Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

49 Locuri de Munca Limba Engleza in Sibiu

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

49 Locuri de Munca Limba Engleza in Sibiu

Cauta printr-o varietate mare de joburi Limba Engleza in Sibiu si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Limba Engleza in Sibiu si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Locuri de munca Germania


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 1800 până la 2000 EURO pe lună
Descrierea postului sortat, etichetat, ambalat la banda in diferite domenii Cerințele postului necalificati Responsabilitățile Vrei un loc de munca in Germania cu contract si angajare in Germania??Societatea noastra cu vechime pe piata muncii( 2014, autorizatia 96 de la ITM) pune la dispozitie locuri de munca disponibile pentru toti candidatii cu sau fara studii sau limba germana. Avem oferte in: fabrica, agricultura, constructii, montat panouri solare, spatii verzi, domeniul hotelier, ferme de animale, electricieni in Italia. Alege oferta care ti se potriveste si suna-ne! Salarii de 1800-2000 euro, cazare, mancare, transport organizat. Programari zilnic la telefon, operatorii nostri va sfatuiesc si va indruma spre locul de munca care vi se potriveste. Plecari sigure si contracte transparente prin fortele de munca din strainatate, cu angajatori verificati prin ambasada.Contact: 0759484715, 0736022148,0759356724
DEUSCHE SAISONARBEIT KRAEFTE SRL

Agent Back-office Cu Limba Germana


Candidatul ideal ​Suntem in cautarea unui coleg dedicat pentru a se alatura echipei noastre din Sibiu!Daca esti o persoana organizata, cunosti limba germana (nivel B1-B2) si ai experienta in pachetul Microsoft Office, atunci acest post este pentru tine!Descrierea jobului Te asteptam alaturi de noi pentru: Verificarea si corectarea facturilor Prelucrarea datelor referitoare la consumul de energie Monitorizarea si procesarea cererilor de schimbare furnizorCe vei primi in schimb? Un salariu atractiv pentru a-ti rasplati abilitatile magice Asigurare privata de sanatate Bonusuri de performanta pentru a-ti recunoaste eforturile si rezultatele Prime de Paste si Craciun pentru a aduce bucurie in viata ta Tichete de masa in valoare de 30 Lei pentru a te bucura de gustari delicioase Program de lucru hibrid, cu posibilitate de lucru atat de la birou, cat si de acasa Oportunitati de training si dezvoltare pentru a-ti perfectiona abilitatile si cunostintele Acces exclusiv la platforma 7Card pentru
E.​ON DIALOG S.​R.​L.​

Support Engineer With Italian (sibiu)


Candidatul ideal Who are you?Are you an ultimate team player who will support a pleasant environment within the team?As a Support Engineer you are the first point of contact for the external clients who need help with IT related issues. In this role, you should have strong written and verbal communication skills, empathy to guide our customers and quick wit in order to find out ways to solve various situations.Descrierea jobului Want in? Let’s see:• Do you speak both Italian and English at advanced level? Then join our team in Sibiu!• If you enjoy helping your friends with IT related issues, then most probably you will find our activity here to be exciting;• You are not so familiar with the IT field, but you are driven to explore a new path? We love to help our colleagues grow!• If you already have experience in dealing with customers over the phone or even face-to-face, you are a step ahead!• You know that the customers are different so you adapt your speech to their needs? We need a
STEFANINI ROMANIA SRL

Team Assistant-german Speaker


Candidatul ideal We are looking to set up a brand new, shiny team that will manage all the support administrative activities for our client in the UK. You stand a good chance of being ‘the one’ if you have a proactive attitude and excellent German skills. I’m in! What should I do next?Have a look at the following role description and apply via this ad or send us an e-mail to [email protected]. The following characteristics are preferred: availability to work from 11 a.m. to 7 p.m. German knowledge both writing and speaking at an advanced level Technical skills especially in Word Ability to work in an international environment (you will be working closely with our colleagues from the UK) Ability to meet deadlines and deliver quality Willingness and humbleness in the learning processDescrierea jobului The role General administrative tasks Other tasks that arise from time to time All trainings will be provided
AZETS INSIGHT SRL

Back Office Assistant - Sibiu - Germana Mediu


Candidatul ideal Abilități bune de operare PC și viteză de tehnoredactare Capacitate analitică și atenție la detalii Experiența în domeniul bancar constituie un avantaj Orientare spre client și spre rezolvarea problemelor Atitudine proactive Spirit de echipă Afinitate pentru sectorul auto Cunoștintele de limbă germană la un nivel mediu Disponibilitate pentru o activitate desfășurată de la sediu- SibiuDescrierea jobului Colectarea informațiilor din baza de date Introducerea informațiilor primite de la client în baza de date Asigurarea satisfacției clienților Respectarea regulilor și procedurilor companiei privind standardele de securitate și protecția datelorOferta noastră: Bonusuri de recomandare Asigurare medicala privata si preturi reduse pentru persoanele aflate in intretinerea angajatului Diverse discount-uri la sali de fitness si alte activitati recreative Diverse discount-uri la parteneri Sprijin la nasterea unui copil, sub forma unui bonus Acces la biblioteca online pentru citit
MSE - MAJOREL STRATEGY EXPERTISE S.​R.​L.​

Business Admin Support (with German)


Candidatul ideal Essential requirements •Fluent in German, English (reading, speaking, listening and writing). •Great team player and excellent social interaction skills are mandatory in this central and coordinating role. •Experience working cross functionally with with other teams and departments within a company. •Experience liaising with different parties such as governments, financial departments, financial institutions, suppliers, landlords, property agencies, etc. •Good understanding of the basics of accounting •Problem solved oriented, must be able to work under strict timelines with several priorities at the same time. •Personal drive, highly self-motivated, structured and self-organised. •Hands-on approach having ownership in every way and in reaction to various issues both known and unknown.Descrierea jobului Role purpose Join our Shared Service Center BAS team in a pivotal role focused on administrative tasks and collaboration with local Service Delivery teams. You will be
COLT TECHNOLOGY SERVICES

Asistent Manager /​ Secretariat Cu Germana


Candidatul ideal ACEŞTIA SUNTEM NOI"Îmbracă-te pentru moment" este mai mult decât un slogan pentru noi. NEW YORKER face modă pentru momente reale. Căutăm angajați cu pasiune, care au curajul de a inova, au bucuria creativității, care ne conduc cu personalitatea și entuziasmul lor și care ne inspiră constant. Necomplicat, inspirat și întotdeauna gata să vă scufundați în lumi noi și să trăiți fiecare moment. Căutați să vă alăturați unei companii atractive și dinamice, unde puteți face diferența în fiecare zi? Atunci începe-ți cariera acum într-una dintre cele mai frumoase industrii din lume !Magazinele noastre sunt imaginea NEW YORKER. Aici suntem aproape de clienții noștri și îi inspirăm prin brandul nostru. Cu pasiune pentru modă, un fler pentru tendințe și o orientare puternică spre servicii, creăm o experiență perfectă de cumpărături. Cei 23.000 de angajați în vânzări din peste 1.150 de magazine organizează, de asemenea, procesul operațional și sunt în mare măsură responsabili pentru
NEW YORKER ROMANIA

Customer Support with Italian


Short company description Sales Consulting activates on the HR market since 1998, having a national coverage in several areas of expertise: recruiting and selection assessment center HR market mapping/due diligence projects, personnel leasing, payroll.Sales Consulting has 2 fully operational branches: Cluj-Napoca (also the head-office) and Bucharest. We are developing various projects (Recruitment, Training and Consultancy) in some of the most varied type of industries:- AUTOMOTIVE/PRODUCTION/ENGINEERING (Specialists and Middle & Top Management positions)- OUTSOURCING (BPO/SSC/CC)- IT & C (C++, C#, .NET, Java, Linux etc) - FMCG (sales & purchasing positions; all levels)- PHARMA (all levels) Requirements - Italian level - minimum B2- English level - minimum B2- Similar experience is an advantage Responsibilities Rendering customers swift and professional services at a high-quality level over the telephone, by e-mail, post, and/or fax and fulfilling specifying agreements in t
SalesConsulting

Accounts Payable With English Or German And Excel


Candidatul ideal Key qualifications:- University Degree in Accounting or Economics- advantage: work experience in an international company- good English communication skills, verbal and written; German is a plus- good knowledge of MS Office, especially Excel- solution oriented, organized- exceptional attention to detail- independent and analytical way of working- team player and good communication skills- reliable and loyal- advantage: general knowledge of tax law intra-community acquisitionsDescrierea jobului Job description:- process incoming invoices- validation of the document transfers from the previous systems- conformity check of supplier invoices- process supplier remindersWorking time:Mo – Fr: 08:00 – 17:00We offer:- training from our experts- attractive salary- meal tickets- Christmas and Easter bonus- personal and professional development- pleasant working environment
ALPHA AFTERMARKET SERVICES SRL

Specialist Resurse Umane Cu Limba Germana In Medias


Candidatul ideal Hai in echipa noastra!Vorbesti limba germana? Esti in cautarea unui loc de munca? Hai sa facem Echipa!Suntem in cautarea unui super coleg pentru locatia din Medias.Candidatul ideal: Abilități excelente de organizare și gestionare a timpului Abilități de comunicare si lucru in echipa Atent la detalii și abilități de rezolvare a problemelor Cunoștințe de operare Microsoft Office Studii superioare Limba germana nivel conversational Experienta profesionala minim 1 anDescrierea jobului Colaboreaza si sprijina angajatii pentru a asigura buna desfasurare a activitatii din locatie Gestioneaza documentele si dosarele de angajare (semnare contracte de munca, acte aditionale, declaratii, etc) Acorda asistența la procesele de onboarding, recrutare interna si exit interviuri Utilizeaza software-ul de resurse umane si monitorizeaza pontajul lunar Coordoneaza si organizeaza diverse intalniri si evenimente Reprezinta compania la evenimentele de recrutare si Employer Branding Redacteaz
E.​ON DIALOG S.​R.​L.​

Agent Servicii Clienti- Romana Cu Engleza - Sibiu


Candidatul ideal Excellent written and verbal language skills in Romanian and English Very good knowledge of MS Office Applications; Basic knowledge of computer hardware and software; Strong customer service focus, recommended prior work experience in a service and/or sales organization; Excellent written and verbal communication skills; Ability to work in a team; Punctuality and attention to details; Personal characteristics: suitable intonation for phone attendance, initiative, openness, positive attitude, good articulation, client orientation, flexibility, speed, stress endurance, friendliness, diligence, loyalty to the Employer. Protecting personal, client and employer business related information and maintaining the confidentiality of data which has become known to him/her in the performance of their duties even after performance of their duties relating to the processing, or after termination of their employment relationship;Please take into consideration that this position requi
MSE - MAJOREL STRATEGY EXPERTISE S.​R.​L.​

SAP Logistics Academy (German & French)


Scurta descriere a companiei BearingPoint Romania has been present in the management and technology consultancy services since 2007. We have a team of more than 900 employees in Bucharest, Brasov, Cluj-Napoca, Iasi, Sibiu, and Timisoara. We were ranked the #1 Employer in the Consulting industry and one of the best 15 Romanian employers to work for in 2024 by undelucram.ro.We look for passionate and talented people interested in a rewarding career in business or technology – graduates from technical or business universities, young professionals who want to boost their career start, and senior professionals with deep industry experience or technical knowledge.BearingPoint Products is all about innovative IP-driven software and digital solutions developed to solve unique business challenges for our international clients. Created by experts – who love technology and who master their craft. Every product team contributes to the success of our Products unit from end to end. We cover all area
BearingPoint

Manager Echipa Curatenie Cu Germana - Germania


Candidatul ideal Cerințe: minim 2 ani de experiență profesională în curățenie/menaj, experiență în domeniul ospitalității (e.g. hoteluri, restaurante, nave de croazieră), experiență în conducerea unei echipe mici din diferite țări, limba germană la nivel conversațional, permis de conducere, cunoștințe de specialitate despre curățenie, procese de curățenie și curățenie specială, atitudine proactivă și implicată, atenție la detalii, concentrare pe căutarea soluțiilor.Descrierea jobului Responsabilități: supravegherea și comunicarea cu membrii echipei de curățenie, responsabilitate pentru curățenia camerelor și a zonelor publice, responsabilitate pentru gestionarea comenzilor, amenajarea depozitului și administrarea lenjeriei, verificarea calității lenjeriei și a prosoapelor după ce au fost aduse de la compania care le curăță, planificarea turelor de lucru a membrilor echipei de curățenie.Beneficii: aproximativ 2300€ net (pentru un salariu brut de 3500€), locuințe subvenționate care inclu
ARCADA DUPLEX S.​R.​L.​

Controlor Calitate 3 Schimburi - Germania Contract 6 Luni


Candidatul ideal • Minim studii generale;• Organizat, metodic si orientat pe detalii;• Seriozitate, responsabilitate, abilitati de comunicare, spirit de lucru in echipa;• Disponibilitate si flexibilitate;• Acuitate vizuala;Descrierea jobului • Realizeaza inspectia calitativa a produselor in baza instructiunilor de lucru si mostrelor puse la dispozitie;• Intocmeste rapoartele aferente activitatii curente de inspectie de calitate;• Informeaza permanent superiorii, stabileste masuri de imbunatatire a calitatii.• Contribuie la optimizarea calitatii produselor livrate catre clientBeneficii:• Pachet salarial motivant• Training-uri de specialitate : IPC, VDA, WELCOME TO QUALITY• Mediu de lucru tanar si dinamic• Contract pe perioada nedeterminata• Bonuri de masa• Transport decontat• Al 13-lea salariu
JAHN INTERPROF SRL

Responsabil Curatenie - Germania


Candidatul ideal Cerințe: carnet de conducere categoria B, limba engleză la nivel de bază-conversațional (minim A2) experiența în curățenie reprezintă un avantaj.Descrierea jobului Responsabilități: Curățenia temeinică a apartamentelor și a caselor de vacanță din Ostseeresort Olpenitz.Beneficii: aproximativ 1600 € net (pentru un salariu brut de 2000€, cu contract de muncă), locuințe subvenționate care includ utilități (300€ camera single, 500€ camera de cuplu), posibilitatea de a se lucra în cuplu, asigurarea de sănătate și contribuția pentru pensie acoperite, de 2 ori pe an, compania plătește bilete de avion dus-întors pentru vizite acasă, posibilitatea de a avansa în cadrul companiei.
DIE FERIENHAUS AGENTUR

Agent Dezvoltare Brand Ravenol


Candidatul ideal O persoana pozitiva si optimista cu…Minim 5 ani experienta in functia agent de vanzari au coordonator echipe de vanzari.Foarte bune abilitati de comunicare, prezentare si convingere.Dinamism si adaptare usoara la schimbare.Orientare catre client, customer care si rezultate.Initiativa si curajul de a propune proiecte noi.Empatie, atitudine pozitiva si o conduita corecta, civilizata fata de toate persoanele cu care intra incontact.Permis categoria BDescrierea jobului Descrierea job:Identificare si contactare de clienti noi .Intocmirea de fise de calibrare cu toate informatiile specifice si introducerea lor in CRM.Prezentare, sustinerea si negocierea ofertelor comerciale impreuna cu specialistul RAVENOL.Identificare solutii de dezvoltare portofoliu clienti si volumele vanzare.Urmarire activitatii concurentei si raportarei catre coordonatorul zonal.Monitorizezi contactele/proiectele existente, identifici nevoile clientilor, le oferi informare, indrumare si le soliciti feed
RAVENOL EXPERT RO S.​R.​L.​

Front Office Manager,​ Vorbitor De Limba Germana


Candidatul ideal Brasov Professional Group cauta pentru sediul central din Brasov (prezenta fizica la birou, deci nu remote) o persoana cu spirit de initiativa pentru a indeplini rolul de Front Office Manager, caruia sa-i faca placere sa-si dovedeasca competenta intr-un mediu international dinamic.Candidatul ideal trebuie sa detina: Cunostinte limba germana, nivel avansat Cunostinte limba engleza, nivel mediu sau/ si avansat Cunoştinţe de operare PC Abilităţi de comunicare și interrelaționare, dinamism si spirit de echipa Abilităţi de organizare a activităţilor, a timpului şi a documentelor Capacitate de rezolvare independenta a problemelor Orientare către clientDescrierea jobului asigura suport administrativ pentru Departamentul Operational; activitati de organizare si coordonare a biroului administrativ; traduceri din limba romana-germana si germana-romanaBeneficii: Pachet salarial peste media pietei Beneficii financiare pe baza parteneriatelor Tichete de masa Decontare transport Pla
BERATUNG ADMINSERV SRL

SAP Finance Academy (German & French)


Scurta descriere a companiei BearingPoint Romania has been present in the management and technology consultancy services since 2007. We have a team of more than 900 employees in Bucharest, Brasov, Cluj-Napoca, Iasi, Sibiu, and Timisoara. We were ranked the #1 Employer in the Consulting industry and one of the best 15 Romanian employers to work for in 2024 by undelucram.ro.We look for passionate and talented people interested in a rewarding career in business or technology – graduates from technical or business universities, young professionals who want to boost their career start, and senior professionals with deep industry experience or technical knowledge.BearingPoint Products is all about innovative IP-driven software and digital solutions developed to solve unique business challenges for our international clients. Created by experts – who love technology and who master their craft. Every product team contributes to the success of our Products unit from end to end. We cover all area
BearingPoint

Technology Consultant - German speaker (Remote)


What you'll doAs a Technology Consultant, you will learn how to support our customers with projects in the RegTech area during the introduction/extension of our ABACUS software products: Conception of technical solutions in cooperation with our customers Development of (standard) interfaces, process optimizations and customer-specific customizations Ensure the communication flow from/to the product software development team and our customers Support of well-known customers in all project phases: analyses, requirements, development, implementation of hardware and software architectures, automation, testing and go live Depending on the career step, responsibility for small project teams Example of project activities: Structuring of the required customer data to be fit for ABACUS processing Automation and optimization of processes, workflows and systems; Introduction of our software products in the client architecture and design required customizations Provision of (standard) interfaces,
Regnology

Technical Product Consultant - German speaker


What you'll doAs a Product Consultant, you will be part of the agile development cycle in the Regnology area during the introduction/extension of our Abacus software product Abacus GMP with the main focus on client facing support activities. This entails: Answering/solving, routing and following up client requests via telephone, mail or ticket system Collecting all required data for a ticket to verify and analyze errors Understanding the applications, modules and components in order to find the quickest way to solve issues Identifying critical tickets and escalating these to the responsible teams Define, create and report ticket statistics according to SLAs Maintaining the FAQ page Close collaboration with national and international colleagues at all levels and skills within the organization, e.g. Software Engineers, Architects, etc.Why we should decide on you Successfully completed university studies in the field of business administration, computer science or natural sciences. Experi
Regnology
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 49 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.