Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

58 Locuri de Munca Limba Franceza in Iasi

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

58 Locuri de Munca Limba Franceza in Iasi

Cauta printr-o varietate mare de joburi Limba Franceza in Iasi si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Limba Franceza in Iasi si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Business Banking Specialist Cu Limba Franceza


Candidatul ideal Suntem în căutarea unui Business banking specialist orientat catre cifre și pasionat de limba Franceză pentru a se alătura echipei noastre dinamice din Iași.Cerințe:Experiență minimă de 3 ani in domeniul financiar;Cunoștințe solide în domeniul financiar - contabil (tranzacții bancare, reconcieliere bancara, refuzuri la plata, comisioane bancare, gestionare imprumuturi);Cunostinte medii de operare MS Office, în special Excel;Cunoașterea fluentă a limbii franceze (nivel minim B2);Gandire analitica, orientare catre acuratete, atentie la detalii și capacitate de analiză.Descrierea jobului Responsabilități:Gestionarea soldurilor bancare și a disponibilului asociat conturilor bancare ale societăților franceze;Relationare cu bancile si cu magazinele franceze pentru solutionare unor situatii particulare;Comunicare cu departamentele implicate în fluxuri de trezorerie (exemplu: contabilitatea, salarizarea, comercialul ...);Și pentru că valorificăm implicarea și dorința de a învă
DARE TALENT DEVELOPMENT S.​R.​L.​

Suport Tehnic Limba Franceza - 3200 - 4100 Net


Candidatul ideal - Stapanirea la nivel avansat/fluent a limbii franceze atat scris cat si vorbit;- Cunoasterea la nivel mediu a limbii engleze constituie avantaj;- Disponibilitate pentru program in ture in intervalul 08.00-21.00 de luni pana vineri;- Bune abilitati de comunicare in relatia cu clientii;- Atitudine pozitiva, constructiva, orientata spre rezultate;- Abilitati de prioritizare a activitatilor si de gestionare a timpului;- Capacitate de a lua decizii corecte si rapide;- Atentie la detalii;- Cunostinte de baza de utilizare a programului MS Excel;- Cunostinte/experienta asupra sistemelor de operare Windows (configurare/troubleshooting), notiuni de retelistica;- Experienta de lucru intr-un mediu de servicii client.Descrierea jobului - Inregistreaza toate semnalarile preluate prin telefon si mail in sistemele specifice;- Intreprinde actiuni conforme cu procedurile de lucru in vederea solutionarii acestora;- Monitorizeaza buna functionare a echipamentelor si actioneaza prompt la
SCC SERVICES ROMANIA SRL

Business Banking Specialist Cu Limba Franceză


Candidatul ideal Suntem în căutarea unui Business banking specialist orientat catre cifre și pasionat de limba Franceză pentru a se alătura echipei noastre dinamice din Iași.Cerințe:Experiență minimă de 3 ani in domeniul financiar;Cunoștințe solide în domeniul financiar - contabil (tranzacții bancare, reconcieliere bancara, refuzuri la plata, comisioane bancare, gestionare imprumuturi);Cunostinte medii de operare MS Office, în special Excel;Cunoașterea fluentă a limbii franceze (nivel minim B2);Gandire analitica, orientare catre acuratete, atentie la detalii și capacitate de analiză. Descrierea jobului Responsabilități:Gestionarea soldurilor bancare și a disponibilului asociat conturilor bancare ale societăților franceze;Relationare cu bancile si cu magazinele franceze pentru solutionare unor situatii particulare;Comunicare cu departamentele implicate în fluxuri de trezorerie (exemplu: contabilitatea, salarizarea, comercialul ...);Și pentru că valorificăm implicarea și dorința de a înv
DARE TALENT DEVELOPMENT S.​R.​L.​

Agent De Turism - Limba Franceza Si Engleza


Candidatul ideal Cunoștințe avansate de limbă franceză - un nivel excelent, atât vorbit, cât și scris (minim B2); Abilități de limbă engleză - un nivel cel puțin intermediar pentru a facilita comunicarea cu clienții internaționali (B1); Cunoașterea aplicațiilor Microsoft Office; Experiență anterioară în serviciul pentru clienți; Abilitatea de a lucra în echipă; Abilitatea de a găsi soluții inovatoare pentru situațiile neprevăzute care pot apărea în timpul procesului de planificare a călătoriilor; Atenție la detalii.Descrierea jobului Responsabilități:În calitate de Agent de Turism, vei personaliza pachete de vacanță și vei crea itinerarii de croazieră, prin: Comunicarea eficientă și prietenoasă cu clienții prin intermediul apelurilor telefonice și a e-mailurilor, pentru a înțelege nevoile și preferințele acestora; Primirea, procesarea și gestionarea eficientă a cererilor referitoare la pachetele de vacanță sau croaziere, asigurându-te că toate detaliile sunt înregistrate și gestionate
SC CONDUENT BUSINESS SERVICES ROMANIA SRL

Operator Call Center - ITALIANA - Municipiul IASI Operator Call Center


Companie verificată
Aplica rapid
CerinteAplica daca:Cunosti Limba Italiană avansat - OBLIGATORIUAi abilități excelente de comunicare și ascultare activă.Experiență anterioară într-un call center sau într-un rol similar constituie un avantaj.Ai abilități de utilizare a computerului. Responsabilitati / RealizariCe anume vei face:Preiei apeluri telefonice primite de la clienții din Italia și răspunzi la întrebările acestora într-un mod profesional și prietenos.Furnizezi suport clienților în legătură cu serviciile companiei.Înregistrezi datele interacțiunilor cu clienții în sistem. Alte informatiiProgram de lucru: 2 SchimburiSchimbul 1 - 10:00 - 18:00Schimbul 2 -12:00 - 20:00 Vei avea parte de:Salariu atractiv, motivant și competitivTichete de masăAbonament medical privat7Card pentru beneficii de sănătate și wellness BeneficiiBonus de performantaAbonament medicalAbonament la sala sportTraining-uriTichete de masaTichete de vacanta
PSG PERSONAL SERVICES GROUP SRL

Reprezentant Vanzari (limba Germana /​ Franceza/​ Italiana) - Iasi


Candidatul ideal REPREZENTANT VÂNZĂRI (Limba Germană / Franceză/ Italiană)-IAȘICandidatul IdealZupfinestre SRL, angajează persoană vorbitoare de limba germană, franceză și italiană - IAȘIEști din Iași?Ești o persoană veselă, comunicativă, prietenoasă și sociabilă ?Ai răbdare, initiativă și un spirit perseverent?Ești o persoană responsabilă, matură și implicată ?Ți-ar plăcea să lucrezi într-o echipă în care rezultatele tale să depindă doar de implicarea ta?Crezi ca meriți să caștigi mai mult?Dacă răspunsul este "DA!" la toate aceste întrebări, locul tău este la Zupfinestre SRL!Ce trebuie să deții ?• Vorbitor fluent de o limbă străină: Germană; Franceză; Italiană (cerință obligatorie);• Angajament, responsabilitate, orientare către client și performanță;• Cunostințe în utilizarea: PC, Microsoft Office (Word, Excel), Outlook, Internet;• Pasiune pentru vânzări, bune abilități de comunicare scrisă și verbală, proactivitate;• Comunicare și lucru în echipă;• Dorința de autodepășire continuă,
ZUPFINESTRE SRL

Travel Agent - Italian And English Language


Candidatul ideal Proficiency in both spoken and written Italian and English languages at a B2 level or higher; Communication and customer-service skills; Knowledge of Microsoft Office Applications; Prior work experience in customer service or a related field (recommended, but not mandatory); Team player with a collaborative mindset and the ability to work with others towards common goals; Creative problem solver with an out-of-the-box approach; Attention to detail.Descrierea jobului As a Travel Agent, your responsibilities will include customizing premium holiday packages and creating cruise itineraries.Main responsibilities: Be the key contact person for managing client inquiries via both e-mails and phone calls, ensuring timely and efficient responses; Handle inquiries, reservations, itinerary modifications, and payments with attention to detail and accuracy; Provide personalized recommendations based on clients' preferences for destinations, travel dates, and expenses; Establish
SC CONDUENT BUSINESS SERVICES ROMANIA SRL

Travel Agent - German And English Language


Candidatul ideal Proficiency in both spoken and written German and English languages at a B2 level or higher; Communication and customer-service skills; Knowledge of Microsoft Office Applications; Prior work experience in customer service or a related field (recommended, but not mandatory); Team player with a collaborative mindset and the ability to work with others towards common goals; Creative problem solver with an out-of-the-box approach; Attention to detail.Descrierea jobului As a Travel Agent, your responsibilities will include customizing premium holiday packages and creating cruise itineraries.Main responsibilities: Be the key contact person for managing client inquiries via both e-mails and phone calls, ensuring timely and efficient responses; Handle inquiries, reservations, itinerary modifications, and payments with attention to detail and accuracy; Provide personalized recommendations based on clients' preferences for destinations, travel dates, and expenses; Establish
SC CONDUENT BUSINESS SERVICES ROMANIA SRL

Brand Specialist/​account Manager Italian


Candidatul ideal BASIC QUALIFICATIONS- Advanced level of English and minimum B2 level for Italian Language, C1 preferred- Bachelors degree required- Work experience is preferred (3+ years). Relevant experience in Vendor management, Sales, post sales, Account Management, and Business Development in managing B2B Business.- Proven analytical skills and demonstrated ability to manage the business “by the numbers”.- Excellent written and oral communication and presentation skills. Ability to express thoughts logically and succinctly.- Ability to work in teams and ultimately focus on delivering results with high standards- Attention to detail and capability to work on multiple projects in parallelPREFERRED QUALIFICATIONS- Exposure to retail buying, retail planning & allocation, product/project management, marketing or e-commerce will be a plus- SQL and VBA knowledge- Lean Six SigmaAmazon is an equal opportunities employer. We believe passionately that employing a diverse workforce is central
AMAZON DEVELOPMENT CENTER ROMANIA S.​R.​L

Customer Representative (bilingual: Italian/​english)-on-site


Candidatul ideal Your qualificationsConcentrix + Webhelp is a great match if you:* Are proficient or bilingual in Italian and English* Are proactive, self-motivated, and solution-orientedIf you feel you don't check every box, we encourage you to apply anyway. We'll do our best to match you with the right job, whether it's this or another role.Descrierea jobului Job descriptionIn this dynamic role, you'll interface with customers via inbound/outbound calls and/or via the Internet. This position is on-site in our beautifully renovated facility and provides service support and resolution of routine problems regarding client's products and/or services.Reimagine your careerAre you looking for a career change with a forward-thinking global organization? Come be part of our award-winning company driven by our people from 70+ countries where ALL members contribute and support each other's success and well-being, proudly united as our "game-changers." We're recognize
WEBHELP ROMÂNIA SRL

Brand Specialist/​account Manager Italian


Candidatul ideal BASIC QUALIFICATIONS- Advanced level of English and minimum B2 level for Italian Language, C1 preferred- Bachelors degree required- Work experience is preferred (3+ years). Relevant experience in Vendor management, Sales, post sales, Account Management, and Business Development in managing B2B Business.- Proven analytical skills and demonstrated ability to manage the business “by the numbers”.- Excellent written and oral communication and presentation skills. Ability to express thoughts logically and succinctly.- Ability to work in teams and ultimately focus on delivering results with high standards- Attention to detail and capability to work on multiple projects in parallelPREFERRED QUALIFICATIONS- Exposure to retail buying, retail planning & allocation, product/project management, marketing or e-commerce will be a plus- SQL and VBA knowledge- Lean Six SigmaAmazon is an equal opportunities employer. We believe passionately that employing a diverse workforce is central
AMAZON DEVELOPMENT CENTER ROMANIA S.​R.​L

Banking Officer With Italian


Candidatul ideal Your career is about what you want to be and who you want to be. It’s about bringing your skills, curiosity and best true self to work. In Accenture Operations we rethink the way people work and businesses perform by harnessing the power of rich data for decision-making, innovative technology, and advanced machine intelligence. In an era where people are critical to success, join a team that prioritizes human ingenuity and fosters a workforce where technology elevates people (not the other way around), freeing them up for more creative thinking and exciting work. By being part of this team, you will work in a hybrid set-up, from Monday to Friday, 09:00-18.00. How you’ll make an impact: Respond to various requests for information, as needed. Escalate to supervisor as appropriate; Comply with Accenture standards, procedures and policies, as well as regulatory requirements (e.g., regulations related to recoveries of debit balances); Execute transactions with minimal direc
ACCENTURE SERVICES SRL

Technical Support With Italian


Candidatul ideal Minimum Requirements- Fluency in English and Italian- At least 6 months working in supporting electro-mechanical devices- Skill and competency at providing professional phone support.- Experienced at troubleshooting known/unknown technical queriesDescrierea jobului Reporting to the Team leader, the Remote Technical Customer Support Specialist will provide support to customers, field engineers and business partners engineers for escalated issues. There is a strong focus on solving issues in a timely and efficient manner, resulting in first call resolution and a high level of customer satisfaction. Close liaison with the Next Level Technical Escalation team, engineering groups and in country technical support staff is the norm. The role calls for a highly motivated person with strong technical knowledge and excellent customer skills Receive direct client contacts (e.g., via phone, video chat, web portal, email or any tool prescribed by the client), triage, and provide re
HCL TECHNOLOGIES ROMANIA SRL

Back Office Specialist Italiana


Candidatul ideal 🔊 Căutăm un Back Office Specialist cu limba italiana care va oferi sprijin în sarcinile administrative zilnice în cadrul companiei noastre.📌 Candidatul ideal trebuie să fie o persoană responsabilă și organizată, cu un nivel mediu spre avansat de limba italiană și cu o atitudine proactivă.Descrierea jobului Ce sarcini vei avea?🗂️ Printre acestea putem enumera procesarea task-urilor administrative din cadrul departamentului, precum rezolvarea solicitărilor sosite prin canalele de comunicare în termenul specificat, introducerea datelor în sistem și verificarea acestora conform standardelor impuse și respectarea normelor de confidențialitate printr-un nivel ridicat de etică și integritate.In ce constau beneficiile?👉 Posibilitate de dezvoltare profesională;👉 Un mediu de lucru plăcut și provocator, alături de o echipă tânără și entuziastă;👉 Evenimente interne;👉 Salariu fix;👉 Bonuri de masă;👉 Tichete cadou de Paște și Crăciun;👉 Decontare transport;👉 Asigurare medic
FIRE CREDIT SRL

Collections Process Associate With Italian (entry Level)


Candidatul ideal Highschool diploma (Diploma de Bacalaureat) is mandatory; Languages: English - minimum B1+, Italian - C1; Customer service skills; Strong interpersonal and negotiation skills; Team player attitude.Descrierea jobului Working schedule: Monday to Friday within business hours; Monitoring accounts and contacting clients (calls, e-mails) to ask about their overdue payments; Investigating and resolving unapplied payments; Initiating refunds for the overpayments; Updating account status records and collection efforts; Reporting on collections activity and accounts receivables status.
CAPGEMINI SERVICES ROMANIA SRL

Agent Servicii Client (iasi & Pitesti) - Limba Italiana


Candidatul ideal Candidatul ideal pentru noi are spirit de echipa si de initiativa, este amabil si comunicativ, atent si dispus sa invete mereu lucruri noi dar de asemenea este si maleabil si schimbarile nu il deranjeaza.Descriere:Suntem in cautare de consultanți telefonici care să ofere asistență clienților în limba italiană pentru unul dintre clienții noștri cei mai importanți din sectorul telecomunicațiilor. Solicitările clienților pot fi de natură comercială, administrativă și tehnică.Cerințe:- Cunoaștere excelentă a limbii italiene (B2 – C1);- Bune cunostinte in folosirea calculatorului;- Bune abilități relaționale;- Persoana pozitiva cu inclinatii spre atingerea obiectivelor;- Predispoziție puternică de a lucra în echipă;- Abilitati de ascultare si de rezolvare a problemelorDescrierea jobului Responsabilitati:-Sa intampini clientul cu zambetul pe buze ca sa il faci sa se simta cel mai important-Sa oferi informatii corecte si exacte-Sa stii sa oferi solutii pentru problemele intam
NETWORK CONTACTS.​RO SRL

Operator Call Center - ITALIANA - Municipiul IASI


Scurta descriere a companiei Personnel Outsourcing, companie de recrutare si leasing de personal, de 10 ani pe piata din Romania cu doua branch-uri la nivel national ( Bucuresti / Brasov), suntem o companie intr-o constanta dezvoltare in domeniul resurselor umane integrate. Cerinte Aplica daca:Cunosti Limba Italiană avansat - OBLIGATORIUAi abilități excelente de comunicare și ascultare activă.Experiență anterioară într-un call center sau într-un rol similar constituie un avantaj.Ai abilități de utilizare a computerului. Responsabilitati Ce anume vei face:Preiei apeluri telefonice primite de la clienți curenti din Italia și răspunzi la întrebările acestora într-un mod profesional și prietenos.Furnizezi suport clienților în legătură cu serviciile companiei.Înregistrezi datele interacțiunilor cu clienții în sistem. Alte informatii Program de lucru: 2 SchimburiSchimbul 1: 10:00 - 18:00Schimbul 2: 12:00 - 20:00Vei avea parte de:Salariu atractiv, motivant și competitiv Tichete de masăAboname
Personnel Outsourcing

Brand Specialist/​account Manager Italian


Candidatul ideal PREFERRED QUALIFICATIONS- Exposure to retail buying, retail planning & allocation, product/project management, marketing or e-commerce will be a plus- SQL and VBA knowledge- Lean Six SigmaAmazon is an equal opportunities employer. We believe passionately that employing a diverse workforce is central to our success. We make recruiting decisions based on your experience and skills. We value your passion to discover, invent, simplify and build. Protecting your privacy and the security of your data is a longstanding top priority for Amazon. Please consult our Privacy Notice (https://www.amazon.jobs/en/privacy_page) to know more about how we collect, use and transfer the personal data of our candidates.Descrierea jobului Account Management- Brand Specialist (Spanish)As a Brand Specialist as part of Amazon Vendor Services (AVS) Team of Retail Business Services, you will have the exciting opportunity to help shape and deliver on a strategy for managing Amazon AVS vendors.AVS
AMAZON DEVELOPMENT CENTER ROMANIA S.​R.​L

Content Moderator with German- Hybrid Iasi!


Short company description We are GenpactGenpact (NYSE: G) is a global professional services and solutions firm delivering outcomes that shape the future. Our 125,000+ people across 30+ countries are driven by our innate curiosity, entrepreneurial agility, and desire to create lasting value for clients. Powered by our purpose – the relentless pursuit of a world that works better for people – we serve and transform leading enterprises, including the Fortune Global 500, with our deep business and industry knowledge, digital operations services, and expertise in data, technology, and AI.Get to know us at genpact.com and on LinkedIn, X, YouTube, and Facebook.Genpact in RomaniaWith more than 4,000 employees in our Bucharest, Cluj-Napoca, and Iasi offices, we take pride in being the largest employer and talent developer in the business services industry. Our service portfolio includes eight domains: Finance and Accounting, Order Management, Procurement and Supply Chain, Sales Operations, IT S
Genpact

Agenti Inbound Assistenza Clienti Italiana Iasi Si Brasov


Candidatul ideal Numero Blu Servizi Partner di NEXI Italia ricerca personale Sei una persona positiva e comunicativa? Hai esperienza nel settore del contact center? Stai cercando la tua prossima opportunità lavorativa? Allora questa potrebbe essere l'offerta che fa per te!Scopri le i vantaggi che porta un nuovo player nel mercato di call center inbound, con le posizioni aperte di Agenti Inbound Assistenza Clienti, opportunità da non farti sfuggire!Grande apertura on-site di Iasi si Brasov, con possibilità di lavorare anche Remote dopo il periodo di formazione iniziale.Avrai l'opportunità di entrare a far parte di un'azienda leader nel settore Outsourcing che fornisce servizi per il pagamento digitale per Banche, Aziende, Istituzioni e Pubblica Amministrazione.Descrierea jobului Le principali responsabilità saranno rispondere alle chiamate dei clienti, fornire informazioni, assistenza e solutioni.La risorsa ideale Ottime capacità di comunicazione, in grado di lavorare in tea
SC OPEN MIND-GRUPPO OM SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 58 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.