Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

335 Locuri de Munca Asistent manager - Joburi Asistent manager

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

335 Locuri de Munca Asistent manager - Joburi Asistent manager

Cauta printr-o varietate mare de joburi Asistent manager si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Asistent manager si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Asistent Manager Sizeer - Afi Cotroceni


Candidatul ideal Dacă ești: responsabil și comunicativ, ai cel puțin 1 an experiență pe poziția de asistent manager, ai condus efectiv echipe de vânzări, lucrezi independent și organizat iar nivelul de limbă engleză este unul bun, iți place să lucrezi cu oamenii, apreciezi stabilitatea și dorești să lucrezi cu branduri cunoscute.Nu ezita să aplici!Descrierea jobului Noi oferim: Pachet salarial format din: salariu fix (peste media pieței) + comision lunar la atingerea targetelor lunare ale magazinului, Bonuri de masă, Training specializat, Dezvoltare și posibilitatea promovării în interiorul companiei, Lucrul într-o echipă profesionistă, Program de lucru flexibil, în ture, Reduceri la produsele comercializate.Responsabilitățile tale: Suport complet oferit directorului de magazin în toate activitățile de la locul de munca, Organizarea tuturor sarcinilor din magazin precum și realizarea planului de vânzări zilnic, Supervizarea și dezvoltarea personalului din subordine prin training-uri su
MIG MARKETING INVESTMENT GROUP RO SRL

Asistent Manager De Transport /​ Curse Ocazionale


Candidatul ideal Nivel mediu limba engleză;Nivel mediu pachet Microsoft Office;Bune abilităţi de comunicare, organizatorice şi capacitate de colaborare;Bună cunoaștere a pieței de transport rutier. Descrierea jobului Cautam persoana cu bune abilitati de invatareExperienta operare (Microsoft Office) - pentru activitatea de transportPrelucrarea comenzilor pentru inchirieri microbuze / autobuzeStabilirea numar de km si a pretului excursiei (pretul pe km este stabilit la birou),Pregatirea documentelor necesare pentru soferi / autocar.Pregatirea / urmarirea documentelor necesare pentru contractele semnate.Colaborarea permanenta cu, clienții în vederea gestionării transporturilor de persoane.* Se ofera suport din partea echipei, pentru invatarea procedurilor de lucru.
MADCOM D.​L.​S.​ IMPEX SRL

Asistent Manager Sizeer - Mega Mall


Candidatul ideal Dacă ești: responsabil și comunicativ, ai cel puțin 1 an experiență pe poziția de asistent manager, ai condus efectiv echipe de vânzări, lucrezi independent și organizat iar nivelul de limbă engleză este unul bun, iți place să lucrezi cu oamenii, apreciezi stabilitatea și dorești să lucrezi cu branduri cunoscute.Nu ezita să aplici!Descrierea jobului Noi oferim: Pachet salarial format din: salariu fix (peste media pieței) + comision lunar la atingerea targetelor lunare ale magazinului, Bonuri de masă, Training specializat, Dezvoltare și posibilitatea promovării în interiorul companiei, Lucrul într-o echipă profesionistă, Program de lucru flexibil, în ture, Reduceri la produsele comercializate.Responsabilitățile tale: Suport complet oferit directorului de magazin în toate activitățile de la locul de munca, Organizarea tuturor sarcinilor din magazin precum și realizarea planului de vânzări zilnic, Supervizarea și dezvoltarea personalului din subordine prin training-uri su
MIG MARKETING INVESTMENT GROUP RO SRL

Asistent Manager- Secretariat Si Contabilitate Primara


Candidatul ideal Societate comercială de amenajari exterioare si constructii, cu sediul în București, zona Unirii, ne dorim alaturi o colega cu experienta pe un post similar intr-o companie de constructii, motivată, cu spirit de inițiativă și dorință de cunoaștere, cu atribuții în secretariat / administrativ / contabilitate primară, deținând un nivel mediu de experiență pentru aceste activități.Se oferă și se solicită seriozitate, stabilitate și profesionalism, pentru un salariu motivant.Este obligatorie deținerea de abilități solide în domeniul operării pe calculator (Microsoft Word/Excel).Pentru programări la interviu și relații suplimentare cu privire la cerințele postului pe care îl oferim, ne puteți contacta la numărul de telefon: 0736 /315. 673 (Daniel).Descrierea jobului Secretariat administrativ si contabilitate primara.Beneficii:-Salariu atractiv;-Locatie centrala; ( CITY BUSINESS CENTER);-Program de lucru: Luni- Vineri : 09.00-17.00;-Tichete de masa
CNC ROMCENTER SRL

Asistent Manager/​secretariat Si Logistica


Candidatul ideal asistent manager - aplicare si derulare/implementare proiecte europene, minimum 3 ani experienta , disponibilitate la deplasari (o data pe luna), permis conducere, limba engleza , abilitati de management, organizare si executive assistance, o buna cunoastere a departamentului de secretariat , experienta in domeniul publicitar constituie un avantaj.Descrierea jobului -monitorizeaza si implementeaza contractele aflate in derulare( procese verbale, rapoarte)-lucreaza in echipa-aptitudini de secretariat si organizare logistica-capacitate de atentie distributiva, buna organizare, managementul documentelor.
FLAROM ADVERTISING SRL

Asistent Manager- Jilava


Candidatul ideal Echipa noastra cauta o persoana serioasa, muncitoare, ambitioasa.Experienta in Call Center reprezinta un avantaj.Descrierea jobului Cautаm o pеrsoana pеntru activitatе tip Call Centеr: cаre are cunoștințе de gеstiune și stоcuri (rеprеzintă un аvantаj); pentru introducerеа datelor in programul de gestiune; efectuare de awb-uri si impachetare colete de expeditie (pentru produse naturiste); care se adapteaza rapid, are putere de concentrare şi atenţie sporită la detalii; cunostinte in emitere facturi ( reprezinta un avantaj).Programul este de 8 ore pe zi de luni pana vineri: 09:00 la 18:00 - 1 ora pauza de masaActivitatea se va desfasura la punctul nostru de lucru din: Șoseaua Giurgiului 33A, Jilava (La intrare in Jilava dinspre Bucuresti).
GERMAN SLIMFIT SRL

Asistent Manager & Contabilitate Primara


Candidatul ideal - Persoana ordonata, comunicativa, organizata, implicata in rezolvarea task-urilor- Obisnuita cu lucrul in echipa, atenta la detalii si cu o gandire logica- Cunostinte de contabilitate primara si operare intr-un program de contabilitate- Absolvent de studii medii/superioare- Cunostinte de utilizare Excel, Word si limba romana- Meticulozitate, atentie pentru detalii- Capacitate de relationare si comunicare, sociabilitate- Dorinta de invatare, afirmare si promovareDescrierea jobului Descriere job:- Organizeaza si asigura efectuarea corecta si la timp a inregistrarilor in contabilitate, pe baza documentelor- Verifica corectitudinea inregistrarilor contabile- Asigura intocmirea si arhivarea documentelor justificative- Intocmeste NIR, aviz de transport, declaratii de conformitate- Se ocupa de reglarea stocurilor de produse in magazine conform miscarilor pe stoc- Verifica facturile primite de la furnizori si corectitudinea acestora- Intocmeste diverse rapoarte- Tine evidenta
MELANGE CONCEPT SRL

Asistent Manager De Department -peek&cloppenburg(constanta)


Candidatul ideal POZIȚIA Full-timeÎNCEPERE Cat de curand posibilCOMPANIA Peek & Cloppenburg S.R.L.PERSOANA DE CONTACT Adina RaicuLOCAȚIA VIVO! ConstanțaCALITĂȚILE TALE Studii în administrarea afacerilor sau absolvirea unei universități poate reprezenta un avantaj Experiență practică dovedită, ideal în sectorul textil, FMCG sau al serviciilor Pasiune pentru modă Orientare puternică către clienți și servicii Nivel ridicat de angajament, inițiativă și abordare practică Abilități organizatorice și analitice, inclusiv o bună înțelegere a cifrelor și rapoartelor Cunoștințe foarte bune de germană și / sau englezăDescrierea jobului RESPONSABILITĂȚILE TALE Conducerea echipei împreună cu șeful de departament Motivarea și instruirea echipei împreună cu managerul de departament Suport continuu pentru îmbunătățirea vânzărilor Asigurarea unui serviciu prietenos și profesional pentru clienții departamentului Efectuarea de rapoarte şi analize periodice a indicatorilor importanți, optimizarea nivelului
PEEK CLOPPENBURG SRL

Asistent Medical - Asistent Manager Chirurgie Estetica


Candidatul ideal Clinica Herastrau - Dr. Dana Miricioiu angajeaza asistent medical - asistent manager in domeniul chirurgiei estetice pentru a efectua sarcinile de planificare si conducere in colaborare sau in absenta managerului (program full-time, 8 ore pe zi, de luni pana vineri).Candidatul trebuie sa aiba aptitudini bune de organizare si aptitudini de solutionare a problemelor. Din moment ce va actiona ca o legatura intre pacienti si doctor, intermediind relatia dintre acestia, sunt necesare abilitati interpersonale de mediere pentru a asigura satisfactia pacientilor si functionarea eficienta a clinicii.Candidatul trebuie sa aiba o experienta de minimum 2 ani pe un post asemanator, in acelasi domeniu, cel al chirurgiei estetice.Descrierea jobului Responsabilitati:Organizarea si planificarea programarilorComunicarea cu pacientii si evaluarea nevoilor acestoraCrearea de rapoarte zilnice referitoare la activitatile derulateRelatia cu furnizoriiRealizarea de sarcini administrative ziln
CLASSMEDISPA SRL

Asistent Manager Adjunct Magazin Sef De Tura


Candidatul ideal Asistent Manager Adjunct Sef de Tura Mega Mall, Park lake si Sun Plaza- Minimum un an experienta pe un post similar (domeniul confectiilor constituie avantaj)- Cunostinte operare PC – Word, Excel, Internet Explorer;- Abilitati de comunicare si negociere;- Persoana serioasa, dinamica cu spirit de initiativa;- Discernamant si capacitatea de a rezolva probleme;- Putere de decizie si asumarea responsabilitatii;- Spirit de ordine si disciplina;- Echilibru emotional si stabilitate in atitudine si comportament;- Usurinta in comunicare si abilitati pentru lucrul in echipa;- Dorinta de dezvoltare a subordonatilor si preocupare pentru ridicarea nivelului profesional individual;- Corectitudine, flexibilitate, rezistenta la efort si stres.Descrierea jobului - Asigura consultanta de specialitate pentru clientii din magazin, inclusiv vanzare activa si incasare;- Organizeaza activitatea din magazin impreuna cu seful de magazin;- Supervizeaza si evalueaza activitatea angajatilor din s
COMDIC S.​R.​L.​

Asistent Manager Lb.​ Italiana


Candidatul ideal Abilitati si competente:Abilitati de comunicare si organizare, persoana prezentabila, proactiva si orientata spre rezolvarea problemelor,meticulozitate, atentie la detaliu si acurateteAbilitati excelente de lucrul in echipa si comuniareCunoștințe bune MS Office si limba italiana ;Abilitati de prioritizare a activității și respectare a termenelor limită;Persoană responsabilă, ordonată, corectă și serioasă;Descrierea jobului Responsabilitati si sarcini :- preluarea si directionarea apelurilor telefonice- primirea vizitatorilor si anuntarea persoanelor de contact din societate- preia, inregistreaza, distribuie la compartimentele implicate corespondenta- indosariaza si arhiveaza corespondenta primita din partea partenerilor, clientilor si a celorlalti angajati- redacteaza corespondenta de afaceri necesara desfasurarii activitatii zilnice- asigura transmiterii documentelor prin posta, fax, e-mail- actualizeaza baza de date documente - asigura logistica de calatorie pentru c
ALAVIE CONSULTING SOLUTIONS SRL

Asistent Manager Expansiune Bucuresti (f/​m)


Sumar Impreuna suntem Lidl, angajator de top atat in Romania cat si in Europa pentru al cincilea an consecutiv si te asteptam in echipa noastra pentru a face primul pas in cariera ta alaturi de noi! Rolul tau Administrarea corespondentei prin elaborarea/transmiterea documentelor catre destinatarii adecvati; Arhivarea documentelor importante pentru desfasurarea activitatii departamentului; Efectuarea de traduceri in functie de necesitatile directorului de departament; Verificarea rapoartelor interne, primite de la managerii de departament, si transmiterea lor catre directorul de departament; Ajutarea colegilor prin urmarirea deadline-urilor pentru proiectele derulate in departament; Oferta noastra Iti pregatim un plan de scolarizare personalizat si un trainer dedicat. Pentru ca ne recompensam pe masura angajatii, iti oferim un salariu motivant, tichete de masa si tichete cadou oferite cu diferite ocazii. Pentru ca sanatatea angajatilor este foarte importanta pentru noi, vei avea asigura
Lidl Romania

Asistent Manager /​ Junior Economist


Candidatul ideal Studii superioare în domeniul economic, absolvite cu diplomă de licență, preferabil în contabilitate; Experiență în contabilitate primară reprezintă un avantaj; Capacitate de adaptare la situații noi și atenție la detalii; Stil de muncă orientat spre rezultate și performanță; Abilități de prioritizare a activității și de respectare a termenelor limită; Abilități excelente de comunicare; Cunoștințe medii de limbă engleză; Cunoștințe de operare PC: MS Office (Excel, Word, Outlook).Descrierea jobului Menținerea unei atitudini profesioniste în timpul programului de lucru; Îndeplinirea activităților zilnice de secretariat; Asigurarea activității de corespondență (email/poștă); Realizarea serviciilor de protocol pentru oaspeții firmei; Realizarea diverselor sarcini administrative: comenzi, papetărie, scanări și arhivare documente; Întocmirea de situații/documente/rapoarte solicitate de managerul direct; Menținerea unei atitudini profesioniste în timpul programului de lucru;
GEPROCON SA

Asistent Manager Sizeer - Ploiesti Shopping City


Candidatul ideal Dacă ești: responsabil și comunicativ, ai cel puțin 1 an experiență pe poziția de asistent manager, ai condus efectiv echipe de vânzări, lucrezi independent și organizat iar nivelul de limbă engleză este unul bun, iți place să lucrezi cu oamenii, apreciezi stabilitatea și dorești să lucrezi cu branduri cunoscute.Nu ezita să aplici!Descrierea jobului Noi oferim: Pachet salarial format din: salariu fix (peste media pieței) + comision lunar la atingerea targetelor lunare ale magazinului, Bonuri de masă, Training specializat, Dezvoltare și posibilitatea promovării în interiorul companiei, Lucrul într-o echipă profesionistă, Program de lucru flexibil, în ture, Reduceri la produsele comercializate.Responsabilitățile tale: Suport complet oferit directorului de magazin în toate activitățile de la locul de munca, Organizarea tuturor sarcinilor din magazin precum și realizarea planului de vânzări zilnic, Supervizarea și dezvoltarea personalului din subordine prin training-uri su
MIG MARKETING INVESTMENT GROUP RO SRL

Asistent Manager Cunostinte Limba Italiana


Candidatul ideal Suntem în căutarea unei persoane gata să întregească echipa noastră, de aceea solicităm să ai:-Cunoștințe de limba de italiană-Obligatoriu-Experiența în domeniu (reprezintă un avantaj)-Abilități de organizare, coordonare și prioritizare a responsabilitățilorDescrierea jobului Ca asistent manager vei ține legătura directă cu managerul companiei și vei îndeplini activități de secretariat precum:- Primirea, gestionarea, îndosarierea și arhivarea documentelor- Pregătirea programărilor pentru organizarea deplasărilor personalului- Recepție- Emiterea comenzilor pentru produsele necesare companiei- Responsabilitate logistica- Întocmirea de rapoarte, analize și prezentări
PERSONNEL SELECT SRL

Manager Adjunct/​ Asistent Manager In Restaurant Burger King


Candidatul ideal Îți plac oamenii?Vrei să te dezvolți pe tine și pe ceilalți?Îți place când oaspeții tăi părăsesc restaurantul cu zâmbetul pe buze?Noile provocări îți dau energie să acționezi?Dacă da, avem vești bune pentru tine! Avem jobul perfect pentru tine!Care sunt cerințele noastre? Cel puțin șase luni experiență în managementul echipei, Disponibilitatea de a construi relații cu angajații și oaspeții nostri, Capacitatea de a gestiona costurile restaurantului, O bună cunoaștere a MS Office, în special Excel, Cunoasterea limbii engleze la nivel conversațional, O foarte bună organizare a muncii și independență în acțiune.Descrierea jobului Ce vei face? Vei conduce restaurantul în absența Managerului de Restaurant, Vei recruta și instrui noii angajați, Vei intocmi programul de lucru, Vei contribui la crearea și menținerea unei echipe unite, Vei avea grijă de confortul oaspeților noștri, Vei pune în aplicare planul de vânzări și de costuri al restaurantului, Vei asigura schimburile de
REX CONCEPTS BK ROMANIA S.​R.​L.​

Asistent Manager Sizeer - Iulius Mall Iasi


Candidatul ideal Dacă ești: responsabil și comunicativ, ai cel puțin 1 an experiență pe poziția de asistent manager, ai condus efectiv echipe de vânzări, lucrezi independent și organizat iar nivelul de limbă engleză este unul bun, îți place să lucrezi cu oamenii, apreciezi stabilitatea și dorești să lucrezi cu branduri cunoscute.Nu ezita să aplici!Descrierea jobului Noi oferim: Pachet salarial format din: salariu fix (peste media pieței) + comision lunar la atingerea targetelor lunare ale magazinului, Bonuri de masă, Training specializat, Dezvoltare și posibilitatea promovării în interiorul companiei, Lucrul într-o echipă profesionistă, Reduceri la produsele companiei.Responsabilitățile tale: suport complet oferit directorului de magazin în toate activitățile de la locul de munca, organizarea tuturor sarcinilor din magazin precum și realizarea planului de vânzări zilnic, supervizarea și dezvoltarea personalului din subordine prin training-uri susținute și programe de evaluare, oferirea
MIG MARKETING INVESTMENT GROUP RO SRL

Office Manager /​ Asistent Manager


Candidatul ideal Companie cu activitate import - export angajeaza persoana pentru postul de secretara / asistent manager pentru perioada nedeterminata.Profilul candidatului: cunostinte comunicare, limba engleza nivel avansat, operare PC/Office, carnet cat B. reprezinta un avantaj Experienta nu este obligatorie.Descrierea jobului Asigura comunicarea intre companie si parteneri/clienti.Beneficii: Salariu atractiv, Telefon serviciu.
BLUE MARINE SRL

Asistent Manager (front-office)


Candidatul ideal Smartree este în căutarea unei colege/unui coleg care să facă parte din departamentul administrativ și care să ocupe postul de Asistent Manager (Front-office).Dacă ești o persoană deschisă, cu bune abilitați de comunicare și dornică de dezvoltare profesională, ești exact ceea ce avem nevoie! Te așteptăm în echipa noastră! Cerințe: Abilități bune de comunicare; Abilități de utilizare a calculatorului (Microsoft Office); Limba engleza - nivel mediu; Capacitate de analiză, sinteză și stabilire a priorităților; Persoană dinamică, entuziastă; Atitudine pozitivă și proactivă.Descrierea jobului Responsabilități: Întâmpinarea vizitatorilor; Coordonarea fluxului de corespondentă și distribuire către celelalte departamente; Livrarea în timp util a documentelor urgente și importante; Recepționarea și gestionarea apelurilor telefonice; Gestionarea relației cu firmele de curierat, cu furnizorii de servicii – agenție de tursim, servicii de curățenie; Asigurarea suportului în organiz
SMARTREE HRTECH S.​A.​

Asistent Manager/​ Secretariat


Scurta descriere a companiei Kreativehr este o agenție de recrutare si selecție, cu capital autohton! Misiunea noastră este să formăm echipe de succes și să îmbunătățim mediul de afaceri din România, prin servicii de resurse umane de calitate. Cu pasiune, inovație și învățare continuă, servim clienții și candidații noștri pentru a promova starea de bine și dezvoltarea profesională. Identificam specialistul potrivit, pentru partenerii noștri de business, acoperind cele mai căutate industrii: Inginerie, Finanțe-Bănci, IT&C, Sales & Marketing, BPO/SSC. Cerinte Cerințe:- Minim 3 ani de experiență de lucru ca secretară sau asistent manager.- Cunoștințe de operare în MS Office (MS Excel și MS Outlook, în special)- Experiență practică în utilizarea mașinilor de birou (de exemplu, faxuri și imprimante)- Familiarizat cu instrumentele de programare a e-mailurilor, cum ar fi Teams- Abilități excelente de comunicare scrisă și verbal- Comunicare avansată în limba engleză, atât verbală, cât
KreativeHR Services
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 335 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.