Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

80 Locuri de Munca in Mangalia - Joburi in Mangalia

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

80 Locuri de Munca in Mangalia - Joburi in Mangalia

Cauta printr-o varietate mare de joburi in Mangalia si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Candidatul ideal Ce competențe îți sunt necesare pentru a avea succes în acest rol? Studii superioare finalizate (Economie, Inginerie economică sau similar) Cunoștinţe de contabilitate a costurilor și de legislație fiscală Experiență - minim 3 ani într-o poziție similară Limba engleză- nivel conversațional Competență în MS-Office (Excel, Word), SAPDescrierea jobului Care va fi rolul tău în cadrul Diviziei de Construcții Civile? Participarea la închiderea operativă lunară și anuală a situației economico- finaciare a șantierului Elaborarea rapoartelor solicitate de managerul direct și de conducerea companiei (planificarea fluxului de numerar, rapoarte lunare de progres financiar, etc.) Pregătirea și actualizarea bugetului proiectului Realizarea transferurilor între diferite centre de cost Urmărirea și verificarea facturilor trimise de subantreprenori, furnizori și întocmirea facturilor de către client Monitorizarea creanțelor, plăților și a garanțiilor Participarea împreună cu colegii di
Porr Construct
Candidatul ideal vanzare haine in complex de hotelDescrierea jobului vanzare haine in complex de hotel
MELISSA STAR EXPO
Candidatul ideal GestionarComunicativ/aEste dornic/a sa invete lucruri noiAre o atentie sporita la detalii si este orientat/a catre rezultateEste determinat si motivat constant sa aduca imbunatatiri si sa se adapteze usor oricarei situatiiGandeste pe termen lung si isi doreste sa se dezvolte alaturi dе compania noastra.-Cunoasterea limbii engleze- reprezinta un avantaj;- Persoana dornica sa invete, motivata, atenta la detalii , determinata, cu spirit de echipa.- Foarte bune abilitati de comunicare-Orientare catre client- Atitudine pozitiva-Atentie la detalii-Spirit de echipaDescrierea jobului Gestionar- preluarea marfurilor care se aprovizionează, verificarea cantităţilor indicate în documentele care le însotesc şi controlarea (cât este posibil) calitatii acestora;- pregatirea si ambalarea comenzilor pentru livrare- depozitarea in conditii optime a marfurilor;- verificarea marfurilor la iesirea catre clienti;- evidenta stocului de produse si accesorii- aranjarea marfurilor in rafturi-
UNIVERSAL GRUP
Candidatul ideal - Persoana activa, organizata, corecta, cu spirit practic;- Bune abilitati de comunicare si relationare;- Aspect fizic placut;- Cu sau fara experienta in domeniu;Descrierea jobului ​- Supravegherea permanenta a modului de desfasurare a acitivitatii in sala de joc;- Ofera clientilor informatii referitoare la modul de functionare al aparatelor de joc, posibilitatile de castig, evenimentele organizate;- Servirea clientilor cu produse din protocol;- Intocmirea incasarilor zilnice si predarea gestiunii;Beneficii:- Pachet salarial competitiv si bonuri de masa;- Asigurare privata de sanatate;- Program de lucru in ture zi/noapte;- Echipa tanara si dinamica.
MAGIC H & RO
Candidatul ideal CERINTE:Studii superioare in domeniul constructiilor si instalatiilor.Cunostinte in domeniul management-ului de proiect.Experienta pe pozitie similara minim 1 an.Experienta in executia si managementul lucrarilor de constructii si instalatii, reprezinta un avantaj.Cunostinte de operare PC : MS Office, ACAD, etc..Limbi straine : engleza –mediu.Permis de conducere categoria B.Responsabil, Ordonat, Muncitor, Orientat catre solutii.Excelente abilitati de comunicare. Buna întelegere a sistemelor de constructie. Cunoasterea problemelor juridice si a standardelor de siguranta este esentiala.Descrierea jobului RESPONSABILITATI:Supraveghează realizarea construcției de la inceput până la finalizarea ei (preluare teren si finalizare constructie).Coordoneaza si supervizeaza realizarea serviciilor / operatiunilor de proiectare, obtinere autorizatie de construire, executie, receptie a lucrarilor.Sustine proiectele in fata autoritatilor competente. Se asigura ca documentatia din proie
EURO VIAL RESIDENCE
Candidatul ideal Cerinte:Absolvent Facultatea de Constructii.Diriginte de santier autorizat; Managementul executiei proiectelor.Experienta ca Diriginte de Santier minim 3 ani.Disponibilitate de a lucra full time.Disponibilitate de a fi prezent in santier, minim 50% din timp.Cunostinte de operare PC : MS Office, ACAD, etc..Limbi straine : engleza –mediu.Permis de conducere categoria B.Responsabil, Ordonat, Muncitor, Orientat catre solutii.Excelente abilitati de comunicare. Buna întelegere a sistemelor de constructie. Cunoasterea problemelor juridice si a standardelor de siguranta este esentiala.Descrierea jobului Responsabilitati:Studiază proiectul, detaliile de proiectare și documentația tehnică necesară pentru lucrările de construcție.Intocmeste graficele de executie si se asigura de respectarea acestora.Controleaza calitatea lucrarilor pentru asigurarea prevederilor din documentatiile tehnice.Menține legătura cu persoanele din cadrul firmei implicate in procesul de constructie, cu re
EURO VIAL RESIDENCE
Candidatul ideal Pe cine căutăm?Key Account Manager înseamnă că reprezinți imaginea și brand-ul companiei în fața clienților existenți și în relația cu viitorii noștri clienți de calibru. Obiectivul tău: clienții mari. Vei implementa planul de vânzări aferent zonei de care ești responsabil, vei dezvolta noi și importante relații de afaceri și le vei menține pe cele existente. Totodată, le vei oferi clienților consultanță pentru găsirea celor mai bune soluții..Pentru că viziunea noastră este ca 1 din 10 utilaje din Europa să fie furnizat de UTILBEN, avem nevoie de un adevărat lider. Rolul de Key Account Manager pe care ți-l oferim necesită experiență în vânzări consultative și în business development. Trebuie să fi vândut utilaje și servicii în domeniu și să ai experiență în generarea de relații de afaceri. Asta pentru că va trebui să identifici noi direcții de dezvoltare și vei promova produse și servicii inovative.Trebuie să ai o înțelegere profundă asupra pieței de utilaje noi de con
UTILBEN
Candidatul ideal Experiență minim 1 an pe o poziție similară - se consideră un avantaj;Cunoștințe operare calculator și pachet Office (Word, Excel) la nivel avansat;Cunoștințe limbă engleză - nivel mediu/ avansatSeriozitate, implicare și loialitate;Capacitate de organizare a timpului si a sarcinilor;Excelente abilități de comunicare, atenție distributivă;Cursurile de pregătire declarant vamal constituie un avantaj; Descrierea jobului Întocmește declarații vamale import, export şi tranzit;Respectă procedurile administrative și legile vamale în realizarea declarațiilor vamale;Oferă suport clienților, furnizând instrucțiuni ce privesc formalitățile vamale;Efectuează controlul documentelor în vederea verificării operațiunilor de comisionare vamală;Susține declarațiile vamale în față autorităților;Reprezinta compania în relațiile cu partenerii de afaceri în activitatea de comisionarea vamală.
ABC BROKER
Candidatul ideal - Persoana activa, organizata, corecta, cu spirit practic;- Bune abilitati de comunicare si relationare;- Aspect fizic placut;- Cu sau fara experienta in domeniu;- Corectitudine si responsabilitate;- Spirit de echipa si atitudine pozitiva;- Rapiditate in preluarea / onorarea comenzilor;- Orientare catre client;Descrierea jobului - Supravegherea permanenta a modului de desfasurare a acitivitatii in sala de joc;- Ofera clientilor informatii referitoare la modul de functionare al aparatelor de joc, posibilitatile de castig, evenimentele organizate;- Servirea clientilor cu produse din protocol;- Intocmirea incasarilor zilnice si predarea gestiunii;- Preluarea comenzilor de bautura intr-o maniera eficienta si profesionista;- Cunoasterea produselor si oferirea de informatii corecte si complete clientilor;- Acordarea atentiei cuvenite fiecarui client si asigurarea unor servicii ireprosabile clientilor;Beneficiile tale sunt alcatuite din:- pachet salarial competitiv- bonus de
GAME WORLD ROMANIA
Candidatul ideal - Esti inteligent, prietenos si harnic;- Esti corect, serios si ai o atitudine prietenoasa in relatiile cu oamenii;- sincer, dispus la colaborareDescrierea jobului Responsabilitati:a.Receptioneaza marfurile conform facturilor si sesizeaza in scris neregulile constatate.b. Pregateste marfurile pentru expedierea catre clientc. Aranjeaza produsele pe rafturi, fara deteriorarea acestora.d. Marcheaza cu preturi produsele din magazin , conform listei de preturi stabilite de superior.e. Confirma cantitativ comanda clientului pentru facturare.f. Verifica periodic stocurile din magazing. Cunoaste toate produsele si utilitatea acestora, fiind in stare sa informeze clientul despre toate produsele.h. Impacheteza produsele pe care le vinde clientilor.i. Manipuleaza marfa.j. Prezinta oferta firmei la potentialii clientik. Vinde produsele firmei atat la clientii existenti cat si la posibili noi clienti.l. Elibereaza tuturor clientilor bonuri de casa.m. Propune clientilor existenti no
OP SUMMER MARKET
Candidatul ideal Doresc sa angajez o persoana care sa vina in completarea serviciilor oferite prin intermedierea transporturilor de marfa generala (prelate), pentru a dezvolta bussiness-ul mai departe.- Persoana sociabila, cu experienta in domeniul transporturilor;- Are experienta in domeniu;- Detine un portofoliu de clienti / carausi.Descrierea jobului - Negocieaza tarifele si organizeaza transporturile cu subcontractori;- Urmareste tot procesul de lucru, de la preluarea comenzii de la client pana la incasarea banilor;- Lucreaza cu bursa, independent si are cunostinte Microsoft Office.Salariul este motivant, fiind format dintr-o parte fixa + procent din incasari sau doar un procent ridicat din incasari.Asta se negociaza dupa interviu.Pentru mai multe detalii, ne puteti contacta la numarul de telefon 0721896413.Site: www.blaxy-logistics.roFb: www.facebook.com/Blaxy-Logistics-106019618693021
BLAXY LOGISTICS
Candidatul ideal Ai dovedit că știi să-ți pui în valoare talentul și abilitatea de a vinde un produs și că poți obține rezultate remarcabile, că ai capacitatea de contura un plan și a aplica o strategie pentru a genera dezvoltare?Vino în echipa tânără și dinamică a companiei noastre și împreună cu noi îți vei continua progresul profesional și personal având ocazia sa lucrezi în parteneriat cu CAHM, cel mai important producător de cosmetice hoteliere din estul Europei.Alătură-te echipei noastre ca să fim împreună o poveste românească de succes!Compania noastră, marcată de un trend ascendent, planifică a doua etapă a dezvoltării, prin amplificarea prezenței în județul Constanța și expansiunea la nivel regional, în județele din proximitatea Mării Negre (Ialomița, Călărași, Brăila, Galați, Tulcea).În acest scop s-a demarat campania de recrutare a unui coleg/colege pentru postul de:AGENT REGIONAL DE VÂNZĂRI(DEZVOLTARE ȘI EXPANSIUNE DIVIZIA COSMETICE HOTELIERE)dedicat preponderent pe promova
OPTIMA STORE
Candidatul ideal Persoana disponibila pentru relocare pe perioada verii in statiunea Venus;Experienta in domeniu de minim 1 an;Spirit de echipa, implicare, initiativa si rigurozitate;Cunoasterea proceselor de preparare si de servire desfasurate in restaurant;Seriozitate in respectarea programului;Organizare si multi-tasking.Descrierea jobului Bucatar / Ajutor de bucatar / BarmanPregateste meniul restaurantului in conformitate cu standardele de calitate si timp.Respecta cu rigurozitate regulile de igiena in alimentatia publica referitoare la pastrarea si pregatirea produselor si semipreparatelor.Mentinerea in bune conditii a aparaturii si ustensilelor.Respectarea riguroasa a normelor de siguranta alimentara si securitate a muncii.OspatarAsigura servirea impecabila a clientilor cu produse comandate de acestia;Acorda atentie cuvenita si asigura servicii ireprosabile clientilor;Respectarea riguroasa a normelor de siguranta alimentara si securitate a muncii.Beneficii:Salariu motivant;Bonus
CLUB RAZELM
Candidatul ideal - Studii superioare finalizate (sau in curs)- Experienta in vanzari sau intr-o pozitie similara reprezinta un avantaj- Capacitatea de a invata si intelege piata de profil- Perseverenta si orientare spre rezultate- Capacitate de planificare si autoevaluare- Abilitati de comunicare, organizare si motivare- Spirit de echipa- Permis de conducere Cat B- Disponibilitate pentru deplasari si program prelungitDescrierea jobului Responsabilitati- Administrarea eficienta a teritoriului alocat prin organizarea si planificarea strategica a activitatii- Monitorizarea permanenta a competitiei- Monitorizarea permanenta a nivelului de realizare al obiectivelor proprii- Coordoneaza activitatea pe zona alocata, in scopul atingerii obiectivelor companiei pe regiune;- Interactioneaza in mod constant cu clientii societatii in vederea obtinerii feedback-ului referitor la produsele oferite de societate;- Reprezinta societatea in relatiile cu tertii;- Inainteaza catre conducerea societatii pro
MAGNUM GAMES
Candidatul ideal Agent livratorIncredere, Calitate, Inovaţie"Suntem o companie dinamică, jucător important pe piaţa componentelor şi accesoriilor auto din Centrul şi Estul Europei, în plină dezvoltare, cu o experienţă de 30 ani în domeniul auto. În Ungaria suntem lideri de piaţă, iar în România suntem într-o dezvoltare continuă, ocupând o poziţie importantă pe piaţa componentelor auto. Astăzi lucrează 4000 de angajaţi la cele 170 de filiale, depunând un efort susţinut pentru prestarea de servicii de înaltă calitate partenerilor noştri.Eşti candidatul nostru dacă:Compania noastră angajează:Agent livrator• Ai de minim 2 ani permis de conducere categoria B • Ai abilităţi de comunicare, relaţionare şi argumentare • Cunoşti oraşul şi împrejurimile • Cazierul tău judiciar şi rutier sunt fără antecedente penale • Experienţa ta în distribuţie reprezintă un avantaj!În schimb iţi oferim:• Pachet salarial motivant şi competitiv, oferit mereu la timp, cu parte fixă + bonusuri de performanţă + tich
UNIX AUTO
Candidatul ideal - experiență într-un post similar;- abilități foarte bune de comunicare;- persoana responsabilă, organizată, cu inițiativă.Descrierea jobului - pregătește materiile prime și echipamentele de bucătărie pentru prepararea produselor la timp și conform calității solicitate;- execută sarcinile preliminare gătitului: sortează, curăță, spală, divizează;- ajută bucătarii la prepararea produselor culinare, în conformitate cu rețetele existente;- debarasează și asigură curățenia in bucătărie.Oferim- Salariu: pana la 4000 lei net- Contract de munca pe perioada nedeterminata- Posibilități de dezvoltare profesională si personală- Bonuri de masa;- Spor de fidelitate;- Card de sănătate la o clinică privată;Te asteptam in echipa !
ALTIUS
Candidatul ideal - persoana serioasa, sociabila, cu bune abilitati de comunicare;- calificarea si experienta constituie avantaj;- responsabilitati: cunoasterea meniului; servire prompta si amabila.Descrierea jobului Societate comerciala Le Pigeonnier SRL angajeaza pentru restaurant crama din statiunea Olimp, sat 23 August, jud. Constanta, in conditii avantajoase, pentru urmatoarele posturi:1. Bucatar- experienta minim 2 ani de zile;- capacitate de a lucra in echipa;- persoana serioasa, sociabila, cu bune abilitati de comunicare;- calificarea si experienta constituie avantaj;- responsabilitati: Pastrare curatenie la locul de munca; Organizează, supraveghează și controlează activitatea din bucătărie; Intocmește comenzi de aprovizionare; Controlează și răspunde pentru calitatea materiilor prime și a produselor finite; Asigură păstrarea în condiții optime de igienă, temperatura și vecinătate a mărfurilor, materiilor prime și a produselor finite.2. Barman- experienta minim 1 ani de zile;- c
EURO VIAL RESIDENCE
Candidatul ideal Fotograf Hotelier înGrecia, Spania și MaltaJOB-UL PE SCURT:Abordezi turiștii și propui servicii fotoActivitate de teren și front officeFaci sesiuni foto, după standardele și modul în care te învățămAsiști clientul în alegerea fotografiilorIncasezi contravaloare serviciilortBENEFICIILE PE SCURT:Cazarea și masa asigurataSalariu motivant, bazat pe performanta1 zi libera pe săptămânăDecontarea transportuluiTe învățăm tot ce e necesar pentru desfășurarea job-uluiAplică acumtrăieşte experienţa PhotoHotelACEST JOB ESTE PENTRU TINE DACĂ:Cunoști limba Engleza la nivel conversationalEști disponibil să pleci pentru 7 luni într-o țară străinăEști o persoană axată pe performanță și rezultateÎți place să interacționezi și să cunoști oameni noi chiar dacă nu ai experiență în acest domeniu.Îți place să lucrezi cu targeturi și obiectiveÎți place să ai un job dinamicÎți dorești să te cunoști mai bine și să-ți depășești limiteleÎți place să cunoști oameni noi, să interacționezi cu acești
PHOTOHOTEL
Candidatul ideal Activitatea se va desfasura in magazine din strainatate, jobul NU este remote!Vino sa imbini utilul cu placutul si schimba-ti locul de munca monoton cu un job activ intr-unul dintre cele mai aglomerate aeroporturi din Europa (Schiphol Amsterdam) !Candidatul ideal este sociabil, dinamic si ambitios, dornic sa lucreze intr-un mediu international in care are posibilitatea sa cunoasca oameni diferiti si sa se dezvolte profesional si personal.Daca va place sa comunicati si sa lucrati cu oamenii atunci sunteti candidatul ideal!Nu este nevoie sa aveti experienta in vanzari sau studii superioare, doar un nivel de engleza conversational si o atitudine pro-activa!Descrierea jobului - promovarea si vanzarea de produse cosmetice de lux in magazine din aeroportul Schiphol din Amsterdam- program de zi, intre 8-9 ore/zi, cu zile libere- abordarea potentialilor clienti intr-un mod respectuos si identificarea nevoilor acestora- efectuarea de demonstratii gratuite de produse pentru a ga
RIK
Candidatul ideal În prezent căutăm bucătari (m/f/d) pentru restaurantele noastre pentru companii, din toată Germania.Cerințe:· Studii de bucătar finalizate sau experiență profesională ca bucătar· Mod de lucru independent și organizat· Cunoștințe de germană sau engleză· Pasiune pentru profesie și pentru tendințele actuale· Bune maniere și un aspect îngrijit· Abilitate de a lucra în echipă și orientare spre serviciiDescrierea jobului Ce vă oferim:· Program de lucru planificabil și weekenduri libere· 13 salarii· Un loc de muncă sigur în cadrul unui mare concern internațional· Furnizarea și curățarea îmbrăcămintei de lucru· Oportunități de formare și dezvoltare· O echipă implicată cu pasiune· Beneficii corporativeAșteptările noastre:· Pregătirea și prepararea mâncărurilor proaspete· Aranjarea preparatelor pentru servire· Asigurarea unui flux de producție optim· Suport pentru organizarea conceptului nostru de bucătărie· Responsabilitate privind aplicarea și respectarea standardelor de igien
COMPASS GROUP DEUTSCHLAND
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 80 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.