Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

74 Locuri de Munca Management in Sibiu

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

74 Locuri de Munca Management in Sibiu

Cauta printr-o varietate mare de joburi Management in Sibiu si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Management in Sibiu si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

R&d Manager


Candidatul ideal Business mindset Learning agility Prioritization Quality focused Resilience Emotional readiness and conflict management Effective communication skills Innovation managementDescrierea jobului Maintain close communication with interface departments besides R&D (Quality, Industrial Engineering, Controlling and Production) Technical Product Owner for R&D key projects Determine, execute and introduce improved and new technologies Manage internal R&D personnel and department based on current R&D needs Establish department goals and priorities by collaborating with the R&D departments in Germany and Hungary Transfer new technologies and manufacturing processes Research and evaluation of new materials, processes and equipment’s Suggest training tools to enhance employee performance and development Participate at exhibitions and technical platforms to catch topics of interests Evaluate project and product risks Recognize and respect relevant EU directives related to our industr
JAEGGI INDUSTRIES SRL

Manager Magazin


Candidatul ideal Cautam colegi pe postul de Manager Magazin – SIBIU!Poti face parte din comunitatea Dormeo Home daca ai: Studii medii finalizate; Experienta anterioara in domeniul vanzarilor si in coordonare de echipe; Cunoștințe operare PC; Abilitati bune de comunicare si relationare cu clientii; Atitudine orientata catre servicii de calitate; Capacitatea de a lucra in echipa si de a rezolva problemele rapid si eficient; Disponibilitate pentru program de lucru in ture si in weekend-uri.Descrierea jobului Dorim sa ne ajutam clientii sa isi schimbe viața in bine si sa le oferim cele mai bune produse ale brand-urilor noastre, chiar si in magazinele proprii Dormeo Home.Cum iti vei petrece timpul alaturi de noi: Ești responsabil de aspectele operaționale și de rentabilitatea magazinului desemnat; Te asiguri că nivelul serviciilor oferite clienților din magazin este conform standardelor companiei; Asiguri implementarea tuturor campaniilor și activităților de vânzare din magazin potrivit sta
DORMEO HOME S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 377 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Store Manager


Candidatul ideal Minimum 2 years experience in Retail and 1 years experience as a Store ManagerGood command of sales and negotiation skillsCustomer orientedResult oriented and have a positive attitudeAbility to work in a multinational/multicultural environmentGood knowledge of English (written & verbal) is a plusDescrierea jobului The Store Manager coordinates store tеam to аll LC Waikiki stаndards of pеrformаnce and bеhaviorEfficiеnt work force schedulingMaximizes store productivity and еfficiеncyEstаblishes еxcellent customer service and satisfactionEstablishes and maintain high standards of store layout and visual merchandising in line with the corporate standardsAchievement of the given sales targets, productivity/m2 and bottom line profit objectivesAchievement of the agreed/given Internal Audit PerformanceControls the shrinkage rates and all expenses and improve the conversion rates
LC WAIKIKI RETAIL RO SRL

Media netă estimată pe baza celor 31 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Asistent Manager


Candidatul ideal Cerinte- Persoana cu spirit antreprenorial, atitudine proactiva, excelente abilitati de comunicare, fire organizata, disciplinata si perseverenta- Interes si cunostinte despre piata magazinelor de fashion; Descrierea jobului - Experienţa anterioară în fashion retail este de preferat, dar nu obligatorie- Transmite si urmareste documentatia necesara catre toate departarmentele implicate in proces- Livreaza rapoartele solicitate in deadline-urile prestabilite.- Operarea datelor in sistemBeneficii:- Salariu atractiv;- Bonuri de masa- Mediu de lucru placut
MONTECRISTO RETAIL RO S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 3813 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Area Casino Manager Sibiu


Candidatul ideal Echipa noastra se mareste, ne cautam un/o coleg/a pentru zona Sibiu.Te asteptam in echipa noastra daca ai: Experienta intr-un casino (reprezinta avantaj); Studii medii/superioare; Capacitate de analiza si sinteza,de monitorizare a incidentelor; Integritate, exigenta, obiectivitate, initiativa, spirit critic, incredere in sine, sociabilitate, responsabilitate; Abilitati de planificare si organizare a activitatii,de conducerea si controlul calitatii activitatii desfasurate in sala de joc; Consecventa in actiuni si eficienta personala; Atentie concentrata si distributiva, rezistenta la stres, echilibru emotional; Deprindere si transmitere de informatii, culegerea clasificarea si interpretarea lor; Deprinderea de a lucra in echipa, capacitate de relationare interumana; Motivatie crescuta pentru rentabilizarea muncii si dezvoltarea activitatii desfasurate in casino;Descrierea jobului Atributii si responsabilitati: Responsabil pentru buna desfasurare, intelegere si operare a
NOBLEPIAGIO SRL

Manager Depozit - Sibiu


Candidatul ideal Iti doresti o cariera in care poti contribui la dezvoltarea organizatiei si a proceselor de logistica pe care le coordonezi ? Ai abilitati si competente dovedite in timp de coordonare echipe si procese ? Vrei sa faci parte dintr-o echipa dinamica, in continua crestere ? Atunci esti potrivit pentru rolul nostru de Warehouse Manager in Sibiu ! Studii superioare, de preferat tehnice; Limba engleza, nivel avansat este un plus Pachet Microsoft Office: nivel avansat este un plus Experienta anterioara in logistica; Persoana serioasa, responsabila, bun comunicator si mediator Bun spirit organizatoric, capacitate de analiza si sinteza Abilitati pentru coordonarea si dezvoltarea echipeiDescrierea jobului Coordoneaza activitatea zilnica din depozit, organizeaza spatiul de depozitare; Administreaza si este responsabil pentru bugetul de venituri si cheltuieli al depozitului logistic din Sibiu Planifica activitatea operatorilor din depozit; Gestioneaza circuitul produselor-receptie
DELAMODE ROMANIA SRL

Manager Departament - Inginer Tehnolog


Candidatul ideal - Studii superioare în domeniul tehnic de inginerie;- Competenţe de a dezvolta, coordona şi monitoriza aspectele tehnice ale producţiei, inclusiv selectarea metodelor de fabricaţie şi operare;- Abilitatea de a lucra într-o echipă interdisciplinară;- Cunoștiințe în Managementul Sistemelor de producție / Lean Management;- Cunoașterea și utilizarea instrumentelor de calitate;- Experiență în domeniu de productie prezinta avantaj;- Limbi străine: Engleză - Nivel Avansat, Germană - Reprezintă avantaj;Descrierea jobului Sarcini principale:1. Pregătirea proiectelor noi pentru producția de prototip și serie:- Urmărirea etapelor de proiectare luând în considerare perspectiva producție;- Colaborarea cu inginerii la proiectarea sculelor, dispozitivelor, paletilor de transport, ȚI-urilor, etc.;- Pregătirea investițiilor pentru producția de serie. (spații de lucru și depozitare, loc de muncă, scule);- Definirea documentației tehnologice cu pași de lucru și timp de setare;- Transmite
FRITZMEIER ENGINEERING SRL

Area Sales Manager


Candidatul ideal Candidatul nostru trebuie sa indeplineasca urmatoarele cerinte:-Studii superioare sau medii absolvite-Excelente abilitati de comunicare si de negociere B2B-Foarte buna cunoastere a tehnicilor de vanzare-Orientare catre client si rezultate-Usurinta in stabilirea relatiilor interpersonale-Rezistenta la stres-Cunoștințe de operare PC-Disponibilitate la scurte deplasari-Permis de conducere categoria BDescrierea jobului Atributiile si responsabilitatile postului:- Prospecteaza permanent piata pentru identificarea de noi clienti- Prezinta si promoveaza produsele si serviciile companiei- Redacteaza ofertele de pret- Intocmeste noile contracte- Asigura derularea contractelor existente si urmăreşte rezolvarea tuturor problemelor apărute în relaţia cu clienţii- Desfasoara activitatea de selecţie de personal si asigura implementarea contractelor noi- Asigura consultanta pentru noi clientiBeneficii:- Prime de sarbatori- Comision lunarProgram lucru: 8:00-16:00
Confidenţial

Media netă estimată pe baza celor 111 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Manager Linie De Productie - Vopsitorie


Candidatul ideal Candidatul Ideal•Studii superioare tehnice in domeniul chimiei sau ingineriei mecanice;•Experienta in domeniul managementului productiei;•Cunostinte de chimie in domeniul industrial, in special in zona de vopsire;•Cunostinte despre sistemele de productie;•Cunostinte despre standardele de calitate specifice industriei auto (IATF 16949);•Cunostinte cu privire la principiile si procesele implicate in planificare si executie (planificare strategica, alocarea resurselor, tehnici de leadership, metode de productie);•Atitudine analitica, proactiva;•Bune aptitudini de comunicare;•Limba engleza sau germana – nivel avansat.Descrierea jobului•Coordoneaza activitatea de productie;•Analizeaza planul de productie si se asigura ca obiectivele de productie sunt atinse la timp;•Participa la optimizarea proceselor de productie;•Lanseaza in productie noi proiecte;•Participa la procesul de selectie a personalului;•Evalueaza performantele angajatilor din subordine;•Planifica toate resursel
THYSSENKRUPP BILSTEIN S.​A.​

Hub Manager Depozit De Curierat Sibiu


Descrierea jobului Ce ar trebui sa ai?Experienta anterioara in coordonarea unei echipe de minim 50-100 de angajati;Permis de conducere categoria B;Cunostinte de limba engleza – nivel mediu;Cunostinte de operare PC si MS Office - nivel mediu;Minim studii medii finalizate;Abilitati bune de comunicare, flexibilitate si atitudine proactiva;Orientat catre rezultate si adaptabilitate in cadrul unui mediu de lucru unde apar des schimbari si proiecte noi;Abilitati bune de coordonare si de lucru in echipa;Atestate de excel/management/leadership (reprezinta un avantaj);Experienta in domeniul curieratului/logistica (reprezinta un avantaj).Ce ar trebui sa faci?Coordoneaza si supervizeaza toate operatiunile ante si post procesare: descarcare, repartizare volume, consolidare, incarcare, depozitare;Supervizeaza depozitul, organizeaza activitatile specifice procesarii coletelor si asigura respectarea procedurilor de lucru;Elaboreaza rapoarte de activitate si prognoza cheltuielilor aferente activitatil
DELIVERY SOLUTIONS S.​A.​

Manager Adjunct Carrefour Express Sibiu Revolutiei


Candidatul ideal Profilul pe care îl căutăm:Capacitate de coordonare si motivare a echipei;Îndrumarea clienților și ușurarea experienței la cumpărături;Amabilitate, pentru că zâmbetul are puterea de a le face clienților ziua mai frumoasă.Descrierea jobului Principalele tale responsabilități:Conducerea și controlarea activității administrative și comerciale a magazinului, asigurând buna funcționare a fluxului de activități;Asigurarea comunicării și implementării politicilor comerciale de către șefii de raion (planograme, reguli de implantare, merchandising, planuri promoționale, sezonalități etc) în vederea respectării obiectivelor transmise de la Sediu;Urmărirea zilnică a performanței magazinului și analizarea lunară a rezultatelor reflectate în contul de exploatare, în scopul identificării problemelor și stabilirii planurilor de acțiune în vederea remedierii acestora.
ARTIMA SA

Adjunct Manager Magazin Sibiu Theodor Mihaly (f/​m)


Candidatul ideal Profilul tău Prietenii te consideră o persoană energică, responsabilă și organizată; Contăm pe tine că poți să lucrezi în ture (dimineață/după-amiază) și în weekend, iar tu contezi pe noi pentru 2 zile libere în timpul săptămânii; Ești amabil și orientat către client; Ai minimum 2 ani experiență profesională în domeniu și minimum 6 luni în coordonarea unei echipe; Ai studii medii finalizate.Descrierea jobului Împreună suntem Lidl, angajator de top pentru al 8-lea an consecutiv în România și pentru al 7-lea an în Europa. Vino alături de noi să faci parte dintr-o echipă pe care te poți baza, în care poți crește și de la care poți învăța în fiecare zi. Contează pe noi pentru un job care îți oferă toate beneficiile și oportunitățile care contează pentru tine.Rolul tău Managerul de magazin contează pe tine să oferi suport în îndeplinirea tuturor indicatorilor de performanță; Colegii contează pe tine să contribui activ în coordonarea activităților și în dezvoltarea și motiva
LIDL DISCOUNT SRL

Manager Depozit


Candidatul ideal Iti doresti o cariera in care poti contribui la dezvoltarea organizatiei si a proceselor de logistica pe care le coordonezi ? Ai abilitati si competente dovedite in timp de coordonare echipe si procese ? Vrei sa faci parte dintr-o echipa dinamica, in continua crestere ? Atunci esti potrivit pentru rolul nostru de Warehouse Manager in Sibiu ! Studii superioare, de preferat tehnice; Limba engleza, nivel avansat este un plus Pachet Microsoft Office: nivel avansat este un plus Experienta anterioara in logistica; Persoana serioasa, responsabila, bun comunicator si mediator Bun spirit organizatoric, capacitate de analiza si sinteza Abilitati pentru coordonarea si dezvoltarea echipeiDescrierea jobului Coordoneaza activitatea zilnica din depozit, organizeaza spatiul de depozitare; Administreaza si este responsabil pentru bugetul de venituri si cheltuieli al depozitului logistic din Sibiu Planifica activitatea operatorilor din depozit; Gestioneaza circuitul produselor-receptie
DELAMODE ROMANIA SRL

Media netă estimată pe baza celor 481 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Asistent Manager /​ Secretariat Cu Germana


Candidatul ideal ACEŞTIA SUNTEM NOI"Îmbracă-te pentru moment" este mai mult decât un slogan pentru noi. NEW YORKER face modă pentru momente reale. Căutăm angajați cu pasiune, care au curajul de a inova, au bucuria creativității, care ne conduc cu personalitatea și entuziasmul lor și care ne inspiră constant. Necomplicat, inspirat și întotdeauna gata să vă scufundați în lumi noi și să trăiți fiecare moment. Căutați să vă alăturați unei companii atractive și dinamice, unde puteți face diferența în fiecare zi? Atunci începe-ți cariera acum într-una dintre cele mai frumoase industrii din lume !Magazinele noastre sunt imaginea NEW YORKER. Aici suntem aproape de clienții noștri și îi inspirăm prin brandul nostru. Cu pasiune pentru modă, un fler pentru tendințe și o orientare puternică spre servicii, creăm o experiență perfectă de cumpărături. Cei 23.000 de angajați în vânzări din peste 1.150 de magazine organizează, de asemenea, procesul operațional și sunt în mare măsură responsabili pentru
NEW YORKER ROMANIA

Asistent Manager - Sibiu (cor: 334303)


Candidatul ideal Studii medii sau superioare (absolvent); Cunoasterea limbii engleze reprezinta un avantaj; Detinerea carnetului de conducere categoria B reprezinta un avantaj; Buna cunoastere a suitei Microsoft Office; Experienta pe o pozitie similara reprezinta un avantaj;Descrierea jobului Descriere: Intocmeste oferte catre clientii firmei si monitorizeaza statusul lor. Redactează documente, rapoarte, informări, comunicări generale Mentine permanent legatura cu clientii existenti pentru facturarea si livrarea produselor. Intocmeste facturi, avize de expeditie, documente de transport etc. Urmareste incasarea comenzilor. Asigura suportul logistic necesar in realizarea livrarilor (pregatirea coletelor pentru livrare, ajutor la incarcarea si descarcarea bunurilor).Responsabilitati: Raspunde de buna desfasurare a procesului de vanzare la nivelul biroului local; Raspunde de urmarirea incasarii comenzilor; Raspunde de intocmirea corecta a documentelor comerciale; Raspunde de confidentialit
MINEX GROUP INTERNATIONAL S.​R.​L.​

District Manager Sibiu


Candidatul ideal Noi, #OameniiDeLaProfi,Suntem agili, flexibili si ne adaptam cu rapiditate noilor tendinte din piata, ne asumam responsabilitatea deciziilor si gasim mereu solutii inovatoare pentru atingerea obiectivelor.Am invatat sa privim cu curiozitate si deschidere toate beneficiile si oportunitățile aduse de digitalizare, venim mereu cu initiative si dezvoltam concepte noi.Ne-am cream propriul drum si ne reinventam de fiecare data cand piata se schimba, pentru ca una dintre competentele noastre cheie este spiritul antreprenorial.Strategia noastra de resurse umane are la baza conceptul- Be Kind.Credem ca atunci cand suntem mai zambitori, mai prietenosi, mai buni cu colegii, ori cu clientii nostri, reusim sa gestionam mai usor toate provocarile job-ului de zi cu zi.Alaturi de # OameniiDeLaprofi vei avea ai parte de experiente faine si intense zi de zi, pentru ca ne ghidam dupa principii sanatoase si valori puternice, care evolueaza odata cu noi DEZVOLTARE, COOPERARE si TRANSPARENT
PROFI ROM FOOD SRL

Project/​launch Manager - Automotive Industry


Candidatul ideal university Degree in Engineering; one or more years experience in Engineering in an automotive company; one or more years experience in project management - new product introduction (NPI); excellent verbal and written communication skills; excellent organizational and leadership skills; knowledge of MS Office is a must (SAP and CATIA V5 are an advantage); advanced knowledge of English or German (German is an advantage).Descrierea jobului lead and manage an interdisciplinary project team in order to implement new projects, meeting the customer's requirements untill handover to serial production planning, implementation and optimization of manufacturing methods and plans; plan and track the project milestones; layout preparation; change process management; plan all the resources necessary for achieving SOP in time; communication with the customer and other interested parties in order to ensure that all customer requirements are known and fulfilled; set up the ramp up
THYSSENKRUPP BILSTEIN S.​A.​

Area Sales Manager Electrice


Candidatul ideal - Experienţă comerciala în vanzarea materialelor electrice;- Studii superioare in domeniul electric (electrotehnic – electromecanic), constituie un avantaj;- Mod de lucru structurat in echipa orientat spre obiective;- Bune abilitati dе identificare a nevoilor clientilor si dе negociere;- Cunostinte PC: MS Office (Outlook, Excel, Word); - Abilitati de analiza si capacitate de luare decizii;- Atent la detalii, capacitate dezvoltată de concentrare. Descrierea jobului Promovarеа si vanzаreа: echipamentelor de distributie si masura (firide de distributie si contorizare, cutii de distributie, blocuri de masura si protectie, etc), cablurior de joasa si medie tensiune, produselor electrice si corpurilor de iluminat, etc;Dezvoltа businеss-ul cu clientii existеnti, identifica si аtragе cliеnti noi;Consiliаza tеhnic si comеrciаl cliеntii;Promovarea si vanzarea produselor electrice si corpurilor de iluminat. Beneficii:Salariu fix si comisioane lunare (de la 5000 ron net);Masina de
DABC ECOPROD SRL

Manager Adjunct/​ Asistent Manager In Restaurant Burger King


Candidatul ideal Îți plac oamenii?Vrei să te dezvolți pe tine și pe ceilalți?Îți place când oaspeții tăi părăsesc restaurantul cu zâmbetul pe buze?Noile provocări îți dau energie să acționezi?Dacă da, avem vești bune pentru tine! Avem jobul perfect pentru tine!Care sunt cerințele noastre? Cel puțin șase luni experiență în managementul echipei, Disponibilitatea de a construi relații cu angajații și oaspeții nostri, Capacitatea de a gestiona costurile restaurantului, O bună cunoaștere a MS Office, în special Excel, Cunoasterea limbii engleze la nivel conversațional, O foarte bună organizare a muncii și independență în acțiune.Descrierea jobului Ce vei face? Vei conduce restaurantul în absența Managerului de Restaurant, Vei recruta și instrui noii angajați, Vei intocmi programul de lucru, Vei contribui la crearea și menținerea unei echipe unite, Vei avea grijă de confortul oaspeților noștri, Vei pune în aplicare planul de vânzări și de costuri al restaurantului, Vei asigura schimburile de
REX CONCEPTS BK ROMANIA S.​R.​L.​

Manager Proiect Sibiu,​ Brasov,​ Cluj


Candidatul ideal Studii superioare finalizate in domeniul constructiilor (de preferat Universitatea Tehnica de Constructii);Experienta in domeniul constructiilor de minim 3 ani;Experienta in rolul de manager proiect de minim 3 ani;Experienta in coordonarea activitatilor de executie si gestionarea persoanelor aflate in subordine;Cunostinte Microsoft Office, Microsoft Project si de operare PC;Cunostinte in utilizarea programelor precum AUTOCAD prezinta avantaj;Bune abilitati de organizare;Capacitati dovedite in gestionarea si optimizarea bugetelor;Eficienta in organizare, programare si urmarirea lucrarilor pe santier.Descrierea jobului Studiaza caietul de sarcini si evaluarea posibilitatilor tehnice si economice pentru realizarea obiectivului;Participa la intocmirea ofertei alaturi de Departamentele Tehnic si Achizitii, asumându-si preturile la materiale, manopera si utilaje;Supravegheaza in permanenta executia lucrarilor si asigurara respectarea normelor si reglementarilor privind buna
ADURO S.​R.​L.​
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.