Call Center suport Hardware (Județul Argeș)
Adaugat: 3 săptămâni în urmă
ARA SOFTWARE GROUP SRL
Call Center suport Hardware (Județul Argeș)
Adaugat: 3 săptămâni în urmă
ARA SOFTWARE GROUP SRL
Responsabilități principale:
-
Preluarea apelurilor și a solicitărilor de suport din partea clienților;
-
Diagnosticarea problemelor hardware de bază și ghidarea clientului în rezolvarea lor;
-
Escaladarea cazurilor complexe către echipa tehnică superioară, atunci când este necesar;
-
Înregistrarea și actualizarea incidentelor în sistemul de ticketing;
-
Oferirea de informații clare și precise privind procedurile de garanție și service;
-
Urmărirea rezolvării solicitărilor și menținerea comunicării cu clientul până la închidere;
-
Respectarea standardelor de calitate, timpi de răspuns și indicatori de performanță (KPI).
Cerințe:
-
Cunoștințe tehnice de bază despre componente hardware (PC, laptop, periferice, imprimante etc.);
-
Abilități excelente de comunicare în limba română
-
Capacitate de a explica noțiuni tehnice într-un mod clar și calm;
-
Răbdare, atenție la detalii și orientare către client;
-
Cunoștințe de operare PC și experiență în utilizarea aplicațiilor de tip ticketing (ex: ServiceNow, Jira, Zendesk – constituie avantaj).
Program de lucru: 8.00-16.00
Sfaturi de siguranta
- Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
- Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
This action will pause all job alerts. Are you sure?
Fii informat
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.
Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.