183 - Locuri de Muncă (joburi) Manager în Sibiu
183 - Locuri de Muncă (joburi) Manager în Sibiu

Candidatul ideal
Studii superioare in domeniul ingineriei
2-4 ani pe o pozitie similara
Cunostinte Pachet Microsoft Office si SAP
Abilitati de planificare, organizare si negociere
Atitudine pro-activa
Capacitate de setare a prioritatilor
Capacitate de decizie si asumarea responsabilitatii
Competente de a lucra in echipa
Limba engleza nivel avansat
Limba germana constituie avantajDescrierea jobului Job description:
Preia din cadrul grupului proiecte, pe care le coordoneaza, supervizand direct echipele si colaboratorii implicati;
Stabileste relatii de colaborare pe termen lung cu pa

Candidatul ideal Studii superioare;
Cunostinte de limba engleza;
Aspect fizic placut, prezenta agreabila, seriozitate;
Minim 3-5 ani experienta pe un post similar, de preferat in domeniul HoReCa;
Cunostinte bune MS Office (Power Point, Word, Excel);
Experienta relevanta si abilitati de negociere dovedite in relatia cu partenerii sociali;
Cunostinte bune MS Office (Power Point, Word, Excel);
Atitudine pozitiva, orientata spre rezultate;
Viziune strategica , bun mediator al situatilor confictuale;Descrierea jobului Jobul presupune coordonarea activitatii din cadrul restaurantul ce se va

RequirementsExperience is not necessary, but you need to be dynamic and motivated;English language medium to advanced;German language advanced;Ability to work in a funny culture environment;Excellent negotiation, communication and social skills;Cooperate both with clients and the company management;Professional work ethics and attitude. ResponsibilitiesUsing communication and negotiation skills to help existing clients;Pro-active business development to meet sales quotasReaching the sales targets with a goal-oriented attitude. Building and maintaining strong, long-lasting customer relationship

Short company description Requirements Experience is not necessary, but you need to be dynamic and motivated;- German language advanced;- Ability to work in a funny culture environment;- Excellent negotiation, communication and social skills;- Cooperate both with clients and the company management;- Professional work ethics and attitude. ResponsibilitiesUsing communication and negotiation skills to help existing clients;- Pro-active business development to meet sales quotas- Reaching the sales targets with a goal-oriented attitude.- Building and maintaining stro

Candidatul ideal Compania noastra este în căutarea unui B2B Account Manager care să se alăture echipei noastre.
Cerinte:
Capacitate de analiza, initiativa in dezvoltarea business-ului
Bune cunostinte de operare PC (MS Word, EXCEL,PowerPoint)
Permis de conducere categoria B
Studii universitare finalizate
Persoană proactivă, precisă, orientată spre obiectiv, care este capabilă să facă față stresului si care se familiarizeaza rapid cu elementele de bază ale serviciilor noastre produselor noastre
Structurat, organizat, cu bune abilitati de comunicare
Experienta in domeniul vanzarilor B2
Ești o persoană ambițioasă și iți place să lucrezi în echipă? Hai în echipa noastră! Paltinul Imobiliare caută o persoană cu prezență agreabilă, calmă, rezistentă la stres, rapidă în gândire și acțiune, și determinată.Cerințe: -absolvent 2020, avantaj studii juridice- cunoștințe operare PC , pachetul Office- deschidere spre acumulare cunostințe noi- capacitate mare de absorbtie informații - capacitate de organizare și prioritizare a activitățilorAșteptam CV ul tău la adresa Chiar daca nu ești direct interesat, dă un share la postare, poate ajuți pe cineva din lista ta de prieteni. Mulțumim!
Candidatul ideal
Absolvent de studii superioare în domeniul construcțiilor;
Experiență în construcții civile de minimum 2 ani;
Cunoștințe bune de utilizare computer: Microsoft Office, Microsoft Project, AutoCAD;
Cunoștințe operare program devize (InterSoft, etc.)
Limba engleză obligatoriu, cel puțin nivel conversațional;
Limba germana constituie avantaj
Foarte bună capacitate de planificare, organizare și coordonare, spirit de echipă;
Foarte bun nivel de comunicare, atât verbal cât și în scris;
Carnet de conducere cat. B.
Descrierea jobului
Participă alături de departame

Candidatul ideal
Educaţie necesară: Studii superioare tehnice
Experienţă practică necesară: Minim 3 ani în domeniul tehnic
Cunoştinţe obligatorii impuse de legislaţie: Cunoaşterea prevederilor legislaţiei în vigoare legate de activitatea de distribuţie a gazelor naturale (Legea 123/2012, Standardul de performanţă pentru serviciul de distribuţie, ord.89 NTPEE in vigoare, etc.)
Alte cerințe: Autorizare ANRE, proiectare și execuție sisteme de distribuție, instalații de utilizare gaze naturale, permis conducere categoria B
Descrierea jobului
Stabilești soluţia de alimentare pentru ex

Candidatul ideal Candidatul ideal
Requirements
• Degree in Economics
• Good command of Microsoft Office Tools
• English language
• Strong communication skills
• Attention to detail
• Goal focused
• Team Player
• Self confident
Descrierea jobului Descrierea jobului
• Create reports and sending them to the authorized persons.
• Prepare the documents requested by the Administration Manager.
• Provide assistance necessary for carrying out office activities.
• Performing administrative and primary accounting activities (invoice registration and issuing)
• Maintaining communi

Candidatul ideal Qualifications:
Previous experience in Sales
Excellent communication and presentation skills
Team player
Good English level
Goal - oriented person with ability to work under pressure
Self-starter with a positive mindset
Client-oriented
Ability to adapt to changing environment
Vehicle driving license, class B
Ready to travel in the districts assigned
As long as you show engagement and work dedication and comply to our Company values, your efforts and opinion will always be appreciated!Descrierea jobului Responsibilities:
• Building and maintaining succ

Candidatul ideal Candidatul ideal trebuie sa posede abilitati de comunicare orala si scrisa, claritate in exprimare, flexibilitate in discurs, capacitate de persuasiune. Alte abilitati necesare: stabilitate emotionala, autocontrol, atitudine pozitiva, spirit de observatie, atentie distributiva, disponibilitate la deplasari, amabilitate. Constituie un avantaj experienta in vanzarea de materii prime catre carmangerii, producatori, fabrici de carne.Descrierea jobului Descriere job, responsabilitati:
- Mentinerea si dezvoltarea continua a portofoliului de clienti pentru departamentul carne;
- Cu
Description We build tomorrow`s technology. We are #peopleofcontinentalsibiu.Click here to watch our location movie!Check out your future responsibilities below: Generating documents and reports according to defined development processes. Collaborating with other teams within Conti locations. Internal and external presentation of projects' results. Any other task assigned by direct superior, in accordance with professional qualification. QualificationsEssential Skills/Qualifications University student (non engineering or engineering areas). Advanced English level. - Good understanding of usage

Candidatul ideal
Absolvent studii superioare;
Cunostinte bune operare PC – Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint);
Cunostinte de contabilitate primara si resurse umane;
Cunoastere temeinica a limbii romane;
Cunoasterea limbii engleza scris/vorbit – nivel avansat (o parte a interviului va fi in limba engleza);
Experienta pe un post similar minim trei ani;
Capacitate de organizare si concentrare pe realizarea mai multor sarcini in acelasi timp;
Responsabilitate, corectitudine si seriozitate;
Spirit de observatie, atentie la detalii;
Dorinta de a invata lucruri noi si de
SC GOLDSTAR IMEX SRL cu sediul in Orlat, jud.Sibiu, angajeaza asistent manager.CV-urile se depun la adresa de e-mail afișată pe site.
VismaVisma offers software and services that simplify and digitise core business processes in the private and public sector. The group operates across the entire Nordic region along with Benelux, Central and Eastern Europe. With over 11,000 employees, more than 1,000,000 customers and net revenue of € 1,526 million in 2019, Visma is one of Europe’s leading software companies. Visit Visma.com. Visma IT IT service delivery in the digital age means rapid growth and major changes as emerging technologies introduce paradigm shifts. Cloud service delivery is the next major driver. Success in changi

Candidatul ideal
Sociabil si comunicativ, dar nu agasant;
Cu principii solide;
Sa fii punctual;
Perseverent in tot ceea ce faci;
Bun vorbitor de limba romana - sa stii ca sh, tz, k, etc nu inlocuiesc ș, ț, ca...;
Sa iti placa sa citesti, sa inveti si sa te dezvolti mereu, pentru ca asta va face parte din sarcinile de serviciu;
Sa poti lucra dupa agenda;
Sa iti doresti sa te autodepasesti si sa iti construiesti o cariera;
Descrierea jobului
Vei da telefoane, multe telefoane;
Te vei intalni cu potentialii clienti;
Vei face analize de nevoie;
Vei veni cu solutii pentru

Candidatul ideal
Studii superioare medicină veterinară (obligatoriu);
Experiență minimă obligatorie de 2 ani pe un job similar;
Cunoștințe și tehnici de vânzare;
Abilități de comunicare, atitudine orientată către client și rezultate;
Cunoștințe de operare Office, Outlook;
Permis de conducere categoria B (minim 1 an experiență).
Descrierea jobului
Identifică medicii veterinari din zona alocată și nevoile acestora, le propune soluții (produse și servicii din portofoliu) pentru rezolvarea problemelor;
Învață portofoliul de produse și servicii Vetro și îl promovează către clienț

Candidatul ideal
Cerinte:
- nivel de experienta: mediu.
- limbi straine: minim 1 limba de circulatie internationala (engleza, franceza, etc.).
- studii: superioare tehnice (de preferinta ) sau medii cu experienta in domeniu (Specializari: ospitality, property management, Guest experience).
- disponibilitate de timp.
- rezistenta la stress.
- carnet conducere cat. B.
- tip angajare: full time.
Descrierea jobului Responsabilitati:
- Organizare si conducere activitati administrative: curatenie, mentenanta, coordonare personal administrativ/intretinere, transport, gestiune.

Candidatul ideal Cautam parteneri noi, dornici sa învețe și sa devina parte din succesul nostru!
Daca esti o persoana motivata, dinamica, proactiva si privesti proiectele ca pe o provocare si oportunitate dе dezvoltare, esti partenerul ideal!Descrierea jobului Trebuiе sa аi cunostintе dе LIMBA SPANIOLA AVANSAT si dе PC, sа zаmbеsti, sа fii pozitiv, enеrgic si еntuziast, dе rеstul ne ocupаm noi!
Vrem sа аi dеschidеre si intеrеs in cееa cе privestе dеzvoltarea tа profеsionаla si financiara!
Te vei ocupa cu:
- managementul clientilor din portofoliu
- analiza tehnica si fundamentala asupra pi

Candidatul ideal
Educaţie necesară: Studii superioare tehnice de specialitate
Experienţă practică necesară: Minim 5 ani în domeniul tehnic de distribuție a gazelor naturale
Cerinţe obligatorii: Autorizare ANRE, grad PGD, EGD, PGIU, EGIU, deţinerea/ îndeplinirea condițiilor pentru obținerea „Autorizaţiei de Dirigenţie de Şantier/ ISC 8.3 și 9.4” (rețele și instalații de utilizare gaza naturale), autorizare „Coordonator SSM”, permis conducere categoria B
Cunoştinţe IT: Bun utilizator de Windows, MS Office, AutoCAD, SAP
Descrierea jobului
Coordonezi și urmărești proiectele de investi
Departament:
Industrie:
Tip job:
Experiență:
Numele companiei:
Ordonează după: