Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

1266 Locuri de Munca in Targu Frumos - Joburi in Targu Frumos

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

1266 Locuri de Munca in Targu Frumos - Joburi in Targu Frumos

Cauta printr-o varietate mare de joburi in Targu Frumos si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi in Targu Frumos si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Contabil și referent tehnic


Companie verificată
Aplica rapid
SC angajează contabil (contabilitate primara) și referent tehnic. Salariu atractiv, cadru de muncă legal. Relații la telefon 0730633500
SC pro truck srl

Operatori calitate pentru Targu Mures


Companie verificată
Aplica rapid
Pentru ca ne marim echipa, cautam Operatori Calitate Ce ai de facut?-       Examinezi vizual piesele clientilor nostri-       Sortezi piesele Ce cautam la candidati?- disponibilitate de a lucra in 3 schimburi- disponibilitate de a lucra uneori in weekend- seriozitate si implicare - curiozitate de a ne cunoaste oferta: nu e nevoie de calificare sau experinta, totul se invata usor la locul de munca Ce oferim:- munca usoara, se poate invata usor si de femei si de barbati- formare si specializare la locul de munca pentru necalificati sau persoanele fara experinta- transport asigurat- spor de noapte, ore suplimentare- salariu corect- prima de recomandare- bonuri de masa- concediu de odihna suplimentar- abonament la clinică privată de sănătate- mediu de lucru organizat; Pentru detalii si programari la interviu sunati la 0722.395.328 (zero sapte doi doi trei noua cinci trei doi opt). Descrierea companiei
Formel D Romania SRL

Manager/​Consilier despagubiri accidente rutiere


Companie verificată
Aplica rapid
Căutăm un manager/consilier ca tine! Dacă te atrage ideea de a lucra într-o companie care pune preț pe talentul tău și care este dispusă să investească în pregătirea ta profesională, suntem convinși că merită să aplici. În plus, dacă esti o persoană: - perseverentă, dinamică, orientată către rezultate;- cu spirit antreprenorial;- care deține o capacitate de analiză și sinteză;- cu abilități de comunicare și negociere;- care merge înainte, indiferent de obstacole;- ești mai mult decât binevenită în echipa! Descrierea jobului: - Venim în sprijinul persoanelor vătămate sau a familiilor persoanelor decedate în accidente rutiere, acordându-le asistență pentru obținerea despăgubirilor cuvenite, de la societățile de asigurări. Responsabilitățile tale: Manager:- Recrutarea și selecția candidaților în vederea dezvoltării echipei;- Planificarea și organizarea activității;- Coordonarea, monitorizarea și evaluarea activității echipei;- Pregătirea și formarea deprinderilor specifice activității de
SERAR INVEST CONSULT SRL

Manager/​Consilier despagubiri accidente rutiere


Companie verificată
Aplica rapid
Căutăm un manager/consilier ca tine! Dacă te atrage ideea de a lucra într-o companie care pune preț pe talentul tău și care este dispusă să investească în pregătirea ta profesională, suntem convinși că merită să aplici. În plus, dacă esti o persoană: - perseverentă, dinamică, orientată către rezultate;- cu spirit antreprenorial;- care deține o capacitate de analiză și sinteză;- cu abilități de comunicare și negociere;- care merge înainte, indiferent de obstacole;- ești mai mult decât binevenită în echipa! Descrierea jobului: - Venim în sprijinul persoanelor vătămate sau a familiilor persoanelor decedate în accidente rutiere, acordându-le asistență pentru obținerea despăgubirilor cuvenite, de la societățile de asigurări. Responsabilitățile tale: Manager:- Recrutarea și selecția candidaților în vederea dezvoltării echipei;- Planificarea și organizarea activității;- Coordonarea, monitorizarea și evaluarea activității echipei;- Pregătirea și formarea deprinderilor specifice activității de
SERAR INVEST CONSULT SRL

Manager/​Consilier despagubiri accidente rutiere


Companie verificată
Aplica rapid
Căutăm un manager/consilier ca tine! Dacă te atrage ideea de a lucra într-o companie care pune preț pe talentul tău și care este dispusă să investească în pregătirea ta profesională, suntem convinși că merită să aplici. În plus, dacă esti o persoană: - perseverentă, dinamică, orientată către rezultate;- cu spirit antreprenorial;- care deține o capacitate de analiză și sinteză;- cu abilități de comunicare și negociere;- care merge înainte, indiferent de obstacole;- ești mai mult decât binevenită în echipa! Descrierea jobului: - Venim în sprijinul persoanelor vătămate sau a familiilor persoanelor decedate în accidente rutiere, acordându-le asistență pentru obținerea despăgubirilor cuvenite, de la societățile de asigurări. Responsabilitățile tale: Manager:- Recrutarea și selecția candidaților în vederea dezvoltării echipei;- Planificarea și organizarea activității;- Coordonarea, monitorizarea și evaluarea activității echipei;- Pregătirea și formarea deprinderilor specifice activității de
SERAR INVEST CONSULT SRL

Casier/​Lucrator bucatarie


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 3000 până la 3700 LEI pe lună
Căutăm urgent Casier și Lucrător in Bucătărie pentru lant de restaurante tip fast-food!Vrei să faci parte dintr-o echipă profesionistă? Nu-ți face griji dacă nu ai experienta, noi îți oferim training și suport pt integrare rapida in echipa noastra!Îți oferim siguranța unui loc de munca stabil si corect, pe termen lung! Salariul cu toate beneficiile variaza intre 3000-3700 lei. Beneficii:-Salariu fix, ce creste progresiv;-BONURI DE MASA-BONUS PERFORMANTA-BONUS IMPLICARE ACTIVA-Decontare transport tura de seara-Majorări salariale în raport cu timpul petrecut în companie: 1 an, 2 ani; -Contract de munca pe perioada nedeterminata; -Număr zile concediu de odihna: 21; -Bonus vechime 1 an in companie - 50 procente din salariu net; -Program intern de recomandări viitori angajați, cu recompensa financiara; -Prime cu ocazia sărbătorilor de Paște și Crăciun; -Program clar de instruire și dezvoltare personală și profesională;  Program de lucru: 8 ore/zi - 5 zile/
SOFIAND ABC SRL

Responsabil Logistica


Candidatul ideal - Cunostinte temeinice de gestiune si logistica- Cunostinte administrative- Studii superioare- Bune abilitati de comunicare, organizare si de coordonare a oamenilor din subordineDescrierea jobului - Coordonează și controlează permanent activitățile de depozitare, stocare, aranjare a mărfurilor din depozit (FIFO).- Organizează și supraveghează desfășurarea activității de transporturi a mărfurilor societății cu respectarea tuturor actelor normative în vigoare privind transportul rutier de mărfuri, intern și internațional UE si non-UE.- Primește, centralizează și procesează comenzile de transport marfă de la și către clienții și furnizorii societății.- Coordonează activitățile de stabilire a rutelor de transport pentru a înlătura sau minimiza întârzierile la livrare/ aprovizionare și pentru a optimiza costurile de transport.- Verifică, confirmă și/sau modifică comenzile de transport împreună cu departamentul de producție.- Lansează comenzile de transport către parteneri ș
AUNDE CS AUTOMOTIVE S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 391 de salarii introduse în Salario: 4300 RON/Luna

Director General


Candidatul ideal Studii superioare (MBA constituie un avantaj). Experiență de minim 5 ani într-o poziție de top-management. Abilitatea de a lua decizii în mod independent și de a-și asuma responsabilitatea pentru rezultate.Descrierea jobului Implementarea strategiei aprobate de board și luarea deciziilor esențiale pentru execuția acesteia. Coordonarea atingerii obiectivelor financiare, de vânzări, tehnice, HR și marketing. Construirea și menținerea unei atmosfere pozitive în care performanța și calitatea sunt prioritare. Pachet salarial lunar: 5000 - 7000 EUR net, în funcție de rezultate. Mașină de serviciu și pachet de relocare. Beneficii extrasalariale în funcție de performanță: abonament la o clinică privată pentru servicii de sănătate, acces în platforma online Linkedin Learning, abonament la sală de fitness.
SYSTEMA CERTIFICARI SRL

Media netă estimată pe baza celor 406 de salarii introduse în Salario: 8000 RON/Luna

Inginer Ofertare - Decontare


Candidatul ideal (1) Cerinţe:(1.1.) Studii superioare tehnice;(1.2.) Experienţă în domeniu;(1.3.) Cunoștințe în utilizarea calculatorului, utilizare MS-Office ( Word, Excel, Outlook), program devize, (cunoștințe Autocad constituie avantaj).Descrierea jobului (2) Atribuțiuni de serviciu:(2.1.) Analiza documentațiilor de ofertă/licitație (cerințe de participare, calificare, de întocmire a ofertei tehnice și financiare, etc.);(2.2.) Întocmirea documentelor necesare pentru depunerea ofertei/participarea la licitație (documente de calificare, propunere tehnică, propunere financiară, inclusiv orice anexe solicitate prin caietele de sarcini, întocmire devize, analize de preț, calcule de cantități pe baza detaliilor de execuție, etc.).(2.3.) Întocmirea tehnologiei de execuție pe faze și încadrarea în norme de deviz pe baza cantităților de lucrări;(2.4.) Evaluare lucrări folosind program devize;(2.5.) Întocmirea graficului de execuție, grafic de plăți, Gantt;(2.6.) Întocmirea documentației de d
SOCOT SA

Media netă estimată pe baza celor 192 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Specialist Marketing


Candidatul ideal Specialist marketingEști pasionat de marketing și tehnologie? Ecommerce-ul este un domeniu pe care îl cunoști și te pasionează?Fomco Trade, unul dintre cei mai importanți jucători în industria echipamentelor de transport, caută un Specialist Marketing dedicat pentru a se alătura echipei.Viziunea Fomco Trade este să devină alegerea preferată a partenerilor, oferindu-le suport tehnic, stoc de produse și know-how, în mod constant. Având experiență în domeniu suntem poziționați ca furnizori de informație la nivel național în ceea ce privește tahografele.Oferim produse și servicii dedicate, eficiente și durabile partenerilor, furnizori de mișcare în transportul rutier.Scopul postului:Responsabil cu dezvoltarea și implementarea strategiilor de marketing pentru consolidarea prezenței online și îmbunătățirea interacțiunii cu clienții.Responsabilități principale:Prospectarea și planificarea campaniilor de promovare:Administrarea sistemului CRM pentru eficientizarea relațiilor c
FOMCO WOOD S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 1129 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Specialist It Junior


Candidatul ideal Specialist IT junior Fomco Business Management este în căutarea unui Specialist IT junior.Cine suntem noi?Fomco Business Management este un brand târgumureșean, parte a grupului de firme Fomco. Dezvoltat în 20 ani de activitate. Fomco Group are o prezență importantă în mediul de afaceri atât la nivel județean cât și național. Fondată ca o afacere de familie, ascensiunea companiei s-a reflectat și în creșterea numerică a angajaților, de la 3 persoane, în primul an de activitate, la peste 250 în prezent.Compania este axată pe nevoile clienților și pe menținerea unui grad ridicat de satisfacție al acestora.Ai terminat o facultate cu profil real și ești în căutarea unui loc, unde te poți dezvolta? Ești candidatul ideal pentru noi, dacă ești o persoană de încredere, pasionată de tehnologie și de dezvoltarea profesională. Te susținem cu tot ceea ce este necesar pentru a te dezvolta: cursuri, stabilitate și siguranță pe termen lung, colectiv tânăr și entuziastÎn schimb, tu ne
FOMCO WOOD S.​R.​L.​

Electrician Exploatare Statii Targu Jiu


Candidatul ideal Liceu/ scoala profesionala profil electric (calificare electrician); Permis auto categoria B; Dorinta de invatare continua; Atitudine orientata spre rezultat.Descrierea jobului Asigurarea exploatarii instalatiilor si echipamentelor electrice aferente RED (Retelei Electrice de Distributie), din statiile electrice de transformare integrate SCADA Motru, Rosiuta, Lupoaia, V. Mare, Godinesti, Jilt, Dragotesti, Pesteana, Rosia Jiu, Timiseni, Pinoasa; Control periodic canale si tuneluri cabluri, control periodic gropi retentie trafo si rampa descarcare trafo; Control periodic instalatie iluminat interior si exterior statii; Control periodic imprejmuiri statii si zonele aferente de siguranta si protectie precum si asigurarea activitatii de control periodic/accidental, lucrari operative si interventii accidentale la liniile electrice aeriene 110 kV (LEA 110 kV) si liniile electrice subterane (LES 110 kV), aferente RED (Retelei Electrice de Distributie) din administrarea de CE 1
EVRYO POWER S.​A.​

Asistent Vanzari Jysk Targu Mures Plaza M


Candidatul ideal Te entuziasmeaza sa lucrezi in vanzari? Iti doresti sa oferi clientilor cele mai bune servicii in JYSK Romania impreuna cu echipa ta? Iti place sa ai o activitate dinamica? 💪Atunci tu poti fi Asistentul de Vanzari (f/m) pe care il cautam! 🙋CE ITI OFERIMAi posibilitatea sa te alaturi unei companii de retail care isi doreste sa fie prima alegere a angajatilor in retail. Noi avem un mediu dinamic unde ideile tale sunt ascultate si esti implicat. Noi consideram dezvoltarea ta ca fiind extrem de importanta.In plus, ca Ambasador JYSK vei avea parte de urmatoarele: Oportunitati pentru propria dezvoltare si responsabilitate – ne propunem sa promovam intern 80% dintre manageri. Afla mai multe aici. Concursuri interne intre magazine si bonusuri pe masura Iesiri bianuale impreuna cu echipa Bonus competitiv care rasplateste vanzarile si rezultatele extraordinare Un program de lucru flexibil 20% reducere la produsele JYSK si la produsele din grupul Lars Larsen Tichete de masa, ti
JYSK ROMÂNIA SRL

Contabil


Candidatul ideal Studii superioare absolvite - profil economic (Finante-Contabilitate) Cunoștințe solide de contabilitate şi fiscalitate; Experienţa pe un post similar constituie un avantaj Cunoștințe solide de Microsoft Office - în special Excel; Persoană extrem de organizată și atentă la detalii Operare în programe informatice de contabilitate; Bune abilităţi de comunicare atât scrisă cât şi verbală; Disponibilitate la program prelungit;Descrierea jobului Participa la desfășurarea în mod eficient a activității financiar-contabile a societății în conformitate cu dispozițiile legale în vigoare; Opereaza la zi tranzactiile financiar-contabile; Optimizeaza costurile si previzioneaza fluxul de numerar in baza bugetelor trasate impreuna cu conducerea; Se informează in permanenta de legislația din domeniul financiar-contabil si transmite informațiile necesare managementului companiei; Întocmește in programul contabil la timp și în conformitate cu dispozițiile legale, balanțele de verificare
Confidenţial

Media netă estimată pe baza celor 5182 de salarii introduse în Salario: 4300 RON/Luna

Adjunct Manager Magazin Sovata (f/​m)


Candidatul ideal Profilul tău Experiență de coordonare și motivare a unei echipe Experiență și cunoștințe în domeniul comerțului/retail Gândire orientată spre client și capacitate de organizare și prioritizare Proactivitate și orientare spre rezolvarea problemelor Foarte bune abilități interpersonaleDescrierea jobului Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un venit atractiv care include, pe lângă partea salarială, bonuri de masă și posibile sporuri oferite în funcție de condițiile sau programul de lucru 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei Plăti aniversare, zile libere acordate cu ocazia diferitelor evenimente și cursuri gratuite pentru copiii angajaților Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesionalăSarcinile tale G
KAUFLAND ROMANIA SCS

Economist (contabilitate Primară)


Candidatul ideal Ești pasionat de domeniul financiar-contabil? Hai în echipa noastră în calitate de Economist 👇Cerințele jobului: Studii superioare absolvite în domeniul economic (Contabilitate, Finanțe, Economie etc.). Cunoașterea legislației fiscale și a normelor contabile din România. Cunoașterea limbii engleze constituie un avantaj. Capacitate de analiză și gândire analitică. Atitudine proactivă, capacitate de lucru în echipă și orientare către rezultate. Cunoștințe avansate de operare PC (Microsoft Office, aplicații de contabilitate etc.). Capacitatea de a fi o persoană organizată și cu atenție distributivă, cu un mediu de lucru ordonat și curat.Descrierea jobului Responsabilități: Gestionarea înregistrărilor financiare, asigurându-te că acestea sunt exacte, complete și conforme cu normele legale și reglementările în vigoare. Operarea plăților și încasărilor în sistemul electronic bancar și sistemele informatice interne. Gestionarea și arhivarea documentelor contabile. Gestionare
GOLDRING SA

Economist (financiar - Mures)


Candidatul ideal studii superioare de profil economicexperienta de minim 2 ani in domeniul economiccunostinte bune de operare Windows, Excel, baze de datecapacitate de analiza si verificare, atentie la detalii si acuratetepermis de conducere cat. BDescrierea jobului inregistrarea si mentinerea evidentei extraselor bancarepregatirea platilor zilnice si elaborarea propunerilor de plata saptamanaleemiterea, amendarea si mentinerea evidentei garantiilor bancareintretinerea bazei de date clienti si gestionarea notificarilor legate de tranzactiile financiare
GEIGER TRANSILVANIA SRL

Proiectant Gaz (perioada Determinata) (227570)


Candidatul ideal Educaţie necesară: Studii superioare Experienţă practică necesară: 1 an activitate relevantă în distribuția de gaze naturale Cunoștințe tehnice și legislative specifice activității de distribuție gaze naturale Cunoştinţe obligatorii cerute de legislaţie: Legislaţia specifică domeniului gazelor naturale şi construcţiilor, norme tehnice specifice Deținere autorizație ANRE gradul PGIU și PGD de Instalator autorizat, – sau autorizabil în maximum 1 an În lipsa autorizațiilor ANRE, minimum 3 ani în activitatea de proiectare a sistemelor de alimentare cu de gaze naturale Cunoştinţe IT: Bun utilizator MS Office, AutoCad, programe de întocmire a devizelor Cunoştinţe limbi străine: Cunoaşterea limbii engleze (mediu) constituie un avantaj Altele: Permis de conducere categoria BDescrierea jobului Te ocupi cu identificarea și dezvoltarea soluţiilor optime pentru proiectarea reţelelor de complexitate mică și medie, echipamentele aferente şi evaluarea costurilor cu investiția Elabore
S.​C.​ DELGAZ GRID S.​A.​

Agent Vanzari Targu Mures


Candidatul ideal Agent Vânzări Târgu MureșDacă te alături echipei noastre îți oferim: Un loc de muncă stabil; Oportunitatea de a acumula experiență într-o companie multinațională de prestigiu; Lucrul într-o echipa de profesioniști; Traininguri.Ce urmează? Pre-interviu cu Talent Advisor JTI GBS (Global Business Services); Inteviu cu managerul direct și P&C-ul local.Toate profilele vor fi procesate, însă doar candidații selectați pentru următoarea etapă vor fi contactați de pe un număr din Polonia (aici se află unul dintre Centrele de Servicii Globale JTI).Dacă descrierea rolului corespunde cu aspirațiile tale profesionale, aplică acum!Descrierea jobului Responsabil de distribuția, merchandisingul și vânzarea produselor companiei, încasarea în termen a creditelor acordate în piață, dezvoltarea și menținerea relațiilor bune cu clienții existenti și abordarea clienților noi.Cerințe: Minim 1 an experiență în vânzări, preferabil în industria bunurilor de larg consum (FMCG); Studii medii (stu
J.​T.​ INTERNATIONAL ROMANIA SRL

Specialist Employer Branding Si Dezvoltare Organizationala


Candidatul ideal Specialist Employer Branding și Dezvoltare Organizațională Căutăm un Specialist Employer Branding pentru a se alătura echipei noastre. Acest rol esențial va contribui la modelarea și implementarea strategiilor noastre interne și externe pentru dezvoltarea organizațională. De ce este o oportunitate de carieră?Specialistul în Employer Branding joacă un rol crucial în atragerea și păstrarea talentelor de top, oferindu-ți șansa de a influența direct cultura și performanța organizațională. Colaborând cu departamentele de marketing și resurse umane asigură comunicarea aspectelor culturii organizaționale, pentru a poziționa compania noastră pe piața angajatorilor. Responsabilități:- Elaborează și pune în practică strategii de employer branding adaptate realității locale și nevoilor organizaționale. - Participă la crearea și gestionarea strategiei de comunicare internă și externă, îmbunătățind procesele de recrutare și vizibilitatea companiei. - Coordonează și gestionează even
FOMCO WOOD S.​R.​L.​
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.