Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

59 Locuri de Munca in Radauti - Joburi in Radauti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

59 Locuri de Munca in Radauti - Joburi in Radauti

Cauta printr-o varietate mare de joburi in Radauti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi in Radauti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Contabil junior/​senior


Companie verificată
Aplica rapid
Candidatul ideal:- studii superioare economice - experiență 2-5 ani / peste 5 ani;- foarte bune cunoștințe de operare calculator (programul Saga constituie avantaj);- abilități de analiză și sinteză;- cunoașterea legislației / procedurilor în domeniu;- abilități foarte bune de comunica lare și lucru în echipă;- persoană organizată, dinamică, atentă la detalii; Descrierea jobului:- Evidență contabilă completă, pentru firme din domenii diverse- Verificare facturi furnizori,clienți .-Alte operațiuni si situatii solicitate in activitatea financiar-contabilă;-Depunere, ridicare documente la/de la ANAF-Înregistrarea documentelor pentru un portofoliu de clienți;-Efectuarea de operațiuni specifice închiderilor contabile lunare;-Întocmirea statelor de plată, contracte de munca, încetări, dosare de personal;-Pregătirea și depunerea declarațiilor și raportărilor lunare și periodice.
Mentor Consulting SRL

Asistent Vanzari Jysk Radauti


Candidatul ideal Esti entuziasmat/a sa lucrezi in vanzari? Iti doresti sa oferi clientilor cele mai bune servicii in JYSK Romania impreuna cu echipa ta? Iti place sa ai o activitate dinamica? 💪Atunci tu poti fi Asistentul de Vanzari pe care il cautam! 🙋CE ITI OFERIMAi posibilitatea sa te alaturi unei companii de retail care isi doreste sa fie prima alegere a angajatilor in retail. Noi avem un mediu dinamic unde ideile tale sunt ascultate si esti implicat. Noi consideram dezvoltarea ta ca fiind extrem de importanta. In plus, ca Ambasador JYSK vei avea parte de urmatoarele: Oportunitati pentru propria dezvoltare si responsabilitate – ne propunem sa promovam intern 80% dintre manageri. Afla mai multe aici. Concursuri interne intre magazine si bonusuri pe masura Iesiri bianuale impreuna cu echipa Bonus competitiv care rasplateste vanzarile si rezultatele extraordinare Un program de lucru flexibil 20% reducere la produsele JYSK si la produsele din grupul Lars Larsen Tichete de masa, tiche
JYSK ROMANIA

Angajam In Radauti


Candidatul ideal Noi suntem: Oameni buni. Produse bune. Momente bune. Muncim sa implinim ceea ce ne propunem. Facem ca lucrurile sa se intample. Suntem deschisi sa ii primim pe cei care vor sa ni se alature. Intelegem clientii si oamenii din jur. Vrem sa ii inspiram, sa ii captivam si sa crestem impreuna cu ei. Nu vindem doar produse, cream experiente. Tot ce facem, in fiecare zi, in fiecare moment, inauntru si in afara companiei, sustine si hraneste brandul nostru.Descrierea jobului Ce fаcem noi pеntru tine? Iti oferim oportunitаtea dе a lucra in rеtеauа dе rеtail modеrn cu cеа mai mare acoperire geograficа din Romаniа; Pentru ca ne place sa investim in oamenii care ne reprezinta, iti oferim training profesional; Iti oferim un venit corelat cu performantele obtinute ( bonusuri de performanta si fidelitate ); Iti oferim decontarea partiala a abonamentului de transport; Iti oferim posibilitatea de a te dezvolta profesional si personal; Iti oferim posibilitati reale de promovare.Ce vei f
PROFI ROM FOOD

Contabil Junior


Candidatul ideal Studii superioare în domeniul economic sau alte specializări Experiența într-o poziție similară poate constitui un avantaj Cunoștințe dе bază a principiilor contabile Cunoștințe dе operare PC (MS Office, cunoștințele dе SAP pot constitui un avantaj) Cunoștințe dе limba germană și/sau engleză Disponibilitate dе a învăța lucruri noi Atenție la detalii în activitatea zilnicăDescrierea jobului Responsabilități: Evidеnțа contаbilă pеntru portofoliul de furnizori Verificаrea fаcturilor în conformitаtе cu cеrințelе lеgalе Înrеgistrаrеа plăților în sistеmul contabil SAP Colaborаre frеcvеntă cu аlți colеgi din departamеntеle EGGER Vеrificаrea periodică a conturilor de furnizori Pregătirea diverselor fișiereleOferim: Un loc de muncă ce se caracterizează prin diversitate și responsabilitate Program de orientare și integrare Oportunități de dezvoltare profesională
EGGER ROMANIA

Operator Contabilitate Primara


Candidatul ideal Sediul firmei și postul sunt locate în Marginea, județul SV. Atenție la detalii, gândire logică Abilitate de calcul Cunostințe operare PC (MS Office), internet Seriozitate, responsabilitate, meticulozitate și disponibilitate de a învăța Bune capacități de comunicare și relaționare (angajați, colegi, colaboratori) Adaptabilitate, autocontrol, atitudine pozitivă Limba engleză - nivel mediu (conversațional + scris/citit)* Reprezintă un avantaj cunoștințele și/sau experiența în lucrul cu programul Sumal.Descrierea jobului Primește comenzile și emite avize și facturi conforme Arhivează facturile și avizele, precum și alte documente ce stau la baza emiterii acestora Solicită, înregistrează și raportează zilnic / săptămânal / lunar bonurile de consum și menține evidența stocurilor Lucrează cu documente casă, bancă Ține evidența plăților la clienți, întocmește comenzi la furnizori Gestionează și menține la zi înregistrările contabile primare și pregatește dosarul de final de l
G.T.M. EXPRES

Casier pariuri sportive SUPERBET - RADAUTI


Scurta descriere a companiei Fondat în anul 2008, grupul Superbet este o companie de tech & entertainment, fiind liderul industriei de pariuri sportive din România. Compania desfășoară operațiuni în retail, unde are o rețea de aproximativ 1.000 de agenții stradale, precum și în online, prin intermediul website-ului și al aplicațiilor de pariuri sportive și gaming. Cerinte Ești o persoană care are: • Studii medii • Cunoștinte de operare PC - nivel mediu Și • Iți place să relaționezi și să comunici deschis cu clienții • Ești echilibrată, responsabilă și conștiincioasă • Dar și loială, corectă și serioasă Responsabilitati Rolul tău alături de noi este să: • Întâmpini clienții cu scopul de a le oferi acestora o experiență inedită • Interacționezi cu clienții pentru a asigura cele mai bune servicii • Încasezi banii în casa de marcat pentru vânzarea serviciilor și produselor specifice • Accepți și validezi tichetele de pariere • Întocmești documentele de contabilitate primară Alte inform
SUPERBET ONLINE

Reprezentant Vanzari


Candidatul ideal Firma romaneasca producator si comerciant tamplarie PVC cauta Reprezentant Vanzari pentru zona: Suceava, Radauti, Gura Humorului, Siret Nord Indentifica potentiali clienti din zona alocata Efectueaza vizite la client cu scopul promovarii produselor Identifica nevoile clientilor si propune de solutii tehnice corespunzatoare Ofera consultanta privind nevoile clientului Efectueaza masuratori si calcule si ofera solutii cleintului Colaboreaza cu departamentele implicate in procesul de vanzare Mentine legaturia cu clientii personal, prin emailuri si telefoane Deplasare pe teren cu diverse sarcini, in functie de nevoi (impartit flyere, identificare proiecte, masuratori pentru ofertare, coordonare montaj si lucrari post executie etc.)Descrierea jobului Ce asteptari avem de la tine? Entuziast, un bun comunicator si negociator Orientat catre solutii, client si rezultatul final Abilitati tehnice Abilitati foarte bune de comunicare inclusiv in scris si telefonic. Persoana amabila
SFERA MDOR SRL

Marelvi Impex Angajeaza


Candidatul ideal -Cunostinte operare calculator-Ii place sa-si atinga obiectivele-Spirit de echipa-Persoana motivata-Personalitate energica cu initiativa-Capacitate de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini in acelasi timp-Proactiva, cu gandire analitica-Placere si abilitate de a invata lucruri noi-Responsabilitate, ordine, corectitudine si seriozitate-Limba engleza constituie un avantajDescrierea jobului Compania Marelvi Impex SRL Rădăuți își măreste echipa!Dacă ești o persoană dornică de a evolua la nivel profesional și ai deschiderea de a învăța lucruri noi într-un colectiv tanăr, ambițios și profesionist, așteptăm cu interes CV-ul tău.Zonele noastre de interes sunt: achiziții, logistică, IT software/informatică, operațional, transport maritim și rutier.
MARELVI IMPEX

Reprezentant Vanzari Botosani - Suceava


Candidatul ideal - Studii superioare agronomice finalizate- Experienta in vanzari minim 2 ani- Cunoasterea mediului agribusiness din regiune constituie un avantaj- Abilitati de comunicare, prezentare, planificare si negociere- Orientare catre rezultat- Disponibilitate pentru deplasari- Permis conducere categoria B- Domiciliul in zona de activitate- Cunostinte bune de operare PC - pachet Microsoft Office- Fluenta in limba engleza ( scris, vorbit, citit) constituie un avantajDescrierea jobului - Promovarea politicii comerciale pe zona alocata- Mentinerea & dezvoltarea relatiilor contractuale cu partenerii din portofoliu- Identificarea potentialilor fermieri colaboratori si dezvoltarea portofoliului de clienti- Realizarea planului de vanzari- Monitorizarea pietei de profil si a competitiei- Intocmirea si gestionarea riguroasa a documentelor specifice din procesul de vanzare- Raportari periodice catre management cu privire la activitatea desfasurata- Rigurozitate in respectarea cu acuratet
AGRICROPS CHIM

Sef Unitate Simigeria Luca


Candidatul ideal Experienta anterioara (alimentatie publica/vanzari)Experienta anterioara in coordonarea unei echipeStudii medii finalizateExcelente abilitati de comunicare, organizare, coordonareOrientare catre rezultate, atitudine proactiva, flexibilitateResponsabilitate si corectitudineDorinta de a invata si a se dezvolta profesionalCapacitatea de a se adapta unui nou mediu de lucruDescrierea jobului Care sunt responsabilitatile tale:Vei atribui sarcini si vei organiza activitatile angajatilor din cadrul punctului de lucruTe vei implica in mod direct in activitatea punctului de lucruVei acorda suportul echipei in indeplinirea sarcinilorVei respecta termenele limita pentru raportari, comenzi furnizori, etcVei receptiona materiile prime si vei fi raspunzator pentru stocul punctului de lucruTe vei asigura ca sunt respectate standardele de calitate si regulile interne de functionare ale punctului de lucruVei motiva echipa reprezentand cultura si valorile organizatieiInteractiune directa
TINERVIS GROUP

Responsabil Mecanizare


Candidatul ideal Absolvent studii superioare;Foarte bune abilitati de comunicare si lucrul in echipa;Rigurozitate de atentie pentru detalii;Persoana activa, responsabila, foarte bine organizata, orientata catre obtinerea de rezultate;Posesor de permis conducere categ. B;Capacitate de analiza si sinteza.Descrierea jobului Coordoneaza activitatea de intretinere, reparatii si exploatare a tuturor utilajelor, echipamentelor din dotarea companiei; Urmareste consumurile de carburant pentru fiecare utilaj si auto in parte si aduce la cunostinta sefului erarhic eventuale depasiri .Intocmeste si urmareste respectarea planului de revizii-reparatii;Realizeaza documentatiile necesare realizarii inmatricularii, verificarii tehnice periodice, asigurarile obligatorii si Casco;Realizeaza documentatiile necesare obtinerii licentelor de transport si executie;Organizeaza, indruma si sprijina intreaga activitate de verificare si reparatii;Analizeaza necesarul cu stocurile de piese in vederea aprovizionari
CONCRET CONSTRUCT A.G

Cadru Tehnic Psi


Estimare   3500 RON/Luna
Candidatul ideal Studii universitare tehnice încheiate (inginerie) Atestat profesional pentru activitatea de cadru tehnic cu atribuții în domeniul prevenirii și stingerii incendiilor (PSI) Experiența în domeniu minimum 2 ani constituie un avantaj Cunoștințe avansate de engleză (limba germană poate constitui un avantaj) Permis conducere categoria B Cunoștințe foarte bune de operare PC (MS Office)Descrierea jobului Realizarea documentațiilor prevăzute de legislația specifică pentru buna funcționare a activității de PSI Implicarea în activitățile de instruire generală, la locul de muncă și periodică pentru personalul companiei și a modului de însușire de către acesta a cunoștințelor prin testări specifice Participarea la activitatea de evaluare a riscurilor specifice și monitorizarea acestora Elaborarea si actualizarea periodica a documentațiilor specifice situațiilor de urgență și protecției civile (proceduri, plan de evacuare, plan de intervenție etc.) Verificarea periodica, conform leg
EGGER ROMANIA

Reprezentant Vanzari /​ Incasari Magazin


Candidatul ideal Abilitati dezvoltate dе comunicare interpersonala;Experienta anterioara in structuri care interactioneaza direct cu clientii;Foarte bune cunostinte dе utilizare PC (MS Office, baze dе date);Persoana adaptabila si cu un dezvoltat spirit dе echipa;Rezistenta la stres si capacitate dе reactie;Bune cunostinte in gestionarea situatiilor dе criza;Minim studii medii finalizate.Descrierea jobului Promovеаza sеrviciile compаniei in magazinelе DIGI;Idеntifica nеvoilе clientilor si crestе vаlorеа per cliеnt prin prezentаrеa divеrselor ofеrtе pе tipuri de servicii.Incheie contracte cu clientii, in functie de cerintele acestora;Respecta standardele de calitate impuse de companie, in relatia cu clientii (atat clientii externi cat si clientii interni);Incaseaza contravaloarea tuturor serviciilor oferite de companie si solutioneaza problemele privind platile realizate de abonati;Intocmeste documentele fiscale corespunzatoare (chitante, facturi) necesare incasarii contravalorii servici
RCS & RDS

Automatist


Estimare   4400 RON/Luna
Candidatul ideal Studii superioare tehnice - electrotehnică/ energetică/ automatizări/ IT Cunoștințe de electrotehnică și electronică Cunoştinţe de limba engleză şi/ sau germană Cunoştinţe avansate Microsoft Office (Access, Excel, Word, Power Point, Outlook) Atitudine proactivă, gândire analitică şi capacitate de sinteză Abilităţi de comunicare, organizare şi coordonare Disponibilitate de a lucra în schimburiDescrierea jobului Desfăşurarea activităţii de întreţinere şi reparaţii a maşinilor, utilajelor, instalaţiilor şi echipamentelor din cadrul secţiilor de producţie conform planului de întreţinere şi reparaţii Depanarea instalaţiilor de automatizare Monitorizarea proceselor industriale folosind programe de vizualizare Proiectarea circuitelor electrice, administrarea şi corectarea schemelor electrice ale instalaţiilor de automatizareOferim: Un loc de muncă ce se caracterizează prin diversitate și responsabilitate Program de orientare și integrare Oportunități de dezvoltare profesional
EGGER ROMANIA

Coordonator Hr Pentru Birourile De Vanzari


Candidatul ideal Studii superioare în domeniul economic sau alte specializări Cunoștințe avansate de operare PC (MS Office, SAP – poate fi considerat un avantaj) Cunoștințe avansate de limba engleză Persoană organizată, atentă la detalii Abilități de comunicare interculturalăDescrierea jobului Organizarea proceselor de recrutare pentru birourile de vânzări alocate și menținerea bazelor de date actualizate Angajarea și integrarea noilor angajați Susținerea exit interviurilor și încetarea contractelor de muncă și a documentatiilor speficice de angajare Oferirea suportului pentru evaluările anuale Promovarea cursurilor de dezvoltare interne și monitorizarea finalizării cursurilor obligatorii Actualizarea contractelor de muncă în colaborare cu consilierii juridici din țările vizate Organizarea evenimentelor interculturale pentru angajații birourilor de vânzări Evidența lunară a plăților efectuate și raportările necesare legate de salarizare Oferim: Un loc de muncă ce se caracterizează prin
EGGER ROMANIA

Inginer Instalatii


Estimare   4500 RON/Luna
Candidatul ideal Studii tehnice superioare (inginer instalații sau inginer mecanic) Experiență în utilizare/ mentenanță instalații de încălzire, apă/ canal și aer comprimat Cunoștințe bune de operare PC (MS Office) Cunoștințe de limba engleză și/sau germană nivel mediu Cunoștințe SAP PM constituie un avantaj Permis conducere categoria B Persoană organizată, responsabilă, loială, cu spirit de inițiativăDescrierea jobului Întocmirea și punerea în aplicare a planului de mentenanță a instalațiilor pe gaz, încălzire, apă/ canal și de aer comprimat conform planului de mentenanță Coordonarea activității echipei de mentenanță instalațiiOferim: Un loc de muncă ce se caracterizează prin diversitate și responsabilitate Program de orientare și integrare Oportunități de dezvoltare profesională
EGGER ROMANIA

Agent Livrator (4500 – 7183 Ron)


Candidatul ideal Agent livratorIncredere, Calitate, Inovaţie"Suntem o companie dinamică, jucător important pe piaţa componentelor şi accesoriilor auto din Centrul şi Estul Europei, în plină dezvoltare, cu o experienţă de 30 ani în domeniul auto. În Ungaria suntem lideri de piaţă, iar în România suntem într-o dezvoltare continuă, ocupând o poziţie importantă pe piaţa componentelor auto. Astăzi lucrează 4000 de angajaţi la cele 170 de filiale, depunând un efort susţinut pentru prestarea de servicii de înaltă calitate partenerilor noştri.Eşti candidatul nostru dacă:Compania noastră angajează:Agent livrator• Ai de minim 2 ani permis de conducere categoria B • Ai abilităţi de comunicare, relaţionare şi argumentare • Cunoşti oraşul şi împrejurimile • Cazierul tău judiciar şi rutier sunt fără antecedente penale • Experienţa ta în distribuţie reprezintă un avantaj!În schimb iţi oferim:• Pachet salarial motivant şi competitiv, oferit mereu la timp, cu parte fixă + bonusuri de performanţă + tich
UNIX AUTO

Consultant Vanzari -strainatate- Dublin,​ Viena,​ Paris,​ London


Candidatul ideal Consultant Vanzari -STRAINATATE- DUBLIN, VIENA, PARIS, LONDONEsti o persoana activa, vesela, iti faci prieteni cu usurinta, iti place sa descoperi locuri noi si sa cunosti cat mai multi oameni? Te vezi lucrand intr-o locatie de lux din cele mai mari mall-uri din Dublin - Irlanda, Anglia sau numeroase alte tari din lume? Profita la maxim de firea ta dinamica si beneficiaza de avantajele ce ti le poate aduce pozitia de Beauty Sales Consultant. Vestea buna este ca noi ne cautam colegi sa ni se alature in frumoasa aventura ce vine la pachet cu job-ul nostru.Colegul ideal:- vorbeste limba engleza la nivel mediu/avansat;- isi doreste sa creasca in echipa, sa se perfectioneze si sa castige din ce in ce mai mult;- poate sa nu aiba experienta anterioara; totusi, experienta in promotii, vanzari directe, call center, servicii clienti, reprezinta avantaj;IMPORTANT: Ne dorim sa avem cat mai curand 3 colegi noi pentru un nou magazin in cel mai mare mall din Dublin, unde se vor vinde
JOBALE COMPANY

Consultant Asigurari De Viata


Estimare   2387 RON/Luna
Candidatul ideal Consultant Asigurari de ViataNN este o companie dе asigurări și managementul investițiilor, activă în peste 18 țări, cu o puternică prezență în Europa și în Japonia.Grupul NN, din România, include activitățile ING Asigurări dе Viață și ING Pensii, companii lider pe piețele dе profil, și ING Investment Management, numărul patru în topul companiilor dе administrare a fondurilor mutuale din România.Pentru noi, NN reprezintă un capitol nou și interesant în viața companiei, cu noi oportunități dе dezvoltare. Promisiunea noastră este că vom continua să fim alături dе clienții, angajatii si colaboratorii noștri, un partener apropiat și dе încredere. Valorile noastre dе bază sunt: ne pasă, suntem transparenți, ne dedicăm.Valorile noastre sunt expresia lucrurilor noastre dragi, a ceea ce credem și a obiectivelor noastre. Ne unesc și ne inspiră. Și ne determină comportamentul zi dе zi.NN Romania in cifre:2,2 milioane clienți unici dе asigurări dе viață, pensii obligatorii și pen
NN ASIGURĂRI DE VIAŢĂ

Inginer Productie - 7.​400 Lei Net (nu Necesita Experienta)


Candidatul ideal Nu necesita experienta in domeniu Cunostinte Office Abilitati de comunicare cu muncitoriiPot aplica si persoanele cu domiciliul in afara BucurestiuluiDescrierea jobului Inginer productie in cadrul sectiei “INCALTAMINTE CAUCIUC” realizand cizme din cauciuc pentru vanatoare si pescuit, destinate exclusiv exportului.RESPONSABIL CTCDupa 4-5 saptamani de initiere, va putea lua decizia daca o pereche de cizma din cauciuc poate fi ambalata sau respinsaSEF DEPARTAMENT CTCVa coordona 3 responsabili CTC (ingineri) si inca 8 muncitoriSEF BANDA PRODUCTIEVa urmari si coordona 30 muncitoriVa comanda necesarul de subansamble pentru a doua ziProgramul de lucruDe luni pana vineri, o saptamana intre orele 7.00 – 15.30 , iar saptamana urmatoare intre orele 7.00 – 18.00Perioadele pentru concediu: o saptamana de Pasti, doua saptamani in luna august si doua saptamani pentru sarbatorile de iarnaPachetul salarial: 5.700 - total salariu net de baza format din:2.500 lei salariu net pe card, ach
DUCATEX
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 59 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.