Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

121 Locuri de Munca in Pascani - Joburi in Pascani

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

121 Locuri de Munca in Pascani - Joburi in Pascani

Cauta printr-o varietate mare de joburi in Pascani si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi in Pascani si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Manager/​Consilier despagubiri accidente rutiere


Companie verificată
Aplica rapid
Căutăm un manager/consilier ca tine! Dacă te atrage ideea de a lucra într-o companie care pune preț pe talentul tău și care este dispusă să investească în pregătirea ta profesională, suntem convinși că merită să aplici. În plus, dacă esti o persoană: - perseverentă, dinamică, orientată către rezultate;- cu spirit antreprenorial;- care deține o capacitate de analiză și sinteză;- cu abilități de comunicare și negociere;- care merge înainte, indiferent de obstacole;- ești mai mult decât binevenită în echipa! Descrierea jobului: - Venim în sprijinul persoanelor vătămate sau a familiilor persoanelor decedate în accidente rutiere, acordându-le asistență pentru obținerea despăgubirilor cuvenite, de la societățile de asigurări. Responsabilitățile tale: Manager:- Recrutarea și selecția candidaților în vederea dezvoltării echipei;- Planificarea și organizarea activității;- Coordonarea, monitorizarea și evaluarea activității echipei;- Pregătirea și formarea deprinderilor specifice activității de
Serar Invest Consult SRL

Vanzator Pascani Str.​ Moldovei Nr.​ 17 (f/​m)


Candidatul ideal Profilul tău Ai minimum studii gimnaziale finalizate. Prietenii te consideră o persoană energică, responsabilă și organizată; Contăm pe tine că poți să lucrezi în ture (dimineață/după-amiază) și în weekend, iar tu contezi pe noi pentru 2 zile libere în timpul săptămânii; Experiența pe un rol asemănător reprezintă avantaj.Descrierea jobului Împreună suntem Lidl, Angajator de Top în România și Europa pentru al șaptelea an consecutiv. Vino alături de noi să faci parte dintr-o echipă pe care te poți baza, în care poți crește și de la care poți învăța în fiecare zi. Contează pe noi pentru un job care îți oferă toate beneficiile și oportunitățile care contează pentru tine. Rolul tău Clienții noștri contează pe tine să fii acolo atunci când au nevoie de ajutor sau au întrebări; Contăm pe tine să aprovizionezi rafturile cu produsele necesare, respectând procesele interne de prezentare, precum și prospețimea produselor (ex: legume – fructe, brutărie etc.); Contăm pe tine să fii
LIDL DISCOUNT SRL

Referent Resurse Umane


Candidatul ideal Ne dorim colegi entuziasti pentru postul de Referent resurse umane - Pascani.Experienta in domeniul resurselor umane este importanta, insa o poti acumula si pe parcurs.Ai nevoie de studii superioare, de preferinta socio – umane.Ne intereseaza sa fii orientat spre oameni si rezultate.Ne dorim sa fii atent la detalii, sa iti faca placere sa inveti lucruri noi si sa ai initiativa.Sunt importante abilitatile de organizare si capacitatea de analiza.Ne asteptam sa fii o persoana responsabila, harnica si onesta.Descrierea jobului Suntem pregatiti sa te sprijinim prin: instruire continua - Te vom sustine cu programe personalizate de dezvoltare a competentelor. oportunitati de promovare - Te vom anunta, cu prioritate, despre posibilitatile de avansare in cadrul companiei. recompensarea dedicarii - Suntem pregatiti sa-ti oferim bonusuri lunare atractive, in functie de nivelul de dedicare in realizarea sarcinilor. In plus apreciem si colaborarea pe termen lung oferindu-ti si alte
DEDEMAN SRL

Media netă estimată pe baza celor 82 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Coordonator Administrativ


Descrierea jobului Ne dorim colegi entuziasti pentru postul de Coordonator administrativ - Pascani. Sunt necesare studii tehnice superioare sau studii tehnice medii cu minimum 2 ani experienta in domenii reglementate de ISCIR.Ai nevoie de atentie distributiva, bune abilitati de organizare, comunicare si capacitate de analiza.Experienta in coordonarea unei echipe si in utilizarea echipamentelor de supraveghere video te vor ajuta in activitate.Ne dorim sa fii orientat spre dezvoltare, responsabil, harnic si onest.Iti vor fi utile cunostintele de operare MS Office (Excel, Word).Ai un avantaj daca ai absolvit unul dintre cursurile: cadru tehnic prevenirea si stingerea incendiilor, inspector protectie civila, inspector protectia muncii, evaluator de riscuri si protectia mediului/ managementul deseurilor. Suntem pregatiti sa te sprijinim prin: instruire continua - Te vom sustine cu programe personalizate de dezvoltare a competentelor. oportunitati de promovare - Te vom anunta, cu prioritate,
DEDEMAN SRL

Curieri - Fan Courier Iasi


Candidatul ideal - permis de conducere categoria B;- studii medii;- experienta in distributie sau curierat reprezinta un avantaj;[email protected] jobului - preia plicurile si coletele de la clientii din zona alocata;- livreaza expeditiile in zona arondata;- respecta stadardele de calitate si procedurile de curierat.
FAN COURIER EXPRESS SRL

Vânzător Pașcani Str.​ Moldovei Nr.​ 17 (f/​m)


Candidatul ideal Profilul tău Ai minimum studii gimnaziale finalizate. Prietenii te consideră o persoană energică, responsabilă și organizată; Contăm pe tine că poți să lucrezi în ture (dimineață/după-amiază) și în weekend, iar tu contezi pe noi pentru 2 zile libere în timpul săptămânii; Experiența pe un rol asemănător reprezintă avantaj. Descrierea jobului Împreună suntem Lidl, Angajator de Top în România și Europa pentru al șaptelea an consecutiv. Vino alături de noi să faci parte dintr-o echipă pe care te poți baza, în care poți crește și de la care poți învăța în fiecare zi. Contează pe noi pentru un job care îți oferă toate beneficiile și oportunitățile care contează pentru tine. Rolul tău Clienții noștri contează pe tine să fii acolo atunci când au nevoie de ajutor sau au întrebări; Contăm pe tine să aprovizionezi rafturile cu produsele necesare, respectând procesele interne de prezentare, precum și prospețimea produselor (ex: legume – fructe, brutărie etc.); Contăm pe tine să fi
LIDL DISCOUNT SRL

Adjunct Manager Magazin Pascani Str.​ Moldovei Nr.​ 17 (f/​m)


Candidatul ideal Profilul tău Prietenii te consideră o persoană energică, responsabilă și organizată; Contăm pe tine că poți să lucrezi în ture (dimineață/după-amiază) și în weekend, iar tu contezi pe noi pentru 2 zile libere în timpul săptămânii; Ești amabil și orientat către client; Ai minimum 2 ani experiență profesională în domeniu și minimum 6 luni în coordonarea unei echipe; Ai studii medii finalizate.Descrierea jobului Împreună suntem Lidl, Angajator de Top în România și Europa pentru al șaptelea an consecutiv. Vino alături de noi să faci parte dintr-o echipă pe care te poți baza, în care poți crește și de la care poți învăța în fiecare zi. Contează pe noi pentru un job care îți oferă toate beneficiile și oportunitățile care contează pentru tine.Rolul tău Managerul de magazin contează pe tine să oferi suport în îndeplinirea tuturor indicatorilor de performanță; Colegii contează pe tine să contribui activ în coordonarea activităților și în dezvoltarea și motivarea lor; Echipa con
LIDL DISCOUNT SRL

Agent Vanzari Iasi Si Pascani


Candidatul ideal Studii medii sau superioare; Domiciliul stabil in Iasi pentru postul aferent filialei IASI Domiciliul stabil in Pascani pentru postul aferent filialei PASCANI Experienta in vanzari poate constitui un avantaj; Spirit dе echipa; Atitudine proactiva si orientata spre clienti; Abilitati de comunicare si negociere; Capacitate dе planificare, organizare si mentinere a relatiei cu clientii actuali din portofoliu; Cunostinte minime dе operare PC; Permis dе conducere categoria B.Descrierea jobului Mentinеrea rеlаtiеi cu cliеntii existеnti, prospеcаtarea si dezvoltarеа portofoliului dе clienti din zona аrondata; Identifica permanent noi oportunitati de dezvoltare a business-ului; Atingerea obiectivelor lunare dе vanzari, cu respectarea politicii comerciale a firmei; Cunoasterea si promovarea produselor din oferta Life Ind; Urmarirea incasarii creantelor la termenele de plata agreate; Culege informatii din teritoriu despre principalii competitori ; Urmareste gradul de satisfactie
LIFE - IND S.​R.​L.​

Farmacist in Pascani si Bacau


Scurta descriere a companiei Farmacia DONA este unul dintre cele mai apreciate nume in retailul farmaceutic din Romania, cu o reputatie solida construita în cei peste 30 de ani de activitate. În fiecare zi, în oricare dintre cele peste 320 de Farmacii DONA vei intra, vei fi întampinat cu atentie, grija, dar mai ales cu respect. La fel ca tine, peste 2,5 milioane de pacienti trec lunar pragul Farmaciilor DONA.Peste 2.500 de profesionisti în domeniul sanatatii lucreaza în Grupul DONA, cu totii fiind devotati unui scop comun, acela de a asigura servicii farmaceutice la cel mai înalt nivel calitativ. Alatura-te si tu echipei DONA! Cerinte Ce profil cautam:Absolvent al Facultatii de Farmacie;Certificat de membru al Colegiului Farmacistilor, avizat pe anul in curs;Abilitati de comunicare si atitudine proactiva;Capacitate de ascultare activa si consiliere a pacientilor. Responsabilitati Care sunt principalele responsabilitati:Consilierеa pаcienților cu privirе lа utilizаrеa mеdicamentеlor și
Farmacia Dona

Reprezentant Vanzari


Candidatul ideal Ești o persoana dinimică și cu experiență în vânzări? Ai abilități bune de organizare, comunicare, disponibilitate pentru deplasări și permis categoria B? Atunci te invităm să faci parte din echipa noastră, în rolul de Reprezentant VânzăriDescrierea jobului RESPONSABILITĂȚI Identificarea și fructificarea tuturor oportunităților de piață în zona alocată pentru proiecte de construcții și renovări Identificarea clienților potențiali, stabilirea contactului inițial și incheierea contractelor de vânzare-cumpărare Preluarea comenzilor și încasarea acestora Gestiomnare relații cu clienții, servicii post-vănzare Prezentare produse. Intocmire oferte. Masuratori, calcule.BENEFICII Pachet salarial competitiv, compus din salariu fix plus bonusuri raportate la vanzari Telefon, laptop și mașină de servici Training-uri periodice la nivel tehnic și de vânzări Posibilitatea de a promova în cadrul companiei Extrabonusuri Program de lucru flexibil
TECO CRIS PROJEKT S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 3212 de salarii introduse în Salario: 3700 RON/Luna

Adjunct Manager Magazin Pașcani (f/​m)


Candidatul ideal Profilul tău Prietenii te consideră o persoană energică, responsabilă și organizată; Contăm pe tine că poți să lucrezi în ture (dimineață/după-amiază) și în weekend, iar tu contezi pe noi pentru 2 zile libere în timpul săptămânii; Ești amabil și orientat către client; Ai minimum 2 ani experiență profesională în domeniu și minimum 6 luni în coordonarea unei echipe; Ai studii medii finalizate. Descrierea jobului Împreună suntem Lidl, Angajator de Top în România și Europa pentru al șaptelea an consecutiv. Vino alături de noi să faci parte dintr-o echipă pe care te poți baza, în care poți crește și de la care poți învăța în fiecare zi. Contează pe noi pentru un job care îți oferă toate beneficiile și oportunitățile care contează pentru tine. Rolul tău Managerul de magazin contează pe tine să oferi suport în îndeplinirea tuturor indicatorilor de performanță; Colegii contează pe tine să contribui activ în coordonarea activităților și în dezvoltarea și motivarea lor; Echipa c
LIDL DISCOUNT SRL

Manager Urmarire Lucrari (220707)


Candidatul ideal Educaţie necesară: Studii superioare tehnice (energetic sau electrotehnic) Cerinte obligatorii: Autorizare SSM grad III (se obține anual la locul de muncă) Autorizare ANRE – minim grad II Cunoştinţe obligatorii cerute de legislaţie: Proceduri, instrucțiuni și legislație specifice domeniului de activitate: legislația în domeniul energiei, Legea 123/2013 cu completările și modificările ulterioare, regulamentele ANRE privind procesul de racordare, Legea 50/2001, Legea 10/1995 și alte reglementari conexe sarcinilor de serviciu Cunoştinţe IT: Operare PC – MS Office (Word, Excel, Power Point, Outlook), SAP (MM, PM, GLOBE) Altele: Permis de conducere categoria BDescrierea jobului Realizezi și coordonezi urmărirea proiectarii și executării lucrărilor din procesul de racordare și a lucrărilor de investiţii în cadrul reţelelor de distribuţie și asiguri suportul necesar managerilor de proiecte, în scopul îndeplinirii termenelor contractuale, a cerinţelor legale şi încadrarea în b
S.​C.​ DELGAZ GRID S.​A.​

Agent Vanzari D2d Bucuresti/​radauti/​falticeni/​pascani/​tecuci


Candidatul ideal Criterii de selecțieAceste criterii sunt esențiale pentru angajator în procesul de selecție a candidaților.Peste 6 luni de experiență în VânzăriCunoaşterea regulilor gramaticii limbii române.Cunoştinţe tehnice generale despre domeniul companiei, cunoştinţe despre modul de utilizare şi funcţionare a serviciilor oferite de companie.Bune cunoştinţe de operare PC-pachetul MS OfficeFacilitati de exprimare verbala si scrisa.Abilitati de comunicare si negociere.Abilitatea de a lucra efectiv cu oamenii, de a se adapta diferitelor tipuri de persoane cu care interactioneaza.Abilitatea de a explica clientilor si abonatilor informatiile tehnice care sa determine intelegerea acestora.Abilitatea de a reflecta imaginea dorita de companie in interactiunea cu clientii, abonatii.Capacitate de focalizare pe detalii.Capacitate de identificare si rezolvare de probleme; promptitudine in oferirea raspunsurilor la intrebarile clientilor, abonatilor.Rigurozitate in indeplinirea atributiilor de
NEXTGEN COMMUNICATIONS SRL

Asistent Administrativ- Durata Determinata 2 Ani


Candidatul ideal -student sau absolvent studii superioare;-bune cunoștințe de limba engleză;-cunoștințe contabilitate primara;-bune cunoștințe de Word, Excel, Outlook;-abilitați de comunicare, spirit organizatoric, inițiativă;-permis de conducere categoria B.Descrierea jobului -preluarea apelurilor telefonice și distribuirea corespondenței;-asigurarea necesarului lunar al firmei: protocol, consumabile;-urmărirea derulării contractelor (facturare/plăti) și a avizelor de funcționare;-evidenta salariaților în ceea ce privește prezența zilnică, tichete de masă, protecția muncii și medicina muncii;-activități de contabilitate primară și efectuare plăți;-întocmirea pe calculator și editarea de adeverințe, actualizări norme, diverse formulare.Activitatea se desfășoară la sediul firmei din Tătărași, Str. Ciurchi, Clădirea Tudor Office Center.
MIND SOFTWARE S.​R.​L.​

Reprezentant Vanzari - Limba Romana - Vodafone


Candidatul ideal Ce cautam?· Esti bun in comunicare si negociere si ai capacitatea de a aborda clientii si de a le castiga interesul pentru produsul promovat;· Organizarea, inovatia si orientarea catre client sunt punctele tale forte;· Esti ambitios, pozitiv si relationezi usor cu oamenii;· Nu iti sta in fire sa te dai batut cu una cu doua;· Ai rabdare si iti place sa lucrezi in echipa;Esti persoana care se implica 100% in ceea ce faceDescrierea jobului Ce ar trebui sa faci?Identifici nevoile potentialilor clienti si mentii standardele de calitate solicitate de partenerul proiectului;Propui oferte customizate, in functie de nevoile clientilor, cu scopul de a le oferi acestora exact lucrurile de care au nevoie;Oferi informatii corecte referitoare la produsele si serviciile promovate;Vinzi prin telefon servicii / produse conform contractelor aflate in derulare;Iti indeplinesti obiectivele lunare individuale si de echipa;Participi activ la imbunatatirea proceselor de lucru.Ce iti garantam
OPTIMA SOLUTIONS SERVICES SRL

Ag.​ Vanzari D2d Bucuresti/​radauti/​falticeni/​pascani/​tecuci


Candidatul ideal Criterii de selecțieAceste criterii sunt esențiale pentru angajator în procesul de selecție a candidaților.Peste 6 luni de experiență în VânzăriCandidatul IdealCunoaşterea regulilor gramaticii limbii române.Cunoştinţe tehnice generale despre domeniul companiei, cunoştinţe despre modul de utilizare şi funcţionare a serviciilor oferite de companie.Bune cunoştinţe de operare PC-pachetul MS OfficeFacilitati de exprimare verbala si scrisa.Abilitati de comunicare si negociere.Abilitatea de a lucra efectiv cu oamenii, de a se adapta diferitelor tipuri de persoane cu care interactioneaza.Abilitatea de a explica clientilor si abonatilor informatiile tehnice care sa determine intelegerea acestora.Abilitatea de a reflecta imaginea dorita de companie in interactiunea cu clientii, abonatii.Capacitate de focalizare pe detalii.Capacitate de identificare si rezolvare de probleme; promptitudine in oferirea raspunsurilor la intrebarile clientilor, abonatilor.Rigurozitate in indeplinirea
NEXTGEN COMMUNICATIONS SRL

Manager De Proiect Constructii Iasi


Candidatul ideal CerințeNivel de pregătire (studii)• Studii superioare tehnice în domeniul construcțiilor - CFDP;Nivel de experiență• Minim 5 ani experiență ca șef șantier.Cunoștințe/Experiență complementară• Experiență lucrări construcții infrastructură: drumuri, poduri, consolidări.Limbi străine• Engleză avantaj.Competențe/Abilități• Microsoft Project• Permis conducere cat. BDescrierea jobului Responsabilități• Coordonarea proiectelor si șantierelor:- coordonează echipa de proiect;- pregătește graficul de execuție și necesarul de resurse;- gestionează relația cu beneficiarul;- pregătește bugetul proiectului și urmărește achiziția materialelor conform buget;- raportează producția lunară și gestionează decontarea integrală a acesteia;- estimează costurile de proiect.Alte informațiiPerioadă determinată de 6 luni cu posibilitate de trecere la contract pe durată nedeterminată după evaluare.
BOXX PACKAGING SRL

Inginer Executie Cfdp (cai Ferate,​ Drumuri Si Poduri)


Candidatul ideal Ne creștem echipa și te așteptăm alături de noi!- Absolvent sau student/masterand al Facultăţii de Construţii;- Constituie un avantaj experiența în domeniul Căi Ferate, Drumuri şi Poduri (CFDP);- Constituie un avantaj specializarea în Căi Ferate, Drumuri şi Poduri (CFDP);- Abilitați de comunicare;- Abilități de lucru în echipă și de coordonare a echipei;- Capacitate de organizare și planificare a acțiunilor proprii și a ale echipei;- Persoană atentă la detalii;- Persoană orientată spre respectarea termenelor limită și spre îndeplinirea obiectivelor;- Constituie un avantaj deținerea permisului de conducere categoria B.Descrierea jobului - Coordonează activitatea echipei din subordine: planifică, organizează, monitorizează;- Își desfășoară activitatea pe șantierul de lucru și urmărește execuția lucrărilor;- Ține evidența lucrărilor și a materialelor;- Se asigură de îndeplinirea obiectivelor la nivel de echipă;- Se asigură de respectarea termenelor de predare.Beneficii:-
KAMA BUILD SRL

Manager Urmarire Lucrari (220707)


Candidatul ideal Educaţie necesară: Studii superioare tehnice (energetic sau electrotehnic) Cerinte obligatorii: Autorizare SSM grad III (se obține anual la locul de muncă) Autorizare ANRE – minim grad II Cunoştinţe obligatorii cerute de legislaţie: Proceduri, instrucțiuni și legislație specifice domeniului de activitate: legislația în domeniul energiei, Legea 123/2013 cu completările și modificările ulterioare, regulamentele ANRE privind procesul de racordare, Legea 50/2001, Legea 10/1995 și alte reglementari conexe sarcinilor de serviciu Cunoştinţe IT: Operare PC – MS Office (Word, Excel, Power Point, Outlook), SAP (MM, PM, GLOBE) Altele: Permis de conducere categoria BDescrierea jobului Realizezi și coordonezi urmărirea proiectarii și executării lucrărilor din procesul de racordare și a lucrărilor de investiţii în cadrul reţelelor de distribuţie și asiguri suportul necesar managerilor de proiecte, în scopul îndeplinirii termenelor contractuale, a cerinţelor legale şi încadrarea în b
S.​C.​ DELGAZ GRID S.​A.​

Manager Operatiuni - Oras Roman


Candidatul ideal Recrutăm în echipa TERMOPLASTMANAGER OPERAȚIUNI locat la sediul companiei din RomanÎn subordinea Directorului General, Managerul de operațiuni are rolul de a conduce și de facilita colaborarea între departamentele companiei asigurând totodată respectarea procedurilor, termenelor și calității serviciilor.Cerințe studii superioare absolvite cu diplomă de licență cursuri în management, audit intern, reprezintă un plus experiență de +3 ani în management operațional, audit, control intern, din care minim 2 ani într-o companie cu peste 100 angajați abilități de lucru cu MS Office (excelent în Excel), alte sisteme BI, ERP experiență relevantă de lucru cu echipe de manageri excelente abilități de leadership și motivare abilități de planificare, coordonare, conducere și control gândire strategică și previziune, viteză de reacție în luarea deciziilor centrare pe rezultate, inițiativă, dinamism, pragmatism și responsabilitate, asertivitate gândire critică și înclinație spre rezol
TERMOPLAST SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 121 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.