Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

378 Locuri de Munca traducator - Joburi traducator

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

378 Locuri de Munca traducator - Joburi traducator

Cauta printr-o varietate mare de joburi traducator si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Candidatul ideal Suntem in cautarea unui student care sa cunoasca limba franceza la nivel conversational pentru un job de traducere in fabrica de productie pentru o perioada de 3 luniDescrierea jobului - Traducere- Salariu atractiv- Transport asigurat
AUTOLIV ROMANIA
Candidatul ideal Knowledge and certificate; Advanced level of Japanese (equivalent of Noryoku Shiken N3) ; Japanese writing and speaking; English speaking fluently; Office: Excel / Word good level.Descrierea jobului participation at projects of translation / interpretation (Romanian / Japanese / English language); respect the requirements which are specific to each project and job occupation; editing and translating of written materials, correspondence, protocols and reports; performing the role of interpreter at all meetings and during meetings with various clients; attending at daily, weekly, monthly and other meetings which are in connection with his / her activities.
PLASESS (ROMÂNIA)
Descrierea jobului Candidatul ideal- Cunoștințe de limbă germană la nivel avansat- Cunoașterea limbii engleze la nivel mediu constituie un avantaj- Abilităţi generale utilizare PC- Abilitati utilizare Microsoft Office la nivel de baza- Cunoasterea de programe specifice precum Adobe InDesign, Adobe Photoshop, Adobe Illustrator, Trados, HPM, reprezinta un avantaj- Capacitate bună de comunicare scrisa si verbalaResponsabilități- Opereaza traduceri din limba germana in limba romana, in programele specifice, utilizate de firma.- Actualizeaza descriere produselor si articolele in functie de regulile firmei si de principiile SEO- Tine legatura cu furnizorii din tara si strainatate, in vederea obtinerii de informatii necesare traducerii corecte a articolelorBeneficiiStabilitate ca urmare a unei tradiții de 183 de aniConcediu de inceput - 25 de zilePosibilități de dezvoltare profesionalaCursuri de perfecționare și team buildingNu se lucrează peste programVineri – program scurt pana la 14:30Se a
SCHACHERMAYER ROMANIA
Candidatul ideal Cautam coleg (home office) pentru postul de Asistent Project Manager- absolvent (a)/ student(a) masterat (de preferat Facultatea de Limbi Straine/ Litere);- cunostinte foarte bune de limba romana plus o limba de circulatie internationala (engleza / germana / franceza);- persoana organizata, sociabila, ordonata, placuta, adaptabila, cu bune abilitati de comunicare si de relationare interpersonala;- seriozitate, punctualitate, corectitudine;- usurinta, claritate si coerenta in exprimare;- experienta nu este obligatorie dar constituie un avantaj;- atitudine pozitiva si concilianta in relatiile cu clientii si partenerii;- solicitudine, interes profesional, integritate;- cunostinte operare PC;- persoana interesata de corectitudine gramaticală, logică și stilistică;- interes pentru automatizarea și simplificarea activităților de rutina.Descrierea jobului • gestionare email-uri si apeluri telefonice;• arhivarea electronica documente;• Project Management pentru comenzile clien
SMART COMMUNICATION SERVICES
Candidatul ideal Translator poloneza in Galati la birouCunoaşterea limbii poloneze (criteriu principal in recrutare) cât şi a limbii engleze.Abilităţi medii de secretariat.Locaţie stabilă: Galaţi sau Brăila.Descrierea jobului Translatorul de poloneza faciliteaza comunicării între firmele din Polonia şi cele din România, diverse activităţi de secretariat.
REKORD TENTS RHN
Candidatul ideal Daca printre pasiunile tale se numara limbile romana si engleza, daca iti place sa traduci, sa comunici si sa scrii cu diactritice, atunci credem ca ar trebui sa ne intalnim.Hai sa discutam in cadrul unui interviu, ne gandim ca poate chiar tu ai scrie mai bine decat noi acest anunt de angajare...Pentru implicarea in echipa ai avea de castigat experienta intr-o companie multinationala, integrarea intr-un colectiv super fain, multe oportunitati de invatare, contract de munca si beneficii diverse.Cum ne dorim sa fii?- sa cunosti limba engleza la nivel avansat (traducere si retroversiune)- sa ai mare atentie la detalii- sa ai abilitati de comunicare- sa fii proactiv(a) si creativ(a)- sa fii absolvent(a) al unei facultati de marketing sau limbi straineDescrierea jobului Ce trebuie sa faci la noi?- traduceri romana – engleza si engleza – romana- postari in social media pentru paginile de Facebook si LinkedIn- sa concepi informari pentru intranet si comunicari pe mail si la a
Confidenţial
Candidatul ideal - Studii superioare finalizate- Cunoștințe de limba engleză nivel avansat (scris, vorbit, citit)- Experienta si cunoasterea avansata a pachetului MS Office;- Abilitati de comunicare, gandire analitica;- Cunostinte corespondenta de afaceri;- Capacitate de organizare pe prioritati;- Experiență in domeniu, minim 1 an pe un post similar- Perseverență, seriozitate și responsabilitate- Capacitate de organizare si planificareDescrierea jobului - Organizarea si administrarea agendei zilnice de lucru a Directorului General;- Gestionarea mesajelor si a corespondentei;- Organizarea deplasarilor;- Traducerea si redactarea de documente;- Organizarea, clasarea si arhivarea documentelor;- Mentinerea unui flux comunicational interdepartamental si intradepartamental continuu si eficient.- Managementul documentelor companiei (sortarea şi expedierea corespondenţei, arhivarea documentelor companiei, copierea şi multiplicarea acestora, securizarea informaţiilor cu caracter confidenţial, tr
GRUP FEROVIAR ROMAN
Candidatul ideal Cerinte: OBLIGATORIU cunoasterea limbii ruse scris/vorbit cel putin nivel mediu; ​Cunoasterea limbii engleza scris/vorbit cel putin nivel mediu; Cunostinte Microsoft Office si Google Docs; Experiența anterioară în domeniul tehnic - constituie avantaj; Inteligenţă generală şi flexibilitate a gândirii; Intuiţie şi capacitate de înţelegere tehnică; Expresivitatea limbajului şi capacitate foarte bună de comunicare; Empatie şi diplomaţie; Capacitate de organizare, iniţiativă şi consecvenţă în acţiuni.Descrierea jobului Atributii si responsabilitati: Participă la definirea strategiilor de produs şi a modalităţilor de promovare pentru produsele din gamă; Acordă suport tehnic privind produsele către echipa de vânzări şi toate categoriile de colaboratori – recomandări, informaţii tehnice, oferte tehnice; Participă la realizarea documentaţiilor tehnice necesare pentru produse în vederea pregătirii acestora pentru comercializare; Asigură suport activ managerilor de produs în gest
BEM RETAIL GROUP
Candidatul ideal Studii superioare în chimie sau domenii adiacente ca biologie, biochimie, biotehnologie, tehnologia produselor alimentare, chimie alimentară, medicina veterinara, etc;4. Abilități de comunicare, negociere, relatii interpersonale si organizare;5. Are gandire logica, structurata, spontaneitate, atitudine pozitiva;6. Automotivare;7. Engleză la nivel de comunicare (scris si vorbit);8. Cunoștințe Microsoft Office;Descrierea jobului 1. Colectează informații și documente de la subcontractanți;2. Pregătește prezentări, răspunde la solicitări, traduce caietul de sarcini;3. Pregătește tabele pentru fiecare produs;4. Verifică stadiul proiectului și colectează probe pentru testare.
J.S. HAMILTON ROMANIA
Candidatul ideal Cunoaștere competentă a limbii germane atât în ​​ceea ce privește abilitățile de scriere, cât și de vorbire, deoarece veți avea de-a face cu clienți de pe piața din GermaniaDe asemenea, puteți vorbi limba engleză cel puțin la nivel B1, deoarece veți comunica cu echipa noastră de back office în limba englezăCapacitate mare de empatie și atitudine profesionalăExcelente abilități de comunicare și prezentareEntuziasm pentru dezvoltarea personalăImplicare ca parte activă din echipa Notino Descrierea jobului Oferirea de asistență clienților noștri germani prin e-mail și apeluriCrearea, editarea și responsabilitatea pentru comanda preluatăGestionarea agendei administrative a comenzilor depuse de clienți, inclusiv plăți, modificări de orice fel și comunicarea cu furnizorul și depozitulConsultanță asupra produsele pe care le oferim în raport cu preferințele cliențilorColaborarea cu departamentul de marketing în ceea ce privește traducerile și recenziile
CAS CLEANING SUD
Candidatul ideal - Experienta pe un post similar de minim 2 ani;- Bune cunostinte de limba engleza;- Foarte bune abilitati de comunicare si relationare.- Absolvent studii superioare, avantaj profil economic;- Cunostinte foarte bune MS Office (Word, Excel, Outlook, Power Point ), Internet;- Abilitate in lucru cu cifrele;- Integritate si onestitate.Descrierea jobului - Logistica si transport;- Relatii cu furnizorii interni si externi (telefoni/mail);- Realizarea importurilor de materiale;- Centralizare si urmarire comenzi;- Facturare;- Evidenta stoc;- Completare diverse rapoarte;- Operare baza de date cu clienti, etc.;- Editare documente si realizare traduceri (pentru uz intern).Beneficii:- Salariul : >2700 lei net- Bonuri de masa de 20 lei/zi- Decontare transport.
HIDROIZOLATII SOPREMA
Candidatul ideal Absolvent/ă de studii superioare și cu experiență în activități administritative / secretariatBune cunoștințe de navigare web și tehnoredactare (word, excel, powerpoint, outlook)Atenție la detalii, flexibilitate, perseverențăCunoștințe de limbă engleză nivel mediu-avansatAbilități de comunicare și relaționare, gandire analitică, capacitate de organizare, planificare și minuțiozitateDescrierea jobului - preluarea, înregistrarea, distribuirea documentelor, îndosarierea și arhivarea corespondenței- asigurarea transmiterii documentelor prin curier, postă, e-mail- asigură realizarea diverselor traduceri care pot apărea (direct sau prin furnizori autorizați).- asigură suport departamentelor de management, contabilitate- ține registrul de intrări/ieșiri al companiei
SUN GRAIN-TERRA
Candidatul ideal Studii superioare; Cunoștințe de limba engleză - nivel mediu (scris, citit, vorbit); Limba maghiară este un plus; Atenție la detalii, gândire analitică; Abilități de comunicare și lucru în echipă, atitudine orientată către client; Flexibilitate și capacitate de a rezolva probleme; Abilități organizatorice; Cunostințe MS Office (Excel, Word, PowerPoint).Descrierea jobului Vei asigura luarea în evidență a corespondenței și/sau documentelor emise/primite în relația cu Banca Națională a României și alte autorități, în confomitate cu reglementăile interne specifice; vei asigura transmiterea acestora prin aplicația dedicată către unitățile organizaționale impactate sau responsabile cu pregătirea unui răspuns, dacă este cazul; vei monitoriza transmiterea răspunsurilor în termen; Vei ține evidența de ieșiri/intrări de la/către Banca Națională a României și alte instituții de specialitate, în stransă legătură cu Registratura; Vei transmite spre traducere firmelor de specialitat
OTP
Candidatul ideal Cunoaștere competentă a limbii italiene atât în ​​ceea ce privește abilitățile de scriere, cât și de vorbire, deoarece veți avea de-a face cu clienți de pe piața din ItaliaDe asemenea, puteți vorbi limba engleză cel puțin la nivel B1, deoarece veți comunica cu echipa noastră de back office în limba englezăCapacitate mare de empatie și atitudine profesionalăExcelente abilități de comunicare și prezentareEntuziasm pentru dezvoltarea personalăImplicare ca parte activă din echipa NotinoDescrierea jobului Oferirea de asistență clienților noștri italieni prin e-mail și apeluriCrearea, editarea și responsabilitatea pentru comanda preluatăGestionarea agendei administrative a comenzilor depuse de clienți, inclusiv plăți, modificări de orice fel și comunicarea cu furnizorul și depozitulConsultanță asupra produsele pe care le oferim în raport cu preferințele cliențilorColaborarea cu departamentul de marketing în ceea ce privește traducerile și recenziile
CAS CLEANING SUD
Candidatul ideal Cerinte: Cunostinte bune Microsoft (word, excel, powerpoint, outlook) Cunostinte foarte bune de cautare pe internet Organizare si atentie la detalii Limba romana (vocabular, sintaxa, gramatica) si limba engleza la nivel avansat (minim B3 – C1) Capacitate de analiza rapida si selectie topice in conformitate cu criteriile stabilite Studii – superioare sau in curs CV-uri se trimit la : [email protected] jobului Responsabilitati: Verificare la fiecare ora a platformelor de monitorizare a presei, a publicatiilor on-line si a plaformelor de SM Trimitere de informari de subiect, in functie de criterii stabilite Traduceri articole ad-hoc (romana – engleza/engleza – romana) Program de lucru: ora 17:00 – 22:00Profil job: remote /work from home part time perioda determinata cu posibilitate de prelungire
V PLUS O COMMUNICATION
Candidatul ideal Persoana entuziasta, creativa si dornica de dezvoltare Sunt preferate studii de Marketing, Relatii publice sau studii din domenii conexe (terminate sau in curs) Cunostinte de limba engleza de nivel peste medie Capacitatea de a intelege si invata termenii tehnici necesari in redactarea textelor Bune abilitati de scriere si/sau editare texte Capacitate de adaptare la situatii noi si de invatare rapida Capacitate de lucru in echipa Cunostinte de design reprezinta un avantaj Organizare, proactivitate si orientare catre rezultate; Cunostinte termeni tehnici Cunostinte de operare PC (Word, Excel) obligatorii Cunostinte HTML, CSS Cunostinte basic editare foto Photosop Cunostinte basic editare videoDescrierea jobului Traduce, concepe si redacteaza materiale tehnice de prezentare si promovare, implementeaza strategia de branding prin crearea de continut personalizat in online media. Nu se ocupa de dezvoltare web.Activitati: Traducerea, conceperea si redactarea de materiale de p
Z Spot Media
Candidatul ideal Cunoștințe avansate de limba germană și operare MS Office (Word, PowerPoint, Excel) Abilități de organizare, analiză și sinteză Orientare spre obţinerea celor mai bune rezultate Capacitate de automotivare şi abilitatea de a lucra independent Persoană de încredere, comunicativă şi proactivăDescrierea jobului Coordonezi întâlnirile şi administrezi calendarul managerului Preiei şi realizezi convorbirile telefonice Organizezi întâlnirile, conferinţele video şi telefonice Traduci documente, realizezi rapoarte şi administrezi contracte Realizezi prezentări, prelucrezi corespondenţa şi administrezi documenteleBeneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 6100 lei brut​ Bonuri de masă și creșteri salariale anuale Zile în plus la concediul tău de odihnă, în funcție de vechimea în cadrul companiei Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster și 7Card Asigurare voluntară de sănătate în clinici pr
KAUFLAND ROMANIA SCS
Candidatul ideal Cerinte minime ale postului (eliminatorii):- studii medii- abilitati foarte bune de utilizare a calculatorului:Excel, Word, Outlook-pe baza de proba de lucru-- limba engleza - fluent scris si vorbit-pe baza de proba de lucru-domiciliul stabil in BucurestiAlte cerinte:-Abilitati de comunicare si exprimare verbala si in scris-Abilitati de comunicare interpersonala si de gestionare a timpului-Capabilitate de organizare foarte buna a informatiilor-Abilitati multitasking-ex.inregistrarea informatiilor in timp ce vorbeste cu la telefon sau fata in fata-Prezenta agreabila, amabila, non-conflictuala-Atitudine orientata catre rezolvare si oferire de solutiiDescrierea jobului Descrierea jobului:-Preluarea si filtrarea apelurilor telefonice si distribuirea lor catre departamentele specifice-Coordonarea activitatii de recrutare personal-Organizare documente companie-Activitati specifice zilnice de protocol si intampinare clienti-Organizare curierat-Activitati specifice de secretar
SHOPFITTING CONCEPT
Candidatul ideal Cunostinte foarte bune de limba engleza si germana scris / vorbit. Abilitati de comunicare, vocabular elevat, gandire analitica. Experienta de minim 1 an pe un post similar. Cunoasterea avansata a pachetului Ms Office; Cunostinte corespondenta de afaceri Bune abilitati de comunicare, capacitate de organizare si planificare, Abilitatea de a comunica la nivel managerial Capacitatea de a lucra sub presiune si extrem de organizat, agilitate si inteligenta Personalitatea, proactivitatea si initiativa sunt esentiale pentru acest post. Capacitate de organizare pe prioritati;Descrierea jobului Planificarea agendei de lucru a Chief Executive Officer; Gestionarea mesajelor si a corespondentei; Organizarea deplasarilor; Traducerea si redactarea de documente; Organizarea, clasarea si arhivarea documentelor; Colectarea, analizarea si sintetizarea informatiilor necesare pentru intocmirea rapoartelor si situatiilor solicitate; Organizarea si administrarea agendei zilnice de lucru a C
AUTOMOBILE BAVARIA
Candidatul ideal Ai o pasiune pentru limbi străine? Și noi! Vino în echipa Centrului de Limbi Străine A_BEST și inspiră alți oameni să facă o investiție în dezvoltarea lor.A_BEST oferă de peste 13 ani posibilitatea angajaților și profesioniștilor din România, dar nu numai, să își crească rezultatele profesionale și să aibă o viață mai împlinită prin învățarea unei limbi străine.Clienții A_BEST sunt în mare parte companii de top, atât mulținaționale, cât și naționale. Cei mai mulți dintre participanții la cursurile A_BEST vin din cadrul acestor companii, toți sunt absolvenți de studii superioare, își doresc o viață mai bună și vor să aibă mai mult succes în munca și în job-ul lor, iar noi, în cadrul A_BEST, îi ajutăm să facă exact acest lucru și, de aceea, avem nevoie de tine.​Ce înseamnă să te alături echipei noastre, în calitate de trainer colaborator?→ Ei bine, înseamnă că trebuie să fii absolvent sau absolventă a unei facultăți de Litere sau de Limbi Moderne.→ Trebuie să ai minim 6
A_BEST INTERACTIV
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 378 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.