Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Manager Resurse Umane in Ilfov

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Manager Resurse Umane in Ilfov

Cauta printr-o varietate mare de joburi Manager Resurse Umane in Ilfov si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Manager Resurse Umane in Ilfov si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Hr Analyst – Dncb Chitila


Descrierea jobului We’d love it if you had: Bachelor’s degree; Human resources inspector certificate – is an advantage; Solid knowledge of labor legislation; Experience in personnel administration and payroll; Advanced knowledge of Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint); Increased attention to detail and proactivity; Good activity organization and prioritization skills; Excellent communication and relationship skills; Flexibility, empathy and mobility in the field; Positive attitude, orientation towards people. Driving license – cat B.You need to successfully: Prepare and update the employees files; Complete formalities related to the conclusion, modification, suspension and termination of individual employment contracts; Register and update employee information in the database; Make sure of the correct and timely preparation of monthly timesheets; Manage the relationship with service providers such as: occupational medicine, Health and Safety services and meal vouchers; You are al
DELIVERY SOLUTIONS S.​A.​

Specialist Resurse Umane


Candidatul ideal - Studii superioare finalizate, de preferat in domeniul Psihologiei / ResurselorUmane Experienta in domeniul resurselor umane de minim 2 ani- Cunostinte aplicate de Legislatia Muncii- Cunostinte avansate de utilizare a aplicatiilor MS Office (Outlook, Excel, Word,Power Point);Descrierea jobului - Administrarea dosarelor de personal- Centralizarea documentelor specifice HR si inregistrarea acestora in bazele de date ale companiei;- Conceperea / actualizarea Fiselor de Post din Companie;- Gestionarea procesului de recrutare pentru personalul office: identificarea si intocmirea job description si job specification, redactarea si postarea anunturilor de recrutare, selectia candidatilor, sustinerea interviurilor cu acestia si oferirea de feedback tuturor celor implicati in urma fiecarei etape din procesOferim-pachet salarial atractiv;-tichete de masa;-contract pe perioada nedeterminata;-loc de munca stabil.Program: Luni - Vineri: 09:30 - 18:30 (include 3 pauze si pauza de m
MARELE PESCAR TRADE SRL

Media netă estimată pe baza celor 1498 de salarii introduse în Salario: 4494 RON/Luna

Hr Specialist


Candidatul ideal Atuu-rile tale sunt empatia și comunicarea, atenția la detalii, ai abilități de analiză și iți plac cifrele?Inseamnă că ne potrivim și te asteptăm în echipa noastră!Ce ne așteptăm de la tine: Să ai experiență de 3 – 5 ani pe o poziție similară Să fii o persoană comunicativă, organizată, diplomată, cu spirit de echipă și inițiativă Să te poți adresa în limba engleză Ne așteptăm să îți fie ușor să utilizezi sistemele IT, iar efortul să fie susținut de studii finalizate în domeniul resurselor umane, economic, drept sau sociologie/ psihologie Să ai o bună cunoaștere a legislației și a proceselor de resurse umane și salarizare Cunoștinte de operare într-o aplicație de resurse umane și salarizare – WizOne & WizSalary reprezintă un avantaj.Descrierea jobului Cu ce te vei ocupa:Vei asigura activitațile legate de administrarea de personal și salarizarea din cadrul societătii in conformitate cu politicile firmei și cu legislația specifică în vigoare.În detaliu, HR Specialist-ul:
NHR AGROPARTNERS SRL

Media netă estimată pe baza celor 149 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Economist Resurse Umane Si Salarizare


Candidatul ideal Studii superioare in domeniul economic;Curs de Inspector Resurse Umane / Salarizare;Cunostinte foarte bune de legislatia muncii;Abilitati de utilizare a programului SAGA si REVISAL;Bune cunostinte de utilizare a calculatorului ( Excel, Word, Power Point);Minim 3 ani exeperienta in domeniu HR (administrare de personal si salarizare).Descrierea jobului Principalele responsabilitati:Intocmirea documentelor de personal ( contracte de munca, fise de post, acte aditionale, decizii de incetare / suspendare, cercetari disciplinare, etc);Inregistrarea certificatelor medicale in programul de salarizare;Pregătirea documentației în vederea recuperării indemnizațiilor din concedii medicale;Gestionarea pontajelor, opereaza inregistrari specifice, verificarea acestora;Inregistreaza in programul de salarizare elementele specifice de calcul salarial ( deduceri, retineri, etc.);calcul drepturi salariale, intocmire state de plata , declaratiei 112, etc.;Pregateste adeverinte si alte docu
EUROBUSINESS TIPAR S.​R.​L.​

Event Ambassador - Marketing & HR Internship


Esti pasionat de Marketing si vrei sa fii in culisele celui mai mare eveniment de cariera din Romania? Atunci, te asteptam la Marketing Mastery Program - un program de practica si dezvoltare unde iti vei imbunatati abilitatile de comunicare si promovare si vei aduce o contributie semnificativa pentru urmatoarea editie a evenimentului Angajatori de TOP.Ce vei face tu? Ne vei ajuta in promovarea evenimentului Angajatori de TOP; Vei implementa activitati de Marketing si HR; Vei lucra indeaproape cu echipa Catalyst Solutions;Ce tip de persoane cautam? Energice; Punctuale; Proactive; Comunicative; Perseverente; Orientate catre rezultate;Beneficii: 🚀 Dezvoltare Personala: Iti vei dezvolta abilitati precum comunicarea, rezolvarea de probleme si gestionarea timpului si vei descoperi ce inseamna procesul din spatele unui eveniment de succes🚀 Traininguri si sesiuni pentru dezvoltarea ta: Iti vom oferi coaching in zona de contactare, negociere si comunicare si vei primi constant din partea noas
Catalyst Solutions

Specialist Resurse Umane


Candidatul ideal Locație: Sindrilita, AfumatiEști o persoană proactivă, diplomată și cu excelente abilități de comunicare? Ești gata să îți aduci contribuția într-un mediu dinamic și să te implici în activități variate în domeniul resurselor umane? Dacă răspunsul tău este "da", atunci te invităm să aplici pentru poziția noastră de Specialist Resurse Umane!Experiența și competențele de care veți avea nevoie Cursuri de specializare în resurse umane; Minim 1 an de experiență în radministrare de personal și/sau recrutare; Cunoștințe solide de operare a calculatorului, inclusiv MS Office și Outlook; Cunoștințe de limba engleză la nivel mediu; Cunoștințe de operare Charisma constituie un avantaj.Descrierea jobului Care vor fi provocările tale?Administrare de personal: Faci legătura între furnizorul de servicii de personal și angajați; Gestionezi solicitările angajaților, oferind soluții și suport pentru rezolvarea acestora; Întocmești contracte de muncă, fișe de post, acte adiționale, decizi
AGROCONCEPT IMPEX SRL

Media netă estimată pe baza celor 1516 de salarii introduse în Salario: 4462 RON/Luna

HR analyst with French


Scurta descriere a companiei Michelin, a leader in the field of tires, is dedicated to sustainably enriching of the mobility of goods and people through the production, distribution and marketing of tires for each type of vehicle. It also offers innovative business support services, digital mobility services and publishes travel, hotel and restaurant guides, maps and atlases. Michelin has over 4500 employees in Romania: 3 factories (2 in Zalău and 1 in Florești - Prahova), as well as a commercial network, and a center for shared services, in Bucharest. The office in Bucharest also hosts the coordination center for the Central Europe region.In 2020-2022, Michelin Romania obtained the Top Employers certification, from the renowned Top Employers Institute, for its Human Resources processes and policies, created for the benefit of its employees.LET’S INSPIRE MOTION FOR LIFEWhere do success and ideas come from? We strongly believe they come from collective intelligence.Our talents, people a
Michelin Romania

HR Support with French


Scurta descriere a companiei Michelin, a leader in the field of tires, is dedicated to sustainably enriching of the mobility of goods and people through the production, distribution and marketing of tires for each type of vehicle. It also offers innovative business support services, digital mobility services and publishes travel, hotel and restaurant guides, maps and atlases. Michelin has over 4500 employees in Romania: 3 factories (2 in Zalău and 1 in Florești - Prahova), as well as a commercial network, and a center for shared services, in Bucharest. The office in Bucharest also hosts the coordination center for the Central Europe region.In 2020-2022, Michelin Romania obtained the Top Employers certification, from the renowned Top Employers Institute, for its Human Resources processes and policies, created for the benefit of its employees.LET’S INSPIRE MOTION FOR LIFEWhere do success and ideas come from? We strongly believe they come from collective intelligence.Our talents, people a
Michelin Romania

HR Recruitment Assistant with French


This role is based in the Michelin Corporate Business Services in Bucharest, where more than 800 colleagues deliver excellence in Purchasing, Finance, Logistics, Order to Cash, Personnel and Service Management. What we’re looking for: Bachelor’s Degree; Fluency in English and French (at least B2 level); Recruitment and administrative experience would be a plus; Communication skills; Strong organizational skills; Time management abilities.The Recruitment Assistant will:Working together with local recruitment team (from France), supporting the following activities: Schedule First and Second rounds of interviews with candidates; Manage the exchanges with all the participants in the recruitment panel (recruiters, hiring managers, HR BPs and others). Manage the candidate expenses reimbursements related to travel for recruitment purposes;Manage the employment contract preparation and the hiring process within Workday: Prepare the contract for all types of collaboration (CDD, CDI, blue and wh
Michelin Romania

Inspector Resurse Umane


Candidatul ideal Compania GEALAN Romania , producator de profile PVC cu sediul in Bucuresti, angajeaza HR Admin intern, cu cel putin 1-2 ani experienta in domeniu, pentru sediul nostru din sector 6Te potrivesti acestui rol daca:CERINȚE:Experienta de cel putin 1 an in domeniul administrarii de personal;Ai experienta de lucru in REVISAL; (experienta in salarizare reprezinta avantaj);Ai cunostinte solide de legislatie;Orientare către oameni, atenție la detalii;Capacitatea de a transmite informații cu acuratețe, clare și precise;Cunoașterea limbii engleze la nivel conversational;Descrierea jobului CE VEI FACE ÎN ECHIPA GEALAN?Vei intocmi contracte, acte aditionale, decizii si alte documente pentru angajare, modificare sau incetare contract individual de muncaVei opera in REVISAL miscarile de personal, cu respectarea intocmai a termenelor legaleCE ÎȚI OFERIM?Mediu de lucru modern si dinamic, contract de muncă pe perioadă nedeterminată, cu program de 8 ore (Luni - Joi 07:30- 16:30, Vineri 07
GEALAN ROMANIA SRL

Media netă estimată pe baza celor 538 de salarii introduse în Salario: 3900 RON/Luna

Inspector Resurse Umane Jilava


Candidatul ideal Atestat inspector resurse umane (OBLIGATORIU)Experienta in domeniul administrarii de personal minim 3 ani;Cunostinte de legislatia muncii, administrarea resurselor umane, abilitati de planificare: capacitatea de a-si organiza eficient timpul de lucru, respectarea termenelor limita;Experienta de lucru cu un numar de minim 250 de salariati,( constituie avantaj)Cunostinte MS Office (Word, Excel, Power Point)Cunostinte bugetare-contituie avantajAbilitati foarte bune de comunicare si relationare cu oamenii;Abilitati de lucru in echipa, atitudine proactiva;Descrierea jobului Administreaza si gestioneaza activitatea de Resurse Umane (intocmire / actualizare dosare de personal);Intocmeste si inregistreaza contractelor de munca, modificarile aferente contractelor de munca in baza de date si transmiterea Revisal-ului in termenele legale in vigoare;Centralizare orelor de munca (ore lucrate / concedii /absente etc), alocarea lor pe centre de cost.Intocmeste documentele necesare in
E.​M.​ PRIME CONSTRUCT SRL

Inspector Resurse Umane Popesti Leordeni


Cautam Inspector Resurse Umane, licentiat si cu experienta.Caracteristici Domeniu activitate: Alte domenii Tip colaborare: Perioada nedeterminata Locatie job: locatie fixa Pot aplica studenti: daFoto Trimite CV Aplicare CV Pentru a putea incarca si trimite CV-ul trebuie sa te autentifici! Trimite CV

Contabil Gestiune,​ Resurse Umane


Companie in domeniul constructiilor si amenajarilor interioare angajeaza contabil permanent. Cerinte: - Contabilizarea documentelor predate de catre clienti si emise de catre companie: intrari, iesiri, banca, casa, reconciliere solduri; - Depunere declaratii financiare, Bilant, Balanta, Revisal; - Asigura conformitatea documentelor, gestiune, resurse umare; - Registru de casa; - Cunostinte privind legislatia financiar-contabila; - Contabilitate financiara si de gestiune; - Experienta relevanta pe un post similar in domeniul contabilitatii generale si de gestiune; - Abilitati de coordonare, planificare si organizare; - Capacitatea de a prelucra informatiile, de a le interpreta si de a le verifica; - Capacitate de organizare a timpului de lucru; - Cunostinte resurse umane; - Motivat, responsabil si punctual; - Cazier judiciar curat; - Salariul se discuta la interviu. Ce îți oferim: - Loc de munca stabil; - Contract de muncă pe perioadă nedeterminată; - Salariu atractiv, individualizat, î
Silvmed Projects
Vezi alte joburi relevante

Specialist Ssm Si Su Freshful


Candidatul ideal Stii ca te potrivesti daca bifezi Studii superioare absolvite Experienta minim necesara in domeniu - 2 ani Cunostinte bune ale legislatiei in domeniul SSM si in domeniul legislatiei SU Curs in domeniul SSM Absolvirea unui curs postuniversitar in domeniul SSM Limba engleza - nivel mediu Competente MSOffice – Word, Excel, PowerPoint - nivel mediu Abilitati foarte bune de organizare, planificare, prezentare si prioritizare Capacitate de focalizare pe detalii, atentie concentrata si distributiva Capacitate de identificare si rezolvare de probleme, promptitudine in oferirea raspunsurilor la intrebarile primite Abilitatea de a lucra cu oameni, de a se adapta diferitelor tipuri de persoane cu care interactioneaza Diplomatie, capacitate de a lucra in echipa dar si independentDescrierea jobului Ce rol te asteapta in echipa eMAG? Monitorizeaza in permanenta modificarile legislative SSM/SU Asigura suportul pentru functionarea activitatilor de SSM si SU in organizatie, in conformi
EMAG

Antrenoare /​ Antrenor Personal Xbody - Fitness Trainer


Candidatul ideal • Trebuie sa fie o persoana sociabila, energica, cu experienta obligatorie in domeniul fitness;• Absolvent de ACADEMIE/UNIVERSITATE de Sport sau CURS de PERSONAL TRAINER acreditat de Ministerul Muncii;• Sa aiba un corp frumos lucrat;• Sa aiba noţiuni de bază privind igiena activităţilor sportive;• Sa aiba noţiuni privind regimul de viaţă sănătos în general şi noţiuni de alimentaţie raţională;• Programe de întreţinere şi menţinere a capacităţii fizice şi psihice.Descrierea jobului • Initierea clientilor si urmarirea lor in executarea corecta a exercitiilor;• Planificarea programelor de antrenament;• Mentinerea motivatiei clientilor;• Construirea planurilor alimentare pentru clienti.Tehnologia EMS(stimulare eletrica musculara) reprezinta contractia musculaturii cu ajutorul impulsurilor electrice. Aparatul EMS, transmite un impuls vestelor prin care contracta muschii, apoi emite vibratii relaxante. Aceasta tehnica este utilizata de peste 50 de ani cu efecte benefice si es
PURESHAPES SRL

Responsabil Ssm Si Mediu


Candidatul ideal Cunostinte legislative privind protectia mediuluiCunostinte legislative privind produsele si serviciile realizate de organizatieCunostinte legislative privind sanatatea si securitatea munciiCunostinte bune de utilizare MS OfficeCunostinte limba engleza, italiana (reprezinta avantaj)Abilitati de comunicareAbilitati de coordonareCapacitate de analiza si sintezaAbilitati de instruireCapacitatea de organizare si control diplomat, fără prejudecăţi, etic, cu spirit de observaţie şi de percepţie, flexibil, tenace, siguranta de sineDescrierea jobului Responsabilitati operative privind conformarea legislativa de mediuParticipa la elaborarea de proceduri/instructiuni specifice de mediu;Este la curent cu modificarile legislative si propune masurile/modul in care trebuie implementate in companie in vederea conformarii;Colecteaza si prelucreaza informatiile privind aspectele de mediu si intocmeste situatiile specifice;Monitorizeaza factorii de mediu (apa,aer,sol) conform dispozitii
ROTOLITO ROMANIA S.​A.​

Specialist Ssm-su Si Psi


Candidatul ideal Absolvirea cu diplomă a cursului în domeniul securitătii si sănătatii în muncă - minim 80 de ore (obligatoriu)Absolvire cu diplomă a cursului de cadru tehnic cu atributii în domeniul protecției și stingerii incendiilor (obligatoriu)Cunostințe solide de legislația specifică de SSM-SU si PSIExperiență în SSM-SU și PSI - minim 2 ani.Cunostințe bune de operare PC (MS Office, PowerPoint)Capacitatea de coordonare si spirit organizatoric, atentia la detalii, initiativa, abilitatea de a muncii independent si in echipaAbilitati de comunicare si relationare la toate niveleleDiscernamant si capacitatea de rezolvare a problemelorPuterea de decizie si asumarea responsabilitatiiFlexibilitate, responsabilitate, integritate, corectitudine, rezistenta la efort si stresPermis de conducere:categoria B.Disponibilitate pentru deplasare la punctele de lucru pe teritoriul Romaniei.Descrierea jobului Administreaza si urmareste, respecta și implementeaza conform cerințelor legale și a celor sp
PET PRODUCT SRL

Hr Specialist


Candidatul ideal At least 1 year of experience in HR matters.Excellent verbal and written communication skills.Excellent organizational skills and attention to detail.Strong analytical and problem-solving skills.Ability to prioritize tasks.Ability to act with integrity, professionalism, and confidentiality.Proficient with Microsoft Office Suite.Proficiency with or the ability to quickly learn the organizations HRIS and talent management systems.Independently recruited for various levels of positions.Has a university degree - preferred majors in business or social sciences (human resource management, psychology, sociology, etc.).Knows English at a level that allows easy business communication.Descrierea jobului For our Distribution Center in Bolintin-Deal, Giurgiu CountyWE ARE LOOKING FOR A HR SPECIALIST WITH SKILLS OF:Collaborates with departmental managers to understand skills and competencies required for openings or according to business needs,Searching for best channels and sources
LPP LOGISTICS ROMANIA S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 174 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Inspector Resurse Umane – Branesti,​ Ilfov


Candidatul ideal - absolvent al unei unitati de invatamant superior cu profil juridic, economic sau administrativ- certificat de calificare ca Inspector resurse umane eliberat de o unitate acreditata, obligatoriu- cunostinte temeinice de legislatia muncii- experienta in domeniu, minim 1 an- persoana organizata si atenta la detalii, cu capacitate de sinteza, implicata, cu orientare spre rezultate- abilitati de comunicare, sociabil- capacitate de a lucra cu informatii confidentiale capacitate de planificare, gestionarea unor sarcini multiple in acelasi timpDescrierea jobului Responsabilitatile postului :- asigura respectarea legislatiei muncii si a politicilor interne in ceea ce priveste angajarea,dezvoltarea si gestionarea personalului- intocmeste contractele individuale de munca, actele aditionale, precum si documentele privind incetarea contractelor- gestioneaza dosarele de personal, completarea acestora cu actele prevazute de legislatie pentru fiecare angajat- tine evidenta concediil
SC MICROFRUITS SA

Hr Specialist


Candidatul ideal Suntem un IMM romanesc, axat pe activitatea de productie, care se dezvolta si extinde continuu, fiind in esalonul fruntas al domeniului nostru de activitate in Romania. Asa ca avem nevoie de ajutor, (recompensat pe masura, desigur 😊) pentru a face lucrurile sa se intample.Ca sa facem treaba buna impreuna, cu satisfactii de ambele parti, credem ca noul membru al echipei noastre HR ar fi ideal sa aiba: Studii superioare (de preferinta Psihologie / Sociologie); Minim 3 ani experiență pe o pozitie similară (administrare de personal / salarizare in domenii tehnice / industriale reprezinta un avantaj); Cunostinte de legislatia muncii ; Empatie, interes si pasiune pentru natura umana si dezvoltarea organizationala; Curiozitate si disponibilitate de a invata si a se dezvolta continuu profesional ; Excelente abilitati de comunicare, dar si organizatorice.Descrierea jobului Daca se simte bine in mijlocul oamenilor, noul coleg / colega, ar avea de facut: Gestionarea (intocmirea,
GLOBAL MAT INSTALL S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 181 de salarii introduse în Salario: 4800 RON/Luna

Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.