Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Manager in Balotesti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Manager in Balotesti

Cauta printr-o varietate mare de joburi Manager in Balotesti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Manager in Balotesti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Asistent Manager


Candidatul ideal Deschidem porțile pentru un nou coleg/a in echipa Hidrostyle!Asumarea responsabilității, capacitatea de a lucra in echipa si implicarea sunt plusurile care te vor ajuta să obtii rezultate performante alături de noi.Ce este nevoie sa detii: Experienta de minimum doi ani intr-un post similar Studii superioare finalizate in domeniul economic constituie un avantaj Foarte bune cunostinte de contabilitate primara si de gestiune Experienta in lucrul cu softuri contabile Excelente cunostinte de utilizare a pachetului Microsoft Office Competente de limba engleza la nivel mediu Abilități excelente de comunicare verbala și în scris Foarte bune abilitati de lucru in echipa, gandire analitica si atentie la detalii Atitudine entuziasta, dorinta de invatare, limbaj si comportament elegant Permis dе conducere categoria B.Descrierea jobului Responsabilitati: Furnizarea de asistenta generala pentru echipa manageriala in activitatile administrative Emiti facturile fiscale pentru clientii
HIDROSTYLE SRL

Media netă estimată pe baza celor 3812 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Category Manager/​buyer


Candidatul ideal Key Requirements: Bachelor/Master's degree in Economics, Marketing or relevant; Minimum 2 years’ experience in a similar role in Procurement or Category Management; Negotiation, marketing, and sales courses are an advantage; Knowledge of the specifics of the pharmaceutical market is an advantage; Microsoft Office skills (Power point, Excel); English level - intermediate to advanced level; Analytical thinking, problem solving, decision making, teamwork.Descrierea jobului Role: Partnering with cross category stakeholders & key account specialists, developing strong campaign programs, formulating of sourcing strategies & usage of tactical & influential relationship with suppliers to translate business requirements into purchasing strategy.Key Responsibilities: Negotiations & implementation of the commercial conditions for the allocated portfolio; Regularly review the shelf life of the products and propose solutions for their sale; Tracks the achievement of the negotia
FARMEXIM SA

Area Sales Manager


Candidatul ideal Join Our Team as an Area Sales Manager in the Power and Hand Tools Industry!Are you one of the best Romanian’s sales professional with a proven track record in the retail hardware/building materials sector? Do you thrive on building strong relationships and exceeding and new sales targets? If so, we want you to be a part of our dynamic team!Ideal Candidate Profile: Established Portfolio: The ideal candidate needs to have a solid portfolio of building material and retail hardware stores. The applicant needs to have strong ties to these stores. You stand out for having a thorough understanding of the Romanian market, including sales channels, market trends, and regional characteristics. Your history of achieving and surpassing sales targets demonstrates your relentless drive and motivation. Customer Focus: With exceptional negotiation skills and a customer-centric approach, you excel at managing and nurturing client relationships. Flexibility and Mobility: Willingness an

Media netă estimată pe baza celor 122 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Retail Relationship Banking Manager


Candidatul ideal Echipa noastra cauta colegi cu experienta, pe partea de creditare si relationare cu clienti persoane fizice sau persoane juridice, dornici sa se dezvolte si sa evolueze profesional pe pozitii de Front Office, specializate pe un anume segment de clientela. Vei lucra intr-un mediu dinamic si placut, vei interactiona direct cu clientii externi si departamentele interne in vederea desfasurarii activitatii operationale.Esti potrivit/a pentru aceasta pozitie daca: Ai experienta bancara, de minim 2 ani, in aria de creditare persoane fizice sau juridice Ai studii superioare finalizate Ai cunostinte generale economice: bancare, vanzari, specificul si evolutia pietei financiar-bancare Ai cunostinte tehnico-comerciale specifice produselor bancare Cunosti legislatia romaneasca in materie de credite Ai abilitati de comunicare, iti place sa lucrezi cu oameni intr-un mediu dinamic Dovedesti initiativa si spirit de echipa Ai abilitati de vanzare si persuasiune, atentie la detalii Esti
BRD GROUPE SOCIETE GENERALE

Media netă estimată pe baza celor 2 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Operational Excellence Project Manager Logistics


Scurta descriere a companiei Help Net este organizația care știe că succesul depinde în primul rând de oamenii pe care îi are și de calitatea serviciilor oferite pacienților.În echipa Help Net, valorile care ne ghidează sunt: ​​respect, inițiativă, încredere și responsabilitate. Dacă te identifici cu aceste valori și crezi în Bine, te asteptăm in echipa Help Net.Vino la Bine! Construiește-ți o carieră din a face bine! Cerinte • Master / Bachelor’s Degree in Logistics, Supply Chain Management, Operations Management, Transportation or Business Administration;• 5+ years of experience in international logistics supply chain preferably in logistics planning, 3PL or distribution company;• Deep understanding of SC & Logistics operations, capable to see the bigger picture;• Demonstrated Project management skills and proven leadership ability required;• Excellent interpersonal, organizational, communication, and negotiation skills required;• Must be self-directed, able to interact effective
Help Net Farma

Manager Vanzari


Candidatul ideal Ne bucuram sa te avem in echipa , in special daca : Iti place sa vorbesti cu oamenii ( direct, telefonic, scris, prin intermediul retelelor sociale). Iti plac produsele cosmetice Ai experienta in recomandarea de produse cosmetice profesionale Ai experienta in vanzari Poti lucra bine atat in echipa , cat si individual. Preiei initiativa pentru cresterea vanzarilorDescrierea jobului Acest job consta in consilierea clientilor pentru alegerea produselor cosmetice profesionale (cosmeticiene, saloane in special).Abordarea clientilor se face in principal de la birou, online si telefonic.Jobul presupune si cautarea de oportunitati de vanzare in mediul online.Generare de leaduri.Mentinerea contactului cu clientii existenti.Ce oferim? Salariu atractiv Mediu de lucru placut Echipa unita Decontarea combustibilului Bonuri de masa Posibilitate de avansare in cadrul companiei
SUGAR DANCE S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 229 de salarii introduse în Salario: 4500 RON/Luna

Manager Agentie Turism


Candidatul ideal Manager Agentie TurismExperienta minimum 5 ani in AGENTIE DE TURISM!Vanzare pachete si servicii turistice: bilete avion, hotel, transfer, croaziere, activitati;Cunoastere sisteme rezervare furnizori internationali;Cunoastere obligatorie limba engleza.Descrierea jobului Ce presupune job-ul de Manager Agentie Turism- Ofertare, procesare rezervari, emitere documente, incasari - plati, followup;- Acces cereri clienti - CRM; sisteme furnizori; platforma de rezervari integrata; backoffice;Beneficii:- Contract de munca salariu fix plus comision 11 - 44% din profit net realizat in functie de valoarea totala lunara;Dupa perioada de proba de 90 zile se adauga urmatoarele beneficii:- Tichete de masa;- Tichete Cadou;- Infotrip-uri;- Program flexibil: Homebased, Birou sau Hybrid;- Training specializat gratuit de produse si tehnici de vanzare;- Asistenta permanenta in ofertare;- Acces la materiale informative si de marketing;- Instruire permanenta si update cu noutati si practici di
PERFECT JOURNEY SRL

Media netă estimată pe baza celor 4 de salarii introduse în Salario: 4400 RON/Luna

Asistent Departament Consultanta Si Evaluare


Candidatul ideal Suntem în căutarea unui asistent pentru departamentul de consultanță și evaluare, care să se alăture echipei noastre din cadrul unei companii de prestigiu din domeniul imobiliar. Dacă ești o persoană organizată, atentă la detalii și pasionată de piața imobiliară, această poziție ar putea fi potrivită pentru tine.Cerințe:Studii superioare finalizate sau în curs de finalizare în domeniul economic sau imobiliar;Cunoștințe solide de operare PC (Microsoft Office, Excel);Abilități excelente de comunicare și organizare;Atenție la detalii și capacitate de analiză;Experiență anterioară în domeniul imobiliar reprezintă un avantaj.Redactare documente – cunostinte medii Microsoft Office – Excel, Word;Disponibilitate deplasare in interes de serviciu (ocazional);Permis de conducere categoria B;Absolvent sau an terminal facultate (tehnic, economic sau drept)Descrierea jobului Responsabilități:Asistarea consultanților imobiliari în activitățile de evaluare și consultanță;Colectarea și
PROPERTY VALUATION MANAGEMENT S.​R.​L.​

Asistent Farmacie /​consultant Vanzari Coordonator- Corbeanca


Descrierea jobului Dr. Max, linia de retail a Dr. Max România, este în căutarea unui Asistent Farmacist/Consultant Vânzări Coordonator în Hiper-farmacia Dr.Max CorbeancaCare sunt responsabilitățile postului?Vei coordona activitatea și personalul din zona Open-Space a farmacie și vei asigura continuitatea operațională;Vei implementa și monitoriza proiecte de dezvoltare a business-ului pentru zona Open-Space, stabilite împreună cu managerul locației și Farmacistul Manager Senior;Vei asigura formarea noilor angajați și vei motiva echipele din Open-Space pentru creșterea vânzărilor;Vei transmite și vei urmări realizarea obiectivelor din Open-Space prin monitorizarea indicatorilor relevanti pentru performanța afacerii;Vei participa și te vei asigura că procesul de gestionarea a stocurilor din Open-Space decurge în condiții optime;Vei gestiona cu promptitudine toate situațiile apărute în relația cu clienții;Vei gestiona problemele administrative pentru a asigura buna funcționare a zonei de O
DR.​MAX S.​R.​L.​

Asistent Departament Consultanță și Evaluare


Candidatul ideal Suntem în căutarea unui asistent pentru departamentul de consultanță și evaluare, care să se alăture echipei noastre din cadrul unei companii de prestigiu din domeniul imobiliar. Dacă ești o persoană organizată, atentă la detalii și pasionată de piața imobiliară, această poziție ar putea fi potrivită pentru tine.Cerințe:Studii superioare finalizate sau în curs de finalizare în domeniul economic sau imobiliar;Cunoștințe solide de operare PC (Microsoft Office, Excel);Abilități excelente de comunicare și organizare;Atenție la detalii și capacitate de analiză;Experiență anterioară în domeniul imobiliar reprezintă un avantaj.Redactare documente – cunostinte medii Microsoft Office – Excel, Word;Disponibilitate deplasare in interes de serviciu (ocazional);Permis de conducere categoria B;Absolvent sau an terminal facultate (tehnic, economic sau drept)Descrierea jobului Responsabilități:Asistarea consultanților imobiliari în activitățile de evaluare și consultanță;Colectarea și
PROPERTY VALUATION MANAGEMENT S.​R.​L.​

Coordonator Vanzari


Candidatul ideal Noi suntem mândri să facem parte din echipa Provident și că putem face o diferență în viața clienților noștri și ne dorim ca toți colegii noi să simtă același lucru.De aceea, ne vom asigura că îți oferim oportunități de a crește, inova și aduce un impact asupra experienței clienților nostri în colaborarea cu noi!Ce ne dorim de la tine: Să fii pasionat de vânzări şi de muncă de teren; Să îţi placă să coordonezi o echipă şi să fii motivat să faci performanţă; Să fii o persoană ambiţioasă și să apreciezi programul flexibil; Să ai studii medii finalizate – diplomă de bacalaureat; Să ai și permis de conducere.Descrierea jobului La Provident vei găsi o echipă de oameni entuziaști, deschiși, dornici să ajute și pasionați de ceea ce fac.Dacă alegi să devii ,,providentist”, vii într-un mediu divers și vei avea chiar și colegi virtuali – îi vei cunoaște pe roboțeii Arya, Ema și Jorah, care au preluat și optimizat mai multe sarcinile repetitive din Resurse Umane, Financiar sau Cred
PROVIDENT FINANCIAL ROMANIA INSTITUTIE FINANCIARA NEBANCARA SA

Media netă estimată pe baza celor 130 de salarii introduse în Salario: 4200 RON/Luna

Coordonator Compartiment/​colectiv Banca - Ajofm | Anofm


Ocupatia: COORDONATOR COMPARTIMENT/COLECTIV BANCA - AJOFM | ANOFMAngajator: CREDEX BROKER S.R.L.Experienta: Experienta putina Educatie: Liceal-LICEU TEORETICTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: BALOTESTI
CREDEX BROKER S.​R.​L.​

Sofer Camion Marfa - International Ue - Frigorifer _ Napoli - Verona


Firma cu sediul in Romania, cautam soferi seriosi, muncitori cu respect fata de participantii la trafic, de colegi si fata de furnizori, pentru centrele logistice din Napoli si Verona. Reprezentam un parc auto de peste 60 camione Euro 6 - cu cap tractor -Scania, DAF, Volvo - Euro 6 si semiremorci frig Schmitz si Lamberet , Sqr, Krone, cu agregat de Thermo King si Carrier. Contract de munca în România - full time Cerințe: Permis categoria C, E, CQC Atestat marfa Card Tahograf Incarcarea si descarcarea se face cu liza electrică de catre sofer Condiții: Curse sunt doar Internationale in UE - Italia, Austria, Germania, Olanda, Republica Cehă si Belgia Se lucrează pe camioane mari de 40T cu semiremorcă frig. In general se transporta fructe si legume din sudul Italiei pana in nordul Italiei sau tarile apropiate mentionate mai sus. Salariul pornește de la 2800 Euro Net , si daca muncesti mult si serios poti sa depasesti si 3200 Euro Net ( in funcție de orele de munca lucrate) Programul de luc
DBV MANAGEMENT TRAINING SRL
Vezi alte joburi relevante

Masterdata Specialist


Scurta descriere a companiei Help Net este organizația care știe că succesul depinde în primul rând de oamenii pe care îi are și de calitatea serviciilor oferite pacienților.În echipa Help Net, valorile care ne ghidează sunt: ​​respect, inițiativă, încredere și responsabilitate. Dacă te identifici cu aceste valori și crezi în Bine, te asteptăm in echipa Help Net.Vino la Bine! Construiește-ți o carieră din a face bine! Cerinte • Setarea in sistem a tuturor campaniilor naționale/locale si on-line stabilite de catre Key Account Expert;• Calcularea discount-ului setat pe ponderi in campaniile derulate;• Intocmirea si verificarea rapoartelor de campanii;• Importarea ofertelor de la furnizorii;• Executarea modificarilor si intrarilor de noi produse din Portofoliu in Nomenclator;• Organizarea Nomenclatorului la nivel de categorie/grupa/subgrupa astfel incat sa asigure derularea optima a procesului de achizitii/vanzare/analiza;• Realizarea rapoartele de vanzari aferente campaniilor stabilite d
Help Net Farma

Specialist Achizitii (key Account Specialist)


Candidatul ideal Cerințe: Studii superioare (economice sau marketing constituie un avantaj); Minim 2 ani experienta intr-un rol similar in achizitii sau Category Management; Cursuri de negociere, marketing si vanzari constituie avantaj Cunoșterea specificului pieței farma constituie un avantaj; Operare PC: Word, Excel, PowerPoint, programare de baze de date Cunoștințe de limbă engleză, nivel mediu - avansat; Gandire analitica, rezolvarea problemelor, luarea deciziilor, lucru in echipa.Descrierea jobului Rol: Desfasoara operatiuni de implementare si urmarire a contractelor negociate pentru toate marfurile achizitionate conform portofoliului alocat si a contractelor de prestari servicii.Responsabilități: Implementeaza si urmareste conditiile comerciale standard care au fost negociate cu furnizorii; Verifica si urmareste acordarea rabaturilor, discount-urilor, atingerea targetului conform contract; Actualizeaza constant fisierul fiecarui furnizor din Portofoliu, si notele de credit; Trans
FARMEXIM SA

IT Business Analyst


Scurta descriere a companiei Help Net este organizația care știe că succesul depinde în primul rând de oamenii pe care îi are și de calitatea serviciilor oferite pacienților.În echipa Help Net, valorile care ne ghidează sunt: ​​respect, inițiativă, încredere și responsabilitate. Dacă te identifici cu aceste valori și crezi în Bine, te asteptăm in echipa Help Net.Vino la Bine! Construiește-ți o carieră din a face bine! Cerinte • Bachelor’s Degree in Computer Science, Information Systems, Business Administration or related fields;• BA/PMP certification;• 2+ years of relevant systems analyst and/or business analysis experience;• Professional skills in the systems & process design and implementation space;• Proficient in requirement gathering and analysis, validation, business requirements specifications and functional specifications, use cases, relational database models and data flow models;• Experienced analyst who can partner effectively with all levels of the organization, drive r
Help Net Farma

Media netă estimată pe baza celor 6 de salarii introduse în Salario: 8750 RON/Luna

Specialist Achizitii


Scurta descriere a companiei Help Net este organizația care știe că succesul depinde în primul rând de oamenii pe care îi are și de calitatea serviciilor oferite pacienților.În echipa Help Net, valorile care ne ghidează sunt: ​​respect, inițiativă, încredere și responsabilitate. Dacă te identifici cu aceste valori și crezi în Bine, te asteptăm in echipa Help Net.Vino la Bine! Construiește-ți o carieră din a face bine! Cerinte • Studii superioare (economice sau marketing constituie un avantaj);• Minim 2 ani experienta intr-un rol similar in achizitii sau Category Management;• Cursuri de negociere, marketing si vanzari constituie avantaj• Cunoșterea specificului pieței farma constituie un avantaj;• Operare PC: Word, Excel, PowerPoint, programare de baze de date• Cunoștințe de limbă engleză, nivel mediu - avansat;• Gandire analitica, rezolvarea problemelor, luarea deciziilor, lucru in echipa. Responsabilitati • Implementeaza si urmareste conditiile comerciale standard care au fost negocia
Help Net

Media netă estimată pe baza celor 2764 de salarii introduse în Salario: 4500 RON/Luna

Specialist Salarizare


Scurta descriere a companiei Help Net este organizația care știe că succesul depinde în primul rând de oamenii pe care îi are și de calitatea serviciilor oferite pacienților.În echipa Help Net, valorile care ne ghidează sunt: ​​respect, inițiativă, încredere și responsabilitate. Dacă te identifici cu aceste valori și crezi în Bine, te asteptăm in echipa Help Net.Vino la Bine! Construiește-ți o carieră din a face bine! Cerinte • Absolvent studii superioare;• Mininum 4 ani experienta in activitatea de payroll – preferabil companii mari (min. 500 angajati);• Cunoastere a unor softuri HR: Charisma HR, True HR – prezinta un avantaj; • Foarte bune cunostinte de legislatia muncii;• Cunostinte operare PC – MsOffice (Excel);• Bune abilitati de comunicare si relationare;• Bune abilitati de organizare, atentie la detalii;• Capacitate de prioritizare a sarcinilor. Responsabilitati • Gestionarea procesului de calcul salarial;• Urmarirea, centralizarea si verificarea pontajelor;• Colectarea si verif
Help Net Farma

Media netă estimată pe baza celor 302 de salarii introduse în Salario: 4800 RON/Luna

Specialist Epilare Definitiva Laser


Candidatul ideal Ne marim echipa si cautam Specialist Epilare Laser. Noi folosim ElysionPro U de la Cocoon Medical, dar suntem siguri ca experienta pe alte echipamente acreditate, te va ajuta sa te acomodezi repede cu laserul Elysion.Te rog sa aplici la acest anunt daca iti doresti sa lucrezi ca si terapeut la Lagoon Beauty - un salon de estetica faciala si corporala situat in zona Floreasca ( vecinatate Barbu Vacarescu, statia de metrou Pipera).Apreciem si recompensam experienta, incadrarea in timpii de lucru, capacitatea de a executa atat terapii de epilare laser cat si terapii de remodelare ( VelaShape 3, Venus Legacy, Cooltech, Eximia Platinum etc ) sau terapii faciale.Chiar daca nu ai lucrat cu astfel de terapii, putem sa-ti oferim o sansa, sa inveti sa lucrezi cu echipamentele noastre.Iti oferim training terapie epilare cu laser/ remodelare; trebuie doar sa iti doresti sa inveti si sa castigi bani!Pachet atractiv structurat in functie de experienta candidatului.🚊 Metrou statia P
LAGOON BEAUTY S.​R.​L.​

Reporting Specialist Ifn


Candidatul ideal To succeed in this role you need:2+ years’ relevant reporting experience;A keen eye for details;Proactive problem-solving skills;Effective communication and business writing skills;Fluent English;Descrierea jobului Your main responsibilities:Prepare quarterly stand-alone profitabily reports in accordance to IFRS (balance sheet, P&L per segments, products, regiune, etc)Prepare bank covenants reportsSignificant contribution in managing the relationship with the external auditor;Prepare ad-hoc reports or complex analyses as requiredSignificant contribution in the process of preparing the IFRS financial statements;Partake in the financial analysis and on-demand reports and leave your mark on the successful conclusion of relevant corporate events;Ensure compliance with financial reporting obligations assumed by the company;Active support in the cycle of analysis and improvement of financial processes - e.g. identifies automation opportunities; involved in defining related b
AGRICOVER SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Cautari populare
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.