367 - Locuri de Muncă (joburi) Secretara în București
367 - Locuri de Muncă (joburi) Secretara în București
S.C. ROYAL & RICH SRL cu sediul in sat Valea Mare-Podgoria, jude ul Arges angajeaza: Secretara pelucae texte, studii medii 1 post. Perioada de primire a CV-urilor s-a prelungit pana la data de 13.01.2021 si se pot trimite la adresa de mail nitu_antoaneta(at)yahoo.com. Selectia se va sustine la sediul firmei in data de 13.01.2021, ora 14,00.

Liceul Teoretic „Jean Monnet” din București organizează concurs pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcţiei contractuale de execuție vacante de secretar.Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții generale, conform art. 3 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 286 din 23 martie 2011, cu modificările și completările ulterioare:a) are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;b) cunoaș
Angajam secretara pentru organizarea corespondentei, procesare text, reprezentarea in relatiile cu institutiile publice, cunostine Office (Word, Excel), persoana tanara, comunicativa, serioasa, program de lucru 8 ore L-V, sal net 2400 lei, zona Pallady, sector 3.

Școala Gimnazială Nr. 167 din București organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcției contractuale, vacante, de secretar.Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții generale, conform art. 3 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 286 din 23 martie 2011, cu modificările și completările ulterioare:a) are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;b) cunoaș

Candidatul ideal Ai abilităţi de comunicare şi relaţionare esti o persoană bine organizată şi disciplinata? Te consideri o persoană proactiva şi pasionată de lucrul cu oamenii?
Dacă te regăseşti în cele de mai sus, avem un job care s-ar putea să ţi se potrivească
Cerinţe:
-Experienţă pe un post similar;
-Foarte bune abliltăţi de comunicare si organizare;
-Atitudine proactivă.Descrierea jobului Responsabilităţi:
Preia şi directionează apelurile telefonice;
Preia şi transmite mesajele persoanelor corespunzătoare;
Efectuează activităţi administrative de rutină: primirea, ţinerea

Candidatul ideal Suntem in cautarea unui nou membru al echipei noastre cu:
cunostinte de contabilitate primara
excelente abilitati de comunicare verbala, cu putere de convingere prin telefon
cunostinte avansate operare PC (Word, Excel, Power Point, Outlook)
cunostinte avansate de limba engleza (scris si vorbit)
studii medii (studiile superioare reprezinta un avantaj)
experienta de minim 3 ani intr-un post similar
capacitate de organizare, perseverenta, seriozitate, dinamica
atitudine pozitiva si deschisa catre clienti si colegi
disponibilitate de lucru full time
Descrierea
Cautam persoana responsabila, organizata, dinamica, eficienta.

Candidatul ideal Distribuitor pentru aparatura de laborator angajeaza secretara. Limba engleza si cunostinte PC - nivel avansat, rapiditate in redactare, persoana bine organizata, rezistenta la stres, capabila sa comunice cu usurinta.
Cv la office@teknoleb.roDescrierea jobului Responsabil departament administrativ.

Candidatul ideal - seriozitate
- cunostinte operare PC ( Outlook, PowerPoint, Google Maps/Earth)
- experienta in domeniul imobiliar constituie avantaj
- permis de conducere categoria B constituie avantaj
- limba englezaDescrierea jobului - activitate office, program 8 ore luni - vineri
- mentinerea relatiei cu clientii
- actualizarea periodica a bazei de date
- research pe piata imobiliara
- promovare
Salariu fix + comision din tranzactii

Universitatea din București organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată, a funcției contractuale, vacante, de secretar (S) (2 posturi), în cadrul Facultății de Matematică și Informatică.Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții generale, conform art. 3 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 286 din 23 martie 2011, cu modificările și completările ulterioare:a) are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiul

Candidatul ideal Cerințe:
- experiență – entry level – 0-2 ani;
- capacitate deosebită de organizare și planificare;
- atitudine pozitivă, jovială;
- fire răbdătoare și ușor adaptabilă diverselor situații;
- disponibilitate pentru deplasări de o zi în Bucuresti și în România;
- cunoașterea limbii engleze – nivel mediu/avansat – vorbit, scris, citit;
- operare calculator – cunoștințe de utilizare a pachetului Microsoft Office, inclusiv Excel;
- permis de conducere categoria B - reprezinta un avantaj;
- perioadă de probă – 3 luni.Descrierea jobului Beneficii:
• Salariu atractiv;
• Aut

Candidatul ideal Limba engleza nivel avansat(scris,vorbit,citit)
Capacitate de organizare a timpului si a activitatii de secretariat
Capabilitate de lucru in conditii de stress
Cunoasterea limbii romane scris,vorbit
Aptitudini de comunicare cu clientii interni si externi
Strictete si acuratete in intocmirea si pastrarea tuturor dosarelor care ii sunt incredintate
Capacitatea de a lua decizii la nivelul postului
Cunostinte de operare PC
Cunostinte de operare/manipulare ale echipamentelor electronice de birou
Prezenta agreabilaDescrierea jobului Preluarea si directionarea apelurilor tel

Candidatul ideal Cunoașterea limbii engleze - nivel avansat;
Cunoașterea în detaliu a pachetului Microsoft Office (Word, Excel, Power Point, Outlook Express), Navigare Internet;
Abilități excelente de comunicare verbală și în scris;
Punctualitate, promptitudine, seriozitate;
Capacitate de a rezolva situații neprevăzute;
Atenție distributivă;
Atitudine proactivă;
Studii superioare.Descrierea jobului Înregistrează documentele și corespondența și asigură distribuirea și arhivarea acestora;
Redactează și expediază corespondența internă și externă: e-mail, rapoarte etc;
Preia și direcțio
Cautam o persoana tanara, prezentabila, responsabila, organizata, cu bune abilitati de comunicare in limba romana si limba engleza pentru postul de secretara. Program 8h/zi de luni pana vineri.
Angajez secretara personala/ asistent manager, cu varsta cuprinsa intre 18-45 de ani, program flexibil, salariu avantajos, nu este necesara experienta.
Firma de productie.Angajam secretara. Nu solicitam experienta.Diploma de bacalaureat.2400 lei net. Program L-V 09.00.00-17.00. Sector 5.Atasati CV clasic, cu fotografie recenta.

Școala Gimnazială „George Topârceanu”, cu sediul în București, str. Argeșelu nr. 6, organizează concurs pentru ocuparea funcțiilor contractuale de:• 1 post contractual vacant de secretar.• 1 post contractual vacant paznic.Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții generale, conform art. 3 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 286 din 23 martie 2011, cu modificările și completările ulterioare:a) are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Sp
cu contract de munca, full-time, part-time, trimite CV si 2 foto la email
Angajez secretara personala, open mind, 1/2 zi/săptămâna pt petrecerea timpului liber și discuții libere. 2000 lei/luna garantat (plata saptamanala) . Detalii în privat. Poți fi din București sau din provincie (se decontează transportul) . Doar mesaj pls.
Angajez tanara, 24 - 27 de ani, pentru a lucra in domeniul financiar. Training-ul va fi facut in Italia, dupa care se va lucra in Romania.
Departament:
Industrie:
Tip job:
Experiență:
Numele companiei:
Ordonează după: