Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

1241 Locuri de Munca in Sibiu - Joburi in Sibiu

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

1241 Locuri de Munca in Sibiu - Joburi in Sibiu

Cauta printr-o varietate mare de joburi in Sibiu si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi in Sibiu si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Consilier Juridic /​ Secretar Birou Notarial


Candidatul ideal CANDIDATUL IDEAL- experiența în domeniul notarial nu este obligatorie;– studii superioare, de preferat absolvent/ă al/a facultății de drept;– excelente abilități de comunicare și relaționare interumană (amabilitate și deschidere față de clienți, răbdare, atenție la detalii, capacitate de organizare);– seriozitate și discreție cu privire la datele prelucrate;– cunoștințe avansate de operare, în special Word (rapiditate și acuratețe în redactarea documentelor, abilitatea de a tasta cu o viteză bună de tehnoredactare);-vă rugăm să aveți în vedere că activitatea notarială presupune un contact permanent cu clienții, ce implică efortul de a vorbi mult și de a rezolva probleme multiple în același timp, inclusiv capacitatea de prioritizare a activitățiilor;- abilități de comunicare și munca în echipă Descrierea jobului DESCRIEREA JOBULUI– realizarea relației directe cu publicul;– redactarea de acte notariale: declarații, procuri, contracte etc;– verificarea și păstrarea docume
BIROU INDIVIDUAL NOTARIAL BEXA MIHAI

Customer Service Representative - English - Sibiu - Hybrid


Candidatul ideal Language: English language - B2/C1 levelPersonal Aid: Helping customers on chat/ticketing system and phone; assisting them with solutions, counselling and information about the company’s policy and services providedCounsellor: Friendly attitude and proactively involved in assuring the happiness of the customers. Fast thinker and ability to resolve situations as they come on the spot with focus on attention to detailsTeam player: Being comfortable collaborating with the team. Being proactive is a big plus (people skills is also a nice touch)IT skills: Knowledge of IT programs as well as fast fingers for typingVeteran: Previous experiences in customer support is a big plusDescrierea jobului Statistician: The ability to gather data and add data from both the customer and the companyCounselor: Friendly attitude and proactively involved in assuring the happiness of the customersLaw-abiding citizen: Ensure compliance with company regulations with regards to Data Security and
S 800 CUSTOMER SERVICE PROVIDER SRL

Functionar Bancar - Administrativ Arhivar


Candidatul ideal Permis de conducere categoria B și experiență anterioară pe un rol similar, sunt două dintre cerințele pe care le căutăm la viitorul nostru coleg.Pe lângă acestea, ne-ar mai plăcea să regăsim:- Un nivel crescut de responsabilitate;- Atenție distributivă și concentrare;- O atitudine corectă față de ceilalți cu un spirit crescut de echipă;- Carnet dе conducerе cаtеgoria B;- Disponibilitate pentru deplasări frecvente;- Apt pentru efort fizic.Știm, primul pas e complicat uneori – mai ales când vine vorba de cariera ta. Dacă te gândești să faci o schimbare, vrem să te cunoaștem. Ce vise îndrăznețe încurajăm azi?Descrierea jobului Poveștile bune se scriu atunci când drumurile se întâlnesc.Descoperă cine poți fi în povestea noastră!#PeopleofBT înseamnă obiective comune, spirit de echipă și ajutor reciproc prin care construim împreună un viitor sigur.Ca Funcționar Bancar Administrativ Arhivar vei fi responsabil de:- Gestionarea parcului auto al sucursalei și efectuarea revizii
BANCA TRANSILVANIA SA

Kfc Sibiu Cauta Manager De Tura! Venit Net #pebune De La 4800 Lei!


Candidatul ideal Zi de zi, noi ne ghidam dupa 3 principii:Fii tu in varianta ta cea mai buna! Implica-te si diferentiaza-te! Distreaza-te!Cerinte: Studii medii finalizate, studiile superioare absolvite constituie un avantaj; Minim 1 an experienta profesionala anterioara relevanta; Comunicare eficienta si adaptabilitate; Capacitatea de a lucra in echipa; Amabilitate si orientare catre clienti si echipa; Rezistenta la stres si flexibilitate; Organizare si orientare catre rezultate; Implicare si responsabilitate.Descrierea jobului Ce trebuie sa faci: Creezi un mediu de lucru constructiv, coordonezi si distribui membrii echipei eficient in restaurant; Oferi instruire, suport si feedback membrilor echipei, lucrand alaturi de ei in restaurant; Te asiguri ca standardele de calitate si procedurile de lucru sunt respectate; Te implici in selectia candidatilor si le asiguri o buna integrare in echipa; Identifici si dezvolti angajatii cu potential, oferindu-le suport teoretic si practic; Gestione
US FOOD NETWORK SA

Asistent Vanzari Jysk Sibiu Selimbar


Candidatul ideal Esti entuziasmat/a sa lucrezi in vanzari? Iti doresti sa oferi clientilor cele mai bune servicii in JYSK Romania impreuna cu echipa ta? Iti place sa ai o activitate dinamica? 💪Atunci tu poti fi Asistentul de Vanzari pe care il cautam! 🙋CE CAUTAM LA TINE Esti super zambaret si prietenos, ai initiativa si oferi clientilor cea mai buna experienta pe care si-o pot imagina la cumparaturi Esti entuziasmat si iti place sa vorbesti cu clientii Esti un bun coleg pentru echipa ta – impreuna depasiti limitele pentru a avea rezultate excelente in magazin Iti place varientatea, tehnologia si esti flexibil: atat in privinta sarcinilor din magazin cat si in privinta programului de lucru; asta inseamna ca esti pregatit pentru clientii care isi fac cumparaturile in week-end.ESTE ACEST JOB O OPORTUNITATE PENTRU TINE? Aplica acum!Procesul de recrutare in Romania: Toate aplicatiile sunt procesate de catre echipa de recrutare sau de catre manageri. Vei primi feedback despre procesul de r
JYSK ROMÂNIA SRL

Hub Manager Depozit De Curierat Sibiu


Descrierea jobului Ce ar trebui sa ai?Experienta anterioara in coordonarea unei echipe de minim 50-100 de angajati;Permis de conducere categoria B;Cunostinte de limba engleza – nivel mediu;Cunostinte de operare PC si MS Office - nivel mediu;Minim studii medii finalizate;Abilitati bune de comunicare, flexibilitate si atitudine proactiva;Orientat catre rezultate si adaptabilitate in cadrul unui mediu de lucru unde apar des schimbari si proiecte noi;Abilitati bune de coordonare si de lucru in echipa;Atestate de excel/management/leadership (reprezinta un avantaj);Experienta in domeniul curieratului/logistica (reprezinta un avantaj).Ce ar trebui sa faci?Coordoneaza si supervizeaza toate operatiunile ante si post procesare: descarcare, repartizare volume, consolidare, incarcare, depozitare;Supervizeaza depozitul, organizeaza activitatile specifice procesarii coletelor si asigura respectarea procedurilor de lucru;Elaboreaza rapoarte de activitate si prognoza cheltuielilor aferente activitatil
DELIVERY SOLUTIONS S.​A.​

Electrician


Candidatul ideal -Cu sau fara experienta;-Persoana serioasa, responsabila, punctuala, atenta la detalii;-Permis de conducere categoria B (recomandabil);-Bune abilitati de comunicare/ relationare interpersonala.Descrierea jobului Responsabilitati:-Executie instalatii electrice civile si industriale;-Mentinerea in functiune a instalatiilor prin efectuarea de revizii periodice;-Remedierea eventualelor defecte;-Evaluarea corecta a eventualelor defectiuni aparute la instalatii si la diverse componente ale acestora.Beneficii:-Salariu atractiv;-Tichete de masa;-Echipament de lucru si scule asigurate de companie.
PHI EMC PRO SRL

Media netă estimată pe baza celor 994 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Casier/​a Full Time-hervis Sibiu Selimbar


Candidatul ideal Esti o persoana comunicativa, responsabila si orientata catre rezultate si client? Nu-ti lipseste spiritul de echipa?Atunci esti potrivit/a pentru a te alatura echipei Hervis!Ne dorim ca viitorul nostru coleg/viitoarea noastra colega sa aiba urmatoarele competente si abilitati:1. Profesionale:• Studii medii (liceu, scoala profesionala) sau studii superioare (in curs sau finalizate);• Cunostinte PC: MS Office;• Disponibilitatea de a lucra in ture si in weekend;• Experienta anterioara pe un post similar reprezinta un avantaj.2. Interpersonale:• Fire sociabila, comunicativa;• Orientat spre intelegerea si servirea clientilor;• Adaptabil la un mediu de lucru dinamic;• Abilitatea de a lucra in echipa.Descrierea jobului Salаriu de bаza competitiv + tichete de masa (30 de lei) + bonusuri individuale si dе еchipа.Motivatie:• Training de specializare in vanzari prin intermediul ochelarilor VR, cat si prin metodele clasice;• Contract individual de munca pe perioada nedeterminata;
HERVIS SPORTS AND FASHION SRL

Business Admin Support (with German)


Candidatul ideal Essential requirements •Fluent in German, English (reading, speaking, listening and writing). •Great team player and excellent social interaction skills are mandatory in this central and coordinating role. •Experience working cross functionally with with other teams and departments within a company. •Experience liaising with different parties such as governments, financial departments, financial institutions, suppliers, landlords, property agencies, etc. •Good understanding of the basics of accounting •Problem solved oriented, must be able to work under strict timelines with several priorities at the same time. •Personal drive, highly self-motivated, structured and self-organised. •Hands-on approach having ownership in every way and in reaction to various issues both known and unknown.Descrierea jobului Role purpose Join our Shared Service Center BAS team in a pivotal role focused on administrative tasks and collaboration with local Service Delivery teams. You will be
COLT TECHNOLOGY SERVICES

Tehnician Electromecanic - Mentenanta


Candidatul ideal ● Studii medii /școala profesională de specialitate sau studii superioare tehnice;● Experienta practica in mentenanta pe partea electrica si mecanica;● Experiența minim 2 ani în operații de întreținere● Experiența in lucrul cu echipamente hidraulice, pneumatice;● Avantaj: Autorizatie RSVTI/RSL, autorizatie ca electrician● Cunostinte de limba engleza la nivel mediu (termeni tehnici);● Responsabilitate, buna organizare personala, initiativa, abilitati de analiza, planificaresi organizare, autonomie.Descrierea jobului Obiectiv general: executarea de operatiuni si lucrari de mentenanta a echipamentelor si instalațiilor în condițiile stabilite în planul anual de întreținere și mentenanță, conform procedurilor și standardelor.● Realizeaza lucrări de mentenanta la echipamente si instalatii;● Realizează intervenții la instalațiile electrice, mecanice● Realizeaza montaje electrice si mecanice, punere în functiune● Identifica si remediază problemele echipamentelor;● Realizează c
TMAX SIBIU S.​R.​L.​

Tehnician Electrician Specializat In Interventii


Candidatul ideal Compania noastra cauta un Tehnician Electrician specializat in interventii in magazine, cu o pasiune pentru solutionarea problemelor tehnice si o experienta solida in domeniu. Noul coleg va fi dedicat, autonom si orientat catre clienti, avand abilitati excelente de comunicare si adaptabilitate in diverse situatii de lucru.Cerinte: Diploma sau certificat de calificare in meseria de electrician; Minimum 3 ani de experienta in domeniul electric, cu accent pe interventii in magazine; Experienta anterioara in mentenanta si repararea echipamentelor electrice si electronice; Cunostinte solide in domeniul electricitatii si automatizarii; Disponibilitate pentru deplasari de pana la 5 nopti intr-o luna; Permis de conducere categoria B; Abilitati excelente de comunicare si relationare cu clientii si colegii.Descrierea jobului Responsabilitati: Efectuarea mentenantei preventive și corective a echipamentelor electrice din magazinele clientului; Diagnosticarea si remedierea probleme
INSTAL EXPERT SRL

Registrator Medical /​ Receptionist


Candidatul ideal - Experienta in activitatea de Receptie sau Call Center (reprezinta un avantaj);- Studii specifice in domeniul medical;- Cunoasterea limbii engleze la nivel conversational;- Abilitati dezvoltate de comunicare;- Atitudine proactiva, orientata spre client;- Cunostinte avansate de operare PC;- Abilitati dezvoltate de lucru cu informatiile;- Seriozitate, capacitate de asumare a responsabilitatilor;- Spirit de echipa.Descrierea jobului - Oferirea de informatii cu privire la serviciile Clinicii Polisano si medicii prestatori;- Preluarea solicitarilor transmise de clientii Clinicii Polisano (in receptia Clinicii Polisano, online, telefonic sau fax);- Introducerea programarilor primite in sistemul informatic;- Realizarea activitatilor de casierie speficice receptiei (incasarea banilor si emiterea bonurilor fiscale; verificarea numerarului incasat si emiterea rapoartelor fiscale; completarea monetarelor);- Intocmirea fiselor de prezentare la analizele medicale de laborator pent
CLINICA POLISANO SRL

Support Engineer With Italian (sibiu)


Candidatul ideal Who are you?Are you an ultimate team player who will support a pleasant environment within the team?As a Support Engineer you are the first point of contact for the external clients who need help with IT related issues. In this role, you should have strong written and verbal communication skills, empathy to guide our customers and quick wit in order to find out ways to solve various situations.Descrierea jobului Want in? Let’s see:• Do you speak both Italian and English at advanced level? Then join our team in Sibiu!• If you enjoy helping your friends with IT related issues, then most probably you will find our activity here to be exciting;• You are not so familiar with the IT field, but you are driven to explore a new path? We love to help our colleagues grow!• If you already have experience in dealing with customers over the phone or even face-to-face, you are a step ahead!• You know that the customers are different so you adapt your speech to their needs? We need a
STEFANINI ROMANIA SRL

Agent Livrator Sibiu


Candidatul ideal posesor permis conducere categ.C, atestat ADR marfuri periculoase, certificat profesional si card tahograf Descrierea jobului Efectueaza deplasari pe traseul stabilit pentru zona de responsabilitate, in vederea onorarii comenzilor cu respectarea planificarii orare stabilite. Alte beneficii: -salarizare fixa + bonusuri in functie de livrarile efectuate -tichete de masa -Prima de Paste si Craciun -asigurare medicala privata care acopera servicii medicale atat din domeniul privat cat si publicCV-urile se pot transmite pe adresa de email: [email protected] sau [email protected] de informare privind datele cu caracter personalPrin transmiterea CV-ului dvs., intelegem ca sunteti de acord ca datele dvs. personale incluse in acest document, sa fie prelucrate de biroul de resurse umane al SC KÖBER SRL in scopul bunei derulari a procesului de selectie a candidatilor pentru pozitiile publicate pe acest site.SC KÖBER SRL isi asuma raspunderea pentru protectia deplin
KOBER SRL

Operator Date Contabilitate


Candidatul ideal Absolvent de studii economice: Finanțe-Bănci, ContabilitateExperiență de cel puțin 3 ani în rol de operator date în domeniul financiar/contabilConștiincios, cu mare atenție la detalii și abilități de analiză calitativă a datelorResponsabil, cu capacitate de evaluare a riscurilorOrganizat, cu o bună gestiune a timpului, pentru respectarea termenelor lucrărilorDeschis, implicat și proactivComunicativ, sociabil, capabil să asculte activCunoștințe foarte bune de utilizare MS Office - ExcelDescrierea jobului Locație: sediu CON-A din SibiuDepartament: FinanciarResponsabilități:Înregistrarea facturilor de materiale primite de la furnizori și operarea consumul acestora pe lucrări;Emiterea facturilor de materiale către clienți;Verificarea jurnalului de TVA pentru înregistrările proprii;Transmiterea confirmărilor de sold către furnizorii/clienții firmei;Verificarea periodică a soldurilor cu furnizorii de materiale ;Arhivarea și verificarea documentelor procesate.Beneficii:Pachet
CON-A OPERATIONS S.​R.​L.​

Stivuitorist


Candidatul ideal Ne marim echipa, si suntem in cautarea unui coleg cu : Indemanare, seriozitate si dorinta de implicare; Atentie sporita la detalii; Abilitati bune de comunicare; Deschidere catre munca in echipa.Descrierea jobului Principalele responsabilitati sunt: Descarcarea rolelor de hartie; Asezarea rolelor de hartie in zona special alocata; Alimentarea zonei de productie cu materie prima; Alimentarea utilajelor cu rolele de hartie (cu ajutorul operatorilor de pe utilaj); Aranjarea marfi in depozit conform standardelor; Manipularea rolelor de hartie in timpul inventarelor.Beneficile oferite sunt: Tichete de masa de 35 de lei; Transport asigurat/decontat; Al 13-lea salar; Prima de Paste si de Craciun; Tichete cadou de Craciun si de Paste; Tichete cadou de 1 Iunie si in Decembrie pentru copiii minori ai angajatilor; Zile de concediu suplimentare (in functie de vechimea in companie); Bonus de recomandare; Bonus de angajare.
RONDOCARTON SRL

Media netă estimată pe baza celor 894 de salarii introduse în Salario: 3150 RON/Luna

Angajam In Selimbar,​ Str.​ Mihai Viteazu,​ Jud.​ Sibiu


Candidatul ideal Noi, #OameniiDeLaProfi,Suntem agili, flexibili si ne adaptam cu rapiditate noilor tendinte din piata, ne asumam responsabilitatea deciziilor si gasim mereu solutii inovatoare pentru atingerea obiectivelor.Am invatat sa privim cu curiozitate si deschidere toate beneficiile si oportunitățile aduse de digitalizare, venim mereu cu initiative si dezvoltam concepte noi.Ne-am creat propriul drum si ne reinventam de fiecare data cand piata se schimba, pentru ca una dintre competentele noastre cheie este spiritul antreprenorial.Strategia noastra de resurse umane are la baza conceptul- Be Kind.Credem ca atunci cand suntem mai zambitori, mai prietenosi, mai buni cu colegii, ori cu clientii nostri, reusim sa gestionam mai usor toate provocarile job-ului de zi cu zi.Alaturi de #OameniiDeLaprofi vei avea ai parte de experiente faine si intense zi de zi, pentru ca ne ghidam dupa principii sanatoase si valori puternice, care evolueaza odata cu noi DEZVOLTARE, COOPERARE si TRANSPARENTA
PROFI ROM FOOD SRL

Consultant Salarizare


Candidatul ideal Absolvent de Studii Economice sau un alt domeniu similar Cunostinte solide de payroll, operare pontaje Spirit analitic si atentie la detalii Cunostinte de limba engleza constituie avantajUrmătoarele caracteristici personale sunt preferate: Rabdare si profesionalism Capacitatea de a respecta termenele Capacitatea de a lucra într-un mediu internațional Loialitate si spirit de echipaDescrierea jobului Locul de munca implica desfasurarea de activitati tipice unui departament de Salarizare (operare pontaje, intocmirea/evidenta dosarelor de personal, adeverinte etc.) si alte activitiati administrative.Ce oferim: Conditii de munca excelente, intr-un birou modern Suport in activitatea de invatare si integrarePachet salarial motivant care include si: Al 13-lea salariu Asigurare medicala privata Pensie privata (pilon III) Tichete de masa Activitati de socializare si evenimente sportive periodicePuteti aplica direct la anunt sau pe mail la adresa [email protected], specificand
AZETS INSIGHT SRL

Media netă estimată pe baza celor 300 de salarii introduse în Salario: 4800 RON/Luna

Economist Senior


Candidatul ideal Absolvent de studii superioare economice: Finanțe-Bănci, ContabilitateCunoștințe temeinice de contabilitate și legislație economico-financiarăExperiență de cel puțin 5 ani în rol de economistCunoștințe foarte bune de utilizare MS Office, în mod special ExcelConștiincios, cu mare atenție la detalii și abilități de analiză calitativă a datelorDisponibil la program prelungitResponsabil, cu capacitate de evaluare a riscurilorOrganizat, cu o bună gestiune a timpului, pentru respectarea termenelor lucrărilorDeschis, implicat și proactivComunicativ, sociabil, capabil să asculte activDescrierea jobului Locație: sediu CON-A din SibiuDepartament: FinanciarResponsabilități:Înregistrarea facturilor primite de la subantreprenori/prestatori în baza contractelor/comenzilor încheiate cu aceștia;Verificarea/ urmărirea contractelor de subantrepriză, a actelor adiționale aferente (valoare, termen de execuție, respectare rețineri e.t.c.);Verificarea garanțiilor primite de la furnizori;Pro
CON-A OPERATIONS S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 2372 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Sustainability Project Lead


Candidatul ideal Essential requirements •Experienced in strategic project management during the development phase. •Proven track record of on-budget and on-time project delivery. •Hardworking and skilled in data management and reporting. •Proficient in shaping projects, implementing progress tools, and managing information. •Expertise in collecting information from diverse stakeholders for optimal project outcomes. •Supportive of short to long-term ESG initiatives aligned with stakeholder collaboration. •Adheres to project management best practices and utilizes various systems and tools. •Strong communication skills, setting clear requirements, deadlines, and milestones. •Good understanding of business analysis and effective problem-solving. •Customer-facing skills with a customer-centric mindset. •Excellent written and verbal communication skills. •Creative mindset with a willingness to bring innovative ideas into the business. •Demonstrates personal drive, motivation, and organizatio
COLT TECHNOLOGY SERVICES

Intrebari frecvente

Care este salariul mediu in Sibiu?

Salariul mediu net in Sibiu este de 4 100 lei. Venitul mediu brut fiind de 7 200 lei, potrivit datelor INS pe anul 2022.

Cate locuri de munca sunt disponibile in Sibiu?

In prezent avem disponibille 1 241 locuri de munca in Sibiu.

Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.