Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

974 Locuri de Munca Asistent in Bucuresti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

974 Locuri de Munca Asistent in Bucuresti

Cauta printr-o varietate mare de joburi Asistent in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Asistent Vanzari


Estimare   2400 RON/Luna
Candidatul ideal Te atrag echipele stabile, cu experienta dar in acelasi timp flexibile si cu deschidere la nou? Vrei sa faci parte dintr-o echipa cu expererienta in B2B, cu perspectiva internationala, lider la nivel european?Avem un job de Asistent - acesta va lucra in mod direct cu managerul si echipa de vanzari.Daca ai abilitati de negociere, comunicare, logica, leadership, esti inclinat spre rezolvarea problemelor, ai spirit de echipa si atitudine pozitiva esti un bun candidat sa devii colegul nostru.Noua ne plac rapoartele asadar, MS Excel e aliatul nostru. Daca si tu esti prieten cu el, cu atat mai bine. Experienta in utilizarea CRM si Pivotal si cunostintele despre Navision prezinta avantaj.In mod obisnuit comunicam in limba romana dar uneori rapoartele/prezentarile solicita limba engleza, de aceea vei avea nevoie sa ai cunostinte de scriere, intelegere si vorbire cel putin la nivel conversational.Descrierea jobului Daca te-a atras prezentarea noastra si te inscrii in tiparul de
ANTALIS

Asistent Manager


Candidatul ideal - Abilitati foarte bune dе comunicare si relationare;- Atitudine pozitiva, entuziasm;- Persoana organizata si responsabila, atenta la detalii;- Cunostinte avansate dе operare in MS Office (obligatoriu Word si Excel);- Capacitate dе organizare, planificare si rigurozitate;- Capacitatea dе concentrare pe mai multe sarcini in acelasi timp;- Inalt simt al responsabilitatii;- Adaptabilitate la lucrul in echipa.Descrierea jobului - Tаsk-uri administrаtivе dе suport si sеcretariat ;- Organizarеа intalnirilor dе afаceri, а еvеnimеntеlor companiei;- Gеstionarea documentеlor internе si de corespondenta;- Organizarea agendelor zilnice;- Receptie clienti;- Redactare documente in MS Office;- Activitati de protocol;- Multiplicare documente;- Primire/ trimitere corespondenta;- Aprovizionare consumabile.
PKF FINCONTA

Asistent Manager


Estimare   3000 RON/Luna
Candidatul ideal – studii superioare– experienta in posturi administrative– cunostinte (MS Office)– cunostinte de contabilitate primara– cunoasterea limbii engleze la nivel mediu– excelente abilitati de comunicare, relationare, organizareDescrierea jobului obţine aprobări privind diverse situaţii apărute în cadrul office; colaborează cu departamentul resurse umane la crearea de politici şi proceduri pentru recrutarea, consilierea şi instruirea personalului; administrează echipamentele de birou şi încheie contracte de service şi mentenanţă pentru acestea; întocmeşte şi actualizează inventarul cu obiectele şi materialele din cadrul sediului firmei (office); pregăteşte şi transmite corespondenţa în numele firmei; primeşte şi plăteşte facturile de utilităţi, materiale de birotică şi consumabile; relaţionează cu proprietarul imobilului în care se află sediul firmei, cu poliţia, cu pompieri, cu firmele de pază şi intervenţie; se asigură de faptul că angajaţii au toate materialele necesare pe
STORM MEDIA TECHNOLOGY

Asistent Vanzari


Estimare   2400 RON/Luna
Candidatul ideal Așteptările noastre:- Persoană comunicativă, bine organizată, dinamică, cu inițiativă.- Să aibă experiență în comunicarea telefonică cu clienții.- Să aibă cunoștințe de contabilitate primară și experiență cu documente financiare.- Să aibă cunoștințe excelente de operare a calculatorului - MS Office, Internet etc.- Să aibă o atitudine responsabilă față de muncă.- Experiența într-o poziție similară minim 1 an constituie un avantaj.Descrierea jobului Principalele responsabilități pe care le veți avea sunt:- Comunicare și consultanță cu clienții companiei prin telefon și e-mail.- Sprijin în administrarea magazinului web.- Comunicare cu compania de curierat.- Lucrul cu documente financiare și contabile.- Procesarea documentelor și pregătirea comenzilor.- Întocmirea unor rapoarte periodice de activitate.Ce vă oferim:• Salariu competitiv• Birou într-o clădire de birouri clasa A• Bonusuri periodice în funcție de performanțele individuale• Posibilitatea de a lucra cu o echipă d
VITASLIM

Asistent Manager


Estimare   3000 RON/Luna
Candidatul ideal Hoya Romania angajeaza Asistent Manager.Rol: full time, permanentLocatie: Bucuresti, zona Stefan cel MareProgram: 09:00 - 17:30Descrierea profilului: Persoana punctuala, organizata Atenta la detalii Flexibila si autonoma, open-minded Detine abilitati excelente de comunicare Atitudine pro-activa, sociabila Experienta nivel mediu in utilizarea pachetului Microsoft Office (in special Excel si Word) Engleza (nivel mediu)Descrierea jobului - Primirea si indrumarea vizitatorilor in sediu- Monitorizare si plasarea recurenta a comenzilor de birotica & papetarie, protocol- Activitati administrative specifice zonei de receptie (primire/ expedirere colete, plicuri, distribuirea lor in sediu)- Activitati HR privind documentele administrative (SSM, concedii, pontaje, adeverinte, fise post)- Mentinerea relatiei cu furnizorii de utilitati pentru spatiul de birouri- Suport in organizarea evenimentelor interne din companie- Suport pentru departamentul Sales BackOffice- Contracte si div
HOYA LENS HUNGARY ZRT, BUDAPESTA SUCURSALA ROMANIA

Asistent Contabil


Estimare   2500 RON/Luna
Candidatul ideal - Studii medii in domeniul economic (contabilitate)- Experienta in domeniu (contabilitate/control gestiune) reprezinta un avantaj- Bune cunostinte operare PC (Excel,Word, Power Point)- Cunostinte SAP reprezinta un avantaj- Spirit analitic, organizatDescrierea jobului - Tine registrul de casa, gestioneaza deconturile, avansurile si diurnele angajatilor- Gestioneaza facturile de cheltuieli generale/servicii si diversele mijloace de plata- Analizeaza pe baza fiselor de cont natura tranzactiilor efectuate si documentele ce au stat la baza inregistrarilor- Realizeaza analize periodice ale stocurilor si altor indicatori de performanta- Participa la realizarea previziunilor si urmareste contul de rezultate al magazinului- Participa la inventarele periodice- Arhivezi documente
ROMANIA HYPERMARCHE

Asistent Manager


Estimare   3000 RON/Luna
Candidatul ideal Perseverent. Serios. Capatabil. Responsabil.Recrutam asistent manager care sa isi doreasca sa isi desfasoare activitatea intr-un mediucompetitiv, in plina dezvoltare.Daca esti organizat, nu te sperie termenele limita, iti place sa iti desfasori activitatea intr-unmediu profesional, atunci ne bucuram sa ne cunoastem la un interviu.Descrierea jobului Nu oferim doar vorbe ci:- Mediu de lucru profi intr-o zona centrala usor accesibila atat cu masina cat si cumijloacele de transport in comun- Echipa cu oameni bine pregatiti, specializati in domeniul lor de activitate- Posibilitatea de a evolua rapid si de a identifica oportunitati profesionale- Suportul logistic si administrativ pentru a dezvolta noi proiecteSarcini:- Contactarea potentialilor clienti- Pastrarea legaturii cu clientii fideli- Gestionarea propriului portofoliu de clienti- Atent/a la detalii si organizarea meticuloasa a task-urilor
AXI QUALITY SERV S.​R.​L.​

Asistent Vanzari


Descrierea jobului Client Description:Pentru clientul nostru, un important jucator in productia de echipamente comerciale si industriale, la reprezentanta din Romania, cautam o persoana pentru pozitia de Asistent Vanzari, care sa acorde suport pentru toate operatiunile ce tin de activitatea Departamentului Comercial.Compania are firma mama in Austria si, fiind parte dintr-un grup international, se diferentiaza ca unul din cei mai mari furnizori pentru industria de constructii, din Europa.Responsibilities: Generarea de oferte pentru clienti si de coduri de articol pentru produsele speciale Verificarea preturilor de vanzare cat si implementarea permanenta in SAP a cresterilor de preturi Derularea de proiecte (comenzi de anvergura) in colaborare cu departamentul de achizitii din Wels, inclusiv solicitarea de preturi sau conditii comerciale speciale pentru acestea Stornarea marfii returnate sau a celei facturate in mod eronat si inregistrarea facturii aferente in SAP Inregistrarea in SAP a
ADECCO RESURSE UMANE

Asistent Medical


Estimare   2500 RON/Luna
Candidatul ideal Cautam colega! Suntem in cautarea unei asistente medicale pentru completarea echipei SkinMed - Bucuresti. Este postul perfect pentru tine daca:✔ ai studiile de asistent medical generalist finalizate✔ ai experienta de cel putin 1 an✔ ai o prezenta fizica placuta si o atitudine calda si prietenoasa✔ esti pasionata de dermatologie si dermatoestetica si cele mai noi tehnologii medicale Descrierea jobului Daca iti doresti sa te alaturi echipei noastre, asteptam CV-ul tau prin e-mail pe adresa [email protected] cu subiectul "Angajare Asistenta".Oferim un pachet salarial atractiv, o experienta de lucru placuta intr-un mediu medical de inalt nivel, in care te vei simti minunat si vei avea sansa sa inveti si sa cresti alaturi de noi.
SKINMED CENTER

Asistent Contabilitate


Candidatul ideal Cerinte:- Spirit de observatie, rabdare, viteza de reactie, capacitate de comunicare- Experienta constituie un avantaj. (2-3 ani)- Cunostinte de contabilitate primara,operare PC- Capacitate de analiza si sinteza,spirit de observatie,atentie,persoana ordonataDescrierea jobului Responsabilitati:- Emiterea facturilor de vanzare pe baza de comanda (PO/DO)- Intretinerea si completarea bazei de date a clientilor- Relatii eficiente si de calitate cu clientii- Confirmari solduri clienti- Operatiuni de factoring- Indosarierea si arhivarea facturilor de vanzari- Raspunde de aplicarea corecta a preturilor de facturare si calculul corect al facturii- Evidenta formularelor cu regim special- Indeplineste si alte atributii specificate in fisa postului;
VP SISTEM INTERNATIONAL

Asistent Importuri


Candidatul ideal Abilitati de comunicare scrisa si verbala Abilitati de prioritizare si coordonare Capacitatea de lucru in echipa Atentie la detalii, rabdare si promptitudine in a actiona in diverse situatii Experienta anterioara in domeniu constituie un avantaj Cunoasterea limbii engleze si operare ExcelDescrierea jobului Operarea in Charisma a documentelor specifice ( facturi import, transport extern si asigurari, declaratii vamale, NIR ) Operarea declaratiilor Intrastat Colaborare cu depozitul pentru urmarirea finalizarii receptiilor de marfa. Verificare saptamanala plati efectuate Verificare saptamanala date sosire tracking marfa incarcata – actualizare in Charisma Predare saptamanala documente operate catre contabilitate Arhivare documente Trimitere documentatie conformitate in magazine la controalele OPC
INTERTOY ZONE

Asistent Manager


Estimare   3000 RON/Luna
Candidatul ideal Angajatul ideal trebuie sa aiba capacitatea de a se integra in colectiv si in societate, sa aiba o tinuta corespunzatoare si sa fie capabil sa comunice cu cei din jurul sau.Este obligatoriu sa:- fie absolvent de studii superioare- aiba experienta intr-un post similar minim 5 ani- detina cunostinte de limba engleza- fie o persoana ordonata, organizata si constiincioasa- detina capacitate de a sintetiza si ordona informatia- aiba putere de concentrare si atentie distributiva, initiativa- fie serios, cu respect pentru confidentialitate, dedicat postului- aiba abilitatea de a lucra cu mai multe proiecte in paralel- aiba capacitate de invatare temeinica si rapida- se integreze cu usurinta in colectiv, lucru in echipa- aiba flexibilitate la program prelungit si respectarea termelor limitaAngajatul ideal trebuie sa detina obligatoriu cunostinte foarte bune de operare PC - Word, Excel, Power Point, Outlook.Descrierea jobului Atributii:- Organizarea si derularea activitatilor z
AC&CA CONSULTING SERVICES

Asistent Manager


Estimare   3000 RON/Luna
Candidatul ideal Tu, viitorul nostru coleg, trebuie:- Să ai o experiență relevantă pe un job similar sau în domeniile: procesare date, back office, administrare.- Să cunoști bine pachetul Microsoft Office (în special Outlook, Excel și Word), acest aspect fiind o necesitate;- Să te poți descurca rapid în diverse situații și să poți identifică soluții și răspunsuri la probleme diverse;- Să fii o persoană muncitoare și serioasă, dornică de a învâța lucruri noi și de a te dezvolta;- Să fii o persoană foarte organizată și orientată către rezultate, dornică să progreseze;- Să ai capacitatea de a învăța rapid și să posezi o bună logică și înțelegere a lucrurilor;- Să ai o atitudine pozitivă în orice situație, să evidențiezi un caracter diplomat, o fire responsabilă;- Să îți dorești să te implici în activitatea zilnică a Companiei, pentru a te dezvolta și a putea promova rapid.Descrierea jobului BENEFICII:- Primești un salariu lunar cuprins între 10.000 RON – 20.000 RON (compus din salariu fix
SMART CREDIT MANAGEMENT

Asistent Vanzari


Estimare   2400 RON/Luna
Candidatul ideal Tu, viitorul nostru coleg, trebuie:- Să fii o persoană muncitoare și serioasă. NU CONTEAZĂ experiența, ci dorința de a învăta lucruri noi și de a te dezvolta;- Să fii o persoană organizată și orientată către rezultate, dornică să progreseze.- Să cunoști pachetul Microsoft Office (în special Outlook, Excel și Word), acest aspect fiind o necesitate;- Să ai capacitatea de a învăța rapid și să posezi o bună logică și înțelegere a lucrurilor;- Să ai o atitudine pozitivă în orice situație, să evidențiezi un caracter diplomat, o fire responsabilă;- Să iți dorești să te implici în activitatea zilnică a Companiei, pentru a te dezvolta și a putea promova rapid.Descrierea jobului BENEFICII:- Primești un salariu lunar cuprins între 5.000 RON – 10.000 RON (compus din salariu fix + comisioane)- Ai zile suplimentare de concediu cu ocazia:• Sărbătorilor de Iarna (2 săptămâni)• Zilei tale de naștere, zilei de naștere a soțului/soției, zilelor de naștere a copiilor• Bonusurilor oferite
SMART CREDIT MANAGEMENT

Asistent Medical - Igiena


Candidatul ideal Studii dе specialitate: absolvent al Școlii Sanitare Postliceale; Autorizatie liberă practică și asigurare malpraxis – documente valabile; Experiență minim 1 an în specialitate; Limba engleză - nivel mediu; Cunoștințe MS Office - nivel mediu; Persoană pozitivă cu excelente abilități dе comunicare și empatie, orientată spre nevoile pacientului, responsabilă, organizată.Descrierea jobului Aplică măsurile de prevenire şi control a eventualelor boli transmisibile care evoluează în unitatea sanitară; Verifică şi constată calitatea factorilor de mediu, controlează respectarea protecţiei sanitare a aerului, apei; Urmăreşte aplicarea măsurilor concrete stabilite în vederea limitării şi stingerii eventualelor focare de infecţie nosocomială; Urmăreşte depistarea purtătorilor de germeni patogeni şi sterilizarea acestora în cadrul personalului medico–sanitar; Verifică şi urmăreşte respectarea normelor igienico–sanitare privind: colectarea, păstrarea, tratarea şi neutralizarea deşe
SANADOR

Asistent Medical Bfkt


Estimare   3750 RON/Luna
Candidatul ideal -Sa fii absolvent al Scolii Postliceale Sanitare de Asistenti Medicali BFT/BFKT (Balneofiziokinetoterapie) si masaj recuperare pe afectiuni;-Sa fii o persoana sociabila, integra;-Sa ai o atitudine pozitiva;-Sa ai orientare catre client;-Sa iti placa sa te dezvolti invatand lucruri noi;-Sa ai initiativa si entuziasm in a oferi clientilor servicii de inalta calitate;-Sa ai capacitatea de a lucra in echipa, sa fii organizat si flexibil;-Sa ai cunostinte de specialitate – anatomo-patologice.Descrierea jobului -Primește pacienții internați și pe cei tratați în regim ambulatoriu, ajută la acomodarea lor și îi instruiește cu privire la regulamentul de ordine interioară al spitalului';-Aplică proceduri de balneofiziokinetoterapie (BFKT) pentru recuperare medicală conform prescripțiilor medicului; tot asistentul BFKT răspunde și de respectarea parametrilor tehnici pentru fiecare probă;-Supraveghează pacientii pe perioada efectuarii procedurilor și notează în permanență info
SANADOR

Asistent De Vanzari Libertate.​init()


Candidatul ideal De ce avem nevoie de la tine: Engleză scrisă și vorbită la un nivel excelent (C1 sau C2); Să ai un ochi pentru detaliu; Îți desfășori munca online, așa că trebuie să știi să folosești bine calculatorul și să ai un laptop de pe care să poți lucra; Să fii loial, de încredere şi să ai o viziune pe termen lung în echipă (acesta NU e un job de vară de 6 luni); Ai încredere în tine și un mindset pozitiv; Trebuie să poți învăța extrem de rapid; Skill-uri de comunicare & organizare foarte bune; Căutăm oameni care vor să fie mentorați, care sunt entuziasmați de antreprenoriat și de a aduce o schimbare în viețile oamenilor; Cunoștințe sau experiențe anterioare din lumea IT-ului reprezintă un plus; Facultate de litere pe engleză sau examen Cambridge Advanced Exam (C1, C2) e un plus. Descrierea jobului Descrierea jobului: Vei lucra full-time în biroul nostru din București; Sarcina ta principală va fi ajutarea clienților noștri privați în drumul către freelancing; Salariul net porn
POP RAUL PERSOANĂ FIZICĂ AUTORIZATĂ

Asistent Departament B2b


Candidatul ideal You show commitment and…· Make sales to new and existing customers· Ensure a fast and competent response to customer request· Provide the best customer experience for all our customers· Identify new area of making business and approach the potential clients· Build pipeline and follow-up on leads from all channels· Create offers based on Sales process· Maintain relationships with customers and tenders· Ensure data quality and customer dialogue are registered in our sales system· Support marketing department on eg. Assortment, communication, digital customer experienceDescrierea jobului We are looking for a person who:· Is driven by results and taking responsibility for the tasks· Is task oriented and likes challenges· Is structured and decisive· Has the talent to build relationship internally and with customers· Has analytical thinking· Is able to set clear objectives, monitor progress and take corrective actions· Is able to control performance levels· Has flexibility a
JYSK ROMANIA

Secretara/​ Asistent Manager


Candidatul ideal Studii superioare absolvite; Experienta profesionala generala minim 2 ani; Limba engleza – nivel avansat; Abilitati foarte bune de comunicare; Cunostinte foarte bune operare PC; Abilitati de organizare si planificare a activitatilor zilnice; Persoana organizata, dinamica, eficienta, capabila sa isi indeplineasca responsabilitatile la timp.Descrierea jobului Preluarea, inregistrarea, multiplicarea, distribuirea catre compartimentele implicate, indosarierea si arhivarea corespondentei si a mesajelor primite; Redactarea corespondentei necesare desfasurarii activitatii zilnice; Asigurarea transmiterii documentelor prin curier/ posta, fax, e-mail; Traducerea de documente; Planificarea si centralizarea micilor achizitii in cadrul departamentului administrativ; Coordonarea si asigurarea bunei desfasurari a activitatii de secretariat; Coordonarea si organizarea agendei de lucru a presedintelui companiei; Asigurarea bunei organizari a deplasarilor managementului societatii; Coo
ROMAIR CONSULTING

Asistent Vanzari Ikea Baneasa


Candidatul ideal Asistent vanzari IKEA BaneasaEntuziasmul, apropierea și atitudinea pragmatică sunt elementele care stau la baza culturii noastre IKEA. Suntem optimiști și căutăm în permanență modalități noi și mai bune de a ne îndeplini sarcinile. Credem că tu, la fel ca noi, vei progresa atunci când vei întâlni oameni deosebiți, care au un scop comun la IKEA. Oameni modești, care se susțin unii pe alții și care și-au asumat pe deplin angajamentul de a duce mai departe moștenirea și viziunea IKEA și de a crea o viață mai bună pentru cei mai mulți oameni, punând clienții în centrul tuturor activităților lor.Alătură-te echipei noastre de Vânzări în calitate de Asistent vânzări în magazinul IKEA BăneasaCe vom aprecia la tine:• Experiență în vânzări minimum 1,5 ani.• Minimum studii medii.• Foarte bune abilități de comunicare și interacțiune cu clienții.• Înclinații tehnice și abilitatea de orientare în spațiu.• Simțul răspunderii/ asumare responsabilității.• Orientare către identificarea
IKEA ROMANIA
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 974 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.