Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

77 Locuri de Munca in Radauti - Joburi in Radauti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

77 Locuri de Munca in Radauti - Joburi in Radauti

Cauta printr-o varietate mare de joburi in Radauti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Candidatul ideal Educaţie necesară: Școală profesională, liceu de specialitate/ electricianExperienţă practică necesară: Minim 1 an activitate în instalaţii electriceCunoştinţe obligatorii cerute de legislaţie: Legislație, prescripții şi standardele de specialitate în domeniul de activitate Instrucţiuni proprii de securitate şi sănătate în muncă, Instrucţiuni proprii pentru situații de urgență, Instrucţiuni Tehnice Interne de Securitate şi Sănătate în MuncaAltele: Permis de conducere categoria B(cerință obligatorie)Descrierea jobului Colectarea de date GIS rețele MT/JT, cunoști și utilizezi abilitățile specifice calificării obținute pentru efectuarea lucrărilor de mentenanță pentru echipamentele de medie și joasă tensiune Aduci la cunoştinţă orice anomalie constatată în instalaţiile electrice ale gestionarului cu ocazia lucrărilor şi care ar putea cauza incidente sau accidente Realizezi operaţiuni aferente lucrării de construcții montaj în cadrul investițiilor în reteaua de distribuție
DELGAZ GRID
Candidatul ideal Profilul tău Orientare către client şi o ţinută profesională ireproşabilă Experienţă profesională în domeniul comerţului cu amănuntul Experienţă în conducerea personalului Abilitaţi de coordonare și motivare a unei echipe Cunoştinţe de limba engleză sau germană reprezintă un avantajDescrierea jobului Responsabilitățile tale Organizezi, planifici şi verifici activităţile departamentului în raport cu nevoile magazinului Asiguri prezenţa la vânzare a sortimentului respectând layout-ul prestabilit Coordonezi fluxul de marfă spre spațiile de vânzare și plasarea acesteia respectând principiul FIFO și regulile interne Responsabil de depozitarea, manipularea şi transportul mărfurilor conform specificaţiilor tehnice ale fiecărui articol Întocmești planurile de plasare a articolelor de sezon şi a promoţiilorBeneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de ​4750 lei brut​ Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri sa
KAUFLAND ROMANIA SCS
Candidatul ideal Profilul tău Studii medii Disponibilitate pentru progam de lucru în ture Amabilitate, seriozitate și responsabilitate Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi Experiență într-un post similar constituie un avantajDescrierea jobului Responsabilitățile tale Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri Aprovizionezi corect și eficient rafturile Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcatBeneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de ​3100 lei brut​ (pentru un program de lucru full-time) Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei Ofer
KAUFLAND ROMANIA SCS
Candidatul ideal Electrician Studii medii sau superioare in domeniul electric/ energetic Experiența la alte locuri de muncă poate constitui un avantaj Cunoștințe bune de limba engleză Cunoștințe bune de utilizare PC Capacitate de lucru în echipă Abilități de comunicareDescrierea jobului Electrician Responsabilități specifice postului Efectuarea de lucrari de cablare, mentenanta si punere in functiune a instalatiilor si echipamentelor electrice Asigurarea ordinii şi curăţeniei în instalaţiile electrice din camerele de comanda si in atelierul electric Subordonare șefului de echipăOferim: Oferim un loc de muncă ce se caracterizează prin diversitate și responsabilitate într-o companie multinațională Asigurare medicală privată Transport gratuit domiciliu-locul de muncă dus-întors Tichete de masă pentru fiecare zi de lucru Salariații EGGER primesc lunar iaurturi sau fructe de sezon Ajutor financiar pentru evenimente sociale (nașteri, decese, etc) Programe concepute special pentru dezvoltarea
EGGER ROMANIA
Candidatul ideal Candidatul ideal trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditiiRelatii de colaborare: cu directorii departamentelor firmeiRelatii de reprezentare: reprerzinta firma fata de organele de control de specialitate, fata de furnizori, clienti media, precum si in relatia cu persoanele si organizatiile cu care intra in contact in interes de serviciu.Scopul postului:-titularul postului are rolul de a elabora si implementa politicile comerciale in vederea cresterii profitului firmei, repetat din vanzarea de produse specifice firmei; organizeaza, coordoneaza si verifica fuctionarea sistemelor de vanzari, respectiv de promovare a produselor si serviciilor comercializate.Descrierea jobului Activitati principale:1. Elaboreaza si urmareste realizarea planului de profit2. Elaboreaza si urmareste realizarea planului de marketing3. Identifica directii de dezvoltare si propune promovarea de produse/solutii noi4. Asigura calitatea serviciilor pre-vanzare5. Conduce si organizeaza activitate
AGROLINEVOL
Candidatul ideal Experienta profesionala de minimum 3 ani in domeniulcontabilitate/financiar;Cunostinte bune de legislatie din domeniul financiar - contabil si fiscal.Cunostinte juridice si comerciale de baza (contracte, cereri de oferta/oferte/comenzi, etc.)Cunostintele in domeniul resurselor umane/salarizare ;Calcul si interpretare a indicatorilor economico-financiari;Descrierea jobului Operativitate in indeplinirea atributiilor, persoana bine organizata;Capacitate de lucru in echipă, cât și individual;Abilități bune de comunicare;Capacitatea de a prelucra, interpreta și valorifica informațiile pentru adoptarea celor mai bune decizii;
AGROLINEVOL
Candidatul ideal - licentiat inginer tehnolog in industria alimentara;- persoana experimentată, capabilă să supravegheze fluxul tehnologic al productiei de carne- foarte bune cunostinte ale standardelor ISO, HACCP;- bun conducator al unei echipe de 12 persoane;- abilitati operare PC;Descrierea jobului - coordonarea si organizarea procesului de productie in vederea realizarii planului de productie stabilit si a obiectivelor calitatii;- cresterea productivitatii si imbunatatirea continua a activitatii;- supravegheaza respectarea calitatii pe intreg procesul tehnologic si propune masuri de imbunatatire a calitatii ori de cate ori este necesar;- verifica zilnic intocmirea documentelor de evidenta primara si centralizarea acestora in raportul de productie;- intocmeste si afisează procedurile de lucru si raspunde de actualizarea lor;- stabileste, conform structurii organizatorice, sarcinile si responsabilitatile personalului din subordine, in baza fiselor de post.-supraveghează şi controleaz
AGROLINEVOL
Candidatul ideal Operator MasiniDescrierea jobului Operator Masini
EGGER ROMANIA
Candidatul ideal Să fii o persoană deschisă, sociabilă, organizată, cu pasiune pentru contabilitate, Să ai finalizate studiile superioare în domeniul economic Să ai cel puțin 4 ani experiență în contabilitate Să ai experienta de lucru pe proiecte cu firme de productieDescrierea jobului Responsabilități: Deplasarea zilnica la punctul de lucru situat in com. Gramesti, jud. Suceava (transport asigurat) Pregătirea închiderilor de an și înregistrarea operațiunilor de închidere (în cazuri complexe în colaborare cu Accounting Manager) Pregătirea rapoartelor periodice Pregătirea rapoartelor statistice sau a rapoartelor pentru Banca Națională și a diverselor instituții Pregătirea declarațiilor lunare obligatorii (în anumite situații, rambursarea de TVA se face în colaborare cu Tax Manager) Comunicarea cu clienții (cu precădere în cazul unor spețe complexe) Acordarea suportului metodic echipei pe care o coordoneziBeneficii: Asiguram transportul sau decontam banii pe km parcursi Tichete de masă B
TUDIA
Candidatul ideal Caut electrician Part-Time de preferat ar fi din zona localitatilor comunei Fratauti deoarece majoritatea lucrarilor vor fi in aceasta zona.Cunostinte medii in domeniul electricitatii, nu este nevoie de calificare dar pentru cei care o au reprezinta un avantaj.Descrierea jobului Servicii prestate:Montare lampi iluminat (se va lucra pe nacela 4-5 m, frica de inaltimi nu ar trebui sa fie o problema)Montare ghirlandeInterventii instalatii electricePlata se face la sfarsitul zilei in functie de orele acumulate: 20-35 lei/ora
VAL COM
Candidatul ideal Pentru Romania, suntem in cautarea TA sa te alaturi echipei pentru functia de Agent Vanzari.Cerintele postului : Studii medii finalizate sau in curs; Cunoștințe operare PC (MS Office, Windows); Experienta in vanzari si/sau in vanzarea de produse financiar-bancare (reprezinta un avantaj); Atentie la detalii; Abilitati foarte bune de comunicare si relationare; Rezolvarea creativa a potentialelor probleme ce pot aparea; Gandire strategica pe termen scurt si lung; Flexibilitate si adaptabilitate; Nivel de implicare, seriozitate si responsabilitate ridicat; Dorinta si abilitatea de a invata rapid si a se perfectiona in domeniul financiar bancar.Descrierea jobului Crearea si mentinerea relatiilor cu clientii aflati in portofoliul TBI; Prospecteaza piata si identifica potentialii clienti, interesati de credite de nevoie personale; Intocmirea si procesarea dosarelor de credit si tuturor documentelor in conformitate cu procedura interna de credit in vigoare; Indeplinirea obiect
TBI Credit
Candidatul ideal Studii superioare finalizate(constituie avantaj);Experiența in domeniu sau în vanzări(constituie avantaj);Rapiditate în îndeplinirea atribuțiilor de serviciu;O persoană ordonată,amabilă cu clienții,cu atenție distributivă,atentă la detalii care reușește să eficientizeze munca și care reușește să-și atinga obiectivele.Descrierea jobului Consilierea clienților;Realizarea activităților administrative specifice ;Gestionarea stocurilor,înregistrarea documentelor specifice domeniului de comercializare a metaleor prețioase și a bijuteriilor cu pietre prețioase;
EURO TEHNIC IFN
Candidatul ideal -Capabila sa ia decizii logice-Cunostinte operare calculator-Ii place sa-si atinga obiectivele-Spirit de echipa-Persoana motivata, energica-Capacitate de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini in acelasi timp-Proactiva, cu gandire analitica-Placere si abilitate de a invata lucruri noi-Responsabilitate, ordine, corectitudine si seriozitate-Limba engleza constituie un avantajDescrierea jobului -Preluarea apelurilor telefonice si a emailurilor, procesarea si distribuirea lor catre departamentele din cadrul societatii-Organizarea, verificarea si arhivarea documentelor-Tinerea evidentei registrelor de intrari-iesiri si a formularelor cu regim special-Copierea/scanarea/redactarea sau tehnoredactarea diferitelor materiale, respectand forma documentelor, termenele de finalizare si de transmitere a acestora-Asigurarea protocolul firmei-Mentinerea la zi a bazei de dateBeneficii:-salariu motivant-pregatire in domeniu-sansa de a promova in cadrul companiei;
MARELVI IMPEX
Candidatul ideal Competente, certificari si experienta: Fluenta in vorbirea limbii engleze Abilitati de PC: Word, Excel, Power Point, E-mail Abilitati de vanzare si negociere: foloseste o abordare structurata pentru a atinge acorduri benefice pentru client si pentru Vodafone Vanzare de solutii: construieste si vinde solutii viabile prin analiza nevoilor si a obiectivelor de business 1-2 ani experienta in vanzari 1 an experienta in vanzari directe, B2B(O mai mare experienta in vanzari poate substitui cerintele legate de cursuri si certificari) Diploma universitara Alte cursuri de pregatire , preferabil de vanzari Permis de conducere categoria BDescrierea jobului Misiune rol:• Gestioneaza relatii tip win/win cu clientii noi sau existenti MLE cu scopul de a creste vanzarile Vodafone si profitabilitatea clientilor.• Castiga cota de piata si aduce valoare prin depasirea targeturilor, sustinuta de asigurarea unei experiente bazata pe incredere si parteneriat.Responsabilitati principale:1. De
VODAFONE ROMANIA
Candidatul ideal - Education in Computer Science field- Ability to work creatively and analytically in a problem-solving environment- Able to work both independently and as part of a team- Enthusiastic, energetic and self-motivated- Has initiative, understands responsibility, team player;- Ability to work under pressure and meet deadline requirements complimenting a proactive and flexible approach with a resilient and results - orientated nature- Have strong analytical skills, good organization skills and attention to details.- QA / Tester experience - advantage- Experience in automation testing is a plus- Experience with automated test tools (e.g. Ranorex) is an advantage- Good oral and written communication skills in EnglishDescrierea jobului Responsabilities:- Create and execute test plans for testing web applications- Visually test web/mobile applications- Ensure that every release of the application meets the quality standard for production and release- Build test automation scrip
SC IMS MAXIMS SRL
Candidatul ideal Dorim să ne mărim echipa de contabili Daily Caffe și suntem în căutare de colegi dornici să ni se alăture.CERINTE:- Studii superioare și medii;- Cunoștințe de limba engleză.- Cunostințe economice și fiscale.- Abilități de utilizare a calculatorului (Microsoft Office – Word, Excel, Outlook, PowerPoint) și mai ales a programului WINMENTOR.- Persoana responsabilă, serioasă, atentă la detalii, dinamica, orientată către rezultat, creativă și cu inițiativă.Descrierea jobului ATRIBUTIILE ANGAJATULUI:- Menținerea legaturii cu clienții și furnizorii Daily Caffe la final de luna.- Evidența casă și bancă;- Completarea responsabila a rapoartelor cerute prin intermediul aplicației Daily Caffe.- Verificarea activității colegilor Daily Caffe din teritoriu prin intermediul Excel și aplicației Daily Caffe- Operarea evidenței contabile în programul WINMENTOR a operațiuniloreconomice și financiare ale companiei în conformitate cu legislatia în vigoare.- Asigurarea inventarului la perioad
DAILY GROUP
SumarÎmpreună suntem Lidl, Angajator de Top atât în România cât și în Europa pentru al cincilea an consecutiv și te așteptăm în echipa noastră pentru a face primul pas în cariera ta alături de noi!Rolul tăuTe vei asigura că rafturile sunt aranjate și pline de marfă mereu;Te vei asigura că marfa de la raft este proaspătă și aranjată corespunzător;Vei gestiona corespunzător activitatea de la casa de marcat;Vei participa la activitatea de inventar a magazinului;Te vei asigura că magazinul este curat; atât sala de vânzare, cât și restul spațiilor;Vei oferi suport clienților în magazin.Profilul tăuSă fii amabil/ă și orientat/ă către client;Să îți placă să lucrezi în echipă;Să dai dovadă de implicare și flexibilitate;Experiența
Lidl
Candidatul ideal Fotograf Hotelier înGrecia, Spania și MaltaJOB-UL PE SCURT:Abordezi turiștii și propui servicii fotoActivitate de teren și front officeFaci sesiuni foto, după standardele și modul în care te învățămAsiști clientul în alegerea fotografiilorIncasezi contravaloare serviciilortBENEFICIILE PE SCURT:Cazarea și masa asigurataSalariu motivant, bazat pe performanta1 zi libera pe săptămânăDecontarea transportuluiTe învățăm tot ce e necesar pentru desfășurarea job-uluiAplică acumtrăieşte experienţa PhotoHotelACEST JOB ESTE PENTRU TINE DACĂ:Cunoști limba Engleza la nivel conversationalEști disponibil să pleci pentru 7 luni într-o țară străinăEști o persoană axată pe performanță și rezultateÎți place să interacționezi și să cunoști oameni noi chiar dacă nu ai experiență în acest domeniu.Îți place să lucrezi cu targeturi și obiectiveÎți place să ai un job dinamicÎți dorești să te cunoști mai bine și să-ți depășești limiteleÎți place să cunoști oameni noi, să interacționezi cu acești
PHOTOHOTEL
Candidatul ideal Experienta in vanzari de minim 3 ani Experienta in vanzarea de inputuri pentru agricultura constituie un avantaj Abilitati excelente de comunicare si negociere Spirit de observatie si initiativa Orientare spre client si spirit comercial Atitudine pozitiva, proactiva si orientata catre rezultate Disponibilitatea de a se deplasa in teritoriul arondat Studii superioare in Stiinte Agronomice constituie un avantaj Bune cunostinte de oprare PC: MS Office (Word, Excel), Outlook. Permis de conducere cat. BDescrierea jobului Mentinerea relatiilor comerciale cu clientii activi Prospectarea pietei, identificarea si dezvoltarea portofoliului de clienti din zona arondata Prezentarea si promovarea directa a produselor pe care societatea le comercializeaza: inputuri pentru agricultura si carburantiNegocierea si incheierea contractelor si acordurilor comerciale Incasarea in termen a creantelor de la clientii cu care colaboreaza Respectarea si urmarirea procedurilor interne la nivel de
ADIDANA
Candidatul ideal Inginer - Ajutor Șef ȘantierResponsabilități:Oferirea de suport șefului de șantier în organizarea și coordonarea lucrarilor din șantierOferirea de suport șefului de șantier în evaluarea, planificarea, supervizare și monitorizarea execuției lucrărilorSupravegherea funcționării utilajelor și instalațiilor la punctul de lucruUrmărirea menținerii disciplinei, precum și respectarea procedurilor și a regulamentului internImplicarea în instruirea angajaților conform procedurilor interneÎntocmirea antemasuratorilor si a neconformitatilor din proiectPregătirea și trimiterea comenzilor de materialeRealizarea altor activități administrative specifice domeniuluiCerințe:Studii superioare universitare în domeniul construcțiilorCunoștințe operare PC – Execel/ Word; Autocad. Constituie avantaj cunoasterea legislatiei in domeniul constructiilor cat si cunostiinte de operare Primavera si Microsoft ProjectsProfilul candidatului:Abilități de planificare, organizare si comunicareUrmărirea
PSITEST EXPERT SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 77 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.