Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

73 Locuri de Munca Management in Sibiu

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

73 Locuri de Munca Management in Sibiu

Cauta printr-o varietate mare de joburi Management in Sibiu si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Management in Sibiu si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Manager/​Consilier despagubiri accidente rutiere


Companie verificată
Aplica rapid
Căutăm un manager/consilier ca tine! Dacă te atrage ideea de a lucra într-o companie care pune preț pe talentul tău și care este dispusă să investească în pregătirea ta profesională, suntem convinși că merită să aplici. În plus, dacă esti o persoană: - perseverentă, dinamică, orientată către rezultate;- cu spirit antreprenorial;- care deține o capacitate de analiză și sinteză;- cu abilități de comunicare și negociere;- care merge înainte, indiferent de obstacole;- ești mai mult decât binevenită în echipa! Descrierea jobului: - Venim în sprijinul persoanelor vătămate sau a familiilor persoanelor decedate în accidente rutiere, acordându-le asistență pentru obținerea despăgubirilor cuvenite, de la societățile de asigurări. Responsabilitățile tale: Manager:- Recrutarea și selecția candidaților în vederea dezvoltării echipei;- Planificarea și organizarea activității;- Coordonarea, monitorizarea și evaluarea activității echipei;- Pregătirea și formarea deprinderilor specifice activității de
Serar Invest Consult SRL

R&d Manager


Candidatul ideal Business mindset Learning agility Prioritization Quality focused Resilience Emotional readiness and conflict management Effective communication skills Innovation managementDescrierea jobului Maintain close communication with interface departments besides R&D (Quality, Industrial Engineering, Controlling and Production) Technical Product Owner for R&D key projects Determine, execute and introduce improved and new technologies Manage internal R&D personnel and department based on current R&D needs Establish department goals and priorities by collaborating with the R&D departments in Germany and Hungary Transfer new technologies and manufacturing processes Research and evaluation of new materials, processes and equipment’s Suggest training tools to enhance employee performance and development Participate at exhibitions and technical platforms to catch topics of interests Evaluate project and product risks Recognize and respect relevant EU directives related to our industr
JAEGGI INDUSTRIES SRL

Manager Magazin


Candidatul ideal Cautam colegi pe postul de Manager Magazin – SIBIU!Poti face parte din comunitatea Dormeo Home daca ai: Studii medii finalizate; Experienta anterioara in domeniul vanzarilor si in coordonare de echipe; Cunoștințe operare PC; Abilitati bune de comunicare si relationare cu clientii; Atitudine orientata catre servicii de calitate; Capacitatea de a lucra in echipa si de a rezolva problemele rapid si eficient; Disponibilitate pentru program de lucru in ture si in weekend-uri.Descrierea jobului Dorim sa ne ajutam clientii sa isi schimbe viața in bine si sa le oferim cele mai bune produse ale brand-urilor noastre, chiar si in magazinele proprii Dormeo Home.Cum iti vei petrece timpul alaturi de noi: Ești responsabil de aspectele operaționale și de rentabilitatea magazinului desemnat; Te asiguri că nivelul serviciilor oferite clienților din magazin este conform standardelor companiei; Asiguri implementarea tuturor campaniilor și activităților de vânzare din magazin potrivit sta
DORMEO HOME S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 377 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Manager Departament - Inginer Tehnolog


Candidatul ideal - Studii superioare în domeniul tehnic de inginerie;- Competenţe de a dezvolta, coordona şi monitoriza aspectele tehnice ale producţiei, inclusiv selectarea metodelor de fabricaţie şi operare;- Abilitatea de a lucra într-o echipă interdisciplinară;- Cunoștiințe în Managementul Sistemelor de producție / Lean Management;- Cunoașterea și utilizarea instrumentelor de calitate;- Experiență în domeniu de productie prezinta avantaj;- Limbi străine: Engleză - Nivel Avansat, Germană - Reprezintă avantaj;Descrierea jobului Sarcini principale:1. Pregătirea proiectelor noi pentru producția de prototip și serie:- Urmărirea etapelor de proiectare luând în considerare perspectiva producție;- Colaborarea cu inginerii la proiectarea sculelor, dispozitivelor, paletilor de transport, ȚI-urilor, etc.;- Pregătirea investițiilor pentru producția de serie. (spații de lucru și depozitare, loc de muncă, scule);- Definirea documentației tehnologice cu pași de lucru și timp de setare;- Transmite
FRITZMEIER ENGINEERING SRL

Area Sales Manager


Candidatul ideal Candidatul nostru trebuie sa indeplineasca urmatoarele cerinte:-Studii superioare sau medii absolvite-Excelente abilitati de comunicare si de negociere B2B-Foarte buna cunoastere a tehnicilor de vanzare-Orientare catre client si rezultate-Usurinta in stabilirea relatiilor interpersonale-Rezistenta la stres-Cunoștințe de operare PC-Disponibilitate la scurte deplasari-Permis de conducere categoria BDescrierea jobului Atributiile si responsabilitatile postului:- Prospecteaza permanent piata pentru identificarea de noi clienti- Prezinta si promoveaza produsele si serviciile companiei- Redacteaza ofertele de pret- Intocmeste noile contracte- Asigura derularea contractelor existente si urmăreşte rezolvarea tuturor problemelor apărute în relaţia cu clienţii- Desfasoara activitatea de selecţie de personal si asigura implementarea contractelor noi- Asigura consultanta pentru noi clientiBeneficii:- Prime de sarbatori- Comision lunarProgram lucru: 8:00-16:00
Confidenţial

Media netă estimată pe baza celor 111 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Manager Linie De Productie - Vopsitorie


Candidatul ideal Candidatul Ideal•Studii superioare tehnice in domeniul chimiei sau ingineriei mecanice;•Experienta in domeniul managementului productiei;•Cunostinte de chimie in domeniul industrial, in special in zona de vopsire;•Cunostinte despre sistemele de productie;•Cunostinte despre standardele de calitate specifice industriei auto (IATF 16949);•Cunostinte cu privire la principiile si procesele implicate in planificare si executie (planificare strategica, alocarea resurselor, tehnici de leadership, metode de productie);•Atitudine analitica, proactiva;•Bune aptitudini de comunicare;•Limba engleza sau germana – nivel avansat.Descrierea jobului•Coordoneaza activitatea de productie;•Analizeaza planul de productie si se asigura ca obiectivele de productie sunt atinse la timp;•Participa la optimizarea proceselor de productie;•Lanseaza in productie noi proiecte;•Participa la procesul de selectie a personalului;•Evalueaza performantele angajatilor din subordine;•Planifica toate resursel
THYSSENKRUPP BILSTEIN S.​A.​

Hub Manager Depozit De Curierat Sibiu


Descrierea jobului Ce ar trebui sa ai?Experienta anterioara in coordonarea unei echipe de minim 50-100 de angajati;Permis de conducere categoria B;Cunostinte de limba engleza – nivel mediu;Cunostinte de operare PC si MS Office - nivel mediu;Minim studii medii finalizate;Abilitati bune de comunicare, flexibilitate si atitudine proactiva;Orientat catre rezultate si adaptabilitate in cadrul unui mediu de lucru unde apar des schimbari si proiecte noi;Abilitati bune de coordonare si de lucru in echipa;Atestate de excel/management/leadership (reprezinta un avantaj);Experienta in domeniul curieratului/logistica (reprezinta un avantaj).Ce ar trebui sa faci?Coordoneaza si supervizeaza toate operatiunile ante si post procesare: descarcare, repartizare volume, consolidare, incarcare, depozitare;Supervizeaza depozitul, organizeaza activitatile specifice procesarii coletelor si asigura respectarea procedurilor de lucru;Elaboreaza rapoarte de activitate si prognoza cheltuielilor aferente activitatil
DELIVERY SOLUTIONS S.​A.​

Asistent Manager - Sibiu (cor: 334303)


Candidatul ideal Studii medii sau superioare (absolvent); Cunoasterea limbii engleze reprezinta un avantaj; Detinerea carnetului de conducere categoria B reprezinta un avantaj; Buna cunoastere a suitei Microsoft Office; Experienta pe o pozitie similara reprezinta un avantaj;Descrierea jobului Descriere: Intocmeste oferte catre clientii firmei si monitorizeaza statusul lor. Redactează documente, rapoarte, informări, comunicări generale Mentine permanent legatura cu clientii existenti pentru facturarea si livrarea produselor. Intocmeste facturi, avize de expeditie, documente de transport etc. Urmareste incasarea comenzilor. Asigura suportul logistic necesar in realizarea livrarilor (pregatirea coletelor pentru livrare, ajutor la incarcarea si descarcarea bunurilor).Responsabilitati: Raspunde de buna desfasurare a procesului de vanzare la nivelul biroului local; Raspunde de urmarirea incasarii comenzilor; Raspunde de intocmirea corecta a documentelor comerciale; Raspunde de confidentialit
MINEX GROUP INTERNATIONAL S.​R.​L.​

Asistent Manager


Candidatul ideal Studii superioare finalizate sau in curs de finalizareCunostinte bune de MS OFFICEAbilitati excelente de comunicare verbala si scrisa in limba romanaPersoana activa, comunicativa, amabila si eficientaDorinta de implicareDescrierea jobului Activitati zilnice de secretariatAsista managerul in activitatea zilnicaAnalizarea documentatiilor de atribuire publicate in cadrul procedurilor de achizitie publica de interes pentru companieElaborarea si redactarea documentatiei necesare pentru licitatii si procedurile de achizitie publice, in conformitate cu cerintele legale si tehniceColaborarea stransa cu echipele interne pentru a identifica cerintele specifice ale proiectelor si a adezvolta strategii eficiente de achizitii
PHI EMC PRO SRL

Media netă estimată pe baza celor 4042 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Asistent Manager /​ Secretariat Cu Germana


Candidatul ideal ACEŞTIA SUNTEM NOI"Îmbracă-te pentru moment" este mai mult decât un slogan pentru noi. NEW YORKER face modă pentru momente reale. Căutăm angajați cu pasiune, care au curajul de a inova, au bucuria creativității, care ne conduc cu personalitatea și entuziasmul lor și care ne inspiră constant. Necomplicat, inspirat și întotdeauna gata să vă scufundați în lumi noi și să trăiți fiecare moment. Căutați să vă alăturați unei companii atractive și dinamice, unde puteți face diferența în fiecare zi? Atunci începe-ți cariera acum într-una dintre cele mai frumoase industrii din lume !Magazinele noastre sunt imaginea NEW YORKER. Aici suntem aproape de clienții noștri și îi inspirăm prin brandul nostru. Cu pasiune pentru modă, un fler pentru tendințe și o orientare puternică spre servicii, creăm o experiență perfectă de cumpărături. Cei 23.000 de angajați în vânzări din peste 1.150 de magazine organizează, de asemenea, procesul operațional și sunt în mare măsură responsabili pentru
NEW YORKER ROMANIA

Manager Adjunct Carrefour Express Sibiu Revolutiei


Candidatul ideal Profilul pe care îl căutăm:Capacitate de coordonare si motivare a echipei;Îndrumarea clienților și ușurarea experienței la cumpărături;Amabilitate, pentru că zâmbetul are puterea de a le face clienților ziua mai frumoasă.Descrierea jobului Principalele tale responsabilități:Conducerea și controlarea activității administrative și comerciale a magazinului, asigurând buna funcționare a fluxului de activități;Asigurarea comunicării și implementării politicilor comerciale de către șefii de raion (planograme, reguli de implantare, merchandising, planuri promoționale, sezonalități etc) în vederea respectării obiectivelor transmise de la Sediu;Urmărirea zilnică a performanței magazinului și analizarea lunară a rezultatelor reflectate în contul de exploatare, în scopul identificării problemelor și stabilirii planurilor de acțiune în vederea remedierii acestora.
ARTIMA SA

Operational Improvements Manager


Candidatul ideal Pentru ca Pall-Ex este lider în calitatea serviciului de distribuție expres de mărfuri paletizate.În România,suntem prezenți pe piață din anul 2011. Rețeaua se extinde în fiecare an, în prezent avem peste 45 de membri și suntem lideri în calitatea serviciilor oferite. Cautam un coleg nou care sa se ocupe de managementul echipei de noapte pentru cel mai mare Hub al companiei! Experienta de minim 5 ani in gestionarea si coordonarea de procese/ modele logistice complexe; Excelente abilitati de analiza, planificare si control-evaluare; Capacitate de reorganizare si regandire a proceselor operatioanale in functie de schimbarile din business, piata logistica, nevoi interne; Abilitati de planificare, organizare si prioritizare a activitatilor; Capacitate de a rezolva probleme si situatii nou aparute; Excelente abilitati de comunicare si relationare; Perseverenta in atingerea obiectivelor, gandire strategica, dinamism; Mobilitate la nivel national si disponibilitate ridicata p
PALLET EXPRESS SRL

District Manager Sibiu


Candidatul ideal Noi, #OameniiDeLaProfi,Suntem agili, flexibili si ne adaptam cu rapiditate noilor tendinte din piata, ne asumam responsabilitatea deciziilor si gasim mereu solutii inovatoare pentru atingerea obiectivelor.Am invatat sa privim cu curiozitate si deschidere toate beneficiile si oportunitățile aduse de digitalizare, venim mereu cu initiative si dezvoltam concepte noi.Ne-am cream propriul drum si ne reinventam de fiecare data cand piata se schimba, pentru ca una dintre competentele noastre cheie este spiritul antreprenorial.Strategia noastra de resurse umane are la baza conceptul- Be Kind.Credem ca atunci cand suntem mai zambitori, mai prietenosi, mai buni cu colegii, ori cu clientii nostri, reusim sa gestionam mai usor toate provocarile job-ului de zi cu zi.Alaturi de # OameniiDeLaprofi vei avea ai parte de experiente faine si intense zi de zi, pentru ca ne ghidam dupa principii sanatoase si valori puternice, care evolueaza odata cu noi DEZVOLTARE, COOPERARE si TRANSPARENT
PROFI ROM FOOD SRL

Area Sales Manager Electrice


Candidatul ideal - Experienţă comerciala în vanzarea materialelor electrice;- Studii superioare in domeniul electric (electrotehnic – electromecanic), constituie un avantaj;- Mod de lucru structurat in echipa orientat spre obiective;- Bune abilitati dе identificare a nevoilor clientilor si dе negociere;- Cunostinte PC: MS Office (Outlook, Excel, Word); - Abilitati de analiza si capacitate de luare decizii;- Atent la detalii, capacitate dezvoltată de concentrare. Descrierea jobului Promovarеа si vanzаreа: echipamentelor de distributie si masura (firide de distributie si contorizare, cutii de distributie, blocuri de masura si protectie, etc), cablurior de joasa si medie tensiune, produselor electrice si corpurilor de iluminat, etc;Dezvoltа businеss-ul cu clientii existеnti, identifica si аtragе cliеnti noi;Consiliаza tеhnic si comеrciаl cliеntii;Promovarea si vanzarea produselor electrice si corpurilor de iluminat. Beneficii:Salariu fix si comisioane lunare (de la 5000 ron net);Masina de
DABC ECOPROD SRL

Project/​launch Manager - Automotive Industry


Candidatul ideal university Degree in Engineering; one or more years experience in Engineering in an automotive company; one or more years experience in project management - new product introduction (NPI); excellent verbal and written communication skills; excellent organizational and leadership skills; knowledge of MS Office is a must (SAP and CATIA V5 are an advantage); advanced knowledge of English or German (German is an advantage).Descrierea jobului lead and manage an interdisciplinary project team in order to implement new projects, meeting the customer's requirements untill handover to serial production planning, implementation and optimization of manufacturing methods and plans; plan and track the project milestones; layout preparation; change process management; plan all the resources necessary for achieving SOP in time; communication with the customer and other interested parties in order to ensure that all customer requirements are known and fulfilled; set up the ramp up
THYSSENKRUPP BILSTEIN S.​A.​

Adjunct Manager Magazin Sibiu Theodor Mihaly (f/​m)


Candidatul ideal Profilul tău Prietenii te consideră o persoană energică, responsabilă și organizată; Contăm pe tine că poți să lucrezi în ture (dimineață/după-amiază) și în weekend, iar tu contezi pe noi pentru 2 zile libere în timpul săptămânii; Ești amabil și orientat către client; Ai minimum 2 ani experiență profesională în domeniu și minimum 6 luni în coordonarea unei echipe; Ai studii medii finalizate.Descrierea jobului Împreună suntem Lidl, angajator de top pentru al 8-lea an consecutiv în România și pentru al 7-lea an în Europa. Vino alături de noi să faci parte dintr-o echipă pe care te poți baza, în care poți crește și de la care poți învăța în fiecare zi. Contează pe noi pentru un job care îți oferă toate beneficiile și oportunitățile care contează pentru tine.Rolul tău Managerul de magazin contează pe tine să oferi suport în îndeplinirea tuturor indicatorilor de performanță; Colegii contează pe tine să contribui activ în coordonarea activităților și în dezvoltarea și motiva
LIDL DISCOUNT SRL

Director /​ Manager Restaurant – New Openings


Candidatul ideal Director/Manager Restaurant Îți plac oamenii? Vrei să te dezvolți pe tine și pe ceilalți? Îți place când oaspeții tăi părăsesc restaurantul cu zâmbetul pe buze? Noile provocări îți dau energie să acționezi? Dacă da, avem vești bune pentru tine!Avem jobul perfect pentru tine!Te așteptam să te alaturi echipei noastre!Ce aşteptam de la tine? Să ai experienţa anterioară în domeniu și să fii pasionat de industria QSR – (obligatoriu), Să ai cel puțin un an de experiență într-o funcție de conducere, Să știi cum să foloseşti pachetul MS Office, în special Excel, Să deţii abilități de analiză și organizare, Să iţi placă să lucrezi cu oamenii (vei construi relații pe termen lung cu oaspeții și cu echipa ta).Descrierea jobului Ce vei face? Te asiguri că oaspeții tăi se simt bine prin aplicarea standardelor de servicii pentru consumatori, menținând restaurantul curat și având grijă de satisfacția generală a clienților; Vei acționa ca model pentru echipa din subordine, Optimizezi c
REX CONCEPTS BK ROMANIA S.​R.​L.​

Manager Vanzari Domeniul Medical


Candidatul ideal Suntem un furnizor important al echipamentelor medicale și al consumabilelor de cea mai înaltă calitate din Europa pe piața din Romania și Republica Moldova.Livrăm produse și consumabile certificate, creăm soluții pentru centrele medicale, contribuind la dinamica progresului medical și căutăm Manager de vânzări, dornic/ă să aducă cele mai avansate soluții medicale, în mâinile profesioniștilor din sănătate.Profil candidat:►Experiență în vânzări în domeniul medical de peste 4 ani.►Înțelegerea și cunoașterea pieței de echipamente si consumabile medicale și a companiilor de distributie din acest domeniu;►Inițiativă în a găsi noi oportunități.►Portofoliu de clienți.►Abilitati excelente de negociere și comunicare.►Motivat/ă de rezultate si proactiv.►Abilitatea de a lucra atat independent cat și în echipă.►Flexibilitate, integritate, onestitate și perseverenta.►Permis de conducere categoria B.Descrierea jobului Responsabilități:►Stabilirea și gestionarea unui program de lucru
AKSON MEDICAL DISTRIBUTION S.​R.​L.​

Manager Adjunct/​ Asistent Manager In Restaurant Burger King


Candidatul ideal Îți plac oamenii?Vrei să te dezvolți pe tine și pe ceilalți?Îți place când oaspeții tăi părăsesc restaurantul cu zâmbetul pe buze?Noile provocări îți dau energie să acționezi?Dacă da, avem vești bune pentru tine! Avem jobul perfect pentru tine!Care sunt cerințele noastre? Cel puțin șase luni experiență în managementul echipei, Disponibilitatea de a construi relații cu angajații și oaspeții nostri, Capacitatea de a gestiona costurile restaurantului, O bună cunoaștere a MS Office, în special Excel, Cunoasterea limbii engleze la nivel conversațional, O foarte bună organizare a muncii și independență în acțiune.Descrierea jobului Ce vei face? Vei conduce restaurantul în absența Managerului de Restaurant, Vei recruta și instrui noii angajați, Vei intocmi programul de lucru, Vei contribui la crearea și menținerea unei echipe unite, Vei avea grijă de confortul oaspeților noștri, Vei pune în aplicare planul de vânzări și de costuri al restaurantului, Vei asigura schimburile de
REX CONCEPTS BK ROMANIA S.​R.​L.​

Manager Zootehnist


Candidatul ideal ​Cerințe: Studii superioare de specialitate. Experiență în managementul și coordonarea echipelor. Experiență în managementul unui ferme de bovine de carne. Bune abilități de planificare și organizare. Experiență pe o poziție similară, minim 3 ani. Capacitatea de a lua decizii optime în condiții dificile. Disponibilitate la dialogul cu furnizorii și diplomație în relațiile cu colaboratorii interni și extern. Cunoștințe foarte bune de limba engleză (constituie avantaj). Permis de conducere categoria B. Spirit de analiză și sinteză, spirit organizatoric, inițiativă, disciplină, perseverență, obiectivitate.Descrierea jobului Responsabilități: Asigură managementul fermei implicându-se în mod direct în gestionarea resurselor necesare pentru buna desfășurare a activităților specifice fermei. Coordonează și controlează întreg ciclul de creștere al bovinelor. Coordonează echipele de muncitori pentru dezvoltarea infrastructurii existente. Dezvoltă rețete de hrănire a animalelor
MARGARIT MARIA ALINA PFA
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.