Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

63 Locuri de Munca Networking engineer in Iasi

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

63 Locuri de Munca Networking engineer in Iasi

Cauta printr-o varietate mare de joburi Networking engineer in Iasi si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Networking engineer in Iasi si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Specialist Relații Clienți - Magazin Produse Premium Iași


Companie verificată
Aplica rapid
Te consideri o persoană empatică, ordonată și cu dorința de a-și duce treaba până la capăt?HR Design recrutează pentru clientul său - o companie reprezentativă din industria retail, cu magazine de vânzare de produse premium - un Specialist Relații Clienți - Magazin Produse Premium, în Iași! Pentru a-ți desfășura activitatea, e important:*să îți pese de oameni și să îți dorești să îi servești cât mai bine în funcție de nevoile lor*să te preocupe atingerea rezultatelor în munca pe care o faci*să îți placă să înveți informații specifice și să aplici feedback-ul pe care îl primești*să respecți procedurile de lucru*să poți face față unor situații cu care te-ai mai întâlnit, dar și cu altele noi, diferite*să ai cunoștințe de operare pe calculator și de limba engleză la nivel mediu Dacă ești absolvent de studii medii (diploma de Bacalaureat) și ai experiență anterioară în domeniul vânzărilor și relații cu clienții, reprezintă un avantaj. Iată, în mod concret ce vei reuși să faci:1. Asculți em
HR Design Consulting

IT Specialist - Iași


Companie verificată
Aplica rapid
Ești organizat/ă, atent/ă la detalii și îți place să lucrezi cu hardware și software IT? HR Design recrutează pentru clientul său - o companie reprezentativă din industria retail, cu magazine de vânzare de produse premium în Iași - un IT Specialist! Pentru a-ți desfășura activitatea, e important:*să ai studii superioare și să cunoști domeniul IT*să fii proactiv în identificarea și rezolvarea problemelor care pot apare în munca ta*să te concentrezi pe task-urile de făcut, astfel încât sa le rezolvi repede și bine*să cauți întotdeauna metode mai bune de a-ți face treaba și să îi instruiești și pe ceilalți ce să facă*să ai cunoștințe de limba engleză la nivel mediu și operare pe calculator la nivel avansat Experiența anterioară în activități de gestiune echipamente și software IT, constituie un avantaj. Iată, în mod concret ce vei reuși să faci:-te asiguri de îndeplinirea necesarului de echipamente IT în sediile companiei (calculatoare, imprimante, telefoane, cabluri, mouse etc.)-te ocupi
HR Design Consulting

Electrician /​ Tehnician Sisteme De Securitate


Candidatul ideal Cerințe:Experiență anterioară în domeniul;Cunoștințe solide în interpretarea schemelor electrice;Abilități excelente de comunicare și rezolvare a problemelor;Capacitatea de a lucra atât individual, cât și în echipă;Disponibilitate la deplasari;Certificare și licențiere conform reglementărilor locale și naționale, prezintă un avantaj;Permis de conducere , prezinta un avantaj;Descrierea jobului Descriere:Suntem în căutarea unui electrician profesionist și dedicat pentru a se alătura echipei noastre. Ca electrician în cadrul companiei noastre, veți fi responsabil de instalarea, întreținerea și repararea instalatiilor electrice si a sistemelor de securitate. Candidatul ideal va avea cunoștințe solide în domeniul electric și va demonstra abilități excelente de rezolvare a problemelor.Responsabilități:Instalarea și repararea echipamentelor electriceEfectuarea diagnosticării și remedierii defecțiunilor electrice.Respectarea standardelor de siguranță și a regulamentelor locale
EASY-RAM S.​R.​L.​

Customer Support And Operations Specialist


Candidatul ideal PROFIDATA offers standard software solutions for investment and wealth management through its branches in the most important financial centers in Europe. This offering is complemented by a rapidly growing, broad range of services in the areas of software as a service, consulting, implementation, training and support.For our company based in Iasi, we are looking for you as a:Customer Support and Operations SpecialistWe are looking for a motivated and reliable personality with a quick grasp and customer support background. As a member of our Operations team, you will be jointly responsible for operating and supporting our data and Application services. A basic IT background experience is very useful also.Profile of the ideal candidate:-> Trustworthy and service-oriented attitude-> Analytical and problem-solving skills-> Team player, willing to work in an across countries team-> Proactive and self-organizedDescrierea jobului Main responsibilities: Daily monitoring of inte
PROFIDATA DEVELOPMENT ROMÂNIA SRL

Hr Specialist


Candidatul ideal We are looking for a passionate HR Specialist to join our team and manage all human resource procedures. As an HR specialist, your primary responsibility will be that of recruiting new coworkers for our team and preparing and administrating personnel files. Descrierea jobului RESPONSIBILITIES Preparation and administration of personnel files; Preparation of employment documents (job descriptions, labor contracts, additional documents, etc.), as well as drafting various documents solicited by the employees; Ensuring day-to-day HR administration support to employees and management; Responsible for the entire recruiting process (posting job advertisements, candidate screening, scheduling interviews, participating in or conducting interviews, and providing feedback to candidates); Active participation in the development and improvement of HR processes and policies regarding different HR activities; Manage onboarding and exit interview process for employees; Organization an
SEVIO SOLUTIONS SRL

Media netă estimată pe baza celor 158 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Back Office Specialist Italiana


Candidatul ideal 🔊 Căutăm un Back Office Specialist cu limba italiana care va oferi sprijin în sarcinile administrative zilnice în cadrul companiei noastre.📌 Candidatul ideal trebuie să fie o persoană responsabilă și organizată, cu un nivel mediu spre avansat de limba italiană și cu o atitudine proactivă.Descrierea jobului Ce sarcini vei avea?🗂️ Printre acestea putem enumera procesarea task-urilor administrative din cadrul departamentului, precum rezolvarea solicitărilor sosite prin canalele de comunicare în termenul specificat, introducerea datelor în sistem și verificarea acestora conform standardelor impuse și respectarea normelor de confidențialitate printr-un nivel ridicat de etică și integritate.In ce constau beneficiile?👉 Posibilitate de dezvoltare profesională;👉 Un mediu de lucru plăcut și provocator, alături de o echipă tânără și entuziastă;👉 Evenimente interne;👉 Salariu fix;👉 Bonuri de masă;👉 Tichete cadou de Paște și Crăciun;👉 Decontare transport;👉 Asigurare medic
FIRE CREDIT SRL

Business Banking Specialist Cu Limba Franceza


Candidatul ideal Suntem în căutarea unui Business banking specialist orientat catre cifre și pasionat de limba Franceză pentru a se alătura echipei noastre dinamice din Iași.Cerințe:Experiență minimă de 3 ani in domeniul financiar;Cunoștințe solide în domeniul financiar - contabil (tranzacții bancare, reconcieliere bancara, refuzuri la plata, comisioane bancare, gestionare imprumuturi);Cunostinte medii de operare MS Office, în special Excel;Cunoașterea fluentă a limbii franceze (nivel minim B2);Gandire analitica, orientare catre acuratete, atentie la detalii și capacitate de analiză.Descrierea jobului Responsabilități:Gestionarea soldurilor bancare și a disponibilului asociat conturilor bancare ale societăților franceze;Relationare cu bancile si cu magazinele franceze pentru solutionare unor situatii particulare;Comunicare cu departamentele implicate în fluxuri de trezorerie (exemplu: contabilitatea, salarizarea, comercialul ...);Și pentru că valorificăm implicarea și dorința de a învă
DARE TALENT DEVELOPMENT S.​R.​L.​

Specialist Ssm - Psi


Candidatul ideal Absolvent de studii superioare tehnice – obligatoriu; Curs inspector SSM (nivel mediu-avansat); Curs Cadru Tehnic PSI; Bune cunostinte de operare pe calculator (in special pachetul MS Office-Word, Excel); Experienta anterioara de minim 3 ani in domeniul confectiilor metalice (productie); Atitudine proactiva si capacitatea de a lua decizii in situatii critice; Atentie la detalii; Experienta in cercetarea accidentelor de munca; Deprinderi de a studia, intelege si interpreta legislatia in vigoare; Abilitati excelente de comunicare si exprimare, de analiza, de sinteza si organizare, de lucru autonom si in echipa; Persoana dinamica si dornica sa se dezvolte personal si profesional in mod continuu.Descrierea jobului Responsabilitati: Controlul si urmarirea modului in care se aplica reglementarile legislative in vigoare, privind Securitatea Muncii si situatiilor de urgenta de catre toti angajatii; Dezvoltarea si implementarea politicilor si procedurilor SSM, SU, si PSI pentru
GRENZEBACH ROMANIA S.​R.​L.​

Specialist Marketing


Candidatul ideal Studii superioare în marketing/ comunicare/ relaţii internaționale; Experienta de minim 2 ani in marketing este obligatorie; Cunoștințe dе marketing online: Facebook Ads, GoogleAds, campanii, ad creation, traffic analyse; Cunoștințe despre caracteristicile definitorii ale fiecărui instrument de publicitate; Bună cunoaștere a platformelor online: Facebook, Instagram, LinkedIn etc; Creativitate: capacitatea de a veni cu idei originale sau inovative şi de a construi pe baza acestora în scopul dezvoltării; Abilități de comunicare în mediul business; Corectitudine în comunicarea și elaborarea mesajelor în limba română și engleză, minim B2; Capacitate de planificare si organizare; Permis de conducere, categoria B.Descrierea jobului Gândirea campaniilor și scrierea strategiilor de comunicare în vederea promovării brand-urilor alocate; Organizarea și participarea la evenimente interne/ externe ale companiei (lansare de brand, expoziţii, târguri); Elaborarea comunicatelor de pr
CASA AUTO SRL

Media netă estimată pe baza celor 1241 de salarii introduse în Salario: 4100 RON/Luna

Brand Specialist/​account Manager Spanish


Candidatul ideal BASIC QUALIFICATIONS- Advanced level of English and minimum B2 level for Spanish Language, C1 preferred- Bachelors degree required- Work experience is preferred (3+ years). Relevant experience in Vendor management, Sales, post sales, Account Management, and Business Development in managing B2B Business.- Proven analytical skills and demonstrated ability to manage the business “by the numbers”.- Excellent written and oral communication and presentation skills. Ability to express thoughts logically and succinctly.- Ability to work in teams and ultimately focus on delivering results with high standards- Attention to detail and capability to work on multiple projects in parallelPREFERRED QUALIFICATIONS- Exposure to retail buying, retail planning & allocation, product/project management, marketing or e-commerce will be a plus- SQL and VBA knowledge- Lean Six SigmaAmazon is an equal opportunities employer. We believe passionately that employing a diverse workforce is central
AMAZON DEVELOPMENT CENTER ROMANIA S.​R.​L

Brand Specialist/​account Manager Italian


Candidatul ideal BASIC QUALIFICATIONS- Advanced level of English and minimum B2 level for Italian Language, C1 preferred- Bachelors degree required- Work experience is preferred (3+ years). Relevant experience in Vendor management, Sales, post sales, Account Management, and Business Development in managing B2B Business.- Proven analytical skills and demonstrated ability to manage the business “by the numbers”.- Excellent written and oral communication and presentation skills. Ability to express thoughts logically and succinctly.- Ability to work in teams and ultimately focus on delivering results with high standards- Attention to detail and capability to work on multiple projects in parallelPREFERRED QUALIFICATIONS- Exposure to retail buying, retail planning & allocation, product/project management, marketing or e-commerce will be a plus- SQL and VBA knowledge- Lean Six SigmaAmazon is an equal opportunities employer. We believe passionately that employing a diverse workforce is central
AMAZON DEVELOPMENT CENTER ROMANIA S.​R.​L

Specialist Marketing


Candidatul ideal Cerințe:- Cunoștințe minime de design grafic pentru crearea materialelor de marketing.- Capacitatea de a identifica și implementa noi strategii de marketing și îmbunătățiri ale site-ului web.- Experiență în email marketing și gestionarea site-urilor web.- Abilități de comunicare și colaborare interdepartamentală. Fire proactiva.- Avantaje: Cunoștințe în marketing, design, SEO și programare, în ordinea importanței.Această poziție implică un rol esențial în conectarea și îmbunătățirea prezenței online a companiei, precum și în coordonarea eficientă a activităților de marketing și comunicare cu celelalte departamente.Descrierea jobului Responsabilități principale:1. Design grafic:- Crearea materialelor de marketing, inclusiv postări pentru rețelele de socializare, flyere, bannere etc.- Dezvoltarea documentelor pentru identitatea vizuală a brandului.2. Supervizare a echipei de marketing:- Monitorizarea și îndrumarea activităților echipei de marketing.- Asigurarea că toate
MAPA ROM INVEST SRL

Brand Specialist/​account Manager Italian


Candidatul ideal BASIC QUALIFICATIONS- Advanced level of English and minimum B2 level for Italian Language, C1 preferred- Bachelors degree required- Work experience is preferred (3+ years). Relevant experience in Vendor management, Sales, post sales, Account Management, and Business Development in managing B2B Business.- Proven analytical skills and demonstrated ability to manage the business “by the numbers”.- Excellent written and oral communication and presentation skills. Ability to express thoughts logically and succinctly.- Ability to work in teams and ultimately focus on delivering results with high standards- Attention to detail and capability to work on multiple projects in parallelPREFERRED QUALIFICATIONS- Exposure to retail buying, retail planning & allocation, product/project management, marketing or e-commerce will be a plus- SQL and VBA knowledge- Lean Six SigmaAmazon is an equal opportunities employer. We believe passionately that employing a diverse workforce is central
AMAZON DEVELOPMENT CENTER ROMANIA S.​R.​L

Service Delivery Specialist


Candidatul ideal Skill set required: Very Good communication skills. Very Good time management. Languages: English (B2 level) and German (A2). Excel knowledge. Procurement knowledge will be a plus.Working Schedule:Team is working covering 2 shifts by rotation: Shift 1: 6:00-15:00 (local time) / 7:00-16:00 (local time) as per daylight saving Shift 2: 9:00- 18:00 (local time)Descrierea jobului Role & Responsibilities: Understand purchase order, requirements & SLAs and communicate it to field team. To act as a service coordinator who will provide visibility and coordination to the marketing team. It’s a highly important role and we need to ensure Purchase orders and invoicing are on track, get planned and executed flawlessly. Collaborate with internal governance team to prepare and maintain standard operating procedures for activities carried out, support team by analysing information and identify areas of improvement in the process. Support and handle finance/purchase order tasks. Accoun
HCL TECHNOLOGIES ROMANIA SRL

Marketing Specialist


Candidatul ideal Căutăm un Marketing Specialist cu experiență în domeniu și pasionat de beauty pentru a se alătura echipei noastre.Candidatul ideal va fi responsabil de proiectarea și implementarea campaniilor de marketing care să contribuie la creșterea vizibilității brandului nostru. Veți lucra în strânsă colaborare cu echipele noastre de marketing și social media pentru a identifica influenceri, a negocia colaborări, a monitoriza și a raporta performanțele campaniilor și a dezvolta relații solide cu influencerii cheie din industria noastră.Descrierea jobului Cerințe: Capacitatea de a lucra eficient într-un mediu dinamic și de a gestiona mai multe sarcini simultan. Cunoștințe solide de analiză a datelor și abilități de raportare. Cunoștințe avansate de limba engleză, atât în scris, cât și în vorbire. Creativitate și gândire inovatoare pentru dezvoltarea de campanii de succes. Diploma de licență în domeniul marketingului, comunicării sau un domeniu similar (un avantaj). Asimilarea cu
SALON PROVIDER SRL

Media netă estimată pe baza celor 1259 de salarii introduse în Salario: 4200 RON/Luna

Specialist Resurse Umane


Candidatul ideal Te asteptam sa faci parte din echipa noastra daca ai studii de specialitate, esti o persoana placuta, ai abilitati excelente de comunicare,relationare si ai :-Cunostinte avansate de operare MS Office (Excel) si in softurile de salarizare (NEXUS constituie un avantaj);-Foarte bune cunostinte de legislatie cu aplicare in domeniul Resurselor Umane;-Foarte bune abilitati de organizare, atentie distributiva, dinamic, atitudine deschisa in relatiile cu angajatii-Curs de Inspector Resurse Umane (constituie un avantaj);-Studii superioare Economice sau de domenii conexe;-Limba engleza – nivel mediuDescrierea jobului Responsabilitati:-Realizarea documentelor legale privind intocmirea/ modificarea/ incetarea contractelor individuale de munca;-Procesarea si administrarea corecta a tuturor aspectelor legate de salarizare, inclusiv calcularea salariilor, bonificatiilor, deducerilor si retinerilor legale;-Verificarea datelor salariale pentru asigurarea acuratetii si conformitatea cu
MEDICAL DENTAL INVEST S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 1493 de salarii introduse în Salario: 4475 RON/Luna

Pharmacy Account Specialist - Perioada Determinata


Candidatul ideal Absolvent studii universitare; Experienta de minim 12 luni in vanzari (experienta in vanzari in piata pharma constituie un avantaj) Permis de conducere categoria B (minim 12 luni vechime) si disponibilitate pentru deplasari; Excelente abilitati de comunicare si negociere; Abilitati dezvoltate de prezentare; Orientare catre clienti si rezultate; Proactivitate, spirit de echipa.Descrierea jobului Promoveaza numele, imaginea si serviciile MagnaPharm Marketing & Sales SRL in relatiile cu partenerii de business; Promoveaza in mod etic catre clienti (farmacii si distribuitori) produsele companiei respectand strategia si politica companiei, conform obiectivelor stabilite; Monitorizeaza implementarea actiunilor de marketing agreate in clientii vizitati (planograme, promotii consumator, alte elemente de vizibilitate); Organizeaza prezentari produse, traininguri si mese rotunde cu toti clientii din zona alocata (farmacii si distribuitori); Participa la evenimente: conferinte, si
MAGNAPHARM MARKETINGSALES ROMANIA SRL

Customer Support Specialist


Candidatul ideal University degree. Systems (SAP & Excel) Skills. Results driven and problem-solving skills. Ability to develop good working relationships with Manufacturing & Lean teams & colleagues. English & other Language skills adapted to the key customer base where possible.Descrierea jobului Meet Customer Requirements (volumes, delivery paperwork, required PCL assessments, labelling, etc). Ensure up to date demand in the ERP system by processing customer orders. Manage variations and confirm/agree shipment plans with customer. Identify and react to abnormalities at Shipping Point and through Plant Delivery. Trigger shipments to customer in line with requirements & the agreed shipping plan. Support new Launches and system cutoffs and setups. Ensure COM activity is in compliance with the COM specific requirements. Monitoring and continuous improvement for all COM elements.Benefits: Premium medical package 13th Salary Skills development training (languages, technical, soft); Meal t
PHINIA ROMANIA

Media netă estimată pe baza celor 852 de salarii introduse în Salario: 3300 RON/Luna

Specialist Documentatie


Candidatul ideal Studii superioare de specialitate (chimie, biochimie, inginerie chimica, biotehnologii). Preferabil absolvent de cursuri post universitare, studii aprofundate. Experienta: cunostinte stiintifice extinse si experienta in domeniul chimiei si tehnicilor analitice specifice domeniului farmaceutice (HPLC, GC, UV-VIS, IR); Prezinta avantaj experienta si cunostintele practice dobandite in Controlulul Calitatii / Cercetare & Dezvoltare din industria farmaceutica; Cunoasterea prevederilor aplicabile din Ghidul de Bune Practici in Fabricatie (GMP) si al altor ghiduri (ICH, EMA, etc.) Limba engleza: Nivel avansat Cunostinte PC: Windows, Microsoft Office (Word, Excel); Spirit analitic, capacitate de comunicare clara si concis. Abilitati de planificare, rigurozitate si organizare Abilitatea de a lucra independent dar si ca parte a unei echipe; Disponibilitate dе a invata lucruri noi, dar si de a fi un mentor pentru colegi Abilitati dе comunicare, flexibilitateDescrierea jobului Int
ROMPHARM COMPANY SRL

Media netă estimată pe baza celor 24 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Specialist Seo /​ Ppc


Candidatul ideal Alătură-te echipei ADecvat în Iași, unde avem oportunitatea unică de a crește împreună într-un mediu plin de oportunități în marketingul digital. ADecvat este o agenție nouă și în plină dezvoltare, specializată în performance marketing și strategii digitale personalizate, oferind un mediu potrivit pentru specialiști pasionați și dedicați în SEO și/sau PPC pentru a-și extinde competențele și a contribui la succesul nostru și al clienților noștri.Activitatea se va desfasura la biroul din zona Moara de Vant 26A.Specialist SEOCerințe: minim 2 ani de experiență în SEO, cu o înțelegere solidă a optimizării pentru motoarele de căutare. abilități de planificare și organizare, precum și capacitatea de a gestiona simultan mai multe proiecte, respectând totodată deadline-urile şi task-urile prioritare; abilitatea de a lucra independent, cu o gândire analitică și orientată spre rezultate. cunoștințe solide de limba română și engleză (scris/vorbit/citit); capacitate mare de analiză
ADECVAT S.​R.​L.​
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 63 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.