Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

335 Locuri de Munca Asistent manager - Joburi Asistent manager

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

335 Locuri de Munca Asistent manager - Joburi Asistent manager

Cauta printr-o varietate mare de joburi Asistent manager si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Asistent manager si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Asistent Manager De Flota


Candidatul ideal Căutăm un profesionist dedicat și pasionat de industria auto, care să fie gata să se alăture echipei noastre în calitate de Asistent Manager de Flotă. Candidatul ideal va îndeplini următoarele criterii:Experiență și Cunoștințe: Experiența anterioară în industria auto este un avantaj, însă nu este esențială. Candidatul ar trebui să aibă o înțelegere solidă a funcționării automobilelor și a proceselor implicate în gestionarea unei flote de vehicule. Cunoașterea sistemelor de gestionare a flotei și a aplicațiilor CRM este apreciată.Aptitudini Tehnice: Abilități bune de gestionare a documentelor și a evidențelor, cu atenție la detalii și capacitatea de a menține ordinea și integritatea acestora. Capacitatea de a naviga eficient în sisteme informatice și aplicații software specifice domeniului este esențială.Competențe Organizaționale: Candidatul ar trebui să fie organizat, capabil să prioritizeze sarcinile și să lucreze eficient sub presiune. Abilitățile excelente de plani
WLC EXPERT SERVICES SRL

Asistent Manager /​ Secretariat Cu Germana


Candidatul ideal ACEŞTIA SUNTEM NOI"Îmbracă-te pentru moment" este mai mult decât un slogan pentru noi. NEW YORKER face modă pentru momente reale. Căutăm angajați cu pasiune, care au curajul de a inova, au bucuria creativității, care ne conduc cu personalitatea și entuziasmul lor și care ne inspiră constant. Necomplicat, inspirat și întotdeauna gata să vă scufundați în lumi noi și să trăiți fiecare moment. Căutați să vă alăturați unei companii atractive și dinamice, unde puteți face diferența în fiecare zi? Atunci începe-ți cariera acum într-una dintre cele mai frumoase industrii din lume !Magazinele noastre sunt imaginea NEW YORKER. Aici suntem aproape de clienții noștri și îi inspirăm prin brandul nostru. Cu pasiune pentru modă, un fler pentru tendințe și o orientare puternică spre servicii, creăm o experiență perfectă de cumpărături. Cei 23.000 de angajați în vânzări din peste 1.150 de magazine organizează, de asemenea, procesul operațional și sunt în mare măsură responsabili pentru
NEW YORKER ROMANIA

Asistent Manager Cu Experienta - Arges Mall


Candidatul ideal Asistent Manager in noul mall din Pitesti - Arges Mall-Minim studii medii-Cu experienta profesionala-Dorinta de a lucra intr-un mediu tanar si dinamic-Abilitati de comunicare, initiativa si flexibilitateDescrierea jobului Asistent Manager-activitati specifice magazinului :-receptie si gestionarea marfurilor-asigurarea si aprovizionarea magazinului cu produse-asistarea clinetilor in magazin-incasare.-constituie un beneficiu daca stiti limba engleza.Pachetul de beneficii contine: parte fixa; bonuri de masa - 660 lei; bonus din vanzari; prime de sarbatori; program flexibil.
AC FASHION RETAIL SRL

Activitati De Secretariat Si Administratie/​ Asistent Manager


Candidatul ideal - Esti student/absolvent de studii superioare- Detii abilitati de comunicare si organizare, atentie distributiva si initiativa- Esti o fire sociabila si lucrezi usor cu oamenii- Ai o atitudine pro-activa – dorinta de a invata lucruri noi- In cazul in care detii cunostinte de contabilitate primara, acestea constituie un avantaj- Competente digitale obligatorii - operare PC (Pachetul Office) si utilizare a internetului – nivel avansatDescrierea jobului - Indexezi solicitarile angajatilor din companie si le transmiti departamentelor abilitate- Coordonezi si gestionezi procedurile PSI/SSM- Participi si interactionezi cu canditatii in procesul de recrutare si in pastrarea evidentei dosarelor fiecarui angajat- Intocmesti liste generale de necesar al companiei si gestionezi procesul de ofertare si achizitie- Participi si te implici in toate procesele de dezvoltare a departamentelor companiei conform indicatiilor primite- Participi in procesul formare al angajatilor din diferi
KOFF DISTRIBUTION SRL

Asistent Manager | Societate De Expertiza Contabila


Candidatul ideal ASISTENT MANAGER | Societate de Expertiza ContabilaCandidatul IdealObligatoriu Fluență în română și englezăExperiență cu instrumente de lucru colaborativExperiență cu clienți internaționaliDouă referințe pozitive de la angajatorii anterioriAvantajExperiență într-o firmă de contabilitate / auditEducație / certificare în domeniul contabil - contabilitateDescrierea jobuluiDescriereAsistență pentru echipa de managementBeneficiiLocație: zona Piața Victoriei, BucureștiDupă un an: posibilitatea de promovare către Departamentul Contabilitate. Costurile examenelor ACCA acoperite integralASSISTANT MANAGER | ACCOUNTING FIRMIDEAL CANDIDATE• Experience in a similar role• Positive attitude• Positive references• Resistance under pressure• English fluentJOB DESCRIPTIONOffering assistance for:• Client management and protocol• Document management• Asset managementBENEFITSINITIAL NET SALARY• RON 2600 + meal vouchers (RON 600)AFTER 3 MONTHS• 5% salary increaseAFTER 6 MONTHS• depending on
GROUP EXPERT CONSULTING 2000 SRL

Asistent Manager De Department (m/​f) - Peek & Cloppenburg


Candidatul ideal POZIȚIA Full-timeÎNCEPERE As of nowCOMPANIA Peek & Cloppenburg SRLPERSOANA DE CONTACT Adina RaicuLOCAȚIA Pitesti Arges CountyCALITĂȚILE TALE Studii în administrarea afacerilor sau absolvirea unei universități poate reprezenta un avantaj Experiență practică dovedită, ideal în sectorul textil, FMCG sau al serviciilor Pasiune pentru modă Orientare puternică către clienți și servicii Nivel ridicat de angajament, inițiativă și abordare practică Abilități organizatorice și analitice, inclusiv o bună înțelegere a cifrelor și rapoartelor Cunoștințe foarte bune de germană și / sau englezăDescrierea jobului RESPONSABILITĂȚILE TALE Conducerea echipei împreună cu șeful de departament Motivarea și instruirea echipei împreună cu managerul de departament Suport continuu pentru îmbunătățirea vânzărilor Asigurarea unui serviciu prietenos și profesional pentru clienții departamentului Efectuarea de rapoarte şi analize periodice a indicatorilor importanți, optimizarea nivelului de vânzăr
PEEK CLOPPENBURG SRL

Office Manager /​ Asistent Manager


Candidatul ideal Rolul tău de director al haosului organizatArhitect al spațiului și timpului: Vei fi responsabil pentru crearea și menținerea unui mediu de lucru care inspiră și facilitează creativitatea și productivitatea.Maestru al acordului și comunicării: Veți fi vocea care unește echipa și veți lucra pentru a asigura o comunicare eficientă și plină de energie.Navigator al logisticii și provocărilor zilnice: Îți vei folosi intuiția și abilitățile strategice pentru a gestiona cu succes orice obstacol care apare în calea noastră spre succes.Inovator curajos: Gândirea creativă pentru a găsi soluții eficiente și inovatoare pentru orice provocare operațională.Pasionat de detalii: Observator atent al aspectelor mici care fac diferența în crearea unei experiențe remarcabile.Descrierea jobului Beneficii și oportunități:Oportunitatea de a face diferența: Fii parte dintr-o echipă care se străduiește să redefinească modul în care lucrurile sunt făcute.Mediu de lucru inspirant și plin de Viaț
WEEX GLOBAL S.​R.​L.​

Asistent Manager


Scurta descriere a companiei IHM Total Consult is, beginning with June 2019, part of SGB Humangest Holding, an Italian group of companies offering specialized consulting services in the field of human resources selection, training and management. IHM Total Consult was founded in 2004 and is now ranked among the top 5 HR players on the Romanian market, considering turnover. All resumes and data are considered confidential and will be evaluated only for projects matching your professional experience. Cerinte Experinta pe un post similar;Studii medii finalizate;Nivel avansat de limba engleza;Implicare si proactivitate;Capacitatea de planificare si organizarea activitatilor;Foarte buna comunicare verbala si scrisa.Cunoasterea Pachetului Microsoft Office. Responsabilitati Gestionarea agendei Directorului General;Preluarea si directionarea corespondentei (telefon, email, corespondenta fizica);Organizarea deplasarilor in interes de serviciu (inclusiv rezervarile pentru cazare/avion);Organizar
IHM Total Consult Romania

Media netă estimată pe baza celor 3807 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Asistent Manager


Scurta descriere a companiei Asigurăm o gamă completă de servicii profesionale, prin experiența și cunoștințele noastre de specialitate și din domeniul legislativ. Avem capacitate de a identifica soluții inovative pentru fiecare client.Echipa TeamLand este în masura să livreze servicii pe termen lung, asigurându-ți astfel un parteneriat sustenabil.Respectăm valorile clienților noștri și, în același timp, dovedim empatie față de cei pe care îi recrutăm, adăugând întotdeauna o vorbă bună la serviciile ireproșabile livrate.Suntem cel mai dinamic furnizor de servicii de resurse umane, având flexibilitate antreprenorială si know-how–ul necesar, dobândit în anii de experiență ai echipei de recrutare și a specialiștilor în salarizare și administrare.Reducem eforturile administrative și de time management în ceea ce privesc procesele de recrutare, administrare și instruire a angajaților, oferind o gamă de servicii asigurate de personal de înaltă calificare în baza principiului Total Quality Ma
Teamland

Media netă estimată pe baza celor 3691 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Asistent Manager Productie Agricola


Candidatul ideal Zimbrul SA cauta un coleg energic si implicat pentru un post de Asistent manager productie agricola la Ferma nostra din Facaeni, Ialomita!Vino în echipa noastră!Cine suntem noi?Zimbrul SA face parte din Grupul AXIOS S.A. care este deținut de un grup de fermieri și antreprenori germani, cu expertiză internatională în agricultură, dezvoltând cu succes proiecte agricole în mai multe țări europene. In prezent, grupul AXIOS are în exploatare o suprafațǎ de circa 20,000 hectare în județul Ialomița, fiind intr un proces continuu de expansiune.Obiectivele noastre se axează pe dezvoltarea regională a comunităților în care activăm. Investim în tehnologie agricolă performantă, infrastructură și în instruirea angajaților și a viitorilor profesioniști din agricultură in vederea construirii unui centru agricol în zonă. În acest sens, intenționăm să construim o fermă nouă în Făcăeni care va include ateliere ultra moderne, dotări tehnice si un centru de instruire pentru servicii si ag
SOCIETATEA AGRICOLA ZIMBRUL SA

Asistent Manager De Transport


Candidatul ideal limba engleza nivel mediu- avansat capacitate de a intelege si realiza toate sarcinile capacitatea de a lucra cu oamenii , rabdare , corectitudine , atentie sporita ,punctualitate , disciplina si seriozitate spirit de echipa si dorinta de a promova initiezi si dezvolti relatii interumane cu usurinta, comunici cu tact si diplomatie si iti place sa negociezi; utilizezi la un nivel mediu – avansat aplicatiile standard din MS Office (Excel, Power Point, Word, Outlook);Descrierea jobului pastrarea unei legaturi stranse cu clientii telefonic / prin mesaje / mail solutionarea amiabila a eventualelor problemele aparute cu clientii;
RALEX TRANSOIL SRL

Asistent Manager Oradea Si Iasi


Candidatul ideal -Studii superioare-Cunostinte de limba engleza si/sau italiana constituie avantaj-Experienta in activitatea de comert, de preferat in domeniul confectiilor-Abilitati de comunicare, spirit de echipa-Persoana sociabila, optimista si energica-Capacitate de concentrare, atentie sporita-Disponibilitate de lucru in schimburi-Disponibilitate de lucru in week-end (ocazional)-Cunostinte utilizare PC, casa de marcat, POS bancarDescrierea jobului -Planificarea, coordonarea si conducerea intregii activitati desfasurate in cadrul magazinului-Urmarirea aplicarii politicilor si strategiilor comerciale ale firmei-Respectarea procedurilor de organizare si a tehnicilor de vanzare-Prezentarea gamei de produse catre clienti si consilierea acestora-Urmarirea vanzarilor si sustinerea lor, atingerea targhetelor de vanzari-Observarea concurentei si a pietei-Intocmirea de situatii si rapoarte privind activitatea magazinului-Integrarea noilor angajati, organizarea si instruirea personalului din
EMPORIO COM SRL

Asistent Manager


Scurta descriere a companiei Succesul PENNY porneste de la oameni si suntem mândri de echipa noastră și de povestea PENNY în România, așadar, dacă ai ajuns pe pagina noastră, e important să ne cunoști cât mai bine.Îți prezentăm PENNY:PENNY reprezintă în România grupul german REWE, unul dintre liderii europeni din domeniul alimentar, cu o experiență de peste jumătate de secol. Oferim locuri de muncă și susținem comunitățile din 158 de orașe din România.PENNY Romania deja înseamnă:376 de magazine de tip discount 4 centre logistice (Ștefăneștii de Jos, Bacău, Turda si Filiasi) 7000 de angajați Sesiunile de cumpărături ale clienților și angajaților PENNY în România au început în anul 2005. De atunci, lanțul de magazine PENNY a devenit unul dintre cele mai active din țara noastră.Succesul nostru este și va fi întotdeauna strâns legat de oamenii care ne sunt alături. Recunoașterea ca Angajator de Top ne amintește încă o dată cât de valoroasă este munca în echipă și susținerea fiecărui angaja
PENNY.​

Media netă estimată pe baza celor 4182 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Lucrator Comercial Si Asistent Manager


Candidatul ideal Vrei să ai timp liber când vrei tu? La noi în #pack ne facem programul flexibil, după nevoile tale de timp liber!Nu ai experință și nu ști dacă te vei descurca?! La noi este ușor, pentru că vei avea parte de trainguri gratuite și de cei mai tari profesioniști în domeniu!Hai să faci și tu parte din #pack-ul nostru!Ce îți oferim:-pachet salarial competitiv cu piața;-bonuri de masă în valoare de 30 lei/zi;-ai ocazia să testezi fiecare preparat cu o masă gratuită în fiecare zi;-daca vii din mediul rural, îți decontăm 50% din transport;-program flexibil;-pachet medical MedLife, pentru că #nepasă de sănătatea ta;-ne place să combinăm munca și starea de bine, așa că la noi pauzele alaturi de colegi sunt bine venite;-te învățăm tot ce știm despre cum să faci cele mai gustoase preparate și îți oferim ocazia reală să avansezi în funcție de implicarea și dorința ta;-avem 35 locații în România, deci dacă vrei să schimbi orașul, la noi te poți reloca.Descrierea jobului Ce căutăm:-e
NOODLE PACK SRL

Asistent Manager (perioada Determinata 1 An)


Candidatul ideal ai absolvit studii medii sau superioare; studiile superioare in domeniul juridic sau stiinte juridice si administrative, reprezinta avantaj detii cunostinte foarte bune de operare Microsoft Office; ai cunostinte juridice la nivel de baza sau experienta in gestionarea datelor in diverse aplicatii (reprezinta avantaj); esti atent(a) la detalii si calitate, confidentialitate; ai abilitati de comunicare, initiativa; ai capacitatea de a gestiona proiectele si de a urmari activitatile pana la rezolvarea finala; ai abilitati excelente de organizare si corelare a informatiilor; ai capacitatea de a propune solutii de eficientizare a activitatii.Descrierea jobului gestionezi si administrezi documentele specifice departamentului; sintetizezi informatiile si elaborezi rapoarte si prezentari; gestionezi documentele din sfera administrativa; lucrezi cu baze de date si arhive atat fizice, cat si electronice; redactezi documentele specifice departamentului sau la solicitarea superioru
REWE ROMANIA SRL

Asistent Manager Si Manipulant Marfa - Bucuresti


Candidatul ideal Asistent manager:- studii medii/superioare;- abilitate in operarea programelor Microsoft (Excel, Word);- abilitati de relationare,comunicare;- atitudine proactiva si dinamism;- persoana responsabila, serioasa, atenta la detalii si foarte organizata, cu dorinta de a invata lucruri noi.Manipulant marfa:- disponibilitate pentru lucrul in depozit cu temperatura controlata;- scoala profesionala, studii medii;- constiinciozitate;responsabilitate;- organizare,- atentie la detalii;- rezistenta la efort fizic si temperaturi scazute;Descrierea jobului Asistent manager:- tine evidenta avizelor confirmate, predarea lor catre clienti prin email si curierat;- raportare in excel;- emite si printeaza documente;- alte sarcini specifice postului.Manipulant marfa:- descarca marfurile din tiruri sau din masinile de aprovizionare sau distribuţie;- depoziteaza marfurile respectand principiul FEFO;- pregateste marfa pentru livrare: impaletarea si infolierea corecta a marfii;- manipuleaza mar
WHITELAND IMPORT EXPORT SRL

Asistent Manager


Candidatul ideal Experienta de minim 3 ani pe un post similar;Cunostinte corespondenta de afaceriCunostinte excelente de limba romana si engleza scris/vorbit;Abilitati de comunicare, vocabular elevat, gandire analitica;Cunoasterea avansata a pachetului Ms Office;Aptitudini:Personalitatea, carisma, proactivitatea si initiativa sunt esentiale pentru acest post;Capacitate de organizare pe prioritati.Descrierea jobului Organizarea si administrarea agendei zilnice de lucru a Managerului General;Gestionarea mesajelor si a corespondentei;Organizarea deplasarilor;Traducerea si redactarea de documente;Inregistrarea, distribuirea, organizarea, clasarea si arhivarea documentelor;Colectarea, analizarea si sintetizarea informatiilor necesare pentru intocmirea rapoartelor si situatiilor solicitate;Mentinerea unui flux comunicational interdepartamental si intradepartamental continuu si eficient.Responsabilităţi- managementul documentelor companiei (sortarea şi expedierea corespondenţei, arhivarea doc
TECNIC CONSULTING ENGINEERING ROMANIA SRL

Media netă estimată pe baza celor 3703 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Asistent Manager


Candidatul ideal - Studii medii- Cunostinte elementare de contabilitate primara (TVA, inchidere luna etc)- Cunostinte operare PC- Experienta in munca minim 6 luni- Abilitati de efectuare a unor calcule matematice simpleDescrierea jobului - Operare in Priority: -Comenzi situatii de lucrari -NIR-uri -Bonuri de consum -Transferuri materiale- Evidenta documentelor- Preluarea, inregistrarea, distribuirea, evidenta si arhivarea corespondentei- Suport in intocmirea de documente oficiale- Intampinarea colaboratorilor/clientilor- Suport plasarea de comenzi- Suport in intocmirea contractelor- Indeplinirea activitatilor zilnice de secretariat
CONCELEX SRL

Media netă estimată pe baza celor 3703 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Asistent Manager De Transport /​ Curse Ocazionale


Candidatul ideal Nivel mediu limba engleză;Nivel mediu pachet Microsoft Office;Bune abilităţi de comunicare, organizatorice şi capacitate de colaborare;Bună cunoaștere a pieței de transport rutier. Descrierea jobului Cautam persoana cu bune abilitati de invatareExperienta operare (Microsoft Office) - pentru activitatea de transportPrelucrarea comenzilor pentru inchirieri microbuze / autobuzeStabilirea numar de km si a pretului excursiei (pretul pe km este stabilit la birou),Pregatirea documentelor necesare pentru soferi / autocar.Pregatirea / urmarirea documentelor necesare pentru contractele semnate.Colaborarea permanenta cu, clienții în vederea gestionării transporturilor de persoane.* Se ofera suport din partea echipei, pentru invatarea procedurilor de lucru.
MADCOM D.​L.​S.​ IMPEX SRL

Asistent Manager Cu Experienta Divizia Salubritate


Candidatul ideal Ce cunostinte si aptitudini te ajuta sa ai succes deplin în acest rol: Absolvent al unei forme de invatamant superioare (preferabil economic, tehnic); Experienta financiar contabila si in facturare- avantaj; Bune abilitati organizatorice si sa rezolve problemele cu rapiditate; Abilitati foarte bune de comunicare si de lucru in echipa; Rezistent la munca sub presiune; Persoana responsabila, integra, orientata catre atingerea obiectivelor; Experienta in lucrul cu sistemul de achizitii publice SEAP – avantaj; Cunostinte privind softurile de gestiune (Soft 1 -constituie avantaj); Cunostiinte PC – Excel mediu; Cunosti limba engleza la nivel mediu;Descrierea jobului Ce asteptam de la tine: Sa asiguri suport in activitatea administrativa a diviziei, fiind un suport operativ si administrativ al managerului de divizie; Sa gestionezi informatiile, sa creezi si sa actualizezi bazele de date; Sa intocmesti diferite situatii, rapoarte personalizate, solicitate de managerul diviziei
AX PERPETUUM IMPEX SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 335 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.