Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

302 Locuri de Munca Receptioner Hotel in Bucuresti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

302 Locuri de Munca Receptioner Hotel in Bucuresti

Cauta printr-o varietate mare de joburi Receptioner Hotel in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Receptioner Hotel in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Receptioner Hotel


Candidatul ideal Ti-ar placea sa fii imaginea hotelului nostru?Sa fii o gazda buna, sa oferi informatii si sa prezinti serviciile hotelului, totul cu buna dispozitie si zambitor...Te diferentiezi prin :Esti energic, organizat, corect si orientat catre nevoile oaspetilor;Vorbesti limba engleza;Iti place sa lucrezi in echipa dar in acelasi timp esti o persoana multitasking;Ai experienta de lucru in hotelarie;Ai calificare de receptioner de hotel / sef receptie si cunostinte de operare in sistem Opera - reprezinta un avantaj.Descrierea jobului Responsabilitatile principale pentru Receptioner de hotel Intampina clientii si opereaza in sistem activitatile de cazare (check-in / check-out) conform normelor internationale; Cunoaste disponibilitatea camerelor si gradul de ocupare al hotelului prin intermediul sistemului; Promoveaza hotelul si serviciile oferite oaspetilor; Incaseaza contravaloarea serviciilor oferite de catre hotel; Efectueaza inchiderea fiscala a zilei hoteliere (prin procesul
COMTEL FOCUS SA

Media netă estimată pe baza celor 629 de salarii introduse în Salario: 2750 RON/Luna

Receptioner Hotel


Candidatul ideal HOTEL RECEPTIONIST- Pleasant presence, resistance to work in stressful conditions and to working in shifts.- The experience of working on the night shift is an advantage;- Knowledge of Windows operation, Microsoft Office, knowledge of OPERA is an advantage;- Knowledge of English compulsory (writing, reading, speaking).Descrierea jobului - Welcome and receive thehotel guests- Adequately make accommodation to each guest,- Hand over the key to the room in accordance with the security procedures.- Check the list of arrivals and follow the special requirements.- Answer the questions and requests of the guests both personally and on the phone. It also takes reservations.- Issues the invoice in accordance with the cashier's policies, upon the guest's departure.- Promote the hotel and maintain an atmosphere of understanding and mutual help among the employees and work in a team.- Operates foreign exchange transactions in accordance with the hotel's policies.We offe
ACCOR HOTELS ROMANIA SRL

Media netă estimată pe baza celor 637 de salarii introduse în Salario: 2725 RON/Luna

Receptioner Hotel /​ Personal Receptie


Candidatul ideal Receptioner hotel / Personal receptieAre you passionate about hospitality and do you really like to make others feel at home? Working with us, you will get to relate and meet people from all over the world while building your career. Join us and you will have the opportunity to develop by learning from the best professionals in the field of hospitality. Regardless of the path you follow, we will make sure you feel at home.What we are looking for:• Very good conversational skills in English, a second foreign language is an advantage;• Very good computer skills; knowledge of a hotel management system is an advantage (Opera);• Customer orientation, ability to solve problems and make decisions;• Warm, friendly personality;• Excellent communication skills;•Team spirit.Explore our endless worldWe invite you to join our global family. Whether you are a beginner or already experienced in the hospitality industry, in our team you will always be appreciated for your natural tale
MARRIOTT INTERNATIONAL HOTELS INC.​ MARYLAND USA SUCURSALA BUCURESTI ROMANIA

Receptioner - Hotel Holiday Inn


Candidatul ideal - Cunostinte limba engleza- Cunostinte operare PC- Calificarea in meseria de Receptioner - reprezinta un avantaj- Experienta pe un post similar - minim 1 an - reprezinta un avantaj- Cunoasterea programului de gestiune OPERA - reprezinta un avantaj- Foarte bune abilitati de comunicare- Persoane energice, responsabile, oneste, motivate, cu spirit de echipa si initiativa- Persoane rabdatoare care sunt orientate spre a lucra cu clientii- Disponibilitate pentru lucru in ture (ture zi / ture noapte)Descrierea jobului - Intampinarea clientilor- Efectuarea operatiunilor de cazare (Check in / out) in sistemul de gestiune hoteliera- Informarea oaspetilor hotelului cu privire la facilitatile hotelului- Oferirea informatiilor cu privire la obiectivele turistice- Night audit- Incasarea tarifului pentru cazare, evenimente, etc
RTH PREMIUM SERVICES SRL

Receptioner - Hotel Ramada North 4*


Candidatul ideal - Cunostinte limba engleza- Cunostinte operare PC- Calificarea in meseria de Receptioner - reprezinta un avantaj- Experienta pe un post similar - minim 1 an - reprezinta un avantaj- Cunoasterea programului de gestiune OPERA - reprezinta un avantaj- Foarte bune abilitati de comunicare- Persoane energice, responsabile, oneste, motivate, cu spirit de echipa si initiativa- Persoane rabdatoare care sunt orientate spre a lucra cu clientii- Disponibilitate pentru lucru in ture (ture zi / ture noapte)Descrierea jobului - Intampinarea clientilor- Efectuarea operatiunilor de cazare (Check in / out) in sistemul de gestiune hoteliera- Informarea oaspetilor hotelului cu privire la facilitatile hotelului- Oferirea informatiilor cu privire la obiectivele turistice- Night audit- Incasarea tarifului pentru cazare, evenimente, etc
RTH PREMIUM SERVICES SRL

Receptioner hotel.​


Angajam receptioner pe tura de noapte pentru hotel in zona Obor. Sunt necesare cunostinte de limba engleza nivel mediu. Nu oferim cazare. Mai multe detalii la interviu;Caracteristici Domeniu activitate: HORECA, turism Tip colaborare: Perioada nedeterminata Locatie job: locatie fixa Pot aplica studenti: da Trimite CV Aplicare CV Pentru a putea incarca si trimite CV-ul trebuie sa te autentifici! Trimite CV

Media netă estimată pe baza celor 629 de salarii introduse în Salario: 2750 RON/Luna

Secretară /​ Recepționeră


Companie verificată
Aplica rapid
Despre Noi:YOURJOB recrutează pentru o clinică medicală de renume.Căutăm o Secretară/Recepționeră cu cel puțin 1 an de experiență pentru a se alătura tinerei echipe din București. Responsabilități:- contacte telefonice;- gestionarea corespondenței și a documentelor: primire, transmitere, înregistrare, repartizare, arhivare;- elaborarea și redactarea documentelor si rapoartelor solicitate;- administrarea și verificarea contractelor cu clienții, a facturilor de la furnizori;- asigurarea transmiterii documentelor/coletelor prin posta, curier, fax, Email;- menținerea relației cu furnizorii de servicii;- menținerea necesarului de consumabile;- suportul administrativ pentru celelalte departamente;- program de lucru, 8h/zi. Cerințe:- studii medii sau superioare finalizate;- experiență minim 1 an pe un post similar;- cunoștințe operare PC în aplicații de tip Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook);- claritate si coerență în exprimarea scrisă si verbală;- cunoștințe limbă engleză - nivel conv
YOUR JOB CONSULTING & RECRUITING SRL

Asistent Medical - Receptie


Companie verificată
Aplica rapid
Candidatul IdealStudii de specialitate;Experienţă pe un post similar de minimum 2 ani;Aviz de liberă practică și certificat de membru OAMGMAMR - valabile;Excelente abilități de comunicare și relaționare;Persoană empatică, dinamică, activă;Capacitate de planificare și organizare;Limba engleza - nivel mediu;Cunoștinţe MS Office - nivel mediu Descrierea jobuluiÎntâmpinarea pacienţilor și a vizitatorilor;Preluarea apelurilor telefonice și direcţionarea lor în funcţie de solicitarea interlocutorului;Efectuarea programărilor pentru diverse specialităţi medicale și gestionarea eficientă a circuitului pacienţilor în sala de așteptare;Efectuarea confirmărilor pentru programările efectuate;Pregătirea cabinetelor medicale cu tipizatele și consumabilele medicale necesare desfășurării consultaţiei;Pregătirea instrumentarului, aparatura necesară și asistarea medicului pe durata intervenţiilor și procedurilor medicale;Recoltarea probelor pentru diverse analize medicale (experienţă în specializarea pe
REVERA ASSISTED SRL

Receptionist – Wellborn Charles de Gaulle


Companie verificată
Aplica rapid
Ne marim echipa si suntem in cautarea unei colege / unui coleg care sa ocupe postul de RECEPTIONIST. Locatie: Wellborn AviatorilorNe dorim alaturi o colega / un coleg care a mai lucrat in domeniul medical si:are bune abilitati de comunicare si lucru in echipaare orientare catre clientștie să utilizeze calculatorul, Word, Excel și outlook Cu ce te vei ocupa daca alegi sa vii la noi:Intampini clientii in receptia spitalului si îi îndrumi catre cabinetul medicalPreiei apelurile telefoniceProgramezi sau reprogramezi pacientii la diferite consultatii / investigatiiIncasezi contravaloarea serviciilor medicale si emiti facturi / bonuri fiscale Arhivezi rezultatele, fisele sau dosarele medicale si cererile pacientilor Daca esti interesat/a, te asteptam sa ne vizitezi în Spitalul Wellborn Aviatorilor sau ne poti transmite CV-ul tau prin aplicatia whatsapp la numarul de telefon afisat. Te asteptam in echipa noastra!
Promed System SRL

RECEPTIONER- CLINICA MEDICALA


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 2700 până la 3100 LEI pe lună
RESPONSABILITATIRealizeaza programarea pacientilor in incinta Centrului, prin e-mail sau telefon;Se asigura ca pacientii primesc raspunsuri la solicitarile emise, in timp util conform procedurilor de lucru;Se ocupa de taxarea serviciilor medicale prestate in centru si de emiterea facturilor fiscale aferente, inclusiv inchideri de zi;Se asigura ca toata documentatia ce insoteste fisa medicala a pacientul este completata conform standardelor de lucru din clinica; PROFILAbsolvent de studii superioare, finalizate cu examen de licenta, constituie un avantaj;Persoana politicoasa , serioasa, punctuala, discreta.Capacitate de planificare si organizare;Orientare catre satisfacerea nevoilor pacientilor si catre rezultate;Limba engleza- nivel intermediar PROGRAM si LOCATIEL-V: In ture de 8 oreTura 1: 8:00- 16:30 / Tura 2: 12:30-21:00S: 9:00 17:00 prin rotatie ( 1 sambata/luna cu o zi libera in timpul saptamanii)Piata Victoriei
UNITY CONSULTING SRL

Receptioner Continental Hotels


Candidatul ideal Esti o persoana energica si zambitoare, iti place comunicarea si interactiunea cu oamenii intr-un mediu de lucru dinamic?Inveti cu usurinta lucruri noi si te concentrezi pe realizarea sarcinilor si atingerea obiectivelor?Reusesti sa iti organizezi activitatea proprie, sa fii eficient, activ si atent la detalii?Te invitam sa descoperi o echipa tanara, creativa, dispusa sa te incurajeze, sa te asculte si sa-ti puna la dispozitie resursele necesare pentru a deveni cea mai buna versiune a ta.Descrierea jobului Cerinte:Cunostinte operare PC (Opera, Microsoft Excel, Word, internet);Cunostinte limba engleza (cel putin nivel mediu);Diploma receptioner constituie un avantaj;Minim 1 an experienta pe o functie similara;Disponibilitate de a lucra in weekend.Responsabilitati: Intampina si primeste oaspetii hotelului si ofera un serviciu amabil si prietenos fiecarui oaspete; Efectueaza in mod adecvat cazarea fiecarui oaspete, asigurandu-se de completarea exacta si completa a fisei d
CONTINENTAL HOTELS S.​A.​

Front Desk  officer /​ Receptie - Birouri


Candidatul ideal absolvent studii superioare; cunostinte bune de operare PC; cunostinte de limba Engleza; excelente abilitati de comunicare (claritate si coerenta in exprimare); buna atentie distributiva; abilitati de lucru in echipa; disciplina, eficienta, eficacitate; integritate, confidențialitate, implicare si orientare catre gasirea de solutii; responsabilitate.EXPERIENTA PROFESIONALA NECESARA OCUPARII POSTULUI: Experienta de 1 an.Descrierea jobului 1. Administrativ: Asigura protocolul in cadrul intalnirilor, in conformitate cu cerintele zilnice; Asigura transmiterea documentelor prin posta, e-mail sau alte cai de comunicare; Inregistreaza documentele in OPIS; Asigura managementul datelor privind persoanele de contact extern (liste de adrese, numere de telefon, etc); Primeste vizitatorii care au programate intalniri; Participa la organizarea evenimentelor din cadrul firmei; Procura rechizite si consumabile de birou si alte materiale necesare desfasurarii activitatii de birou; Prim
KARPATEN OUTGOING SRL

Front Desk Officer/​ Receptionist (zona Promenada)


Candidatul ideal Our requirements Being able to work within a team; Being able to create accurate reports; Being able to work with deadlines; Having high attention to details and being an organized and structured person; Having awareness of health & safety issues; Having IT skills (MS Office, MS Project) – a good command of Excel is a must; Romanian language is a must, advanced knowledge of English needed.Descrierea jobului Main responsibilities Receptionist/secretary duties; Postal and courier services; Visitor management; Ordering of ID cards, business cards, laptop passes etc.; Managing of access keys; Ordering of printed materials and office supplies; Assisting employees with different issues, e.g. scanning, printing, copying etc.Key responsibilities To manage the various vendors providing services and goods related to our facility, employees and devices/equipment; To give support, help, guidance and advices to expatriates and local employees in various problems and challenges. Giv
OKIN FACILITY RO SRL

Receptioner Clinica Estetica /​ Asistent Manager


Candidatul ideal Echipa Juvena Clinic isi mareste echipa si este in cautare de persoane pentru postul de Asistent Manager/ Receptie. Ne dorim ca noul coleg/ noua colega sa devina parte din proiectele pe care le avem planificate in urmatoarea perioada.Candidatul ideal:-candidatul pentru acest post va fi o persoana organizata, sociabila, orientata catre client, cu bune abilitati dе comunicare cu o buna prezenta dе spirit;- inteligenta si spontaneitate, persoana ordonata, placuta, comunicativa, adaptabila;- atentie concetrata si distributiva;- seriozitate, punctualitate, corectitudine- spirit dе echipa;- usurinta, claritate si coerenta in exprimare;- comportament adecvat ( limbaj, verstimentatie, reguli dе politete );- cunostinte foarte bune dе operare MS Office, Social Media, operatiuni de casa / Smart Bill.Descrierea jobului Reаlizаreа si confirmаrеа prоgrаmаrilоr.Intаmpinаrea cliеntilоr si dirеctionаrеa аcestоrа confоrm prоgrаmаrilor.Încasarea contravalorii serviciilor efectuate și eli
JUVENA CLINIC S.​R.​L.​

Receptioner/​a


Candidatul ideal Candidatul ideal are cel puțin urmatoarele competențe la un nivel peste medie Foarte bune abilități de comunicare orală și in scris Capacitatea de a lucra în echipă Orientat către client Orientat către rezultate Capacitatea de a prioritiza și a organiza activități multiple Cunostinte foarte bune MS Office (Word, Excel)Descrierea jobului Principalele responsabilități Preia apelurile telefonice Programează sau reprogramează pacienții pentru consultații/investigații Întâmpină pacienții și îi indrumă către cabinetele medicale Încasează contravaloarea serviciilor medicale și completează facturi fiscale Clasează și arhivează rezultatele, fișele sau dosarele medicale și cererile pacienților Înregistrează, eliberează rezultatele analizelor și verifică achitarea contravalorii acestora Preia și distribuie corespondențaBeneficii: Mediu de lucru dinamic și plăcut; Pachet salarial motivant.
DENTAL DISTRICT PG S.​R.​L.​

Receptioner Marfa


Candidatul ideal Videt își mărește echipa! Aplică pentru a deveni noul(a) nostru/noastră coleg/ă!Dacă ești în căutarea unui mediu de lucru profesionist și plăcut, alături de un colectiv tânăr și dinamic, vino să ne cunoaștem!Ca să te considerăm alegerea potrivită, iată calitățile pe care ar trebui să le deții:• cunoștințe minime de lucru la calculator;• spirit de echipă;• capacitatea de a se organiza și de a lucra eficient, atât individual cât și în echipă;• persoană conștiincioasă, serioasă, onestă.Descrierea jobului Descrierea jobului efectuezi recepția cantitativă și calitativă a mărfii conform procedurilor; anunți superiorul în cazul în care se constată diferențe între cantitatea fizică și cea de pe documente; respecți normele de depozitare și de manipulare a produselor; așezi produsele la raft după recepție; anunți și colaborezi cu celelalte departamente ale societății la rezolvarea problemelor identificate la momentul recepției mărfii; îndeplinești procedurile de lucru și menții
NOAVIDET SRL

Media netă estimată pe baza celor 38 de salarii introduse în Salario: 3200 RON/Luna

Receptioner Spa


Candidatul ideal -cunostinte de limba engleza – nivel mediu;-abilitati excelente de comunicare;-atentie la detalii;-orientare spre client;-aspect fizic placut;-experienta anterioara in receptie/relatii clienti.Descrierea jobului Te vei ocupa de:- intampinarea oaspetilor centrului fitness si SPA;- promovarea serviciilor si produselor oferite;- preluarea apelurilor telefonice si oferirea detaliilor necesare privind facilitatile si ofertele centrului;- realizarea de abonamente clientilor centrului SPA, emiterea facturilor si incasarea contravaloarii acestora;- evidenta programarilor la clase, a sedintelor cu antrenorul personal si de asemenea, vei trimite managerului de vanzari contractele semnate- rezolvarea prompta si cu discretie a diferitelor situatii particulare sau reclamatii ale clientilor.Program de lucru:L-D (in ture) - 6-14, 14-22 (exista disponibilitate pentru a discuta programul de lucru, insa fara mari abateri)Beneficii:Tichetele de masa;Abonament la SPA;Abonament medical ;Pr
RIN HOSPITALITY COMPANY SRL

Media netă estimată pe baza celor 636 de salarii introduse în Salario: 2700 RON/Luna

Front Desk Officer - Wellness Club By Greenfield


Candidatul ideal Vrei sa începi sa faci alegeri sănătoase? Sa iți dezvolți cariera intr-un colectiv tânăr si dinamic in Greenfield Băneasa?Vino sa lucrezi cu noi! Tu ești candidatul ideal pentru postul nostru de Front Desk Officer!Ce calități ne dorim sa ai? Abilitați de comunicare orala si scrisa excelente, putere de convingere Capacitate de acumulare al unui volum de cunoștințe teoretice Personalitate flexibila, dinamica, responsabila si ușor adaptabila Seriozitate si confidențialitate Excelente aptitudini de organizare a timpului, atenție la detalii Atitudine profesionala si energica Cunoștințe solide de utilizare PC (pachetul Office si CRM intern – Upfit Cloud) Cunoștințe de secretariat Cunoștințe economice si juridice Atitudine pozitiva, entuziasm, orientare spre rezultat Capacitatea de a lucra eficient in echipa, de a respecta termenele Inițiativa, perseverenta, simțul detaliuluiDescrierea jobului Ce vei face: Vei fi responsabil/a de livrarea serviciilor Premium pentru membri noș
SPATZIOO MANAGEMENT S.​R.​L.​

Receptioner /​ Receptionera


Candidatul ideal - Personalitate dinamica- Abilitati de orientare si comunicare- Prezenta fizica placuta- Capacitate de lucru in echipa- Cunostinte de operare PCDescrierea jobului - Intampina pacientii cu o atitudine placuta si profesionalism.- Realizeaza programari si reprogramari conform solicitarilor facute de pacienti- Ofera informatii cu privire la serviciile medicale oferite de companie- Incaseaza banii pentru contavaloarea serviciilor medicale din clinica- Preia apelurile telefonice
ISOKINETIC SPORT S.​A.​

Front Desk/​office Assistants


Candidatul ideal Besides being our first point of contact with the outside world, our Front Desk Assistants are key members of our team. They are crucial parts of the overall office management processes and know a bit about other support departments (marketing, financial, office management and accounting). We are currently looking for two front desk assistants, to join our neatly organized office activities.What we are seeking: proficiency in English (written and spoken), as most of our clients and part of our suppliers are international and you will need to liaise with them on occasion, either face-to-face or through telephone, as well as draft certain administrative correspondence; openness to continuous development, as work is cross-departmental (it may involve assistance to marketing, financial, office management and/or accounting departments); no previous experience is required, but eagerness to learn and adapt is a must; knowledge of a second international language is a plus. Mas
MARAVELA,​ POPESCU ASOCIATII - SOCIETATE PROFESIONALă DE AVOCAţI CU RăSPUNDERE LIMITATă
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 302 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.