11 - Locuri de Muncă (joburi) Secretara în Craiova
11 - Locuri de Muncă (joburi) Secretara în Craiova

Candidatul ideal • Absolvent studii superioare ( constituie avantaj);
• Excelente abilitati de comunicare si relationare;
• Orientare catre client;
• Foarte bune abilitati organizatorice;
• Rezistenta la stres si program flexibil;
• Engleza nivel conversational;
• MS Office (Word, Excel),email.Descrierea jobului • Desfasurarea de activitati generale de secretariat si receptionist pentru sediul central;
• Preluarea si redirectionarea apelurilor telefonice venite din partea clientilor si a partenerilor de afaceri;
• Facilitarea comunicarii telefonice intre conducerea societatii si terte

Candidatul ideal Birou executor judecatoresc cauta persoana responsabila si organizata pentru postul de consilier juridic/secretara. Experienta in domeniul juridic constituie avantaj. Descrierea jobului -intocmire/redactare documente
-receptionare/selectionare/ordonare corespondenta
-preluare apeluri/ furnizare informatii
-scanare,fotocopiere

Candidatul ideal - atitudine pozitiva;
- initiativa;
- atentie deosebita la detalii;
- excelente abilitati de comunicare;
- capacitate de incadrare in termene limita;
- persoana dinamica si orientata spre rezultate;
- excelente abilitati de lucru pe calculator (Microsoft Office, Internet Explorer, etc.);
- cunoasterea unui software sistem ERP constituie avantaj
Descrierea jobului - executare intrari (NIR);
- emitere facturi fiscale catre clienti persoane fizice si juridice;
- realizarea si emiterea ofertelor de preturi catre clientii companiei;
- interogarea reprezentantilor produc
Candidatul ideal
Advanced written and spoken English
Excellent administrative communication skills.
Attention to detail – quality focused
Experience of working to targets.
IT skills
Excellent keyboard skills
Numerate and literate
Ability to empathize and build rapport.
Confident, well presented and personable, self-starter.
Ability to work in a fast paced, challenging environment.
Desirable
Previous debt collection experience.
Previous experience of working in a highly regulated environment
Descrierea jobului The Specialist Contact Administration Agent works fo

Candidatul ideal Comdata Romania, companie multinationala de prestigiu, unul din leaderii de piata in sectorul BPO, este in cautarea de noi colegi pentru sediul din Craiova.
Daca vorbesti limba italiana si stii sa folosesti calculatorul, vino in echipa noastra!
Cerinte:
- Limba italiana la nivel conversational;
- Cunostinte minine operare pc;
- Disponibilitate de lucru conform unui program flexibil;
- Punctualitate, spirit de echipa, atitudine pozitiva, orientare catre client, persoana empatica si creativa.
Nu este necesara experienta in call center!Descrierea jobului Oferim:
- Contr

Candidatul ideal - Absolvent studii superioare-tehnice, economice, filologice,stiintele comunicarii.
- Capacitatea dе a selecta, procesa datele/informatiile colectate, dе a crea si formula mesaje;
· Abilitati dе prezentare a diverselor tipuri dе informatii/mesaje (scris+vorbit);
· Capacitate dе structurare, sintetizare, prioritizare a informatiilor;
· Excelente abilitati dе comunicare scrisa si verbala;
· Diplomatie si empatie;
· Spirit dе observatie;
· Organizare a activitatilor proprii;
· Utilizare instrumente dе redactareDescrierea jobului Editеаza documеntelе principalе cе se rеfer

Candidatul ideal Abilitati de comunicare, organizare si sistematizare.
Cunoscatoare de limba engleza, experienta in contabilitate primara, ofertare, licitatii si fonduri europene.
Atentie la detalii, responsabilitate, ordine, corectitudine si punctualitate.
Capacitate reala de asimilare rapida, initiativa si amabilitate.Descrierea jobului Atributii de ofertare a produselor comercializate de firma, asigurand satisfacerea cerintelor clientilor intr-un interval de timp cat mai scurt.
Atributii intocmire documentatie fonduri europene si documentatie pentru licitatii.
Atributii contabilitate

Functionar Administrativ Service - Craiova, Perioada 2 Ani
MEWI IMPORT EXPORT AGRAR INDUSTRIETECHNIK
Candidatul ideal • studii medii sau superioare
• cunostinte de contabilitate primara
• capacitatea de a asimila cu uşurinţă informaţii tehnice
• experienţă în activităţi administrative legate de reparaţii sau service reprezintă avantaj
• cunoştinţe de operare pe calculator (inclusiv MS Office)
• cunoaşterea limbii engleze constituie avantaj
• persoană foarte bine organizată
• orientare către clientDescrierea jobului Misiunea postului: Acordă suport şefului de atelier în coordonarea activităţilor atelierului, operând documentele şi informaţiile aferente activităţilor de service şi gestio

Candidatul ideal Ești comunicativ, creativ, dornic sa inveti, atent la detalii si rapid in activitatile pe care le desfasoari si esti dornic sa asimilezi experiente noi?
Te asteptam in echipa noastra!
Vei face parte dintr-o organizatie in continua expensiune si dintr-o echipa frumoasa, tanara si de succes, cu ajutorul careia vei evolua la nivel profesional si personal.
Candidatul ideal
Pachet office - nivel avansat
Cunostinte de contabilitate primara (experienta minima 1.5 ani)
Cunostinte de gestiune a stocurilor (experienta minima 1.5 ani)
Limba engleza - nivel conversational.Descrie

Candidatul ideal Iti doresti sa faci parte dintr-un proiect nou si ai experienta in coordonarea oamenilor de vanzari directe, iti place sa calatoresti, te sustinem si te ateptam sa vii alaturi de noi!
Apreciem abilitatile excelente de comunicare cu colegii si clientii, o atitudine pozitiva si energia de a schimba lumea.Descrierea jobului Fii parte din echipa noastra si vei avea ocazia:
Sa formezi, coordonezi si motivezi echipa de vanzari directe din locatiile comerciantilor strategici pentru Grup;
Sa cunosti in detaliu ceea ce putem oferi clientilor nostri, pentru a oferi training si suport

Candidatul ideal Candidatul ideal- vorbeste engleza la nivel conversational(conditie obligatorie- la job se vorbeste doar in engleza)
- studii medii/ superioare
- abilitati de comunicare
- atent
- ambitios(atingerea taghetelor/bonusurilor)
- competitiv si interesat
- prietenos si dispus sa lucreze intr-un birou cu colectiv tanar(medie varsta 25 ani)
- orientare catre rezultat
- seriozitate, responsabilitate
- limba germana prezinta avantaj (doar la nivel avansat)
- responsabil, ordonat, capacitate de organizare la locul de munca, punctual,
- abilitati de comunicare si relationare
-
Departament:
Industrie:
Experiență:
Numele companiei:
Ordonează după: