Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

63 Locuri de Munca in Medgidia - Joburi in Medgidia

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

63 Locuri de Munca in Medgidia - Joburi in Medgidia

Cauta printr-o varietate mare de joburi in Medgidia si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Candidatul ideal Vino alături de PENNY.! Căutam colegi energici, organizați și puși pe fapte mari.Suntem aici ca, împreună cu tine, să ajutăm clienții și să creăm o atmosferă plăcută în magazinele noastre.Rolul acesta presupune să:- construiești o relație deschisă cu clienții noștri într-o atmosferă plăcută și profesionistă;- fii implicat în gestiunea corectă și eficientă a produselor din magazin;- fii responsabil cu aprovizionarea mărfurilor la raft;- menții standardele de calitate PENNY: magazin curat, ordonat, aprovizionat;- comunici în cadrul echipei într-un mod prietenos, de la egal la egal, cu respect;- acționezi alături de noi cu responsabilitate pentru societate și mediul înconjurator;- ajuți la o organizare mai bună a magazinului.Descrierea jobului Te așteptăm în cadrul companiei noastre- chiar dacă nu ai reușit încă să acumulezi experiența necesară, la noi totul se poate învăța cu responsabilitatea, implicarea și determinarea ta;- dacă ai finalizat studii medii;- dacă ești di
REWE (ROMANIA)
Companie verificată
Aplica rapid
Candidatul idealDaca esti o persoana sociabila, deschisa si ambitioasa, iar lucrul cu calculatorul iti este cunoscut, inseamna ca esti persoana potrivita pentru noi!Descrierea jobului• Interаctiunеа cu cliеntii• Inrеgistrаrеa produsеlor vаndutе• Emitеrеa bonurilor fiscal• Participаrеа pеriodica lа inventаrul din mаgаzin• Colаborаrеа cu dirеctorul dе mаgаzin si cu mаnаgerul regionаl de vanzаri• Imbunatаtestе activitatea de vanzari• Participa la activitatile de sortare marfa din magazine• Deschide si inchide magazinul (cand situatia necesita acest lucru)• Colaboreaza cu ceilalti colegi din cadrul magazinului• Transmite problemele evidentiate in cadrul magazinelor• Promoveaza produsele PPT pe pagina de Facebook a magazinului.Ce oferim:• Salariu fix si bonusuri in functie de performanta;• Tichete de masa in functie de vechime (15 lei / 20 lei);• Zile de concediu in functie de vechimea in companie;• Bonus de recomandare;• Oportunitati de dezvoltare si de promovare;• Training de specialitate
PRETURI PENTRU TINE SRL
Candidatul ideal GestionarComunicativ/aEste dornic/a sa invete lucruri noiAre o atentie sporita la detalii si este orientat/a catre rezultateEste determinat si motivat constant sa aduca imbunatatiri si sa se adapteze usor oricarei situatiiGandeste pe termen lung si isi doreste sa se dezvolte alaturi dе compania noastra.-Cunoasterea limbii engleze- reprezinta un avantaj;- Persoana dornica sa invete, motivata, atenta la detalii , determinata, cu spirit de echipa.- Foarte bune abilitati de comunicare-Orientare catre client- Atitudine pozitiva-Atentie la detalii-Spirit de echipaDescrierea jobului Gestionar- preluarea marfurilor care se aprovizionează, verificarea cantităţilor indicate în documentele care le însotesc şi controlarea (cât este posibil) calitatii acestora;- pregatirea si ambalarea comenzilor pentru livrare- depozitarea in conditii optime a marfurilor;- verificarea marfurilor la iesirea catre clienti;- evidenta stocului de produse si accesorii- aranjarea marfurilor in rafturi-
UNIVERSAL GRUP
Candidatul ideal CERINTE:Studii superioare in domeniul constructiilor si instalatiilor.Cunostinte in domeniul management-ului de proiect.Experienta pe pozitie similara minim 1 an.Experienta in executia si managementul lucrarilor de constructii si instalatii, reprezinta un avantaj.Cunostinte de operare PC : MS Office, ACAD, etc..Limbi straine : engleza –mediu.Permis de conducere categoria B.Responsabil, Ordonat, Muncitor, Orientat catre solutii.Excelente abilitati de comunicare. Buna întelegere a sistemelor de constructie. Cunoasterea problemelor juridice si a standardelor de siguranta este esentiala.Descrierea jobului RESPONSABILITATI:Supraveghează realizarea construcției de la inceput până la finalizarea ei (preluare teren si finalizare constructie).Coordoneaza si supervizeaza realizarea serviciilor / operatiunilor de proiectare, obtinere autorizatie de construire, executie, receptie a lucrarilor.Sustine proiectele in fata autoritatilor competente. Se asigura ca documentatia din proie
EURO VIAL RESIDENCE
Candidatul ideal Cerinte:Absolvent Facultatea de Constructii.Diriginte de santier autorizat; Managementul executiei proiectelor.Experienta ca Diriginte de Santier minim 3 ani.Disponibilitate de a lucra full time.Disponibilitate de a fi prezent in santier, minim 50% din timp.Cunostinte de operare PC : MS Office, ACAD, etc..Limbi straine : engleza –mediu.Permis de conducere categoria B.Responsabil, Ordonat, Muncitor, Orientat catre solutii.Excelente abilitati de comunicare. Buna întelegere a sistemelor de constructie. Cunoasterea problemelor juridice si a standardelor de siguranta este esentiala.Descrierea jobului Responsabilitati:Studiază proiectul, detaliile de proiectare și documentația tehnică necesară pentru lucrările de construcție.Intocmeste graficele de executie si se asigura de respectarea acestora.Controleaza calitatea lucrarilor pentru asigurarea prevederilor din documentatiile tehnice.Menține legătura cu persoanele din cadrul firmei implicate in procesul de constructie, cu re
EURO VIAL RESIDENCE
Candidatul ideal Lucrator comercialDescrierea jobului Locatii: Sfantu Gheorghe, Brasov, Medgidia
Takko Fashion
Candidatul ideal Studii superioare tehnice de specialitate;Certificare Managementul deseurilor;Aptitudini de operare a calculatorului (Word, Power Point, Excel);Capacitatea de intelegere si interpretare legi, standarte, proceduri;Capacitatea de sinteza si transmitere a informatiilor;Atentie la detalii, persoana responsabila, capacitatea de a lucra cu termene limita;Persoana rezistenta la stres, ordonata, energica, comunicativa.Descrierea jobului Pregatirea documentelor pentru revizuirea/reautorizarea/reinnoirea autorizatiilor de mediu si de gospodarire a apelor;Urmarirea procesului de obtinere a acordurilor, avizelor, autorizatiilor de mediu si gospodarire a apelor;Urmarirea respectarii obligatiilor din autorizatiile de mediu si de gospodarire a apelor;Insotirea autoritatilor de control in vizitele efectuate in fabrica;Colectarea informatiilor si documentelor necesare intocmirii de catre autoritati a rapoartelor de control si participarea la controale;Organizarea procesului de eliminar
OMNIA EUROPE
Candidatul ideal Angajam Lucrator Comercial - Tulcea/ Constanta/ Medgidia/ Pipera Independent, întreprinzator, responsabil, meticulos; Spirit dе iniţiativă şi atitudine pro-activă in rezolvarea problemelor; Atitudine pozitivă, orientare spre rezultat si adaptabilitate la conditiile dе stres; Aptitudine, disponibilitate dе a învăţa lucruri noi si dе a face faţă provocărilor.Descrierea jobului ​vanzаreа produselor din portofoliu; scanаrea produsеle cumparаtе dе clienti si incaseаzа contrаvаloarеa lor; raspunderea solicitarilor cliеntilor cu privire lа informatii despre produse, preturi,proprietati etc.; receptia marfii, verificarea livrarii; aranjarea marfii in magazin; receptia produselor si verificarea integritatii acestora; rezolvarea reclamatiilor.Beneficii: Salariu conform schemei salariale; Activitate independentă si responsabilă; Oportunitate de dezvoltare personală si profesională; Activitate intr-o companie dinamică aflată in expansiune; Siguranţă si stabilitate; Mediu de lucru
SPORTISIMO RO
SumarÎmpreună suntem Lidl, Angajator de Top atât în România cât și în Europa pentru al cincilea an consecutiv și te așteptăm în echipa noastră pentru a face primul pas în cariera ta alături de noi!Rolul tăuVei coordona echipa și vei reprezenta managerul de magazin în lipsa acestuia sau a adjunctului managerului de magazin;Vei fi responsabil/ă de comenzile de marfă, de gestionarea stocurilor și vei participa la inventare;Te vei asigura că principiile de vânzare sunt implementate corespunzător în magazin;Te vei asigura că indicatorii operaționali și de personal se îndeplinesc și vei oferi suportul colegilor în realizarea acestora;Vei prelua și gestiona solicitările și eventualele reclamații ale clienților;Vei avea un rol activ în activitatea zilnică din magazin.Profilul tăuAi s
Lidl
SumarÎmpreună suntem Lidl, Angajator de Top atât în România cât și în Europa pentru al cincilea an consecutiv și te așteptăm în echipa noastră pentru a face primul pas în cariera ta alături de noi!Rolul tăuTe vei asigura că rafturile sunt aranjate și pline de marfă mereu;Te vei asigura că marfa de la raft este proaspătă și aranjată corespunzător;Vei gestiona corespunzător activitatea de la casa de marcat;Vei participa la activitatea de inventar a magazinului;Te vei asigura că magazinul este curat; atât sala de vânzare, cât și restul spațiilor;Vei oferi suport clienților în magazin.Profilul tăuSă fii amabil/ă și orientat/ă către client;Să îți placă să lucrezi în echipă;Să dai dovadă de implicare și flexibilitate;Experiența
Lidl
Candidatul ideal Fotograf Hotelier înGrecia, Spania și MaltaJOB-UL PE SCURT:Abordezi turiștii și propui servicii fotoActivitate de teren și front officeFaci sesiuni foto, după standardele și modul în care te învățămAsiști clientul în alegerea fotografiilorIncasezi contravaloare serviciilortBENEFICIILE PE SCURT:Cazarea și masa asigurataSalariu motivant, bazat pe performanta1 zi libera pe săptămânăDecontarea transportuluiTe învățăm tot ce e necesar pentru desfășurarea job-uluiAplică acumtrăieşte experienţa PhotoHotelACEST JOB ESTE PENTRU TINE DACĂ:Cunoști limba Engleza la nivel conversationalEști disponibil să pleci pentru 7 luni într-o țară străinăEști o persoană axată pe performanță și rezultateÎți place să interacționezi și să cunoști oameni noi chiar dacă nu ai experiență în acest domeniu.Îți place să lucrezi cu targeturi și obiectiveÎți place să ai un job dinamicÎți dorești să te cunoști mai bine și să-ți depășești limiteleÎți place să cunoști oameni noi, să interacționezi cu acești
PHOTOHOTEL
Candidatul ideal În prezent căutăm bucătari (m/f/d) pentru restaurantele noastre pentru companii, din toată Germania.Cerințe:· Studii de bucătar finalizate sau experiență profesională ca bucătar· Mod de lucru independent și organizat· Cunoștințe de germană sau engleză· Pasiune pentru profesie și pentru tendințele actuale· Bune maniere și un aspect îngrijit· Abilitate de a lucra în echipă și orientare spre serviciiDescrierea jobului Ce vă oferim:· Program de lucru planificabil și weekenduri libere· 13 salarii· Un loc de muncă sigur în cadrul unui mare concern internațional· Furnizarea și curățarea îmbrăcămintei de lucru· Oportunități de formare și dezvoltare· O echipă implicată cu pasiune· Beneficii corporativeAșteptările noastre:· Pregătirea și prepararea mâncărurilor proaspete· Aranjarea preparatelor pentru servire· Asigurarea unui flux de producție optim· Suport pentru organizarea conceptului nostru de bucătărie· Responsabilitate privind aplicarea și respectarea standardelor de igien
COMPASS GROUP DEUTSCHLAND
Candidatul ideal Activitatea se va desfasura in magazine din strainatate, jobul NU este remote!Vino sa imbini utilul cu placutul si schimba-ti locul de munca monoton cu un job activ intr-unul dintre cele mai aglomerate aeroporturi din Europa (Schiphol Amsterdam) !Candidatul ideal este sociabil, dinamic si ambitios, dornic sa lucreze intr-un mediu international in care are posibilitatea sa cunoasca oameni diferiti si sa se dezvolte profesional si personal.Daca va place sa comunicati si sa lucrati cu oamenii atunci sunteti candidatul ideal!Nu este nevoie sa aveti experienta in vanzari sau studii superioare, doar un nivel de engleza conversational si o atitudine pro-activa!Descrierea jobului - promovarea si vanzarea de produse cosmetice de lux in magazine din aeroportul Schiphol din Amsterdam- program de zi, intre 8-9 ore/zi, cu zile libere- abordarea potentialilor clienti intr-un mod respectuos si identificarea nevoilor acestora- efectuarea de demonstratii gratuite de produse pentru a ga
RIK
Candidatul ideal -studii superioare tehnice finalizate, profil construcții;-excelente cunoștințe de utilizate a computerului: MS Office-ul, Auto CAD, Allplan Nemetschek;-carnet conducere categoria B;-putem sa comunicam in romana, engleza sau germana.Descrierea jobului -experiența demonstrata in coordonarea echipelor de șantier;-întocmirea necesarului de materiale și consumabile in șantier;-întocmirea rapoartelor de lucru: consumuri materiale, realizări zilnice;-urmărirea etapelor lucrărilor pentru a asigura respectarea planificării, in condiții de calitate;-încadrarea lucrărilor in termen, motivarea echipei de lucru.Oferim:-salariu de începere: 3000€/brut;-mașina de serviciu + telefon ultima generație;-locuința mobilată, pana la un an de folosire, contra cost.Dacă ți-am trezit interes, așteptam CV-urile pe adresa de email: [email protected]
BB STUCK GMBH
Descrierea jobului Îți place să lucrezi cu oameni? Vino să fii coordonator în echipa Provident!Locul tău este în echipa Provident, dacă: Ești pasionat de vânzări și de munca în teren Îți place să coordonezi o echipă și performanța te motivează Ai diplomă de bacalaureat și permis de conducereCe vei face: Vei promova produsele și serviciile Provident Vei susține creșterea performanței echipei tale Vei gestiona și dezvolta propriul portofoliu de clienți Vei contribui la dezvoltarea oamenilor din echipa taCe vei câștiga: Salariu fix și bonus de performanță Contract de muncă pe perioadă nedeterminată Program flexibil Tichete de masă, decont transport, tabletă și telefon Abonament de servicii medicale și asigurare în caz de accident Cursuri de dezvoltare profesională și plan de carierăExperienţa ta va fi surprinzătoare pentru că: Vei avea oportunitatea să cunoști oameni noi și să te dezvolți împreună cu ei Avem grijă de oamenii noştri Acționăm cu responsabilitate, respect şi
PROVIDENT FINANCIAL ROMANIA
Candidatul ideal Travel Agency Manager (home based)/ Corporate ManagerExperienta 5 ani in AGENTIE DE TURISM!Descrierea jobului - Ofertare, procesare rezervari, emitere documente, incasari - plati, followup;- Acces cereri clienti - CRM; sisteme furnizori; platforma de rezervari integrata; backoffice;- Training specializat gratuit de produse si tehnici de vanzare;- Asistenta permanenta in ofertare;- Acces la materiale informative si de marketing;- Instruire permanenta si update cu noutati si practici din domeniuBeneficii:- Contract de munca salariu fix plus comision 20-35% din profit net realizat in functie de valoarea totala lunara;- Tichete de masa;- Tichete Cadou;- Asigurare Medicala;- Infotrip-uri;- Program flexibil;
PERFECT JOURNEY
Candidatul ideal Experienta in vanzari de minim 3 ani Experienta in vanzarea de inputuri pentru agricultura constituie un avantaj Abilitati excelente de comunicare si negociere Spirit de observatie si initiativa Orientare spre client si spirit comercial Atitudine pozitiva, proactiva si orientata catre rezultate Disponibilitatea de a se deplasa in teritoriul arondat Studii superioare in Stiinte Agronomice constituie un avantaj Bune cunostinte de oprare PC: MS Office (Word, Excel), Outlook. Permis de conducere cat. BDescrierea jobului Mentinerea relatiilor comerciale cu clientii activi Prospectarea pietei, identificarea si dezvoltarea portofoliului de clienti din zona arondata Prezentarea si promovarea directa a produselor pe care societatea le comercializeaza: inputuri pentru agricultura si carburantiNegocierea si incheierea contractelor si acordurilor comerciale Incasarea in termen a creantelor de la clientii cu care colaboreaza Respectarea si urmarirea procedurilor interne la nivel de
ADIDANA
Candidatul ideal MAŞINIST ( MASINI PENTRU TERASAMENTE) – ÎNCǍRCǍTOR FRONTALProiecte in Buzau si Alba Iulia.Descrierea jobului SWIETELSKY Constructii Feroviare SRL,societate cu domeniu principal de activitate “Lucrari de constructii a cailor ferate de suprafata si subterane" angajeaza pentru santierele din Romania :MAŞINIST ( MASINI PENTRU TERASAMENTE) – ÎNCǍRCǍTOR FRONTALSe ofera :- Conditii de munca optime;- Pachet salarial atractiv conform calificariiLoc de munca: Buzau si Alba Iulia
Swietelsky Constructii Feroviare
Candidatul ideal Cerinte- studii superioare;- cunoastere fluenta a limbilor romana si poloneza (atât verbal, cat si scris);- experienta de lucru in comert/finante/administrare constituie un avantaj;- minte analitica;- abilitati interpersonale;- incredere si responsabilitate;- bune cunostinte de operare calculator;- disponibilitate pentru calatorii de afaceri;- permis de conducere categoria B - utilizare activa.Descrierea jobului Responsabilitati- cooperare cu tari straine- cu companii din grupul de capital si cu colaboratorii.- traduceri romano-poloneza / poloneza-romana – verbale si scrise;- intocmirea rapoartelor pentru Consiliul de Administratie;- analiza datelor;- sprijinul Consiliului de Administratie in indeplinirea sarcinilor;- controlul corectitudinii procedurilor interne si circulatiei documentatiei;- crearea colaborativa a materialelor de marketing si informare ale Companiei.Noi oferim- o munca atractiva, pe baza de contract de munca, intr-o companie cu o pozitie bine stabili
VIKINGPROFIL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 63 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.