Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

800 Locuri de Munca It specialist in Bucuresti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

800 Locuri de Munca It specialist in Bucuresti

Cauta printr-o varietate mare de joburi It specialist in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi It specialist in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Specialist Achizitii


Companie verificată
Aplica rapid
Specialist AchizițiiBucuresti, Sector 1 Studii superioare și pregătire de specialitate;Abilități deosebite de comunicare și negociere;Gândire analitică, orientare spre rezultate;Perseverență și organizare; Descrierea jobuluiCoordonarea activităților de achiziții și asistență în etapele administrative necesare pentru cererile de oferte/propuneri, evaluări, atribuiri, înștiințări și pregătirea proiectelor de contracte/acorduri.Program de lucru flexibil Oferim:CIM pe durata nedeterminataSalariul motivant
ABC AVIATION SRL

Specialist Achizitii Internationale (China)


Companie verificată
Aplica rapid
Firma noastra cauta un Specialist in Achizitii-Private Label si/sau dezvoltator de linie de produse, pentru achizitia produselor NON-UE, mai ales China, aferente conceptelor/proiectelor noastre de Craciun si de Paste. Ne străduim zi de zi să le facem viața mai frumoasă tuturor celor care ne trec pragul, să le împlinim așteptările, să îi surprindem plăcut cu produsele noastre. Aducem produse frumoase și primitoare, lucrând cu unii dintre cei mai renumiți furnizori, selectăm cele mai bune, cele mai ingenioase și mai atrăgătoare cadouri și obiecte de design. Conceptele noastre sunt unicate si se reinoiesc destul de des, motiv pentru care lucram la multe proiecte creative si interesante. Echipa de achizitii are vechime in firma si in domeniu, astfel incat personalul cu care vei colabora este foarte bine pregatit si reprezinta un colectiv comunicativ si un bun colaborator. Ginza Invest SRL (GiftDesign) este o companie de distribuție la nivel național de produse pentru ambalarea cadourilor,
Ginza Invest SRL

Customer Support Specialist


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 4800 până la 5000 LEI pe lună
Ne dorim sa aducem in echipa PRIMA o persoana inteligenta, energica, care sa se alature colegilor din departamentul Customer Support. Construim o echipa care sa faca performanta in domeniul constructiilor, avem planuri mari, de aceea dorim sa ni te alaturi doar daca esti un profesionist desavarsit si ne impartasesti valorile. Așteptăm cu nerăbdare să te cunoaștem dacă: Esti absolvent de studii superioare Ai experienta in elaborarea documentelor pentru contracte imobiliare Ai experienta anterioara in domeniul imobiliar sau intr-un rol similar de back office Ai abilitati de organizare, planificare, management al timpuluiAi bune cunostinte de operare PC ( pachetul Microsoft Office)Ai atentie la detalii, spirit de initiativă, auto organizareAi capacitatea de analiza si sinteza, de luare a deciziilor  Contributia ta in companie:Procesarea documentelor pentru contracte imobiliare in conformitate cu reglementarile si politicile interne Relatia cu biroul notarialRelatia cu societatil
Chrom Constructii Civile si Edilitare SRL

Specialist It


Candidatul ideal - Cunostinte program ERP WinMENTOR Enterprise.- Persoane ordonate, constiincioase, cu bun spirit organizatoric, cu atentie la detalii, capacitate de analiza.- Abilitati de auto-organizare dezvoltate pentru a lucra atat independent, cat si in echipa.- Persoane care sa dea dovada de seriozitate, disponibilitate la program prelungit si rezistenta la lucru in conditii de presiune si lucru cu termene limita.- Capacitate de asimilare rapida de noi cunostinte- Cunostinte hardware/software legate de calculatoare personale, servere, echipamente de retea, periferice conform CompTIA- Cunostinte software legate de sisteme de operare Microsoft (Windows XP/Vista/Win7,8. Windows ServerLinux);- Cunostinte software legate de sisteme de gestiune a bazelor- Cunostinte in domeniul instalatiilor electrice de curenti slabi- Cunostinte MS Office (Word, Excel, PowerPoint, MS Outlook)- Cunostinte in domeniul configurarii echipamentelor de retea pe cablaj si wireless ( switch cu management, rou
SPOT VISION ELECTRIC LIGHTING SRL

Media netă estimată pe baza celor 86 de salarii introduse în Salario: 4500 RON/Luna

It Specialist


Candidatul ideal Studii superioare in unul dintre domeniile: calculatoare, electronica sau telecomunicatii; Experienta in domeniu minimum 3 ani; Cunostinte despre tehnologii hardware si software specifice pozitiei: PHP, Pithon, SQL; Experienta in proiectarea si dimensionarea sistemelor complexe de calcul cu disponibilitate inalta; Experienta in utilizarea serverelor de aplicatii, portal, midleware si tehnici de integrare sisteme de calcul; Capacitatea de planificare si organizare, adaptare rapida la medii noi, atitudine proactiva; Bune abilitati de comunicare, cooperare si cultivare a relatiilor interpersonale; Capacitatea de a gestiona mai multe sarcini, de a lua decizii si de a lucra sub presiune; Atentie la detalii, rigurozitate si spirit de initiativa; Cunostinte limba engleza; Permis de conducere - categoria B.Descrierea jobului Asigura suport pentru aplicatiile non SAP; Raspunde de utilizarea si gestionarea licentelor software non SAP; Intocmeste/ completeaza, evalueaza si vizeaz
EVRYO POWER S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 6 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Payroll Specialist (specialist Salarizare)


Candidatul ideal Sa iti placa sa lucrezi intr-o echipa, sa poti oferi ajutor colegilor pentru a se dezvolta, dar sa te preocupe, in acelasi timp, si propria dezvoltare profesionala, cautand informatii noi si fiind la zi cu legislatia in vigoare. Sa fii o persoana responsabila si atenta la detalii, Sa ai o experienta de 3 ani in domeniul salarizarii si administrarii resurselor umane, Sa detii certificatul de Inspector Resurse Umane si pe cel de Inspector Salarii, Sa stapanesti limba engleza – nivel business mediu-avansat (scris si vorbit) Sa ai cunostinte avansate de Excel. Sa cunosti in profunzime prevederile Codului Muncii, Codului Fiscal si altor acte normative cu impact in salarizare si resurse umane. Constituie avantaj cunoasterea aplicatiilor DP-Payroll, TrueHR, WizSalary. Descrierea jobului Procesarea corecta a datelor salariale si a informatiilor de administrare a dosarelor de personal pentru portofoliul de clienti alocat, asigurand un flux de activitati end-to-end; Inregistrare
ACCACE SRL

Tax Specialist /​ Specialist Taxe


Candidatul ideal ​Cautam un Specialist Taxe talentat care sa lucreze in departamentul financiar/contabilitate.Candidatul ideal este un profesionist analitic, orientat catre detalii, caruia îi place sa rezolve probleme diverse legate de taxe. Cunostinte solide privind fiscalitatea; Studii superioare in contabilitate, finante sau in domenii conexe; Experienta de minim 3 ani pe un post similar sau intr-o companie Big 4; Cunostinte de limba engleza – nivel mediu; Foarte bune abilitati de operare in Microsoft Office (Excel); Capabil sa respecte dead-line-uri; Capacitate de a evalua si de a lua decizii; Planificat, organizat, atent la detalii.Descrierea jobului Intocmirea si verificarea declaratiilor fiscale lunare (ex. D300, D394, D390, SAF-T, Ro-efactura, etc.); Verificarea jurnalelor de cumparare si vanzare; Verificarea corectitudinii facturilor in ceea ce privește TVA-ul si oferirea suportului departamentelor implicate pentru a corecta deficientele; Completarea si verificarea registrul d
TRAVEL BRANDS S.​A.​

Specialist Market Trend (research Specialist)


Candidatul ideal Experiență, calificări, cunoștințe și abilități: Studii superioare finalizate, cu diplomă de licență (de preferință în Marketing, Sociologie, Psihologie, Statistică, Cibernetică, Comunicare, Economie); Minimum 2 în în realizarea de studii de piață sau marketing în toate fazele cercetării de piață (design, analiză și raportare) pentru o varietate de metodologii (online, CATI, focus group, etc.); Cunoștințe despre piața națională de energie; Cunoștințe de lucru în SPSS sau alte softuri statistice; Cunoștințe de lucru în Microsoft Office; Cunoaștințe de limba engleză – cel puți nivel mediu; Capacitate de previziune, planificare, analiză și sinteză; Foarte bune abilități de comunicare și prezentare; Autonomie, inițiativa și implicare; Creativitate. Descrierea jobului SPECIALIST MERKET TREND & CUSTOMER BEHAVIOUR – perioadă determinatăMARKET TREND & CUSTOMER BEHAVIOUR BUCUREȘTIENGIE RomaniaLa ENGIE Romania, dorim să venim în întâmpinarea nevoilor clienților noștri și să îi a
ENGIE ROMANIA S.​A.​

Specialist Achizitii (key Account Specialist)


Candidatul ideal Cerințe: Studii superioare (economice sau marketing constituie un avantaj); Minim 2 ani experienta intr-un rol similar in achizitii sau Category Management; Cursuri de negociere, marketing si vanzari constituie avantaj Cunoșterea specificului pieței farma constituie un avantaj; Operare PC: Word, Excel, PowerPoint, programare de baze de date Cunoștințe de limbă engleză, nivel mediu - avansat; Gandire analitica, rezolvarea problemelor, luarea deciziilor, lucru in echipa.Descrierea jobului Rol: Desfasoara operatiuni de implementare si urmarire a contractelor negociate pentru toate marfurile achizitionate conform portofoliului alocat si a contractelor de prestari servicii.Responsabilități: Implementeaza si urmareste conditiile comerciale standard care au fost negociate cu furnizorii; Verifica si urmareste acordarea rabaturilor, discount-urilor, atingerea targetului conform contract; Actualizeaza constant fisierul fiecarui furnizor din Portofoliu, si notele de credit; Trans
FARMEXIM SA

Specialist Marketing


Candidatul ideal Specialist MarketingCautam un specialist pasionat de marketing care sa se alature echipei noastre si sa contribuie la promovarea si dezvoltarea brandului nostru. Daca ai experienta relevanta in marketing, abilitati creative si analitice si esti pregatit sa te implici intr-un mediu competitiv, te invitam sa aplici pentru aceasta pozitie.Ce ne dorim de la viitorul nostru coleg:Experienta de minim 3 ani intr-o pozitie de specialist in marketing/comunicareCunostinte bune de BTL marketingCunostinte avansate de planificare si implementare a campaniilor de marketing offlineAbilitati excelente de comunicare si negociereDiploma de licenta in marketing, comunicare sau domeniu relevantDescrierea jobului Responsabilitati:Dezvoltarea si implementarea strategiilor de marketing pentru promovarea produselor si serviciilor in conformitate cu regulamentele si politicile specifice domeniului de activitateCoordonarea campaniilor de marketing offline pentru a atrage si retine clientiiAnali
CARDINAL ENTERTAINMENT SRL

Media netă estimată pe baza celor 1151 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Specialist Ssm


Candidatul ideal Bună,Bine ai venit pe pagina noastră.Căutăm Specialist SSM-SU care să devină parte din echipa noastră de oameni faini, diverși și talentați.Dacă îți dorești să ne cunoști și să vii alături de noi, iată ce dorim de la tine: Studii superioare tehnice absolvite; Experiență de minim un an pe un post similar; Cunoștințe de limba engleză – minim nivel mediu conversațional Disponibilitate la deplasare; Curs Inspector SSM; Cunoștinte bune de utilizare a pachetului MS Office; Atenție la detalii, rezistență la stres, adaptabilitate; Capacitate de sinteză și analiză. Permis de conducere categoria B.Descrierea jobului Ne-ar plăcea să fii o persoană responsabilă, serioasă, atentă la detalii, astfel încât să ne bazăm pe tine pentru:• Întocmirea documentației necesare pentru SSM-SU conform cerințelor legale în vigoare• Efectuarea controalelor de specialitate în scopul depistării încălcărilor normelor SSM-SU• Informarea conducerii despre neregulile constatate• Întocmirea, verificarea
ELECTROMONTAJ S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 206 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Customer Care Specialist


Candidatul ideal Echipa ESX caută un nou coleg/a pentru postul de Customer Care Specialist in Bucuresti. Ne dorim în echipa noastră o persoană care urmărește să evolueze pe plan profesional, serioasă, energică, cu inițiativă și spirit de echipă dezvoltat! Menționăm modul de lucru hybrid și salariu atractiv ca avantaje principale, dar, desigur, și mediul de lucru plăcut format din persoane pline de bună dispoziție!Experiența în Customer Services nu este obligatorie, ne orientăm către persoane cu o experiență aprox. 1 an în câmpul muncii (diverse domenii).Cerințe: Abilități de comunicare; Dinamic/a, responsabil/a, flexibil/a, perseverent/a, cu dorință de învățare și avansare; Orientare spre nevoile, cerințele și problemele clientului; Capacitatea de a construi si de a menține relații satisfăcătoare cu clienți; Orientat/a către rezultate si indeplinirea taskurilor; Abordare/gândire pe termen lung/gândire strategică.Descrierea jobului Responsabilități: Rezolvarea problemelor clientilor(e-m
ESX INTEL WORLD S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 812 de salarii introduse în Salario: 3300 RON/Luna

Hr Specialist


Candidatul ideal Sa ai disponibilitatea de a lucra de la sediul clientului (Luni-Vineri) Studii superioare finalizate Certificarea de absolvire a unui curs acreditat de “Inspector resurse umane” (sau in curs de obtinere) Minim 3 ani experienta in domeniul administrarii de personal Cunostinte de utilizare a aplicatiilor Microsoft Office Cunostinte foarte bune a prevederilor legislatiei muncii in vigoare Cunostinte avansate de limba englezaDescrierea jobului Intocmirea si administrarea dosarelor de personal ale angajatilor Asigurarea primirii tuturor documentelor din dosarul de personal, in conformitate cu procedurile stabilite la locul de munca Gestionarea contractelor de munca, actelor aditionale, documentelor privind incetarea contractului de munca si altor documente specifice legislatiei muncii si securitatii sociale Pregatirea si distribuirea fluturasilor de salariu catre angajatii clientului, respectand termenele agreate Inregistrarea si actualizarea permanenta in programele specif
ACCACE SRL

Media netă estimată pe baza celor 101 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Marketing Specialist


Candidatul ideal Alaturi de echipa Xpert Beauty nu vei obtine doar experienta ci vei castiga incredere, agilitate și deschidere către noi provocari care te vor indrepta spre idealul tău profesional. Am pregatit o noua pozitie in cadrul super echipei noastre menita sa te provoace zilnic si sa iti mentina nivelul de interes la un nivel ridicat pentru a te ajuta in dezvoltarea profesionala in timp ce crestem alaturi in mediul de business.Stii ca te potrivesti echipei noastre daca bifezi: Dorinta de a caștiga experienta; Abilitati de comunicare: iti vei transforma talentul intr-o cariera; Nevoia de a face parte dintr-o echipa de top: suntem energici, entuziasti si prietenosi; Atitudinea potrivita: nu te temi de provocari, le primesti cu incredere si determinare de a gasi solutii; Esti cunoscator de limba engleza – nivel avansat; Operare PC (MS Office – Word, Excel, Outlook, Browser Internet); Tehnici de comunicare – nivel avansat; Experienta 6 luni – 2 ani; Experienta cu platformele de e-c
SEELSTER BEAUTY DISTRIBUTION SRL

Media netă estimată pe baza celor 1161 de salarii introduse în Salario: 4100 RON/Luna

Logistic Specialist


Candidatul ideal The Logistics Specialist assumes the primary responsibility for overseeing the timely processing and fulfillment of daily pick-up orders.As a candidate: You should have a University Degree in economics, transportation, supply-chain, or equivalent. Additionally, a minimum of 2 years of previous experience as a specialist in logistics or customer service is required. Strong communication and interpersonal skills, along with proficiency in Microsoft Access, Microsoft Power BI, and various logistics software, are essential. Proficiency in MS Office, organizational skills, the ability to balance competing priorities, managing complex tasks in a fast-moving environment, handling confidential information discreetly, and a passion for finding new ways to improve and simplify working processes are also desired attributes. Descrierea jobului Responsibilities include collecting, interpreting, and analyzing various pick-up order data to propose adjustments for improved efficiency.
RETURO SISTEM GARANIE RETURNARE S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 402 de salarii introduse în Salario: 4300 RON/Luna

Specialist Marketing


Candidatul ideal Abilitati necesare: Absolvent studii superioare de Marketing – constituie un avantaj; Autonom si autodidact, flexibil și orientat spre îmbunătățiri; Bune abilități de comunicare, prezentare și creativitate; Cunoștințe de limba engleză – avansat;Cunoștințe necesare: PC – Office Editare fotografii in programe specifice; programe de editare grafică (ex. Corel Draw, Corel Paint etc.) platforme CMS (ex. Wordpress), CMR (ex. Mailchimp) administrare web content (ex. Elementor) Instrumente dе analiză a site-urilor (ex. Google Analytics)Descrierea jobului Responsabilitati: Organizarea participării la evenimentele online si offline din domeniul medical pentru companiile din grup; Realizarea materialelor de comunicare ale companiei (cataloage, broșuri, reclame pentru revistele de profil); Conceperea conținutului si transmiterea de newsletters; Realizarea diferitelor tipuri de prezentări ale firmei, produselor si serviciilor acesteia; Administrarea paginilor de social media ale co
TEHNOPLUS MEDICAL SRL

Media netă estimată pe baza celor 1224 de salarii introduse în Salario: 4100 RON/Luna

Legal Specialist


Candidatul ideal • University degree in Law;• At least 2 year experience in legal activity (such as corporate governance, commercial law, legal marketing, banking law would be a plus)• Fluent in English, spoken and written;• Computer literacy: Word, Excel, Power Point;• Well organized, detail and result oriented;• Analytical thinking;• Able to work under pressure with tight deadlines;• Ethic attitude towards the job and the company.Descrierea jobului In this position, you'll be responsible for: Ensure the collaboration with the Sales & Commercial Departments providing in-depth legal advice during negotiation process and reviewing the commercial contracts with Company`s clients and suppliers (i.e. sale-purchase for selling goods, distribution agreement). Draft, review and approve other type of contracts as per the Company business needs (i.e. lease, procurement contracts), as well as other company documents needed to carry on the day-to day activity); Legal marketing activities: Rev
INTERBRANDS ORBICO S.​R.​L.​

It Support Specialist


Candidatul ideal IT SUPPORT SPECIALISTA s an IT Support Specialist you will be responsible for:• Fulfils the role of first line support, assisting Store and Head Office personnelover the phone and ticketing system in solving content-related and ITproblems emerging in their daily work activities• Providing content-related information on the operation of computer hardwareand software in stores and headquarter• Solving technical problems reported by store and headquarter colleagues• In unusual situations or situations unrelated to first-line support competences,identifies persons responsible for solving a given problem• Provides progress updates, via the web portal, on the telephone, by email orpersonally, to persons who have reported a problem• Reports unusual or serious problems or procedural errors to the Second LineSpecialists• Building and updating the Knowledge Base to ensure the efficient operation ofthe department• Performing other tasks that result from the needs of the departmen
PEPCO RETAIL SRL

Media netă estimată pe baza celor 254 de salarii introduse în Salario: 4500 RON/Luna

Finance Specialist


Candidatul ideal AccountantRequirements:Bachelor’s Degree in Finance/ AccountingExposure to accounting processes minimum 2-3 yearsFluent in English is a plusSAP knowledge is a plusAccuracy and attention to detailsAbility to work under pressure and to deal with tight closing deadlinesAbility to work effectively both independently and as part of a teamDescrierea jobului AccountantJob purpose:To support the finance team, ensuring reliable and timely financial information in all aspects of daily operations and regular reporting. To ensure necessary compliance with Group, statutory and legal/ tax requirements. Act with integrity, honesty and knowledge that promote the culture of AmRest.Responsibilities:Maintains relations and collaborates with external accounting service provider to ensure timely and reliable financial dataPrepares and delivers sales reportsCooperates with auditors on any audit issues and implements recommendations. Liaises with tax authorities (all local tax issues) and ot
AMREST COFFEE SRL

Logistic Specialist


Candidatul ideal Expeditor international de marfa RutierNe dorim sa marim echipa din Bucuresti si suntem in cautarea viitorilor colegi.Info profil:Capacitate de munca in echipa, atentie acordata detaliilor, seriozitate, organizare, punctualitate;Experienta in domeniu minim 18 luni;Cunostinte nivel mediu limba engleza – scris si vorbit;Operare PC +Microsoft Office, web searching,Initiativa, Creativitate, Abilitati de comunicare.Descrierea jobului Expeditor international de marfa RutierNe dorim sa marim echipa din Bucuresti si suntem in cautarea viitorilor colegi.Responsabilitati:Identificarea si ofertarea solutiilor de transport rutier de marfa, personalizate solicitarilor clientilor companiei;Negocierea tarifelor;Urmarirea modului de executare al transportului si a serviciilor, verificarea documentelor de transport, urmarirea comenzilor executate pana la finalizare;Prospectarea si prezentarea serviciilor oferite noilor clienti;Colaborarea permanenta cu furnizorii si clientii in vederea
IZNAK LOGISTIC SRL

Media netă estimată pe baza celor 399 de salarii introduse în Salario: 4300 RON/Luna

Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 800 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.