Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

116 Locuri de Munca in Medgidia - Joburi in Medgidia

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

116 Locuri de Munca in Medgidia - Joburi in Medgidia

Cauta printr-o varietate mare de joburi in Medgidia si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi in Medgidia si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Personal De Serviciu Medgidia Part-time 4h (f/​m)


Candidatul ideal Profilul tău Ai absolvit cel puțin ciclul primar de învățământ (cel puțin 4 clase); Contăm pe abilitățile tale de organizare, comunicare și relaționare cu colegii și clienții.Descrierea jobului Împreună suntem Lidl, Angajator de Top în România și Europa pentru al șaptelea an consecutiv. Vino alături de noi să faci parte dintr-o echipă pe care te poți baza, în care poți crește și de la care poți învăța în fiecare zi. Contează pe noi pentru un job care îți oferă toate beneficiile și oportunitățile care contează pentru tine.Rolul tău Contăm pe tine să te ocupi de curățenia din interiorul și exteriorul magazinului, cu precadere în grupurile sanitare și parcare, dar și pe sala de vânzare; Contăm pe tine că te vei ocupa de strângerea ambalajelor de carton și folie aflate pe sala de vânzare și că vei asigura nivelul optim al consumabilelor; Colegii contează pe tine să asiguri curățenia și igienizarea aparatului de reciclare (RVM) și a incintei în care acesta este plasat, prec
LIDL DISCOUNT SRL

Personal de Serviciu Medgidia part-time 4h (f/​m)


Tmpreuna suntem Lidl, Angajator de Top tn Romania si Europa pentru al saptelea an consecutiv. Vino alaturi de noi sa faci parte dintr-o echipa pe care te poti baza, tn care poti creste si de la care poti tnvata tn fiecare zi. Conteaza pe noi pentru un job care tti ofera toate beneficiile si oportunitatile care conteaza pentru tine. Rolul tau Contam pe tine sa te ocupi de curatenia din interiorul si exteriorul magazinului, cu precadere tn grupurile sanitare si parcare, dar si pe sala de vanzare; Contam pe tine ca te vei ocupa de strangerea ambalajelor de carton si folie aflate pe sala de vanzare si ca vei asigura nivelul optim al consumabilelor; Colegii conteaza pe tine sa asiguri curatenia si igienizarea aparatului de reciclare (RVM) si a incintei tn care acesta este plasat, precum si a spatiilor de colectare selectiva. Oferta noastra Venit mediu brut lunar de 3700 RON raportat la norma de lucru mentionata tn anunt (include salariu brut, tichete de masa, prime, bonusuri si sporuri). Co
Lidl Romania

Personal de Serviciu Medgidia part-time 4h (f/​m)


Tmpreuna suntem Lidl, Angajator de Top tn Romania si Europa pentru al saptelea an consecutiv. Vino alaturi de noi sa faci parte dintr-o echipa pe care te poti baza, tn care poti creste si de la care poti tnvata tn fiecare zi. Conteaza pe noi pentru un job care tti ofera toate beneficiile si oportunitatile care conteaza pentru tine. Rolul tau Contam pe tine sa te ocupi de curatenia din interiorul si exteriorul magazinului, cu precadere tn grupurile sanitare si parcare, dar si pe sala de vanzare; Contam pe tine ca te vei ocupa de strangerea ambalajelor de carton si folie aflate pe sala de vanzare si ca vei asigura nivelul optim al consumabilelor; Colegii conteaza pe tine sa asiguri curatenia si igienizarea aparatului de reciclare (RVM) si a incintei tn care acesta este plasat, precum si a spatiilor de colectare selectiva. Oferta noastra Venit mediu brut lunar de 3700 RON raportat la norma de lucru mentionata tn anunt (include salariu brut, tichete de masa, prime, bonusuri si sporuri). Co
Lidl Romania

Vânzător Medgidia (f/​m)


Candidatul ideal Profilul tău Ai minimum studii gimnaziale finalizate. Prietenii te consideră o persoană energică, responsabilă și organizată; Contăm pe tine că poți să lucrezi în ture (dimineață/după-amiază) și în weekend, iar tu contezi pe noi pentru 2 zile libere în timpul săptămânii; Experiența pe un rol asemănător reprezintă avantaj. Descrierea jobului Împreună suntem Lidl, Angajator de Top în România și Europa pentru al șaptelea an consecutiv. Vino alături de noi să faci parte dintr-o echipă pe care te poți baza, în care poți crește și de la care poți învăța în fiecare zi. Contează pe noi pentru un job care îți oferă toate beneficiile și oportunitățile care contează pentru tine. Rolul tău Clienții noștri contează pe tine să fii acolo atunci când au nevoie de ajutor sau au întrebări; Contăm pe tine să aprovizionezi rafturile cu produsele necesare, respectând procesele interne de prezentare, precum și prospețimea produselor (ex: legume – fructe, brutărie etc.); Contăm pe tine să fi
LIDL DISCOUNT SRL

Agent Vanzari D2d


Candidatul ideal Continuam evolutia spre o companie bazata pe tehnologie, astfel ca dorim sa iti prezentam o noua oportunitate in cadrul Vodafone Romania:Suntem in cautarea unui coleg care isi doreste o noua provocare intr-un mediu dinamic alaturi de echipa noastra din D2D.Te asteptam in echipa noastra daca: iți place activitatea pe teren; consideri ca ai abilitati bune de comunicare si negociere; iti place sa construiesti relatii fata in fata cu clientii; dorești să evoluezi si sa iti dezvolti o cariera in vanzari; ai o atitudine pozitiva si esti orientat catre rezultate; te adaptezi repede si iti doresti sa ai flexibilitate la locul de munca;Descrierea jobului Ce vei face?Te vei ocupa de promovarea și vânzarea sеrviciilor Vodafonе lа domiciliul potеnțialilor cliеnți.Cе oferim? un pachet sаlаriаl motivant, compus din: salariu fix + comision lunar in functie de vanzari + bonus de “bun venit in echipa” oferind un total de aproximativ 1000 euro net inca din primele luni de activitate; tr
VODAFONE ROMANIA SA

Media netă estimată pe baza celor 1 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Contabil


Candidatul ideal Cautam Contabili pentru clientul nostru, unul dintre cei mai importanti operatori integrati de energie electrica si gaze din lume, pentru locatia din Constanta.Te incurajam sa aplici pentru aceasta pozitie daca: Ai minim 6 luni experienta in domeniu; Ai absolvit studii superioare in economie sau contabilitate; Ai cunostinte excelente de contabilitate si operare a sistemelor informatice specifice (Pachetul Microsoft Office, SAP); Cunosti limba Engleza la un nivel mediu.Descrierea jobului Pe acest post tu vei fi responsabil de a: Inregistra in contabilitate facturile primite de la furnizori; Genera si transmite Trezoreriei propunerile de plata automata si plata manuala a datoriilor furnizori si inregistra in contabilitate platile; Efectua evaluarea datoriilor furnizori in valuta la cursul de schimb comunicat de BNR; Inregistra in contabilitate platile efectuate prin compensare aferente facturilor de furnizori; Inregistra estimarile primite privind toate costurile pentru
HUMANGEST GROUP SRL

Media netă estimată pe baza celor 7508 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Reprezentant De Vanzari - Utilaje Agricole,​ Jud.​tulcea


Candidatul ideal - experienţă în vânzări de echipamente şi utilaje, de preferat utilaje agricole- foarte bune abilităţi de vânzare şi negociere- studii superioare, de dorit într-un domeniu tehnic (mecanică, utilaje, maşini, agronomie, mecanica agricola, ...)- cunoaşterea limbii engleze constituie avantaj- cunostinţe de utilizare a calculatorului, inclusiv pachetul Microsoft Office- permis de conducere categoria B- disponibilitate pentru deplasări frecvente în zonele alocate.Descrierea jobului Misiunea postului: gestionarea portofoliului de clienţi şi creşterea vânzărilor de utilaje agricole in zona alocată.Principalele responsabilităţi:- prospectează piaţa în vederea găsirii de noi clienţi- identifică nevoia clienţilor şi întocmeşte oferte de preţ personalizate- efectuează vizite şi menţine o relaţie bună cu clienţii din zonă- oferă clienţilor informaţii tehnice cu privire la caracteristicile utilajelor şi modul de utilizare- organizează sau participă la acţiuni de promovare a utilajel
MEWI IMPORT EXPORT AGRAR INDUSTRIETECHNIK SRL

Crew Coordinator /​ Coordonator Echipaj Maritim


Candidatul ideal Good organizational skills.Fluent in EnglishPrevious experience as Crew Officer or Crew Coordinator for at least 2 yearsStrong communication skills.Ability to work in a multicultural environment.Work from 9 to 17.00( Monday to Friday) and 24/7 availability on call.Descrierea jobului The Crew Coordinator is responsible for managing all crew aspects onboard fleet vessels:In charge of crew changes and ensuring they are done accordingly as per companypolicies and in the most economical and efficient way.Close contact with the vessels as per company standards. Update the vessel in due timeregarding crew change plans.Make travel arrangements for sea employees and superintendents.Update and maintain crew personal files.Ensure crew certificates are up to date and comply too with all national regulations(STCW/Flag etc.) and company regulations.Visit vessels when practicable during their port stays and meet the crew on board.Monitor crew evaluations and performances. Follow up w
ALIAND CONSULTING S.​R.​L.​

Medic Specialist


Candidatul ideal Medici specialiști cu normă întreagă/jumătate de normă/colaborare pentru următoarele specialități medicale:1. Cardiologie2. Oftalmologie3. Psihiatrie4. Neurologie5. ORL6. Radiologie7. Medicină de familie8. PediatrieDescrierea jobului Cerinţe:- Certificat de membru al Colegiului Medicilor și asigurare malpraxis valabile;- Disponibilitate pentru contract cu CAS;- Capacitate de lucru in echipa si colaborare;- Cunostinte dе operare PC (office) - nivel mediu;- Empatie, orientare catre pacient;Noi oferim:- Salarizare în funcție de program și de performanță;- angajare cu normă întreagă sau cu jumătate de normă – cu contract individual de muncă, PFI sau SRL;- posibilitatea decontării transportului;- echipament medical de ultimă generație;- o echipă tânără, competentă și dedicată.Așteptăm cu interes CV-urile dumneavoastră.
ROUTINE MED S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 54 de salarii introduse în Salario: 7000 RON/Luna

Consultanti -generali Romania


Candidatul ideal -Studii medii/studii superioare constituie un avantaj;-Cunostinte medii de utilizare PC;-Buna abilitati de comunicare,negociere si orientare spre rezultat;-Spirit de initiativa si capacitate de a relationa cu diverse tipologii de oameni;-Experienta anterioara in vanzari constituie un avantaj.Descrierea jobului Responsabilitati-Mentinerea si imbunatatirea relatiei cu clientii existenti;-Promovarea, prezentarea si vanzarea corecta a produselor companiei;-Identificarea nevoilor clientilor si efectuarea recomandarilor in functie de acestea;-Prospectarea permanenta a pietei si promovarea serviciilor financiare.Beneficii- Finantare pentru primele 24 de luni;-Grile de comisioane progresive ,care ofera posibilitati de castig corelate cu performanta si volumul activitatii;-Pregatire profesionala continua, prin intermediul training-urilor gratuite;-Posibilitatea de a promova profesional si de a deveni manager de echipa.
NEGREA OANA-ROBERTA

Tehnician Intretinere Turbine Eoliene Zona Tulcea


Candidatul ideal * Pregatire profesionala tehnica (specialitatea electricitate, electronica, echipamente electronice de masurare si control, mecánica,automatizari).* Cerinte minime:- Pregatire Tehnica de Specialitate (electric;electro-mecanic –obligatoriu) ;- Cunostinte in informatica nivel mediu-Permis conducere categoria BDescrierea jobului Efectuarea intretinerii turbinelor, pentru a optimiza performanța turbinelor în beneficiul clienților noștri, respectând standardele de Calitate, Siguranță și Mediu;Flexibilitate ridicată și adaptare a planului de lucru;Asigurarea bunei functionari a turbinelor eoliene si controlarea functionarii diferitelor elemente ale turbinei eoliene in toate etapele interventiei;Efectuarea intretinerii preventive si corective a turbinelor conform regulilor sau instructiunilor de lucru in vigoare (raportarea intervențiilor);Cunoașterea limbii engleze tehnice (scris/vorbit) și familiarizare cu Office Pack;Contact cu clienții cu privire la service și reparații f
INGETEAM SERVICE SRL

Economist Contabil


Candidatul ideal Nivel de studii : studii superioare economice absolvite cu diploma / expert contabil - avantaj.Cunostinte necesare : cunostinte solide de contabilitate; cunostinte solide de legislatie financiar-contabila; cunostinte de operare PC;Aptitudini si deprinderi necesare :aptitudine generala de invatare; aptitudini de comunicare; aptitudini de calcul; aptitudinea de a lucra cu documente; culegere,clasificare si interpretare a informatiilor; acordare de consultanta si consiliere.Cerinte pentru exercitare: atentie concentrata si distributiva flexibilitate mentala; initiativa; spirit organizatoric; echilibru emotional; capacitate de a lucra cu oamenii; rezistenta mare la stres; punctualitate; usurinta,claritate si coerenta in exprimare.Descrierea jobului Asigura inregistrarea sistematica si cronologica,prelucrarea,publicarea si pastrarea informatiilor cu privire la situatia patrimoniala si la rezultatele economice ale firmei,atat pentru necesitatile proprii,cat si in relatiile c
POPESCU P.​ DANIEL-ALEXANDRU - EXPERT CONTABIL

Media netă estimată pe baza celor 3679 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Operator Facturare


Candidatul ideal - Atentie la detalii,spirit de observatie- Studii medii de preferinta economice- Cunostinte de lucru cu ERP, contabilitate primara, operare Excel, mail;- Amabilitate in relatia cu clientii, punctualitate si dorinta de a lucra in echipaDescrierea jobului Societate comerciala avand ca principal obiect de activitate comertul cu materiale de constructii angajeaza pentru punctul de lucru din com. Mihail Kogalniceanu operator calculator/facturist cu urmatoarele responsabilitati:-Intocmeste facturi de iesire pentru comenzi;-Intocmeste avizele de insotire a marfii;-Transmite facturi catre client;-Arhiveaza si tine evidenta exacta a documentelor operate;-Inregistraza comenzile magazinelor de tip DIY si incarca in platforma documentele.-Se asigura de inchiderea zilei de lucru in ceea ce priveste comenzile procesate/neprocesate;-Urmareste si se asigura ca situatiile preluate au fost solutionate/inchise;-Emitere oferte, verificare liste preturi-Participarea la inventarul anual-Inc
FREE STAR SRL

Media netă estimată pe baza celor 1223 de salarii introduse în Salario: 2600 RON/Luna

Crew Coordinator


Candidatul ideal Good organizational skills.Fluent in EnglishPrevious experience as Crew Officer or Crew Coordinator for at least 2 yearsStrong communication skills.Ability to work in a multicultural environment.Work from 9 to 17.00( Monday to Friday) and 24/7 availability on callDescrierea jobului The Crew Coordinator is responsible for managing all crew aspects onboard fleet vessels:In charge of crew changes and ensuring they are done accordingly as per companypolicies and in the most economical and efficient way.Close contact with the vessels as per company standards. Update the vessel in due timeregarding crew change plans.Make travel arrangements for sea employees and superintendents.Update and maintain crew personal files.Ensure crew certificates are up to date and comply too with all national regulations(STCW/Flag etc.) and company regulations.Visit vessels when practicable during their port stays and meet the crew on board.Monitor crew evaluations and performances. Follow up wi
ALIAND CONSULTING S.​R.​L.​

Asistent Manager


Candidatul ideal Competențele tale Studii superioare finalizate (Limbi Străine/Comunicare) Minim 2 ani experiență într-o poziție similară Competențe bune de operare calculator (cel puțin MS Office) Abilități foarte bune de comunicare, organizare și planificare Atenție sporită la detalii Limba engleză - nivel avansat Permis de conducere - categoria BDescrierea jobului Responsabilităţile tale Înregistrarea documentelor de intrare și ieşire Preluarea, înregistrarea, distribuirea la compartimentele implicate a corespondenţei primite Îndosarierea, arhivarea corespondenței și a mesajelor primite din partea partenerilor, clienților şi a angajaților Elaborarea și redactarea documentelor, a rapoartelor solicitate de management Întocmirea aranjamentelor de ordin logistic şi organizarea de protocol pentru şedinţe, întâlniri, deplasări Îndeplinirea activităților zilnice de secretariat (rezervări hotel, transmiterii documentelor prin poștă, fax, e-mail)Beneficiile tale Servicii medicale- abonament
PORR CONSTRUCT SRL

Media netă estimată pe baza celor 5047 de salarii introduse în Salario: 3700 RON/Luna

Operator Amanet Si Schimb Valutar Constanta Si Imprejurimi


Candidatul ideal Absolvent de studii medii/ universitare Cunostinte operare/ utilizare PC; Experienta pe un post similar;Descrierea jobului Efectueaza operatiuni de schimb valutar, transfer de bani, operatiuni de amanet, vanzare de bijuterii si electronice Nu ai nevoie de experienta, se asigura Training Remunerat si Cursuri Personalizate – costuri suportate integral de companie. Loc de munca intr-o companie de succes, in plina expansiune, stabila pe piata. Apreciere si recunoastere a meritelor si a performantelor in companie.BENEFICII Salariu fix + comision/ bonuri de masa, se pot atinge venituri de peste 3 500 NET (in mana) Contract de munca cu semnare din prima zi de angajare Evaluarea si recunoasterea performantelor, cu posibilitati de PROMOVARE, SIGURE; Siguranta si conditii de munca civilizate.
OK CREDO CONS SRL

Personal de Serviciu Medgidia Part-Time 4h (f/​m)


Tmpreuna suntem Lidl, Angajator de Top tn Romania si Europa pentru al saptelea an consecutiv. Vino alaturi de noi sa faci parte dintr-o echipa pe care te poti baza, tn care poti creste si de la care poti tnvata tn fiecare zi. Conteaza pe noi pentru un job care tti ofera toate beneficiile si oportunitatile care conteaza pentru tine. Rolul tau Contam pe tine sa te ocupi de curatenia din interiorul si exteriorul magazinului, cu precadere tn grupurile sanitare si parcare, dar si pe sala de vanzare; Contam pe tine ca te vei ocupa de strangerea ambalajelor de carton si folie aflate pe sala de vanzare si ca vei asigura nivelul optim al consumabilelor; Colegii conteaza pe tine sa asiguri curatenia si igienizarea aparatului de reciclare (RVM) si a incintei tn care acesta este plasat, precum si a spatiilor de colectare selectiva. Oferta noastra Venit mediu brut lunar de 3000 RON raportat la norma de lucru mentionata tn anunt (include salariu brut, tichete de masa, prime, bonusuri si sporuri). Co
LIDL ROMANIA

Sef Santier Instalatii Mecanice /​ Hvac/​ Maistru Mecanic


Candidatul ideal Studii superioare – Facultatea de Instalatii pentru Contructii sau similarScoala de maistriiAtitudine proactivaCunostinte de operare PC: Word, ExcelCapacitate de organizare a timpului si sarcinilorBuna planificare si organizare, aplecare spre detaliuAtentie distributiva, viteza si acuratete in indeplinirea sarcinilorDescrierea jobului Sef santier / inginer instalatii mecanice / HVAC/ Maistru mecanic Verifica lucrarile executate de firme terte si confirma lucrarile executate din punct de vedere cantitativ si calitativ;Organizeaza si supravegheaza santierul in lucru (executie lucrari, cantitativ si calitativ);Bun cunoscator citire proiect si plan lucrare;Plaseaza comenzi de materiale catre departamentul Investitii/Achizitii;Gestioneaza organizarea receptiei/consumului de materiale;Supravegheaza si indruma echipele de lucru, organizeaza forta de munca in santier, a materialelor, a sculelor, a utilajelor;Verifica respectarea prevederilor legale de SSM;Este responsabil de g
NIMB CONSMETAL SRL

Consilier Vanzari Arsis Partener Vodafone


Candidatul ideal Cauți un loc de muncă plin de satisfacții, cu oportunități reale de avansare?Vino în echipa Arsis Vodafone și construiește-ți o carieră de succes în vânzări!Ce implică postul de Consilier Vânzări? Să fii o persoană entuziastă, cu excelente aptitudini de comunicare; Să îți facă plăcere să lucrezi într-o echipă; Să ai inițiativă și să fii perseverent pentru îndeplinirea obiectivelor lunare; Să ai minime cunoștințe de utilizare PC; Să ai studii medii finalizate cu diplomă de BAC.Descrierea jobului Dacă ai aceste calități, îți vom oferi tot suportul pentru a face următoarele activități: Rezolvi solicitările clienților într-o manieră care să dezvolte relația noastră cu aceștia; Vei promova și vinde în special abonamente de telefonie și internet, cartele prepaid, telefoane și accesorii; Gestionezi împreună cu echipa ta imaginea unui magazin și bunurile pe care le comercializăm; Utilizezi corect informațiile și aplicațiile de lucru la care vei avea acces; Gestionezi responsab
ARSIS TRADING SRL

Personal de Serviciu Medgidia part-time 4h (f/​m)


SumarÎmpreună suntem Lidl, Angajator de Top în România și Europa pentru al șaptelea an consecutiv. Vino alături de noi să faci parte dintr-o echipă pe care te poți baza, în care poți crește și de la care poți învăța în fiecare zi. Contează pe noi pentru un job care îți oferă toate beneficiile și oportunitățile care contează pentru tine.Rolul tăuContăm pe tine să te ocupi de curățenia din interiorul și exteriorul magazinului, cu precadere în grupurile sanitare și parcare, dar și pe sala de vânzare;Contăm pe tine că te vei ocupa de strângerea ambalajelor de carton și folie aflate pe sala de vânzare și că vei asigura nivelul optim al consumabilelor;Colegii contează pe tine să asiguri curățenia și igienizarea aparatului de reciclare (RVM) și a incintei în care acesta este plasat, precum și a spațiilor de colectare selectivă.Profilul tăuAi absolvit cel puțin ciclul primar de învățământ (cel puțin 4 clase);Contăm pe abilitățile tale de organizare, comunicare și relaționare cu colegii și clie
Lidl
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 116 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.