Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

256 Locuri de Munca Hoteluri in Bucuresti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

256 Locuri de Munca Hoteluri in Bucuresti

Cauta printr-o varietate mare de joburi Hoteluri in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Hoteluri in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Secretară /​ Recepționeră


Companie verificată
Aplica rapid
Despre Noi:YOURJOB recrutează pentru o clinică medicală de renume.Căutăm o Secretară/Recepționeră cu cel puțin 1 an de experiență pentru a se alătura tinerei echipe din București. Responsabilități:- contacte telefonice;- gestionarea corespondenței și a documentelor: primire, transmitere, înregistrare, repartizare, arhivare;- elaborarea și redactarea documentelor si rapoartelor solicitate;- administrarea și verificarea contractelor cu clienții, a facturilor de la furnizori;- asigurarea transmiterii documentelor/coletelor prin posta, curier, fax, Email;- menținerea relației cu furnizorii de servicii;- menținerea necesarului de consumabile;- suportul administrativ pentru celelalte departamente;- program de lucru, 8h/zi. Cerințe:- studii medii sau superioare finalizate;- experiență minim 1 an pe un post similar;- cunoștințe operare PC în aplicații de tip Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook);- claritate si coerență în exprimarea scrisă si verbală;- cunoștințe limbă engleză - nivel conv
YOUR JOB CONSULTING & RECRUITING SRL

Asistent Medical - Receptie


Companie verificată
Aplica rapid
Candidatul IdealStudii de specialitate;Experienţă pe un post similar de minimum 2 ani;Aviz de liberă practică și certificat de membru OAMGMAMR - valabile;Excelente abilități de comunicare și relaționare;Persoană empatică, dinamică, activă;Capacitate de planificare și organizare;Limba engleza - nivel mediu;Cunoștinţe MS Office - nivel mediu Descrierea jobuluiÎntâmpinarea pacienţilor și a vizitatorilor;Preluarea apelurilor telefonice și direcţionarea lor în funcţie de solicitarea interlocutorului;Efectuarea programărilor pentru diverse specialităţi medicale și gestionarea eficientă a circuitului pacienţilor în sala de așteptare;Efectuarea confirmărilor pentru programările efectuate;Pregătirea cabinetelor medicale cu tipizatele și consumabilele medicale necesare desfășurării consultaţiei;Pregătirea instrumentarului, aparatura necesară și asistarea medicului pe durata intervenţiilor și procedurilor medicale;Recoltarea probelor pentru diverse analize medicale (experienţă în specializarea pe
REVERA ASSISTED SRL

Receptionist – Wellborn Charles de Gaulle


Companie verificată
Aplica rapid
Ne marim echipa si suntem in cautarea unei colege / unui coleg care sa ocupe postul de RECEPTIONIST. Locatie: Wellborn AviatorilorNe dorim alaturi o colega / un coleg care a mai lucrat in domeniul medical si:are bune abilitati de comunicare si lucru in echipaare orientare catre clientștie să utilizeze calculatorul, Word, Excel și outlook Cu ce te vei ocupa daca alegi sa vii la noi:Intampini clientii in receptia spitalului si îi îndrumi catre cabinetul medicalPreiei apelurile telefoniceProgramezi sau reprogramezi pacientii la diferite consultatii / investigatiiIncasezi contravaloarea serviciilor medicale si emiti facturi / bonuri fiscale Arhivezi rezultatele, fisele sau dosarele medicale si cererile pacientilor Daca esti interesat/a, te asteptam sa ne vizitezi în Spitalul Wellborn Aviatorilor sau ne poti transmite CV-ul tau prin aplicatia whatsapp la numarul de telefon afisat. Te asteptam in echipa noastra!
Promed System SRL

RECEPTIONER- CLINICA MEDICALA


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 2700 până la 3100 LEI pe lună
RESPONSABILITATIRealizeaza programarea pacientilor in incinta Centrului, prin e-mail sau telefon;Se asigura ca pacientii primesc raspunsuri la solicitarile emise, in timp util conform procedurilor de lucru;Se ocupa de taxarea serviciilor medicale prestate in centru si de emiterea facturilor fiscale aferente, inclusiv inchideri de zi;Se asigura ca toata documentatia ce insoteste fisa medicala a pacientul este completata conform standardelor de lucru din clinica; PROFILAbsolvent de studii superioare, finalizate cu examen de licenta, constituie un avantaj;Persoana politicoasa , serioasa, punctuala, discreta.Capacitate de planificare si organizare;Orientare catre satisfacerea nevoilor pacientilor si catre rezultate;Limba engleza- nivel intermediar PROGRAM si LOCATIEL-V: In ture de 8 oreTura 1: 8:00- 16:30 / Tura 2: 12:30-21:00S: 9:00 17:00 prin rotatie ( 1 sambata/luna cu o zi libera in timpul saptamanii)Piata Victoriei
UNITY CONSULTING SRL

Receptioner Hotel /​ Personal Receptie


Candidatul ideal Receptioner hotel / Personal receptieAre you passionate about hospitality and do you really like to make others feel at home? Working with us, you will get to relate and meet people from all over the world while building your career. Join us and you will have the opportunity to develop by learning from the best professionals in the field of hospitality. Regardless of the path you follow, we will make sure you feel at home.What we are looking for:• Very good conversational skills in English, a second foreign language is an advantage;• Very good computer skills; knowledge of a hotel management system is an advantage (Opera);• Customer orientation, ability to solve problems and make decisions;• Warm, friendly personality;• Excellent communication skills;•Team spirit.Explore our endless worldWe invite you to join our global family. Whether you are a beginner or already experienced in the hospitality industry, in our team you will always be appreciated for your natural tale
MARRIOTT INTERNATIONAL HOTELS INC.​ MARYLAND USA SUCURSALA BUCURESTI ROMANIA

Front Desk/​office Assistants


Candidatul ideal Besides being our first point of contact with the outside world, our Front Desk Assistants are key members of our team. They are crucial parts of the overall office management processes and know a bit about other support departments (marketing, financial, office management and accounting). We are currently looking for two front desk assistants, to join our neatly organized office activities.What we are seeking: proficiency in English (written and spoken), as most of our clients and part of our suppliers are international and you will need to liaise with them on occasion, either face-to-face or through telephone, as well as draft certain administrative correspondence; openness to continuous development, as work is cross-departmental (it may involve assistance to marketing, financial, office management and/or accounting departments); no previous experience is required, but eagerness to learn and adapt is a must; knowledge of a second international language is a plus. Mas
MARAVELA,​ POPESCU ASOCIATII - SOCIETATE PROFESIONALă DE AVOCAţI CU RăSPUNDERE LIMITATă

Front Desk Officer/​ Receptionist (zona Promenada)


Candidatul ideal Our requirements Being able to work within a team; Being able to create accurate reports; Being able to work with deadlines; Having high attention to details and being an organized and structured person; Having awareness of health & safety issues; Having IT skills (MS Office, MS Project) – a good command of Excel is a must; Romanian language is a must, advanced knowledge of English needed.Descrierea jobului Main responsibilities Receptionist/secretary duties; Postal and courier services; Visitor management; Ordering of ID cards, business cards, laptop passes etc.; Managing of access keys; Ordering of printed materials and office supplies; Assisting employees with different issues, e.g. scanning, printing, copying etc.Key responsibilities To manage the various vendors providing services and goods related to our facility, employees and devices/equipment; To give support, help, guidance and advices to expatriates and local employees in various problems and challenges. Giv
OKIN FACILITY RO SRL

Receptioner Continental Hotels


Candidatul ideal Esti o persoana energica si zambitoare, iti place comunicarea si interactiunea cu oamenii intr-un mediu de lucru dinamic?Inveti cu usurinta lucruri noi si te concentrezi pe realizarea sarcinilor si atingerea obiectivelor?Reusesti sa iti organizezi activitatea proprie, sa fii eficient, activ si atent la detalii?Te invitam sa descoperi o echipa tanara, creativa, dispusa sa te incurajeze, sa te asculte si sa-ti puna la dispozitie resursele necesare pentru a deveni cea mai buna versiune a ta.Descrierea jobului Cerinte:Cunostinte operare PC (Opera, Microsoft Excel, Word, internet);Cunostinte limba engleza (cel putin nivel mediu);Diploma receptioner constituie un avantaj;Minim 1 an experienta pe o functie similara;Disponibilitate de a lucra in weekend.Responsabilitati: Intampina si primeste oaspetii hotelului si ofera un serviciu amabil si prietenos fiecarui oaspete; Efectueaza in mod adecvat cazarea fiecarui oaspete, asigurandu-se de completarea exacta si completa a fisei d
CONTINENTAL HOTELS S.​A.​

Receptioner Marfa


Candidatul ideal Videt își mărește echipa! Aplică pentru a deveni noul(a) nostru/noastră coleg/ă!Dacă ești în căutarea unui mediu de lucru profesionist și plăcut, alături de un colectiv tânăr și dinamic, vino să ne cunoaștem!Ca să te considerăm alegerea potrivită, iată calitățile pe care ar trebui să le deții:• cunoștințe minime de lucru la calculator;• spirit de echipă;• capacitatea de a se organiza și de a lucra eficient, atât individual cât și în echipă;• persoană conștiincioasă, serioasă, onestă.Descrierea jobului Descrierea jobului efectuezi recepția cantitativă și calitativă a mărfii conform procedurilor; anunți superiorul în cazul în care se constată diferențe între cantitatea fizică și cea de pe documente; respecți normele de depozitare și de manipulare a produselor; așezi produsele la raft după recepție; anunți și colaborezi cu celelalte departamente ale societății la rezolvarea problemelor identificate la momentul recepției mărfii; îndeplinești procedurile de lucru și menții
NOAVIDET SRL

Media netă estimată pe baza celor 38 de salarii introduse în Salario: 3200 RON/Luna

Operator Call Center/​receptie


Candidatul ideal Echipa de Receptie cauta coleg nou pentru pozitia de Receptionist/Operator Call-Center. Ne dorim sa ne intregim echipa cu un nou membru care sa promoveze activ valorile Centrului Medical LOTUS-MED si anume: grija fata de oameni și nevoile lor, onestitate fata de pacienti, calitatea serviciilor oferite, profesionalism, integritate si spirit de echipa.Esti persoana potrivita daca:Esti absolvent de studii medii/superioareTe consideri o persoana dinamica, responsabila, organizata si cu initiativaTe mandresti cu o atitudine pozitiva, promptitudine in realizarea sarcinilor, bune abilitati de comunicare si relationareEsti deschis/a la un tot ce inseamna nou, iar oportunitatile de invatare te motiveazaAi cunostinte medii/avansate de utilizare a calculatoruluiCunosti aplicatia EasyMedical (criteriu nu obligatoriu, insa constituie avantaj)Descrierea jobului - Indruma pacientii si ofera acestora suportul de care au nevoie telefonic- Inregistreaza in sistemul EasyMedical datele pa
LOTUS - MED SRL

Secretar Receptie


Candidatul ideal Societatea Profesională Notarială “AEQUITAS COTROCENI”, cu sediul în Mun. Bucureşti, Piata Operei recrutează secretar receptie.Cerinte:Experienta in domeniu notarial/juridic constituie un avantaj;Capacitate de organizare, concentrare, atentie la detalii, rezistenta la stres, spirit de echipă, profesionalism, iniţiativă;Foarte bune cunoștințe și abilități operare PC;Abilităţi de comunicare cu publicul;Informarea clienților asupra aspectelor specifice activității notariale;Identificarea corectă a nevoilor clienților;​Întâmpinarea si îndrumarea clienților;Preluarea apelurilor telefonice și mesajelor.Descrierea jobului Pastrarea unei bune relatii cu clientii biroului notarial;Realizarea relatiei directe cu publicul intr-un mod deschis, amabil si profesionist.
NEW RESIDENCES TOWN PROPERTIES S.​R.​L.​

Tehnician Intretinere Hotel


Candidatul ideal Cerinte:- studii tehnice;- experienta intretinere si reparatii instalatii pentru cladiri;- abilitati foarte bune de comunicare si adaptabilitate;- capacitate de reactie, dinamism si perseverenta;Descrierea jobului Responsabilitati:- este responsabil pentru toate problemele legate de intretinerea si reparatia instalatiilor si echipamentelor din cadrul hotelului, verificările zilnice si cele periodice;- asigura întreținerea și funcționarea tuturor masinilor si echipamentelor tehnice la parametrii stabiliti;- monitorizeaza permanent starea echipamentelor pentru respectarea caietului de sarcini al utilajului/instalatiei;- monitorizeaza contractorii in efectuarea operatiunilor de intretinere;- executa sarcinile conform programului de intretinere si interventie preventiva, predictiva si corectiva;- propune, daca este necesar, modificarea/inlocuirea unor piese/echipamente in vederea eficientizarii activitatii;- intervine rapid pentru repararea defectiunilor si ia masuri pentr
BUSINESS ERHOTEL SRL

Receptioner Medical


Candidatul ideal Persoană plăcută, comunicativă, orientată spre rezultate și muncă în echipă;Disciplinată, conștiincioasă, calmă, amabilă;Capacitate de analiză, planificare, organizare, coordonare a activității;Iniţiativă, responsabilitate, implicare;Abilităţi de interacţiune pozitivă şi de gestionare a conflictelor;Dezvoltare profesională, dorinţa de autoperfecţionare;Cunoștințe temeinice operare PC. Experiența în utilizarea softurilor dedicate activității de recepție reprezintă un avantaj;Bună cunoaștere a limbii engleze – scris și vorbit.Descrierea jobului Efectuarea de programări conform solicitărilor (telefonice, online și în recepția Clinicii);Furnizarea de informații referitoare la serviciile și investigațiile oferite în cadrul Clinicii;Preluarea pacientului de la intrarea în Clinică și completarea tuturor formularelor necesare conform protocoalelor Clinicii;Păstrarea unei strânse relații de colaborare cu medicii și asistenții medicali, astfel încât pacienții să beneficieze de u
CLINICA PRIMA XRAY S.​R.​L.​

Front Desk /​ Recepție Clinică Recuperare


Candidatul ideal Căutăm pentru poziția de Front Desk o persoană ambițioasă și plină de energie, care a lucrat anterior într-o recepție / call center de clinică medicală sau centru sportiv minim 1 an (avantaj major) și are experiență în relaționarea cu oamenii, empatizează cu ei, îi place să ajute și să găsească soluții la problemele lor.Ne dorim ca noul sau noua noastră colegă:1. Să fie o persoană cu atitudine pozitivă, să zâmbească și să fie placută, cu ea însăși și cu cei din jur;2. Să comunice prietenos și cald, însă cu profesionalism.3. Sa fie organizată și să poată lucra urmărind anumite proceduri și reguli.Lucrăm cu oameni care apelează la noi pentru a își îmbunatații starea de sănătate, așadar este foarte important să comunicăm cu empatie cu pacienții noștri, pentru a-i ajuta în eforturile lor de recuperare.A oferi ajutorul unui pacient sau unei colege, chiar și în situații deosebite, neprevăzute, este cel mai frumos semn de a arăta implicare și faptul că ne pasă, iar asta ajută
RECOVER PERFORM S.​R.​L.​

Asistent Vanzari Grand Hotel Continental


Candidatul ideal Te asteptam in echipa noastra daca:Iti este usor sa comunici atat in limba roamana, cat si in limba engleza.Ai experienta in vanzari back office/ client service de cel putin 1 an.Ai o atitudine pozitiva si esti mereu cu zambetul pe buze. Vrem doar persoane care vad partea plina a paharului, pentru ca acesta este un principiu de viața pentru noi toti.Ești dispus sa inveti. Daca nu inveti, nu cresti, iar daca nu cresti, nici firma nu creste.Când ai o situatie de rezolvat, nu te opresti pana nu gasesti solutia.Descrierea jobului Mentine relatia cu clientii si asigura indeplinirea termenilor contractelor in derulare (atat de cazare, cat si de evenimente).Raspunde la solicitarile de oferta conform procedurilor interne.Asigura flow-up pentru toate activitatile desfasurate.Intocmeste rapoarte periodice.
CONTINENTAL HOTELS S.​A.​

Receptionist - Clinici Si Spitale Medicover


Candidatul ideal ptr, „iv_ MEDICOVER71 ill= --I 1 •RECEPTIONIST- CLINIC! $1 SPITALE MEDICOVERComunicarea este punctul tau forte si prietenii yin mereu Ia tine pentru solutii? Hai sa ne cunosti!NE DORIM SA AI:■ studii medii/superioare finalizate; ■ minim 1 an experienta in lucrul cu clientli; ■ cunostinte bune de limba engleza (nivel conversational) ■ bune abilitati de comunicaresi zambetul la purtator; ■ empatiesi rabdare; ■ disponibilitatea de a lucra in ture de zi (7:30 - 15:30 si 12:00 - 20:00 de luni pana vineri) si / sau ture de noapte (12h-24h / 12h-48h)ASA VA ARATA JOBUL TAU:■ Vei intampina pacientii si ii vei indruma catre sala de asteptare si serviciile de care au nevoie; ■ Vei oferi ajutorul/suportul in vederea programarii pacientilor la diferite consultatii/investigatii medicate; ■ Vei fi aproape de medicii nostri pentru a oferi servicii de calitate pacientilor nostri; ■ Vei incasa contravaloarea serviciilor medicale si vei completa facturi fiscale, vei prelua si vei distrib
MEDICOVER SRL

Receptioner/​ Receptionera


Candidatul ideal Absolvent de studii medii/ superioare Cunoștințe bune de utilizare a calculatorului (word, internet); Cunoștințe bune de limba engleză; Bune abilități de prezentare și comunicare; Persoană responsabilă, cu spirit de observație și atenție distributivă, capabilă să lucreze în echipă sau individual.Descrierea jobului Asigură interfața între companie și clienții/ vizitatorii acesteia; Preia apelurile telefonice și le redirecționează către destinatari/ departamente; Gestionează primirea, înregistrarea și repartizarea/ transmiterea corespondenței (fax, e-mail, format letric), a documentelor, a coletelor către persoanele responsabile din companie sau către firmele de curierat; Gestionează registrul numerelor de intrare-ieșire și registrul ordinelor de deplasare; Răspunde de activitățile de protocol pentru întâlnirile organizate în interiorul companiei; Preia solicitările de cazare de la colegi pentru delegațiile interne și le transmite către firmele de turism agreate în veder
MEDIST S.​R.​L.​

Receptioner


Candidatul ideal Absolvent de studii medii cu diploma de bacalaureat; Minimum 1 an de experienta, cu competente in gestionarea activitatii de receptioner; Operare PC (MS Office, Outlook, Internet); Cunoasterea limbii engleze la nivel conversational (Alte limbi straine reprezinta un avantaj); Capacitate de analiza, sinteza si rezolvarea problemelor; Abilitati de planificare, prioritizare si organizare; Capacitate de decizie si asumarea responsabilitatii; Gandire strategica si obiectivitate; Abilitati de comunicare si negociere; Flexibilitate, adaptare la situatii neprevazute, rezistenta la stres; Atitudine pozitiva si initiativa; Dorinta de stabilitate, implicare, responsabilitate si iscusinta.Descrierea jobului Ce vei face tu pentru noi:In linii mari, tot ceea ce presupune procesul necesar abordarii clientilor nostri, pastrarii legaturii cu ei, realizarea programarilor, incasarile corespondente serviciilor si orice altceva care se rezuma la a sustine clientul in drumul sau catre noi.Be
SENSORIAL REALM S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 654 de salarii introduse în Salario: 2800 RON/Luna

Asistent Receptie


Candidatul ideal Asistent Recepție Dacă ești în căutarea unui loc de muncă care să nu fie doar un job, ci o oportunitate de a aduce mai mult bine în lume, acesta este locul potrivit pentru tine! Dacă ești o persoană bine organizată, dinamică, flexibilă, cu bune abilități de comunicare, cu o atitudine pozitivă și deschisă, atunci te așteptăm să faci parte din echipa HelpAutism și anume, în centrul Eminescu.Ești omul potrivit dacă ai:Experiență minimă de 6 luni pe un post similar;Cunoștințe temeinice de operare PC;Capacitate mare de concentrare, capabil de planificare eficientă și concentrat pe obiective;Comunicare orală și scrisă, în limba română și engleză;Abilitatea de a gândi și acționa cu anticipare și diplomație; Abilitatea de a prioritiza, de a face multitasking și de a respecta deadline-uri;Atenție la detalii;Orientare spre soluții. Descrierea jobului Ne vom baza pe rolul tau pentru :Preluarea tuturor apelurilor telefonice și a informațiilor;Informarea, la cel mai înalt standard
ASOCIAŢIA HELP AUTISM

Media netă estimată pe baza celor 616 de salarii introduse în Salario: 2750 RON/Luna

Receptionist (front Office)


Candidatul ideal ONLY CVS in English are to be accepted​ Computer literate, good knowledge of Microsoft Office Advanced level of English Very well organised Friendly and positive attitude Good communication skills Previous experience in this role or a similar one is a plusDescrierea jobului Responsible with the fingerprint system by registering new employees and deactivating employees who are no longer part of the company Responsible with weekly inventory of the supplies and stationery Ordering supplies Receive and distribute snacks Building management tickets for malfunctions Tickets for maintenance and repairs for our technician Making sure the cleaning services are performed according to the daily activities list Update the access control register; Responsible with the Visitor card and keeping track of the reason for the visit by registering each visit in the designated Register; Keep the passwords list updated; Receive and properly and promptly distribute all correspondence (invoic
EZUGI RO S.​R.​L.​
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 256 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.