Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

92 Locuri de Munca Manager Resurse Umane in Bucuresti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

92 Locuri de Munca Manager Resurse Umane in Bucuresti

Cauta printr-o varietate mare de joburi Manager Resurse Umane in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Manager Resurse Umane in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

HR Specialist


Companie verificată
Aplica rapid
Do you like to work with administrative processes in human resource department within an international environment, at high standards? We are “GDELS”, a Europe based business unit of General Dynamics Corporation, with products range from wheeled armored and tracked combat vehicles to amphibious bridges and ferry systems, with people all around the world relying on these systems and services, and we welcome you as HR Specialist, located in Bucharest! To perform daily tasks, it is important that:* you are able to finalize your tasks, work with details and follow the standards and legislation* you take feedback into account and work independently or with other people in order to get the results* you own a Bachelor Degree in HR, Law, Business administration/economics, or equivalent* you know English Level B2 to C1; German language skills would be an advantage* you work with SAP (HR module, SuccessFactors) and MS Office (Level 3 Advanced Computing and Applications) There is a great advantag
HR Design Consulting

Media netă estimată pe baza celor 85 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Hr - Specialist Resurse Umane


Candidatul ideal HR - specialist resurse umane Peste 5 ani de experiență în Resurse umane / PsihologieCandidatul Ideal:- Experiență anterioara administrare personal, minim 5 ani;- Absolvent/a studii superioare;- Cunoștințe avansate de legislația muncii;- Cunoștințe MS Office (in special Excel si Word) la nivel mediu-avansat;- Persoana responsabila, dinamica, orientata spre îndeplinirea obiectivelor complet, corect si la termenele stabilite;- Atitudine profesionala, integritate, capacitate de organizare si planificare;- Competente de comunicare si relaționare;Descrierea jobului - NU se ocupa de salarizare si de interviuri de personal- Fluctuatia de personal la nivel de saptamana este de 3-5 persoane- Intocmeste contractele de munca, deciziile si actele adiționale privind relațiile de munca ale salariaților;- Pregăteste şi arhiveaza acte legate de contractul de muncă al angajaților, intocmeste fise de post, modificări salariale, rapoarte disciplinare, concedii medicale si alte documente
OK CREDO CONS SRL

Hr - Specialist Resurse Umane


Candidatul ideal HR - specialist resurse umane Peste 5 ani de experiență în Resurse umane / PsihologieCandidatul Ideal- Experiență anterioara administrare personal, minim 5 ani;- Absolvent/a studii superioare;- Cunoștințe avansate de legislația muncii;- Cunoștințe MS Office (in special Excel si Word) la nivel mediu-avansat;- Persoana responsabila, dinamica, orientata spre îndeplinirea obiectivelor complet, corect si la termenele stabilite;- Atitudine profesionala, integritate, capacitate de organizare si planificare;- Competente de comunicare si relaționare;Descrierea jobului - NU se ocupa de salarizare si de interviuri de personal- Fluctuatia de personal la nivel de saptamana este de 3-5 persoane- Intocmeste contractele de munca, deciziile si actele adiționale privind relațiile de munca ale salariaților;- Pregăteste şi arhiveaza acte legate de contractul de muncă al angajaților, intocmeste fise de post, modificări salariale, rapoarte disciplinare, concedii medicale si alte documente s
OK GUARD SRL

Specialist Resurse Umane


Candidatul ideal Cautam un Specialist Resurse Umane talentat, atent la detalii si cu planuri mari!Esti dinamic/a, competitiv/a si pasionat/a de domeniul HR?Daca deja te-am facut curios/ curioasa atunci te invitam sa afli ceea ce ne dorim de la viitorul nostru coleg/a:Candidatul IdealPersoană comunicativă, organizată, proactivă, atentă la detalii și orientatată spre rezolvarea problemelor.Experienta de cel putin un an in domeniul Resurse Umane;Studii superioare finalizate (in domeniul resurselor umane reprezinta un avantaj);Cursuri de specialitate: inspector resurse umane, legislația muncii (constituie avantaj);Abilități excelente de utilizare PC (pachet Office);Bună cunoaștere și înțelegere a proceselor legate de resurse umane;Cunoștințe de limbă engleză nivel mediu;Foarte bune abilități de comunicare.Descrierea jobului Descrierea jobului:Recrutarea si selecția necesarului de personal conform necesitaților Companie;Pregătirea si coordonarea întregului proces de recrutare si selecție; R
TOP PERFORMANCE MANAGEMENT S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 1498 de salarii introduse în Salario: 4494 RON/Luna

Specialist Resurse Umane /​ Hr Admin


Candidatul ideal Suntem in cautarea unui profesionist in domeniul resurselor umane care sa intregeasca echipa noastra. Ne dorim alaturi o persoana pasionata, care sa aiba capacitatea de a indeplini atributiile mentionate in acest anunt. Oferim pachet salarial atractiv, beneficii motivante, un mediu de lucru placut si dinamic unde se pot acumula cunostinte si dobandi o bogata experientaAbsolvent de studii superioare;Curs de Inspector Resurse Umane;Experiență minimă în domeniul resurselor umane;Atitudine proactivă și capacitatea de a lua decizii;Capacitatea de a lucra atât individual, cât și în echipă;Cunoștințe bune de utilizare a pachetului MS Office (Word, Excel);Cunoștințe de operarea soft-urilor de specialitate, constituie avantaj cunoașterea soft-ului Colorful;Foarte bune abilități de comunicare și relaționare, organizatorice, de prioritizare a timpului și de analiză;Gestionarea procesului de recrutare și selecție pentru posturile alocate.Descrierea jobului Administrare personal:Ge
AMANET GOLD SERVICES S.​R.​L.​

Inspector Resurse Umane


Candidatul ideal Experienta minima de cel putin doi ani; Capacitatea de analiza si sinteza, atentie la detalii; Pastrarea confidentialitatii informatiilor la care are acces; Cunostinte de limba engleza; Operare program WizSalary; Absolvent studii superioare; Cursuri Inspector R.U.Descrierea jobului Recrutare personal; Verifica valabilitatea actelor prezentate de angajati in vederea inscrierii in registrul de evidenta al salariatilor - Revisal; Asigura intocmirea contractelor individuale de munca, precum gestionarea si arhivarea acestora; Transmite şi operarează modificările în “REVISAL” în termen legal; Calculeaza drepturile salariale conform pontajelor, contractelor de munca, politicii firmei si legislatiei in vigoare; Menţine relaţia cu Casa de Sănătate in vederea depunerii concediilor medicale si recuperarii sumelor din FNUASS; Transmite lunar catre contabilitate, actele doveditoare de plată a salariilor şi toate celelalte acte necesare, in vederea depunerii D112 conform legislaţiei
SMITH SMITH SRL

Media netă estimată pe baza celor 293 de salarii introduse în Salario: 3900 RON/Luna

Specialist Resurse Umane


Candidatul ideal -Minim 2 ani experienta intr-un departament de resurse umane;-Studii superioare finalizate (economice, resurse umane, psihologie, drept);-Atestat Inspector resurse umane;-Cunostinte solide de legislatie a muncii, salarizare;-Cunostinte avansate MS Office;-Limba engleza nivel mediu;-Cunoasterea soft-ului Saga reprezinta avantaj;-Flexibilitate si adaptabilitate;-Foarte bune abilitati de comunicare si relationare;-Persoana organizata, responsabila si obisnuita sa lucreze cu dead-line-uri.Descrierea jobului Descrierea jobului-Intocmirea si administrarea dosarelor de personal;-Completarea si transmiterea Revisal-ului conform cerintelor si termenelor legale;-Gestionarea bazei de date a salariatilor (Revisal si Saga) operand la timp si in mod corect toate datele;-Redactarea si eliberarea de diferite tipuri de documente solicitate de salariati;-Pastrarea evidentei concediilor de odihna si a concediilor medicale;-Mentinerea legaturii cu serviciul extern de SSM, Medicina Muncii,
TUTYSPORT S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 1489 de salarii introduse în Salario: 4489 RON/Luna

Hr Specialist With German (new Team)


Candidatul ideal Professional experience preferably within HR area Very good German (min. B2 level) & at least good English Experience working in a GBS / Shared Services work environment is highly desirable PC Literate (MS Office and Workday user knowledge will be an asset) Attention to detail Ability to maintain absolute discretion and confidentiality Good, professional communication skills Workday system (nice to have)Descrierea jobului Start something great today. Go Goodyear!A unique opportunity to join our Goodyear Team at an exciting time of consolidating HR processes and building a new HR Operations team!Main Duties And Responsibilities Document administration in relation to employee life cycle events like contracts, addenda, exits and certificates Maintain personal files in line with legal requirements & accurately maintain employee master data in HR Systems HR project management (participating in HR knowledge transfer & process improvement projects) Support HRSSC and HRBPs on
GOODYEAR OPERATIONS ROMANIA S.​R.​L.​

Hr Manager


Candidatul ideal Candidatul ideal:- studii in domeniile: psihologie / resurse umane / sociologie;- pasiune si rabdare in lucrul cu oamenii;- aptitudini de organizare si planificare;- bune abilitati de comunicare;- cunostinte legislatia muncii;- cunoasterea de tehnici de intervievare;- atitudine pozitiva, corectitudine, seriozitate; Descrierea jobului Responsabilitati:- identificarea si recrutarea omului potrivit la locul potrivit in organigrama noastra- formularea anunturilor de recrutare si postarea lor pe site-urile de recrutare;- realizarea screening-ului CV-urilor candidatilor, in conformitate cu cerintele postului;- recrutarea de personal pentru angajarea pe diferite posturi in cadrul companiei;- propunerea de programe si premii pentru motivarea si recompensarea angajatilor;- evidenta tuturor salariatilor din companie, a angajarilor, a incetarii contractelor individuale de munca, eliberare de adeverinte;- evidenta concediilor de odihna, concediilor medicale, invoirilor, absentelor
Confidenţial

Media netă estimată pe baza celor 789 de salarii introduse în Salario: 7325 RON/Luna

Team Leader Payroll&hr Admin


Candidatul ideal Căutăm pe cineva cu 5-10 ani de experiență în gestionarea activităților de administrare personal și salarizare, pasionat de domeniu și dornic de dezvoltare continuă.Foarte bun cunoscător al metricilor și indicatorilor în aria de HR și a metodelor de măsurare.Abilități de leadership, bun planificator și organizator pentru el și pentru echipă, capabil să facă față mai multor priorități și să acopere cât mai multe domenii ale rolului (administrare, salarizare, relații de muncă).Capabil de comunicare cu impact și de a dezvolta relații de colaborare cu ceilalți, orientat către oameni și soluții.Gândire în perspectivă, dorință de învățare și îmbunătățire continuă pentru sine și cu inițiative în eficientizarea proceselor de administrare și salarizare utilizând instrumente și tehnologii moderne.Sunt necesare cunoștințe solide de salarizare și legislaţia muncii, la curent cu bunele practici și metode de măsurare în domeniu, experiență de lucru cu aplicații/software de resurse u
DIRECT CLIENT SERVICES SRL

Manager Agentie Hr


Candidatul ideal Manager Agentie HRCe ne dorim de la tine?Experiență anterioară demonstrată în domeniul leasingului de personal și a recrutării ’blue collar’Abilități excelente de comunicare și negociere, cu capacitatea de a stabili și menține relații eficiente cu clienții, candidații și colegii de echipă;Descrierea jobului Manager Agentie HRCe vei face:Supervizarea și coordonarea activităților zilnice ale agenției;Planificarea și monitorizarea procesului de recrutare și selecție;Dezvoltarea și implementarea strategiilor eficiente de recrutare;Supervizarea procesului de selecție, inclusiv interviuri și evaluări;Menținerea relațiilor cu clienții existenți și dezvoltarea de noi parteneriate;Supervizarea, gestionarea și dezvoltarea echipei de recrutare, inclusiv evaluarea performanței și dezvoltarea profesională a membrilor echipei;
SKILLD BY EJOBS

Junior Hr Generalist


Candidatul ideal As a Junior HR Generalist you will play a key role in our team focused on growing the organization, and improving the work environment & HR support to all our crew. This role includes a blend of administrative, operational and strategical HR responsibilities with focus on People Support in a multi-cultural organization. Your Profile ∙ University degree preferably with focus on Human Resources or similar ∙ Min. 1 year of work experience in HR is mandatory, preferably in high paced and creative companies ∙ A genuine desire to help and support others ∙ Flexible and comfortable in a changing environment ∙ Previous BPO / contact center experience is an advantage ∙ SAP HR experience is an advantage ∙ Business fluent in English mandatory Descrierea jobului Main Responsibilities ∙ Managing administration of on-boarding / off-boarding processes ∙ Preparation and update of employment contracts and employee requests ∙ Ensuring HR data accuracy and up to date maintenance ∙ Coverag
IGT SERVICES AND TECHNOLOGIES S.​R.​L.​

Hr Business Partner Romania


Candidatul ideal Want to build a stronger, more sustainable future and cultivate your career? Join Cargill's global team of 160,000 employees who use new technologies, dynamic insights and over 157 years of experience to connect farmers with markets, customers with ingredients, and people and animals with the food they need to thrive.Job Purpose and ImpactThe Human Resources Business Partner will execute and deliver moderately complex people processes focused on people and culture strategy, implementation of solutions to improve performance and engagement, workforce plans, learning programs and talent activities. In this role, you will provide support to key stakeholders and analyze metrics for our animal nutrition plants in Craiova and Sibiu, our silos and laboratories as well as for our Bucharest Office Team totaling to a team of 270 Cargill Romania employees.QualificationsMinimum Qualifications Bachelor’s degree in a related field or equivalent experience Minimum of two years of
CARGILL AGRICULTURA SRL

My Hr Advisor With Polish – Junior Role


Candidatul ideal Requirements: •Fluency in English and Polish. •Attention to detail & high level of prioritization skills. •Can Do attitude with focus on solving problems. •Team player that can build long lasting positive relations with direct team, colleagues & stakeholders. •Willingness to learn new things and Ready to Grow.Descrierea jobului Key Responsibilities: •Provide general information to target audience on policies and procedures, and answer questions based on FAQs; ensure all requests are fully understood by answering inbound calls/email/chat. •Work within the SLA and keep the customer informed of expected completion date, including when the item is escalated for action. •Liaise with other support teams to solve more complex queries or work on requests. •Maintain an up-to-date knowledge of Payroll and HR processes and regulations. •Record and track cases in the case management system, assign severity and follow through to ensure each case is resolved and SLAs can be measured
MONDELEZ

Junior Hr Consultant


Candidatul ideal Căutăm un Junior HR Consultant cu pasiune pentru oameni și pentru domeniul resurselor umane care își dorește să învețe despre recrutare, employer branding, dar și cum să construiești o cultură de organizație faină.Cum ești tu? Chiar dacă nu ai experiență în HR, ești atras(ă) de lucrul cu oamenii, psihologie și dezvoltare personală (iar dacă ai experiență în HR, cu atât mai bine); Ești creativ(ă), ai abilități de copywriting și îți place să meșteșugești cuvintele pentru a transmite mesaje cu sens și impact; Vrei să afli cine sunt Laslo Bock, Steve Boes, Laurie Ruettimann și să le testezi ideile; Ești disciplinat(ă) și foarte organizat(ă). Nu-ți stă în fire să lași lucrurile neterminate sau să procrastinezi taskurile mai dificile; Ești atent(ă) la nevoile celor din jur și te gândești mereu cum poți să îi ajuți;Descrierea jobului Ce vei face? Vei ajuta Bookster să crească, recrutând întotdeauna #oamenifainișiisteți; Vei crea conținut pentru promovoarea joburilor Bookster
BOOKSTER EXPERIENCE SRL

Hr Job Opportunities With English


Candidatul ideal Your career is about what you want to be and who you want to be. It’s about bringing your skills, curiosity, and best true self to your work.Here, you’ll match your ingenuity with the latest technology to make incredible things.In an era where people are critical to success, join a team that prioritizes human ingenuity and fosters a workforce where technology elevates people (not the other way around), freeing them up for more creative thinking and exciting work.As we are recruiting for multiple projects, depending on the role you may work from Monday to Friday, 9:00-18:00, 10:00-19:00 in a hybrid setup or full from the office.Skills that make your work successful: Good communication, written and oral, proficient in English ( B2-C1); Experience in the HR field, Customer Service, or any other area; Good Client handling skills; Problem-solving and analysis skills, well organized and attentive to details; Proactive, positive attitude and approach; Accepts responsibility a
ACCENTURE SERVICES SRL

Hr Payroll & Admin Specialist @flip.​ro


Candidatul ideal Daca ai ajuns la acest anunt avem o pasiune comuna. Ne plac oamenii pasionati, vino sa lucram impreuna si sa dam un nou inteles cuvantului SMART.Flip este primul marketplace din Romania ce schimba modul in care vindem & cumparam electronice reconditionate.Avem obiective extrem de mari si stim ca pot fi atinse doar cu ajutorul unei echipe de “A+ players”: oameni priceputi in domeniul lor, curiosi, ambitiosi peste masura si dornici de provocari, dar si de a contribui la imbunatatirea obiceiurilor de consum a milioane de oameni din Europa!Suntem o echipa dinamica (cu 230 de colegi), ambitioasa, orientata spre rezultate si dornica sa extinda Flip in toata Europa.Daca esti priceput in domeniul tau si dornic de provocari nebune si de a contribui la cresterea unui marketplace international, te asteptam in echipa noastra!Te vrem in echipa noastra pentru ca: Ai studii superioare; Ai minimum 3 ani experiență pe un rol similar; Esti o persoana constiinciosa si responsabila; Ai ab
EMAG

Specialist Resurse Umane Si Salarizare


Candidatul ideal - Minim 3 ani experienta in departamentul Resurse umane- O foarte buna cunoastere a legislatiei muncii si a celei fiscale- Studii superioare- Utilizare internet- Cunostinte avansate EXCEL- Calificarea ca expert legislatia muncii reprezinta avantajDescrierea jobului Salarizare:- verificarea pontajelor;- întocmirea statelor de salarii, inclusiv fluturaşii de salariu pentru angajaţi, in program specializat;- evidenta si calculare concedii de odihna si concedii medicale, in program specializat;- intocmirea declaratiilor lunare a diverselor cotizatii si impozite aplicate salariilor conform legii, cu respectarea - -- termenelor de transmitere/depunere a lor;- intocmirea ordinelor de plata a impozitelor si contributiilor salariale.Evidenta personal- intocmire si inregistrare acte angajare, operari de modificari de salarii, functii sau alte articole din contract individual de munca;- intocmire acte aditionale cu privire la diverse modificari intervenite in contractul individua
CONDEC CONSULTING SRL

Hr Specialist


Candidatul ideal Studii superioare finalizate Certificarea de absolvire a unui curs acreditat de “Inspector resurse umane” (sau in curs de obtinere) Minim 5 ani experienta in domeniul administrarii de personal (nice to have) Cunostinte avansate de utilizare a aplicatiilor Microsoft Office (word, excel) Cunostinte foarte bune ale legislatiei muncii in vigoare Cunostinte de limba englezaDescrierea jobului Intocmirea si administrarea dosarelor de personal ale angajatilor in conformitate cu procedurile de lucru: Contracte de munca Fise de post Documente specifice securitatii muncii Acte aditionale Documente pentru suspendari Documente de incetare Adeverinte Arhivare Depunerea Revisal conform termenelor legale Gestionarea procesului de medicina muncii Inregistrarea si actualizarea permanenta in programul de calcul salarial a modificarilor contractuale Colectarea si verificarea formularelor de concedii medicale pentru centrele de cost alocate Colectarea si verificarea documentelor justificat
ACCACE SRL

Media netă estimată pe baza celor 101 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Asistent Resurse Umane


Candidatul ideal Echipa de Resurse Umane a grupului de companii Deja Vu, cauta un nou coleg/a.Dacă esti o persoană proactivă și motivată, care dorește să isi dezvolte cariera în domeniul resurselor umane, te încurajăm să aplici pentru postul de Asistent HR Admin . Aceasta poziție iti va oferi o experiență valoroasă și oportunitatea de a avea un impact semnificativ asupra organizației noastre.Candidatul ideal:Studii superioare în curs sau finalizate, domeniul socio - uman sau cursuri de resurse umane;Bune cunoștințe de operare PC, Excel;Experienta minima 1 an in domeniul resurselor umane.Cunostinte program Saga/Nexus, reprezinta un avantajFoarte bune abilități de comunicare;Organizare, rigurozitate;Capacitate de a lucra în echipă;Conștiinciozitate, acuratețe și atenție în îndeplinirea sarcinilor;Discreție; Descrierea jobului Responsabilitati:Preluarea si inregistrarea cererilor de eliberare adeverinte preluate de la fosti si actuali angajati;Consultarea informatiilor existente in arhiva
SC DEJA VU INTERNATIONAL SRL

Media netă estimată pe baza celor 198 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 92 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.