Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

94 Locuri de Munca Management in Targu Mures

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

94 Locuri de Munca Management in Targu Mures

Cauta printr-o varietate mare de joburi Management in Targu Mures si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Management in Targu Mures si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Manager/​Consilier despagubiri accidente rutiere


Companie verificată
Aplica rapid
Căutăm un manager/consilier ca tine! Dacă te atrage ideea de a lucra într-o companie care pune preț pe talentul tău și care este dispusă să investească în pregătirea ta profesională, suntem convinși că merită să aplici. În plus, dacă esti o persoană: - perseverentă, dinamică, orientată către rezultate;- cu spirit antreprenorial;- care deține o capacitate de analiză și sinteză;- cu abilități de comunicare și negociere;- care merge înainte, indiferent de obstacole;- ești mai mult decât binevenită în echipa! Descrierea jobului: - Venim în sprijinul persoanelor vătămate sau a familiilor persoanelor decedate în accidente rutiere, acordându-le asistență pentru obținerea despăgubirilor cuvenite, de la societățile de asigurări. Responsabilitățile tale: Manager:- Recrutarea și selecția candidaților în vederea dezvoltării echipei;- Planificarea și organizarea activității;- Coordonarea, monitorizarea și evaluarea activității echipei;- Pregătirea și formarea deprinderilor specifice activității de
Serar Invest Consult SRL

Manager Vanzari


Candidatul ideal Studii superioare finalizate; Cunoştinţe tehnice, comerciale, financiar-contabile si juridice; Abilităti de organizare și planificare, capacitatea de a gestiona eficient programul si responsabilitățile, de a prioritiza sarcinile; Abilități de adaptare și învățare rapidă, capacitatea de anticipa nevoile si schimbările astfel încât sa fim in pas cu activitățile din companie si din industrie; Abilitatea de a analiza informațiile, de a identifica problemele și de a găsi soluții eficiente; Capacitatea de a gestiona sarcini multiple simultan, de a dovedi profesionalism in condiții de presiune; Responsabilitate, capacitatea de asumare a sarcinilor si de a lua decizii complicate; Capacitatea de a lucra constant si susținut, orientat spre rezultat; Implicare, onestitate, devotament si loialitate in toate activitățile desfășurate; Spirit energic, deschidere, rezistenta la efort prelungit si stres; Capacitate de a veni cu propuneri, inițiative de îmbunătățire continua si optimiza
ROMCAB SA

Media netă estimată pe baza celor 185 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Manager Achizitii


Candidatul ideal Studii superioare finalizate; Abilităti de organizare și planificare, capacitatea de a gestiona eficient programul si responsabilitățile, de a prioritiza sarcinile; Abilități de adaptare și învățare rapidă, capacitatea de anticipa nevoile si schimbările astfel încât sa fim in pas cu activitățile din companie si din industrie; Abilitatea de a analiza informațiile, de a identifica problemele și de a găsi soluții eficiente; Capacitatea de a gestiona sarcini multiple simultan, de a dovedi profesionalism in condiții de presiune; Responsabilitate, capacitatea de asumare a sarcinilor si de a lua decizii complicate; Capacitatea de a lucra constant si susținut, orientat spre rezultat; Implicare, onestitate, devotament si loialitate in toate activitățile desfășurate; Spirit energic, deschidere, rezistenta la efort prelungit si stres; Capacitate de a veni cu propuneri, inițiative de îmbunătățire continua si optimizare constanta Excelente abilități de comunicare și relaționare int
ROMCAB SA

Media netă estimată pe baza celor 2079 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Asistent Manager


Candidatul ideal Asistent ManagerCerinte: Studii superioare Experienta anterioara intr-un rol administrativ sau de asistenta manageriala constituie avantaj. Capacitatea de a utiliza eficient CRM si alte software-uri de office (word, excel, powerpoint). Abilitati de comunicare si colaborare puternice. Abilitati excelente de organizare si atentie la detalii. Capacitatea de a gestiona mai multe sarcini simultan, prioritizand eficient.Descrierea jobului Cautam ASISTENT MANAGER care sa ne ajute sa crestem capacitatile de consultanta asigurand suport vital echipei noastre de conducere.Vei lucra impreuna cu Directorul Departamentului de Vanzari si Directorul Operational (COO), respectiv cu (CFO), crescand eficienta acestora in activitatea lor.Pe post vei avea un set de responsabilitati pe care sa realizezi, aferente rolului pe care vei avea: Suport continuu in CRM Actualizarea si intretinerea bazei de date a clientilor in CRM, asigurandu-se ca toate informatiile sunt actuale si corecte Suport
DRAUPNIR S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 3990 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Project Manager (electrical Installations)


Candidatul ideal Higher technical studies electrical profile (Energy, Electrotechnics, Automation); Experience in coordinating specialized projects (power systems integration) - minimum 3 years; Advanced knowledge of Microsoft Office, Microsoft Project; Vision and anticipation of actions; Capacity for synthesis, practical sense; Knowledge of English at a conversational level; Category B driving license.Descrierea jobului Prepares offers according to the client's requirements and specification; Leads and supervises the execution of projects under the conditions and within the terms stipulated in the contracts with clients, suppliers and subcontractors, from the bidding stage to the final reception; Evaluates the need for material, financial and human resources for the development of the contract/project; Permanently follows the evolution of the budget of the contracted projects; Responsible for the stage, execution method and quality of the executed works; Participate in site meetin
HAYS SPECIALIST RECRUITMENT ROMANIA SRL

Manager Proiect Investitii


Candidatul ideal Suntem Gedeon Richter România căutăm un coleg responsabil și dedicat, cu bune abilități de organizare și comunicare pentru a ocupa rolul de Manager Proiect Investiții din cadrul echipei de la Investiții.Tu ești persoana pe care o căutăm, dacă: Ești absolvent de studii superioare de specialitate: electric, electromecanic sau automatist; Ai experienţă în lucrări de întreţinere electrice, automatizări; Ai abilităţi bune de comunicare; Ai cunoştinţe de operare calculator; Cunoști schemele tehnice şi electrice; Cunoști limba engleză.Ar fi un plus pentru tine dacă: Deții autorizare electrician la tensiune medie; Deții autorizaţie de diriginte de șantier.Descrierea jobului Obiectivul postului: Urmărirea, coordonarea și evaluarea lucrărilor de investiții.Provocările tale vor fi: Exercită controlul nemijlocit asupra execuției lucrărilor de construcții-montaj care i-au fost încredințate, asigurând punerea în aplicație a următoarelor: Cunoașterea documentațiilor tehnico-economice
GEDEON RICHTER ROMANIA SA

Asistent Manager


Descrierea jobului Candidatul Ideal Educaţia necesară: Studii superioare sau postliceale; Experienţă în domeniu: Minim 1 an de experienţă în domeniu sau pe poziție similară; Cunoștințe IT: Deprinderi utilizare MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Publishare, Outlook);Altele: Abilităţi deosebite de comunicare şi relaționare interpersonală; Abilităţi deosebite de organizare și planificare; Grad înalt de responsabilitate, capacitatea de a stabili priorităţi şi de a respecta termene, spirit de echipă, inițiativă; Abordare pro-activă şi creativă de rezolvare a problemelor; Angajament profesional la nivel ridicat; Disponibilitate de adaptare a programului de lucru la cerinţele postului; Permis de conducere categoria B.E.ON Asist Complet SA, cu sediul social în Târgu Mureş, strada Gheorghe Doja, nr 64-68, Cladirea Multinvest, etaj 3, jud. Mureş, România, în calitate de operator de date cu caracter personal, prelucrează datele dumneavoastră cu caracter personal (definite de Regulamentul general
E.​ON ASIST COMPLET S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 3841 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Store Manager Targu Mures


Candidatul ideal Store Manager Targu MuresC&A unul din principalii jucători de pe piața de modă, oferă locuri de muncă sigure într-un mediu de muncă plăcut, orientat către echipă și rezultate. Dacă ești o persoană flexibilă si dinamică te invităm alături de echipa noastra de profesioniști. Store Manager/Deputy Store ManagerDescrierea postului  Managementul si planificarea personalului  Organizarea interna a magazinului  Responsabil (ă) de modul de prezentare al mărfii - VIM  Funcții comerciale cheie (analiza cifrelor de afaceri, rentabilitatea suprafețelor, sortiment, etc.)Cerințe:  Studii medii / superioare  Experiență profesională – de preferat, in vânzări  Spirit flexibil, competențe sociale, dinamism, prezență agreabilă  Abilități de comunicare, persoana motivată si responsabilă  Abilități de Management si disponibilitatea călătoriilor pe durata traininguluiOferim  Oportunitatea sa dezvoltați o cariera de succes  Training-uri specifice  Pachet salarial motivant  Atmosf
CA MODA RETAIL SRL

Inginer Lean Management - Targu-mures


Candidatul ideal Asteptam cu interes sa te cunoastem daca indeplinesti urmatoarele cerinte:Studii Superioare TehniceLb. Engleza – nivel avansat; Lb. Germana – constituie avantajExperienta in domeniu reprezinta avantajNe-am bucura sa descoperim ca esti o persoana ce detine:Abilitatea de analizaSpirit de echipaAbilitati de comunicareOrientare spre rezultateAbilitati de organizareDescrierea jobului Urmatoarele responsabilitati iti vor fi atribuite: Coordoneaza si asigura training de specialitate personalului din productie cu scopul aplicarii tehnicilor Lean in proiectele de imbunatatire continua; Organizeaza si coordoneaza workshop-uri pentru proiectele de imbunatatire continua; Urmareste implementare/ progresul proiectelor de imbunatatire; Identifica oportunitati de optimizare ale fluxurilor de productie, proceselor de productie si ale layout-ului din productie; Realizeaza raportul periodic cu statusul proiectelor de imbunatatire continua, calitatea sedintelor, respectarea standardelor s
HIRSCHMANN AUTOMOTIVE TM S.​R.​L.​

Manager De Proiect /​ Project Manager


Candidatul ideal Cautam Manager de proiect / Project Manager care sa ne ajute sa generam si sa implementam proiecte de succes.Cerinte pe care trebuie sa indeplinesti pentru a putea candida cu succes sa fi colegul nostru: Minim 2 ani experienta relevanta (pentru Autoritati publice locale (PNDR 7.2, PNDR 7.6, POR, POCU, POCA etc.) si pentru sectorul IMM (ex. POR 2.2, POR 2.1, HG 807/2014 etc.) Studii superioare, constituie avantaj studiile in domeniul economic, management, juridic, tehnic cont Absolvire cursuri de perfectionare in domeniu: Manager de proiect, Expert accesare fonduri nerambursabile, Evaluator proiecte - constituie avantaj Aptitudini de buna comunicare in limba romana – reprezinta avantaj cunostintele de limba maghiara (desi nu este obligatorie) Permis categoria B - constituie avantaj.Descrierea jobului Cautam PROJECT MANAGER care sa ne ajute sa generam si sa implementam proiecte de succes.Pe post vei avea un set de responsabilitati pe care sa realizezi, aferente rolului (
DRAUPNIR S.​R.​L.​

Project Manager ,​ Targu Mures


Candidatul ideal Accepta provocarea viitorului si alatura-te echipei noastre pentru dezvoltarea unei cariere de succes!Suntem in cautare de noi colegi pentru echipa de Project Management, iar pentru ocuparea acestui rol este nevoie de: Studii Superioare preferabil Tehnice Experienta relevanta in managementul proiectelor Limba engleza nivel avansat ; Limba germana – reprezinta avantaj Competente profesionale, sociale si metodologice Abilitatea de a lucra intr-o maniera analitica si orientata catre rezultate Abilitati de comunicare, atentie la detalii Experienta in organizare, planificare si coordonareNoi iti oferim:Transport gratuit, tichete de masă, bonus anual de performanță, bonuri cadou de sarbatori, bonus de fidelitate, al 13-lea salariu, abonament medical, posibilități de dezvoltare profesionala.Descrierea jobului Provocarile rolului ar consta in : Planificarea, definirea structurii si frecventei sedintelor specifice proiectelor cu departamentele implicate; Creearea, urmarirea con
HIRSCHMANN AUTOMOTIVE TM S.​R.​L.​

Adjunct Manager Magazin Mures Str.​livezeni (f/​m)


Candidatul ideal Profilul tău Prietenii te consideră o persoană energică, responsabilă și organizată; Contăm pe tine că poți să lucrezi în ture (dimineață/după-amiază) și în weekend, iar tu contezi pe noi pentru 2 zile libere în timpul săptămânii; Ești amabil și orientat către client; Ai minimum 2 ani experiență profesională în domeniu și minimum 6 luni în coordonarea unei echipe; Ai studii medii finalizate.Descrierea jobului Împreună suntem Lidl, angajator de top pentru al 8-lea an consecutiv în România și pentru al 7-lea an în Europa. Vino alături de noi să faci parte dintr-o echipă pe care te poți baza, în care poți crește și de la care poți învăța în fiecare zi. Contează pe noi pentru un job care îți oferă toate beneficiile și oportunitățile care contează pentru tine.Rolul tău Managerul de magazin contează pe tine să oferi suport în îndeplinirea tuturor indicatorilor de performanță; Colegii contează pe tine să contribui activ în coordonarea activităților și în dezvoltarea și motiva
LIDL DISCOUNT SRL

Adjunct Manager Magazin Mureș Str.​libertății (f/​m)


Candidatul ideal Profilul tău Prietenii te consideră o persoană energică, responsabilă și organizată; Contăm pe tine că poți să lucrezi în ture (dimineață/după-amiază) și în weekend, iar tu contezi pe noi pentru 2 zile libere în timpul săptămânii; Ești amabil și orientat către client; Ai minimum 2 ani experiență profesională în domeniu și minimum 6 luni în coordonarea unei echipe; Ai studii medii finalizate.Descrierea jobului Împreună suntem Lidl, angajator de top pentru al 8-lea an consecutiv în România și pentru al 7-lea an în Europa. Vino alături de noi să faci parte dintr-o echipă pe care te poți baza, în care poți crește și de la care poți învăța în fiecare zi. Contează pe noi pentru un job care îți oferă toate beneficiile și oportunitățile care contează pentru tine.Rolul tău Managerul de magazin contează pe tine să oferi suport în îndeplinirea tuturor indicatorilor de performanță; Colegii contează pe tine să contribui activ în coordonarea activităților și în dezvoltarea și motiva
LIDL DISCOUNT SRL

Marketing Manager


Candidatul ideal Persoana definita de creativitate si originalitate, organizata, atenta la detalii, problem-solver; Este tot timpul la curent cu tendințele marketingului digital, rețele sociale si tot ce compune promovarea in comertul modern trading; Abilități de exprimare corectă, atât verbal, cât și în scris, de redactare texte și conținut de calitate, creativ și usor de înțeles, atât în limba română, cât și în limba engleza; Creare de conținut adaptat mediului în care este publicat, content writing și copywriting - offline si online; Abilitaţi excelente de comunicare şi de abordare interpersonală; Experiența în domeniu constituie un avantaj Cunoştinţe operare MS Office (Excel, Word, PowerPoint); Cunoaşterea limbii engleze;Descrierea jobului Stabilirea obiectivelor de marketing si elaborarea strategiilor de piata, inclusiv bugetarea acestora; Organizarea si supervizarea actiunilor de marketing; Monitorizarea concurentei; Intocmirea de contracte de marketing aferente fiecarei actiuni
LOXAN ATRAKTIVE SRL

Media netă estimată pe baza celor 305 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Manager Marketing


Candidatul ideal Ești un inovator al marketingului în căutarea unei noi provocări? Alătură-te echipei noastre pasionate și schimbă jocul în industria noastră!Cine suntem:- SYSTEMA CERTIFICĂRI SRL este un organism independent de certificare, cu sediul central în Târgu Mureș și birouri în alte orașe din țară. O companie acreditată IAS (International Accreditation Service) pentru certificări în conformitate cu standardele internaționale: ISO 9001:2015 (Sistem de management al calității), ISO 14001:2015 (Sistem de management de mediu), ISO 45001:2018 (Sistem de management al sănătății și securității în muncă), ISO 22000:2018 (Sistem de management al siguranței alimentelor), ISO/IEC 27001:2022 (Sistem de management al securității informației) și ISO 13485:2016 (Sistem de management al calității dispozitivelor medicale).- Cu peste 3000 de clienți, compania este una din primele cinci cele mai mari firme de certificare din România. Companii de prestigiu din toate industriile ne-au ales ca şi p
SYSTEMA CERTIFICARI SRL

Media netă estimată pe baza celor 401 de salarii introduse în Salario: 7000 RON/Luna

Manager Magazin Sovata (f/​m)


Candidatul ideal Profilul tău Studii superioare finalizate Experiență de conducere de minim 3 ani Cunoștințe de limba engleză și maghiară Spirit antreprenorial, gândire analitică și orientată spre rezultat Foarte bune abilități interpersonale Disponibilitate pentru deplasări și relocare în țarăDescrierea jobului Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un venit atractiv care include, pe lângă partea salarială, bonuri de masă și posibile sporuri oferite în funcție de condițiile sau programul de lucru Plăți aniversare, zile libere acordate cu ocazia diferitelor evenimente și cursuri gratuite pentru copiii angajaților Autoturism de serviciu, inclusiv pentru uz personal și card de combustibil Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesionalăSarcinile tale Ești responsabil pentru toate procesele din magazinul tă
KAUFLAND ROMANIA SCS

Manager Imbunatatire Procese


Candidatul ideal Ești persoana pe care o căutăm, dacă: Ești de profesie Inginer mecanic / Informatician / Logistician sau licențiat în științe economice. Ai experiență de minim 3 ani în proiecte de Continuous Improvement - Lean sau Six Sigma Black Belt. Deții experiență în utilizarea metodologiilor de rezolvare a problemelor (ex. A3, Ishikawa, 5WHY). Ești o persoană proactivă, care are capacitatea de a lucra într-un mediu dinamic, orientată spre rezultate. Ai aptitudini excelente de planificare și organizare, abilități de change management, gândire strategică, inteligență analitică, spirit de echipă. Cunoști limba engleză la nivel avansat (scris, vorbit).Ar fi un plus pentru tine: Deținerea experienței în analizarea și optimizarea proceselor operaționale.Descrierea jobului Obiectivul tău principal va fi: îmbunătățirea proceselor de fabricație și ambalare. Provocările tale vor fi: Participarea la crearea și implementarea strategiei de Excelență Operatională. Facilitarea atelierelor de l
GEDEON RICHTER ROMANIA SA

Media netă estimată pe baza celor 30 de salarii introduse în Salario: 7500 RON/Luna

Manager Adjunct/​ Asistent Manager In Restaurant Burger King


Candidatul ideal Îți plac oamenii?Vrei să te dezvolți pe tine și pe ceilalți?Îți place când oaspeții tăi părăsesc restaurantul cu zâmbetul pe buze?Noile provocări îți dau energie să acționezi?Dacă da, avem vești bune pentru tine! Avem jobul perfect pentru tine!Care sunt cerințele noastre? Cel puțin șase luni experiență în managementul echipei, Disponibilitatea de a construi relații cu angajații și oaspeții nostri, Capacitatea de a gestiona costurile restaurantului, O bună cunoaștere a MS Office, în special Excel, Cunoasterea limbii engleze la nivel conversațional, O foarte bună organizare a muncii și independență în acțiune.Descrierea jobului Ce vei face? Vei conduce restaurantul în absența Managerului de Restaurant, Vei recruta și instrui noii angajați, Vei intocmi programul de lucru, Vei contribui la crearea și menținerea unei echipe unite, Vei avea grijă de confortul oaspeților noștri, Vei pune în aplicare planul de vânzări și de costuri al restaurantului, Vei asigura schimburile de
REX CONCEPTS BK ROMANIA S.​R.​L.​

Export Manager (reghin)


Candidatul ideal Căutăm o persoană proactivă, care găsește soluţii rapide şi relevante pentru clienți, cu abilități excelente de comunicare, negociere și organizare, dornică să facă parte dintr-o echipă dinamică!Candidatul ideal Studiile universitare de licență sunt o condiție standard (economice/management sau tehnice) Experiență pe un post similar, de minim 2 ani Spirit de observație, orientare către dezvoltarea afacerii, inițiativă, implicare Excelente abilități de comunicare, negociere, relaționare și organizare Cunoștințe bune de operare PC (MS Office) Cunoștințe operațiuni import-export și vamale Abilități în utilizarea eficientă a resurselor Capacitate de a culege, structura şi analiza informaţii Cunoștințe de limba engleză nivel avansat Permis dе conducere categoria B, disponibilitate la deplasări Descrierea jobului Coordonează, monitorizează și verifică activitatea de import-export a produselor, cu respectarea politicilor comerciale stabilite la nivelul societăţii și legislați
IRUM SA

Office Manager @ Ing Mures


Candidatul ideal Ce căutăm la un partener INGExperiență în domeniul asigurărilor / reasigurărilor sau în domeniul bancar;Succes dovedit în construirea, dezvoltarea și managementul echipelor de vânzări;Spirit antreprenorial, apetit comercial și experiență solidă în relația cu clienții;Experiență în vânzări, competititvitate și orientare către rezultate;Te definește pasiunea pentru acțiune și rezultat și reușești să întrevezi oportunități în orice context? Atunci dispui de ingredientele necesare pentru a reuși să contruiești o afacere de succes.Îți poți pune în valoare toate aceste calități, beneficiind de suportul și expertiza ING Bank!Descrierea jobului Cauți o idee de afaceri? Alege să devii partener ING!ING iți oferă o oportunitate unică de investiție în domeniul serviciilor bancare prin dezvoltarea unei afaceri proprii care presupune servicii de consultanță, promovare și vanzare de produse bancare.Ce înseamnă sa fii partener INGSă conduci un ING Office presupune implicare 100% în de
ING BANK N.​V.​ AMSTERDAM SUCURSALA BUCURESTI
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.