantaj Descrierea jobului Planificarea activității de întreținere și reparații a mașinilor, utilajelor și a instalațiilor Crearea și actualizarea listei structurale aferente fluxului tehnologic din fabrică Asigurarea actualizării documentației tehnice aferente instalațiilor din fabrică Elaborarea diverselor analize, diagnoze şi evaluări privind instalațiile din producție Îmbunătățirea continuă a calității planificării activității de întreținere și reparare a echipamentelor Indicarea posibilelor măsuri de optimizare Gestionarea / autorizarea / reautorizarea echipamente ISCIR Oferim: Un loc de muncă ce se caracterizează prin diversitate și responsabilitate Program de orientare și integrare Oportunități de dezvoltare profesională
EGGER ROMANIA
![]() |
Economist |
Candidatul ideal Cunostinte in domeniul economic; Atentie la detalii, acuratete a datelor in activitatea zilnica; Pachet Office Excel - nivel mediu; Deschidere spre dobandirea de noi cunostinte si perfectionare.Descrierea jobului Evidenta stocurilor; Urmarirea comenzilor clientilor si evidenta containerelor, impreuna cu departamentele Comercial si Logistica; Evidenta cashflow pe fiecare valuta in parte; Negocierea cursului valutar; Pregatire si analiza conturi de gestionare, calcule costuri si preturi; Colaborare stransa cu departamentele de Contabilitate, Comercial si Logistica; Buget de venituri si cheltuieli.
ORIENT
![]() |
Specialist Achizitii Tehnice |
Candidatul ideal Studii medii/superioare în domeniul tehnic Experienţă profesională relevantă în domeniul achizițiilor poate constitui un avantaj Cunoștințe bune de operare PC (MS Office, SAP – poate constitui un avantaj) Cunoștințe avansate de limbă engleză (limba germană constituie un avantaj) Cunoștințe tehnice Persoană proactivă, dinamică, comunicativă, cu abilitați de negociere Capacitate analiză şi sinteză Capacitate de a învața rapid noi sarcini Descrierea jobului Procesarea cererilor de achiziții, prospectarea pieței, discuții, contacte cu diverși furnizori în funcție de grupurile de materiale Negocierea prețurilor, evaluarea și procesarea în SAP a cererilor de ofertă, plasarea comenzilor Achiziționarea de produse tehnice, piese de schimb sau a altor materiale Monitorizarea performanței furnizorilor, clarificarea reclamațiilor sau a termenelor de livrare nerespectate Realizarea documentației, obținerea de certificate și declarații necesare Respectarea procedurilor și liniilor d
EGGER ROMANIA
![]() |
Agent Rent A Car - Suceava |
Candidatul ideal Ești în căutarea unei noi aventuri, îți plac oamenii și ești la început de carieră?Te așteptăm cu drag în echipa Klass Wagen și îți putem oferi din toată inima: Aprecierea și remunerația corespunzătoare a muncii bine făcute; Colectiv de muncă tânăr și prietenos;Vei fi respectat și integrat în familia noastră, ne pasă de bunăstarea angajaților și ajutăm oricând se poate pe plan profesional și personal.1. Desi job-ul este in Suceava, el este promovat pe mai multe localități din România.2. Activitatea se desfășoară în vecinătatea aeroportului Aeroportul Internațional "Ștefan cel Mare" SuceavaCe ne dorim de la tine?- Să ai permis de conducere – categoria B;- Să cunoști limba engleză cel puțin la nivel mediu (conversațional);- Ai o atitudine optimistă și prietenoasă;- Ești empatic și atent la nevoile clienților;- Îți place să interacționezi cu clienții, chiar și cu cei mai dificili;- Ești perseverent și te motivează atingerea targetelor (atât cele individuale, cât și ale ec
Klass Wagen
![]() |
Gestionar - Santier |
Candidatul ideal Experienta de minimum 2 ani in gestiunea materialelor de constructii Bune cunostinte de operare PC Cunostinte bune dе gestiune primara Persoana organizata si atenta la detaliiDescrierea jobului Realizeaza receptia fizica a marfii primite in santier conform aviz furnizor; Opereaza in stoc consumurile zilnice in baza documentelor de iesire; Consulta stocul zilnic in scop de verificare si genereaza rapoarte stoc la solicitarea superiorilor; Efectueaza inventarul stocului de marfa periodic si evidentiaza orice neconcordanta intre stocul fizic si cel scriptic; Asigura si raspunde de buna depozitare a tuturor materialelor de pe santier astfel incat sa nu existe pierderi sau materiale compromise; Realizeaza periodic inventarul materialelor de pe santier; Pastreaza documentele justificative legate de stocuri; Colaboreaza atat cu personalul din santier in vederea solutionarii situatiilor aparute; Emite avize de expeditie pentru marfurile ce parasesc santierul in conditiile prev
NESS PROIECT EUROPE
![]() |
Asistent Manager Proiect |
Candidatul ideal Studii medii, avantaj studii superioare Experienta pe un post similar - avantaj Cunostinte bune de operare PC (Word, Excel, Outlook) Capacitatea de organizare si prioritizare; Rigurozitate si atentia pentru detalii.Descrierea jobului Scopul postului: Asigura suport administrativ echipei de proiect si gestioneaza documentatia din santier.Responsabilitați specifice postului: Realizeaza listarea, scanarea si multiplicarea documentelor la solicitarea echipei de proiect; Gestioneaza corespondenta specifica din santier; Gestioneaza documentele ce tin de Cartea Constructiei, procese verbale, etc Gestioneaza dosarele de documente justificative privind lucrarile desfasurate in santier Intocmeste situatii/documente/rapoarte solicitate de managerul direct; Emite note interne si alte documente specifice pentru proiect conform procedurilor interne; Efectueaza activitati de secretariat, inregistreaza documente intrari-iesiri si le distribuie catre departamentele abilitate; Asigura
NESS PROIECT EUROPE
![]() |
Economist |
Candidatul ideal Studii superioare în domeniul economic +3 ani experiență într-o poziție similar Cunoașterea principiilor contabile și a legislației fiscale Cunoștințe avansate de operare PC (MS Office, SAP - poate fi considerat un avantaj) Cunoștințe medii de limba engleză Atenție la detalii, acuratețea datelor în activitatea zilnică Descrierea jobului Verificarea corectitudinii documentelor primare înregistrate (furnizori, clienți, casa, deconturi) Emiterea facturilor către clienții afiliați Contabilitatea imobilizărilor Întocmirea declarațiilor fiscale de TVA, impozit profit, impozite reținute la sursa, taxe locale Înregistrarea de accrual-uri, ajustari stocuri si provizioane, reconcilierea conturilor Întocmirea situatiilor financiare locale și de Grup Verificarea schimbărilor legislative contabile și fiscale Colectarea informațiilor pentru întocmirea dosarul prețurilor de transfer Oferim: Oferim un loc de muncă ce se caracterizează prin diversitate și responsabilitate, într-o compa
EGGER ROMANIA
![]() |
Sanctions Lists Compliance Specialist |
Candidatul ideal Our requirements: Academic background in business administration or law Strong analytical skills and ability to understand business risks Accuracy and attention to details Fluency in English - writing and speaking Internal procedures application Well organized and diligent Team-work skills Outgoing personality with strong communication abilities Knowledge of Microsoft Office product (Word, Excel, Outlook, etc.) Descrierea jobului Responsibilities: Detailed analysis of potential sanctions risks identified by the compliance screening software Undertake research of relevant data in order to verify the compliance of business partners Reporting to management Thorough documentation of research and decision making process steps carried out in order to meet EGGER Group’s compliance policy Continuous update on international sanctions developments We offer: Comprehensive induction program Continuous personal development in an young team Working for a successful multinational org
EGGER ROMANIA
![]() |
Inginer Instalatii Apa Canal/ Sef Santier |
Candidatul ideal Calificari necesare:Studii superioare tehnice in domeniul instalatiilorCunostinte necesare: Experienta in domeniu - minim 3 ani Cunostinte operare AutoCAD, MS Office Cunostinte de limba engleza - nivel mediu/ avansat Permis de conducere: categoria BAlte abilitati: Capacitate de analiza si rezolvare a problemelor, abilitati de planificare si organizare; Atentie la detalii; Orientare catre rezultate dar si catre client; Capacitatea de a lucra eficient intr-un mediu solicitant si cu multe termene stranse.Postul necesita disponibilitate de lucru pe diverse santiere deschise in tara, cu asigurarea cazarii si diurnei in conditiile legii.Descrierea jobului Planifica, urmareste si organizeaza activitatea din santier a subantreprenorilor, a muncitorilor, a furnizorilor de materiale si servicii, pe capitolele de lucrari / faze de executie ce i-ai fost atribuite in proiect; Monitorizeaza progresul activitatilor din santier in mod regulat, organizeaza intalniri periodice cu toate
NESS PROIECT EUROPE
![]() |
Director De Vanzare It, Service Calculatoare, Case De Marcat |
Candidatul ideal Dorim sa fie un absolvent cu studii superioare al unei facultati Tehnice pentru Ingineri IT sau studii medii pentru instalare , Vanzari IT.
ACCEPT SOFTWARE
![]() |
Specialist Resurse Umane Senior - Suceava |
Candidatul ideal Ne crestem echipa si te cautam pe tine, care: esti absolvent de studii superioare; ai bune cunostinte privind Legislația Muncii; ai experienta in gestionare personal si salarizare de minim 2 ani; ai foarte bune abilităţi de comunicare, relaţionare și ascultare; ai cunostinte bune MS Office ( Word, Excel); esti o persoana organizata, responsabila, obisnuita sa lucreze cu termene limita; de preferat, permis de conducere categoria B;Descrierea jobului Administrare personal: Intocmirea documentelor privind incheierea, modificarea si incetarea contractelor individuale de munca (informări, fișe de post, note de lichidare, decizii de încetare, adeverințe de vechime etc.) ; Evidenta si completarea Registrului General de Evidenta a Salariatilor; Intocmirea dosarelor de personal ale salariatilor; Redactarea și eliberarea diferitelor tipuri de adeverințe; Centralizarea documentelor și întocmirea pontajelor; Întocmirea dosarului de recuperare a sumelor aferente concediilor medical
TRUTZI
![]() |
Specialist Servicii Clienti |
Candidatul ideal Mai mult decât o echipă, #peopleofBT înseamnă curaj, încredere și empatie. Tocmai de aceea, avem nevoie de tine să ne completezi echipa cu energia și dorința ta de a face lucrurile bine.Provocarea pe care ți-o lansăm este un post de Specialist Servicii Clienți, ce așteaptă cu nerăbdare să fie ocupat 😊Ne bucurăm că ai ajuns să citești aceste rânduri, astfel că, dacă nivelul interesului tău s-a păstrat până aici, dă scroll pentru a afla dacă tu ești persoana pe care am descris-o în rândurile de mai jos:Dacă cele de mai jos te reprezintă, șansele tale să fim colegi au crescut: ești pasionat(ă) de zona vânzărilor și îți face placere să interacționezi cu clienții; ești o persoană orientată către identificarea de soluții atunci când situația o cere și dovedești inițiativă/implicare în găsirea acestora; te faci ușor înțeles/înțeleasă, indiferent că este vorba despre clienți, colegi sau alte persoane cu care intri în contact; prietenii te descriu drept o persoana cu atitudine
BANCA TRANSILVANIA
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou.
Acum sunt 138 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după: