20 Locuri de Munca Unicredit in Voluntari
20 Locuri de Munca Unicredit in Voluntari
Cauta printr-o varietate mare de joburi Unicredit in Voluntari si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.
Cauta printr-o varietate mare de joburi Unicredit in Voluntari si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.
![]() |
Economist Contabil |
Candidatul ideal Absolvent studii superioare economice;- Experienta relevanta pe o pozitie similara;- Persoana responsabila, organizata, orientata spre rezolvarea problemelor, avand capacitate de analiza si sinteza;- Atentie la detalii;- Cunostinte de legislatie in domeniul financiar - contabil;- Cunostiinte si experienta in utilizarea programelor de contabilitate;- Capacitate de a respecta termenele limită;- Cunostinte de limba engleza.Descrierea jobului Contribuie la inregistrarea zilnica a documentelor financiar contabile si la tinerea corecta si la zi a evidentei financiare si contabile sub indrumarea managerului direct; Confirmari de sold cu furnizorii/clientii societatii; Participa la inventarierea patrimoniului societatii; Participarea la actiunile de audit efectuate de catre auditorii companiei si la verificarile si controalele organelor de control fiscal;Inregistrarea in contabilitate a facturilor de la furnizori pe centre de cost;- Efectuarea reconcilierilor cu partenerii – f
SLS CARGO
![]() |
Consultant Vanzari "jos Palaria" |
Candidatul ideal Cautam Consultant Vanzari insula palarii "JOS PALARIA" din Mall Promenada! DOAR VANZATOR CU EXPERIENTA DE MINIM 3 ANI, PASIONAT de design vestimentar! Persoana pozitiva, comunicativa, deschisa, CU EXPERIENTA in interactiunea cu clientii; Punctualitate; Seriozitate; Responsabilitate, avand in vedere gestionarea stocurilor si a banilor.Descrierea jobului Consilierea clientilor in alegerea palariei potrivite; Gestionarea stocului in magazin si online; Registru de casa.Beneficii: Pachet salarial motivant; Echipa dinamica; Program flexibil.Salariul este de 3000 - 4000 RON NET, in functie de experienta!
MID FINANCIAL
![]() |
Senior Luxury Real Estate Consultant |
Candidatul ideal Segmentul proprietăților din zona luxury este în continuă expansiune, tocmai din acest motiv suntem în căutare de noi persoane care sunt pasionate de domeniul de real estate, astfel încât să își extindă orizontul spre zona de Nord, cât și la nivel internațional, precum Dubai, Paris, Monaco, Londra, Miami, LA în segmentul luxury.Suntem în căutarea unor persoane ambițioase, foarte bine organizate, orientate către îndeplinirea cu succes a unor obiective pe termen lung.Printre caracteristicile candidatului ideal ar trebui să fie regăsite următoarele:- Atenția sporită la detalii;- Profesionalism în desfășurarea activităților propuse, pentru atingerea unor obiective clar stabilite;- Excelente abilități de prezentare, socializare și comunicare;- Capacitatea de a înțelege perfect nevoile și dorințele celorlalți;- Capacitatea de a lucra într-un mediu tânăr, sociabil și dinamic;- Capacitatea de a acumula în mod rapid cunoștințe despre piața din domeniul luxury real estate, despr
ANG REAL ESTATE GROUP
![]() |
Consultant Vanzari Parteneriate Strategice -bt Direct Ifn Sa |
Candidatul ideal Daca iti place domeniul vanzarilor si esti comunicativ, prietenii iti spun ca esti creativ si ca ai o atitudine pozitiva, iar tu stii clar ca spiritul de echipa si initiativa sunt printre punctele tale forte, inseamna ca esti persoana potrivita pentru acest rol si te asteptam in echipa noastra!Apreciem abilitatile excelente dе comunicare cu clientii si colegii, atitudinea proactiva, dorinta dе a atinge obiectivele comune ale echipei si motivarea de dezvoltare profesionala!Cerinte:- Aptitudini utilizare PC & aplicatii MS Office (in special Excel) / email (Outlook) / internet / aplicatii informatice specifice;- Foarte bune abilitati lingvistice si de comunicare, relationare si vanzare consultativa;- Perseverență și orientare spre rezultate si catre client;- Chiar daca nu ai experienta, aplica cu incredere si noi te vom invata tot ce ai nevoie pentru desfasurarea activitatii.Fiind parte din еchipa noаstrа, vеi aveа ocаzia sa te dezvolti profesional intr-o echipa dinamica,
BT DIRECT IFN
![]() |
Contabil / Economist / Introducere Date Contabile Fara Experienta |
Candidatul ideal Contabil / Economist / Introducere date contabile . Cautam persoane fara experienta. * full time (exclus part time);* se lucreaza la birou (exclus remote);* cunostinte de operare calculator (Microsoft Office - Word, Excel);* calm, atentie in operarea cu acuratete a datelor, abilitati de organizare si meticulozitate;* exprimare corecta in limba romana, oral / scris (ortografic, gramatical) si aptitudini de relationare/ telefonic sau corespondenta prin e.mail cu clientii;* dorinta si capacitatea de a invata cadrul legislativ de profil;* dorinta si capacitatea de a invata si utiliza noi programe de operare pe calculator de specialitate;* responsabil, disciplinat, capacitate de lucru in echipa, dispus la efort intelectual si rezistenta la stress.Fara a fi o cerinta expresa, constituie un avantaj detinerea de:* cunostinte in privinta evidentelor gestionare (intocmire nota de intrare receptie, bon de consum, registru de casa, etc.);* cunostinte de contabilitate - studii medi
SER. CONT L.L
Vezi alte joburi relevante
![]() |
Operator validare si facturare date |
Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 2800 până la 3300 LEI pe lună
Candidatul IdealAi experienta de cel putin 6 luni pe un post similar;Ai studii medii finalizate;Esti o persoana sociabila si orientate catre oameni;Iti place sa iti planifici timpul si activitatile;Esti atent/a la detalii;Experienta in domeniul achizitiilor reprezinta un avantaj;Iti asumi responsabilitatea.Descrierea jobuluiNe dorim angajati care stau in apropierea locului de munca, Complex Smart Expo Flora, Voluntari, IF. Responsabilitati:Raspunzi de corectitudinea introducerii datelor, a informatiilor transmise si a inregistrarilor pe care le executi, conform procedurilor de lucru in vigoare;Verifici in permanenta, pe toate canalele folosite de companie, comenzile primite de la clienti (e-mail, whatsapp, on-line, manager, etc);Folosesti cu responsabilitate toate programele de lucru;Trimiti zilnic oferte clientilor din zonele de care esti responsabil si ii suni pentru confirmarea primirii lor;Actualizezi in permanenta baza de date cu clienti noi, sau informatii noi despre clientii vec
Dem Electronics SRL
![]() |
Contabil Junior |
Candidatul ideal Studii superioare economice finalizate Experiență într-o poziție similară - minimum 2 ani Cunoașterea legislației fiscale, contabilitate financiară și de gestiune, producție și raportare; Cunoștințe bune de operare PC (Windows, Word, Excel); Experiență de lucru cu un program ERP (lucrul in NEXUS reprezintă un avantaj) Obiectivitate in aprecierea si analiza situațiilor economice, financiare si sociale, receptivitate, spirit de echipa (sincer, dispus la colaborare); Corectitudine, tenacitate, seriozitate, dorință de autoperfecționare. Cunoștințe de salarizare și de legislația muncii, constituie un avantajDescrierea jobului Responsabilități Contabilizează și înregistrează facturile primite de la furnizori Întocmeste NIR-uri pentru facturile de materii prime și materiale Întocmește bonurile de consum pentru materiile prime, materiale ieșite din gestiune Întocmește facturile către clienți Efectuează plăți către furnizori, terți, bugetul statului prin internet banking Înregi
IBBHIB ROMANIA S.R.L.
![]() |
Operator Comenzi Magazin Online |
Candidatul ideal Cunostinte utilizare PC; Atitudine pozitiva, punctual (a); Adaptabilitate si lucru in echipa; Absolvent / in curs de finalizare a studiilor superioare; Cunostinte minime de limba engleza reprezinta un avantaj.Descrierea jobului Responsabilitati: Administrarea si inregistrarea comenzilor plasate in cadrul magazinului online; Pregatirea coletelor pentru expeditie; Administrarea produselor si stocurilor din magazinul online; Comunicarea cu clientii magazinului; Oferirea de consultanta de specialitate pentru toata gama de produse comercializata; Furnizarea de informatii catre clienti cu privire la disponibilitatea in stoc a produselor, conditii si modalitati de transport, informatii privind serviciile si produsele din portofoliul firmei; Mentinerea unui comportament si a unei atitudini profesionale si orientate spre client; Preluarea si rezolvarea situatiilor in care apar neconformitati; Receptie marfa intrare / actualizare stoc / manipulare marfa;Beneficii: Salariul de po
OMNIA
![]() |
Operator Call Center - Autoklass Chitila |
Candidatul ideal - Abilități foarte bune de comunicare și relaționare: vorbit și scris (telefon, web, chat și e-mail);- Atitudine pozitivă, proactivă - orientare către client;- Abilități foarte bune de organizare și prioritizare a sarcinilor zilnice;- Cunoștințe de utilizare PC (pachetul Microsoft Office în special Excel, e-mail, interfețe online) - nivel mediu;- Experiență pe o poziție similară de minim 1 an;- Absolvent(ă) a unei forme de învățământ medii;- Limba engleză- nivel conversaționalDescrierea jobului -Preluarea, gestionarea, redirectionarea tuturor apelurilor telefonice venite prin intermediul numarului de call-center;-Preluarea, gestionarea, redirectionarea tuturor mesajelor si solicitarilor venite prin intermediul site-urilor Autoklass;-Efectuarea programarilor sau reprogramarilor clientilor pentru reparatia autovehiculelor in service, la test- drive, etc;-Raspunde prompt tuturor solicitarilor oricarui client, avand o atitudine politicoasa, pozitiva, amabila;-Preia feed-ba
AUTOKLASS CENTER
![]() |
Contabil Sef |
Candidatul ideal Studii universitare economice de finante contabilitate;Certificare expert contabil preferata;Minim 5 ani experienta in domeniul contabil, cuprinzand toate aspectele activitatii financiar - contabile;Cunostinte solide de legislatie fiscala;Cunostinte solide de legislatie privind domeniul financiar-contabilAbilitati avansate de operare MS Office: Excel si Word;Experienta de lucru in echipa, abilitati de comunicare si interpersonale;Bune abiilitati de organizare, analiza, atentie la detalii; Integritate, asumarea responsabilitatii muncii, capacitate de lucru in echipa, implicare, proactivitate;Capacitatea de prioritizare si respectare a termenelor limita contabil;Descrierea jobului Efectuarea inregistrarilor contabile in conformitate cu legislatia in vigoare;Elaborarea si controlul aplicarii regulilor si procedurilor administrative;Gestionarea relatiilor cu institutiile statului, banci, furnizori, clienti, etc din punctul de vedere financiar-contabil;Este responsabil de p
ULTRA BRIGHT
![]() |
Contabil |
Candidatul ideal • Absolvent al unei facultati de studii economice, de preferat finante – contabilitate;• Cunostinte de contabilitate la un nivel mediu. Avand in vedere specificul activitatii angajatorului, asteptarile sunt pentru cunoasterea in detaliu a fluxurilor de gestiune precum si a operatiunilor contabile legate de activitatea de productie, in special.• Persoana orientata spre obtinerea de rezultate, atentie si constiinciozitate, capabila sa asigure operarea cu eficienta a documentelor, sa aiba o atentie sporita la detalii, o capacitate de analiza si sinteza si sa isi planifice sarcinile in functie de prioritati.• Cunostinte generale de operare in sisteme de tip ERP, intelegerea relationarilor dintre modulele componente Gestiune – Contabilitate - Mijloace Fixe, etc. (sistem ERP utilizat Charisma).• Cunostinte avansate de utilizare a aplicatiilor Outlook, Office, in special Microsoft Excel, usurinta in prelucrarea datelor din sistemul informatic in vederea intocmirii de rapoarte
EVERTOGETHER
![]() |
Contabil Primar |
Candidatul ideal Candidatul ideal:- sociabil;- atent la detalii;- punctual;- spirit de echipa;Descrierea jobului - inregistrare in programul de contabilitate a documentelor primite zilnic (facturi furnizori(interni, externi), chitante,raport zilnic, decont cheltuieli, extrase de cont- lei/ valuta )- urmarirea soldurilor la furnizori si clienti, efectuarea punctajelor de sold;- tinere evidenta stocuri de marfa;- indosariere documnete contabile.Beneficii:- transport asigurat din Bucuresti;- program L-V, intre orele 09-17;- pauza de masa 12-13, pranz asigurat de societate.
GIANT STAR
![]() |
Contabil - Casier |
Candidatul ideal - Absolvent al unei facultăți de profil economic sau contabil;- Experiență minim 2- 3 ani pe un post similar;- Proactiv, orientat spre rezultat, atent și meticulous;- Cunoștințe de operare PC;- Cunostine de lucru in programul SAGA - minim 1 an;Descrierea jobului - inregistrarea facturilor, deconturilor de cheltuieli;- inregistrarea incasarilor si platilor;- intocmirea registrului ;- indeplinirea diverselor sarcini primite de la managementul firmei;- operatiuni specifice de inchidere de luna;Beneficii:- salariul minim 3900 lei net;- tichete de masa de 30 RON ;- transport decontact;- prime;- punct de lucru : Strada Biserica Amzei, nr. 29, Sector 1
SOCIETATEA NATIONALA DE CRUCE ROSIE A ROMANIEI
![]() |
Operator Logistic Magazin Online |
Candidatul ideal Daca esti o persoana despre care prietenii spun ca esti organizat, iti place sa lucrezi in echipa si nu ai probleme de integrare cand ajungi intr-un grup nou, acest anunt este pentru tine. Probabil, iti place munca repetitiva, pentru ca iti da predictibilitate si siguranta, dar, nu iti este teama sa iesi un pic din rutina prin relationarea cu clientul final sau prin alte activitati ce apar in cadrul echipei.Noi îti oferim oportunitatea de a face parte dintr-un colectiv unit, organizat, cu principii si valori similare.Tinem mult ca beneficiile pe care le primesti sa fie pe masura muncii depuse. De aceea ii adaugam salariului fix si un bonus saptamanal pe baza de target. Pentru noi, sanatatea e una dintre cele mai importante beneficii. Dupa primele 2 luni de activitate beneficiezi de un abonament de sanatate la Regina Maria. Pentru un plus de confort, iti decontam abonamentele de transport public imediat ce incepi activitatea.Candidatul ideal: Este un om organizat, care
PRINTRE CARTI
![]() |
Operator Automate Cafea Si Snack Bucuresti |
Candidatul ideal Angajam operator automate cafea&snack!Cautam o persoana dinamica, serioasa si usor adaptabila, cu orientare catre performanta.Cerințe : permis conducere categoria B nu este necesara experienta intr-un post similar, ne ocupăm noi sa inveti :D seriozitate si deschidere la nou responsabilitate si promptitudineDescrierea jobului Postul presupune vizitarea in vederea alimentării si întreținere a automatelor de băuturi calde sau reci cat si aparatele de snacks amplasate in diferite locații;Avantaje : salariu atractiv, cu posibilitate de marire in funcție de performanta masina de serviciu stabilitate la locul de munca, contract de munca pe perioada nedeterminata; posibilitate de promovare in cadrul companiei program de lucru avantajos Salariul poate fi negociat in functie de experienta si in functie de realizarile personale Daca te-am convins, aplica si poti incepe o cariera de succes alături de oameni faini!
KLF LOGISTICA SI DISTRIBUTIE
![]() |
Operator Pariuri Sportive & Slot Attendant |
Candidatul ideal Cautam colegi pentru punctele de lucru din: Campina, Potigrafu, Tancabesti, Balotesti, Chiajna, Voluntari, Bucuresti, Tunari! Pentru mai multe detalii 0734.000.143 .CANDIDATUL IDEAL POTI FI CHIAR TU!- Esti student sau absolvent de liceu cu diploma?- Consideri ca esti echilibrat , responsabil si constiincios ?- Ai abilitati de calcul matematic si cunostinte operare PC?- Esti organizat, punctual, dornic de dezvoltare si totodata orientat catre rezultate?Daca raspunsurile au fost DA, te asteptam in ECHIPA NOASTRA!Descrierea jobului *Acceptarea si validarea tichetelor de pariere;*Acordarea de suport clientilor si explicarea regulilor de joc;*Intampinarea si asistarea clientilor pe toata durata vizitei, intr-o maniera profesionala, amiabila si prompta;*Informarea clientilor cu privire la campaniile promotionale si evenimente organizate in cadrul salii sau la nivel de companie;*Supravegherea activitatii salii de joc si asigurarea unei atmosfere prietenoase si animate in cadr
CLUB KING
![]() |
Contabil |
Candidatul ideal Pentru întregirea echipei departamentului Financiar-Contabil din sediul central Bucureşti (Victoria Park, Șos. București- Ploiești, nr. 73-81, sector 1) căutăm:Contabil……………………………………………………………………………………………………………Profil: Studii superioare de profil economic; Experiența profesională în domeniu, minim 3 ani; Cunoștințe avansate de limbă engleză; Cunoștințe SAP, modul FI/CO; Cunoștințe avansate operare PC (MS Office); Responsabil(ă) pe acțiunile întreprinse; Bună capacitate de organizare și stabilire a priorităților; Atitudine pozitivă, fire comunicativă și pro-activă; Limba germană reprezintă un avantaj;Descrierea jobului Responsabilități: Asigură evidența contabilă a operațiunilor economice ale companiei în SAP, în funcție de aria de responsabilitate; Efectuează activități specifice de închidere de luna si de an financiar-contabil, dar fără a se limita la acestea, în funcție de termenele stabilite de grup precum si de cerințele legale. Întocmește propunerile de plăti si plă
DEICHMANN
![]() |
Operator Facturare |
Candidatul ideal absolventi studii medii/superioarecapacitate de analiza si sinteza, memorie bunaabilitati operare PCexperienta minim 2 aniresponsabilitate, seriozitaterezistenta la sarcini repetitiveDescrierea jobului intocmirea facturilor si avizelor de insotire a marfii folosind un software specializatpreluare comenzi marfaoperare comenzi in programul de gestiunelistare si verificare a facturilor in sistemurmarire a gestiunii produselor din portofoliuarhiveaza documentele rezultate din activitatea de facturareSalariu atractivTichete de masaDecontare transport
DEFNE SELOS
![]() |
Contabil - Oras Afumati |
Candidatul ideal Studii medii sau superioare absolvite in domeniul economic; Experienta profesionala in domeniul contabilitatii de minim 2 ani; Cunostinte legislative in domeniul contabilitatii, fiscalitatii; Cunostinte bune de utilizare a calculatorului (Word, Excel); Abilitati de comunicare. Capacitate de adaptare, flexibilitate, buna comunicare ; capacitate de organizare si prioritizare a activitatilor cu respectarea termenelor limita; Spirit de observatie si analitic; Integritate; Capacitatea de a lucra in echipa, cat si individual;Descrierea jobului Responsabilitati specifice activitatii de contabilitate: Inregistrarea zilnica in evidenta contabila a achizitiilor(facturilor) de materii prime, materiale, utilitati, extrase de cont. Verificarea corectitudinii documentelor inregistrate si clarificarea eventualelor neconcordante; Verificarea soldurilor la clienti si confirmarea acestora. Intocmirea si transmiterea saptamanala a raportului cu soldurile neincasate ale clientilor catre
OCEAN FISH SRL
![]() |
Operator Date - Transport |
Candidatul ideal Noi, Yusen Logistics (una dintre cele mai mari companii de servicii logistice din Romania) suntem in cautarea unui coleg/a pentru postul de: Operator Transport.Viitorul coleg trebuie sa detina: Abilitati de comunicare si lucru in echipa; Cunostinte operare PC; Abilitati organizatorice si spirit de observatie; Disponibilitate de lucru 2 ture;Descrierea jobului Activitatea consta in: Verificarea rutelor de transport in softul intern (TMS); Eliberarea documentelor de transport marfa; Setarea temperaturilor necesare pentru transportul marfurilor; Relationarea interdepartamentala; Verificarea camioanelor;Vino alaturi de noi si vei beneficia de: Mediul de lucru placut si armonios; Salariu competitiv; Tichete de masa (25 lei/zi) Decont combustibil; Prime de sarbatori; Bonusuri anuale; Oportunitati de dezvoltare in cariera;Program: 2 ture (13:00-21:30 / 21:30-06:00)Locatie: Stefanestii de Jos, Jud. IF
YUSEN LOGISTICS (ROMANIA)
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou.
Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Cautari populare
Ordonează după: