87 - Locuri de Muncă (joburi) Manager în Târgu Mureș
87 - Locuri de Muncă (joburi) Manager în Târgu Mureș

Candidatul ideal Abilitati de de comunicare şi de convingere prin telefon;
Abilitate de a lucra independent şi în echipă;
Persoană ordonată şi organizată, tastare rapidă .
Abilitate de a învăţa lucruri noi într-un interval scurt de timp
Abilitate foarte bună de comunicare;
Atentie distributiva, atentie la detalii,spontaneitate
Cunostinte de operare calculator (Windows, MS Office)
Experienta in domeniul achizitiilor publice, utilizare SEAP constituie un avantaj (dar nu este obligatoriu)Descrierea jobului Menținerea relației cu clientii prin e-mail și telefon;
Cresterea portofoliului de

Candidatul ideal Candidatul ideal pentru acest post in viziunea noastra are următoarele calitati :
1. Este un bun ascultator, are rabdare cu ceilalti.
2. Are bun abilitațide comunicare.
4. Are un aspect profesional - prima impresie conteaza, iar aspectul profesional al candidatului este important pentru noi.
5. Este flexibil si deschis la rezolvarea oricaror sarciniDescrierea jobului Postul presupune :
Asigurarea in dublu sens a fluxului informational intre firma si clientii externi, precum si intre departamentele firmei.
Promovarea imaginii firmei prin activitatea pe care o desfasoara.
Caut loc de munca pentru post de asistent manager, am studii universitare finalizate in domeniul economic si experienta in domeniul economic 9 ani.

Candidatul ideal Experienta relevanta intr-un post similar;
Studii superioare (medicina, farmacie reprezinta un avantaj);
Bune abilitati de leadership, negociere, planificare, organizare si comunicare;
Orientare spre performanta, rezultate;
Diplomatie, tact, obiectivitate, integritate, pragmatism, dinamism, perseverenta;
Capacitate de elaborare a strategiilor si de rezolvare a problemelor;
Excelente abilitati de comunicare si negociere;
Cunostinte PC (Microsoft Office)Descrierea jobului Managementul tuturor activitatilor din departamentul vanzari spitale;
Dezvoltarea portofoliului de c

Căutăm o persoană analitică care să acționeze ca un punct de legatură între client și agenție. Activitatea ta va fi legată de gestionarea campaniilor de publictate conform planului strategic oferit de strategul agenției. Dar, vei avea și responsabilități de project manager al companiilor clienților având grijă ca reclamele să fie produse la timp și să se încadreze în bugetul stabilit. Responsabilitățile includÎnțelegerea produselor, serviciilor și cerințelor de publicitate pentru fiecare client;Stabilirea de întâlniri cu clienâii sau alt personal din interiorul agenției.
Delegarea muncii celo

Descrierea jobului Ești proaspăt absolvent, cauți să înveți mereu și nu te dai înapoi de la muncă pentru a-ți atinge scopul?
Cunoști limba engleză, îți place diversitatea și dorești să te dezvolți în domeniul HR? Căutăm Asistent Manager Inovare/ HR.
Sarcina ta va fi de a oferi asistență (administrativă) departamentului HR, pe diverse proiecte cu impact la nivel de grup,
Vei colabora cu angajați din toate companiile aparținătoare Fomco Group și vei participa la discuții interesante, de la toate nivelele ierarhice.
Îți oferim un mediu agil, performant de lucru, și mai ales oportun

Candidatul ideal Daca esti:
responsabil si comunicativ
ai cel putin 1 an experienta pe pozitia de asistent manager
ai condus efectiv echipe de vanzari
lucrezi independent si organizat iar nivelul de limba engleza este unul bun
iti place sa lucrezi cu oamenii
apreciezi stabilitatea si doresti sa lucrezi cu branduri cunoscute.
Nu ezita sa aplici!Descrierea jobului Noi oferim:
Dezvoltare si posibilitatea promovarii in interiorul companiei
Lucrul intr-o echipa profesionista
Independenta la locul de munca
Reducere la produsele companiei.
Vei fi responsabil:
s

Candidatul ideal - Absolvent al Facultatii de Constructii, preferabil sectia Instalatii sau Drumuri, Poduri, Cai ferate, sau Constructii Civile, Industriale si Agricole;
- Experienta in organizarea de santier, calcularea si intocmirea necesarului de materiale si forta de munca, supravegherea lucrarilor;
- Abilităţi de planificare, organizare şi coordonare a activităţilor desfăşurate;
- Cunostinte Microsoft Office(Excell, Word) ;
- Carnet de conducere categoria B;
- Preferabil domiciliat in Targul Mures sau imprejurimi.
Descrierea jobului - Întocmește necesarul de materiale pentru lu

Scurta descriere a companieiOrganizatiile de masa sunt din ce in ce mai axate pe mecanizare si pe standardizarea oamenilor, aspecte care conduc la disparitia caracteristicilor individuale. In contrast, punem accentul pe puterile intelectuale si spirituale ale omului.Noi credem în Organizatiile cu un suflet!Noi credem in Oameni!Ne dorim sa avem o noua abordare pe piata recrutarii.Ofertele noastre sunt adaptate la cele mai recente tendinte de evolutie ale pieței. Consultantii nostri lucreaza cu pasiune si din pasiune.Cautam intotdeauna solutii intelepte pentru a crea 'Fuziunea intre Oameni si

Candidatul ideal • studii superioare
• minimum 2 ani de activitate in asigurari de viata / consultanta financiara sau minimum 1 an in managementul de oameni
• sa aiba viziune pe termen lung si sa isi asume responsabilitati de lider
• sa fie preocupat de dezvoltarea sa profesionala continua si sa se implice activ in dezvoltarea oamenilor cu care lucreaza

Candidatul ideal Job requirements:
University degree
Good level of English
Experience on a leading position in fashion retail or in retail
Passion for fashion, market, competitors and trend awareness
Strong team management experience
Desire for career growth within the company
Descrierea jobului JOB ACTIVITIESAs a Manager in Inditex you will manage, coordinate and supervise the activity of the store or of the department you are in charge of.You will be responsible of the daily store activities as:
Sales and customer care: use commercial information and product knowledge to

Candidatul ideal - Studii superioare: economice/juridice/tehnice - avantaj domeniul economic / master studii economice / management proiect
- Entry level - experiență 0-2 ani
- Experiență în domeniul managementului proiectelor - fonduri nerambursabile UE
- Abilități foarte bune de planificare și organizare;
- Abilități de comunicare, atât în scris, cât și verbal;
- Capacitate de adaptare la activități noi
- Plăcerea și abilitatea de a se dezvolta în permanență și de a învăța lucruri noi
- Cunoștințe de utilizare calculator și suita office - excel, word, powerpoint
- Permis de conducere

Candidatul ideal Daca ai experienta pe partea de coordonare si iti place sa contribui la dezvoltarea membrilor din echipa ta, te invitam sa aplici la noi pentru pozitia de Shop Manager.Descrierea jobului Atributii si reposabilitati:
· Coordonarea activitatii magazinului si a echipei de vanzari
· Optimizarea vanzarilor la nivelul magazinului
· Monitorizarea performantei echipei
· Colaborarea cu departamentele de suport
· Comunicarea catre echipa a informatiilor relevante
Beneficii si oportunitati de dezvoltare
● Programe de instruire bine structurate
● Traininguri specilizate de

Candidatul ideal
Educaţie necesară: Studii superioare tehnice de specialitate
Experienţă practică necesară: Minim 5 ani în domeniul tehnic de distribuție a gazelor naturale
Cerinţe obligatorii: Autorizare ANRE, grad PGD, EGD, PGIU, EGIU, deţinerea/ îndeplinirea condițiilor pentru obținerea „Autorizaţiei de Dirigenţie de Şantier/ ISC 8.3 și 9.4” (rețele și instalații de utilizare gaza naturale), autorizare „Coordonator SSM”, permis conducere categoria B
Cunoştinţe IT: Bun utilizator de Windows, MS Office, AutoCAD, SAP
Descrierea jobului
Coordonezi și urmărești proiectele de investi

Candidatul ideal
Educație necesară: Studii superioare
Experienţă practică necesară: Minim 3 ani în managementul proiectelor IT, experiență în proiecte medii și/sau mari IT, experiență în metodologie de proiect
Cunoştinţe IT: Microsoft Office, MS Project
Cunoştinţe limbi străine: Limba engleză - nivel avansat
Altele: Cunoștințe avansate a metodelor și instrumentelor financiare, de risc și de gestionare a proiectelor, cunoașterea soluțiilor de tip ERP din suita SAP, abilități de a crea materiale de înaltă calitate pentru steering-urile de proiect
Descrierea jobului
Planifici activ

Candidatul ideal Rețeaua privată de sănătate REGINA MARIA are la bază două principii pe care le-a urmărit mereu: specialiști de foarte bună calitate și grija lor față de pacient. Ne dorim să avem alături de noi colegi care să demonstreze și să promoveze valorile REGINA MARIA prin:
- asumarea răspunderii pentru acțiunile lor
- cultivarea calității și oferirea de soluții eficiente, diferite, inedite, rapide și simple
- comunicare deschisă și încurajarea dezvoltării unei relații de încredere între ei și colegi
- susținerea și implicarea în atingerea obiectivelor de echipă
- acordarea și acce

Candidatul ideal CALIFICARI SI EXPERIENTA:
Studii medii.
Cursuri de vanzari
Operare PC: Word, Excel, Power Point.
Carnet de conducere cat B (minim 1 an) - fara antecedente
CALITATI ESENTIALE:
Cunostinte la nivel profesionist privind tendintele in domeniul vanzarilor la nivel national pentru produsele/serviciile firmei
Competenta in luarea deciziilor si asumarea responsabilitatilor;
Gandire si capacitate de analiza si sinteza;
Discernamant si capacitatea de a rezolva problemele;
Capacitate de a lucra in echipa;
Corectitudine si loialitate fata de companie;
Preocup

Candidatul ideal
Educaţie necesară: Studii superioare (management/ tehnice)
Experiență practică necesară: 3 ani ca manager de proiect
Descrierea jobului
Ești responsabil de implementarea proiectelor alocate, asigurând derularea proiectelor în parametrii stabiliți
Definești și colectezi cerințele de business ale companiei pentru implementarea proiectelor, în funcție de nevoile companiei
Realizezi și alte sarcini care decurg în mod natural din rolul tău, adaptate la cunoștințele și abilitățile tale
Ce îţi oferim noi
Îți oferim mai mult decât un salariu: Primești cadouri
Candidatul ideal Echipa e cuvântul cheie atunci când vrei ca treaba să fie bine făcută. Bineînțeles, trebuie să cunoști toate detaliile și să fii un bun organizator, dar fără echipă nu reușești să pui magazinul la patru ace… n-ai cum! Și ce-ar fi echipa fără un coordonator care să știe exact cum merg lucrurile în magazin, care să ajute atunci cand e nevoie?– Eduard, Manager Magazin
Te recunoști? Vino cu mine în Lumea Carrefour!
Carrefour ține cu tine:
Tichete de masă
Asigurare privată medicală
Cupoane de magazin
Primă de vacanță
Cursuri de formare
Bonus de performanță
Ține de ti

Candidatul ideal For our client, a multinational company that provides customized solutions for intralogistics worldwide, we are looking for a Regional Service Manager in Cluj-Napoca / Targu Mures.
Minimum 2 years of working experience in a management role;
Business analytical experience ( P/L interpretation, cost control responsibility, regular reporting/controlling);
Fluent in English;
University graduated, preferable technical profile;
Availability to travel up to 70% of the time;
Driving license B.
Descrierea jobului
Coordinating the activity and reaching the objectives (
Departament:
Industrie:
Tip job:
Experiență:
Numele companiei:
Ordonează după: