Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

55 Locuri de Munca in Radauti - Joburi in Radauti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

55 Locuri de Munca in Radauti - Joburi in Radauti

Cauta printr-o varietate mare de joburi in Radauti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi in Radauti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Contabil junior/​senior


Companie verificată
Aplica rapid
Candidatul ideal:- studii superioare economice - experiență 2-5 ani / peste 5 ani;- foarte bune cunoștințe de operare calculator (programul Saga constituie avantaj);- abilități de analiză și sinteză;- cunoașterea legislației / procedurilor în domeniu;- abilități foarte bune de comunica lare și lucru în echipă;- persoană organizată, dinamică, atentă la detalii; Descrierea jobului:- Evidență contabilă completă, pentru firme din domenii diverse- Verificare facturi furnizori,clienți .-Alte operațiuni si situatii solicitate in activitatea financiar-contabilă;-Depunere, ridicare documente la/de la ANAF-Înregistrarea documentelor pentru un portofoliu de clienți;-Efectuarea de operațiuni specifice închiderilor contabile lunare;-Întocmirea statelor de plată, contracte de munca, încetări, dosare de personal;-Pregătirea și depunerea declarațiilor și raportărilor lunare și periodice.
Mentor Consulting SRL

Angajam In Radauti


Candidatul ideal Noi suntem: Oameni buni. Produse bune. Momente bune. Muncim sa implinim ceea ce ne propunem. Facem ca lucrurile sa se intample. Suntem deschisi sa ii primim pe cei care vor sa ni se alature. Intelegem clientii si oamenii din jur. Vrem sa ii inspiram, sa ii captivam si sa crestem impreuna cu ei. Nu vindem doar produse, cream experiente. Tot ce facem, in fiecare zi, in fiecare moment, inauntru si in afara companiei, sustine si hraneste brandul nostru.Descrierea jobului Ce fаcem noi pеntru tine? Iti oferim oportunitаtea dе a lucra in rеtеauа dе rеtail modеrn cu cеа mai mare acoperire geograficа din Romаniа; Pentru ca ne place sa investim in oamenii care ne reprezinta, iti oferim training profesional; Iti oferim un venit corelat cu performantele obtinute ( bonusuri de performanta si fidelitate ); Iti oferim decontarea partiala a abonamentului de transport; Iti oferim posibilitatea de a te dezvolta profesional si personal; Iti oferim posibilitati reale de promovare.Ce vei f
PROFI ROM FOOD

Contabil Junior


Candidatul ideal Studii superioare în domeniul economic sau alte specializări Experiența într-o poziție similară poate constitui un avantaj Cunoștințe dе bază a principiilor contabile Cunoștințe dе operare PC (MS Office, cunoștințele dе SAP pot constitui un avantaj) Cunoștințe dе limba germană și/sau engleză Disponibilitate dе a învăța lucruri noi Atenție la detalii în activitatea zilnicăDescrierea jobului Responsabilități: Evidеnțа contаbilă pеntru portofoliul de furnizori Verificаrea fаcturilor în conformitаtе cu cеrințelе lеgalе Înrеgistrаrеа plăților în sistеmul contabil SAP Colaborаre frеcvеntă cu аlți colеgi din departamеntеle EGGER Vеrificаrea periodică a conturilor de furnizori Pregătirea diverselor fișiereleOferim: Un loc de muncă ce se caracterizează prin diversitate și responsabilitate Program de orientare și integrare Oportunități de dezvoltare profesională
EGGER ROMANIA

Operator Contabilitate Primara


Candidatul ideal Sediul firmei și postul sunt locate în Marginea, județul SV. Atenție la detalii, gândire logică Abilitate de calcul Cunostințe operare PC (MS Office), internet Seriozitate, responsabilitate, meticulozitate și disponibilitate de a învăța Bune capacități de comunicare și relaționare (angajați, colegi, colaboratori) Adaptabilitate, autocontrol, atitudine pozitivă Limba engleză - nivel mediu (conversațional + scris/citit)* Reprezintă un avantaj cunoștințele și/sau experiența în lucrul cu programul Sumal.Descrierea jobului Primește comenzile și emite avize și facturi conforme Arhivează facturile și avizele, precum și alte documente ce stau la baza emiterii acestora Solicită, înregistrează și raportează zilnic / săptămânal / lunar bonurile de consum și menține evidența stocurilor Lucrează cu documente casă, bancă Ține evidența plăților la clienți, întocmește comenzi la furnizori Gestionează și menține la zi înregistrările contabile primare și pregatește dosarul de final de l
G.T.M. EXPRES

Reprezentant Vanzari


Candidatul ideal Firma romaneasca producator si comerciant tamplarie PVC cauta Reprezentant Vanzari pentru zona: Suceava, Radauti, Gura Humorului, Siret Nord Indentifica potentiali clienti din zona alocata Efectueaza vizite la client cu scopul promovarii produselor Identifica nevoile clientilor si propune de solutii tehnice corespunzatoare Ofera consultanta privind nevoile clientului Efectueaza masuratori si calcule si ofera solutii cleintului Colaboreaza cu departamentele implicate in procesul de vanzare Mentine legaturia cu clientii personal, prin emailuri si telefoane Deplasare pe teren cu diverse sarcini, in functie de nevoi (impartit flyere, identificare proiecte, masuratori pentru ofertare, coordonare montaj si lucrari post executie etc.)Descrierea jobului Ce asteptari avem de la tine? Entuziast, un bun comunicator si negociator Orientat catre solutii, client si rezultatul final Abilitati tehnice Abilitati foarte bune de comunicare inclusiv in scris si telefonic. Persoana amabila
SFERA MDOR

Casier pariuri sportive SUPERBET - RADAUTI


Scurta descriere a companiei Fondat în anul 2008, grupul Superbet este o companie de tech & entertainment, fiind liderul industriei de pariuri sportive din România. Compania desfășoară operațiuni în retail, unde are o rețea de aproximativ 1.000 de agenții stradale, precum și în online, prin intermediul website-ului și al aplicațiilor de pariuri sportive și gaming. Cerinte Ești o persoană care are: • Studii medii • Cunoștinte de operare PC - nivel mediu Și • Iți place să relaționezi și să comunici deschis cu clienții • Ești echilibrată, responsabilă și conștiincioasă • Dar și loială, corectă și serioasă Responsabilitati Rolul tău alături de noi este să: • Întâmpini clienții cu scopul de a le oferi acestora o experiență inedită • Interacționezi cu clienții pentru a asigura cele mai bune servicii • Încasezi banii în casa de marcat pentru vânzarea serviciilor și produselor specifice • Accepți și validezi tichetele de pariere • Întocmești documentele de contabilitate primară Alte inform
SUPERBET ONLINE

Marelvi Impex Angajeaza


Candidatul ideal -Cunostinte operare calculator-Ii place sa-si atinga obiectivele-Spirit de echipa-Persoana motivata-Personalitate energica cu initiativa-Capacitate de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini in acelasi timp-Proactiva, cu gandire analitica-Placere si abilitate de a invata lucruri noi-Responsabilitate, ordine, corectitudine si seriozitate-Limba engleza constituie un avantajDescrierea jobului Compania Marelvi Impex SRL Rădăuți își măreste echipa!Dacă ești o persoană dornică de a evolua la nivel profesional și ai deschiderea de a învăța lucruri noi într-un colectiv tanăr, ambițios și profesionist, așteptăm cu interes CV-ul tău.Zonele noastre de interes sunt: achiziții, logistică, IT software/informatică, operațional, transport maritim și rutier.
MARELVI IMPEX

Reprezentant Vanzari Botosani - Suceava


Candidatul ideal - Studii superioare agronomice finalizate- Experienta in vanzari minim 2 ani- Cunoasterea mediului agribusiness din regiune constituie un avantaj- Abilitati de comunicare, prezentare, planificare si negociere- Orientare catre rezultat- Disponibilitate pentru deplasari- Permis conducere categoria B- Domiciliul in zona de activitate- Cunostinte bune de operare PC - pachet Microsoft Office- Fluenta in limba engleza ( scris, vorbit, citit) constituie un avantajDescrierea jobului - Promovarea politicii comerciale pe zona alocata- Mentinerea & dezvoltarea relatiilor contractuale cu partenerii din portofoliu- Identificarea potentialilor fermieri colaboratori si dezvoltarea portofoliului de clienti- Realizarea planului de vanzari- Monitorizarea pietei de profil si a competitiei- Intocmirea si gestionarea riguroasa a documentelor specifice din procesul de vanzare- Raportari periodice catre management cu privire la activitatea desfasurata- Rigurozitate in respectarea cu acuratet
AGRICROPS CHIM

Responsabil Mecanizare


Candidatul ideal Absolvent studii superioare;Foarte bune abilitati de comunicare si lucrul in echipa;Rigurozitate de atentie pentru detalii;Persoana activa, responsabila, foarte bine organizata, orientata catre obtinerea de rezultate;Posesor de permis conducere categ. B;Capacitate de analiza si sinteza.Descrierea jobului Coordoneaza activitatea de intretinere, reparatii si exploatare a tuturor utilajelor, echipamentelor din dotarea companiei; Urmareste consumurile de carburant pentru fiecare utilaj si auto in parte si aduce la cunostinta sefului erarhic eventuale depasiri .Intocmeste si urmareste respectarea planului de revizii-reparatii;Realizeaza documentatiile necesare realizarii inmatricularii, verificarii tehnice periodice, asigurarile obligatorii si Casco;Realizeaza documentatiile necesare obtinerii licentelor de transport si executie;Organizeaza, indruma si sprijina intreaga activitate de verificare si reparatii;Analizeaza necesarul cu stocurile de piese in vederea aprovizionari
CONCRET CONSTRUCT A.G

Cadru Tehnic Psi


Estimare   3500 RON/Luna
Candidatul ideal Studii universitare tehnice încheiate (inginerie) Atestat profesional pentru activitatea de cadru tehnic cu atribuții în domeniul prevenirii și stingerii incendiilor (PSI) Experiența în domeniu minimum 2 ani constituie un avantaj Cunoștințe avansate de engleză (limba germană poate constitui un avantaj) Permis conducere categoria B Cunoștințe foarte bune de operare PC (MS Office)Descrierea jobului Realizarea documentațiilor prevăzute de legislația specifică pentru buna funcționare a activității de PSI Implicarea în activitățile de instruire generală, la locul de muncă și periodică pentru personalul companiei și a modului de însușire de către acesta a cunoștințelor prin testări specifice Participarea la activitatea de evaluare a riscurilor specifice și monitorizarea acestora Elaborarea si actualizarea periodica a documentațiilor specifice situațiilor de urgență și protecției civile (proceduri, plan de evacuare, plan de intervenție etc.) Verificarea periodica, conform leg
EGGER ROMANIA

Coordonator Hr Pentru Birourile De Vanzari


Candidatul ideal Studii superioare în domeniul economic sau alte specializări Cunoștințe avansate de operare PC (MS Office, SAP – poate fi considerat un avantaj) Cunoștințe avansate de limba engleză Persoană organizată, atentă la detalii Abilități de comunicare interculturalăDescrierea jobului Organizarea proceselor de recrutare pentru birourile de vânzări alocate și menținerea bazelor de date actualizate Angajarea și integrarea noilor angajați Susținerea exit interviurilor și încetarea contractelor de muncă și a documentatiilor speficice de angajare Oferirea suportului pentru evaluările anuale Promovarea cursurilor de dezvoltare interne și monitorizarea finalizării cursurilor obligatorii Actualizarea contractelor de muncă în colaborare cu consilierii juridici din țările vizate Organizarea evenimentelor interculturale pentru angajații birourilor de vânzări Evidența lunară a plăților efectuate și raportările necesare legate de salarizare Oferim: Un loc de muncă ce se caracterizează prin
EGGER ROMANIA

Automatist


Estimare   4400 RON/Luna
Candidatul ideal Studii superioare tehnice - electrotehnică/ energetică/ automatizări/ IT Cunoștințe de electrotehnică și electronică Cunoştinţe de limba engleză şi/ sau germană Cunoştinţe avansate Microsoft Office (Access, Excel, Word, Power Point, Outlook) Atitudine proactivă, gândire analitică şi capacitate de sinteză Abilităţi de comunicare, organizare şi coordonare Disponibilitate de a lucra în schimburiDescrierea jobului Desfăşurarea activităţii de întreţinere şi reparaţii a maşinilor, utilajelor, instalaţiilor şi echipamentelor din cadrul secţiilor de producţie conform planului de întreţinere şi reparaţii Depanarea instalaţiilor de automatizare Monitorizarea proceselor industriale folosind programe de vizualizare Proiectarea circuitelor electrice, administrarea şi corectarea schemelor electrice ale instalaţiilor de automatizareOferim: Un loc de muncă ce se caracterizează prin diversitate și responsabilitate Program de orientare și integrare Oportunități de dezvoltare profesional
EGGER ROMANIA

Inginer Instalatii


Estimare   4500 RON/Luna
Candidatul ideal Studii tehnice superioare (inginer instalații sau inginer mecanic) Experiență în utilizare/ mentenanță instalații de încălzire, apă/ canal și aer comprimat Cunoștințe bune de operare PC (MS Office) Cunoștințe de limba engleză și/sau germană nivel mediu Cunoștințe SAP PM constituie un avantaj Permis conducere categoria B Persoană organizată, responsabilă, loială, cu spirit de inițiativăDescrierea jobului Întocmirea și punerea în aplicare a planului de mentenanță a instalațiilor pe gaz, încălzire, apă/ canal și de aer comprimat conform planului de mentenanță Coordonarea activității echipei de mentenanță instalațiiOferim: Un loc de muncă ce se caracterizează prin diversitate și responsabilitate Program de orientare și integrare Oportunități de dezvoltare profesională
EGGER ROMANIA

Agent Livrator (4500 – 7183 Ron)


Candidatul ideal Agent livratorIncredere, Calitate, Inovaţie"Suntem o companie dinamică, jucător important pe piaţa componentelor şi accesoriilor auto din Centrul şi Estul Europei, în plină dezvoltare, cu o experienţă de 30 ani în domeniul auto. În Ungaria suntem lideri de piaţă, iar în România suntem într-o dezvoltare continuă, ocupând o poziţie importantă pe piaţa componentelor auto. Astăzi lucrează 4000 de angajaţi la cele 170 de filiale, depunând un efort susţinut pentru prestarea de servicii de înaltă calitate partenerilor noştri.Eşti candidatul nostru dacă:Compania noastră angajează:Agent livrator• Ai de minim 2 ani permis de conducere categoria B • Ai abilităţi de comunicare, relaţionare şi argumentare • Cunoşti oraşul şi împrejurimile • Cazierul tău judiciar şi rutier sunt fără antecedente penale • Experienţa ta în distribuţie reprezintă un avantaj!În schimb iţi oferim:• Pachet salarial motivant şi competitiv, oferit mereu la timp, cu parte fixă + bonusuri de performanţă + tich
UNIX AUTO

Consultant Asigurari De Viata


Estimare   2387 RON/Luna
Candidatul ideal Consultant Asigurari de ViataNN este o companie dе asigurări și managementul investițiilor, activă în peste 18 țări, cu o puternică prezență în Europa și în Japonia.Grupul NN, din România, include activitățile ING Asigurări dе Viață și ING Pensii, companii lider pe piețele dе profil, și ING Investment Management, numărul patru în topul companiilor dе administrare a fondurilor mutuale din România.Pentru noi, NN reprezintă un capitol nou și interesant în viața companiei, cu noi oportunități dе dezvoltare. Promisiunea noastră este că vom continua să fim alături dе clienții, angajatii si colaboratorii noștri, un partener apropiat și dе încredere. Valorile noastre dе bază sunt: ne pasă, suntem transparenți, ne dedicăm.Valorile noastre sunt expresia lucrurilor noastre dragi, a ceea ce credem și a obiectivelor noastre. Ne unesc și ne inspiră. Și ne determină comportamentul zi dе zi.NN Romania in cifre:2,2 milioane clienți unici dе asigurări dе viață, pensii obligatorii și pen
NN ASIGURĂRI DE VIAŢĂ

Reprezentant Vanzari Agribusiness Centru,​ Muntenia,​dobrogea,​ Moldova


Candidatul ideal Ne marim echipa pe postul de Reprezentant Vanzari AgribusinessZonele de interes: Muntenia, Dobrogea, Moldova si CentruIti place sa vinzi? Alege schimbarea!Daca te regasesti in descrierea de mai jos, hai sa ne cunoastem! Studii superioare preferabil in domeniul agronomic; Experienta in vanzari min. 3 ani; Experienta anterioara in domeniul Agribusiness; Limba engleza - nivel mediu; Abilitati excelente dе comunicare si negociere; Spirit dе observatie si initiativa; Persoana organizata si bun coechipier; Permis conducere cat.B.Descrierea jobului Responsabilitati: Prospectarеа piеtеi, contractarea si vizitаrеа cliеntilor din zonа аlocаtа in vеdеreа mеntinerii si dеzvoltаrii portofoliului dе cliеnti; Asigurarea implementarii politicii de vanzari si marketing in zona de activitate; Nеgocierea contractelor dе vаnzari; Promovarea imaginii si a portofoliului companiei; Monitorizarea procesului de vanzare, documente contractuale, consultanta post vanzare, incasare; Intocmirеа rаp
TOP SEEDS

Farmacist


Candidatul ideal CATENA, brand romanesc de incredere, isi mareste echipa!Ce ne dorim? Absolvent studii superioare: Facultatea de farmacie; Certificat de membru al Colegiului Farmacistilor, vizat pe anul 2023; Sa detii bune abilitati de comunicare si relationare; Cunostinte de Microsoft Office; Sa ai empatie, receptivitate, atentie si energie; Sa oferi ajutor, pasiune, zambet, implicare si respect;Descrierea jobului Ce responsabilitati ai? Identifici nevoile pacientilor, formulezi recomandari, consiliezi si fidelizezi pacientii; Informezi pacientii despre modul de utilizare a medicamentelor si potentialele riscuri sau efecte adverse; Eliberezi medicamentele cu prescriptie medicala /OTC-uri. Administrezi stocurile si urmaresti termenele de valabilitate ale produselor farmaceutice;Ce iti oferim? Suntem un brand serios si asta ne recomanda a fi un partener pe termen lung; Pachet salarial motivant, bonusuri diverse, traininguri de specialitate; Cream un mediu armonios in care pregatirea pro
CATENA MANAGEMENT

Inginer Productie - 7.​400 Lei Net (nu Necesita Experienta)


Candidatul ideal Nu necesita experienta in domeniu Cunostinte Office Abilitati de comunicare cu muncitoriiPot aplica si persoanele cu domiciliul in afara BucurestiuluiDescrierea jobului Inginer productie in cadrul sectiei “INCALTAMINTE CAUCIUC” realizand cizme din cauciuc pentru vanatoare si pescuit, destinate exclusiv exportului.RESPONSABIL CTCDupa 4-5 saptamani de initiere, va putea lua decizia daca o pereche de cizma din cauciuc poate fi ambalata sau respinsaSEF DEPARTAMENT CTCVa coordona 3 responsabili CTC (ingineri) si inca 8 muncitoriSEF BANDA PRODUCTIEVa urmari si coordona 30 muncitoriVa comanda necesarul de subansamble pentru a doua ziProgramul de lucruDe luni pana vineri, o saptamana intre orele 7.00 – 15.30 , iar saptamana urmatoare intre orele 7.00 – 18.00Perioadele pentru concediu: o saptamana de Pasti, doua saptamani in luna august si doua saptamani pentru sarbatorile de iarnaPachetul salarial: 5.700 - total salariu net de baza format din:2.500 lei salariu net pe card, ach
DUCATEX

Agent Asigurari


Candidatul ideal Groupama Asigurări își mărește echipa de profesioniști în vânzări cu oameni care sunt de părere că vânzările înseamnă mai mult decât contracte, înseamnă relaţii de durată, construite în jurul clientului şi nevoilor acestuia.Dacă îți dorești să îți construiești un portofoliu stabil de clienți, pe termen lung și un parteneriat cu noi, înseamnă că tu ești persoana pe care o căutăm!Cautăm colegi agenți de asigurare cu: Experiență în vânzari Certificare ISF ca distribuitor de asigurări (cod RAF) – constituie avantaj Bune abilităţi de comunicare, colaborare și influențare, atitudine pozitivă, agilitate şi adaptabilitate Bune abilități de folosire a calculatorului Disponibilitate de invatareDescrierea jobului Ce face Agentul de Asigurare? Dezvoltă si gestionează portofoliul propriu de clienţi Identifică nevoile clienţilor si oferă cea mai bună soluţie pe baza nevoilor identificate Gestionează polițele vândute și portofoliul de clienți, urmărind încasarea ratelor la polițele î
GROUPAMA ASIGURARI

Kfc Cauta Colegi #pebune!


Candidatul ideal Te invitam sa faci parte din echipa noastra din restaurantul KFC preferat pe postul de Casier sau Lucrator in bucatarie!Descrierea jobului Ce trebuie sa faci: Pregatesti produsele tale preferate din pui; Te asiguri ca produsele sunt servite corespunzator; Estimezi necesarul de produse și participi la inventarele periodice; Pastrezi curatenia utilajelor si a locatiei.Ce iti oferim: Venit NET #PEBUNE de la 2900 lei* (*Venitul net lunar include salariul net, tichetele de masa si bonusul de performanta, din a treia luna de colaborare, conform criteriilor de acordare); Program de lucru variat si flexibil, in ture: 12h, 8h, 6h, 4h, weekend; Acces facil in locatie astfel incat sa ai mai mult timp pentru tine; Majorari salariale in raport cu timpul petrecut in companie: 1 an, 2 ani; Decont transport la tura de inchidere a restaurantului; Contract de munca pe perioada nedeterminata; Numar zile concediu de odihna: 21; Bonus vechime 1 an in companie - 50% din salariu net; Program
KFC
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 55 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.