Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

1993 Locuri de Munca hoteluri - Joburi hoteluri

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

1993 Locuri de Munca hoteluri - Joburi hoteluri

Cauta printr-o varietate mare de joburi hoteluri si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Candidatul ideal Bune abilitati de comunicare:Seriozitate;Prezenta agreabila, aspect fizic placut, conduita morala exceptionala:Minim absolvent liceu cu diploma de bacalaureat (dar preferabil studii superioare);Minim limba engleza - nivel mediu/avansat;Experienta pe un post similar hotel 4/5* constituie un avantaj.Descrierea jobului Efectueaza formalitatile de check-in, check-out;Atributii facturare, incasare;Respecta standardele organizationale;Preluarea si inregistrarea rezervarilor de la clienti;Raspunde de buna organizare si gestionare a resurselor si infrastructurii;Comunica cu celelalte departamente pentru a asigura fluxul informational.Beneficii Oferite- salariu atractiv- formare profesionala;- mediu de lucru dinamic si placut .
MOXA INTERNATIONAL
Candidatul ideal Persoană energică, pozitivă;Diplomat(ă), cu foarte bune abilități de comunicare, negociere și vânzare;Spirit de inițiativă, orientare către rezultate și perseverență;Atenție la detalii și conștiinciozitate;Ţinută profesională, prezență agreabilă, dinamism, spirit de echipă; Bune abilități de organizare și de prioritizare a activităților proprii. Limba engleză - nivel conversațional; Cunoștinte bune de operare PCDescrierea jobului Responsabilitati:Promoveaza spatiile de cazare informand clientii asupra dotarilor si confortului fiecarei camere, anexelor si spatiilor de folosinta comuna, serviciile cu plata si fara plata oferite;Aplică politicile de marketing ale companiei cu privire la serviciile prestate (cazare şi facilităţi suplimentare), în relaţiile cu potenţialii contractori şi turişti individuali.Preia de la clienti documentele necesare pentru inregistrarea in fisa de cazare si in celelalte evidente operative dispuse de conducerea hotelului; inmaneaza si primeste
CONTINENTAL HOTELS
Candidatul ideal Persoana amabila,deschisa, prietenoasa, experinta in hotel ,relatii clienti, vanzari; Cunoașterea limbii engleze nivel avansat; Prezenta plăcută deschidere la nou , motivatie; Adaptarea la program in ture.Descrierea jobului Responsabilități : preluarea și înregistrarea rezervărilor; întâmpinarea și cazarea clienților; gestionarea cazărilor in program informatic de gestiune hoteliera; promovarea serviciilor hotelului; atribuții de facturare încasare emitere documente fiscale.
AGATA PAN 2016
Candidatul ideal Are you passionate about hospitality and do you really like to make others feel at home? Working with us, you will get to relate and meet people from all over the world while building your career. Join us and you will have the opportunity to develop by learning from the best professionals in the field of hospitality. Regardless of the path you follow, we will make sure you feel at home.What we are looking for:• Very good conversational skills in English, a second foreign language is an advantage;• Very good computer skills; knowledge of a hotel management system is an advantage (Opera);• Customer orientation, ability to solve problems and make decisions;• Warm, friendly personality;• Excellent communication skills;•Team spirit.Explore our endless worldWe invite you to join our global family. Whether you are a beginner or already experienced in the hospitality industry, in our team you will always be appreciated for your natural talent. Your positive energy and the plea
Marriott
Candidatul ideal Echipa Queen House Bucharest isi mareste echipa si este in cautare de persoane pentru postul de Front Desk/ Receptie. Ne dorim ca noul coleg/ noua colega sa devina parte din povestea noastra si impreuna sa realizam toate proiectele de dezvoltare pe care le avem planificate in urmatoarea perioada. Cautam cei mai buni oameni, iar pentru acest lucru oferim un pachet salarial atractiv, peste media pietei, incercand sa avem cea mai buna echipa. Astfel, te așteptăm la interviu dacă îndeplinești criteriile de mai jos:▪ disponibilitate de lucru: zilnic▪ ești sociabilă, cu o atitudine prietenoasă▪ ești o persoană zâmbitoare, pozitivă și calmă▪ atenție la detalii & atenție distributivă▪ abilități de comunicare atât cu clientii cât și cu membrii echipei▪ atitudine pozitivă și comportament adecvat pentru o relaționare non-conflictuală cu clientii & colegii▪ capacitate de organizare și coordonare a activității▪ dorință de autoperfecționare și dezvoltare profesională▪ inițiativă, si
CUTICK NAILS
Candidatul ideal Cerinte:- Experienta de lucru minim un an in domeniu constituie un avantaj.- Aspect placut , politete si discretie.- Persoana harnica si serioasa.Descrierea jobului Hotel 3* in centrul orasului Brasov angajeaza camerista:Responsabilitati:- Curatenia si intretinerea camerelor, bailor si a spatiilor exterioare: holuri, terase, zona barului si a receptiei.- Colaborarea permanenta cu ceilalti membrii ai echipei pentru buna desfasurare a activitatii hotelului.
BELFORT HOTEL COMPANY
Candidatul ideal - Cunostinte limba engleza - Cunostinte operare PC- Calificarea in meseria de Receptioner - reprezinta un avantaj- Experienta pe un post similar - minim 1 an - reprezinta un avantaj- Cunoasterea programului de gestiune OPERA - reprezinta un avantaj- Foarte bune abilitati de comunicare- Persoane energice, responsabile, oneste, motivate, cu spirit de echipa si initiativa- Persoane rabdatoare care sunt orientate spre a lucra cu clientii- Disponibilitate pentru lucru in ture (ture zi / ture noapte)Descrierea jobului - Intampinarea clientilor- Efectuarea operatiunilor de cazare (Check in / out) in sistemul de gestiune hoteliera- Informarea oaspetilor hotelului cu privire la facilitatile hotelului- Oferirea informatiilor cu privire la obiectivele turistice- Night audit- Incasarea tarifului pentru cazare, evenimente, etc
Ramada Hotel
Candidatul ideal - Studii superioare;- Experiența anterioară în hoteluri si cunoasterea programului OPERA ;- Abilitati de comunicare ;- Diploma sau calificare profesionala in domeniu;- Diploma de bacalaureat- Limba engleza - fluent (scris, vorbit si citit).Descrierea jobului - Intampina si primeste oaspetii hotelului, le ofera un serviciu amabil si prietenos.- Efectueaza in mod adecvat cazarea fiecarui oaspete, asigurandu-se de completarea exacta si completa a fisei de cazare.- Blocheaza camere pentru oaspeti daca este necesar.- Inmaneaza cheia camerei in concordanta cu procedurile de securitate.- Verifica lista de sosiri si urmareste cerintele speciale.- Verifica lista cu sosiri de oaspeti VIP si informeaza mai departe despre tratamentele VIP departamentele implicate.- Raspunde intrebarilor si solicitarilor oaspetilor atat personal cat si la telefon.- Preia rezervari.- Alte atributii din fisa postului.Beneficii:- Contract individual de munca;- Program de lucru 12h/zi;- Suplimentar sal
DENTOTAL HOSPITALITY
Candidatul ideal Companie Multinațională din București angajează Front Desk Officer/ RecepționistAngajarea este efectuată prin Excel Services, compania prestatoare de servicii de Facility Management în spațiul de birouri unde se desfășoară activitatea.CANDIDATUL IDEALAptitudini:- Capacitate de lucru cu oamenii- Capacitate de organizare si planificare, cercetare si investigare a informatiilor receptate- Comunicare- Lucru cu documente (oganizare, arhivare)- Culegere, prelucrare si transmitere informatii- Capacitate de analiza si sinteza- Disponibilitatea sa isi asume sarcini suplimentareCompetente:- Cunoasterea pachetului Microsoft Office (Word, Excel, Power Point, Outlook), Navigare Internet;- Cunostinte de limba englezaCompetente personale:- să aibă anumite însuşiri de personalitate: seriozitate/ responsabilitate, loialitate, hotărâre, adaptabilitate, autocontrol, atitudine pozitivă, să aibă calităţi psihice necesare (spirit de observaţie, răbdare, etc.);- să nu aibă antecedente penale
EXCEL SERVICES
Candidatul ideal Limba engleza scris si vorbit minim nivel mediuAtitudine pozitivăAmabilitate si orientare catre clientAdaptarea la program de lucru în ture( ziua,noaptea)Bune abilitati de comunicareDescrierea jobului Primirea clientilor hotelului si inregistrarea lor in sistem.Explicarea clientilor serviciile de care beneficiazaTransmiterea clientilor informatii legate de tarife sau politicile hotelului.Rezolvarea reclamatiilor sau a altor situatii ce pot apareaBeneficii: Salariul mereu la timpContract pe perioada nedeterminataO masa din partea hotelului plus alteleEchipa este formata din persoane tinere, mereu dornice de crestere.Atmosfera foarte prietenoasa si relaxanta.
PRITAX INVEST
Companie verificată
Aplica rapid
Descrierea postului Activităţi principale: -      preluarea şi înregistrarea rezervărilor facute la receptia hotelului sau a rezervarilor telefonice; -      primirea şi cazarea clienţilor-      emite facturi si incaseaza contravaloarea serviciilor de cazare oferite;-      Verifica lista de sosiri si urmareste cerintele speciale; -      Solutionarea eficienta a tuturor solicitarilor inregistrate; -      efectuarea formalitatilor la iesirea turistilor din hotel de la inregistrarea consumurilor specifice pe camera Cerințele postului -      experienta in domeniu este obligatorie;-      Foarte bune cunostinte de operare calculator; -      Bune abilitati de comunicare; -      Atitudine pozitiva;-&
S.C. METALTIM S.A.
Companie verificată
Aplica rapid
Descrierea postului Curatarea zilnica a tuturor suprafetelor camerelor si bailor oaspetilor in concordanta cu politicile si standardele operationale;Indepartarea lenjeriei de pat si a celei de baie si inlocuirea ei cu alta curata;Reamplasarea produselor de camera, a materialelor promotionale, revistelor si articolelor de corespondenta;Curatarea zonelor publice incluzand etaje, lifturi, lobby-uri, coridoare, spatii comerciale, spatii de serviciu, scari, restaurante, baruri, sali de conferinta si banchete, toaletele publice si ale angajatilor si clubul de sanatate conform descrierii;Colectarea selectiva si depunerea gunoiului in spatiile desemnate; Cerințele postului Candidatul ideal Persoana foarte ordonata, cu un dezvoltat simt al curateniei;atentie la detalii, punctualitate, ospitalitate;lucreaza bine atat individual cat si in echipa;cunostiinte de limba engleza constituie un avantaj;disponibilitate pentru program in ture. Descrierea companiei Hotelul Atlas este situat in Timisoara in
S.C. METALTIM S.A.
Candidatul ideal Persoana energica, serioasă, buna conduita, pregătită pentru lucru cu publicul.Descrierea jobului Complex Mamaia Histria angajam persoane cu sau fără experiența și studenti sau elevi. Oferim program flexibil, masa si un salariu atractiv de la 3000 ron, cazare sau decontam transportul.pentru programări, interviu, puteți suna la numărul de telefon +40736946900
ROM GEC HISTRIA S.​R.​L.​
Candidatul ideal - Studii medii/superioare;- Experienta intr-o pozitie similara;- Limbi straine: engleza nivel avansat;- Cunoastere si utilizare corecta a echipamentelor de birou (telefon, imprimanta, copiator, etc.)- Cunoasterea pachetului MS Office ( Word, Excel, PowerPoint)- Atentie la detalii si nevoile clientilor;- Capacitate de organizare a timpului si a sarcinilor;- Foarte bune abilitati de organizare, comunicare(verbala si scrisa) si de relationare interpersonala, lucru in echipa;- Profesionalism si prezenta placuta.Descrierea jobului - Intampinarea clientilor si indrumarea acestora;- Preluarea apelurilor telefonice si efectuarea legaturilor telefonice cu interiorul/exteriorul;- Gestionarea corespondentei si a documentelor primite pe mail si in format fizic(preluare, sortare, verificare, redistribuire)- Cunoasterea serviciilor pe care le oferim si informarea clientilor cu privire la acestea;- Pregatirea si actualizarea agendei de intalniri, programari si efectuarea de rezervari
AMANET GOLD SERVICES
Candidatul ideal amabil, binevoitor, agreabilpunctualdispus sa lucreze/colaboreze cu toti colegiiatent la detaliigaseste solutii de rezolvare a diverselor situatii care se pot iviconectat la domeniul Horeca, pasionat de domeniusociabilstudii in domeniu Horeca finalizateDescrierea jobului dispus sa lucreze/colaboreze cu toti colegiibuna comunicarea cu oamenii (clienti, colegi, parteneri) si buna gestionarea a diverselor situatii sunt chestiuni importantepreia si gestioneaza solicitarile turistilor/clientilorgestioneaza gradul de incarcare al locatieipreocupat de respectarea termenelor, a obiectivelor managementului si de obtinerea de rezultate pozitivegestioneaza facturarea serviciilor si a incasarii acestora.cunoasterea programelor IT de tip Horeca, reprezinta un avantajcunoasterea unei limbi straine este un avantajun minim de informatii de contabilitate primara ar fi de ajutor
DI-BAS AUTO
Candidatul ideal Ne căutăm coleg nou la tine în oraș!Fă primul pas și vino să ne cunoști, să vezi cum sunt oamenii din companie și să descoperi ce poți construi, chiar aici, în orașul tău, ca și Recepționer Clinică Stoma, cu o echipă nouă de specialiști, protocoale medicale avansate și tehnologie de ultimă oră!Te căutăm pe tine!Noi, la Clinicile Dr. Leahu, suntem promotorii stomatologiei moderne în România. Căutăm să redefinim standardul de grijă față de pacienți și să facem stomatologia modernă accesibilă tuturor pacienților. Viziunea fondatorului, dr. Ionuț Leahu, este că un stomatolog bun îți furnizează cel mai bun sfat pentru sănătatea ta și îți rezolvă problemele în cel mai scurt timp și în cât mai puține vizite.Stomatologia din România s-a schimbat foarte mult în ultimii 10 ani și acum tu poți contribui la dezvoltarea acestei abordări moderne, de ultimă oră, în care medici specializați știu să facă lucrurile extraordinar de bine. Și ei vor fi colegii tăi!Vino să descoperi entuzia
DR. LEAHU DENTAL IMPLANTS
Candidatul ideal - Studii medii / superioare absolvite;- Minim 6 luni experienta intr-o pozitie similara- Cunostinte operare PC, cunostinte pachet Office (Word, Excel);- Cunostinte limba engleza (scris si vorbit), constituie avantaj.- Aspect fizic placut;- Persoana dinamica si comunicativa;- Dorinta de a invata si avansaDescrierea jobului Responsabilitati:- Intampinarea clientilor si asigurarea confortului necesar, conform protocoului de intalniri;- Organizarea, intocmirea si receptionarea corespondentei;- Preluarea apelurilor telefonice si directionarea acestora catre departamentele din companie;- Efectuarea programarilor conform solicitarilor facute de clienti- Furnizarea informatiilor in legatura cu serviciile oferite de centru- Introducerea informatiilor utile in baza de date- Rezolvarea altor sarcini administrative.- Opereaza cu mai multe forme de plata ( cash, POS, transfer bancar/ proforme)Oferta (bonusuri, beneficii):- Pachet salarial foarte atractiv;- Mediu de lucru excelent.-
SILHOUETTE BEAUTY CENTERS
Candidatul ideal Persoana cu aspect fizic placut, dinamica, motivata sa invete si sa se dezvolte, creativa, cu abilitati de negociere si coordonare, prioritizare in sistem de lucru multi task.Sunt necesare cunostinte de lucru pe computer( MS Office), precum si cunoasterea limbii engleze la nivel mediu/avansat, scris si vorbitDescrierea jobului Responsabilitati:- preluarea apelurilor si efectuarea programarilor pacientilor conform programului clinicii si a interventiilor necesare;- intampinarea pacientilor, prezentarea serviciior medicale oferite de clinica, oferirea de sprijin in completarea formularelor pre consultatie,;- incasarea contravalorii serviciilor efectuate;- coordonare interdepartamentala( asistente, medici, management, contabilitate) in vederea functionarii eficiente si a unei comunicari optime;- gestionarea relatiilor cu terti( furnizori, contabil, prestatori servicii catre clinica)- efectuarea zilnica a registrului de casa, evidenta facrutilor si platilor catre terti- re
SMILE DENT
Candidatul ideal + CERINTELE POSTULUIAbsolvent studii superioare;Cunoştinţe PC: Microsoft Office, Word, Internet;Cunoştinţe PC: Excel – nivel mediu/avansat;Cunostinte limba engleza - nivel mediu/avansat;Descrierea jobului + RESPONSABILITATIActivitati administrative si logistice;Asigura suportul administrativ pentru echipa de management;Mentine contactul telefonic cu furnizorii de servicii;Primeste si trimite faxuri, emailuri;Primeste si distribuie corespondenta;Primeste si furnizeaza informatiile catre celelalte departamente pe baza instructiunilor primite;Realizeaza rezervari pentru calatorii (hotel, avion etc.);Realizeaza rapoarte;Pregateste diverse tipuri de rapoarte si prezentari la solicitarea managerului;Pastreaza confidentialitatea si onestitatea fata de persoanele din interior si exterior cu care intra in contact;Organizare eficienta, acurata a tuturor mediilor de stocare, hard copy sau electronic.Primeste ofertele, le centralizeaza si le trimite spre analiza si aprobare sefulu
AMEROPA GRAINS
Candidatul ideal Candidatul ideal este o persoană cu abilități excelente interpersonale și de organizare, care se poate adapta unui mediu dinamic. Cerințe: Aspect îngrijit, prezență plăcută, atitudine profesională pozitivă și proactivă; Abilități excelente de comunicare (atât verbal, cât și în scris); Cunoștințe minime de operare pe calculator; Cunoștințe de limba engleză nivel intermediar; Capacitatea de a lucra în echipă.Descrierea jobului Responsabilități: Întâmpinarea pacienților în clinică; Stabilirea, modificarea, confirmarea și înregistrarea programărilor; Gestionarea apelurilor telefonice și a mail-urilor; Efectuarea încasărilor pentru serviciile oferite; Oferirea informațiilor despre serviciile și produsele noastre.Beneficii: Salariul este în valoare de 2500 RON; Mediul de lucru este unul plăcut.
SMILE AVENUE CLINICS
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 1993 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.