Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

1999 Locuri de Munca It specialist in Bucuresti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

1999 Locuri de Munca It specialist in Bucuresti

Cauta printr-o varietate mare de joburi It specialist in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Specialist It


Estimare   4000 RON/Luna
Candidatul ideal Are o intelegere de baza a serviciilor necesare unei operatiuni de centru de date (server, sisteme de operare, retea si tehnologii de stocare).Cunoasterea SQL, SQL Server, Backup / Recuperare SQL.Abilitati ridicate de lucru in echipa si comunicare.Experienta de lucru cu baze de date, inclusiv baze de date SQL (este preferabil SQL Server).Obisnuit cu proceduri de securitatea informatiilor.Experienta de lucru cu mediile de productie.Experienta cu virtualizarea serverului, vmware, ESXi, vSphere Hypervisor etc.Abilitati ridicate de administrare a Microsoft Windows Server, AD, DHCP, DNS, DCBuna cunoastere a limbii engleze in zona de specialitateAdministrarea mediilor de lucru de tip “High Availability”Descrierea jobului - Configurarea si administrarea dispozitivelor active din retea, inclusiv configurarea interfetei si protocoalele de rutare.- Mentinerea performantei si disponibilitatea serviciilor prin efectuarea monitorizarii si analizei retelei si asigurarea functionarii
AUTO COBALCESCU

It Specialist


Estimare   4500 RON/Luna
Candidatul ideal Profile:- Minimum 5 years’ experience in IT, preferably with previous experience in implementation of infrastructure projects- Preferably studies: systems and computer science engineer- Excellent English knowledge – must- Oriented to internal and external clients- Open to communication, flexible, positive approach- Hard working, team player- Immediately availableDescrierea jobului Responsibilities:- Expert in Microsoft Windows operating systems- Microsoft Windows Server administration knowledge- IP networking administration and services- Good knowledge of hardware and networking LAN/WAN- Administer servers, desktop computers, printers, routers, switches, firewalls, voip/sip phones, smartphones, software deployment, security updates and patches- Implement and maintain network and system security- Hyper-V knowledge- High-level troubleshooting and problem solving skills- Office equipment (printers, faxes, copiers, scanners); LAN; WAN; Backup & recovery solution;- Applicat
THERME NORD BUCURESTI

Specialist It


Estimare   4000 RON/Luna
Candidatul ideal - Persoane ordonate, constiincioase, cu bun spirit organizatoric, cu atentie la detalii, capacitate de analiza.- Abilitati de auto-organizare dezvoltate pentru a lucra atat independent, cat si in echipa.- Persoane care sa dea dovada de seriozitate, disponibilitate la program prelungit si rezistenta la lucru in conditii de presiune si lucru cu termene limita.- Capacitate de asimilare rapida de noi cunostinte- Cunostinte hardware/software legate de calculatoare personale, servere, echipamente de retea, periferice conform CompTIA- Cunostinte software legate de sisteme de operare Microsoft (Windows XP/Vista/Win7,8. Windows ServerLinux);- Cunostinte software legate de sisteme de gestiune a bazelor- Cunostinte in domeniul instalatiilor electrice de curenti slabi- Cunostinte MS Office (Word, Excel, PowerPoint, MS Outlook)- Cunostinte in domeniul configurarii echipamentelor de retea pe cablaj si wireless ( switch cu management, router, access point, media convertere, etc )- Ab
SPOT VISION ELECTRIC & LIGHTING

Junior Payroll Specialist /​ Specialist Salarizare


Candidatul ideal Diploma de licenta in domeniul economic sau cel putin 2 ani experienta profesionala intr-un post permanent, ideal in departamentul de salarizare. Cunostinte minime de salarizare si dorinta de a invata si a progresa in domeniul salarizarii si HR. Limba engleza nivel mediu spre avansat. (Obligatoriu) Utilizare Excel si Word (Obligatoriu) Atentie la detalii si abilitatea de a rezolva mai multe sarcini in acelasi timp. Comunicare cu clientii pentru a te asigura ca cerintele lor sunt corect intelese. Disponibilitatea de a invata noi deprinderi profesionale. Persoana dedicata, comunicativa si independenta. Acuratete, responsabilitate, buna organizare, gandire logica.Descrierea jobului Vei face parte dintr-o echipa experimentata si vei invata pas cu pas toate detaliile despre serviciile pe care le oferim clientilor nostri. Responsabilitatile iti vor fi atribuite gradual, pe masura progresului profesional pe care il vei dobandi. Te vei ocupa de clientii din portofoliul echipei
ORENSTEIN, OSTRO & AS

Specialist Salarizare


Estimare   4000 RON/Luna
Descrierea jobului In rolul dе Specialist Salarizare, faci pаrte dintr-o еchipа аmbitioаsa si oriеntata catre rezultаt, in care contributia tа еste valoroаsа si apreciata. Profilul candidatului:Minim 2 ani experienta intr-un rol similar, activitati de salarizare; preferabil, in companii cu peste 1000 de salariati;Studii superioare finalizate, preferabil in domeniul economicCunostinte Charisma - obligatoriuCunostinte operare pe calculator (Excel - nivel mediu spre avansat);Abilități interpersonale: diplomație, confidențialitate, integritate si onestitate, abilitati foarte bune de organizare;Bune abilitati de lucrul cu cifrele si orientare spre detalii;Gandire analitica si capacitate de sinteza;Capacitate de a colecta, compila si analiza date;Bune abilitati de comunicare si lucru in echipa;Orientare spre atingerea obiectivelor si initiativa bazata pe solutii practice menite sa dea rezultate. Principalele responsabilitati: Centralizarea si verificarea pontajelor, bonusurilor primite si a
Farmaciile Dona

Recruitment Specialist


Estimare   3200 RON/Luna
Candidatul ideal Requirements: University background. Relevant proven experience in personnel recruitment and selection processes. Good command of English, both spoken and written. Computer literacy (MS Office). People oriented person, with highly-developed communication and interpersonal relating skills. Very well-organized, accurate, efficient and flexible. Commitment, attention to details. Team-oriented person, with proactive attitude. Able to meet tight deadlines and sort conflicting priorities whenever necessary, capable to perform in a highly demanding professional environment.Descrierea jobului The nominee will contribute effectively to personnel recruitment and selection-related approaches initiated and developed by Alpha Bank Romania’s Human Resources Division and perform, among other duties, specific tasks such as: screening applications; scheduling and conducting interviews; informing the candidates on specific job’s aspects (requirements, benefits etc.); selecting, short-li
Alpha Bank

Specialist Monitoring


Candidatul ideal Candidatul Ideal: Esti absolvent de studii superioare; Esti familiarizat cu structura si functionarea produselor de creditare Cunosti limba engleza si MS Office la nivel mediu; Detii bune abilitati de comunicare, abilitatea de a rezolva probleme; Esti o persoana atenta la detalii, dai dovada de flexibilitate si atitudine orientata spre client.Descrierea jobului Descrierea Jobului: Cunoaste, in detaliu, caracteristicile gamei de produse de creditare oferite de Banca Identifica nevoile clientilor si ofera consiliere financiara (propune solutia optima pentru nevoile identificate, in conformitate cu respectarea normelor si procedurilor interne in vigoare); Intreprinde actiuni/activitati, periodic si/sau ori de cate ori este nevoie, in vederea contactarii clientilor care prezinta intarzieri in ceea ce priveste indeplinirea obligatiilor asumate prin contractul semnat cu banca; Urmareste modul de rezolvare a reclamatiilor si solicitarilor, in colaborare cu departamentele/dire
Credit Europe Bank

Customer Care Specialist


Candidatul ideal Ești în căutarea unui loc de munca plăcut și îți dorești să evoluezi într-o echipă tânără și dinamică? Perfect.Avem nevoie de tine ca și Customer Care Specialist în echipa Winner.Stai liniștit(ă), nu îți cerem experiență, ci vrem să te ajutăm să o câștigi!Ce ne dorim de la tine:- Să ai bune abilități de comunicare;- Persoana orientată către client- Cunoștințe de bază în pachetul MS Office.- Abilități de lucru în echipă;- Foarte bune cunoștințe de limba romana (scris, citit, vorbit);- Disponibilitatea de a lucra în ture și weekend-uri;- Minim studii medii absolvite;- Daca ai experiență în relația cu clienții reprezintă un avantaj.Descrierea jobului Ce trebuie să faci:- Recepționezi întrebările, recomandările și reclamațiile clienților existenti sau a potențialilor clienți;- Preiei notificarile primite din sistem și oferi suport clienților în funcție de situația semnalată;- Identifici periodic nevoile și așteptările clienților prin contactare telefonica, email sau live c
DREAM BETTING

Specialist Recrutare


Estimare   3200 RON/Luna
Candidatul ideal Principalele tale responsabilități:§Gestionarea de sarcini administrative precum: programarea interviurilor, redactarea ofertelor, filtrări telefonice etc.;§Acționarea ca punct de contact pentru parteneri externi, cum ar fi agențiile de recrutare;§Oferirea de suport pentru situații specifice, cum ar fi proiecte de succesiune (pepiniere) sau campanii majore de recrutare, solicitate de BU operaționale;§Asigurarea recrutării pentru toate Business Unit-urile (Operațional în principal, dar și Sediu).§Profilul pe care îl căutam:§Persoană orientată către tehnologie, cu experiență de lucru în Google Workspace (G-Suite), Microsoft Excel și Word;§Cunoștințe de limba engleză – nivel avansat și de limba franceză (reprezintă un avantaj);§Abilități interpersonale solide, inclusiv abilitatea de a construi relații puternice și de a oferi suport părților interesate§Bune abilități de analiză și de rezolvare a problemelor.§Ceea ce oferim:§Tichete de masă;§Cupoane de magazin de Paști și C
CARREFOUR

Marketing Specialist


Estimare   3200 RON/Luna
Candidatul ideal Cerințe· Studii superioare finalizate sau în curs de finalizare în domeniile Comunicare/Marketing;· Abilități excelente de comunicare scrisă și orală în limba română;· Abilitatea de a lucra independent, dar și în echipă;· Bune competențe digitale precum Microsoft Office, Internet, Google Drive;· Abilitatea de a gestiona în timp util o situație de criză;· Capacitatea de a respecta termene limită și atenția deosebită la detalii.Descrierea jobului Responsabilități· Comunicarea scrisă cu respondenții panelului din România prin email, Facebook, Zendesk, Instagram;· Crearea și publicarea unui conținut adecvat pe Facebook, Instagram, TikTok;· Idei de dezvoltare pentru aplicația de mobil privind completarea sondajelor online;· Crearea campaniilor de popularizare a premiilor oferite respondenților;· Prelucrarea în Excel a cererilor respondenților și furnizarea lor către departamentul financiar;· Identificarea și monitorizarea respondenților care încalcă regulamentul panelului.C
DAEDALUS NEW MEDIA RESEARCH

Customer Care Specialist


Estimare   3000 RON/Luna
Candidatul ideal În acest rol căutăm o persoană capabilă să gestioneze un client din prisma vanzărilor; să aibă focus pe păstrarea și creșterea contului unui client.Pentru noi înțelegerea clientului și oferirea celor mai potrivite soluții pentru a obține rezultatele pe care și le dorește sunt definitorii.Zi de zi vei contacta clienții noștri și te vei asigura ca ai toate informațiile necesare astfel încât fiecare proiect sa se desfășoare la standardele agreate. Descrierea jobului ResponsibilitiesVei prelua clientul din faza de prospect;Vei susţine clientul în implementarea proiectelor şi te vei asigura că există rezultate;Vei elabora, analiza şi furniza rapoartele solicitate de către clienţi;Te vei asigura că proiectele se încadrează în standardele de calitate și marjă;Vei factura şi te vei asigura să se realizeze încasările aferente serviciilor prestate;Îţi vei evalua lunar activitatea cu scopul de a o eficientiza;Vei lucra cu obiective, rezultate cheie şi proceduri;Obiectivele tale a
EUCOM BUSINESS LANGUAGE

Hr Specialist


Candidatul ideal University Degree At least 1 year of experience in the payroll field ((within a large scale organization – a plus) Very good computer skills (Word, Excel – advanced level: eg: pivot tables, vlookup, and other formulas) Good English language communication capability Very good numerical and analytical skills Strong organization and planification abilities Team worker and excellent communication skillsDescrierea jobului ​Job purpose: Responsible for ensuring the overview of HR Operation activity through specific analysis and reports – at company level or specific operations systems Offering support and ensure back up for all payroll related activities Coordinate projects at HR Department levelSpecifics: Supports HR through the delivery of full spectrum workforce planning, reporting and analytics; executes cost analysis and reporting for Romania Supports the entire payroll process with focus on benefits administration Supports HRIS improvements and implementation by testin
QUADRANT AMROQ BEVERAGES

Specialist Marketing


Candidatul ideal • Studii superioare în marketing/ economie/ comunicare/ relaţii internaționale, etc..• Experiență minimă în marketing – 3 ani.• Limba engleză – nivel mediu/avansat.• Cunosterea programelor de editare Adobe.Descrierea jobului DESCRIEREA POZIȚIEI:Obiectivul dvs. va fi coordonarea campaniilor de comunicare și promovare a brandurilor companiei.PRINCIPALELE RESPONSABILITĂȚI:• Planificarea și implementarea campaniilor de comunicare și promovare.• Identificarea canalelor optime pentru creșterea vizibilității brandurilor companiei.• Elaborarea strategiilor de comunicare pentru brandurile companiei.• Realizarea materialelor aferente campaniilor de marketing.• Conceperea si implementarea unei strategii unitare si integrate de marketing online (Optimizarea continutului de pe website, implementarea strategiei in social media: Facebook, Twitter, Instagram, Pinterest, implementarea strategiei de Link Building, crearea si administrarea anunturilor pe Google AdWords);• Activitati de o
AM MEDICAL BEAUTY ESTETIC

Specialist Imigrari


Estimare   5000 RON/Luna
Candidatul ideal * Experiența obligatorie în întocmirea documentelor necesare în vederea obținerii dreptului de muncă și de ședere pe teritoriul Romaniei pentru cetațenii Non-EU * Orientat către obiective și rezultate rapide;* Diplomație, proactivitate și claritate în exprimare;* Inițiativă, creativitate, adaptabilitate;* Perseverență în atingerea obiectivelor;* Cunoscător al pachetului MS Office și experiență în utilizarea programelor de contabilitate si salarizare si a celor de tip CRM;* Limba Engleză – la nivel conversațional.Descrierea jobului Care este rolul tau:* Vei intocmi documentele necesare in vederea obtinerii dreptului de munca si de sedere pe teritoriul Romaniei pentru cetatentii non EU, angajati ai clientilor nostri;* Vei mentine contactul cu departamentele implicate si cu clientii nostri pe tot parcursul obtinerii documentelor;* Vei oferi consultanta clientilor atat prin telefon cat si prin email, pe tot parcursul procesului de obtinere a avizelor de munca/detasare si a
YANKONS ACTIV RESIDENCE S.​R.​L.​

Medic Specialist


Estimare   6000 RON/Luna
Candidatul ideal La Medikali, clinica medicală privată, ne dezvoltăm echipa și căutăm medici specialiști pentru următoarele specialități:CardiologieOftalmologieAlergologieBoli infectioaseChirurgie generalaChirurgie plastica si microchirurgie reconstructivaDermatovenerologieDiabet, nutritie si boli metaboliceEndocrinologieGastroenterologieMedicina GeneralăHematologieMedicina de FamilieMedicina InternaMedicina MunciiNefrologieNeurologieObstetrica-GinecologieOncologieORLOrtopediePediatriePneumologiePsihiatrieRadiologie - Imagistica MedicalaRecuperare MedicalaKinetoterapieFizioterapieReumatologieUrologiePsihoterapie.Clinica este amplasată în București, sectorul 3, Bld. Theodor Pallady 66, într-un spațiu nou și modern întins pe 1500 metri pătrați. 30 de specialități medicale stau la dispoziția pacienților nostri.Căutăm oameni care ne împărtășesc valorile și pasiunea pentru medicină, profesioniști care se implică fără rezerve în fiecare caz medical și țin pasul cu inovațiile din domeniul lor
ADMED CLINIC MODERN HEALTHCARE

Collection Specialist


Estimare   4500 RON/Luna
Candidatul ideal Studenti an terminal sau absolventi - preferabil studii economice sau juridice; Minim 1 an experienta profesionala (experienta in call center constituie avantaj); Engleza - nivel mediu; Orientare catre client; excelente abilitati de comunicare, negociere, persuasiune; Capacitate analitica si atentie la detaliu; Capacitate de a lucra sub presiune; Spirit de echipa;Descrierea jobului Responsabilitati: Recuperarea debitelor restante de la clienti persoane fizice, conform termenelor si procedurilor departamentale, actionand politicos si eficient Telefoneaza/preia apelurile clientilor restantieri pentru a recupera sumele datorate de acestia Informeaza si instruieste clientii in legatura cu metodele de plata, scadentele de plata, valoarea ratelor lunare Solutioneaza eventualele reclamatii telefonice formulate de catre clientii cu care interactioneaza si depune toate eforturile necesare, colaborand cu colegii din departament Ia decizii si face intelegeri de plata tinand cont
Credit Europe Bank

It Junior Specialist


Candidatul ideal Windows Troubleshooting- good knowledge Networking familiar and previous experience We would appreciate if you worked with recording equipment’s ( video cameras, sound system) English level advanced Driving license (experienced driver) Positive attitude and good communication skills Available for travelling within the country and outside Time management skills and adaptability Available to work in shiftsDescrierea jobului Evaluates, prioritized and solve the IT assistance requests from company’s users Updates all Service desk procedures and keeps them update (software, hardware, troubleshooting) Responsible from current updating and periodical inventorying of equipment Specific IT activities for all store opening/ closing Training for store and office employees regarding using of company’s equipment Constant communication with team stores for solving possible technical problems
CCC

Banking Specialist


Candidatul ideal Are you an University graduate or an University Student (any field of study, preferably in the 2nd or 3rd year of study or Master) with a good level of English?Descrierea jobului At ProCredit Bank you can: Become a Banking Specialist, no matter your background Directly impact the development of the business environment Broaden your skills and horizons by working in multinational teams Contribute to sustainable development in Romania
ProCredit Bank

Agency Specialist


Estimare   2650 RON/Luna
Candidatul ideal Ce căutăm la tine? Să îi ajuți pe clienții noștri să aibă o experiență cât mai plăcută; Să ai abilități bune de comunicare și de lucru în echipă; Să fii organizat, să îți prioritizezi și să îți gestionezi eficient responsabilitățile; Să îți poți însuși cu rapiditate informațiile primite; Să fii curios și inovativ – să înveți ce facem (legislație, proceduri, practică) și să ne provoci sa facem mai bine; Microsoft office – excell, access.Descrierea jobului Agency Specialist este parte din echipa Sales Support si este persoana de legatura dintre sediul central (departamentele din zona operationala) si forta de vanzari – agentii Metropolitan Life care vand polita individuale.Suport pentru forta de vanzari (Sales Support): Să prezinte agenţilor diverse informaţii cu privire la comisioane, proceduri ale companiei, Să susţină sesiuni de informare a agenţilor prin intermediul traininig-urilor. Specifice procesului de administrare a politelor de asigurare: Să prezinte agenţilor
METROPOLITAN LIFE ASIGURARI METLIFE EUROPE d.a.c DUBLIN SUCURSALA BUCURESTI

Recruitment Specialist


Candidatul ideal It would be great if you would meet the following:- use the English language, both written and spoken from a medium to advanced level;- prioritize tasks, organize and communicate;- be honest and reliable;- be trustworthy and respectful;- be highly presentable at all times;- be professional at all times.Others:Proven experience relevant in Recruiting, as Senior Recruiter (from middle level to Top Management);PC literacy (MS Office, in particular);Basic knowledge of labor laws.Descrierea jobului An ideal candidate for the Senior Recruiter position holds a relevant recruiting background of 2 to 3 years.For this role, you should be able to work autonomously and assist in complex recruitment duties, like posting job ads, coordinating interviews, and contacting candidates. Following our training sessions, you will also handle the life cycle recruitment process (e.g. onboarding process for new hires and candidate sourcing.)You will also support our daily HR activities and ass
EURO GAMES TECHNOLOGY ROMANIA
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 1999 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.