Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

244 Locuri de Munca Asistent manager - Joburi Asistent manager

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

244 Locuri de Munca Asistent manager - Joburi Asistent manager

Cauta printr-o varietate mare de joburi Asistent manager si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Asistent manager si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Asistent Manager /​ Secretariat


Companie verificată
Aplica rapid
Oportunitate Profesională: Asistent Manager/Secretariat Locație: Otopeni Despre Noi:YOURJOB recrutează Asistent Manager/Secretariat pentru a se alătura unei companii de top din industria petrolieră!Dacă ai experiență pe un post similar, vrem să te cunoaștem! Responsabilități:- Administrare birou: gestionarea corespondenței interne si externe, programarea întâlnirilor și rezervarea călătoriilor;- Suport pentru manager: pregătirea de documente, gestionarea agendei și a programelor de întâlniri;- Comunicare și coordonare: asigurarea unei comunicări eficiente între departamente și părți interesate;- Gestionarea documentelor: administrarea și organizarea sistemului de fișiere;- Recepție și primire: primirea și îndrumarea vizitatorilor și clienților;- Program de lucru, 8h/zi. Cerințe:- Diplomă de studii superioare în domeniul administrativ sau într-un domeniu relevant;- Experiență anterioară într-un rol similar constituie un avantaj;- Cunoștințe solide de operare PC în aplicații de tip Offic
YOUR JOB CONSULTING & RECRUITING SRL

Asistent manager


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 2400 până la 2800 LEI pe lună
Descrierea postuluiAsigurarea suportului administrativ pentru Manager în gestionarea activităților zilniceCoordonarea și monitorizarea proiectelor și sarcinilor în desfășurareOrganizarea întâlnirilor și a programului de lucru al ManageruluiÎntocmirea și gestionarea documentelor și rapoartelor necesareMonitorizarea și implementarea politicilor și procedurilor de mediu în conformitate cu reglementările legaleElaborarea și actualizarea planurilor de acțiune pentru protecția mediuluiCoordonarea și supervizarea activităților de gestionare a deșeurilor și a resurselor naturale Cerințele postuluiDiplomă de studii medii/ superioare într-un domeniu relevantExperiență anterioară într-o poziție similară reprezintă un avantajAbilități excelente de comunicare și organizareCunostinte limba italiana si limba englezaCapacitatea de a lucra într-un mediu dinamic și de a gestiona mai multe sarcini simultanAtenție la detalii și orientare către rezultateCunoștințe avansate de operare a calculatorului și a
PCM ROM SRL

Asistent Manager


Candidatul ideal Educatie: Studii medii/superioareCunostinte, abilitati specifice:Experienta pe un post similar de minim 2 aniCunoștințe de operare PC (Ms Office: Word, Excel, PowerPoint);Limba engleza – mediuPermis de conducere BCunostinte minime in gestionarea si editarea continutului pentru conturile de social media (Facebook, Instagram, LinkedIn, TikTok)Persoană atentă la detalii și pasionată de digital marketing;Descrierea jobului Actualizeaza site-ului web SH& Autovit (inclusiv editarea minimă a materialului);Emite facturi de vanzare din cadrul departamentului SH si le transmite catre departamentele operationale ;Preia apelurile directionate de catre departementul CRM si ofera informatii adecvate intr-un mod profesionist, cu focus pe clientGestioneaza comunicarea directa cu clientii de pe toate canalele existente (email, social media, formulare online, telefon)
NEW KOPEL ROMANIA S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 3812 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Asistent Manager


Candidatul ideal Asistent Manager Persoana organizata, autonoma, energica, atenta la detalii; Persoana responsabila, dinamica, centrata pe solutii, cu o atitudine proactiva, atentie distributiva si centrata pe solutii; Cunoaste limba engleza si poate comunica cu usurinta in scris si verbal ; Absolventa de studii superioare – cunostine primare de contabilitate si drept; Persoana cu minim 5 ani experienta in gestionarea documentelor unei societati comerciale; Foarte bune cunostinte de MS Office (Word, Excel, PowerPoint) si Outlook; Absolvent/a curs de secretariat/asistent manager – reprezinta un avantaj.Descrierea jobului Asistent Manager Operatiuni specifice activitatii de secretariat/receptie ; Evidenta, organizarea in siguranta a corespondentei si documentelor societatii; Organizarea si asigurarea necesarului pentru buna desfasurare a activitatii de protocol din cadrul societatii; Mentinerea legaturilor societatii cu diversi furnizori, colaboratori, cabinete de avocatura, notariate et
TECH IT SOLUTIONS S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 3828 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Asistent Manager


Candidatul ideal In Legatura cu dezvoltarea activitatii sale, compania cauta un candidat potrivit pentru pozitia Asistent manager de magazin in orasul Constanta Daca ai abilitatea de a convinge oamenii, ai rabdare si entuziasm in fiecare vanzare, atunci detii doua dintre cele mai importante calitati ale candidatului ideal pentru noi NOI ITI OFERIM: Sistem de salariu stimulant Bonus lunar fara limita daca targetul stabilit este depasit Instruire introductiva in companie conform cerintelor pozitiei Oportunitati excelente de dezvoltare si realizare in cadrul structurii companiei Sprijin profesional si respect personal Relatii corecte si profesionale intre angajator si angajat Evaluare obiectiva si feedback in timp utilIN AFARA DE SALARIU BUN OFERIM SUPLIMENTAR SI: Imbracaminte de lucru; Conditii excelente de munca intr-un mediu modern si de technologie inalta Mediu de lucru prietenos si sanatos Relatii de munca in deplina conformitate cu legislatia romanaAvem incredere ca oamenii sunt cea
VELLEA HOME S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 3790 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Asistent Manager


Candidatul ideal Studii superioare finalizate sau in curs de finalizare; Cunostinte avansate de operare PC: Word, Excel, navigare Internet; Constituie avantaj experienta intr-o pozitie similara; Aptitudini de comunicare scrisa si verbala: capacitatea de a transmite informatii in mod clar, eficient si diplomat; Persoana organizata, orientata spre rezultate si cu dorinta de performanta; Atitudine proactiva, capacitate de analiza si sinteza; Seriozitate, punctualitate, corectitudine; Cunostinte de limba Engleza (nivel mediu).Descrierea jobului Responsabilitati: Primeste, sistematizeaza si arhiveaza documentele/comunicarile interne; Redacteaza documente, rapoarte, informari si comunicari generale, in functie de solicitari; Prelucrarea, inregistrarea si directionarea corespondentei; Gestionarea si redirectionarea apelurilor telefonice/e-mailuri primite, catre persoanele avizate; Asigura stocul produselor consumabile; Desfasoara activitati de protocol; Asigura suport administrativ pentru toa
CLIMTEH SRL

Media netă estimată pe baza celor 3820 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Asistent Manager


Candidatul ideal Candidatul ideal este un asistent manager cu abilitati bune de comunicare, spirit organizatoric, de preferat cu experiență dе minim 2 ani în secretariat.Cerinte: Seriozitate, spirit de echipa, atenție la detalii, implicare profesionala; Absolvent de Facultate limbi straine (engleza avansat); Experienta de minim 2 ani ca asistent manager; Cunoaste operare Microsoft Office(Word, Excel); Curs de asistent manager;Descrierea jobului Responsabilitati:- tine sub control documentele de corespondenta interne si externe primite;- asigura preluarea apelurilor telefonice si directionarea acestora, dupa caz, catre director sau angajati;- asigura expedierea corespondentei prin posta;- redacteaza adrese si alte documente solicitate de catre Director;- asigura aprovizionarea cu produse de birotica si papetarie conform solicitarilor;- tine evidenta formularelor cu regim special: avize, bonuri de consum, bonuri de transfer, bonuri de cantar, ordine de deplasare, fise de magazie;Benefici
LEMACONS SRL

Media netă estimată pe baza celor 3790 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Asistent Manager


Candidatul ideal - Persoanalitate placuta, cu excelente abilitati de comunicare si relationare, responsabila, siorganizata- Persoana proactiva, energica si dornica de cunoastere si dezvoltare personala;- Cunostinte bune de operare PC (Excel, Word, Internet, Outlook)- Capacitatea de asumare a responsabilitatilor si asumare a deciziilor- Permis de conducere categoria B (criteriu obligatoriu)Descrierea jobului - Asigurarea suportului pentru colegii si superiorii din cadrul companiei cu privier ladiverse situatii- Efectuarea unor deplasari ocazionale in judet- Primirea si transmiterea cu acuratete a informatiilor- Activitati de tehnoredactare (printare, scanare, arhivare documente)- Mentinerea relatiilor cu furnizorii, plasarea de comenzi si urmarirea traseului acestora- Crearea de situatii in Excell
WHITE POINT SRL

Media netă estimată pe baza celor 3704 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Asistent Manager


Candidatul ideal - Persoana ordonata, comunicativa, organizata, implicata in rezolvarea task-urilor- Atenta la detalii si cu o gandire logica- Absolvent de studii superioare- Cunostinte de utilizare Excel, Word- Capacitate de relationare si comunicare, sociabilitate- Rapiditate in actiune, personalitate energica, gandire pozitiva, amabilitate si eficienta, onestitate si bun simt- Cunostințe de limba Engleza, limba spaniola este un avantaj- Bune competente de comunicare- Persoana serioasa, punctual, dinamica cu spirit de initiativa- Fara cazier - obligatoriuDescrierea jobului - Sustinerea activitatii zilnice a managementului superior al companiei- Mentinerea si dezvoltarea unei relatii pozitive cu clientul- Consilierea clientilor si informarea acestora asupra produselor/comenzilor- Utilizarea casei de marcat, incasarea vanzarilor (cash/carte credit)- Completarea produselor la raft- Mentinerea relatiilor cu furnizorii- Mentinerea relatiei cu alte departamente ale companiei
MĂSLINESCU ONLINE S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 3855 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Asistent Manager


Candidatul ideal - Abilitati de utilizare PC- O persoana dinamica, plina de entuziasm, motivata, care doreste sa faca cariera intr-o companie si un mediu de lucru dinamic si profesionist;- Excelente abilitati de comunicare, atitudine proactiva, orientare catre rezultate si performanta;- Capacitate de organizare si planificare;- Atentie distributiva;- Prezinta avantaj cunostintele tehnice- Prezinta un avantaj carnetul de sofer dar nu este obligatoriu;- Prezinta un avantaj cunoasterea programului de contabilitate WinMentor;Descrierea jobului Descrierea jobului:- Redactarea si gestionarea documentelor manageriale si administrative, interne si externe;- Preluarea si redirectionarea apelurilor telefonice;- Receptionarea marfii;- Asigurarea transmiterii documentelor prin posta, fax, e-mail;- Activitati de contabilitate primara si gestiune;- Indosarierea si arhivarea documentelor;- Activitati administrative (asigurarea necesarului de birotica, print-uri, introducere date, corespondenta, legat
TOOLS TEHNICAL SOLUTION SRL

Media netă estimată pe baza celor 3753 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Asistent Manager


Candidatul ideal Cautam o persoana responsabila, atenta la detalii cu viteza de reactie buna si cu abilitati comunicare si relationare.Descrierea jobului Task urile tale principale se refera la: Obține de la colaboratorii Companiei toata documentatia necesara in vederea facturarii Aranjareaza în ordine cronologică CMR-urile si a Delivery Note în dosarele corespunzătoare si ulterior se ocupa de arhivarea lor; Actualizeaza baza de date a clientilor cu datele solicitate; Emite facturi de transport catre clienti in baza comenzilor de transport; Listeaza facturile, pregateste corespondenta care trebuie trimisa clientilor si se ocupa de comanda curierului pentru colete interne si externe; Se asigura de faptul ca nu exista mail-uri la si de la clienti la care nu s-a raspuns;
BRG TRANSEUROPE-SIB SRL

Media netă estimată pe baza celor 3708 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Asistent Manager


Candidatul ideal Studii superioare finalizate (de preferat profil economic);Minim 1 an experienta intr-o pozitie similara;Cunostinte avansate de operare MS Office suite;Cunostinte de limba engleza la nivel avansat;Capacitatea de a lucra la mai multe proiecte simultan (in mod eficient, corect si complet);Persoana organizata, cu o buna capacitate de analiza si sinteza;Bune abilitati de relationare si comunicare;Persoana orientata catre detalii, amabila, multitasking, cu atitudine proactive;Bune abilitati de lucru atat individual cat si in echipa.Descrierea jobului Indeplinirea activitatilor zilnice administrative.Preluarea si directionarea apelurilor telefonice.Primirea vizitatorilor și anuntarea persoanelor de contact.Asigurarea protocolului in cadrul intalnirilor, in conformitate cu cerintele.Preluarea, inregistrarea, distribuirea la compartimentele implicate, indosarierea si arhivarea documentelor.Redactarea corespondenței de afaceri necesară desfasurarii activitatii zilnice.Asigurare
SYNERGY CONSTRUCT SRL

Media netă estimată pe baza celor 3820 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Asistent Manager


Candidatul ideal Compentente de comunicare si usurinta in stabilirea contactelor cu terti; Competente de comunicare scrisa; Abilități de planificare, organizare si realizarea sarcinilor la timp; Bune abilitati de relationare, seriozitate, ambitie si implicare; Cunoștințe necesare: Cunoștințe operare PC: Windows, Internet , Office (Word , Excel); Punctualitate,seriozitate si profesionalism; Capacitate de intelegere si transmitere de informatii; Capacitate de organizare a activitatii, a proiectelor, cu respectarea deadline-urilor; Dorinta si abilitatea de a invata lucruri noi;Descrierea jobului Indeplinirea activitatilor de secretariat: inregistrarea si evidenta corespondentei, prelucrare si redirectionare apeluri, redactare e-mailuri, activitati de protocol, gestionarea si arhivarea documentelor societatii; Elaborarea si redactarea altor documentelor si situatii cerute de management; Deplasari ocazionale pe teren la furnizori/parteneri/clienti/institutii; Colaborează la ținerea corectă
CENTRUL EDUCAIONAL ATP S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 3753 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Asistent Manager


Candidatul ideal Echipa Las Vegas se extinde și căutăm un nou coleg sau o nouă colegă pentru echipa noastră administrativă din sediul din București.Daca te regaesti in urmatoarea descriere, te asteptam sa aplici: Persoana comunicativa, diplomata cu atitudine pozitiva; Persoana proactiva, organizata si cu capacitate ridicata pentru planificare si prioritizare a sarcinilor; Persoana orientata catre comunicarea cu oamenii; Capacitate de rezolvare independenta a situatiilor aparute; Cunoasterea pachetului Micosoft Office, Outlook la un nivel avansat; Reprezinta un plus, experienta in colaborarea cu firmelor de curierat Reprezinta un plus, experienta pe un rol similar.Descrierea jobului Responsabilitatile pricipale vor fi: ​ Preluarea, inregistrarea si distribuirea documentelor catre sediile din tara; Mentinerea comunicarii cu colegii din Brasov ce fac parte din acelasi departament; Întocmirea Awb-urilor pentru corespondenta din cadrul Companiei; Intocmirea diverselor rapoarte si tabele; Ge
NOBLEPIAGIO SRL

Media netă estimată pe baza celor 3753 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Asistent Manager


Candidatul ideal Esti la inceputul carierei si iti doresti un job care sa te ajute sa te dezvolti profesional cat mai mult? Iata ocazia potrivita! Cautam un Office Manager care sa fie suport pentru toate departamentele si interfata companiei cu partenerii si colaboratorii.Daca esti o persoana isteata si comunicativa iar invatarea continua este una dintre prioritatile tale, hai sa ne cunoastem! Asteptam candidatura ta!Descrierea jobului Descrierea ocupatiei:Coordoneaza fluxul de corespondenţă şi comunicările din sediu.Procesează şi organizează diverse documente. Asigură activităţi de gestiune a documentelor.Asigura interfata intre departamentele companiei precum si cu clientii, furnizorii si distribuitorii.Responsabilitati:- Asistenta si suport pentru toate departamentele societatii, in special Departament Vanzari - Rezidential;- Asigurarea transmiterii informatiei primite din afara companiei, precum si a celor catre exteriorul societatii, persoanelor carora li se adreseaza;- Tehnoredac
CONADI IMOB CONSTRUCT SRL

Media netă estimată pe baza celor 3813 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Asistent Manager


Candidatul ideal Deschidem porțile pentru un nou coleg/a in echipa Hidrostyle!Asumarea responsabilității, capacitatea de a lucra in echipa si implicarea sunt plusurile care te vor ajuta să obtii rezultate performante alături de noi.Ce este nevoie sa detii: Experienta de minimum doi ani intr-un post similar Studii superioare finalizate in domeniul economic constituie un avantaj Foarte bune cunostinte de contabilitate primara si de gestiune Experienta in lucrul cu softuri contabile Excelente cunostinte de utilizare a pachetului Microsoft Office Competente de limba engleza la nivel mediu Abilități excelente de comunicare verbala și în scris Foarte bune abilitati de lucru in echipa, gandire analitica si atentie la detalii Atitudine entuziasta, dorinta de invatare, limbaj si comportament elegant Permis dе conducere categoria B.Descrierea jobului Responsabilitati: Furnizarea de asistenta generala pentru echipa manageriala in activitatile administrative Emiti facturile fiscale pentru clientii
HIDROSTYLE SRL

Media netă estimată pe baza celor 3812 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Asistent Manager Calitate


Candidatul ideal Asigura suport in organizarea si coordonarea departamentului de calitate; Monitorizeaza și evalueaza procesele de producție pentru a garanta conformitatea produselor finite cu standardele de calitate stabilite; Asigura suport la organizarea activitatii de asigurare a calitatii in procesul de productie; Investigarea non-conformităților și reclamațiilor legate de calitate și implementarea măsuri corective pentru a preveni recurența lor; Integreaza si formeaza echipe de controlori tehnici de calitate; Raporteaza direct managerului de calitate situatiile intalnite.Descrierea jobului Studii superioare tehnice finalizate (Industria Textila / Controlul Calitatii); Experienta in managementul calitatii (sistem & procese) – minim 5 ani; Experienta in coordonarea unei echipe – minim 2 ani; Experienta in gestionarea neconformitatilor; Abilitati de analiza si sintetizare a informatiei; Foarte bune abilitati de comunicare; Bune cunostinte MS Office: Word, Excell, Power Point; Dispon
INDUSTRIES YIELD SRL

Office Manager /​ Asistent Manager


Candidatul ideal Rolul tău de director al haosului organizatArhitect al spațiului și timpului: Vei fi responsabil pentru crearea și menținerea unui mediu de lucru care inspiră și facilitează creativitatea și productivitatea.Maestru al acordului și comunicării: Veți fi vocea care unește echipa și veți lucra pentru a asigura o comunicare eficientă și plină de energie.Navigator al logisticii și provocărilor zilnice: Îți vei folosi intuiția și abilitățile strategice pentru a gestiona cu succes orice obstacol care apare în calea noastră spre succes.Inovator curajos: Gândirea creativă pentru a găsi soluții eficiente și inovatoare pentru orice provocare operațională.Pasionat de detalii: Observator atent al aspectelor mici care fac diferența în crearea unei experiențe remarcabile.Descrierea jobului Beneficii și oportunități:Oportunitatea de a face diferența: Fii parte dintr-o echipă care se străduiește să redefinească modul în care lucrurile sunt făcute.Mediu de lucru inspirant și plin de Viaț
WEEX GLOBAL S.​R.​L.​

Asistent Manager/​ Secretara


Candidatul ideal MEDITERANA IMPORT EXPORT SRL este companie care s-a remarcat in domeniul : import si distributie pe piata romaneasca si UE a produselor chimice , fiind unul dintre cei mai importanti operatori in acest sector . Sediul societatii este in Bucuresti, Sos. Pipera nr.61, sector 2Cerintele noastre pentru aceasta pozitie sunt: Persoana dinamica, operativa, responsabila si de incredere, cu atentie distributiva si pentru detalii Bune abilitati de planificare si organizare a activitatilor Cunostinte MS Office si Internet Sociabil si comunicativ Notiuni elementare de facturare, evidenta primara, secretariat; Cunostinte de limba engleza. Studii medii/superioare Persoana serioasa si corectaDescrierea jobului Responsabilitatile tale principale pentru aceasta pozitie vor fi: Promovarea imaginii firmei prin activitatea pe care o desfasoara Inregistrarea tuturor documentelor in registrele de intrare/iesire dupa caz si distribuirea lor catre compartimente, transmite la timp documentele
MEDITERANA IMPORT EXPORT SRL

Asistent Manager Dezvoltator Imobiliar


Candidatul ideal Experienta de min. 5-7 ani pe o pozitie similara Foarte bune capacitati de comunicare Persoana proactiva, echilibrata, cu simt al raspunderii si integritate Comportament asertiv si empatic Capacitatea de a gasi solutii, organizarea si sistematizarea informatiilor, atentie distributiva Autoperfectionare, creativitate Foarte bune capacitati de negociere Excelente abilitati de utilizare a aplicatiilor online, PC-MS Office, si altele. Sa scrie si sa vorbeasca fluent limba engleza Permis de conducere categoria BDescrierea jobului Asigura suport pentru intocmire rapoarte economice si suport contabilitate Negociaza termene si conditii in contracte cu colaboratori, executanti, clienti Productivitate, respectiv foarte bune capacitati de lucru cu aplicatii/competente digitale Vorbire avansat/fluent limba engleza Redactare documente si corespondenta in limba engleza Disponibilitate la program de lucru prelungit Implementeaza, coordoneaza si supervizeaza sarcinile si atributiile i
STEINBERG PROPERTY INVEST SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 244 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.