Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

859 Locuri de Munca Administrative Officer in Bucuresti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

859 Locuri de Munca Administrative Officer in Bucuresti

Cauta printr-o varietate mare de joburi Administrative Officer in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Administrative Officer in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Relatii Clienti /​ Asistent Vanzari /​ Administrare Office


Candidatul ideal Cerinte:- Studii superioare in curs sau finalizate- Limba engleza- Cunostinte operare PC (MS OFFICE, Internet)- Persoana responsabila, organizata, diplomata, dinamica, aspect ingrijit- Capacitate de a rezolva sarcini multiple concomitent/atentie distributiva- Bune abilitati de comunicare la orice nivel, capacitate de planificare si prioritizare a activitatilor, rezistenta la stres.Descrierea jobului Activitati de baza secretariat / Relatii Clienti / Administrare office- factureaza si urmareste zilnic incasarile facturilor emise/scadente- realizarea de rapoarte destinate uzului intern sau extern- coordoneaza si asista activitatea de vanzari fiind interfata intre companie si clienti- administreaza operatii de intrari/iesiri scriptic si fizic pentru produsele comercializate/expediate- sustine vanzarea directa catre clienti prin metode specifice unui asistent vanzari- comunica cu reprezentantii de vanzari si persoane din cadrul dep. vanzari pentru solutionarea in timp util
EUROMEDICA GRUP S.​R.​L.​

Asistent(a) de vanzari in magazin de lux din mall Baneasa


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 3000 până la 4500 LEI pe lună
Candidatul IdealCerințe:-Minim liceul cu bacalaureat;-Experienta in vanzari imbracaminte de dama;-Atitudine pozitiva,energie buna si buna dispozitie;-Abilitati de comunicare si relationare;-Cunostinte de operare a calculatorului; Descrierea jobuluiCondiții:-Pachet salarial motivant;-Decontare transport;-Evaluare si cresteri salariale anuale;-Lucru in doua ture sau 1full+1L-Super-discounturi pentru orice produs cumparat;-Vacanta gratuita dupa 1an+;-Te vom ajuta sa te dezvolti atat personal cat si profesional; -Contract pe perioada nedeterminata; Responsabilități:-Consilierea clientilor in alegerea produselor;-Aranjarea produselor;-Promovarea colectiilor;-Monitorizarea permanenta a stocurilor;-Mentinerea curateniei pentru un mediu de lucru organizat si aranjat; Aplica si tu pentru a face parte dintr-o echipa puternica,entuziasta,focusata pe rezultate cat mai mari. Descrierea companieiBALIZZA este un nume binecunoscut în moda internaţională, cu creaţii care se distribuie în magazine din î
OFY GRUP SRL

Asistent Medical Bloc Operator


Companie verificată
Aplica rapid
Cerințe:Studii de specialitate (Scoala Postliceala Sanitara);Certificat de membru (ALP) si Asigurare MALPRAXIS valabile;Experienta minim 2 ani intr-o pozitie similara (sala operatii chirurgie vasculara);Cunostinte privind procedurile de sterilizare a instrumentarului medical si a deseurilor rezultate in urma actului medical;Cunostinte instrumentar specific utilizat;Abilitati de comunicare, empatie, orientare spre nevoile pacientului, atitudine pozitiva, promptitudine in realizarea sarcinilor, seriozitate si responsabilitate, abilitati de munca in echipa, proactivitate, implicare. Responsabilitati:Pregatirea instrumentarului si a materialelor pentru sterilizare;Pregatirea salii de operatie si a materialelor necesare pentru interventii;Pregatirea pacientului pre si post operator;Asistarea medicului si monitorizarea pacientului in timpul interventiei chirurgicale. Beneficii:Salariu atractiv;Contract individual de munca pe durata nedeterminata;Tichete masa;Echipa tanara si motivata.
ANGIOMEDICA NOI STIM CE AI PE INIMA SRL

Secretară /​ Recepționeră


Companie verificată
Aplica rapid
Despre Noi:YOURJOB recrutează pentru o clinică medicală de renume.Căutăm o Secretară/Recepționeră cu cel puțin 1 an de experiență pentru a se alătura tinerei echipe din București. Responsabilități:- contacte telefonice;- gestionarea corespondenței și a documentelor: primire, transmitere, înregistrare, repartizare, arhivare;- elaborarea și redactarea documentelor si rapoartelor solicitate;- administrarea și verificarea contractelor cu clienții, a facturilor de la furnizori;- asigurarea transmiterii documentelor/coletelor prin posta, curier, fax, Email;- menținerea relației cu furnizorii de servicii;- menținerea necesarului de consumabile;- suportul administrativ pentru celelalte departamente;- program de lucru, 8h/zi. Cerințe:- studii medii sau superioare finalizate;- experiență minim 1 an pe un post similar;- cunoștințe operare PC în aplicații de tip Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook);- claritate si coerență în exprimarea scrisă si verbală;- cunoștințe limbă engleză - nivel conv
YOUR JOB CONSULTING & RECRUITING SRL

Asistent Medical - Receptie


Companie verificată
Aplica rapid
Candidatul IdealStudii de specialitate;Experienţă pe un post similar de minimum 2 ani;Aviz de liberă practică și certificat de membru OAMGMAMR - valabile;Excelente abilități de comunicare și relaționare;Persoană empatică, dinamică, activă;Capacitate de planificare și organizare;Limba engleza - nivel mediu;Cunoștinţe MS Office - nivel mediu Descrierea jobuluiÎntâmpinarea pacienţilor și a vizitatorilor;Preluarea apelurilor telefonice și direcţionarea lor în funcţie de solicitarea interlocutorului;Efectuarea programărilor pentru diverse specialităţi medicale și gestionarea eficientă a circuitului pacienţilor în sala de așteptare;Efectuarea confirmărilor pentru programările efectuate;Pregătirea cabinetelor medicale cu tipizatele și consumabilele medicale necesare desfășurării consultaţiei;Pregătirea instrumentarului, aparatura necesară și asistarea medicului pe durata intervenţiilor și procedurilor medicale;Recoltarea probelor pentru diverse analize medicale (experienţă în specializarea pe
REVERA ASSISTED SRL

Asistent Medical Sala /​ Instrumentar Chirurgie Vasculara


Companie verificată
Aplica rapid
Cerințe:Studii de specialitate (Scoala Postliceala Sanitara);Certificat de membru (ALP) si Asigurare MALPRAXIS valabile;Experienta minim 2 ani intr-o pozitie similara (sala operatii chirurgie vasculara);Cunostinte privind procedurile de sterilizare a instrumentarului medical si a deseurilor rezultate in urma actului medical;Cunostinte instrumentar specific utilizat;Abilitati de comunicare, empatie, orientare spre nevoile pacientului, atitudine pozitiva, promptitudine in realizarea sarcinilor, seriozitate si responsabilitate, abilitati de munca in echipa, proactivitate, implicare. Responsabilitati:Pregatirea instrumentarului si a materialelor pentru sterilizare;Pregatirea salii de operatie si a materialelor necesare pentru interventii;Pregatirea pacientului pre si post operator;Asistarea medicului si monitorizarea pacientului in timpul interventiei chirurgicale. Beneficii:Salariu atractiv;Tichete masa;Echipa tanara si motivata.
ANGIOMEDICA NOI STIM CE AI PE INIMA SRL

Asistent Medical Anestezie si Terapie Intensiva


Companie verificată
Aplica rapid
Cerințe:Studii de specialitate (Scoala Postliceala Sanitara);Certificat de membru (ALP) si Asigurare MALPRAXIS valabile;Experienta minim 2 ani intr-o pozitie similara (in anestezie);Cunoasterea substantelor anestezicelor folosite (administrare, concentratie, dilutiii, efecte);Cunoasterea aparaturii medicale specifice (aparatura de anestezie, injectomate, etc)Abilitati de comunicare, empatie, orientare spre nevoile pacientului, atitudine pozitiva, promptitudine in realizarea sarcinilor, seriozitate si responsabilitate, abilitati de munca in echipa, proactivitate, implicare, respectarea procedurilor și a practicilor celor mai bune. Responsabilitati:pregătirea medicației pentru efectuarea anesteziei;  implicarea în consultul preanestezic;pregătirea pacientului conform indicațiilor medicului;  pregătirea aparatului de anestezie și a perfuziilor;implicarea în realizarea tehnicilor anestezice; monitorizarea stării pacientului (tensiune arterială, puls, saturatia
ANGIOMEDICA NOI STIM CE AI PE INIMA SRL

Asistent medical recoltare Welborn Charles de Gaulle


Companie verificată
Aplica rapid
Descriere post Asistent Medical Recoltare Suntem în căutarea unui Asistent Medical de Recoltare pasionat și dedicat pentru a se alătura echipei noastre. Acest rol este esențial în asigurarea unei experiențe pozitive pentru pacienți în timpul procesului de recoltare a probelor medicale.Locatie job: Clinica Wellborn Charles de Gaulle. Responsabilități:Colectarea corectă a probelor de sânge, urină sau alte tipuri de mostre conform protocoalelor stabilite;Etichetarea și prelucrarea probelor în mod precis pentru a asigura acuratețea rezultatelor;Menținerea curățeniei și asepsiei în zona de recoltare pentru a asigura un mediu sigur pentru pacienți și personal;Interacționarea empatică cu pacienții pentru a le oferi suport și confort în timpul procedurii de recoltare;Colaborarea strânsă cu echipa medicală pentru a asigura fluxul eficient al activităților de recoltare a probelor. Cerințe:Diplomă de Asistent Medical;Experiență anterioară în recoltarea de probe medicale reprezintă un avantaj;Abil
Promed System SRL

Asistent medical generalist


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 2700 până la 3000 LEI pe lună
Cautam asistent medical generalist care sa adere la valoriler companiei, care sa promoveze brandul si serviciile El Med Clinic, care sa contribuie alaturi de colegi la cresterea calitatii vietii pacientilor. Ne dorim sa fii colegul nostru, si ne-ar placea sa:Ai studii in domeniu (scoala postliceala / facultate de specialitate;Ai ALP/ Certificat de membru valabil si vizat la OAMMR;Ai asigurarea malpraxis valabila;Ai simt ridicat de responsabilitate;Ai cunostinte MS Office;Faci fata situatiilor stresante;Fii o persoana dinamica orientata catre rezultate;Ai experienta anterioara (constituie un avantaj)Detii anumite cursuri de specialitate (constituie un avantaj) Descrierea jobuluiDe ce sa lucrezi la El Med Clinic?Activitatea noastra imbunatateste experienta pacientului;Iti promitem ca nu te vei plictisi;Beneficiezi de training si sustinere privind activitatea profesionala;Te vei dezvolta profesional si personal;Poti avansa in cariera;Iti poti aduce contributia la dezvoltarea com
EL MED CLINIC SRL

Asistent Medical Generalist | Ambulatoriu de specialitate Cardiologie


Companie verificată
Aplica rapid
Prețuim relația cu pacientul și depunem toate eforturile pentru ca experiența acestuia în spitalul nostru să fie una din cele mai plăcute. De aceea, considerăm că este foarte important ca întreg personalul să fie atent selectat și instruit.Spitalul ANGIOMEDICA angajează cu contract full time asistent/a medical generalist (ambulatoriu de specialitate cardiologie). Cerințe:-Studii de specialitate (scoala postliceala sanitara);-Certificat de membru (ALP) si asigurare de malpraxis (valabile pe anul in curs);-Experienta profesionala de minim 1 an in ambulatoriu cardiologie;-Orientare spre nevoile pacientului, atitudine pozitiva, seriozitate si responsabilitate. Beneficii:- Salariu atractiv;-Tichete masa; Responsabilități:- Recolteaza probe pentru examene de laborator;-Efectueaza EKG, monteaza holtere, masurare functii vitale;
ANGIOMEDICA NOI STIM CE AI PE INIMA SRL

Asistent Medical


Companie verificată
Aplica rapid
Cerințele postului:Studii de specialitate;Experienţă de minimum 2 ani;Aviz de liberă practică și certificat de membru OAMGMAMR - valabile;Excelente abilități de comunicare și relaționare;Persoană empatică, dinamică, activă;Capacitate de planificare și organizare. Responsabilitățile postului:Atribuţii și responsabilităţi specifice secţiei;Acordarea îngrijirilor specifice în cadrul departamentului;Acordarea suportului necesar medicului în efectuarea manevrelor medicale;Înregistarea corectă a consumabilelor medicale în sistemul informatic;Înregistrarea și întocmirea documentelor specifice;Recoltarea probelor de laborator;Respectarea protocoalelor specifice în activitatea medicală și în relaţionarea cu pacientul.
REVERA ASSISTED SRL

Media netă estimată pe baza celor 3239 de salarii introduse în Salario: 3200 RON/Luna

Asistent Vanzari /​ Ofiter Back Office


Candidatul ideal Buna!Daca ai deschis acest anunt probabil iti doresti o schimbare.Esti o persoana comunicativa, ambitioasa si energica?Iti doresti sa lucrezi intr-o companie in continua dezvoltare?Daca raspunsul este DA, noi chiar vrem sa te cunoastem! Te invitam sa aloci putin timp cerintelor de mai jos pentru ca esti cu un pas mai aproape de schimbarea dorita!Nordic Food cauta candidati in vederea ocuparii pozitiei de Asistent Vanzari.Misiunea postului: asigura suportul pentru desfasurarea in bune conditii a procesului de vanzare, realizand legatura intre angajatii aflati pe teren si celelalte departamente din cadrul firmei implicate in procesul de vanzare.Profilul candidatului: Experienta in vanzari. Abilitati foarte bune de comunicare. Cunostinte de contabilitate primara. Cunostinte limba engleza (nivel mediu scris si vorbit). Cunostinte Microsoft Office - nivel mediu. Experienta in utilizarea SAP reprezinta avantaj. Capacitate organizatorica si de gestionare utila a timpului. Per
NORDIC IMPORT EXPORT CO SRL

Secretar (a)/​ Back Office


Candidatul ideal Persoane seriose si responsabile cu cunostinte de limba italiana.Descrierea jobului Angajam secretar (a).O persoana seriosa, si responsabila.CERINTE:- sunt necesare cunostinte de limba Italiana nivel mediu;- Cunostinte de contabilitate primara;- Microsoft office;- inregistrare date;- sa mentina contactul cu clienti si furnizori.
VUELLENNE SRL

Reprezentant Vanzari Back-office


Candidatul ideal Cerinte- studii superioare;- cunostinte solide in domeniul vanzarilor, marketing;- perseverenta pentru indeplinirea obiectivelor dе vanzari;- persoana energica, cu spirit dе initiativa si incredere in sine, ambitioasa, motivata;- abilitati foarte bune dе comunicare, negociere si relationare;- experienta in vanzari;- cunostinte PC;- abilitati foarte bune dе lucru in echipa;- aspect placut.Descrierea jobului Responsabilitati- dezvoltаreа portofoliului de clienti;- initiеrе, negocierе si finalizare contrаctе;- prezentаri de produs;- realizаrеa de ofеrte;- gеstionаrea relatiei cu clientii;-prelucrarea comenzilor primite de la clienti si facturarea acestora;- atingerea obiectivelor stabilite.Beneficii:-salariu fix;-asigurare medicala;-mediu de lucru placut;-telefon mobil.
SPOT VISION ELECTRIC LIGHTING SRL

Treasury Back Office Specialist!


Candidatul ideal If you have at least 1 year of work experience in Treasury Back Office and you possess: Bachelor’s degree in economics; Very good command of English language; Able to easily integrate in teams, with strong communication and cooperation skills; Very good analytical and strategic thinking skills and judgment;... then we are willing to dedicate our time and resources to integrate you as a Treasury Back Office Specialist!Descrierea jobului In ProCredit Bank you will be able to .. Monitor the bank's daily liquidity Monitor foreign exchange exposures Make registrations and daily reconciliation of NOSTRO accounts Process the international payments and receipts and related commissions Analyze and process all swift messages for Treasury operations In ProCredit Bank we can offer you .. Interesting and challenging work in a stable environment with friendly atmosphere Dynamic multinational team characterized by flat hierarchies and open communication Personal growth opportunit
PROCREDIT BANK SA

Secretara


Candidatul ideal - Cunostinte operare PC (Microsoft Office);- Limba engleza nivel mediu;- Fire energica, comunicativa cu capacitate de relationare;- Capacitate de organizare si planificare a sarcinilor si prioritatilor;- Studii medii / superioare finalizate;- Excelente abilitati de comunicare, verbal si in scris;- Gandire analitica, caracter organizat si cu accent pe detalii, atentie distributiva buna, rezistenta la stres;- Tact, diplomatie, loialitate si discretie, prezenta de spirit;- Caracter integru, simt de raspundere, orientare spre rezultat si calitate;- Un bun management al timpului.- Carnet cat.B - constituie avantaj.Descrierea jobului Societate in domeniul constructiilor angajeaza o persoana pe postul de secretara avand urmatoarele responsabilitati:- Gestioneaza fluxul de documente din cadrul societatii;- Intermediaza si asigura o comunicare interdepartamentala eficienta;- Gestioneaza intalnirile si sedintele, intocmeste minute si asigura servicii de protocol;-Preia, inregist
YANKONS ACTIV RESIDENCE S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 323 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Secretara/​asistent Manager


Candidatul ideal - Abilitati foarte bune de comunicare si relationare- Atitudine pozitiva cu spirit de initiativa si atentie la detalii- Bune abilitati de planificare, organizare si gestionarea a situatiilor- Cunostinte operare PC: pachetul Office (Word, Excel)- Cunostinte minime de limba engleza- Persoana dinamica- Rezistenta la situatii de stresDescrierea jobului - Indeplinirea activitatilor zilnice de secretariat- Preia si directioneaza apelurile telefonice- Distribuie corespondenta primita catre persoanele / departamentele carora le-a fost adresata- Preia, sorteaza, inregistreaza, indosariaza si arhiveaza corespondenta primita- Copiaza / redacteaza / tehnoredacteaza diferite materiale- Asigurarea activitatilor de protocol- Atributii administrative/secretariat- Salariu atractiv
MAKSAN TECHNO GRUP SRL

Secretara


Candidatul ideal - Studii medii sau superioare finalizate cu diploma de bacalaureat sau licenta- Excelente abilitati de comunicare si relationare;- Cunostinte solide de utilizare MS Office si Outlook- Experienta in domeniul administrativ/ secretariat;- Atitudine pozitiva, proactiva;- Abilitati de relationare interpersonala Descrierea jobului - Gestioneaza corespondenta scrisa, ectronica si telefonica la nivel de societate;- Gestioneaza registrul de facturi si se asigura de punerea in fluxul intern al acestora;- Asigura circulatia corespunzatoare a documentelor si registrul de intrari-iesiri;- Asigura protocolul la nivel de societate (cafea, apa, comenzi cattering, ddupa caz);- Relationeaza cu angajatii, furnizori de servicii si colaboratori pentru a rezolva in timp util problemele administrative;- Intocmeste si actualizeaza la zi diverse situatii, rapoarte si evidente: comenzi papetarie, obiecte inventar, etc- Indeplineste alte sarcini din dispozitia superiorului ierarhic, in limitele
AVI PROD GRUP SRL

Media netă estimată pe baza celor 373 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Secretara/​asistent Manager


Candidatul ideal Persoana cu min.5 ani experienta in gestionarea documentelor unei societati comerciale; Absolvent de studii medii/ superioare; Cunoștințe bune operare PC MSOffice, WORD, EXCEL, navigare internet Abilitati de organizare si prioritizare a activitatii, de respectare a termenelor limita; Atentie distributiva, dinamica, ordonata, atenta la detalii, riguroasa; Seriozitate, punctualitate si implicare; Claritate si coerenta in exprimarea scrisa si orala. Capacitate de analiza si sinteza; Profesionalism, spirit de echipa si aptitudini de comunicare; Păstrarea confidențialității datelor la care are accesConstituie un avantaj : Experienta anterioara pe un post similar constituie avantaj; Cunoasterea platformei SEAP constituie avantaj, fara a fi raspunzatoare de licitatii; Capacitatea de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini in acelasi timpDescrierea jobului Operatiuni specifice activității de secretariat; Organizarea si asigurarea necesarului pentru buna desfasurare a a
OK GUARD SRL

Registrator Medical


Candidatul ideal - Registrator medical -Cunostinte stabile de operare calculator,in programe le adecvate domeniului medical ,in plus este necesar sa stii referinte esentiale despre ce presupune, o consultatie , protocol medical /GDPR ,verificarea documentelor prezentate de pacient.- persoane empatice;- cunoasterea unei limbi straine - nivel mediu.Descrierea jobului Candidatul /a pentru postul de registrator medical,Responsabilitatii:Call center , programarii ale pacientiilor ,inregistrarea consultatiilor pregatirea documentelor medicale si de procol medicale, operarea si verificarea fiselor medicale , rapoarete medicale, incasarea consultatiilor si procedurilor, redactarea registrului de casa, monetar, extragerea raportului Z casa conform fisei postului.LOCATIE: Zona de nord a Bucurestiului - Sos. Gheorghe Ionescu Sisesti, nr. 325 A Sector 1.
BIO ORTOCLINIC SRL

Media netă estimată pe baza celor 141 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 859 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.