Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

13 Locuri de Munca Management in Balotesti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

13 Locuri de Munca Management in Balotesti

Cauta printr-o varietate mare de joburi Management in Balotesti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Management in Balotesti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Category Manager/​buyer


Candidatul ideal Key Requirements: Bachelor/Master's degree in Economics, Marketing or relevant; Minimum 2 years’ experience in a similar role in Procurement or Category Management; Negotiation, marketing, and sales courses are an advantage; Knowledge of the specifics of the pharmaceutical market is an advantage; Microsoft Office skills (Power point, Excel); English level - intermediate to advanced level; Analytical thinking, problem solving, decision making, teamwork.Descrierea jobului Role: Partnering with cross category stakeholders & key account specialists, developing strong campaign programs, formulating of sourcing strategies & usage of tactical & influential relationship with suppliers to translate business requirements into purchasing strategy.Key Responsibilities: Negotiations & implementation of the commercial conditions for the allocated portfolio; Regularly review the shelf life of the products and propose solutions for their sale; Tracks the achievement of the negotia
FARMEXIM SA

Manager Departament - Marks And Spencer


Candidatul ideal What will recommend you Genuine love for fashion retail Strong commercial awareness At least 2 years experience in a similar role Results orientated with high personal drive to meet your goals & objectives Strong organisational & time management skills Exceptional people management & development skills Excellent communication skills English knowledge – medium to advanceDescrierea jobului What we are expecting you to do Liaising with the Store Manager, monitoring sales plans and KPI targets Make comercial decisions that are right for the business, using all commercial tools available Constantly review productivity, challenging the planning, scheduling and zoning across the floors and where necessary seek improvements Responsible for all of the stores processes and ensure the team are aware and understand the importance of being legally compliant Directly involved in the selling process, acting as a role model for the teamYour benefits: Competitive salary package Multipl
VOICI LA MODE SRL

Asistent Manager


Candidatul ideal Deschidem porțile pentru un nou coleg/a in echipa Hidrostyle!Asumarea responsabilității, capacitatea de a lucra in echipa si implicarea sunt plusurile care te vor ajuta să obtii rezultate performante alături de noi.Ce este nevoie sa detii: Experienta de minimum doi ani intr-un post similar Studii superioare finalizate in domeniul economic constituie un avantaj Foarte bune cunostinte de contabilitate primara si de gestiune Experienta in lucrul cu softuri contabile Excelente cunostinte de utilizare a pachetului Microsoft Office Competente de limba engleza la nivel mediu Abilități excelente de comunicare verbala și în scris Foarte bune abilitati de lucru in echipa, gandire analitica si atentie la detalii Atitudine entuziasta, dorinta de invatare, limbaj si comportament elegant Permis dе conducere categoria B.Descrierea jobului Responsabilitati: Furnizarea de asistenta generala pentru echipa manageriala in activitatile administrative Emiti facturile fiscale pentru clientii
HIDROSTYLE SRL

Media netă estimată pe baza celor 3812 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Key Account Manager Ika


Candidatul ideal Profilul candidatului:Spirit comercial foarte dezvoltat, orientare catre client;Experienta in vanzari produse alimentare (industria carnii);Cunostinte foarte bune despre piata din industrie;Buna intelegere a comertului modern;Abilitatea de a identifica nevoile clientilor si de a construi parteneriate;Foarte bune abilitati de organizare a timpului si gestionare a resurselor;Sprit antreprenorial si disponibilitate pentru activitatea operativa, de teren;Cunostinte de operare MS Office;Permis de conducere categoria B.Descrierea jobului Responsabilitati:Persoana proactiva, care sa ajute la realizarea obiectivelor de vanzari in canalul modern IKA, la cresterea numarului de clienti activi prin mentinerea si dezvoltarea relatiilor cu clientii existenti si identificarea unor noi clienti si oportunitati;Identifica oportunitati pentru cresterea comenzilor pe categorii de produse si solutii de imbunatatire a portofoliului de produse;Aplica si evalueaza planurile de promovare a van
AGRICOVER SRL

Asistent Manager /​ Secretara - Zona Moara Vlasiei (ilfov)


Candidatul ideal Locația job-ului: Str. Statorniciei Nr 12A, Moara Vlăsiei, IlfovPentru noi, candidatul ideal: Este o persoană organizată și atentă la detalii; Este o persoană flexibilă și rezistentă la stres; Are o puternică orientare către client; Are o bună capacitate de coordonare și de a realiza multiple sarcini; Are cunoștințe de contabilitate primară; Are cunoștință de limba engleză; Cunoaște programele Office (Word, Excel, PowerPoint).Constituie avantaj: cunoașterea programului SmartBill; cunoașterea platformelor online WordPress și Merchant Pro; deținerea permisului auto categoria B.Nu aplica dacă: nu ești o persoană ordonată și atentă la detalii; nu îți place să comunici frecvent cu alte persoane.Descrierea jobului Principalele responsabilități ale job-ului vizează: Comunicare permanentă cu clienții noștri și asigurarea de asistență individuală în vânzarea produselor; Menținerea legăturilor cu diverși furnizori, colaboratori; Efectuarea recepției de marfă, etichetarea acestei
ALL INDUSTRIAL FV S.​R.​L.​

Operational Excellence Project Manager Logistics


Scurta descriere a companiei Help Net este organizația care știe că succesul depinde în primul rând de oamenii pe care îi are și de calitatea serviciilor oferite pacienților.În echipa Help Net, valorile care ne ghidează sunt: ​​respect, inițiativă, încredere și responsabilitate. Dacă te identifici cu aceste valori și crezi în Bine, te asteptăm in echipa Help Net.Vino la Bine! Construiește-ți o carieră din a face bine! Cerinte • Master / Bachelor’s Degree in Logistics, Supply Chain Management, Operations Management, Transportation or Business Administration;• 5+ years of experience in international logistics supply chain preferably in logistics planning, 3PL or distribution company;• Deep understanding of SC & Logistics operations, capable to see the bigger picture;• Demonstrated Project management skills and proven leadership ability required;• Excellent interpersonal, organizational, communication, and negotiation skills required;• Must be self-directed, able to interact effective
Help Net Farma

Area Sales Manager


Candidatul ideal Join Our Team as an Area Sales Manager in the Power and Hand Tools Industry!Are you one of the best Romanian’s sales professional with a proven track record in the retail hardware/building materials sector? Do you thrive on building strong relationships and exceeding and new sales targets? If so, we want you to be a part of our dynamic team!Ideal Candidate Profile: Established Portfolio: The ideal candidate needs to have a solid portfolio of building material and retail hardware stores. The applicant needs to have strong ties to these stores. You stand out for having a thorough understanding of the Romanian market, including sales channels, market trends, and regional characteristics. Your history of achieving and surpassing sales targets demonstrates your relentless drive and motivation. Customer Focus: With exceptional negotiation skills and a customer-centric approach, you excel at managing and nurturing client relationships. Flexibility and Mobility: Willingness an

Media netă estimată pe baza celor 122 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Retail Relationship Banking Manager


Candidatul ideal Echipa noastra cauta colegi cu experienta, pe partea de creditare si relationare cu clienti persoane fizice sau persoane juridice, dornici sa se dezvolte si sa evolueze profesional pe pozitii de Front Office, specializate pe un anume segment de clientela. Vei lucra intr-un mediu dinamic si placut, vei interactiona direct cu clientii externi si departamentele interne in vederea desfasurarii activitatii operationale.Esti potrivit/a pentru aceasta pozitie daca: Ai experienta bancara, de minim 2 ani, in aria de creditare persoane fizice sau juridice Ai studii superioare finalizate Ai cunostinte generale economice: bancare, vanzari, specificul si evolutia pietei financiar-bancare Ai cunostinte tehnico-comerciale specifice produselor bancare Cunosti legislatia romaneasca in materie de credite Ai abilitati de comunicare, iti place sa lucrezi cu oameni intr-un mediu dinamic Dovedesti initiativa si spirit de echipa Ai abilitati de vanzare si persuasiune, atentie la detalii Esti
BRD GROUPE SOCIETE GENERALE

Media netă estimată pe baza celor 2 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Dual Master: Junior Project Manager (m/​f/​d) Digitalization


Descrierea jobului You just finished your bachelor’s degree and now want to get started right away with your Master's program? Do you enjoy putting study content into practice immediately and thus creating added value for a company? Then you've come to the right place - SAPHIR will be happy to help you find the perfect partner company for your job-integrated Master's degree at SIBE!Dual Master: Junior Project Manager (m/f/d) Digitalization, Zeiss in OberkochenCOMPANYStep out of your comfort zone, excel and redefine the limits of what is possible. That’s just what our employees are doing every single day – in order to set the pace through our innovations and enable outstanding achievements. After all, behind every successful company are many fascinating people.In a spacious modern setting, full of opportunities for further development, ZEISS employees work in a place where expert knowledge and team spirit reign. All of this is supported by the ownership structure and the lon
SAPHIR DEUTSCHLAND GMBH

Junior Data Manager (m/​w/​d) Hr Reward & Performance,​ Allianz


Descrierea jobului Job-Integrated Master: Junior Data Manager (m/f/d) HR Reward & Performance, Allianz in Munich#SIBE #Steinbeis #Master #Job-intigrated #MBA #International #Management #HR #Controlling #DataAnalystic #SuccessFactors #SAP #Training #Allianz #MunichYou just finished your bachelor’s degree and now want to get started right away with your Master's program? Do you enjoy putting study content into practice immediately and thus creating added value for a company? Then you've come to the right place - SAPHIR will be happy to help you find the perfect partner company for your job-integrated Master's degree at SIBE!Company:Many customers worldwide trust the Allianz Group as insurers and asset managers. As an employer, we care deeply about our employees, their needs, their dreams, and their personal challenges. Together, we create an environment where everyone has the opportunity to discover, grow, and create a better future for our customers and the world around us.A
SAPHIR DEUTSCHLAND GMBH

Manager Vanzari


Candidatul ideal Ne bucuram sa te avem in echipa , in special daca : Iti place sa vorbesti cu oamenii ( direct, telefonic, scris, prin intermediul retelelor sociale). Iti plac produsele cosmetice Ai experienta in recomandarea de produse cosmetice profesionale Ai experienta in vanzari Poti lucra bine atat in echipa , cat si individual. Preiei initiativa pentru cresterea vanzarilorDescrierea jobului Acest job consta in consilierea clientilor pentru alegerea produselor cosmetice profesionale (cosmeticiene, saloane in special).Abordarea clientilor se face in principal de la birou, online si telefonic.Jobul presupune si cautarea de oportunitati de vanzare in mediul online.Generare de leaduri.Mentinerea contactului cu clientii existenti.Ce oferim? Salariu atractiv Mediu de lucru placut Echipa unita Decontarea combustibilului Bonuri de masa Posibilitate de avansare in cadrul companiei
SUGAR DANCE S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 229 de salarii introduse în Salario: 4500 RON/Luna

Manager Agentie Turism


Candidatul ideal Manager Agentie TurismExperienta minimum 5 ani in AGENTIE DE TURISM!Vanzare pachete si servicii turistice: bilete avion, hotel, transfer, croaziere, activitati;Cunoastere sisteme rezervare furnizori internationali;Cunoastere obligatorie limba engleza.Descrierea jobului Ce presupune job-ul de Manager Agentie Turism- Ofertare, procesare rezervari, emitere documente, incasari - plati, followup;- Acces cereri clienti - CRM; sisteme furnizori; platforma de rezervari integrata; backoffice;Beneficii:- Contract de munca salariu fix plus comision 11 - 44% din profit net realizat in functie de valoarea totala lunara;Dupa perioada de proba de 90 zile se adauga urmatoarele beneficii:- Tichete de masa;- Tichete Cadou;- Infotrip-uri;- Program flexibil: Homebased, Birou sau Hybrid;- Training specializat gratuit de produse si tehnici de vanzare;- Asistenta permanenta in ofertare;- Acces la materiale informative si de marketing;- Instruire permanenta si update cu noutati si practici di
PERFECT JOURNEY SRL

Media netă estimată pe baza celor 4 de salarii introduse în Salario: 4400 RON/Luna

Sofer Camion Marfa - International Ue - Frigorifer _ Napoli - Verona


Firma cu sediul in Romania, cautam soferi seriosi, muncitori cu respect fata de participantii la trafic, de colegi si fata de furnizori, pentru centrele logistice din Napoli si Verona. Reprezentam un parc auto de peste 60 camione Euro 6 - cu cap tractor -Scania, DAF, Volvo - Euro 6 si semiremorci frig Schmitz si Lamberet , Sqr, Krone, cu agregat de Thermo King si Carrier. Contract de munca în România - full time Cerințe: Permis categoria C, E, CQC Atestat marfa Card Tahograf Incarcarea si descarcarea se face cu liza electrică de catre sofer Condiții: Curse sunt doar Internationale in UE - Italia, Austria, Germania, Olanda, Republica Cehă si Belgia Se lucrează pe camioane mari de 40T cu semiremorcă frig. In general se transporta fructe si legume din sudul Italiei pana in nordul Italiei sau tarile apropiate mentionate mai sus. Salariul pornește de la 2800 Euro Net , si daca muncesti mult si serios poti sa depasesti si 3200 Euro Net ( in funcție de orele de munca lucrate) Programul de luc
DBV MANAGEMENT TRAINING SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 13 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.