Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

1122 Locuri de Munca Operator calculator - Joburi Operator calculator

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

1122 Locuri de Munca Operator calculator - Joburi Operator calculator

Cauta printr-o varietate mare de joburi Operator calculator si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Candidatul ideal Cerințele postului: Dornic să înveți și să acumulezi cunoștințe noi pe care să le transformi în răspunsuri oportune și convingătoare; Proactivitate, implicare și respectarea angajamentelor; Găsește cele mai bune soluții; Abilități de comunicarea și lucru în echipă; Capacitate de analiză, sinteză și adaptare rapidă a deciziilor;Descrierea jobului Responsabilitățile postului: Prospectarea continuă a pieței pentru identificarea și dezvoltarea portofoliului de clienți; Consilierea clienților și oferirea de informații argumentative asupra produselor; Oferirea de soluții tehnice standard ale companiei la specificul cerințelor impuse de client; Realizarea și prezentarea ofertelor personalizate în cadrul întâlnirilor de vânzări; Realizarea obiectivelor planificate.
QUALITY SMART ROOF
Candidatul ideal Esti pasionat/a de domeniul medical?Doresti sa inveti produse noi in domeniu medical ( consumabile medicale: perfuzii, infuzii, seringi etc?)Atent/a la detalii si rabdatorPerfectionist /aDeschis/a sa invete produse noi tot timpulDisponibilitatea sa invete constituie avantajDaca raspunsurile la intrebarile de mai sus, sau la majoritatea, sunt pozitive, te va interesa postul deOperator Calculator Tehnic.Descrierea jobului Postul necesita prezenta fizica la locul de munca in Dobroiesti, la 5 minute de Cora Pantelimon, nu se poate efectua remote.- diponibilitatea de a invata consumabile medicale- elaboreaza fisele tehnice pentru consumabile medicale pe baza materialelor primite de la furnizori- face corespondenta intre materialele primite de la furnizor si cerintele caietului de sarcini- tine corespondenta pe e-mail si telefonic cu portofoliu de furnizorii- verifica din timp cerintele tehnice si se asigura de repectarea termenelor pentru predarea a fiselor in timp util- re
DELUXE CARDS
Candidatul ideal Cautam persoana responsabila, organizata, cu abilitati de lucru la calculator.Descrierea jobului Firma de logistica in Pantelimon, Ilfov, DN3 (foarte aproape de Bucuresti), angajeaza operator/operatoare calculator.Jobul presupune lucru in SAP (introducerea marfii in gestiune - proceduri de baza, foarte usor de invatat) si tinut evidenta actelor (avize, facturi, chitante, etc).Lucru 3 schimburi, 2.400 lei NET, plus - daca este cazul - plata ore de noapte (schimb 3), plus plata ore suplimentare sambata, plus tichete de masa de 15 lei.Cu bonusurile se poate ajunge la peste 3.000 lei NET.
SIGMAPREST LOGISTICS
Candidatul ideal Ne căutăm colegi în toată țara!Dacă îți dorești să începi o carieră în Vanzari, la STANLEYBET avem job-ul perfect pentru tine. Aplică acum și bucură-te de cel mai tare pachet de beneficii din industria pariurilor!✍🏻 CE AȘTEPTĂM DE LA TINE: - Să fii orientat(ă) către client și să ai o atitudine prietenoasă și pozitivă;- Să ai studii medii finalizate;- Să te descurci cu calculatorul;- Să fii atent(ă) la detalii și să îți asumi reponsabilitatea pentru succesul agenției tale.cel mai bine!Descrierea jobului 👔 CE VEI FACE: - Vei lucra cu un sistem de pariere foarte prietenos;- Vei emite și valida tichetele de pariere;- Vei interacționa cu clienții în procesul de vânzare al produselor de pariere, oferindu-le o experiență inedită.💰CE OFERIM:- Suntem singura casă de pariuri unde nu trebuie să înveți CODURI de pariere;- Salariu MAJORAT în funcție de experiența în domeniu + tichete de masă electronice;- BONUSURI de performanță, bonus de conduită (250 lei), bonusuri individuale
RIGHT BETTING
Candidatul ideal Nivel studii: medii (liceul) Experienta profesionala: minim 2 ani intr-o pozitie similara Cunostinte de gestiune si managementul stocurilor; Cunostinte Standarde de calitate; Cunostinte privind receptia calitativa si cantitativa a produselor; Cunostinte de operare calculator ( Excel) si dispozitive de scanare;Aptitudini necesare: abilitati de planificare, organizare a activitatii operativitate, rigurozitate spirit de observatie; spirit de initiativa, spirit de echipa; persoana responsabila, foarte atenta; corectitudine, flexibilitate, dinamism, adaptabilitate;Descrierea jobului Introduce marfa in stoc pe baza documentelor de intrare; Inregistreaza si actualizeaza informatiile referitoare la situatia stocurilor; Intocmeste fisele de magazie si emite avize de expeditie; Se asigura de incarcarea si descarcarea marfii in conditii de siguranta pentru oameni si marfa descarcata; Receptia, inventarierea si eliberarea marfurilor pe baza documentelor specifice; Intretinerea sto
MINISO Home
Candidatul ideal Experienta in Customer Service/Call Center/Ofertare Abilitati in intelegerea si folosirea sistemelor de gestiune (ERP); Capacitatea dе gestionare eficienta a timpului si a prioritatilor zilnice, atentie la detalii si acuratete in activitate; Atitudine orientate catre client; Dorinta de a invata, fire energica; Cunostiinte medii de limba engleza.Descrierea jobului Descriere job: Analizeaza cereri de oferta si emite oferte clientilor, in functie de solicitari; Mentine legatura cu clientii si preia solicitarile si comenzile transmise de acestia prin email sau telefon; Face follow up la oferte; Verifica sistemul de gestiune pentru colectarea de informatii referitoare la procesarea corecta a comenzilor sau existenta stocului; Introduce si proceseaza comezile cu acuratete in sistemul integrat; Actualizeaza date in sistem, introduce coduri produse si/sau clienti, actualizeaza baza de date clienti; Intelege si comunica clar si concis detaliile/instructiunile de livrare, transm
A.C.P. AIR CONDITIONING PRODUCTS
Candidatul ideal Cerintele noastre sunt:- Studii medii;- Dorinta de invatare;- Experienta in MS Office;- Disponibiliate de a lucra in schimburi;- Atentie la detalii.Descrierea jobului - Efectuarea de rapoarte si arhivarea periodica a documentelor;- Face zilnic reconcilierea marfurilor produse in fabrica care intra in depozit cu o persoana de la dpt Productie;- Verificarea corectitudinii stocurilor inregistrate in sistemul informatic WMS.Beneficii:- Tichete de masa;- Prima de vacanta;- Spor de noapte;- Prima de serbatorioportunitatea de a lucra intr-o companie de top.
QUADRANT AMROQ BEVERAGES
Candidatul ideal Comunicare: sunteţi capabil/ă să comunicaţi clar şi concis, atât în scris cât şi verbal, şi recunoşti faptul că pentru o bună comunicare trebuie să ştiţi să ascultaţi şi să extrageţi informaţia necesară.Flexibilitate: vă adaptaţi uşor în funcţie de situaţie şi sunteţi deschis către noi idei şi persoane.Energetic/ă: vă place să munciţi şi sunteţi dispus/ă să investiţi timp şi efort pentru a vă atinge obiectivele.Încredere: Vă cunoaşteţi punctele tari şi ştiţi de ce sunteţi capabil şi ce puteţi realiza.Orientare spre rezolvarea problemelor: sunteţi capabil/ă de a identifica şi analiza o problemă existentă/potenţială şi găsiti soluţii potrivite pentru fiecare situaţie în parte.Descrierea jobului Redactare acte (declaraţii, procuri, acte de vânzare, succesiuni, etc.), secretariat, arhivare, înregistrari.
BIROU INDIVIDUAL NOTARIAL DOMOKOS ADRIANA
Candidatul ideal persoana responsabila, dinamica, flexibila la programul de lucru adaptabilitate la normele si procedurile de ordine interioara ale firmei cunostinte PC,operare programe contabilitate, excel , WINMENTOR facturare in program sau excelDescrierea jobului Operator calculator contabilitate primara. Introduce date in sistemul informatic: receptii, facturi, chitante, extrase de cont Asigură întocmirea, operarea şi păstrarea documentelor primare care stau la baza înregistrarilor contabile; Asigură ţinerea la zi a evidenţei intrărilor si ieşirilor, întocmirii corecte şi la timp a documentelor specifice, precum şi a respectării măsurilor stabilite referitor la circulaţia documentelor utilizate la efectuarea înregistrarilor contabile primare.Intocmirea registrelor contabile zilnice (Registrul de casă, Nota de recepţie, Raportul de gestiune, Fişa de magazie, Foaia de prezenţă, etc.); Operareaza documentele contabile primare primite în firmă : facturi de intrări marfa/materiale/serv
INEDIT TRANS AUTO
Companie verificată
Aplica rapid
Salariu de la 2400 până la 2500 LEI pe lună
Angajam in zona Baneasa colega pentru pozitia - operator calculator. Cerinte:Abilitati de lucru pe calculator ;- Cunostinte de operare pe calculator (Windows, MS Office)- Atentie la detalii;- Responsabilitate, constiinciozitate si capacitate de respectare a termenelor;- Bune abilitati de organizare; Descrierea jobului- Verifică conformitatea datelor introduse în aplicatiile de calculator cu datele din documentele de prelucrare;- Selectează datele/informatiile înainte de a le introduce în calculator; Beneficii:- Oportunitate de carieră pe termen lung, intr-un mediu dinamic si in continuă dezvoltare;- Posibilitati de dezvoltare profesionala si personala motivante.
S.C. INTERNATIONAL FOOD SERVICE S.R.L.
Candidatul ideal Studii medii/superioare,Experienţa pe o poziţie similară constituie un avantaj;Cunoaşterea în detaliu a pachetului Microsoft Office (Word, Excel, Power Point, OutlookExpress), Navigare InternetCapacitate de organizare şi planificare a activităţilor curentePersonalitate dinamică, comunicativă organizatăDescrierea jobului Menţinerea relaţiilor cu clientiiIntroducere date/documente in diverse platformeRedactare documenteÎnregistrarea documentelor şi distribuirea lor către departamentele respective
EVISION SMART CAR
Candidatul ideal Activitatea se desfasoara in localitatea Afumati jud. Ilfov. Doreste sa-si puna in valoare cunostintele asimilate. Implicat in realizarea obiectivelor companiei, spirit de echipa. Abilitati de comunicare, entuziast, organizat, preocupat sa-si depaseasca zilnic limitele. Asimileaza cu usurinta proceduri noi de munca. Buna organizare, atentie la detalii si orientare spre rezultat.Pregatirea de specialitate :Studii economice.Cunostinte de operare M.S.Office (Word, Excel,Power Point) ; programe specifice pentru contabilitate primara.Descrierea jobului Inregistrarea zilnica de documente primare - facturi, registru de casa,extrase de cont.Preluarea comenzilor si emiterea documentelor aferente vanzarii. Stoc control.Diverse raportari specifice activitatii de distributie.Asigura managementul documentelor companiei ( arhivarea contractelor, securizarea informatiilor confidentiale).Beneficii : ​Asiguram transport Mediu de lucru intr-o companie in plina ascensiune, care are un co
ATLAS CONCEPT
Candidatul ideal Daca esti o persoana atenta la detalii si iti doresti sa te dezvolti in industria medicala, te asteptam sa ne cunoastem.Iata ce ne dorim dе la viitorul nostru coleg:- Bune cunostinte MS Office (Word, Excel);;- Orientare catre client, atentie la detalii;- Bune abilitati de comunicare si lucru in echipa;- Cunostinte medii de limba engleza;- Studii superioare - reprezinta un avantaj;- Disponibilitate de a lucra in ture.Descrierea jobului Descrierea jobului. Asa vа arаta jobul tau:- Vei introduce corect datele medicale in programul informatic, conform solicitarilor si instructiunilor specifice postului;- Vei asigura prezenta materialelor si consumabilelor, functionarea aparaturii in vederea desfasurarii eficiente a activitatii in cabinetele de ecografie;- Vei redacta documente la solicitarea coordonatorilor directi (word, excel);- Vei identifica si corecta erori de introducere si le raporteaza sefului direct;- Vei clasa si arhiva documente in locurile agreate- Vei prelua p
MEDICOVER
Candidatul ideal Persoana ordonata, rabdatoare, cu abilitati bune de operare in world si excel.Necesar: studii liceale.Descrierea jobului Operare in programele proprii ale companiei, relatii cu clientii.Beneficii:Oferim scolarizare.
CAPITAL
Companie verificată
Aplica rapid
Responsabilitati principale:- preia si proceseaza comenzile venite de la agentii de vanzari, resp clientii firmei, in baza procedurilor interne;- intocmeste facturi si alte documente de iesire marfuri din service-ul de roti/ depozit anvelope;- tine evidenta formularelor cu regim special;- executa lucrari de registratura;- opereaza si inregistreaza documente specifice in sistem. Cerinte- studii medii;- seriozitate, corectitudine, acuratete, implicare, perseverenta; organizare, disponibilitate de a munci;- spirit de echipa;- experienta in domeniu constituie un avantaj;- bune cunostinte de operare PC. Beneficii Oferite:- mediu de lucru placut;- colaborare cu o echipa profesionista;- posibilitate de dezvoltare profesionala. Programul de lucru este L-V: 08.30-17.00 cu pauza de masa de jumatate de ora inclusa.Transportul angajatilor din Bucuresti la locul de munca este asigurat cu masinile societatii.Contractul de munca se semneaza pe perioada nedeterminata.
DINAMIC 92 Distribution SRL
Candidatul ideal Experiență anterioară în cadrul unui birou notarial, o bună cunoaștere a actelor și a procedurilor notariale, Mod de lucru organizat, Viteză de tehnoredactare, Spirit de echipă, Studii juridice (de preferat).Descrierea jobului Tehnoredactare acte notariale, îndeplinirea formalitărilor premergătoare și ulterioare întocmirii acestora, Efectuarea verificarilor și înregistrarilor în registrele publice, Discutii cu clientii biroului notarial - amabilitate în relația cu aceștia.
SOCIETATE PROFESIONALA NOTARIALA POPA RADULESCU SI ASOCIATII
Candidatul ideal Pregatirea profesionala Absolvent studii medii sau superioare in domeniul tehnic (geodezie, cadastru, topografie, cartografie, arhitectura, geografie). Cunostinte bune Ms. Office, (Autocad, TopoLT, alte softuri de prelucrare a masuratorilor topografice constituie avantaj). Permis conducere autoturism (constituie avantaj) Se asigura training de specialitate.Abilitatile Capacitatea de a procesa volume mari de date, respectand termenele limita. Capacitatea de a gasi solutii la probleme de natura tehnica. Atentie la detalii. Capacitate buna de comunicare si lucru in echipa. Seriozitate in indeplinirea sarcinilor primite. Responsabilitate privind calitatea lucrarilor executate. Responsabilitate privind operarea si intretinerea echipamentelor si accesoriilor topografice. Disponibilitatea de a invata lucruri noi, dorinta de autoperfectionare. Disponibilitate la deplasari in teren – pentu jobul de teren.Descrierea jobului 1. TEHNICIAN TOPOGRAF/CADASTRU – post terenDescriere: J
DTG ALFA
Candidatul ideal - Experienta intr-o pozitie similara;- Cunostinte operare PC: MS Office;- Experienta de lucru intr-un program de gestiune;- Cunostinte de contabilitate primara;- Atentie distributiva;- Abilitati de comunicare si lucru în echipa, rezistenta la stres;- Capacitate de adaptare si invatare rapida, flexibilitate, dinamism, competente de comunicare;- Capacitate de organizare si prioritizare a activitatilor cu respectarea termenelor;- Atentie la detalii, rigurozitate, spirit analitic si de observatie;- Bune abilitati de comunicare si organizare;- Experienta anterioara in operare calculator sau suport clienti reprezinta un avantaj;- Experienta in programul Charisma.Descrierea jobului - Evidenta stocurilor, introducerea datelor si prelucrarea tuturor operatiunilor de gestiune (intrari, iesiri, transferuri);- Atributii de evidenta primara;- Asigura suportul pentru celelalte departamente;-Tine evidenta comenzilor, a avizelor si a facturilor;- Arhivare periodica a documentelor;- Em
MARATHON DISTRIBUTION GROUP
Candidatul ideal Cerinte :- seriozitate, buna organizare;- spirit de echipa;- atentie la detalii; punctualitate;- bune cunostinte de operare PC (Excel, Word);- respectarea ordini interioare;- studiile superioare pot reprezenta un avantaj;- domiciliul stabil in Brasov;Descrierea jobului Responsabilitati:- preluarea si facturarea comenzilor in sistemul Neomanager-Hermes;- introducerea notei de intrare receptie;- incasarea numerarului si operarea registrului de casa;- operarea registrului de banca , conturi, facturi si cheltuieli diverse;- control credit clienti;- arhivarea si tinerea evidentei documentelor operate;- diverse raportari.Oferta :- oportunitati pentru dezvoltare continua;- salariu corespunzator cu munca prestata;- mediu de lucru tanar si placut.
KAPPA CONSULTING
Candidatul ideal - studii medii/ superioare;- cunostinte operare PC, Office (Excel mediu/avansat, Word, Powerpoint);- abilitati de comunicare, organizare, negociere, tranzactionare;- capacitate de sinteza si analiza, atentie la detalii, lucru cu cifre, acuratete;- perseverenta si determinare in obtinerea de rezultate;- experienta in aprovizionare (constituie un avantaj);- cunostinte de limba engleza;Descrierea jobului Responsabilitati principale:- realizarea achizitiilor de produse in conformitate cu politicile interne;- analiza si prelucrarea ofertelor/conditiilor comerciale primite de la furnizori;- gestionarea relatiilor existente cu furnizorii interni si externi (comenzi de produse, monitorizarea livrarilor, verificare preturi achizitie, intocmirea preturilor de vanzare, solutionarea neconformitatilor, etc);- prelucrarea si inregistrarea documentelor de achizitie;- executa lucrari de registratura;- tine evidenta formularelor cu regim special.Beneficii Oferite:- mediu de lucru moder
DINAMIC 92 DISTRIBUTION
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 1122 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.