Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Coordonator in Balotesti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Coordonator in Balotesti

Cauta printr-o varietate mare de joburi Coordonator in Balotesti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Coordonator in Balotesti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Coordonator Vanzari


Candidatul ideal Noi suntem mândri să facem parte din echipa Provident și că putem face o diferență în viața clienților noștri și ne dorim ca toți colegii noi să simtă același lucru.De aceea, ne vom asigura că îți oferim oportunități de a crește, inova și aduce un impact asupra experienței clienților nostri în colaborarea cu noi!Ce ne dorim de la tine: Să fii pasionat de vânzări şi de muncă de teren; Să îţi placă să coordonezi o echipă şi să fii motivat să faci performanţă; Să fii o persoană ambiţioasă și să apreciezi programul flexibil; Să ai studii medii finalizate – diplomă de bacalaureat; Să ai și permis de conducere.Descrierea jobului La Provident vei găsi o echipă de oameni entuziaști, deschiși, dornici să ajute și pasionați de ceea ce fac.Dacă alegi să devii ,,providentist”, vii într-un mediu divers și vei avea chiar și colegi virtuali – îi vei cunoaște pe roboțeii Arya, Ema și Jorah, care au preluat și optimizat mai multe sarcinile repetitive din Resurse Umane, Financiar sau Cred
PROVIDENT FINANCIAL ROMANIA INSTITUTIE FINANCIARA NEBANCARA SA

Media netă estimată pe baza celor 130 de salarii introduse în Salario: 4200 RON/Luna

Asistent Farmacie /​consultant Vanzari Coordonator- Corbeanca


Descrierea jobului Dr. Max, linia de retail a Dr. Max România, este în căutarea unui Asistent Farmacist/Consultant Vânzări Coordonator în Hiper-farmacia Dr.Max CorbeancaCare sunt responsabilitățile postului?Vei coordona activitatea și personalul din zona Open-Space a farmacie și vei asigura continuitatea operațională;Vei implementa și monitoriza proiecte de dezvoltare a business-ului pentru zona Open-Space, stabilite împreună cu managerul locației și Farmacistul Manager Senior;Vei asigura formarea noilor angajați și vei motiva echipele din Open-Space pentru creșterea vânzărilor;Vei transmite și vei urmări realizarea obiectivelor din Open-Space prin monitorizarea indicatorilor relevanti pentru performanța afacerii;Vei participa și te vei asigura că procesul de gestionarea a stocurilor din Open-Space decurge în condiții optime;Vei gestiona cu promptitudine toate situațiile apărute în relația cu clienții;Vei gestiona problemele administrative pentru a asigura buna funcționare a zonei de O
DR.​MAX S.​R.​L.​

Category Manager/​buyer


Candidatul ideal Key Requirements: Bachelor/Master's degree in Economics, Marketing or relevant; Minimum 2 years’ experience in a similar role in Procurement or Category Management; Negotiation, marketing, and sales courses are an advantage; Knowledge of the specifics of the pharmaceutical market is an advantage; Microsoft Office skills (Power point, Excel); English level - intermediate to advanced level; Analytical thinking, problem solving, decision making, teamwork.Descrierea jobului Role: Partnering with cross category stakeholders & key account specialists, developing strong campaign programs, formulating of sourcing strategies & usage of tactical & influential relationship with suppliers to translate business requirements into purchasing strategy.Key Responsibilities: Negotiations & implementation of the commercial conditions for the allocated portfolio; Regularly review the shelf life of the products and propose solutions for their sale; Tracks the achievement of the negotia
FARMEXIM SA

Operational Excellence Project Manager Logistics


Scurta descriere a companiei Help Net este organizația care știe că succesul depinde în primul rând de oamenii pe care îi are și de calitatea serviciilor oferite pacienților.În echipa Help Net, valorile care ne ghidează sunt: ​​respect, inițiativă, încredere și responsabilitate. Dacă te identifici cu aceste valori și crezi în Bine, te asteptăm in echipa Help Net.Vino la Bine! Construiește-ți o carieră din a face bine! Cerinte • Master / Bachelor’s Degree in Logistics, Supply Chain Management, Operations Management, Transportation or Business Administration;• 5+ years of experience in international logistics supply chain preferably in logistics planning, 3PL or distribution company;• Deep understanding of SC & Logistics operations, capable to see the bigger picture;• Demonstrated Project management skills and proven leadership ability required;• Excellent interpersonal, organizational, communication, and negotiation skills required;• Must be self-directed, able to interact effective
Help Net Farma

Asistent Manager


Candidatul ideal Deschidem porțile pentru un nou coleg/a in echipa Hidrostyle!Asumarea responsabilității, capacitatea de a lucra in echipa si implicarea sunt plusurile care te vor ajuta să obtii rezultate performante alături de noi.Ce este nevoie sa detii: Experienta de minimum doi ani intr-un post similar Studii superioare finalizate in domeniul economic constituie un avantaj Foarte bune cunostinte de contabilitate primara si de gestiune Experienta in lucrul cu softuri contabile Excelente cunostinte de utilizare a pachetului Microsoft Office Competente de limba engleza la nivel mediu Abilități excelente de comunicare verbala și în scris Foarte bune abilitati de lucru in echipa, gandire analitica si atentie la detalii Atitudine entuziasta, dorinta de invatare, limbaj si comportament elegant Permis dе conducere categoria B.Descrierea jobului Responsabilitati: Furnizarea de asistenta generala pentru echipa manageriala in activitatile administrative Emiti facturile fiscale pentru clientii
HIDROSTYLE SRL

Media netă estimată pe baza celor 3812 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Coordonator Compartiment/​colectiv Banca - Ajofm | Anofm


Ocupatia: COORDONATOR COMPARTIMENT/COLECTIV BANCA - AJOFM | ANOFMAngajator: CREDEX BROKER S.R.L.Experienta: Experienta putina Educatie: Liceal-LICEU TEORETICTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: BALOTESTI
CREDEX BROKER S.​R.​L.​

Manager Vanzari


Candidatul ideal Ne bucuram sa te avem in echipa , in special daca : Iti place sa vorbesti cu oamenii ( direct, telefonic, scris, prin intermediul retelelor sociale). Iti plac produsele cosmetice Ai experienta in recomandarea de produse cosmetice profesionale Ai experienta in vanzari Poti lucra bine atat in echipa , cat si individual. Preiei initiativa pentru cresterea vanzarilorDescrierea jobului Acest job consta in consilierea clientilor pentru alegerea produselor cosmetice profesionale (cosmeticiene, saloane in special).Abordarea clientilor se face in principal de la birou, online si telefonic.Jobul presupune si cautarea de oportunitati de vanzare in mediul online.Generare de leaduri.Mentinerea contactului cu clientii existenti.Ce oferim? Salariu atractiv Mediu de lucru placut Echipa unita Decontarea combustibilului Bonuri de masa Posibilitate de avansare in cadrul companiei
SUGAR DANCE S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 229 de salarii introduse în Salario: 4500 RON/Luna

Area Sales Manager


Candidatul ideal Join Our Team as an Area Sales Manager in the Power and Hand Tools Industry!Are you one of the best Romanian’s sales professional with a proven track record in the retail hardware/building materials sector? Do you thrive on building strong relationships and exceeding and new sales targets? If so, we want you to be a part of our dynamic team!Ideal Candidate Profile: Established Portfolio: The ideal candidate needs to have a solid portfolio of building material and retail hardware stores. The applicant needs to have strong ties to these stores. You stand out for having a thorough understanding of the Romanian market, including sales channels, market trends, and regional characteristics. Your history of achieving and surpassing sales targets demonstrates your relentless drive and motivation. Customer Focus: With exceptional negotiation skills and a customer-centric approach, you excel at managing and nurturing client relationships. Flexibility and Mobility: Willingness an

Media netă estimată pe baza celor 122 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Retail Relationship Banking Manager


Candidatul ideal Echipa noastra cauta colegi cu experienta, pe partea de creditare si relationare cu clienti persoane fizice sau persoane juridice, dornici sa se dezvolte si sa evolueze profesional pe pozitii de Front Office, specializate pe un anume segment de clientela. Vei lucra intr-un mediu dinamic si placut, vei interactiona direct cu clientii externi si departamentele interne in vederea desfasurarii activitatii operationale.Esti potrivit/a pentru aceasta pozitie daca: Ai experienta bancara, de minim 2 ani, in aria de creditare persoane fizice sau juridice Ai studii superioare finalizate Ai cunostinte generale economice: bancare, vanzari, specificul si evolutia pietei financiar-bancare Ai cunostinte tehnico-comerciale specifice produselor bancare Cunosti legislatia romaneasca in materie de credite Ai abilitati de comunicare, iti place sa lucrezi cu oameni intr-un mediu dinamic Dovedesti initiativa si spirit de echipa Ai abilitati de vanzare si persuasiune, atentie la detalii Esti
BRD GROUPE SOCIETE GENERALE

Media netă estimată pe baza celor 2 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Manager Agentie Turism


Candidatul ideal Manager Agentie TurismExperienta minimum 5 ani in AGENTIE DE TURISM!Vanzare pachete si servicii turistice: bilete avion, hotel, transfer, croaziere, activitati;Cunoastere sisteme rezervare furnizori internationali;Cunoastere obligatorie limba engleza.Descrierea jobului Ce presupune job-ul de Manager Agentie Turism- Ofertare, procesare rezervari, emitere documente, incasari - plati, followup;- Acces cereri clienti - CRM; sisteme furnizori; platforma de rezervari integrata; backoffice;Beneficii:- Contract de munca salariu fix plus comision 11 - 44% din profit net realizat in functie de valoarea totala lunara;Dupa perioada de proba de 90 zile se adauga urmatoarele beneficii:- Tichete de masa;- Tichete Cadou;- Infotrip-uri;- Program flexibil: Homebased, Birou sau Hybrid;- Training specializat gratuit de produse si tehnici de vanzare;- Asistenta permanenta in ofertare;- Acces la materiale informative si de marketing;- Instruire permanenta si update cu noutati si practici di
PERFECT JOURNEY SRL

Media netă estimată pe baza celor 4 de salarii introduse în Salario: 4400 RON/Luna

Vezi alte joburi relevante

Wedding Event Planner - Asistent,​ Junior Sau Expert


Candidatul ideal Wedding Event Planner la Domeniile SăfticaVrei să faci parte dintr-o echipă tânără, ambițioasă și performantă?Angajam pentru urmatoarele posturi: Asistent Wedding Event Planner din această poziție veți avea posibilitatea să avansați către poziția de Junior Event Planner conform unui plan de carieră în 6-12 luni; acest post nu necesită experiență în domeniul evenimentelor private; Junior Wedding Event Planner acest post necesită o experiență in relatie cu clientii si sarcini de organizare de minim 1 an de zile (indiferent de domeniul în care ați activat, importante sunt calitatile dobandite) Expert Wedding Event Planner acest post se adresează persoanelor cu experiență în domeniul evenimentelor private si corporate (minim 3 ani experiență în domeniu); ​Ce tip de persoană căutam: este pasionată de organizare evenimente și relaționare cu clienții; vede greșelile dintr-un text imediat și nu se poate abține să le corecteze; e prietenă bună cu calculatorul și se descurcă să
ALMIRA COM SRL

Event Planner - Asistent,​ Junior Sau Expert


Candidatul ideal Event Planner la Domeniile SăfticaVrei să faci parte dintr-o echipă tânără, ambițioasă și performantă?Angajam pentru urmatoarele posturi: Asistent Event Planner din această poziție veți avea posibilitatea să avansați către poziția de Junior Event Planner conform unui plan de carieră în 6-12 luni; acest post nu necesită experiență în domeniul evenimentelor private; Junior Event Planner acest post necesită o experiență in relatie cu clientii si sarcini de organizare de minim 1 an de zile (indiferent de domeniul în care ați activat, importante sunt calitatile dobandite) Expert Event Planner acest post se adresează persoanelor cu experiență în domeniul evenimentelor private si corporate (minim 3 ani experiență în domeniu); ​Ce tip de persoană căutam: este pasionată de organizare evenimente și relaționare cu clienții; vede greșelile dintr-un text imediat și nu se poate abține să le corecteze; e prietenă bună cu calculatorul și se descurcă să folosească Gmail, Google Drive ș
ALMIRA COM SRL

Asistent Vanzari Intimissimi & Intimissimi Uomo


Candidatul ideal Vino sa faci parte din echipele brand-urilor Intimissimi & Intimissimi Uomo.Candidatul ideal:• abilități de comunicare directă;• inițiativă și simțul responsabilității;• experiența pe o poziție similară (asistent vânzări, lucrător comercial, vânzător, consultant, customer sales, customer service, customer support, agent vânzări) constituie un avantaj;• sociabilitate, gândire pozitivă, organizare;• persoană orientată spre soluții, confortabilă cu munca în echipă, flexibilă;• disponibilitate și mobilitate.Descrierea jobului Responsabilități:• participă activ la vânzarea produselor în concordanță cu strategia de vânzări;• oferă o experiență pozitivă și prietenoasă angajând clienții prin conversații și sfaturi, furnizează informații detaliate despre produse;• menține standardele vizuale conform cerințelor de brand și asigură nevoile de aprovizionare ale magazinului;• asigură curățenia în spațiul de lucru, păstrează permanent depozitul organizat și accesibil pentru maximiza
FUTURA LENJERIE 2010 SRL

Asistent(a) De Vanzari In Magazin De Lux Din Mall Baneasa


Candidatul ideal Cerințe: -Minim liceul cu bacalaureat;-Experienta in vanzari imbracaminte de dama;-Atitudine pozitiva,energie buna si buna dispozitie;-Abilitati de comunicare si relationare;-Cunostinte de operare a calculatorului;Descrierea jobului Condiții: -Pachet salarial motivant;-Decontare transport;-Evaluare si cresteri salariale anuale;-Lucru in doua ture;-Super-discounturi pentru orice produs cumparat;-Vacanta gratuita dupa 1an+;-Te vom ajuta sa te dezvolti atat personal cat si profesional;-Contract pe perioada nedeterminata;Responsabilități: -Consilierea clientilor in alegerea produselor;-Aranjarea produselor;-Promovarea colectiilor;-Monitorizarea permanenta a stocurilor;-Mentinerea curateniei pentru un mediu de lucru organizat si aranjat;Aplica si tu pentru a face parte dintr-o echipa puternica,entuziasta,focusata pe rezultate cat mai mari.
OFY GRUP SRL

Asistent Departament Consultanta Si Evaluare


Candidatul ideal Suntem în căutarea unui asistent pentru departamentul de consultanță și evaluare, care să se alăture echipei noastre din cadrul unei companii de prestigiu din domeniul imobiliar. Dacă ești o persoană organizată, atentă la detalii și pasionată de piața imobiliară, această poziție ar putea fi potrivită pentru tine.Cerințe:Studii superioare finalizate sau în curs de finalizare în domeniul economic sau imobiliar;Cunoștințe solide de operare PC (Microsoft Office, Excel);Abilități excelente de comunicare și organizare;Atenție la detalii și capacitate de analiză;Experiență anterioară în domeniul imobiliar reprezintă un avantaj.Redactare documente – cunostinte medii Microsoft Office – Excel, Word;Disponibilitate deplasare in interes de serviciu (ocazional);Permis de conducere categoria B;Absolvent sau an terminal facultate (tehnic, economic sau drept)Descrierea jobului Responsabilități:Asistarea consultanților imobiliari în activitățile de evaluare și consultanță;Colectarea și
PROPERTY VALUATION MANAGEMENT S.​R.​L.​

Event Planner De Locatie - Asistent,​ Junior Sau Expert


Candidatul ideal Event Planner la Domeniile SăfticaVrei să faci parte dintr-o echipă tânără, ambițioasă și performantă?Angajam pentru urmatoarele posturi: Asistent Event Planner din această poziție veți avea posibilitatea să avansați către poziția de Junior Event Planner conform unui plan de carieră în 6-12 luni; acest post nu necesită experiență în domeniul evenimentelor private; Junior Event Planner acest post necesită o experiență in relatie cu clientii si sarcini de organizare de minim 1 an de zile (indiferent de domeniul în care ați activat, importante sunt calitatile dobandite) Expert Event Planner acest post se adresează persoanelor cu experiență în domeniul evenimentelor private si corporate (minim 3 ani experiență în domeniu); ​Ce tip de persoană căutam: este pasionată de organizare evenimente și relaționare cu clienții; vede greșelile dintr-un text imediat și nu se poate abține să le corecteze; e prietenă bună cu calculatorul și se descurcă să folosească Gmail, Google Drive ș
ALMIRA COM SRL

Asistent Departament Consultanță și Evaluare


Candidatul ideal Suntem în căutarea unui asistent pentru departamentul de consultanță și evaluare, care să se alăture echipei noastre din cadrul unei companii de prestigiu din domeniul imobiliar. Dacă ești o persoană organizată, atentă la detalii și pasionată de piața imobiliară, această poziție ar putea fi potrivită pentru tine.Cerințe:Studii superioare finalizate sau în curs de finalizare în domeniul economic sau imobiliar;Cunoștințe solide de operare PC (Microsoft Office, Excel);Abilități excelente de comunicare și organizare;Atenție la detalii și capacitate de analiză;Experiență anterioară în domeniul imobiliar reprezintă un avantaj.Redactare documente – cunostinte medii Microsoft Office – Excel, Word;Disponibilitate deplasare in interes de serviciu (ocazional);Permis de conducere categoria B;Absolvent sau an terminal facultate (tehnic, economic sau drept)Descrierea jobului Responsabilități:Asistarea consultanților imobiliari în activitățile de evaluare și consultanță;Colectarea și
PROPERTY VALUATION MANAGEMENT S.​R.​L.​

Asistent Vanzari Part Time


Candidatul ideal Asistent Vanzari• Atitudinea entuziastă și zâmbetul• Spiritul de echipă• Abilităţile de comunicare• Dorinţa de a învăţa lucruri noi• Flexibilitatea și disponibilitatea de a lucra în ture și în zilele de weekendCe îți oferim:• Posibilități reale de avansare și creștere profesională• Flexibilitatea programului• Tichete de masă• Bonusuri• Reduceri la achiziţiile din magazinDescrierea jobului • Promovarea si vânzarea produselor din magazin• Desfăşurarea activităţilor specifice casei de marcat• Aranjarea produselor în magazin/ înlocuirea produselor vândute
SHOE EXPRESS S.​A.​

Asistent Medical Generalist Germania Fara Cunostinte De Germana


Candidatul ideal 🎓 Un nou curs de limbi străine în 18 martie! 🎓Învățați limba germană timp de 4 luni și câștigați până la 820 de Euro pentru fiecare lună de învățare, inclusiv certificatul de limbă B2 și recunoașterea profesională ca asistent medical generalist în Germania 😍.Asiguram angajare direct catre partenerii nostri dupa finalizarea celor 4 luni de curs.✅ Zbor gratuit spre Germania✅Transfer gratuit de la aeroport la centrul de limbi străine✅ Curs intensiv gratuit de germană timp de 4 luni (A1-B2)Câștigă până la 820 € pe lună✅ 300 € bonus lunar de motivare pentru cursurile de germană✅ 520 € prin intermediul unui mini-job ca infirmier într-un azil de bătrâni✅ Examen gratuit nivel B2 la Iuvare PflegeCampus✅ Gestionarea gratuită a dosarului pentru recunoașterea ta profesională✅ Stagiu gratuit la unul dintre partenerii noștri certificați în domeniul geriatriei și al îngrijirii medicale din Germania.✅ Trei luni de cazare gratuită , după intermediera ta la viitorul angajator✅ Intrar
IUVARE ACADEMY

Infirmiera Si Asistenta


Infirmiera si asistenta medicala-full time pentru un camin de batrani din Balotesti si Baneasa, sector 1! Detalii la numarul de telefon:
Asociatia Crestina Sfantu Gheorghe si Sfantul Dumitru.​
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Cautari populare
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.