Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Administrativ in Craiova

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Administrativ in Craiova

Cauta printr-o varietate mare de joburi Administrativ in Craiova si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Administrativ in Craiova si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Consultant Expert Fonduri Europene


Candidatul ideal Suntem în căutarea unei persoane dinamice și dedicată pentru a se alătura echipei noastre.Candidatul ideal ar trebui să aibă experiență în scrierea/implementarea programelor/proiectelor cu finanțare europeană nerambursabilă, abilități de comunicare și negociere precum si capacitatea de a lucra în echipă și de a gestiona multiple proiecte simultan. Având în vedere că activitatea noastră este bazată pe munca cu oamenii ne dorim ca viitorul/viitoarea coleg/ă să fie focusat/ă pe client și pe obiectivele acestuia.De asemenea ne-ar plăcea să ni se alăture în echipă o persoană creativă cu dorința de a învăța și a evolua personal. Nu în ultimul rând ne dorim un coleg/ă care să fie responsabil și să își asume deciziile luate, în cadrul companiei noastre încurajam greșeala și știm că doar greșind putem evolua, din acest motiv candidatul ideal ar trebui să fie asumat ți să poată lua singur decizii în momentele critice.Descrierea jobului RESPONSABILITATI Gestionarea si realizeaza
WEBIDIA FIT INVEST S.​R.​L.​

Consultant Expert Fonduri Europene


Candidatul ideal Experiență de cel putin 1 an în dezvoltarea de proiecte cu fonduri europene sau alte programe de finanțare nerambursabile (POSCCE, POSDRU, POR, POCU, POC, scheme deajutor de stat, Fonduri Norvegiene, Orizont 2020, scheme de minimis naționale sau alte programe); Experiență în realizare de previziuni financiare; Experiență în analiza fluxului de numerar; Experiență în dezvoltarea bugetelor complexe; Experiență în elaborarea bugetelor de investiții prevăzute de legislația națională (HG nr. 28/2008 sau HG nr. 907/2016); Experiență în elaborarea de studii de fezabilitate, planuri de afaceri, planuri de marketing, planuri de comunicare; Are capacitatea sa lucreze autonom si sa ia decizii pe cont propriu; Bune abilitati de comunicare orala si scrisa Poate lucra in echipa respectand dinamica si ritmul grupului.Descrierea jobului RESPONSABILITATI: Va lua contact cu multe industrii și cu o gamă foarte largă de tipuri de clienți; Intocmeste si monitorizeaza bugetele de proiect; G
MARAND TECH S.​R.​L.​

Secretar Administrativ - Ajofm | Anofm


Ocupatia: SECRETAR ADMINISTRATIV - AJOFM | ANOFMAngajator: G.M. SMILE WITH US S.R.L.Experienta: Experienta putina Educatie: Gimnazial-SCOALA GENERALATimp de lucru: 8Adresa locului de munca: CRAIOVA
G.​M.​ SMILE WITH US S.​R.​L.​

Manager Proiect Fonduri Europene


Candidatul ideal Experienta in scrierea/implementarea programelor/proiectelor cu finantareeuropeana nerambursabila Absolvent de studii superioare Cunostinte avansate de utilizare a MS Office - Excel, Word, Outlook Abilitatea de a lucra simultan pe mai multe proiecte si activitati Abilitati de comunicare, prezentare si relationare Persoana organizata, atitudine proactiva, spirit de initiativa Buna gestionare a termenelor limita Abilitatea de a lua decizii si de a-asi asuma responsabilitatea Excelente abilitati de analiza, sinteza si furnizare de solutii Capacitatea de a lucra in echipa, dar si individual Focusat pe client si pe obiectivele acestuia, persoana adaptabila si flexibila Capacitate de scriere cu acuratete, rezolvare de probleme, loialitate, implicare Atitudine proactiva si orientare catre client si rezultate Constituie un avantaj cunostintele de contabilitate pentru realizarea prognozelor financiare Constituie un avantaj experienta in implementarea proiectelor din domeniul pr
REI FINANCE ADVISORS SRL

Media netă estimată pe baza celor 1 de salarii introduse în Salario: 12000 RON/Luna

Consultant Vanzari /​ Scriere - Proiecte Fonduri Europene


Candidatul ideal Recrutam consultanti fonduri europene în cadrul departamentului de vanzari, în cadrul departamentelor de scriere/implementare proiecte și în cadrul departamentului de management, ca urmare a extinderii companiei. Suntem o echipă tânără, dinamică și în continuă dezvoltare.Experienţă în consultanță pe fonduri nerambursabile cu proiecte scrise in cadrul unor programe cu fonduri nerambursabile este un avantaj, dar nu e obligatorie.Consultantul în accesarea finantarilor nerambursabile oferă servicii integrate de consultanta pentru contractarea, scrierea și implementarea proiectelor finanțate din instrumente structurale, fonduri guvernamentale și alte surse.Descrierea jobului ResponsabilitățiContactarea clientilor și contractarea serviciilor de consultanta (pentru departamentul de vanzari)Scrierea și implementarea proiectelor (planurilor de afaceri) clienților (pentru departamentele de scriere/implementare proiecte)Menținerea legăturii cu clienții și informarea acestora cu p
CONSEIL EN ENTREPRISE SRL

Consultant Expert Fonduri Europene


Candidatul ideal Cautam o persoană experimentata și motivata pentru a se alătura echipei noastre în calitate de consultant. Candidatul ideal trebuie să aibă cel puțin un an de experiență în dezvoltarea de proiecte cu fonduri europene sau alte programe de finanțare nerambursabile. De asemenea, este esențial să dețină experiență în realizarea de previziuni financiare, elaborarea bugetelor de investiții și în elaborarea planurilor de afaceri, planurilor de marketing și planurilor de comunicare.Capacitatea de a lucra autonom și de a lua decizii pe cont propriu sunt calități esențiale pentru această poziție, iar bunele abilități de comunicare orală și scrisă sunt necesare pentru interacțiunea eficientă cu echipa și clienții.Candidatul ideal trebuie să fie, de asemenea, capabil să lucreze în echipă, respectând dinamica și ritmul grupului. Dacă sunteți în căutarea unei oportunități de a vă utiliza abilitățile într-un mediu stimulant și de a contribui la succesul proiectelor noastre, vă încura
EUROPEAN INVEST CONSULTING FC S.​R.​L.​

Consultant Fonduri Europene Departamentul Vanzari


Candidatul ideal Studii superioare finalizate Competente si cunostinte in domeniul accesarii fondurilor nerambursabile Cunostinte de operare PC Abilitati de comunicare si negociere Cunoasterea legislatiei si a instructiunilor specifice aplicabile pentru accesarea proiectelor din fonduri nerambursabile Capacitatea de a respecta termene limita si de a lucra sub presiune Atentie la detalii, bun organizator, capacitate de analiza si sinteza, proactivitate Constituie avantaj absolvirea unor cursuri precum: Manager de proiect, Expert accesare fonduri nerambursabile Constituie avantaj absolvirea unei facultati cu profil economicDescrierea jobului Prezentarea, promovarea si vanzarea serviciilor de consultanta pentru accesarea fondurilor nerambursabile Identificarea oportunitatilor de finantare Identificarea potentialilor clienti in vederea finantarii (prospectare) Organizarea si participarea la intalniri cu clientii/prospectii, fizic sau virtual Prezentarea conditiilor ce trebuie indeplinite d
REI FINANCE ADVISORS SRL

Consultant Fonduri Europene


Candidatul ideal CV-urile pot fi trimise la adresa [email protected]​ Experiență de cel putin 1 an în dezvoltarea de proiecte cu fonduri europene sau alte programe de finanțare nerambursabile (POSCCE, POSDRU, POR, POCU, POC, scheme deajutor de stat, Fonduri Norvegiene, Orizont 2020, scheme de minimis naționale sau alte programe); Experiență în realizare de previziuni financiare; Experiență în analiza fluxului de numerar; Experiență în dezvoltarea bugetelor complexe; Experiență în elaborarea de planuri de afaceri, planuri de marketing, planuri de comunicare; Are capacitatea sa lucreze autonom si sa ia decizii pe cont propriu; Bune abilitati de comunicare orala si scrisa Poate lucra in echipa respectand dinamica si ritmul grupului.Descrierea jobului RESPONSABILITATI: Va lua contact cu multe industrii și cu o gamă foarte largă de tipuri de clienți; Intocmeste si monitorizeaza bugetele de proiect; Gestioneaza electronic documentele proiectelor; Intocmeste planuri de afaceri,cereri de finan
DEEP MOTION S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 20 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Consilier/​expert/​inspector/​referent/​economist În Economie Generala - Ajofm | Anofm


Ocupatia: CONSILIER/EXPERT/INSPECTOR/REFERENT/ECONOMIST ÎN ECONOMIE GENERALA - AJOFM | ANOFMAngajator: REGIA AUTONOMA DE ADMINISTRARE A DOMENIULUI PUBLIC SI A FONDULUI LOCATIV RA CRAIOVAExperienta: Experienta putina Educatie: Universitar-INVATAMANT SUPERIORTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: CRAIOVA
REGIA AUTONOMA DE ADMINISTRARE A DOMENIULUI PUBLIC SI A FONDULUI LOCATIV RA CRAIOVA

Tehnician Devizier - Ajofm | Anofm


Ocupatia: TEHNICIAN DEVIZIER - AJOFM | ANOFMAngajator: REGIA AUTONOMA DE ADMINISTRARE A DOMENIULUI PUBLIC SI A FONDULUI LOCATIV RA CRAIOVAExperienta: Fără experienta (0 ani)Educatie: Postliceal-SCOALA POSTLICEALATimp de lucru: 8Adresa locului de munca: CRAIOVA
REGIA AUTONOMA DE ADMINISTRARE A DOMENIULUI PUBLIC SI A FONDULUI LOCATIV RA CRAIOVA

Consultant Accesare Fonduri Europene


Consideri ca esti un expert in accesare fonduri care vrea sa faca o schimbare in cariera lui alaturandu-te unei echipe de profesionisti? Consideri ca vrei sa performezi la cele mai inalte standarde ? Esti un om deschis la nou, dinamic si caruia ii plac provocarile? Esti un specialist care citeste legislatie si ii place sa o implementeze, dand dovada de rigurozitate si onoare in exercitarea profesiei? Societate de consultanta cauta un colaborator de nadejde pentru scrierea cererilor in vederea accesarii fondurilor europene.
Societate

Consultant It Operator Calculator Consultant Fonduri Europene


Cautam o persoana care aprecieaza stabilitatea la locul de munca. Care doreste sa se autodepaseasca si care vrea sa faca parte din colectivul nostru. Indiferent de nivelul de cunostiinte, totul se poate invata, importanta este perseverenta, colegialitatea si implicarea in activitatea de zi cu zi. Cunostiinte necesare si care pot fi apreciate : cunostinte de baza in IT , sistem de operare Windows, Microsoft Office cunostinte in consultanta fonduri europene, etc cunostiinte in aplicatii utilizate de farmacii, medici de familie sau aplicatii de gestiune cantitativ-valorica
ROYALTES SERVICES SRL
Vezi alte joburi relevante

Secretara la distanta


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 500 până la 1000 LEI pe lună
Companie internațională caută secretară de acasă cu abilități de vânzări pentru sarcini ușoare: răspuns la telefon, apelare clienți, căutare pe internet și e-mailuri. Toate sarcinile trebuie efectuate de acasă de la computer. Sunt necesare: cunoștințe de operare computer, conexiune foarte bună la internet cu propriul computer, cunoștințe bune de engleză și italiană ar fi un plus.Puteți trimite CV-ul aici.
LITRA SRL

Asistent Medical Stomatologie Craiova


Candidatul ideal Ce căutăm?Persoana amabilă și zâmbitoare care vrea să învețe mult și repede. Cerem seriozitate si dorinta de dezvoltare.Descrierea jobului Ce oferim?Contract de munca pe termen lungProgram full-timeTraining pentru dobandirea cunostintelor necesareColaborare de durataCum procedăm?Dacă CV-ul tău e complet și corect atunci intri în cursă și vei fi sunată !Obligatoriu CV cu pozaFii pregătit sa lucrezi într-un mediu profesionist cu protocoale clare si sarcini bine definite.
EMBRACE SRL

Farmacist,​ Asistent Farmacist,​ Lucrator Depozit


Candidatul ideal Farmacist - Studii de specialitate- Autorizatie Libera Practica sau Certificat de Membru al Colegiului- Abilitati de relationare si comunicare- Ambitie si putere de munca- Orientare catre pacient- Cunostinte operare PC si programe de gestiune farmaceutica- Atentie distributiva- Deschidere catre asimilarea de noi cunostinte, flexibilitate, dorinta de perfectionareAsistent farmacist - Studii de specialitate - Scoala Postliceala de Asistenti de Farmacie- Aviz de libera practica- Experienta in farmacii cu circuit deschis constituie un avantaj- Abilitati de comunicare si relationare- Empatie si orientare spre nevoile pacientilor- Abilitati de invatare si dorinta de dezvoltare in plan profesionalLucrator depozit farmaceutic - experienta cu medicamentele nu este obligatorie, dar reprezinta un avantaj- atentie distributiva si la detalii- persoana energica orientata catre lucru in echipa- persoana ambitioasa si cu putere de munca- persoana responsabila si asumataDescrierea jobu
AL SHEFA FARM SRL

Sales Back Office


Candidatul ideal Conditii minime de eligibilitate:-Studii superioare finalizate,de preferat in domeniul economic-Minim 1 an de experienta in domeniul financiar bancar,reprezinta un avantaj-Cunostinte generale de business: management,finante,marketing,care sa permita sustinerea unor discutii la nivel operational si executiv-Limba engleza-nivel mediu,scris si vorbit-Cunostinte de Microsoft OfficeDescrierea jobului Responsabilitati:-Este responsabil de calitatea introducerii informatiilor corecte si complete n sistemul informatic-Este responsabil de calitatea verificarii documentelor primite(documente de identificare,documente finaciare,documente juridice..,etc)-este responsabil de verificarea diverselor aplicatii informatice,de colectare,verificare si introducerea corecta si completa a datelor-Emite/transmite rezolutii pt aprobari rapide-Este responsabil pt corectitudinea rezolutiilor,emiterii ,generarii,tiparirii documentatiei contractuale in ceea ce priveste contractele de leasing/cred
CBG LEASING CONSULTING

Media netă estimată pe baza celor 1 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Sef Ateliere&coordonator Receptie Service


Candidatul ideal Echipa Automobile Bavaria Group cauta Sef ateliere&Coordonator receptie service pentru locatia din Craiova, iar daca te regasesti in profilul pe care l-am conturat, te rugam sa aplici.Ne dorim ca viitorul membru al echipei noastre sa detina urmatoarele calitati: experienta profesionala de minimum 2 ani in domeniul auto, intr-o pozitie similara; studii superioare economice / tehnice; cunostinte in domeniul administrarii afacerilor; cunostinte avansate de limba engleza si germana; calitati de leader, gandire analitica; actiuni orientate spre client si profit; abilitatea de a promova comunicarea, motivarea si munca in echipa.Descrierea jobului Atributiile care ii vor reveni viitorului coleg sunt: conceperea, pregatirea si implementarea de masuri potrivite pentru indeplinirea target-urilor; implementarea si indeplinirea masurilor legate de exploatarea pietei Aftersales, de fidelizarea clientilor prin serviciile de calitate oferite si cresterea portofoliului de clienti Afte
AUTOMOBILE BAVARIA SRL

Farmacist Si Asistent De Farmacie.​


Candidatul ideal Suntem in cautarea unui farmacist si asistent de farmacie dedicat si pasionat, pentru a se alatura echipei noastre din farmacia noastra. Candidatul ideal trebuie sa aiba cunostinte solide in domeniul farmaceutic si sa fie capabil sa ofere asistenta excelenta clientilor nostri. Diploma de farmacist si certificat de asistent de farmacie Experienta anterioara in domeniul farmaceutic de cel putin un an Cunostinte solide in domeniul medicamentelor si a proceselor farmaceutice Abilitati excelente de comunicare si interactiune cu clientii Capacitatea de a lucra eficient intr-un mediu dinamic si in echipa Atent la detalii si orientat catre rezultate Disponibilitatea de a lucra in ture si in weekendDescrierea jobului Indeplinirea prescriptiilor medicale si a comenzilor de medicamente ale clientilor Consilierea clientilor in legatura cu medicamentele prescrise si cele eliberate fara prescriptie medicala Asigurarea respectarii reglementarilor si standardelor farmaceutice Gestiona
FARM GALAN SRL

Asistent Comercial (m/​f) - Craiova


Candidatul ideal ACEŞTIA SUNTEM NOI"Îmbracă-te pentru moment" este mai mult decât un slogan pentru noi. NEW YORKER face modă pentru momente reale. Căutăm angajați cu pasiune, care au curajul de a inova, au bucuria creativității, care ne conduc cu personalitatea și entuziasmul lor și care ne inspiră constant. Necomplicat, inspirat și întotdeauna gata să vă scufundați în lumi noi și să trăiți fiecare moment. Căutați să vă alăturați unei companii atractive și dinamice, unde puteți face diferența în fiecare zi? Atunci începe-ți cariera acum într-una dintre cele mai frumoase industrii din lume !Magazinele noastre sunt imaginea NEW YORKER. Aici suntem aproape de clienții noștri și îi inspirăm prin brandul nostru. Cu pasiune pentru modă, un fler pentru tendințe și o orientare puternică spre servicii, creăm o experiență perfectă de cumpărături. Cei 23.000 de angajați în vânzări din peste 1.150 de magazine organizează, de asemenea, procesul operațional și sunt în mare măsură responsabili pentru
NEW YORKER ROMANIA

Asistent Vanzari Craiova Part-time (20h/​30h)


Candidatul ideal Modă, talent și clienți sunt cuvintele care definesc La Casa de las Carcasas.Avem peste 4.500 de persoane de peste 60 de naționalități în echipele noastre și mai mult de 600 de magazine în Spania, Portugalia, Italia, Franța, Mexic, Polonia, România și Chile.Ne place să descoperim și să contăm pe noi talente care sunt pasionați de lumea Retail-ului, care caută stabilitate și creștere profesională sau care pur și simplu doresc să își combine studiile sau viața cu un loc de muncă dinamic și distractiv.În prezent căutăm noi talente pentru a lucra în magazinul nostru situat in Craiova.Cum vom avea grijă de tine zi de zi?- Vei beneficia de formare continuă din partea celor mai buni profesioniști.- Pentru a te introduce în lumea La Casa de las Carcasas, îți vom pune la dispoziție academia noastră de bun venit numită Start Trip și îți vom oferi acces la platforma noastră de e-learning pentru formare continuă care te va ajuta să îți dezvolți în continuare abilitățile (leadershi
LA CASA DE LAS CARCASAS ROMANIA S.​R.​L.​
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Cautari populare
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.