Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca It Project Manager in Oradea

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca It Project Manager in Oradea

Cauta printr-o varietate mare de joburi It Project Manager in Oradea si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi It Project Manager in Oradea si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Infrastructure Project Manager - Full-Time


Aufgaben As an Infrastructure ProjectManager, you will be responsible for overseeing and managing all aspects ofconstruction projects related to roads infrastructure and traffic signalization.Your role will involve planning, coordinating, and executing projects frominception to completion, ensuring they are delivered on time, within budget,and to the highest quality standards.Bachelor's degree in Civil Engineering, Construction Management, or a related field (preferred)Project Management Professional (PMP) certification or equivalent (preferred)Strong leadership, communication, and problem-solving skillsAbility to work effectively under pressure and manage multiple tasks simultaneouslyAttention to detail and a commitment to delivering high-quality resultsKnowledge of relevant regulations and standards in the construction industry3-5 years of experience in construction management, preferably in a project management roleStrong knowledge of traffic technology, including road marking and t
STRABAG SRL

Product Manager Timac Agro Romania- Banat/​oltenia


Candidatul ideal Profil- Cunostinte aprofundate dе Marketing;- Absolvent al Facultatii dе Agricultura sau Horticultura;- Experienta practica in ferma reprezinta un avantaj- Excelente abilitati dе comunicare, interrelationare si prezentare;- Capacitatea dе a sustine prezentari in public;- Abilităţi dе organizare şi prioritizare;- Foarte buna orientare catre invatare si studiu;- Prezenta placuta, asertiva si persuasiva;- Persoana orientata catre rezultate si cu simt antreprenorial;- Foarte buna capacitate dе analiză şi sinteză;- Rezistenta la stres;- Foarte bune cunostinte ale pachetului MS Office ;- Cunosterea limbii engleze la nivel conversational reprezinta o conditie obligatorie, cunosterea limbii franceze reprezinta un avantaj.- Permis categoria B si disponibilitatea dе a calatori in tara;- Oras dе domiciliu: Oradea, Arad, Timisoara, Craiova, SlatinaDescrierea jobului Responаbilitati:- Ofеrireа suportului tehnic pentru еchipа dе vаnzari;- Insotirеа rеprezеntantilor comerciаli lа fer
TIMAC AGRO ROMANIA SRL

Team Leader


Candidatul ideal Team LeaderAbia aștepți weekend-ul ca să pleci în drumeții, bicicleta îți este cel mai bun prieten sau ești cel care vorbește mereu despre sală și își îndeamnă prietenii să ți se alăture la antrenamente? Atunci, inima ta bate pentru sport! Felicitări, fără să îți dai seama, faci parte din echipa Decathlon. Pentru a intra oficial în echipa noastră, pe lângă acest criteriu major: este la fel de important să ai experiență în gestionarea unei echipe, să fii lider pentru echipa ta, nu șef. Asta înseamnă să îi inspiri pe cei din jur, să crezi în puterea exemplului și să crezi în ei. să știi că nu ne dorim să ai neapărat experiență în retail, ci să fii o persoană foarte responsabilă, orientată către acțiuni concrete și să fi avut reușite profesionale în activitatea desfășurată în trecut. trebuie să fii o persoană care se adaptează ușor la schimbări, este proactivă și atentă la nevoile clienților. reușești să știi să menții un echilibru între empatie și exigență în gestionarea
ROUMASPORT SRL

Media netă estimată pe baza celor 2111 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Angajăm Șef De Echipă în Producție Team Leader


Descrierea postului: - Raspunde de activitatea de productie pe liniile din subordine - Coordonează o echipă de aproximativ 20 de persoane - Alocarea operatorilor la statia de lucru - Este responsabil pentru instruirea operatorilor si a operatorilor nou angajati; - Se asigura ca la inceput de schimb sau dupa efectuarea change over-ului, instructiunile de lucru sunt la posturile de lucru; - Este responsabil de prioritizarea change over-elor in functie de planul de productie; - Se asigura de realizarea planului de productie în ceea ce priveste calitatea si cantitatea; - Modereaza sedinte la inceput de schimb cu echipa din subordine; - Responsabil pentru comandarea materialului in functie de planul de productie; - Se asigura de completarea zilnica a fiselor mentenanta. - Se asigura de completarea zilnica a formularului de prima piesa (first off). - Se asigura ca sunt respectate standardele privind bazele calitatii QB (Quality Basic), standardele de 5S; Cerinte: - experienta anterioara mini
PUREM by Eberspächer
Vezi alte joburi relevante

Tehnician sisteme de securitate


Companie verificată
Aplica rapid
 Ești o persoană energică și adaptabilă? Ești pregătit sa accepți provocări noi alături de o echipă dinamică si profesionistă? Ai studii in domeniul electric si crezi că te-ai putea specializa și pe instalarea echipamentelor de securitate și antiincendiu? Căutăm candidatul potrivit pentru funcția de TEHNICIAN IT. Putem crește și evolua împreună dacă te hotărăști să intri și tu în echipa NEXIA! Ce vei face alături de noi?Responsabilitățile tale principale vor fi cablarea și instalarea sistemelor de:supraveghere video;date - voce;alarmă;detecţie incendiu;control acces. Te potrivești in echipă dacă ai:studii medii absolvite, în domeniu tehnic sau electric;cunoștințe în cablare și instalare echipamente (constituie un avantaj);disponibilitate de lucru la înălțime;disponibilitate pentru deplasări;permis de conducere cat. B (opțional). Ce îți vom oferi:contract de muncă pe perioadă nedeterminată;diurnă pentru deplasări;instruire și calificare la locul de muncă;pachet salarial a
NEXIA CONSULTING SRL

Media netă estimată pe baza celor 3 de salarii introduse în Salario: 3950 RON/Luna

Tehnician intretinere si reparatii


Companie verificată
Aplica rapid
DescriereaCandidatul ideal:- Absolvent de studii medii (școală profesională sau curs de calificare profesională)- Studii medii- Permis de conducere cat. B.- Bun spirit organizatoric.- Cunostinte tehnice solide.- Familiarizat cu echipamentele liniei de productie (masini cu comanda numerica), cunoștințe de echipamente electrice Responsabilitățile postului- executarea mentenantei corective (repararea echipamentelor) conform cererilor productiei- executarea planului de mentenanta preventiva (revizii)- imbunatatirea continua a planului de mentenanta preventivea conform evolutiei starii echipamentelor (in urma analizei rezultatelor din fisele de verificare)- urmarirea si verificarea modului de functionare al echipamentelor- elaborarea necesarului piese de schimb- asigurarea si mentinerea curateinei la locul de munca- remedierea oricaror defectiuni de natura mecanica, pneumatica si hidraulica survenite asupra masinilor- folosirea stivuitorului- operare PC - prezinta avantaj- permis categ
CALIP ROMANIA SRL

Manager/​Consilier despagubiri accidente rutiere


Companie verificată
Aplica rapid
Căutăm un manager/consilier ca tine! Dacă te atrage ideea de a lucra într-o companie care pune preț pe talentul tău și care este dispusă să investească în pregătirea ta profesională, suntem convinși că merită să aplici. În plus, dacă esti o persoană: - perseverentă, dinamică, orientată către rezultate;- cu spirit antreprenorial;- care deține o capacitate de analiză și sinteză;- cu abilități de comunicare și negociere;- care merge înainte, indiferent de obstacole;- ești mai mult decât binevenită în echipa! Descrierea jobului: - Venim în sprijinul persoanelor vătămate sau a familiilor persoanelor decedate în accidente rutiere, acordându-le asistență pentru obținerea despăgubirilor cuvenite, de la societățile de asigurări. Responsabilitățile tale: Manager:- Recrutarea și selecția candidaților în vederea dezvoltării echipei;- Planificarea și organizarea activității;- Coordonarea, monitorizarea și evaluarea activității echipei;- Pregătirea și formarea deprinderilor specifice activității de
Serar Invest Consult SRL

Mechanical Design Engineer - Cad


Candidatul ideal Experiență tehnică relevantă ca Inginer Proiectant sau Desenator după caz.Utilizare avansată a softurilor specifice de proiectare: Solidworks, Catia, Etc.·Experiență în proiectare 2D.·Experiență în modelarea și proiectare 3D.·Bune cunoștințe de desen tehnic, toleranțe și control dimensional.·Bune cunoștințe tehnice legate de procesele și tehnologiile de prelucrare din așchiere și strunjire, precum și a materialelor.·Cunoștințe generale de utilizare PC și a instrumentelor Microsoft Office.-Permis Cat.B reprezintă un avantaj.-Cunoașterea limbii engleze ( limba maghiară reprezintă un avantaj).Descrierea jobului Realizează activității de proiectare asistata de calculator, proiectare 2D, 3D a fixturilor fabricate pe baza cerințelor clienților și a capacităților tehnice.Menținerea legăturii cu beneficiarul final legat de designul fixturilor începând cu faza de proiectare, continuând cu faza de testare până la livrarea totală a comenzii.Oferirea de informații tehnice si supor
SCHAEFER TECHNOLOGIES S.​R.​L.​

Business Developer Transport/​logistica


Candidatul ideal - minim 1 an experienta pe un post similar;- bune abilitati de vanzare, negociere si comunicare;- disponibilitate pentru deplasari;- dorinta de colaborare pe termen lung;- cunoasterea unei limbi straine de circulatie internationala (engleza/italiana/germana);Descrierea jobului - identificarea potentialilor clienti si dezvoltarea portofoliului de clienti;- gestionarea vanzarilor, urmarind constant atat cresterea volumului acestora cat si satisfactia clientului;- vizitarea clientilor periodic in scopul mentinerii bunei relatii cu acestia;- implementarea politicii de vanzari cu urmarirea lunara a atingerii targetului de vanzari si realizare a obiectivelor;- monitorizarea pietei si a concurentei;Beneficii :- salarizare atractiva (salariu fix + procent + bonusuri in functie de performante);- masina, laptop, telefon;
TRANS ARGO LOGISTICS SRL

Operator /​ Programator Cnc Freza/​strung


Candidatul ideal Cerințe Programator / Operator CNC Freza/StrungStudii medii: Liceu sau Școală Profesională, ideal specializare Prelucrător prin așchiere/ Mecanica.Experiență ca prelucrător prin așchiere sau operator mașini unelte cu comandă numerică într-o companie de producție de minimum 2 aniCunoștințe programare și operare mașini cu comanda numericăCunoștințe desen tehnic, procese frezare si strunjireCunoștințe utilizare scule si instrumente de măsura și control (calibre, șublere, micrometre).Descrierea jobului Descrierea jobului:Operarea si reglarea mașinilor unelte CNCEfectuarea de programe conform desenului tehnicPregătește piesele ce urmează a fi prelucrate in conformitate cu instrucțiunile și procedurile de lucru, desenele de prelucrare si ordinul de fabricațieIdentifică și izolează conform procedurii definite produsele necorespunzătoare calitativ atât cele tip materie primă cât și cele ca produse finite după prelucrareEfectuează verificările de calitate și dimensionare a pies
SCHAEFER TECHNOLOGIES S.​R.​L.​

Tehnician Programator Cnc


Candidatul ideal - Studii medii absolvite - specializare tehnica;- Experienta pe un post similar - constituie avantaj;- Cunostinte de desen tehnic;- Cunostinte operare CNC (HAAS) - constituie avantaj;- Cunoștințe a softurilor CAD (SolidWorks) / CAM (Esprit TNG) - constituie un avantaj;- Cunostinte utilizare scule si instrumente de masura si control (calibre, sublere, micrometre);- Autodidact si perseverent;- Pasiune pentru domeniul tehnic;- Persoana axata pe identificarea de solutii.Descrierea jobului Responsabilitati:- Opereaza si programeaza masina cu comanda numerica (HAAS) in 3 axe;- Crearea de programe pentru repere care trebuie executate conform desenului tehnic (in general unicate);- Defineste lista de scule necesare desfasurarii bunei activitati.Beneficii:- Oportunitate de creștere profesională în cadrul unei companii în plină dezvoltare;- Pachet salarial atractiv;- Tichete de masa (40 lei/ zi lucrata);- Al -13 - lea salar;- Mediu de lucru dinamic, stimulant și colaborativ;- Di
GOLDE ORADEA S.​R.​L.​

Specialist Achizitii


Candidatul ideal Cerinte: Cunostinte operare PC; Pachet Microsoft Office - in special Excel; Engleza nivel mediu,Descrierea jobului Responsabilitati: Creare, plasare, operare, urmarire comenzi; Actualizare, operare, urmarire gestiune; Comunicare/colaborare eficienta cu furnizorii; Analiza stocurilor, tendintelor de consum.Beneficii: Salariu motivant; Majorari anuale in functie de performante; Pachet de beneficii atractiv (tichete de masa de 35 lei/zi, transport gratuit, al 13 - lea salariu, posibilitatea de a servi o masa calda); Posibilitatea dezvoltarii profesionale in companie; Mediu de lucru placut.
CLASS FURN ROMANIA S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 1603 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Specialist Achizitii


Candidatul ideal • Intelegeti valoarea in timp a banilor• Procesul de achizitie nu se refera doar la negocierea preturilor, ci mai mult la obtinerea bunurilor dorite in locul dorit, la momentul si pretul potrivit• Totul este important in achizitii: o mica parte lipsa dauneaza unui proiect mare• Sa nu va fie frica sa discutati cu furnizorii - sunati si cereti orice aveti nevoie fara nici o teama- Excelente abilitati de comunicare, negociere, interrelationare si cooperare- Limba engleza la nivel avansat- Cunostinte operare PC la nivel avansat- Abilitati de comunicare si lucru in echipa- Rapiditate si acuratete in procesarea informatiilor- Seriozitate, proactivitate- Spirit analitic, atentie la detaliiDescrierea jobului Lucrul in echipaIntelegerea regulilor si consecintelor INCOTERMSNegocierea contractuluiElaborati contracte de la zeroGasiti punctele critice in contracteComparati nu numai preturile, ci si costul totalIntelegeti adevarata valoare a reducerilorObtineti cel mai mic cost disp
NOVATEX SRL

Media netă estimată pe baza celor 1663 de salarii introduse în Salario: 4900 RON/Luna

Mechanical Design Engineer


Candidatul ideal University Degree (Mechanical Engineering); More than 3 years of professional experience in the design of operating equipment; Profound knowledge of modern production technology and design systems; Very good knowledge of CAD processes and handling 3D programmes; Experience with Solid Works desirable; Practical knowledge of automation technology is an advantage; Independent, structured way of working and process-orientated thinking; Confident communication at all levels of collaboration; Good verbal and written communication skills; Advanced written & spoken English; German is a plus.Descrierea jobului Planning and design of assembly lines for battery packs and power tools; Design of equipment, devices and entire assembly lines; Independent conception, development and construction of automated production equipment with high technical requirements for the STIHL Group worldwide; Project management for projects with a technical focus, taking into account quality, costs and
ANDREAS STIHL POWER TOOLS

Media netă estimată pe baza celor 1140 de salarii introduse în Salario: 4631 RON/Luna

Specialist Vanzari


Candidatul ideal 👉 APLICĂ DACĂ: ai experiență în vânzări prin telefon și îți dorești să vinzi produse îndrăgite de clienți, ești o persoană deschisă și comunicativă, îți urmărești cu perseverență obiectivele, înveți rapid și îți place să câștigi, știi să construiești și să întreții relații, ești orientat spre obiective și ai o atitudine pozitivă. limba engleză, constituie un avantaj. Descrierea jobului Specialist VanzariWorkplace: M. Kogalniceanu 3, 410175 OradeaMonthly salary: 5130 - 5650 RON gross👉 RESPONSABILITĂȚI: vânzarea de produse digitale către restaurantele din România, contactarea activă a noilor clienți prin telefon și e-mail, construirea unei relații de succes cu proprietarii de restaurante - scopul nostru nu e sa vindem la primul contact ci să construim o relație.👉 NOI OFERIM: Birou situat în Oradea, aproape de centrul orașului, sistem atractiv de bonusare sprijin permanent din partea supervizorului și a colegilor de muncă, atmosferă de lucru excelentă, echipament de lu
RESTAUMATIC S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 816 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Reprezentant Medical /​ Key Account Manager


Candidatul ideal Pentru ca ne dezvoltam la nivel national, suntem in cautare de colegi noi, care sa se alature ECHIPEI Ortoplus Pharma Romania !Ne dorim in echipa noastra persoane ambitioase , pozitive, energice si care sa aiba o experienta de minim 1 an in vanzari , in special pe dispozitive medicale, medicamente, cosmetice, suplimente alimentare sau aparatura medicala . Experienta in promovare pe specialitatile Dermatologie/Estetica,Ortopedie, Recuperare Medicala si Reumatologie, reprezinta un avantaj.Cautam doar persoane dedicate , care pot fi implicate intr-un proiect pe termen lung si care sa cunoasca piata locala pharma de pe zonele selectate.Criterii de selectie :- Absolvent/a Studii Superioare obligatoriu ,- Permis auto categoria B cu experienta peste 2 ani si disponibilitate de deplasare (activitatea se va desfasura pe mai multe judete sau sectoare in cazul Bucuresti-ului)- Excelente abilitati de comunicare,vanzare si negociere- Cautam o persoana orientata catre performanta/re
ORTOPLUS PHARMA SRL

Operator Calculator /​ Data Entry Limba Engleza


Candidatul ideal Societate olandeza cu obiectul de activitate in transport, angajeaza doua persoane motivate pentru introducere date in sistem.Cerinte obligatorii:- Persoana pozitiva, sociabila si organizata;- Nivel avansat limba engleza vorbit si scris;- Cunostiinte solide operare calculator, pachet office, internet portals;- Capacitate de analiza si buna gestionare a cifrelor prezinta avantaj.Descrierea jobului - Program 8h, experienta in domeniu nu este obligatorie;- Consultanta Telefonica, email si pe anumite portale in limba engleza a clientilor;- Motorizare constanta si distribuire a mail-urilor;- Arhivare documente, CMR-uri, facturi, anexe transport;- Munca birotica;- Procesarea facturilor.- Introducerea comenzilor in sistemBeneficii:- Desfasurarea activitatii in cadrul unei echipe tinere si dinamice;- Conditii bune de lucru si intruire la locul de munca;- Posibilitatea de a lucra intr-o societate internationala;- Training in Olanda;- Posibilitatea de a avansa in cadrul societat
NEELE VAT LOGISTICS S.​R.​L.​

District Manager Bihor


Candidatul ideal Noi, #OameniiDeLaProfi,Suntem agili, flexibili si ne adaptam cu rapiditate noilor tendinte din piata, ne asumam responsabilitatea deciziilor si gasim mereu solutii inovatoare pentru atingerea obiectivelor.Am invatat sa privim cu curiozitate si deschidere toate beneficiile si oportunitățile aduse de digitalizare, venim mereu cu initiative si dezvoltam concepte noi.Ne-am cream propriul drum si ne reinventam de fiecare data cand piata se schimba, pentru ca una dintre competentele noastre cheie este spiritul antreprenorial.Strategia noastra de resurse umane are la baza conceptul- Be Kind.Credem ca atunci cand suntem mai zambitori, mai prietenosi, mai buni cu colegii, ori cu clientii nostri, reusim sa gestionam mai usor toate provocarile job-ului de zi cu zi.Alaturi de # OameniiDeLaprofi vei avea ai parte de experiente faine si intense zi de zi, pentru ca ne ghidam dupa principii sanatoase si valori puternice, care evolueaza odata cu noi DEZVOLTARE, COOPERARE si TRANSPARENT
PROFI ROM FOOD SRL

Asistent Manager


Candidatul ideal Locație:Santandrei, Jud. BihorTipul Jobului:Full-timeProgram de lucru: Luni-Joi: 09:00-16:00Descriere Job:Căutăm o persoană serioasă, harnică și punctuală pentru rolul de Asistent Manager. Acest rol necesită competențe bune de utilizare a computerului, inclusiv pachet Office și abilități de navigare pe internet, pentru a asigura suportul administrativ necesar și pentru a facilita comunicarea eficientă între diferitele departamente.Responsabilități:Suport în activitățile zilnice ale manageruluiPregătirea documentelor și rapoartelor necesareGestionarea corespondenței și a agendelorAsigurarea suportului pentru echipa de vânzări, inclusiv utilizarea platformei SICAPCerințe Minime:Cunoștințe solide de utilizare a calculatorului (pachet Office, navigare pe internet)Seriozitate, hărnicie și punctualitateAbilități de comunicare și organizareConstituie Avantaj:Experiența în vânzările B2BExperiența în utilizarea platformei SICAPOferta Noastră:Salariu atractiv, în funcție de expe
MIVINIA SRL

Media netă estimată pe baza celor 3812 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Plastic Engineer


Candidatul ideal University Degree (Mechanical Engineering); More than 3 years experience in the field of plastics processing is a must; Experience in the management of production projects; Practical knowledge of automation technology is an advantage; Independent, structured way of working and process-orientated thinking; Confident communication at all levels of collaboration; Good verbal and written communication skills; Advanced written & spoken English; German is a plus.Descrierea jobului Planning and instalation of the entire plastics production including the required machines and infrastructure; Defining the layout of the whole plastic production; Planning and procurement of machines, production equipment and automation in plastics production; Development and definition of all injection moulding parameters; creating standards for the injection moudling process; Optimisation of series processes; Management of production, procurement and technology projects; Contact person as an inj
ANDREAS STIHL POWER TOOLS
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Cautari populare
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.