Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Administrativ in Ploiesti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Administrativ in Ploiesti

Cauta printr-o varietate mare de joburi Administrativ in Ploiesti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Administrativ in Ploiesti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Administrator Retea-ploiesti


Candidatul ideal Pentru clientul nostru, care activeaza in domeniul transportului si distributiei, recrutam Administrator Retea in Ploiesti.Certificare Cisco CCNA, CCNP sau echivalent;Certificare Cisco CCNA Security, Cisco Security CCNP sau echivalent;Certificare Cisco CyberOps Associate;Certificare LPIC-1, LPIC-2 si LPIC-3 Security;Experienta in administrarea retelelor si a sistemelor de operare Linux;Cunostinte in administrarea Active Directory si GPO;Spirit de initiativa si abilitatea de a gasi solutii la probleme complexe.Descrierea jobului Implementarea, configurarea si intretinerea echipamentelor de retea bazate pe tehnologiile Cisco;Monitorizarea performantei retelei si implementarea masurilor de imbunatarile necesare;Asigurarea securitatii retelei prin implementarea celor mai bune practici si politicilor de securitate conform certificărilor Cisco Security;Administrarea serverelor Linux și asigurarea conformitatii cu standardele LPIC;Gestionarea Active Directory si a politicilor
LUGERA MAKLER SRL

Administrator Cont/​ofiter Front Office Perioada Determinata


Candidatul ideal Studii medii sau superioare; Experienta anterioara in activitatea cu numerar - minim 6 luni; Cunoasterea mediului economic si bancar local; Cunostinte de operare calculator; MS Office - nivel mediu; Buna abilitati de comunicare; Atentie la detalii; Responsabilitate; Orientare catre client si catre rezultate;Descrierea jobului Efectueaza toata gama de operatiuni cu si fara numerar pentru client; Asigura desfasurarea in bune conditii a decontarii intra si interbancare; Participa la realizarea obiectivelor de vanzari; Cunoaste si promoveaza produsele si serviciile standard ale Bancii si realizeaza vanzari incrucisate oferind informatii complete legate de acestea;​
PATRIA BANK S.​A.​

Recruiter /​ Asistente Administrativ /​ Analist Financiar


Candidatul ideal Recruiter ( Ploiesti) Experienta intr-o pozitie similară minim 1-2 ani; Experiența în administrare de personal (avantaj) Limba engleza nivel mediu-avansat; Abilitati de comunicare si relationare; Capacitate de planificare si organizare a activitatii; Asistent Administrativ (Ploiesti) Diploma universitara sau student; Abilitati de comunicare si relationare; Capacitatea de a prioritiza sarcinile de lucru; Initiativa, ingeniozitate, atentie la detalii. Cunostinte solide de calculator: MS Office. Nivel solid cunostinte limba romana, limba engleza (b2-C1) Analist Financiar (Bucuresti) Diploma universitara in Contabilitate sau Economie; 2-4 ani de experienta în finante/control financiar; Experienta cu un sistem ERP este un avantaj (cunostinte despre SAP sunt un plus); Cunostinte de contabilitate locala/IFRS GAAP; Abilitati avansate de lucru cu Excel; Abilitati medii-avansate de comunicare in limba engleza.Descrierea jobului RecruiterDesfasurarea proceselor de recrutare și se
ZENPRO HR S.​R.​L.​

Recruiter /​ Asistent Administrativ /​ Analist Financiar


Candidatul ideal Recruiter ( Ploiesti) Experienta intr-o pozitie similară minim 1-2 ani; Experiența în administrare de personal (avantaj) Limba engleza nivel mediu-avansat; Abilitati de comunicare si relationare; Capacitate de planificare si organizare a activitatii;Asistent Administrativ (Ploiesti) Diploma universitara sau student; Abilitati de comunicare si relationare; Capacitatea de a prioritiza sarcinile de lucru; Initiativa, ingeniozitate, atentie la detalii. Cunostinte solide de calculator: MS Office. Nivel solid cunostinte limba romana, limba engleza (b2-C1)Analist Financiar (Bucuresti) Diploma universitara in Contabilitate sau Economie; 2-4 ani de experienta în finante/control financiar; Experienta cu un sistem ERP este un avantaj (cunostinte despre SAP sunt un plus); Cunostinte de contabilitate locala/IFRS GAAP; Abilitati avansate de lucru cu Excel; Abilitati medii-avansate de comunicare in limba engleza.Descrierea jobului RecruiterDesfasurarea proceselor de recrutare și sele
ZENPRO HR S.​R.​L.​

Assistant Manager /​ Functionar Administrativ


Candidatul ideal Absolvent studii medii/ superioare; Experienta dе minim 2 ani; Conditie obligatorie cunoasterea Limbii Engleze, fluent, atat scris cat si vorbit; Cunoasterea Limbii Germane constituie avantaj; Excelente abilitati in Ms Office, MS Project, MS Acces; Flexibil, orientat inspre munca in echipa, rezistent, disponibilitate pentru efectuarea dе ore suplimentare; Abilitatea dе a lucra independent, cu minima supervizare;Descrierea jobului Domeniul atribuţiilor/ dеscrierеа аctivităţii: Administreazа corеspondenta; Executa sаrcini аdministrative; Asigurа lеgatura cu аutoritatilе de stat; Respecta prevederile IMS; Cunoaste si respecta documentatia, politica si procedurile sistemului de managementul de mediu; Cunoaste aspectele de mediu semnificative si cerintele de mediu din cadrul firmei;Detalierea atribuţiilor: Asigura un flux informational eficient intre Headquarter si punctele de lucru; Redacteaza documente, rapoarte, informari, comunicari generale; Indeplineste activitati zil
KRAFTANLAGEN ROMANIA SRL

It Assistant (system Administrator)


Candidatul ideal - Experienta in IT hardware/software : 2 – 5 ani- Cunostinte retelistica, depanare PC hardware + software, depanare imprimante- Cunostinte Excel avansat- Cunostinte sisteme de operare desktop + server- Cunostinte politici de securitate IT, best-practices- Limba engleza avansat- Abilitati de lucru in echipa, dar si independent- Dorinta de a invata si de a se perfectiona- Atentie la detalii, persoana organizata, orientata catre rezultate- Atitudine responsabila si cooperantaCerinte optionale:- Cunostinte SQL, programare VBA, shell scripting, Active Directory, storageDescrierea jobului - Monitorizarea continua a sistemelor IT din companie si aplicarea politicilor de securitate IT in vederea functionarii permanente la parametrii optimi- Preluarea si rezolvarea solicitarilor de suport din partea clientilor interni- Participarea la implementarea tuturor proiectelor IT- Dezvoltarea si imbunatatirea actualei infrastructuri IT- Identificarea potentialelor probleme si inlaturare
RHEIN VISION SRL

Functionar Administrativ - Ajofm | Anofm


Ocupatia: FUNCTIONAR ADMINISTRATIV - AJOFM | ANOFMAngajator: SNGN "ROMGAZ" SA-FILIALA DE ÎNMAGAZINARE GAZE NATURALE DEPOGAZ PLOIESTI SRLExperienta: Fără experienta (0 ani)Educatie: Universitar-INVATAMANT SUPERIORTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: PLOIESTI
SNGN ROMGAZ SA-FILIALA DE ÎNMAGAZINARE GAZE NATURALE DEPOGAZ PLOIESTI SRL

Functionar Administrativ - Ajofm | Anofm


Ocupatia: FUNCTIONAR ADMINISTRATIV - AJOFM | ANOFMAngajator: DELKAS GRUP SRLExperienta: Experiență Medie (3-5 ani)Educatie: Liceal-LICEU TEORETICTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: PLOIESTI
DELKAS GRUP SRL

Functionar Administrativ - Ajofm | Anofm


Ocupatia: FUNCTIONAR ADMINISTRATIV - AJOFM | ANOFMAngajator: KRAFTANLAGEN ROMANIA SRLExperienta: Experienta putina Educatie: Liceal-LICEU TEORETICTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: PLOIESTI
KRAFTANLAGEN ROMANIA SRL

Secretar Administrativ - Ajofm | Anofm


Ocupatia: SECRETAR ADMINISTRATIV - AJOFM | ANOFMAngajator: OAR FILIALA PRAHOVAExperienta: Experiență Medie (3-5 ani)Educatie: Universitar-INVATAMANT SUPERIORTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: PLOIESTI
OAR FILIALA PRAHOVA

Functionar În Activitati Comerciale,​ Administrative Si Preturi - Ajofm | Anofm


Ocupatia: FUNCTIONAR ÎN ACTIVITATI COMERCIALEADMINISTRATIVE SI PRETURI - AJOFM | ANOFMAngajator: POLISERV JG (PJG) SRLExperienta: Experienta putina Educatie: Postliceal-SCOALA POSTLICEALATimp de lucru: 8Adresa locului de munca: PLOIESTI
POLISERV JG PJG SRL

Personal Administrativ


DORIM O DNA PENTRU MUNCA LA BIROU
RUXO

Media netă estimată pe baza celor 1 de salarii introduse în Salario: 2350 RON/Luna

Vezi alte joburi relevante

Gestionar Magazie Piese Auto - Autoklass Ploiesti


Candidatul ideal AUTOKLASS PLOIESTI, isi mareste echipa !Ce ne dorim de la tine:• Minim studii medii tehnice;​• Experienta pe un post de magazioner de minim 1 an;• Cunostinte tehnice auto ;• Bune abilitati de organizare si atentie la detalii;• Cunostinte solide de operare PC;• Permis de conducere min. categoria B ;• Abilitati de comunicare si relationare. Descrierea jobului Rolul job-ului: Gestionare de piese, accesorii si materiale folosite in reparatia si intretinerea autoturismelor. Vei asigura gestiunea fizica a stocului de marfa, te vei ocupa de receptia cantitativa (prin numarare) si calitativa (la nivel vizual) a tuturor produselor primite. De asemenea, vei asigura inregistrarea, pelucrarea si miscarea stocurilor si vei fi responsabil cu depozitarea corecta, in conformitate cu indicatiile producatorilor, pe categorii si tipuri de produse in spatiul de depozitare.Beneficii: Salariu atractiv ; Tichete de masa; Bonusuri in functie de rezultate ;Oportunitatea de a te dezvolta intr-u
AUTOKLASS CENTER SRL

Asistent Manager Sizeer - Ploiesti Shopping City


Candidatul ideal Dacă ești: responsabil și comunicativ, ai cel puțin 1 an experiență pe poziția de asistent manager, ai condus efectiv echipe de vânzări, lucrezi independent și organizat iar nivelul de limbă engleză este unul bun, iți place să lucrezi cu oamenii, apreciezi stabilitatea și dorești să lucrezi cu branduri cunoscute.Nu ezita să aplici!Descrierea jobului Noi oferim: Pachet salarial format din: salariu fix (peste media pieței) + comision lunar la atingerea targetelor lunare ale magazinului, Bonuri de masă, Training specializat, Dezvoltare și posibilitatea promovării în interiorul companiei, Lucrul într-o echipă profesionistă, Program de lucru flexibil, în ture, Reduceri la produsele comercializate.Responsabilitățile tale: Suport complet oferit directorului de magazin în toate activitățile de la locul de munca, Organizarea tuturor sarcinilor din magazin precum și realizarea planului de vânzări zilnic, Supervizarea și dezvoltarea personalului din subordine prin training-uri su
MIG MARKETING INVESTMENT GROUP RO SRL

Manipulant Marfa (ajutor Gestionar Depozit Frigorific)


Candidatul ideal Betty Ice caută un nou coleg / o nouă colegă pentru filiala din Prahova, punct de lucru Ploiești.Cerințe:- Abilitati de comunicare, negociere, spirit de echipa;- Simt de raspundere dezvoltat, gandire pozitiva;- Abilități de organizare, sistematizare și prioritizare a activităților;- De preferat sa aiba domiciliu in Ploiești sau imprejurimi;- Persoană dinamică și flexibilă, care are capacitatea de învățare rapidă, orientata spre rezultate si client.Descrierea jobului Responsabilități: Acordare ajutor pentru gestionarul depozitului; Pregatirea mărfii; Descarcarea autovehiculelor de livrare; Întocmirea comenzilor; Alte activități.
BETTY ICE DISTRIBUTIE S.​R.​L.​

Asistent Medical Generalist


Candidatul ideal empatiedeterminarecooperareadaptabilitateabilitati de comunicare si relationareatentieDescrierea jobului - Participa, alaturi de medic, la consultatie (initiala,de control,la cerere sau a bolnavilor inclusi in programe de sanatate) ;- Se ocupa de programarea pacientilor pentru consultatie si intocmeste liste de prioritate pentru serviciile medicale programabile,daca este cazul ;- Efectueaza evaluarea primara a starii bolnavului (aspect general, culoare, edeme, postura, stare de agitatie) si face masuratori ale constantelor biologice (temperatura, TA, puls, respiratie);- Pregateste pacientul pentru examinare si asista medicul in realizarea investigatiilor;- Efectueaza tratamente (per os, injectabil, percutanat, etc.), la recomandarea medicului
CABINET MEDICAL DR.​ REBEGEA CRISTINA ELENA SRL

Media netă estimată pe baza celor 2690 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Gestionar Date De Flux - Floresti,​ Prahova


Candidatul ideal Studii superioare finalizate cu diploma de licență in Contabilitate si Informatică de gestiune/Cibernetică, statistică si informatică economică/Inginerie economică,etc.; Cunostinte foarte bune de operare si suport sisteme informatice de gestiune, tip ERP; Cunostinte IT: baze de bate, SQL, Microsoft Office (Word, Excel, etc); Competențe de limbă engleză si/sau limbă franceză (nivel conversational); Persoană deschisă, cu inițiativă, orientată catre identificarea de soluții; Abilitați de comunicare transversa si lucru in echipa; Capacitate de analiza si sinteza, organizare, atenție la detalii;Descrierea jobului Asigura coerența și precizia între inventarul fizic și inventarul logic utilizat în planificare și finanțe; Verifica in Oracle stocurile, comenzile de materii prime si semifinite; Coordoneaza, asigura desfășurarea de acțiuni pentru îmbunătățirea sau consolidarea calității datelor; Contribuie la buna executie in procesul de creare de noi produse, la executarea corec
MICHELIN ROMANIA

Asistent Manager Sala Jocuri


Candidatul ideal Cerinte- Studii superioare in domeniul: economic, tehnic, administrativ, financiar-contabil.- Minim 1 ani experienta in domeniul relatiilor cu clientii.- Minim 1 ani experienta in conducerea de echipe.- Foarte bune abilitati de comunicare verbala si scrisa.- Bun organizator, persoana cu abilitati de planificare si control.- Responsabilitate si corectitudine, capacitate de luarea si sutinerea deciziei.- Cunostinte bune de MS Office.- Este preferabil cunoasterea limbii engleze la nivel conversational.- Permis de conducere, categoria B - constituie avantaj.Descrierea jobului - Realizeaza rapoarte periodice specifice activitatii către managementul companiei.- Supervizarea si asigurarea functionarii permanente a activitatii in sala de jocuri;- Administrarea salii de jocuri din punct de vedere al personalului, echipamentelor de lucru.- Gestionarea contractelor cu furnizorii de servicii: telefonie, internet, salubrizare, deratizare, intretinere, contractul cu proprietarii;- S
ENTERTAINMENT SOLUTIONS SRL

Coordonator Curieri Ploiesti


Candidatul ideal Salutare!Suntem Cargus, prima companie de curierat privata din Romania si avem deschisa o oportunitate de cariera pentru tine in echipa noastra Operationala. Rolul la care poti aplica este cel de Team Leader Curieri in locatia noastra din Ploiesti.Care sunt motivele pentru care credem ca merita sa ni te alaturi?!Atmosfera din companie si echipa: suntem pozitivi si ne place sa cladim relatii bazate pe comunicare si incredere.Avem programe de dezvoltare la care sunt invitati toti colegii care doresc sa creasca in rolul curent sau sa se pregateasca pentru o noua etapa in cariera.Timpul de lucru si timpul tau. Respectam programul de lucru si zilele libere 😊Pachetul de compensatii si beneficii include, dar nu se rezuma la: venit format din salariul fix si bonus lunar in functie de performanta, tichete de masa, abonament servicii medicale si asigurare de viata.Ca Team Leader in echipa noastra, vei fi un element cheie in asigurarea eficientei si calitatii operatiunilor zilni
CARGUS S.​R.​L.​

Manipulant Marfa (ajutor Gestionar Depozit Frigorific)


Candidatul ideal Betty Ice caută un nou coleg / o nouă colegă pentru filiala din Prahova, punct de lucru Ploiești.Cerințe:- Abilitati de comunicare, negociere, spirit de echipa;- Simt de raspundere dezvoltat, gandire pozitiva;- Abilități de organizare, sistematizare și prioritizare a activităților;- De preferat sa aiba domiciliu in Ploiești sau imprejurimi;- Persoană dinamică și flexibilă, care are capacitatea de învățare rapidă, orientata spre rezultate si client.Descrierea jobului Responsabilități: Acordare ajutor pentru gestionarul depozitului; Pregatirea mărfii; Descarcarea autovehiculelor de livrare; Întocmirea comenzilor; Alte activități.
BETTY ICE DISTRIBUTIE S.​R.​L.​
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.