Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

74 Locuri de Munca in Pascani - Joburi in Pascani

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

74 Locuri de Munca in Pascani - Joburi in Pascani

Cauta printr-o varietate mare de joburi in Pascani si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi in Pascani si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Manager Proiect Vanzari Pascani


Candidatul ideal Cerinte: Studii superioare, de preferat profil economic; Carnet conducere categoria B; Minim 2 ani experienta in vanzari directe si/sau management; Cunostinte operare PC: Excel, Word; Disponibilitate pentru deplasari;Abilitati si competente: Abilitatea de a construi o echipa; Abilitatea de comunicare si persuasiune; Competente de instruire si motivare a echipei; Experienta relevanta in vanzari; Gandire proactiva, creativitate si initiativa; Orientare catre client si rezultate; Bune abilitati de organizare, planificare si coordonare a echipei;Descrierea jobului Daca esti o persoana dinamica, cu spirit de initiativa si putere de convingere, atunci te asteptam in echipa noastra.Rol si responsabilitati: Conduce si dezvolta departamentul de vanzari Nextgen Communications in zona alocata; Recruteaza membrii echipei de vanzari si asigura managementul acesteia; Implementeaza strategia nationala de marketing si vanzari a companiei la nivel local; Organizeaza evenimente la nivel
NEXTGEN COMMUNICATIONS

Manager Urmarire Lucrari (212557)


Candidatul ideal Educaţie necesară: Studii superioare tehnice (energetic sau electrotehnic) Cerinte obligatorii: Autorizare SSM grad III (se obține anual la locul de muncă) Autorizare ANRE – minim grad II Cunoştinţe obligatorii cerute de legislaţie: Proceduri, instrucțiuni și legislație specifice domeniului de activitate: legislația în domeniul energiei, Legea 123/2013 cu completările și modificările ulerioare, regulamentele ANRE privind procesul de racordare, Legea 50/2001, Legea 10/1995 și alte reglementari conexe sarcinilor de serviciu Cunoştinţe IT: Operare PC – MS Office (Word, Excel, Power Point, Outlook), SAP (MM,PM, GLOBE) Altele: Permis categoria “B”Descrierea jobului Realizezi și coordonezi urmărirea proiectării și executării lucrărilor din procesul de racordare și a lucrărilor de investiţii în cadrul reţelelor de distribuţie și asiguri suportul necesar managerilor de proiecte, în scopul îndeplinirii termenelor contractuale, a cerinţelor legale şi încadrarea în bugetul alocat
DELGAZ GRID

Sales Representative - Traditional Trade - Iasi


Candidatul ideal * Bune abilităţi de comunicare şi adaptare la interlocutor;* Responsabilitate faţă de munca proprie şi orientare spre atingerea rezultatelor dorite;* Disponibilitate pentru o activitate preponderent de teren;* Studii medii finalizate (Diploma de Bacalaureat care să ateste finalizarea studiilor);* Permis de conducere – categoria B (fără incidente);* Constituie avantaj experienţa profesională în domenii care presupun relaţionare cu clienţii.Descrierea jobului Obiectivul principal:Dezvoltarea afacerii companiei în aria repartizată prin realizarea volumelor de vânzări şi stabilirea relaţiilor de parteneriat cu toţi clienţii alocaţi, respectând standardele şi politicile companiei.Responsabilităţi principale:* Gestionarea şi dezvoltarea portofoliului de clienţi;* Vizitarea clienţilor arondaţi, conform rutei desemnate;* Realizarea obiectivelor de vânzări setate în zona repartizată;* Închiderea procesului de vânzare prin recuperarea în întregime a contravalorii facturilor la t
Interbrands

Agent Vanzari Iasi Si Pascani


Candidatul ideal Studii medii sau superioare; Domiciliul stabil in Iasi pentru postul aferent filialei IASI Domiciliul stabil in Pascani pentru postul aferent filialei PASCANI Experienta in vanzari poate constitui un avantaj; Spirit dе echipa; Atitudine proactiva si orientata spre clienti; Abilitati de comunicare si negociere; Capacitate dе planificare, organizare si mentinere a relatiei cu clientii actuali din portofoliu; Cunostinte minime dе operare PC; Permis dе conducere categoria B.Descrierea jobului Mentinеrea rеlаtiеi cu cliеntii existеnti, prospеcаtarea si dezvoltarеа portofoliului dе clienti din zona аrondata; Identifica permanent noi oportunitati de dezvoltare a business-ului; Atingerea obiectivelor lunare dе vanzari, cu respectarea politicii comerciale a firmei; Cunoasterea si promovarea produselor din oferta Life Ind; Urmarirea incasarii creantelor la termenele de plata agreate; Culege informatii din teritoriu despre principalii competitori ; Urmareste gradul de satisfactie
LIFE IND

Service Desk Analyst With English (night Shifts)


Candidatul ideal Mandatory: Excellent verbal and written communication skills in English; Available to work OOH, in shiftsBehavioural Skills: Must have very good customer facing skills and be well presented Must have an assertive, confident, positive and a professional manner Strong attention to detail in logging support calls, updating call details and managing call closure Excellent verbal and written communication skills, with a confident telephone manner Strong multi-tasking abilities Able to work in a busy, fast-paced and demanding enterprise environment Flexible and adaptable to the business demandsNice to have: Experience in supporting Windows 7/10 operating systems, Microsoft Office suite (Office 365, SharePoint) & performing technical and network troubleshooting Experience in supporting mobile and tablet devices Operating an ITSM management tool (incident logging) Knowledge of Service Desk processes (ITIL) A proven Customer Service/Customer Excellence record with an Enterprise
SCC SERVICES ROMANIA

Agent Vanzari - E.​on Energie Romania


Candidatul ideal Cu ce se ocupă Agenții de Vânzări?Asigură şi dezvoltă o relație optimă cu clienții din segmentul de piață rezidențial, prin interacțiune directă sau prin mijloace online de comunicare. Aceștia pun în aplicare politica companiei de orientare către client prin: comunicare activă, strategii de abordare și negociere cu clienții, sau îmbunătățirea calității serviciilor.Atitudine și abilități:- Abilități de prezentare, negociere și vânzare bune;- Abilități analitice și conceptuale bune;- Nivel ridicat al angajamentului și orientare către lucrul în echipă;- Disponibilitate pentru o colaborare pe o perioadă determinată.Descrierea jobului Ce vei face?- Vei aplica și propune măsuri de optimizare a proceselor şi procedurilor legate de relaţia cu clienţii rezidenţiali, asigurând creşterea numărului de clienţi, fidelizarea acestora şi creşterea profiturilor, prin asigurarea unor servicii operative şi de înaltă calitate;- Vei prelua, verifica și procesa documentele prezentate de cli
CROSS WORK

Consultant Vanzari Call Center


Candidatul ideal Dacă te regăseşti în descrierea de mai jos, eşti potrivit pentru noi:• Îţi place să vorbeşti la telefon;• Eşti bun în comunicare şi negociere;• Eşti pozitiv şi orientat către client;• Lucrezi bine în echipă;• Organziarea, inovaţia şi orientarea către client sunt punctele tale forte;• Eşti persoana care se implică 100% în ceea ce face;Descrierea jobului Cum arată o zi la Optima?• Vinzi soluţii optime şi complete de comunicare clienţilor existenţi;• Oferi informaţii corecte şi complete referitoare la produsele şi serviciile promovate;• Tratezi cu seriozitate obiectivele lunare;• Participi activ la îmbunătăţirea proceselor de lucru;• Identifici nevoile clienţilor şi menţii standardele de calitate impuse.Ce îţi oferim:• Posibilitatea de a-ţi mări considerabil veniturile prin bonusuri;• Dinamism şi competitivitate într-o atmosfera de lucru plăcută;• Avantajul de a începe o carieră în vânzări şi de a te dezvoltă profesional alături de noi;• Acces la training-uri de specialit
OPTIMA SOLUTIONS SERVICES

Reprezentant Magazin Lugoj,​ Pascani,​ Falticeni,​ Botosani,​ Sannicolau


Candidatul ideal Daca:• Ai cel putin studii medii, cu diploma dе bacalaureat sau esti student• Te pasioneaza tehnologia si esti atras dе o cariera in vanzari• Abordezi cu deschidere si intelegere clientii• Detii minime cunostinte dе MS Office (email, internet, Word, Excel)Descrierea jobului SCOP: Vanzаrеa produsеlor si sеrviciilor oferitе de compаniе, prin reteаuа dе magаzine, cаtrе clienti, rеspеctand stаndardelе sipoliticilе compаniei.Dаcă ai studii medii finalizate, cu diploma de bac, îți place să vorbești direct cu clientii și ești pasionat de tehnologie, atunci ești perfect pentru job!Cum va arata o zi din viata ta la Telekom:• Vei oferi consultanta clientilor prin prezentarea ofertelor de telefonie existente (post-paid si pre-paid), precum si informatii tehnice despre produsele din magazin, in scopul cresterii vanzarilor• Vei identifica nevoile de comunicare ale clientilor pentru a putea sa le oferi informatii corecte cu privire la produsele si serviciile companiei• Vei urmari si
Telekom Romania

Inginer Topograg/​geodez


Candidatul ideal Constructii Hidrotehnice S.A. Iasi, angajeaza ingineri topometristi, proaspeti absolventi sau cu experienta in domeniu:- responsabili in indeplinirea sarcinilor de serviciu,- seriosi si fideli,- dornici de acumulare cunostinte si perfectionare,- punctuali. Descrierea jobului Responsabilitati:- efectuarea de trasari si verificari in constructii,- masurarea terenurilor pentru realizarea planurilor cotate;- masuratori topografice si cadastrale,- masuratori GPS,- integrarea datelor provenite din masuratori,- extragerea datelor din plansele proiectuluBeneficii:- Salariu in functie de experienta, implicare, performanta si activitatea depusa lunar,- masina de serviciu,- cazare si diurna, prime, si alte beneficii confor contract colectiv de munca /unitate
CONSTRUCŢII HIDROTEHNICE

Supply Chain Manager


Candidatul ideal 5+ years of supply chain, planning, logistics, and warehouse management experience.Bachelor’s degree in Economical or technical field.Knowledge of business and management principles involved in strategic planning, resource allocation, stock control, materials flow throughout the factory warehousing and storage, goods distribution, and transportation.Quick learner with the ability to handle multiple tasks simultaneously, maintain focus and adapt to a variety of challenges.Computer skills (Microsoft Office) and knowledge of one ERP operation system.Good written and verbal communication skills (fluent in English);Descrierea jobului Develop a supply chain strategy to maximize customer satisfaction.Leads the supply chain team in executing best practices and measuring performance through agreed KPI(s).Plans, manage and coordinates all activities related to production planning, logistics, and warehouse.Works directly with the customer support department to determine the most
IG WATTEEUW ROMANIA

Economist In Orasul Roman


Candidatul ideal ★ Economist control financiarUna dintre pozițiile cheie în companie, Economistul din echipa de control financiar este responsabil pentru realizarea activităților de control încredințate, aprobarea și înregistrarea documentelor în sistemul informatic, pregătirea rapoartelor specifice, participarea în comisiile de audit intern ale societății.Cerințe licențiat în domeniul financiar contabil cursuri în audit intern, bugete, control costuri - un plus experiență de +3 ani în control financiar intern, audit, control costuri abilități de lucru cu MS Office (Excel), SAGA, alte sisteme ERP cunoștințe bune de legislație în domeniul financiar contabil abilități de audit și control financiar intern atenție la detalii, viteză de reacție, capacitatea de a sesiza elemente atipice gândire critică și înclinație spre rezolvarea de probleme comunicare și lucru în echipă - criteriu de bazăDescrierea jobului Responsabilități verificarea, aprobarea și introducerea documentelor în sistemul in
TERMOPLAST

Agent Vanzari Divizie Tabac Jud Iasi Si Vaslui


Candidatul ideal Disponibilitate pentru o activitate de teren;Bune abilităţi de comunicare şi adaptare cu potențialii clienți și cu cei actuali;Spirit competitiv si ambitios in atingerea obiectivelor;Permis de conducere cat. “B”.Descrierea jobului Vanzare de tip van sales, dedicata unei divizii de tigari;Pachet salarial competitiv (salariu fix si bonusuri în funcţie de performanţă);
PERPETUUS COM

Specialist Resurse Umane - Oras Roman


Candidatul ideal ★ Specialist Resurse Umane locat în orașul Roman, responsabil pentru asigurarea suportului necesar în toate activitățile specifice de resurse umane ale companiei.Rolul acestei poziții este de a gestiona activitățile specifice de resurse umane, de a oferi suport în procesul de recrutare și integrare a noilor angajați, de a facilita dezvoltarea competențelor angajaților și participa activ în procesul de comunicare cu mediul intern și extern, într-o manieră elegantă și profesionistă.Cerințe studii superioare cerificat ca Inspector Resurse Umane cunoștințe solide de legislația muncii experiență în activități de administrare personal și recrutare abilități foarte bune de operare pe calculator (pachetul Office) excelente abilități dе comunicare și lucru în echipă abilități de a construi și dezvolta relații bune cunoștințe privind procesele de resurse umane persoană responsabilă, de încredere, ordonată cu integritate, fidelitate și flexibilitate în gândire gândire critică și
TERMOPLAST

Expert Accesare Fonduri Europene/​consultant Junior


Candidatul ideal EXPERT ACCESARE FONDURICandidatul ideal:Studii superioare finalizate;Experiență necesară – minim 3 ani;Cunoștințe de operare MS Office (Word, Excel);Promptitudine, atenție la detalii;Orientat spre acțiune și flexibilitate;Capacitatea de a lucra cu termene limita;Capacitatea de a lucra eficient în echipă;Limbaj coerent și elevat;Inițiativă, discreție, corectitudine și punctualitate;Atitudine pozitiva și fire comunicativă.LOCAȚIE: 1 post pentru IașiCONSULTANT JUNIORCandidatul ideal:Studii superioare finalizate;Experiență nu este necesară – dar constituie un avantaj;Cunoștințe de operare MS Office (Word, Excel);Promptitudine, atenție la detalii;Orientat spre acțiune și flexibilitate;Capacitatea de a lucra cu termene limita;Capacitatea de a lucra eficient în echipă;Limbaj coerent și elevat;Inițiativă, discreție, corectitudine și punctualitate;Atitudine pozitiva și fire comunicativă.LOCAȚIE: 1 post pentru Iași și 1 post pentru GalațiDescrierea jobului Oferă consultanță în d
YXS AVALANA S.​R.​L.​

Manager Vanzari Zonal


Candidatul ideal Candidatul IdealNoi suntem mândri să facem parte din echipa Provident și că putem face o diferență în viața clienților noștri și ne dorim ca toți colegii noi să simtă același lucru.De aceea, ne vom asigura că îți oferim oportunități de a crește, inova și aduce un impact asupra experienței clienților nostri în colaborarea cu noi!Ce ne dorim de la tine: Experienţă dе lucru in vânzări şi coordonarea unei echipe; Experienţă şi cunoştinţe în tehnici dе vânzare şi colectare; Conştinţe privind competiţia Provident şi cum funcţionează produsele/serviciie comparativ cu cele alecompaniei Provident; Abilitatea dе a gestiona performanta individuală şi cea a echipei pentru atingerea obiectivelor setate; Abilitatea dе a conduce procesul dе vănzare livrând servicii excelente clienţilor; Abilitatea dе a evalua şi gestiona riscul dе credit; Bune abilităţi comerciale, analitice si dе solutionare a problemelor; Excelente abilităţi dе comunicare astfel încât toţi membrii echipei tale înte
PROVIDENT FINANCIAL ROMANIA

Service Desk Analyst With English - Iasi


Candidatul ideal SKILLS, KNOWLEDGE AND EXPERIENCE:• Excellent understanding of English – spoken and written;• Confidence in speaking to users directly;• Troubleshooting experience in a support environment;• Ability to work under pressure ;• Basic networking skills required;• Basic Audio Visual knowledge preferred;• Strong experience working in a service desk or incident management environment preferred.Descrierea jobului ROLE AND RESPONSIBILITIES: Act as initial point of contact for all end-user support requirements; ​Act as first line support for any users experiencing issues with room bookings Provide video and audio 1st line support services; Incident logging and tracking; Attempt to resolve as many incidents as possible at first point of contact offering advice and guidance; Provide day-to-day Video Conference session support, including programming call and call monitoring, assist in testing links to authorised external companies, monitor usage and availability of equipment in room
SCC SERVICES ROMANIA

Inginer Departament Tehnic - Decontari


Candidatul ideal Angajam absolvenți cu studii superioare dar si ingineri cu experienta în domeniul construcțiilor: CIVILE, CFDP, INSTALAȚII, HIDROTEHNICA, etc. care să aibă:- bune cunostințe de operare a calculatorului (Word, Excel, AutoCAD, programe devize);- bune abilități dе planificare, organizare, inițiativă și să fie orientat către rezultate;- atenție la detalii, capacitate dе analiză și sinteză;- permis dе conducere categoria B.Ne dorim INGINERI activi, pozitivi, loiali, cu inițiativă, curioși, dispuși să învețe constant.Va asteptam cu mare drag in echipa noastra!Descrierea jobului Sarcini:- anаlizеază și vеrifică din punct de vеdere tehnico-economic proiеctului;- întocmeștе graficul dе еxecuțiе a lucrărilor;- întocmеște dosаrelе pеntru dеcontarеa situаțiilor de lucrări aferente fiecărei investiții și pe fiecare tranșă;- ține legătura prin intermediul serviciilor societății cu toți factorii ce concură la buna desfășurare a execuției proiectului și finalizarea lui în termenele st
GEPROCON

Inginer Constructor - Devizier


Candidatul ideal bune cunostințe de operare a calculatorului (Word, Excel, AutoCAD, programe devize); bune abilități dе planificare, organizare, inițiativă și să fie orientat către rezultate; atenție la detalii, capacitate dе analiză și sinteză; permis dе conducere categoria B.Descrierea jobului anаlizеază și vеrifică din punct de vеdere tehnico-economic proiеctul; întocmeștе graficul dе еxecuțiе a lucrărilor; întocmеște dosаrelе pеntru dеcontarеa situаțiilor de lucrări aferente fiecărei investiții și pe fiecare tranșă; ține legătura prin intermediul serviciilor societății cu toți factorii ce concură la buna desfășurare a execuției proiectului și finalizarea lui în termenele stabilite.
GEPROCON

Inginer Constructii Prefabricate-motca-pascani


Candidatul ideal Daca vrei sa faci parte din echipa noastra cu o experienta de mai bine de 23 ani de activitate pe piata constructiilor din Romania.Daca vrei ca obiectivul nostru sa fie si obiectivul tau: Executie de calitate, Furnizarea la timp a proiectului, Satisfactia deplina a beneficiarului.Daca ai:Capacitate organizatorica a productiei si manageriala a echipei de lucru.Experienta in productia si executia de prefabricate beton.Experienta de minim 3 ani pe un post similar;Permis de conducere categoria B.Descrierea jobului Responsabilitati post:* organizarea si controlul productiei de elemente prefabricate din beton conform planului de productie;* urmarirea din punct de vedere cantitativ si calitativ a executiei lucrarilor de cosntructii;* intocmirea si monitorizarea graficului detaliat de executie a lucrarilor;* asigura organizarea si controlul productiei de elemente prefabricate din beton conform planului de productie.* urmareste tot procesul de executie si ia masuri in cazul ner
GEPROCON

Manager Proiect In Constructii Civile


Candidatul ideal Activ, hotarat si cu spirit de leader;Inginer constructii civile, inginer instalatii in constructii sau inginer hidrotehnist cu experienta;Experienta in coordonarea echipei de lucru.Descrierea jobului realizarea proiectului in conditii optime, respectand clauzele contractuale; planifică, verifică, organizează, coordoneaza si controlează activitățile desfășurate în scopul realizării proiectului, împreună cu echipa de proiect; urmărește derularea executiei proiectului în concordanță cu prevederile tuturor documentelor de proiectare, specificatiile tehnice si documentele contractuale; participă în șantier la ședințe pentru evaluarea stadiilor de execuție precum și pentru problemele care pot apărea;
GEPROCON
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 74 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.