Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

48 Locuri de Munca Office Manager in Craiova

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

48 Locuri de Munca Office Manager in Craiova

Cauta printr-o varietate mare de joburi Office Manager in Craiova si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Office Manager in Craiova si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Secretara la distanta


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 500 până la 1000 LEI pe lună
Companie internațională caută secretară de acasă cu abilități de vânzări pentru sarcini ușoare: răspuns la telefon, apelare clienți, căutare pe internet și e-mailuri. Toate sarcinile trebuie efectuate de acasă de la computer. Sunt necesare: cunoștințe de operare computer, conexiune foarte bună la internet cu propriul computer, cunoștințe bune de engleză și italiană ar fi un plus.Puteți trimite CV-ul aici.
LITRA SRL

Asistent Medical Stomatologie Craiova


Candidatul ideal Ce căutăm?Persoana amabilă și zâmbitoare care vrea să învețe mult și repede. Cerem seriozitate si dorinta de dezvoltare.Descrierea jobului Ce oferim?Contract de munca pe termen lungProgram full-timeTraining pentru dobandirea cunostintelor necesareColaborare de durataCum procedăm?Dacă CV-ul tău e complet și corect atunci intri în cursă și vei fi sunată !Obligatoriu CV cu pozaFii pregătit sa lucrezi într-un mediu profesionist cu protocoale clare si sarcini bine definite.
EMBRACE SRL

Gestionar/​ Magaziner (sef Depozit)


Candidatul ideal Ești în căutarea unui loc de munca sigur și placut?Avem nevoie de tine în echipa noastra.Cerinte:-Experienta de lucru in domeniul constructiilor (constituie un avantaj);-Experienta de lucru in gestiunea marfii, realizarea inventarelor (constituie un avantaj);-Cunostinte de lucru in Microsoft Excel si Microsoft Word;-Permis de conducere categoria B;-Persoana sociabila si organizata;-Cerem si oferim seriozitate.Descrierea jobului Responsabilitati:-Evidenta Excel a tuturor materialelor din depozit;-Intocmire Lista Necesar Materiale cu ajutorul sefului de santier;-Plasarea comenzilor catre agentii de vanzari colaboratori;-Transmiterea documentelor originale la sediu;-Aranjeaza produsele pe rafturi, astfel incat acestea sa poata fi identificate cu usurinta;-Coordonarea activitatii soferilor pentru distribuirea materialelor in santier;-Incarcarea/ descarcarea/ sortarea marfurilor (cu ajutorul soferilor).Beneficii:- Salariu fix;- Bonuri de masa;- Transport asigurat/ masina de
PROLUNI STRUCTURI S.​R.​L.​

Sales Back Office


Candidatul ideal Conditii minime de eligibilitate:-Studii superioare finalizate,de preferat in domeniul economic-Minim 1 an de experienta in domeniul financiar bancar,reprezinta un avantaj-Cunostinte generale de business: management,finante,marketing,care sa permita sustinerea unor discutii la nivel operational si executiv-Limba engleza-nivel mediu,scris si vorbit-Cunostinte de Microsoft OfficeDescrierea jobului Responsabilitati:-Este responsabil de calitatea introducerii informatiilor corecte si complete n sistemul informatic-Este responsabil de calitatea verificarii documentelor primite(documente de identificare,documente finaciare,documente juridice..,etc)-este responsabil de verificarea diverselor aplicatii informatice,de colectare,verificare si introducerea corecta si completa a datelor-Emite/transmite rezolutii pt aprobari rapide-Este responsabil pt corectitudinea rezolutiilor,emiterii ,generarii,tiparirii documentatiei contractuale in ceea ce priveste contractele de leasing/cred
CBG LEASING CONSULTING

Media netă estimată pe baza celor 1 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Asistent Tehnic Comercial


Candidatul ideal  Studii superioare (constituie un avantaj studiile in domeniul tehnic) Experiență anterioară într-un rol similar sau în domeniul tehnic (constituie un avantaj) Cunostinte si bune abilitati operare PC pachet MS Office Capacitate de sinteza, analiza si asimilare rapida Abilități excelente de comunicare și relaționare interpersonală Disponibilitatea de a desfasura munca de teren (deplasari, masuratori, monitorizari aleimplementarii si/sau neutralizarii campaniilor publicitare etc.) Permis conducere categoria B Abilitati de organizare, capacitate de a lucra independent si in echipa Orientare spre client si rezultate Capacitatea de a lucra sub presiune si de a respecta termene limitaDescrierea jobului  Mentinerea si dezvoltarea relatiei cu clientii Furnizează suport tehnic clienților prin telefon, e-mail sau în persoană, răspunzândîntrebărilor și oferind clarificări în legătură cu produsele și serviciile companiei Oferă asistență tehnică clienților în evaluarea
WHITE POINT SRL

Farmacist Si Asistent De Farmacie.​


Candidatul ideal Suntem in cautarea unui farmacist si asistent de farmacie dedicat si pasionat, pentru a se alatura echipei noastre din farmacia noastra. Candidatul ideal trebuie sa aiba cunostinte solide in domeniul farmaceutic si sa fie capabil sa ofere asistenta excelenta clientilor nostri. Diploma de farmacist si certificat de asistent de farmacie Experienta anterioara in domeniul farmaceutic de cel putin un an Cunostinte solide in domeniul medicamentelor si a proceselor farmaceutice Abilitati excelente de comunicare si interactiune cu clientii Capacitatea de a lucra eficient intr-un mediu dinamic si in echipa Atent la detalii si orientat catre rezultate Disponibilitatea de a lucra in ture si in weekendDescrierea jobului Indeplinirea prescriptiilor medicale si a comenzilor de medicamente ale clientilor Consilierea clientilor in legatura cu medicamentele prescrise si cele eliberate fara prescriptie medicala Asigurarea respectarii reglementarilor si standardelor farmaceutice Gestiona
FARM GALAN SRL

Asistent Comercial (m/​f) - Craiova


Candidatul ideal ACEŞTIA SUNTEM NOI"Îmbracă-te pentru moment" este mai mult decât un slogan pentru noi. NEW YORKER face modă pentru momente reale. Căutăm angajați cu pasiune, care au curajul de a inova, au bucuria creativității, care ne conduc cu personalitatea și entuziasmul lor și care ne inspiră constant. Necomplicat, inspirat și întotdeauna gata să vă scufundați în lumi noi și să trăiți fiecare moment. Căutați să vă alăturați unei companii atractive și dinamice, unde puteți face diferența în fiecare zi? Atunci începe-ți cariera acum într-una dintre cele mai frumoase industrii din lume !Magazinele noastre sunt imaginea NEW YORKER. Aici suntem aproape de clienții noștri și îi inspirăm prin brandul nostru. Cu pasiune pentru modă, un fler pentru tendințe și o orientare puternică spre servicii, creăm o experiență perfectă de cumpărături. Cei 23.000 de angajați în vânzări din peste 1.150 de magazine organizează, de asemenea, procesul operațional și sunt în mare măsură responsabili pentru
NEW YORKER ROMANIA

Asistent Tehnic Comercial


Candidatul ideal  Studii superioare (constituie un avantaj studiile in domeniul tehnic) Experiență anterioară într-un rol similar sau în domeniul tehnic (constituie un avantaj) Cunostinte si bune abilitati operare PC pachet MS Office Capacitate de sinteza, analiza si asimilare rapida Abilități excelente de comunicare și relaționare interpersonală Disponibilitatea de a desfasura munca de teren (deplasari, masuratori, monitorizari aleimplementarii si/sau neutralizarii campaniilor publicitare etc.) Permis conducere categoria B Abilitati de organizare, capacitate de a lucra independent si in echipa Orientare spre client si rezultate Capacitatea de a lucra sub presiune si de a respecta termene limitaDescrierea jobului  Mentinerea si dezvoltarea relatiei cu clientii Furnizează suport tehnic clienților prin telefon, e-mail sau în persoană, răspunzândîntrebărilor și oferind clarificări în legătură cu produsele și serviciile companiei Oferă asistență tehnică clienților în evaluarea
WHITE POINT SRL

Asistent Contabil


Candidatul ideal - Cunostinte in domeniu- Cunostinte operare PC- Abilitati de comunicare- Rezistenta la stres- Capacitate de respectare a termenelor limita- Cunoastere program contabilitate CERNATESCU,constituie avantaj.Descrierea jobului Activitati de secretariatContabilitate primara :- Reprezinta interesele firmei in fata organelor de control financiar- Intocmeste documentele contabile de evidenta primara ale firmei (intocmeste si verifica registrul de intrari-iesiri, raspunde de intocmirea bilantului financiar al firmei (lunar si anual), tine evidenta registrului de casa, tine evidenta facturilor primite si introducerea lor la plata la termenul scadent)- Raspunde de respectarea prevederilor ROI care privesc Compartimentul Financiar-Contabil,- Asigura depunenerea declaratiilor fiscale.- Efectueaza calculul salariilor- Raspunde de activitatile de inventariere din cadrul firmei- Urmareste aplicarea normelor aferente Compartimentului Financiar-Contabil aprobate de societate- Urmareste m
CABINET INDIVIDUAL CONTABIL AUTORIZAT CAIMAC P.​ MIHAELA

Media netă estimată pe baza celor 438 de salarii introduse în Salario: 3300 RON/Luna

Asistent Vanzari


Candidatul ideal Personalitate puternica, orientata spre construirea unei cariere Atitudine corecta, capabil sa relationeze cu usurinta Bun organizatorDescrierea jobului Postul se adreseaza persoanelor ce doresc sa isi construiasca o cariera alaturi de profesionisti, intr-un domeniu nou ce ofera reale posibilitati de perfectionare a angajatului cat si o remunerare financiara raportata la performanta.Responsabilitati principale: Pastreaza contactul cu portofoliul de clienti arondat si contribuie la imbunatatirea acestuia Organizeaza vizite si prezentari la sediul clientilor Emite oferte/contracte conform pregatirii realizata in cadrul companiei Asigura legatura intre clienti si departamentul tehnic in vederea realizarii lucrarilor de mentenanta a echipamentelor comercializateBeneficii principale: Oportunitatea de a lucra intr-un domeniu aflat intr-o continuua expansiune in care posibilitatea de dezvoltare a angajatului este una reala Participare la stagii de pregatire interne si interna
TITAN TECHNIK AG S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 894 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Asistent Vanzari


Candidatul ideal Daca esti persoana de care prietenii spun ca te conectezi foarte repede cu oamenii, ca atunci cand intri intr-o incapere reusesti foarte repede sa te faci placuta, citesti anuntul potrivit.Probabil iti vine natural cand te uiti la oameni sa zici ce se potriveste si ce nu din outfit-urile lor.Probabil ca a vinde, face parte din normalul tau.Descrierea jobului Responsabilitati:Vei consilia clientii, pentru alegerea produselor Hermosa potrivite, in raport cu dorintele lor. In sfarsit vei avea spatiu de “joaca” pentru pasiunea ta legat de fashion.Vei incasa si vei face retur. E parte din procesul de servire a clientilor si noi suntem aici sa ii ajutam cu tot ce au nevoie.Vei contribui la realizarea obiectivelor de vanzari si a indicatorilor de performanta.Vei completa rapoartele periodice.Vei participa la aranjarea produselor in magazine. Nu de alta, dar vrem sa ne bucuram de super-puterea ta de a face ordine strategic.Vei lucra impreuna cu echipa la indeplinirea sarcinilo
HERMOSA OFFICE CENTER SRL

Media netă estimată pe baza celor 893 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Asistent Medical Generalist - Policlinica


Descrierea jobului In Regina Maria, oferi pacientului îngrijire medicală de calitate și pentru a-l sprijini fizic și emoțional. Esti veriga indispensabilă în relația dintre pacient și medic. Prin ceea ce faci în fiecare moment, pacientul și cei dragi lui simt grija pe care le-o porti, de la actul medical până la vorba bună pe care le-o dăruiesti din toata inima.Sa-ti povestim pe scurt despre rol: Vei recolta probe biologice pentru diverse analize medicale; Vei realiza proceduri medicale si vei administra tratamente la recomandarea medicului; Vei pregati cabinetele, instrumentarul, aparatura necesara si vei asista medicul pe durata interventiilor si procedurilor medicale (ginecologie, ORL, cardiologie etc); Vei stabili necesarul zilnic de consumabile medicale si vei gestiona stocurile.Ce ne dorim de la tine: Sa detii diploma de bacalaureat; Sa detii Certificat de membru si Asigurare MALPRAXIS valabile; Sa ai o experienta de minimum 6 luni pe un post similar; Sa detii cunostinte MS Offic
CENTRUL MEDICAL UNIREA SRL

Manager Adjunct/​ Asistent Manager In Restaurant Burger King


Candidatul ideal Îți plac oamenii?Vrei să te dezvolți pe tine și pe ceilalți?Îți place când oaspeții tăi părăsesc restaurantul cu zâmbetul pe buze?Noile provocări îți dau energie să acționezi?Dacă da, avem vești bune pentru tine! Avem jobul perfect pentru tine!Care sunt cerințele noastre? Cel puțin șase luni experiență în managementul echipei, Disponibilitatea de a construi relații cu angajații și oaspeții nostri, Capacitatea de a gestiona costurile restaurantului, O bună cunoaștere a MS Office, în special Excel, Cunoasterea limbii engleze la nivel conversațional, O foarte bună organizare a muncii și independență în acțiune.Descrierea jobului Ce vei face? Vei conduce restaurantul în absența Managerului de Restaurant, Vei recruta și instrui noii angajați, Vei intocmi programul de lucru, Vei contribui la crearea și menținerea unei echipe unite, Vei avea grijă de confortul oaspeților noștri, Vei pune în aplicare planul de vânzări și de costuri al restaurantului, Vei asigura schimburile de
REX CONCEPTS BK ROMANIA S.​R.​L.​

Asistent Departament Aprovizionare


Descrierea jobului Noi, #OameniiDeLaProfi,Suntem agili, flexibili si ne adaptam cu rapiditate noilor tendinte din piata, ne asumam responsabilitatea deciziilor si gasim mereu solutii inovatoare pentru atingerea obiectivelor.Am invatat sa privim cu curiozitate si deschidere toate beneficiile si oportunitățile aduse de digitalizare, venim mereu cu initiative si dezvoltam concepte noi.Ne cream propriul drum si ne reinventam de fiecare data cand piata se schimba, pentru ca una dintre competentele noastre cheie este spiritul antreprenorial.Strategia noastra de resurse umane are la baza conceptul- Be Kind.Credem ca atunci cand suntem mai zambitori, mai prietenosi, mai buni cu colegii, ori cu clientii nostri, reusim sa gestionam mai usor toate provocarile job-ului de zi cu zi.Alaturi de # OameniiDeLaprofi vei avea ai parte de experiente faine si intense zi de zi, pentru ca ne ghidam dupa principii sanatoase si valori puternice, care evolueaza odata cu noi Dezvoltare, Cooperare si Transparenta
PROFI ROM FOOD SRL

Manager Adjunct/​ Asistent Manager In Restaurant Burger King


Candidatul ideal Îți plac oamenii?Vrei să te dezvolți pe tine și pe ceilalți?Îți place când oaspeții tăi părăsesc restaurantul cu zâmbetul pe buze?Noile provocări îți dau energie să acționezi?Dacă da, avem vești bune pentru tine! Avem jobul perfect pentru tine!Care sunt cerințele noastre? Cel puțin șase luni experiență în managementul echipei, Disponibilitatea de a construi relații cu angajații și oaspeții nostri, Capacitatea de a gestiona costurile restaurantului, O bună cunoaștere a MS Office, în special Excel, Cunoasterea limbii engleze la nivel conversațional, O foarte bună organizare a muncii și independență în acțiune.Descrierea jobului Ce vei face? Vei conduce restaurantul în absența Managerului de Restaurant, Vei recruta și instrui noii angajați, Vei intocmi programul de lucru, Vei contribui la crearea și menținerea unei echipe unite, Vei avea grijă de confortul oaspeților noștri, Vei pune în aplicare planul de vânzări și de costuri al restaurantului, Vei asigura schimburile de
REX CONCEPTS BK ROMANIA S.​R.​L.​

Terapeut Beauty - Asistent medical


Scurta descriere a companiei Life Dental Spa este o clinica dentara ultramoderna, specializata in tehnologie laser de ultima generatie, cu medici pregatiti in universitati de prestigiu din Europa si SUA.Tehnologia laser trateaza eficient cariile dentare, gingivita, parodontoza si multe alte afectiuni orale. Clinica noastra ofera toata gama de servicii stomatologice, intre care se numara si: Tratamentul cariilor cu laser dentar Tratamentul parodontozei cu laser dentar Tratamentul gingivitei cu laser dentar Implanturi dentare asistate laser Chirurgie dentara asistata laser Albire dentara laser Coroane si fatete dentare estetice, realizate prin frezare computerizata Implanturi si dinti ficsi in aceeasi zi Stomatologie biologicaLife Dental Spa este prima clinica stomatologica din Romania care functioneaza dupa principiile stomatologiei biologice. Acestea includ minim invazivitate, manopere cat mai conservative, realizate cu materiale cat mai biocompatibile. Cerinte Peste 12 luni e
Life Dental Spa

Lucrator Gestionar Depozit Piese Auto


Candidatul ideal Materom angajeaza LUCRATOR GESTIONAR DEPOZIT.Postul este valabil pentru : Cluj-Napoca, Constanta, Craiova, Ploiesti, Popesti-Leordeni (S4)Adresa depozitelor: str. Frunzisului, nr. 88, Cluj-Napoca, jud. Cluj str. Industriala, nr. 6, Logistik Park, Constanta, jud. Constanta str. Silozului nr.30, Cârcea, jud Dolj str. Marin Mehedinteanu, nr. 1G, Ploiesti, jud Prahova str. Pavel Ceamur 2b, (Popesti-Leordeni), Sector 4, Bucuresti📣Vrem sa te cunoastem daca: ai cunostinte de operare PC; esti indemanatic/a si atent/a; ai cunostinte minime in domeniul auto; stii sa utilizezi scannerul mobil; esti harnic/a si implicat/a; ai disponibilitatea pentru munca fizica, dinamica; ai spirit organizatoric si esti punctual/a; ai capacitatea de a munci in echipa; ai etica profesionala si morala.Descrierea jobului 📑Ce trebuie sa faci ca lucrator gestionar depozit: manipuleazi marfa - piese auto; efectuezi receptia fizica a marfii; aranjezi si confirmi produsele pe rafturi; participi la efec
MATEROM SRL

Asistent Vanzari Smyk All For Kids


Candidatul ideal Cautam o persoana motivata, cu spirit dе echipa, dedicata, organizata, deschisa schimbarilor, care doreste să învețe într-o companie multinationala.Daca iti place sa lucrezi intr-un mediu dinamic si placut, sa comunici cu oamenii, te asteptam in echipa noastra!Cerinţe: Sa ai minim studii medii finalizate; Cu sau fără experienţă profesională; Sa ai pasiune pentru tot ceea ce inseamna produse pentru copii (haine si jucarii); Sa fi amabil(a) si orientat(a) catre client; Sa fi punctual(a); Sa ai abilităţi de comunicare, inițiaţivă, flexibilitate, implicare si spirit de echipaDescrierea jobului Hai in echipa nostra si vei avea parte de: Salariu motivant; Contract de munca pe perioada nedeterminata; Tichete de masa; Prima concursuri semestriale; Bonus la atingere target; Spor de weekend si spor de noapte; ​Discount pentru toate produsele noastre; Bonus pentru recomandarea unui nou coleg. ​Zile de concediu suplimentare in functie de vechimea in companie; ​Training-uri de spec
SMYK ALL FOR KIDS SRL

Asistent Manager Back Office Craiova


Candidatul ideal -experienta in vanzari (constituie avantaj experienta in comertul cu materiale de constructii);-studii superioare;-abilitati de comunicare si organizare;-cunostinte Microsoft Office.BENEFICII:posibilitate de promovare.Descrierea jobului RESPONSABILITATI:-derularea contractelor comerciale sau comenzilor cu partenerii societatii (ofertare, prelucrare comenzi, urmarire proces livrare, urmarire proces incasare etc);-cunoasterea amanuntita a tuturor aspectelor contractuale per client;-intocmirea si administrarea bazei de date privind: clientii noi/potentiali; stocurile; necesarul de marfa de achizitionat;-personalizarea relatiilor cu partenerii.BENEFICII:-posibilitate de promovare.
DAMILA S.​R.​L.​

Asistent Medical /​ Infirmier /​ Ingrijitor Persoane Varstnice In Irlanda


Candidatul ideal Engleza: nivel conversationalExperienta ingrijire batrani/ persoane varstniceResponsabilActivitatea are loc in IrlandaDescrierea jobului Căutăm îngrijitori / infirmieri / asistenti medicali / kinetoterapeuti / fizioterapeuti pentru a oferi îngrijiri de înaltă calitate clienților noștri în propriile case din Irlanda.Cazare si masa asigurate de clienti.Îngrijitorii locuitori vor lucra 6 zile/săptămână, 7 ore pe zi. 1 zi libera saptamanalCerințe:- Nivel bun de engleză-Experienta (de preferat)Beneficii: Salariu atractiv: Salariu net aprox.2400- 2600 €/luna Contract de munca inainte de plecare Zboruri/transport: rezervate de companie. Costuri acoperite de companie Cazare si mancare oferite de clienti Costurile suplimentare vor fi acoperite de companieContact: 00353892489682 sau 0040732246962 si/ sau [email protected]
MADEL RECRUITMENT S.​R.​L.​
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 48 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.