Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

1909 Locuri de Munca Receptioner hotel - Joburi Receptioner hotel

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

1909 Locuri de Munca Receptioner hotel - Joburi Receptioner hotel

Cauta printr-o varietate mare de joburi Receptioner hotel si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Candidatul ideal Persoana amabila,deschisa, prietenoasa, experinta in hotel ,relatii clienti, vanzari; Cunoașterea limbii engleze nivel avansat; Prezenta plăcută deschidere la nou , motivatie; Adaptarea la program in ture.Descrierea jobului Responsabilități : preluarea și înregistrarea rezervărilor; întâmpinarea și cazarea clienților; gestionarea cazărilor in program informatic de gestiune hoteliera; promovarea serviciilor hotelului; atribuții de facturare încasare emitere documente fiscale.
AGATA PAN 2016
Candidatul ideal Persoană energică, pozitivă;Diplomat(ă), cu foarte bune abilități de comunicare, negociere și vânzare;Spirit de inițiativă, orientare către rezultate și perseverență;Atenție la detalii și conștiinciozitate;Ţinută profesională, prezență agreabilă, dinamism, spirit de echipă; Bune abilități de organizare și de prioritizare a activităților proprii. Limba engleză - nivel conversațional; Cunoștinte bune de operare PCDescrierea jobului Responsabilitati:Promoveaza spatiile de cazare informand clientii asupra dotarilor si confortului fiecarei camere, anexelor si spatiilor de folosinta comuna, serviciile cu plata si fara plata oferite;Aplică politicile de marketing ale companiei cu privire la serviciile prestate (cazare şi facilităţi suplimentare), în relaţiile cu potenţialii contractori şi turişti individuali.Preia de la clienti documentele necesare pentru inregistrarea in fisa de cazare si in celelalte evidente operative dispuse de conducerea hotelului; inmaneaza si primeste
CONTINENTAL HOTELS
Candidatul ideal Are you passionate about hospitality and do you really like to make others feel at home? Working with us, you will get to relate and meet people from all over the world while building your career. Join us and you will have the opportunity to develop by learning from the best professionals in the field of hospitality. Regardless of the path you follow, we will make sure you feel at home.What we are looking for:• Very good conversational skills in English, a second foreign language is an advantage;• Very good computer skills; knowledge of a hotel management system is an advantage (Opera);• Customer orientation, ability to solve problems and make decisions;• Warm, friendly personality;• Excellent communication skills;•Team spirit.Explore our endless worldWe invite you to join our global family. Whether you are a beginner or already experienced in the hospitality industry, in our team you will always be appreciated for your natural talent. Your positive energy and the plea
Marriott
Candidatul ideal Persoană energică, pozitivă;Diplomat(ă), cu foarte bune abilități de comunicare, negociere și vânzare;Spirit de inițiativă, orientare către rezultate și perseverență;Bune abilități de organizare și de prioritizare a activităților proprii.Studii medii sau superioare finalizate sau incurs de finalizareLimba engleză - nivel conversațional;Cunoștinte bune de operare pe calculaorExperiență minima in domeniu constituie avantaj. Descrierea jobului Promoveaza si vinde servicii hoteliere-cazare .Intocmeste actele necesare cazarii, are atributii de facturare si incasare a contravalorii serviciilor .Comunica cu cameristele pentru a asigura satisfactia clientului.Raspunde pentru calitatea serviciilor de informare, rezervare si cazare oferite clientilor hotelului.Oferta (bonusuri, beneficii):Mediu de lucru placutTransport decontat (abonament sau carburant)Oportunitate de dezvoltare profesionala.Salariul discutabil in functie de experienta si implicarea candiatului.
ADY TOMA
Candidatul ideal - Cunostinte limba engleza - Cunostinte operare PC- Calificarea in meseria de Receptioner - reprezinta un avantaj- Experienta pe un post similar - minim 1 an - reprezinta un avantaj- Cunoasterea programului de gestiune OPERA - reprezinta un avantaj- Foarte bune abilitati de comunicare- Persoane energice, responsabile, oneste, motivate, cu spirit de echipa si initiativa- Persoane rabdatoare care sunt orientate spre a lucra cu clientii- Disponibilitate pentru lucru in ture (ture zi / ture noapte)Descrierea jobului - Intampinarea clientilor- Efectuarea operatiunilor de cazare (Check in / out) in sistemul de gestiune hoteliera- Informarea oaspetilor hotelului cu privire la facilitatile hotelului- Oferirea informatiilor cu privire la obiectivele turistice- Night audit- Incasarea tarifului pentru cazare, evenimente, etc
Ramada Hotel
Companie verificată
Aplica rapid
Descrierea postului Activităţi principale: -      preluarea şi înregistrarea rezervărilor facute la receptia hotelului sau a rezervarilor telefonice; -      primirea şi cazarea clienţilor-      emite facturi si incaseaza contravaloarea serviciilor de cazare oferite;-      Verifica lista de sosiri si urmareste cerintele speciale; -      Solutionarea eficienta a tuturor solicitarilor inregistrate; -      efectuarea formalitatilor la iesirea turistilor din hotel de la inregistrarea consumurilor specifice pe camera Cerințele postului -      experienta in domeniu este obligatorie;-      Foarte bune cunostinte de operare calculator; -      Bune abilitati de comunicare; -      Atitudine pozitiva;-&
S.C. METALTIM S.A.
Candidatul ideal Limba engleza scris si vorbit minim nivel mediuAtitudine pozitivăAmabilitate si orientare catre clientAdaptarea la program de lucru în ture( ziua,noaptea)Bune abilitati de comunicareDescrierea jobului Primirea clientilor hotelului si inregistrarea lor in sistem.Explicarea clientilor serviciile de care beneficiazaTransmiterea clientilor informatii legate de tarife sau politicile hotelului.Rezolvarea reclamatiilor sau a altor situatii ce pot apareaBeneficii: Salariul mereu la timpContract pe perioada nedeterminataO masa din partea hotelului plus alteleEchipa este formata din persoane tinere, mereu dornice de crestere.Atmosfera foarte prietenoasa si relaxanta.
PRITAX INVEST
Recrutăm recepționeră pentru un hotel din Cluj Napoca. Candidatul ideal: Cunoștințe de operare pe calculator (Windows, Word, Excel);Cunoașterea limbii engleze;Aspect fizic plăcut, prezență agreabilă, amabilitate, solicitudine, seriozitateAbilități foarte bune de comunicare și negociere;Capacitate de a lua decizii rapide, eficiente și responsabile;Abilități de planificare și organizare. Atribuții: Efectuează check-in/check-outVerifică disponibilitățile camerelor, cunoaște gradul de ocupare al camerelorÎntâmpină oaspețiiEmite facturi și încasează contravaloarea serviciilorOferă informații și suport oaspețilorÎntocmirea actelor necesare cazării clienților (întocmirea și încasarea plăților) – promovarea serviciilor oferite clienților;Soluționarea eficientă a tuturor solicitărilor înregistrate;Medierea conflictelor și rezolvarea reclamațiilor clienților.
Job Consult
Candidatul ideal - experienta in domeniul hotelier, de preferinta intr-un hotel de lant​- calificare de Receptioner​- cunostinte foarte bune de limba Engleza- responsabilitate pentru munca prestata​- atentie la detalii​- proactivitate- abilitati foarte bune de comunicare​- seriozitateDescrierea jobului - Efectueaza operatiile de check-in si check-out, conform procedurilor existente- Pregateste fisele de inregistrare/cazare prin printarea acestora din sistemul de gestiune, anterior sosirii cientilor conform listei de sosiri- Promoveaza catre clienti toate produsele si serviciile oferite de hotel (ex: spalatorie, facilitati conferinte, restaurant, bar, shop, etc.) si asigura vanzarea acestora- Este responsabil cu inspectarea si gestionarea zonei de lobby (reviste, lumini, curatenie, etc)
APEX ALLIANCE 1
Candidatul ideal Cerințe: Experienta in lucru cu oamenii Comunicativ , disciplinat, punctual Persoana deschisa cu simtul raspunderii Cunoasterea limbii engleze Abilitati in relatiile cu publicul, coordonare, control si verificare, personalitate energica, amabilitate si eficienta Tinuta profesionala, aspect placut Experienta in domeniu reprezinta un atuDescrierea jobului Atribuții: Check in / check out/ incasari/ Facturare Intampinarea si primirea oaspetilor Oferirerea informatiilor pe parcurul sejurului Receptionarea solicitarilor turistilor si rezolvarea / redirectionarea lor Pastrarea unor bune relatii functionale cu intreaga echipaBeneficii: Contract de munca perioada nedeterminata Mediu de lucru placut Echipa dinamica Posibilitatea de dezvoltare profesionala Pachet salarial atractiv
MARTA BACOLUX
Vrei să lucrezi într-o companie care a devenit „Angajatorul anului” în industria ospitalității? Te așteptăm în echipa Bacolux Hotels România! Responsabilitati: Check in / check out/ incasari/ FacturareIntampinarea si primirea oaspetilorOferirerea informatiilor pe parcurul sejuruluiReceptionarea solicitarilor turistilor si rezolvarea / redirectionarea lorPastrarea unor bune relatii functionale cu intreaga echipaCerinte: Experienta in domeniu reprezinta un atuComunicativDisciplinat - Initiativa, orientare catre rezultate si perseverentaPunctualPersoana deschisa cu simtul raspunderiiCunoasterea limbii englezeAbilitati in relatiile cu publicul, coordonare, control si verificare, personalitate energica, amabilitate si eficientaTinuta profesionalaBeneficii: Posibilitatea de dezvoltare profesionalaMediu de lucru placutEchipa dinamicaContract de munca pe perioada nedeterminata
Bacolux Hotels
Candidatul ideal Candidatul ideal este o persoana pozitiva, deschisa catre clienti. Experienta nu este necesara dar reprezinta un plus.Mai multe detalii la telefon.Descrierea jobului Hotel Edmond & Cosmos angajeaza receptioner/a in Eforie Sud. Locatie stabila, cazare si masa. Mai multe detalii la telefon
CASĂ NOUĂ TURISM
Candidatul ideal Cerinte:- Experienta de lucru minim un an in domeniu constituie un avantaj.- Aspect placut , politete si discretie.- Persoana harnica si serioasa.Descrierea jobului Hotel 3* in centrul orasului Brasov angajeaza camerista:Responsabilitati:- Curatenia si intretinerea camerelor, bailor si a spatiilor exterioare: holuri, terase, zona barului si a receptiei.- Colaborarea permanenta cu ceilalti membrii ai echipei pentru buna desfasurare a activitatii hotelului.
BELFORT HOTEL COMPANY
Candidatul ideal Companie Multinațională din București angajează Front Desk Officer/ RecepționistAngajarea este efectuată prin Excel Services, compania prestatoare de servicii de Facility Management în spațiul de birouri unde se desfășoară activitatea.CANDIDATUL IDEALAptitudini:- Capacitate de lucru cu oamenii- Capacitate de organizare si planificare, cercetare si investigare a informatiilor receptate- Comunicare- Lucru cu documente (oganizare, arhivare)- Culegere, prelucrare si transmitere informatii- Capacitate de analiza si sinteza- Disponibilitatea sa isi asume sarcini suplimentareCompetente:- Cunoasterea pachetului Microsoft Office (Word, Excel, Power Point, Outlook), Navigare Internet;- Cunostinte de limba englezaCompetente personale:- să aibă anumite însuşiri de personalitate: seriozitate/ responsabilitate, loialitate, hotărâre, adaptabilitate, autocontrol, atitudine pozitivă, să aibă calităţi psihice necesare (spirit de observaţie, răbdare, etc.);- să nu aibă antecedente penale
EXCEL SERVICES
Candidatul ideal Receptioner:Disponibilitate pentru a lucra doar pe turele de noapte, de preferat candidat de sex masculin;Persoana amabila, seriosa , dornica sa progreseze , bine organizata, orientat catre client si cu spirit de echipa dezvoltat;Cunoasterea limbii engleze la nivel conversational ;Abilitati operarecu un sistem de gestiune hoteliera (OPERA PMS constitue un avantaj);Capacitate de luare rapida a deciziilor privind solutionarea problemelor in timp scurt;Flexibilitate in ceea ce priveste programul de lucru (schimburi)Descrierea jobului Responsabilitati receptioner:Procedura check – in si check – outProcesarea rezervarilor telefonice si a cerintelor primite via e-mail;Se ocupa de indeplinirea tuturor cererilor clientilor si de furnizarea tuturor serviciilordisponibile;Alocarea camerelor si de pregatirea cheilor pentru oaspeti;Urmareste si verifica evolutia rezervarilor si a sosirilor, actualizand fisele de inregistrare cu datele corecte: nume, adresa, modaliate de plata;Cuno
SAB SERV EXPRES
Candidatul ideal Echipa Queen House Bucharest isi mareste echipa si este in cautare de persoane pentru postul de Front Desk/ Receptie. Ne dorim ca noul coleg/ noua colega sa devina parte din povestea noastra si impreuna sa realizam toate proiectele de dezvoltare pe care le avem planificate in urmatoarea perioada. Cautam cei mai buni oameni, iar pentru acest lucru oferim un pachet salarial atractiv, peste media pietei, incercand sa avem cea mai buna echipa. Astfel, te așteptăm la interviu dacă îndeplinești criteriile de mai jos:▪ disponibilitate de lucru: zilnic▪ ești sociabilă, cu o atitudine prietenoasă▪ ești o persoană zâmbitoare, pozitivă și calmă▪ atenție la detalii & atenție distributivă▪ abilități de comunicare atât cu clientii cât și cu membrii echipei▪ atitudine pozitivă și comportament adecvat pentru o relaționare non-conflictuală cu clientii & colegii▪ capacitate de organizare și coordonare a activității▪ dorință de autoperfecționare și dezvoltare profesională▪ inițiativă, si
CUTICK NAILS
Companie verificată
Aplica rapid
Descrierea postului Curatarea zilnica a tuturor suprafetelor camerelor si bailor oaspetilor in concordanta cu politicile si standardele operationale;Indepartarea lenjeriei de pat si a celei de baie si inlocuirea ei cu alta curata;Reamplasarea produselor de camera, a materialelor promotionale, revistelor si articolelor de corespondenta;Curatarea zonelor publice incluzand etaje, lifturi, lobby-uri, coridoare, spatii comerciale, spatii de serviciu, scari, restaurante, baruri, sali de conferinta si banchete, toaletele publice si ale angajatilor si clubul de sanatate conform descrierii;Colectarea selectiva si depunerea gunoiului in spatiile desemnate; Cerințele postului Candidatul ideal Persoana foarte ordonata, cu un dezvoltat simt al curateniei;atentie la detalii, punctualitate, ospitalitate;lucreaza bine atat individual cat si in echipa;cunostiinte de limba engleza constituie un avantaj;disponibilitate pentru program in ture. Descrierea companiei Hotelul Atlas este situat in Timisoara in
S.C. METALTIM S.A.
Candidatul ideal Persoana energica, serioasă, buna conduita, pregătită pentru lucru cu publicul.Descrierea jobului Complex Mamaia Histria angajam persoane cu sau fără experiența și studenti sau elevi. Oferim program flexibil, masa si un salariu atractiv de la 3000 ron, cazare sau decontam transportul.pentru programări, interviu, puteți suna la numărul de telefon +40736946900
ROM GEC HISTRIA S.​R.​L.​
Candidatul ideal - Studii medii/superioare;- Experienta intr-o pozitie similara;- Limbi straine: engleza nivel avansat;- Cunoastere si utilizare corecta a echipamentelor de birou (telefon, imprimanta, copiator, etc.)- Cunoasterea pachetului MS Office ( Word, Excel, PowerPoint)- Atentie la detalii si nevoile clientilor;- Capacitate de organizare a timpului si a sarcinilor;- Foarte bune abilitati de organizare, comunicare(verbala si scrisa) si de relationare interpersonala, lucru in echipa;- Profesionalism si prezenta placuta.Descrierea jobului - Intampinarea clientilor si indrumarea acestora;- Preluarea apelurilor telefonice si efectuarea legaturilor telefonice cu interiorul/exteriorul;- Gestionarea corespondentei si a documentelor primite pe mail si in format fizic(preluare, sortare, verificare, redistribuire)- Cunoasterea serviciilor pe care le oferim si informarea clientilor cu privire la acestea;- Pregatirea si actualizarea agendei de intalniri, programari si efectuarea de rezervari
AMANET GOLD SERVICES
Candidatul ideal amabil, binevoitor, agreabilpunctualdispus sa lucreze/colaboreze cu toti colegiiatent la detaliigaseste solutii de rezolvare a diverselor situatii care se pot iviconectat la domeniul Horeca, pasionat de domeniusociabilstudii in domeniu Horeca finalizateDescrierea jobului dispus sa lucreze/colaboreze cu toti colegiibuna comunicarea cu oamenii (clienti, colegi, parteneri) si buna gestionarea a diverselor situatii sunt chestiuni importantepreia si gestioneaza solicitarile turistilor/clientilorgestioneaza gradul de incarcare al locatieipreocupat de respectarea termenelor, a obiectivelor managementului si de obtinerea de rezultate pozitivegestioneaza facturarea serviciilor si a incasarii acestora.cunoasterea programelor IT de tip Horeca, reprezinta un avantajcunoasterea unei limbi straine este un avantajun minim de informatii de contabilitate primara ar fi de ajutor
DI-BAS AUTO
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 1909 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.