Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca It Project Manager in Sibiu

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca It Project Manager in Sibiu

Cauta printr-o varietate mare de joburi It Project Manager in Sibiu si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi It Project Manager in Sibiu si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Project Manager - Constructii


Candidatul ideal - Absolvent Facultatea Constructii Civile , Industriale si Agricole- Experienta relevanta in functia de Project Manager.- Coordonare proiecte de antrepriza generala medii/mari din pozitia de Project Manager- Capacitati de gestionare/optimizare bugete- Eficienta in organizare, programare, urmarire lucrari santier- Cunoastere lb. englezaDescrierea jobului - Derularea contractului de antrepriza generala- Coordonarea echipei de proiect in vederea realizarii proiectului in parametri stabiliti- Urmarirea costurilor, incadrarea in bugete si in graficele stabilite- Optimizare, negociere contracte, solutionarea situatiilor critice in proiect- Relationare cu Beneficiarii, consultantii proiectului, furnizorii, autoritatile de resort
BOG ART SRL

Infrastructure Project Manager (roads/​traffic Signalization)


Candidatul ideal As an Infrastructure Project Manager, you will be responsible for overseeing and managing all aspects of construction projects related to roads infrastructure and traffic signalization. Your role will involve planning, coordinating, and executing projects from inception to completion, ensuring they are delivered on time, within budget, and to the highest quality standards. Bachelor's degree in Civil Engineering, Construction Management, or a related field (preferred) Project Management Professional (PMP) certification or equivalent (preferred) Strong leadership, communication, and problem-solving skills Ability to work effectively under pressure and manage multiple tasks simultaneously Attention to detail and a commitment to delivering high-quality results Knowledge of relevant regulations and standards in the construction industry 3-5 years of experience in construction management, preferably in a project management role Strong knowledge of traffic technology, inc
STRABAG SRL

Project Manager with AutoCAD skills


Scurta descriere a companiei Randstad Digital is a trusted digital enablement partner that facilitates accelerated transformation for businesses by providing global talent, capacity, and solutions across specialized domains. Embracing a talent-first philosophy, we support tech experts throughout their working lives and ensure they develop the skills they need to be at the forefront of innovation. Cerinte Project overviewWe are seeking Project Manager with AutoCAD skills to join our Randstad Digital Romania team in a challenging project in the pharmaceutical field.The project is in collaboration with one of the world's leading multinational corporations - owner of many well-known consumer brands. In this role, you will collaborate with other colleagues to plan and complete manufacturing or mechanical improvement projects and will have a desire to drive improvements, automation and cost reductions, keeping safety, quality, customer service, and cost at the forefront.RequirementsMinimum 4
Randstad Digital Romania

Asistent Team Leader - Depozit Sibiu (program De Noapte)


Descrierea jobului Și la Sameday, ca la orice firmă de curierat din lume, în centrul atenției se află coletele și bunul lor parcurs de la expeditor la destinatar. Bunătățile sau lucrurile utile expediate în fiecare zi trebuie să ajungă în siguranță la cei care le așteaptă. Ce zici, ți-ar plăcea să asiguri un flux corect și eficient al coletelor în cadrul procesului de livrare? Ai un ochi ager pentru detalii și nu-ți scapă nimic?Ți-ai dori să iei parte la realizările noastre, să devenim împreună tot mai buni în fiecare zi și să ai satisfacția că și datorită ție clienții aleg să lucreze cu Sameday? Dacă răspunsurile tale sunt pozitive, vino în familia Sameday, iar noi vom avea grijă de tine la rândul nostru. Ce ar trebui să ai?Abilitatea de a coordona echipa de manipulanti marfa;Experiență anterioară în industria curieratului/transportului reprezinta un avantaj;Experiență anterioară în coordonarea unei echipe - minim 6 luni;Cunoștințe minime de operare PC;Cunoasterea pachetului MS Office
DELIVERY SOLUTIONS S.​A.​

Software Program Manager


Scurta descriere a companiei Randstad Digital is a trusted digital enablement partner that facilitates accelerated transformation for businesses by providing global talent, capacity, and solutions across specialized domains. Embracing a talent-first philosophy, we support tech experts throughout their working lives and ensure they develop the skills they need to be at the forefront of innovation. Cerinte Position overviewWe are looking for a Software Program Manager to join our Randstad Digital Romanian Team in a new challenging project in automotive field. In this project, you will collaborate closely with cross-functional teams to drive change management, effectively manage internal customers, resolve complex problems, and ensure the timely delivery of high-quality software solutions. You will also be responsible and accountable for the full program life cycle ranging from program definition up to end of life.By joining our Bucharest team, you will have the opportunity to be part of
Randstad Digital Romania

Team Leader – Heated Tobacco


Candidatul ideal Team LeaderEchipa noastra de Brand Specialisti are nevoie de un Team Leader implicat si dedicat, care sa inteleaga strategia de business si modalitatile de implementarea a acesteia, asigurand un proces corect si complet de desfasurare a activitatii. Daca ai mai fost intr-un rol asemanator sau consideri ca acesta este un pas firesc în cariera ta, vibrezi de entuziasm si vrei să creezi schimbari memorabile, suntem nerabdatori sa te avem alaturi!Ce vei face si care sunt responsabilitatile tale?· Asigurarea competentelor Brand Specialistilor prin evaluari continue si formare;· Gestionarea stocurilor si coordonarea logistici;· Cunoasterea detaliilor legate de campanii si produse (portofoliu, mecanici, abordari etc.);· Comunicare activa cu reprezentantii clientului nostru si programare eficienta a locatiilor;· Administrare stocuri inițiale si retururi;· Documentatie angajari si gestionarea conturilor Brand Specialistilor;· Activitatea se va desfasura exclusiv in teren; vei a
MERCURY360 COMMUNICATIONS SRL

Senior Program Manager


Scurta descriere a companiei Randstad Digital is a trusted digital enablement partner that facilitates accelerated transformation for businesses by providing global talent, capacity, and solutions across specialized domains. Embracing a talent-first philosophy, we support tech experts throughout their working lives and ensure they develop the skills they need to be at the forefront of innovation. Cerinte RequirementsSAFe PO/PM certifiedExperience with device management tools is a plusExperience with project scheduling tools such as MS ProjectMBA or business acumenExperience in ServiceNow ticket platformsExperience with O365/ProPlusExcellent communication skills, both written and verbalExcellent leadership skillsDetailed oriented self-motivated individual who adapts well to change Have good English skills (conversation and writing). Responsabilitati Position overviewWe are looking for a Senior Project Manager to join our Randstad Digital Romanian Team in a challenging project. You will
Randstad Digital Romania

Parts Product Management - Specialist


Candidatul ideal At Star Transmission we are searching for individuals who feel confident in independent roles, have an organized work style, strong communication and analytical skills and are results oriented. Besides this you should have: Completed degree in business administration; Experience in leading cross-functional projects, ideally in product management; Experience in managing internal and external partners; Knowledge of vehicle technology, specifically in the area of spare parts, is beneficial; Experience in business case calculation, marketing, and pricing; Proficient in MS Office, especially MS Excel and MS PowerPoint; Language skills: Fluent in English and ideally German;Descrierea jobului As part of Mercedes-Benz Cars, Global Customer Service & Parts (GCSP) drives our aftersales business and plays a crucial role in our success.Our focus is on delivering exceptional customer care, striving to exceed expectations and rival the world's top service brands. At GCSP, we aim
STAR TRANSMISSION SRL

Team Leader


Candidatul ideal Team LeaderAbia aștepți weekend-ul ca să pleci în drumeții, bicicleta îți este cel mai bun prieten sau ești cel care vorbește mereu despre sală și își îndeamnă prietenii să ți se alăture la antrenamente? Atunci, inima ta bate pentru sport! Felicitări, fără să îți dai seama, faci parte din echipa Decathlon. Pentru a intra oficial în echipa noastră, pe lângă acest criteriu major: este la fel de important să ai experiență în gestionarea unei echipe, să fii lider pentru echipa ta, nu șef. Asta înseamnă să îi inspiri pe cei din jur, să crezi în puterea exemplului și să crezi în ei. să știi că nu ne dorim să ai neapărat experiență în retail, ci să fii o persoană foarte responsabilă, orientată către acțiuni concrete și să fi avut reușite profesionale în activitatea desfășurată în trecut. trebuie să fii o persoană care se adaptează ușor la schimbări, este proactivă și atentă la nevoile clienților. reușești să știi să menții un echilibru între empatie și exigență în gestionarea
ROUMASPORT SRL

Media netă estimată pe baza celor 2111 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Vezi alte joburi relevante

Automation Engineer For Robotic Cells


Candidatul ideal Automation Engineer for robotic cellsRobotic EngineerEducation and Experience:Bachelor’s degree in electrical engineering or robotic programming.AutoCAD, CAD viewer programs and Robotic ProgrammingRobot programming and integration of associated systems in a manufacturing environment.Required Skills/Abilities:Ability to apply advanced mathematical concepts as appropriate.Computer proficiency, Microsoft Word, Excel etc.Must have good organizational skills.Must exhibit high integrity and honesty.Ability to read, write, analyze, and interpret technical procedures, diagrams, schematics, equipment instructions, requirements, and business correspondences.Ability to effectively and appropriately present information and respond to questions from various groups.Ability to define problems, collect data, establish facts, and draw valid conclusions.Descrierea jobului Automation Engineer for robotic cellsRobotic EngineerArea of AccountabilityThe Plant Robotic Engineer will provide t
HENDRICKSON ROMANIA SRL

Support Engineer With Italian (sibiu)


Candidatul ideal Who are you?Are you an ultimate team player who will support a pleasant environment within the team?As a Support Engineer you are the first point of contact for the external clients who need help with IT related issues. In this role, you should have strong written and verbal communication skills, empathy to guide our customers and quick wit in order to find out ways to solve various situations.Descrierea jobului Want in? Let’s see:• Do you speak both Italian and English at advanced level? Then join our team in Sibiu!• If you enjoy helping your friends with IT related issues, then most probably you will find our activity here to be exciting;• You are not so familiar with the IT field, but you are driven to explore a new path? We love to help our colleagues grow!• If you already have experience in dealing with customers over the phone or even face-to-face, you are a step ahead!• You know that the customers are different so you adapt your speech to their needs? We need a
STEFANINI ROMANIA SRL

Support Engineer With French - Sibiu


Candidatul ideal French speaker and looking for a job? Explore our career opportunities!Your path to success requires:• FRENCH – advanced level and ENGLISH knowledge – at least medium level;• Motivation for learning new information;• Ready to acquire new skills (communication skills, technical skills etc.)• Previous successful customer service experience is considered an advantage;• Strong written and oral communication skills;• Able to communicate problems/issues to customers in a non-technical manner.Descrierea jobului Imagine a day at Stefanini - Take a look!• Providing support to clients (via email and phone) regarding technical issues: password reset, Internet connectivity issues, emailing options etc.;• Logging remotely to client’s computer and help them solve software issues;• Documenting issues that you deal with on a daily basis into the ticketing system;• Troubleshooting hardware, software and network related issues;• Escalating problems to the next level of support when nece
STEFANINI ROMANIA SRL

Industrial Engineer Painting Technology


Candidatul ideal Industrial Engineer Painting Technology•A Bachelor's Degree in technical field;•Work experience in painting / laser technology;•Project management knowledge;•SAP knowledge;•Proficiency in English;•Ability to communicate and coordinate;•Highly organized and details oriented;•Good planning ability, team work, creativity.Descrierea jobului Industrial Engineer Painting Technology•Process developing and implementing painting and laser technology;•Perform requirements analysis, create and review solutions;•Create, review and present recommendations for actions;•Ability to analyze complex problems in his own projects and find the right solutions;•Develop and establish new processes;•Introduce all information in SAP;•Work in project teams which are located in plant and abroad;•Evaluate feasibility according to customer demands;•Dispatching of samples for test and validation;•Planning of production resources and tools.
MARQUARDT

Tehnician Electrician Specializat In Interventii


Candidatul ideal Compania noastra cauta un Tehnician Electrician specializat in interventii in magazine, cu o pasiune pentru solutionarea problemelor tehnice si o experienta solida in domeniu. Noul coleg va fi dedicat, autonom si orientat catre clienti, avand abilitati excelente de comunicare si adaptabilitate in diverse situatii de lucru.Cerinte: Diploma sau certificat de calificare in meseria de electrician; Minimum 3 ani de experienta in domeniul electric, cu accent pe interventii in magazine; Experienta anterioara in mentenanta si repararea echipamentelor electrice si electronice; Cunostinte solide in domeniul electricitatii si automatizarii; Disponibilitate pentru deplasari de pana la 5 nopti intr-o luna; Permis de conducere categoria B; Abilitati excelente de comunicare si relationare cu clientii si colegii.Descrierea jobului Responsabilitati: Efectuarea mentenantei preventive și corective a echipamentelor electrice din magazinele clientului; Diagnosticarea si remedierea probleme
INSTAL EXPERT SRL

Operator Date Contabilitate


Candidatul ideal Absolvent de studii economice: Finanțe-Bănci, ContabilitateExperiență de cel puțin 3 ani în rol de operator date în domeniul financiar/contabilConștiincios, cu mare atenție la detalii și abilități de analiză calitativă a datelorResponsabil, cu capacitate de evaluare a riscurilorOrganizat, cu o bună gestiune a timpului, pentru respectarea termenelor lucrărilorDeschis, implicat și proactivComunicativ, sociabil, capabil să asculte activCunoștințe foarte bune de utilizare MS Office - ExcelDescrierea jobului Locație: sediu CON-A din SibiuDepartament: FinanciarResponsabilități:Înregistrarea facturilor de materiale primite de la furnizori și operarea consumul acestora pe lucrări;Emiterea facturilor de materiale către clienți;Verificarea jurnalului de TVA pentru înregistrările proprii;Transmiterea confirmărilor de sold către furnizorii/clienții firmei;Verificarea periodică a soldurilor cu furnizorii de materiale ;Arhivarea și verificarea documentelor procesate.Beneficii:Pachet
CON-A OPERATIONS S.​R.​L.​

Tehnician Laborator (contract Temporar 2 Ani)


Candidatul ideal Doriţi să vă construiţi un viitor mai puternic şi mai durabil şi să vă dezvoltaţi cariera? Alăturaţi-vă echipei globale Cargill, formată din 160.000 de angajaţi, dedicaţi obiectivului de a hrăni lumea în mod sigur, responsabil şi sustenabil. Această poziţie este în Divizia de nutriţie şi sănătate animală Cargill, prin care urmărim să îmbunătăţim condiţiile de viaţă printr-o alimentaţie mai bună. Echipa noastră cercetează, inovează şi creează soluţii care asigură rezultate optime pentru sănătatea clienţilor noştri.Descrierea PostuluiTehnicianul de Laborator este responsabil pentru controlul calitatii materiei prime (micro si macro ingrediente) si produselor finite (furaje), monitorizarea CCP-urilor (Critical Control Point) si CP-urilor (Control Point), prelevarea probelor analizate de laboratorul intern si verificarea inopinata pe fluxul de productie. De asemenea, va pune in aplicare si va respecta cerintele specificate in manualul intern al calitatii, intocmit conform
CARGILL AGRICULTURA SRL

It Project Specialist For Billing System


Candidatul ideal About the roleWe are looking for an experienced IT Project Specialist to support our team in the E-Mobility sector. The focus of this role is on managing our IT service providers responsible for the development and technical support of the Business One billing system. The ideal candidate possesses a comprehensive understanding of IT project management, particularly within billing systems, and excels in clear communication to ensure seamless implementation of requirements.Descrierea jobului Main Responsibilities Service Provider Management: Ensure that the IT service providers delivers the agreed-upon services on time and with high quality. Requirements Management: Capture, analyze, and specify business requirements for the billing system and communicate them to the IT service provider. Quality Control: Review the results delivered by the service provider to ensure they meet business requirements and quality standards. Project Management: Plan, monitor, and control proj
E.​ON DIALOG S.​R.​L.​

Billing Data Process Specialist


Candidatul ideal About the RoleWe're in search of a meticulous Billing Data Process Specialist to join our team. Your primary mission? Analysing and refining our billing processes to ensure they operate with utmost efficiency and accuracy. We're seeking a candidate with sharp analytical skills, a deep understanding of end-to-end processes, and the ability to simplify complex landscapes. Your focus will be on enhancing data flows before they enter our billing system, guaranteeing flawless data accuracy within our CRM.Descrierea jobului Main Responsibilities Analyse and optimize existing billing processes, aiming to streamline operations and minimize errors; Identify process issues and bottlenecks and develop viable solution; Work closely with IT and Operational Departments to ensure the correct transfer of data through interfaces; Develop and implement best practices and standards for process design and documentation; Conduct process audits and reviews to monitor compliance with
E.​ON DIALOG S.​R.​L.​

Area Casino Manager Sibiu


Candidatul ideal Echipa noastra se mareste, ne cautam un/o coleg/a pentru zona Sibiu.Te asteptam in echipa noastra daca ai: Experienta intr-un casino (reprezinta avantaj); Studii medii/superioare; Capacitate de analiza si sinteza,de monitorizare a incidentelor; Integritate, exigenta, obiectivitate, initiativa, spirit critic, incredere in sine, sociabilitate, responsabilitate; Abilitati de planificare si organizare a activitatii,de conducerea si controlul calitatii activitatii desfasurate in sala de joc; Consecventa in actiuni si eficienta personala; Atentie concentrata si distributiva, rezistenta la stres, echilibru emotional; Deprindere si transmitere de informatii, culegerea clasificarea si interpretarea lor; Deprinderea de a lucra in echipa, capacitate de relationare interumana; Motivatie crescuta pentru rentabilizarea muncii si dezvoltarea activitatii desfasurate in casino;Descrierea jobului Atributii si responsabilitati: Responsabil pentru buna desfasurare, intelegere si operare a
NOBLEPIAGIO SRL

Manager Adjunct Carrefour Express Sibiu Revolutiei


Candidatul ideal Profilul pe care îl căutăm:Capacitate de coordonare si motivare a echipei;Îndrumarea clienților și ușurarea experienței la cumpărături;Amabilitate, pentru că zâmbetul are puterea de a le face clienților ziua mai frumoasă.Descrierea jobului Principalele tale responsabilități:Conducerea și controlarea activității administrative și comerciale a magazinului, asigurând buna funcționare a fluxului de activități;Asigurarea comunicării și implementării politicilor comerciale de către șefii de raion (planograme, reguli de implantare, merchandising, planuri promoționale, sezonalități etc) în vederea respectării obiectivelor transmise de la Sediu;Urmărirea zilnică a performanței magazinului și analizarea lunară a rezultatelor reflectate în contul de exploatare, în scopul identificării problemelor și stabilirii planurilor de acțiune în vederea remedierii acestora.
ARTIMA SA
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.