H

Responsabil Administrativ

Adaugat: 4 zile în urmă

Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.

Companie :
Holcim Romania S.A.
Functia Jobului :
Constructii & arhitectura
Locatie :
Teius
Tip job :
Program Full Time
Descriere:


Industrie: Construcții - producție elemente prefabricate din beton

Locatie: Sat Galda de Jos, DN1, Km 395+ (460-525) - TEIUȘ

Cerinte: 

  • Studii medii finalizate;

  • Experiență într-un rol similar de minimum 6 luni – 1 an;

  • Cunoștințe solide privind gestionarea și arhivarea documentelor;

  • Familiaritate cu legislația în domeniul administrativ și al muncii;

  • Noțiuni de bază în pregătirea și administrarea documentelor financiar-contabile;

  • Abilități de comunicare eficientă, atât intern, cât și extern;

  • Capacitate de organizare a activităților de secretariat;

  • Utilizare competentă a aplicațiilor de gestiune (ERP, SAP, programe de pontaj și facturare).


Misiune: Să acorde suport managementului și tuturor departamentelor prin furnizarea de servicii de secretariat și suport administrativ eficiente, prompte și adaptate nevoilor organizației, contribuind astfel la buna funcționare și eficiența proceselor interne.

Responsabilitati principale: 

  • Secretariat: Asigură gestionarea completă a circuitului documentelor, ocupându-se de primirea, înregistrarea, repartizarea și predarea tuturor documentelor primite prin poștă sau prin delegat, precum și de transmiterea acestora către destinatarii corespunzători;

  • Oameni si Cultura: solicitarea adeverintelor necesare salariaților de la dep. Oameni si Cultura, colectarea concediilor medicale și transmiterea lor către dep. Oameni si Cultura (înregistrat + scanat și trimis pe mail + originalele), pregatirea documentelor pentru angajare (colectarea și trimiterea documentelor + completarea tuturor declarațiilor)

  • Întocmire deconturi de cheltuieli, ordine de deplasare/delegație și înregistrarea acestora în sistem pentru plata;

  • Administrativ: asigura coordonarea și realizarea tuturor activităților de natura administrativă în cadrul punctului de lucru (dotari si curățenie birouri, vestiaire, sali de sedinta, spații verzi fabrica);

  • Pregătește logistica pentru evenimente interne (training-uri, workshop-uri, sedinte, alte evenimente speciale);

  • Programează pentru efectuarea controlului de medicina muncii salariatii - la nevoie;

  • Intocmeste avize (custodie, deseu) si PF - la nevoie;

  • Aplica și respecta procesele și procedurile SMI (sistem de management integrat), a standardelor interne și a cerințelor legale (SSM, situații de urgență, calitate, mediu, control intern) aplicabile ariei de responsabilitate, precum și participarea la toate instructajele de securitate si sanatate in munca, precum și la orice acțiune inițiată în domeniul SSM, SU si mediu.


Sfaturi de siguranta

  • Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
  • Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
Raporteaza Job

This action will pause all job alerts. Are you sure?

Cancel Proceed
Esti la un pas de noua ta cariera!: Responsabil Administrativ
Autentificare si aplica acum: Utilizati email si parola pentru a va autentifica:
Vizualizati mai multe
Ad
Raporteaza
Share Job Via Sms

Fii informat

Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.

Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.

B-dul Dimitrie Pompeiu Nr. 9 - 9A, Iride Business Park, Bucuresti

© 2025 Jobradar24. Toate drepturile rezervate.

Or your alerts