Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

335 Locuri de Munca Asistent manager - Joburi Asistent manager

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

335 Locuri de Munca Asistent manager - Joburi Asistent manager

Cauta printr-o varietate mare de joburi Asistent manager si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Asistent manager si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Asistent Manager/​ Receptionista


Candidatul ideal Poveștile bune ne țin împreună!Când alegi mai mult decât banking, primești mai mult decât un job, pentru că#PeopleofBT înseamnă obiective comune, spirit de echipă și ajutor reciproc prin care construim împreună un viitor sigur.Prezinți experiență anterioară pe un rol similar, dai dovadă de bune abilități de comunicare și relaționare, iar răbdarea este punctul tău forte? Hai să-ți povestim mai multe despre acest rol.Pentru a te potrivi cu acest rol, ne-ar plăcea să descoperim la tine faptul că: Îți place să interacționezi cu persoanele și să le identifici nevoile; Ai orientare către indetificarea de soluții și implementarea acestora; Ești o fire adaptabilă la context și situații noi; Dai dovadă de diplomație în relație cu persoanele cu care interacționezi; Prezinți bune abilități de operare PC;Descrierea jobului Un Asistent Manager este responsabil de: Asigurarea relației cu publicul; Oferirea informațiilor necesare publicului; Preluarea și direcționarea clienților/vizi
BANCA TRANSILVANIA SA

Asistent Manager Vanzari


Candidatul ideal experiență în domeniul comerțului constituie un avantaj; spirit antreprenorial; gândire analitică și strategică; permis conducere categ B. Descrierea jobului Coordonezi strategic magazinele din aria atribuita din Iasi; Colaborezi, motivezi și dezvolți angajații din subordine; Optimizezi si verifici indicatorii specifici grupelor de marfă; Optimizezi disponibilitatea mărfii din magazine și verifici respectarea standardelor de prospețime și igienă.Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată; Salar net 2800 ron + Bonuri de masa in valoare de 700 Ron; Posibilitatea de crestere salariala cu 10% dupa primele 2 luni lucrate; Autoturism de serviciu; Formare profesională; Oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională
DTL SOLUTIONS S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 125 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Asistent Manager Import


Candidatul ideal Compania VADCRIS GROUP TRADING, lider in domeniul accesoriilor auto din Romania, scoate la concurs un post pentru achizitii interne, intracomunitare si extracomunitare. Esti interesat sa faci parte din echipa noastra si sa iti dezvolti abilitatile in cariera de junior buyer? Aplica cu incredere!CANDIDATUL IDEAL: Cunostinte limba engleza (scris, citi, vorbit) – nivel mediu Abilitati in utilizarea calculatorului ( MS Office – Word, Excel; Internet; Outlook); Seriozitate, spirit organizat, constiincios, analitic, flexibil, riguros;Constituie avantaj: activitate profesionala in domeniul achizitiilor interne, intracomunitare si extracomunitare Absolvent studii superioare - constituie un avantaj;Descrierea jobului RESPONSABILITATI / BENEFICII: Mentinerea contactului cu furnizorii si optimizarea permanenta a colaborarii; Solicitarea de oferte de pret si realizarea de achizitii avantajoase; Negocierea contractelor si conditiilor de achizitii cu furnizorii, actualizarea bazei d
VADCRIS GROUP TRADING SRL

Asistent Manager - Vans Store


Candidatul ideal La Vans facem totul cu pasiune si ne place sa insuflam clientilor nostri un vibe plin dе energie si o experienta excelenta dе customer service. Daca esti pasionat dе fashion si in acelasi timp o persoana responsabila si organizata, te asteptam cu branduri cool si autentice.Iti punem la dispozitie toate instrumentele dе care ai nevoie pentru a face performanta in vanzari: cele mai recente colectii dе produse, traininguri, un pachet salarial atractiv si un mediu dе lucru ce pune accent pe starea dе bine.Descrierea jobului Cunoastе produsele si colеctiile branduluiRаspundе solicitаrilor clientilorMentine o atitudine profesionista in timpul programului de lucruMerchandising / afișarea / prețurilor produselor magazinuluiPregătirea, verificarea și transmiterea documentelor contabileAmenajarea produselor / comenzi / livrari / receptiiFurnizare de rapoarte si analize catre managementRapoarte saptamanale si lunareNoi oferim:Pachet atractiv de remunerareTichete de masaBonusuri d
SC FASHION LIFESTYLEDISTRIBUTION S.​R.​L.​

Asistent Manager - Clinica Dermatologica


Candidatul ideal Capacitatea de a lucra in echipa. Dorinta de a invata lucruri noi. Sociabilitatea si abilitatile de comunicare aduc puncte in plus.Descrierea jobului Atributiile postului de asistent manager: preluarea clientilor programarea telefonica a clientilor preluare apeluri telefonice contabilitate primara gestionarea comenzilorDaca vrei sa te alaturi unei echipe tinere si entuziaste, sa beneficiezi de conditii de lucru la standarde occidentale, sa ai o salarizare avantajoasa te rugam sa trimiti CV-ul tau la adresa [email protected]
COQUETTE BEAUTY CLINIQUE SRL

Asistent Manager- Otopeni


Candidatul ideal Pentru clientul nostru, un important furnizor de produse premium pentru casa, cautam un Asistent Manager in Otopeni.Experienta de minim 6 luni intr-o pozitie similara;Studii superioare finalizate;Limba engleza la nivel conversational;Permis de conducere categoria B;Cunostinte Microsoft Office.Descrierea jobului Gestionarea activitatilor de receptie (apeluri, corespondenta, comenzi);Intocmirea rapoartelor si verificarea e-mail-urilor;Comunicarea cu clientii si furnizorii de servicii;Gestionarea calendarului prin planificarea de intalniri si programari;Deplasarea in numele companiei in vederea indeplinirii activitatilor de depunere a actelor.PR/024155
LUGERA MAKLER SRL

Asistent Manager - Casier


Candidatul ideal Căutăm un asistent manager restaurant dedicat și pasionat de industria ospitalității, pentru a ne ajuta să menținem eficiența și excelența în operarea restaurantului nostru. Această poziție implică gestionarea și coordonarea aspectelor zilnice ale restaurantului, asigurându-ne că clienții noștri au o experiență plăcută și că echipa noastră lucrează eficient. Descrierea jobului Asistentul managerului restaurant va lucra strâns cu personalul de bucătărie, servire și bar pentru a asigura buna funcționare a tuturor operațiunilor.Va fi responsabil pentru a asigura o experiență pozitivă pentru clienți. Va trata reclamațiile și feedback-ul cu atenție și profesionalism.
REGAL FRESH FOOD SRL

Asistent Manager /​ Secretara


Candidatul ideal Pregatire:- absolvent al unei forme de învățământ superioareAptitudini: - inteligență (gândire logică, memorie);- corectitudine, seriozitate, atitudine principială în relațiile cu oamenii;Atitudini: - sincer, dispus la colaborareDescrierea jobului Responsabilități și sarcini: - cunoștințe bune operare PC: MS Office, WORD, EXCEL, navigare internet- limba engleză scris/vorbit- capacitate de organizare a timpului, sarcinilor și locului de muncă- capacitatea de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini în același timp- capacitate de a respecta termene limită- atenție către detalii- plăcere și abilitate de a învăța lucruri noi- responsabilitate, ordine, corectitudine și seriozitate- îndeplinirea activităților zilnice de secretariat- preluarea și direcționarea apelurilor telefonice si ale e-mailurilor, administrarea conturilor digitale existente si crearea de altele noi ( in functie de necesitati)- primirea vizitatorilor și anunțarea persoanelor de contact din societat
SONYA MOD SA

Asistent Manager - Bucuresti


Candidatul ideal - studii medii/superioare;- abilitate in operarea programelor Microsoft (Excel, Word);- abilitati de relationare,comunicare;- atitudine proactiva si dinamism;- persoana responsabila, serioasa, atenta la detalii si foarte organizata, cu dorinta de a invata lucruri noi.Descrierea jobului - tine evidenta avizelor confirmate, predarea lor catre clienti prin email si curierat;- raportare in excel;- emite si printeaza documente;- alte sarcini specifice postului.Persoana contact: MUSAT ALINTel: 0758.582.673.
WHITELAND IMPORT EXPORT SRL

Asistent Manager


Candidatul ideal - persoana care are initiativa in viata de zi cu zi si care se organizeaza singur(a) in derularea sarcinilor de lucru;- persoana care priveste lucrurile pozitiv si careia ii place sa caute solutii de corectare/imbunatatire a lucrurilor;- atentie la detalii;- gandire analitica;- cunostinte medii – foarte bune de limba engleza;- cunostinte medii de utilizare a programelor Microsoft Outlook, Microsoft Excel, Microsoft Word si Microsoft PowerPoint;- nu este necesara experienta anterioara.Descrierea jobului - facturare- introducere date facturi in program gestiune- gestionare achizitii si plati- mentinere relatii cu furnizori- administrare licente software- urmarire incasari- gestionare casuta email administrativa- gestionare documente salariati- gestionarea comunicarii cu contabilul extern- administrare baza de date clienti / vanzari, introducere date contacte, companii, oportunitati, procesare manuala a acestor date;- intocmire contracte de prestari servicii si propuneri
ATIPIC TRANSFER PRICING SOLUTIONS SRL

Media netă estimată pe baza celor 3658 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Asistent Manager - Contabilitate Primara


Candidatul ideal - Abilitati foarte bune de comunicare si relationare- Atitudine pozitiva cu spirit de initiativa si atentie la detalii- Bune abilitati de planificare, organizare si gestionarea a situatiilor- Cunostinte operare PC: pachetul Office (Word, Excel)- Abilități de comunicare, analiză și prelucrare a informațiilor- Cunoștințe de contabilitate primară- Constituie un avantaj cunoasterea programului de contabilitate Saga si a platformei de licitatii SEAP- Minim 6 luni experienta pe un post similarDescrierea jobului - Intocmirea facturilor/chitantelor si avizelor de insotire a marfii;- Inregistrarea facturilor de marfa- Evidenta intrari facturi furnizor;- Realizarea inventarului;- Evidenta stocurilor- Intocmirea documentatiei pentru licitatii- Mentinerea relatiei cu clientii- Preluarea comenzilor de la clienti- Gestionarea site-ului web (shopify)Ce oferim:- Loc de munca stabil- Contract de munca pe perioada nedeterminata- Mediu de lucru prietenos- Salariu motivant in functie de p
VIDOS MEDICA S.​R.​L.​

Asistent Manager Vanzari


Candidatul ideal Cerințe:Experiență anterioară într-un rol similar sau în vânzări constituie un avantaj.Abilități excelente de comunicare orală și scrisă.Capacitatea de a lucra eficient sub presiune și de a gestiona multiple sarcini simultan.Abilități de organizare și atenție la detalii.Cunoștințe solide de operare a computerului și a programelor de birou (Microsoft Office, Excel, PowerPoint).Grad ridicat de integritate și confidențialitate.Descrierea jobului Responsabilități Principale:Gestionarea și organizarea documentelor și a altor materiale necesare departamentului, asigurându-se că sunt păstrate în mod ordonat și accesibile.Asigurarea unei comunicări eficiente între membrii echipei de vânzări și alte departamente din cadrul organizației.Colectarea și analiza datelor de vânzări pentru a genera rapoarte periodice privind performanța departamentului și identificarea tendințelor relevante.Furnizarea suportului administrativ necesar Directorului de Vânzări în gestionarea corespondenț
LONG LIFE ART S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 117 de salarii introduse în Salario: 3900 RON/Luna

Asistent Manager De Department (m/​f) - București


Candidatul ideal POZIȚIA Full-timeÎNCEPERE Cat de curand posibilCOMPANIA Peek & Cloppenburg S.R.L.PERSOANA DE CONTACT Adina RaicuLOCAȚIA AFI Cotroceni, BucureștiCALITĂȚILE TALE Studii în administrarea afacerilor sau absolvirea unei universități poate reprezenta un avantaj Experiență practică dovedită, ideal în sectorul textil, FMCG sau al serviciilor Pasiune pentru modă Orientare puternică către clienți și servicii Nivel ridicat de angajament, inițiativă și abordare practică Abilități organizatorice și analitice, inclusiv o bună înțelegere a cifrelor și rapoartelor Cunoștințe foarte bune de germană și / sau englezăDescrierea jobului RESPONSABILITĂȚILE TALE Conducerea echipei împreună cu șeful de departament Motivarea și instruirea echipei împreună cu managerul de departament Suport continuu pentru îmbunătățirea vânzărilor Asigurarea unui serviciu prietenos și profesional pentru clienții departamentului Efectuarea de rapoarte şi analize periodice a indicatorilor importanți, optimizarea
PEEK CLOPPENBURG SRL

Asistent Manager


Candidatul ideal - studii superioаre- experienta de minim 1 an constituie avantaj- cunoştinţе dе operarе PC (Word, Excel - obligаtoriu, Power Point)- capacitate de comunicare, relationare si lucru in echipa- aptitudini organizatorice, respecta termenele primite de la șeful directDescrierea jobului Activitatea se desfășoară la sediul societății din Orăștie- asigură suport organizatoric și menține legătura cu echipa de reprezentanți medicali- verifică și centralizează date, informații primite în rapoarte de evaluare- realizează rapoarte specifice compartimentuluiSe oferă :- pachеt sаlаrial motivant si tichete de masa
FARES TRADING SRL

Media netă estimată pe baza celor 3675 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Asistent Manager


Candidatul ideal Echipa Las Vegas se extinde și căutăm un nou coleg sau o nouă colegă pentru echipa noastră administrativă din sediul din București.Daca te regaesti in urmatoarea descriere, te asteptam sa aplici: Persoana comunicativa, diplomata cu atitudine pozitiva; Persoana proactiva, organizata si cu capacitate ridicata pentru planificare si prioritizare a sarcinilor; Persoana orientata catre comunicarea cu oamenii; Capacitate de rezolvare independenta a situatiilor aparute; Cunoasterea pachetului Micosoft Office, Outlook la un nivel avansat; Reprezinta un plus, experienta in colaborarea cu firmelor de curierat Reprezinta un plus, experienta pe un rol similar.Descrierea jobului Responsabilitatile pricipale vor fi: ​ Preluarea, inregistrarea si distribuirea documentelor catre sediile din tara; Mentinerea comunicarii cu colegii din Brasov ce fac parte din acelasi departament; Întocmirea Awb-urilor pentru corespondenta din cadrul Companiei; Intocmirea diverselor rapoarte si tabele; Ge
NOBLEPIAGIO SRL

Media netă estimată pe baza celor 3753 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Asistent Manager


Candidatul ideal Titularul postului are rolul de a asigura conducerii firmei asistenţă managerială. ​Postul necesită onestitate şi etică. Postul necesită atenţie la detalii şi inteligenta în finalizarea sarcinilor. Trebuie sa fii un profesionist pe care ceilalţi se pot baza, serios şi care îşi respectă obligaţiile. Postul necesită cooperare cu ceilalți membri ai echipei.Dacă ești o persoană cu bune abilități de comunicare, planificare, organizare si dacă îți place să relaționezi cu oamenii, jobul de asistent manager este potrivit pentru tine. Rolul tau este să preiei din activitatile directorului general, sa le gestionezi si să le organizezi, mizând în același timp pe o comunicare bună cu acesta, cu echipa si cu clientii companiei.Vei lucra intr-o companie cu deschidere la voie buna, intr-un mediu placut unde vei gasi colegi tineri, motivati sa te ajute sa te adaptezi si sa faci parte din echipa noastra.Descrierea jobului In compania noastra postul de Asistent Manager este unul foarte
ECO NETWORK INDUSTRY SRL

Media netă estimată pe baza celor 3691 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Asistent Manager Moto Honda


Candidatul ideal Cum ni te imaginăm? Ești atent(ă) la cele mai mici detalii și îți place să faci lucrurile cât mai bine; Ai cunoștințe foarte bune de operare pachet Microsoft Office (Word, Excel, Outlook); Îți place să comunici și să rezolvi încurcături; Poți respecta termenele limită, regulile și procedurile Honda by Asko Group; Dacă ai un minimum de experiență în departamentul de administrativ/ logistică, ai deja avantajDescrierea jobului Ce trebuie să faci? Gestionezi actele motocicletelor vândute; Te ocupi de emiterea facturilor proforme și fiscale; Actualizezi zilnic evidența motocicletelor rezervate; Trimiți către departamentul financiar-contabil informații/ situații cu privire la fluxul de vânzări; Încasezi în numerar/ card avansurile pentru motociclete; Te vei ocupa de necesarul de consumabile și birotică; Vei întocmi situații specifice departamentului (foi de parcurs, alimentări cu combustibil etc); Te vei ocupa de buna funcționare a showroom-ului și vei întâmpina vizitatorii.
ASKO INTERNATIONAL SRL

Asistent Manager Cluj-napoca


Candidatul ideal Pentru sediul central din Cluj-Napoca, cautam o persoana care sa se alature echipei noastre din functia de ASISTENT MANAGER. Studii medii sau superioare; Cunoştinţe temeinice de utilizare a pachetului MS Office; Limba engleză – nivel mediu; Persoană organizată si sociabilă, capabilă de a stabili şi menţine relaţiile cu colaboratorii; Să dețină bune abilităţi de comunicare şi relaţionare; Capabilă să muncească în echipă; Capacitate de automotivare și spirit de inițiativă; Atitudine pozitivă, flexibilitate, receptivitate şi responsabilitate.Descrierea jobului Principalele responsabilităţi: Asigura activitatea de registratura generala si curierat; Preia toate legăturile primite pe cale telefonică, e-mail şi pe alte canale, oferă explicaţiile cerute şi face legăturile de comunicare cu interiorul şi exteriorul firmei; Asigurară un flux de informatii corect și eficient, atât intern cât și extern; Realizează activităţile administrative şi de protocol; Gestionează agenda de în
IMOCREDIT IFN SA

Asistent Manager /​ Secretariat Cu Germana


Candidatul ideal ACEŞTIA SUNTEM NOI"Îmbracă-te pentru moment" este mai mult decât un slogan pentru noi. NEW YORKER face modă pentru momente reale. Căutăm angajați cu pasiune, care au curajul de a inova, au bucuria creativității, care ne conduc cu personalitatea și entuziasmul lor și care ne inspiră constant. Necomplicat, inspirat și întotdeauna gata să vă scufundați în lumi noi și să trăiți fiecare moment. Căutați să vă alăturați unei companii atractive și dinamice, unde puteți face diferența în fiecare zi? Atunci începe-ți cariera acum într-una dintre cele mai frumoase industrii din lume !Magazinele noastre sunt imaginea NEW YORKER. Aici suntem aproape de clienții noștri și îi inspirăm prin brandul nostru. Cu pasiune pentru modă, un fler pentru tendințe și o orientare puternică spre servicii, creăm o experiență perfectă de cumpărături. Cei 23.000 de angajați în vânzări din peste 1.150 de magazine organizează, de asemenea, procesul operațional și sunt în mare măsură responsabili pentru
NEW YORKER ROMANIA

Asistent Manager Cu Experienta - Arges Mall


Candidatul ideal Asistent Manager in noul mall din Pitesti - Arges Mall-Minim studii medii-Cu experienta profesionala-Dorinta de a lucra intr-un mediu tanar si dinamic-Abilitati de comunicare, initiativa si flexibilitateDescrierea jobului Asistent Manager-activitati specifice magazinului :-receptie si gestionarea marfurilor-asigurarea si aprovizionarea magazinului cu produse-asistarea clinetilor in magazin-incasare.-constituie un beneficiu daca stiti limba engleza.Pachetul de beneficii contine: parte fixa; bonuri de masa - 660 lei; bonus din vanzari; prime de sarbatori; program flexibil.
AC FASHION RETAIL SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 335 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.