Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

886 Locuri de Munca Secretara in Bucuresti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

886 Locuri de Munca Secretara in Bucuresti

Cauta printr-o varietate mare de joburi Secretara in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Secretara in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Secretară /​ Recepționeră


Companie verificată
Aplica rapid
Despre Noi:YOURJOB recrutează pentru o clinică medicală de renume.Căutăm o Secretară/Recepționeră cu cel puțin 1 an de experiență pentru a se alătura tinerei echipe din București. Responsabilități:- contacte telefonice;- gestionarea corespondenței și a documentelor: primire, transmitere, înregistrare, repartizare, arhivare;- elaborarea și redactarea documentelor si rapoartelor solicitate;- administrarea și verificarea contractelor cu clienții, a facturilor de la furnizori;- asigurarea transmiterii documentelor/coletelor prin posta, curier, fax, Email;- menținerea relației cu furnizorii de servicii;- menținerea necesarului de consumabile;- suportul administrativ pentru celelalte departamente;- program de lucru, 8h/zi. Cerințe:- studii medii sau superioare finalizate;- experiență minim 1 an pe un post similar;- cunoștințe operare PC în aplicații de tip Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook);- claritate si coerență în exprimarea scrisă si verbală;- cunoștințe limbă engleză - nivel conv
YOUR JOB CONSULTING & RECRUITING SRL

Secretara


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 3000 până la 3500 LEI pe lună
Angajam SECRETARAEsti comunicativa? Ai rabdare cu oamenii? Nu te sperie sa faci o factura? Ai un zambet de milioane?Super! Te vrem in echipa noastra!Program in ture: 8:30 - 17:00 si 10:30 - 19:00, cu pauza de masa.Responsabilitati principale: preluare apeluri telefonice si redirectionare catre consultanti, incasari clienti, realizare facturi, informare sold casa, preluare corespondenta clienti si notificarea acestora. Crestere salariala in fiecare an - pentru primii 3 ani activitate, mentionata in contract.Candidatul Ideal:- Abilități de comunicare, deschidere la sugestii, gândire pozitivă- Bună organizare, precizie, flexibilitate, nivel ridicat de atenție și concentrare- Orientare către rezultate: eficiență, rezolvarea situațiilor și depășirea obstacolelor- Abilitatea de a lucra atât individual, cât și în echipa;Cunoștințe avansate Office: Word
Eadoris Romania SRL

Secretara


Candidatul ideal - Cunostinte operare PC (Microsoft Office);- Limba engleza nivel mediu;- Fire energica, comunicativa cu capacitate de relationare;- Capacitate de organizare si planificare a sarcinilor si prioritatilor;- Studii medii / superioare finalizate;- Excelente abilitati de comunicare, verbal si in scris;- Gandire analitica, caracter organizat si cu accent pe detalii, atentie distributiva buna, rezistenta la stres;- Tact, diplomatie, loialitate si discretie, prezenta de spirit;- Caracter integru, simt de raspundere, orientare spre rezultat si calitate;- Un bun management al timpului.- Carnet cat.B - constituie avantaj.Descrierea jobului Societate in domeniul constructiilor angajeaza o persoana pe postul de secretara avand urmatoarele responsabilitati:- Gestioneaza fluxul de documente din cadrul societatii;- Intermediaza si asigura o comunicare interdepartamentala eficienta;- Gestioneaza intalnirile si sedintele, intocmeste minute si asigura servicii de protocol;-Preia, inregist
YANKONS ACTIV RESIDENCE S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 323 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Secretara


Candidatul ideal - Studii medii sau superioare finalizate cu diploma de bacalaureat sau licenta- Excelente abilitati de comunicare si relationare;- Cunostinte solide de utilizare MS Office si Outlook- Experienta in domeniul administrativ/ secretariat;- Atitudine pozitiva, proactiva;- Abilitati de relationare interpersonala Descrierea jobului - Gestioneaza corespondenta scrisa, ectronica si telefonica la nivel de societate;- Gestioneaza registrul de facturi si se asigura de punerea in fluxul intern al acestora;- Asigura circulatia corespunzatoare a documentelor si registrul de intrari-iesiri;- Asigura protocolul la nivel de societate (cafea, apa, comenzi cattering, ddupa caz);- Relationeaza cu angajatii, furnizori de servicii si colaboratori pentru a rezolva in timp util problemele administrative;- Intocmeste si actualizeaza la zi diverse situatii, rapoarte si evidente: comenzi papetarie, obiecte inventar, etc- Indeplineste alte sarcini din dispozitia superiorului ierarhic, in limitele
AVI PROD GRUP SRL

Media netă estimată pe baza celor 373 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Secretara


Candidatul ideal Persoana organizată, plăcută, comunicativa Capacitate de organizare şi planificare, diplomaţie Abilităţi de utilizare PC, Microsoft Office, Internet Cunoştinţe de limba engleză Disponibilitate la deplasări în interesul companiei Personalitate echilibrată, rezistenţă la stres Studii superioare in curs sau finalizateDescrierea jobului Desfăşoară activităţi de secretariat in departamentul de marketing Participarea la întâlniri organizate pentru departamentul de marketing Contacteaza clienti
META RING SRL

Media netă estimată pe baza celor 344 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Secretara


Candidatul ideal - persoana optimista, serioasa, dornica sa munceasca.- punctualite, promptitudine, bun simt, amabilitate- capacitate de analiza, sinteza si stabilire a prioritatilor- atitudine pozitiva si proactiva- aspect fizic placut- cunoasterea pachetului Microsoft Office (Word, Excel), Navigare Internet- abilitati excelente de comunicare verbala si in scris- capacitate de a rezolva situatii neprevazute- cunostinte de limba engleza la nivel mediuDescrierea jobului Coordoneaza desfasurarea activitatii de receptie-secretariat :- inregistreaza documentele si corespondenta si asigura distribuirea si arhivarea acestora;- redacteaza si expediaza corespondenta interna , in limba romana;- supravegheaza fluxul de informatii din corespondenta telefonica si electronica si informeaza directorul si colegii cu problemele aparute;- realizeaza activitatile administrative si de protocol- tine evidenta mostrelor (dosare de comenzi, testare)- ofera suport in diferite sarcini administrative
MANTERO COMIMPEX S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 350 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Secretara


Candidatul ideal CANDIDATUL IDEAL: Calitatile candidatului ideal:- seriozitate;- persoana dinamica cu abilitati de comunicare;-spirit organizatoric; -capacitate de comunicare;-abilitati de utilizare a pachetului Office;-amabilitate,inteligenta,dorinta de a invata,bun simt,prezenta placutaDescrierea jobului RESPONSABILITATI / BENEFICII: -activitati de secretariat si suport administrativ;-inregistrarea si arhivarea documentelor;-redactarea si evidenta documentelor-asigurarea bunei functionari a biroului;-experienta nu este o conditie dar este necesara dorinta de a invata pentru a fi la curent cu activitatile societatii.-program flexibil-salariu atractiv
SOCIETATE DE PRODUCTIE INDUSTRIALA CORUC BUCURESTI SRL

Media netă estimată pe baza celor 392 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Secretara


Candidatul ideal Absolvent/ă de studii superioare și cu experiență în activități administrative / secretariat; Bune cunoștințe de navigare web și tehnoredactare (office, mail); Atenție la detalii, spirit de echipă; Atitudine pozitivă, asertivă și constructivă; Cunoștințe de limbă engleză, nivel avansat; Cunostine de limba Ucraineana, reprezinta avantaj; Abilități de comunicare și relaționare, gândire analitică; Capacitate de organizare, planificare și minuțiozitate; Capacitate de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini în același timp; Claritate și coerență în exprimarea scrisă și orală; Disponibilitate la deplasări/delegații la sediile din țară (o data la 2-3 luni);Descrierea jobului Atribuții:Activități specifice de secretariat: preluare și transmitere mesaje; multiplicare, redactare înscrisuri; înregistrare corespondenţă; management corespondență telefonică, letrică și informatică;
UNIUNEA UCRAINENILOR DIN ROMANIA

Media netă estimată pe baza celor 380 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Secretar Receptie


Candidatul ideal Societatea Profesională Notarială “AEQUITAS COTROCENI”, cu sediul în Mun. Bucureşti, Piata Operei recrutează secretar receptie.Cerinte:Experienta in domeniu notarial/juridic constituie un avantaj;Capacitate de organizare, concentrare, atentie la detalii, rezistenta la stres, spirit de echipă, profesionalism, iniţiativă;Foarte bune cunoștințe și abilități operare PC;Abilităţi de comunicare cu publicul;Informarea clienților asupra aspectelor specifice activității notariale;Identificarea corectă a nevoilor clienților;​Întâmpinarea si îndrumarea clienților;Preluarea apelurilor telefonice și mesajelor.Descrierea jobului Pastrarea unei bune relatii cu clientii biroului notarial;Realizarea relatiei directe cu publicul intr-un mod deschis, amabil si profesionist.
NEW RESIDENCES TOWN PROPERTIES S.​R.​L.​

Secretara


Candidatul ideal Cerinte:Cunostinte Microsoft Office,Gmail, Outlook, ExcelOrganizare de documenteAbilitati de comunicare si relationareLucru in echipaExperienta intr-un post similar si cunostinte de contabilitate primara reprezinta avantajeDescrierea jobului Responsabilitati:Redactarea corespondentei si a altor documente interneAsigurarea unui mediu de lucru curat si eficientAsigura suportul administrativ si relationeaza cu colaboratoriiRaspunde la telefon si programeaza interviuriAsumarea si urmarirea sarcinilor de serviciuBeneficiiProgram de lucru de la 10:00 - 16:00
DAMIS ADVERTISING CONSULTING S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 332 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Secretara - Asistent


Candidatul ideal Abilități de comunicare orală și scrisă în limba română. Abilități organizatorice și capacitatea de a prioritiza sarcinile. Competențe în utilizarea computerului și a programelor Microsoft Office. Atitudine proactivă, orientată către rezultate și capacitatea de a lucra eficient atât independent, cât și în echipă. Capacitatea de a gestiona informațiile confidențiale cu professionalism Absolvirea liceului, cu diplomă de bacalaureat obținută. Cunoștințe minime de limba engleză pentru comunicare orală și scrisă.Descrierea jobului Gestionarea apelurilor telefonice, corespondenței și e-mailurilor. Asistență în organizarea întâlnirilor interne și externe, inclusiv pregătirea materialelor necesare și organizarea protocolului. Gestionarea eficientă a biroului, inclusiv a stocului de materiale de birou și a echipamentelor necesare. Întâmpinarea vizitatorilor și a clienților, oferindu-le asistență și direcționându-i către persoanele sau departamentele potrivite. Întocmirea și act
ASOCIATIA BIROUL ROMAN DE AUDIT TRANSMEDIA

Secretar Administrativ


Candidatul ideal SECRETAR ADMINISTRATIVPostul este post exclusiv de birou, activitatea se desfasoara la sediul companiei, incinta interioara de tip spatiu comercial, aflat la parterul Complexului Rezidential “NEW RESIDENCE GHENCEA" din Strada AREFU Sector 5 BUCURESTI (transport in comun: statia autobuzului este chiar in fata complexului).Va recomandam sa evaluati SI localizarea firmei in functie de asteptarile dvs.!Candidatul Ideal Bune abilitati de comunicare (vorbit si scris) si de ascultare activa Atentie distributiva, capacitate de concentrare, de memorare, de analiza si sinteza Atitudine pozitiva, orientare spre rezultate, asumarea responsabilitatii Abilitatea de a lucra eficient, cu sarcini multiple de lucru simultan, in dinamica acestora Cunostinte dе Microsoft Office (Word, Excel, Email) si de lucru cu echipamente IT(pc,imprimanta,cititor card,etc) Cunostinte de planificare si autoplanificare, managementul timpului Cunostinte minime de contabilitate primara si gestiune (factura
PHARMA TELNET S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 923 de salarii introduse în Salario: 3250 RON/Luna

Secretara/​ Office Manager


Candidatul ideal • Bune abilitati de comunicare; organizare si stabilirea prioritatilor in activitatea profesionala;• Abilitatea de pastrare a confidentialitatii activitatii profesionale;• Abilitatea de a face managementul mai multor sarcini simultan, promptitudine si responsabilitate;• Persoana proactiva, dinamică;• Cunoscător al limbii engleze;• Cunostinte bune de operare PC (MS Office);• Experienta reprezintă un avantaj; Descrierea jobului Preluarea/prelucrarea/expedierea corespondenţei.Înregistrarea documentelor, organizarea arhivei;Primirea invitatilor;Preluarea apelurilor telefonice şi redirecţionarea acestora;Asigură protocolul;Completeaza AWB uri, plicurile trimise recomandat (prin curierat rapid sau posta normala), completeaza adresele pe plicuri, impacheteaza coletele, inregistreaza plicurile trimise;Copiaza / redacteaza / tehnoredacteaza diferite materiale;Intocmeste necesarul si face comenzi pentru aprovizionarea biroului;Executa orice alte dispozitii date de superiorul ier
NAGRA GAMING SRL

Contabil Primar /​ Secretara


Candidatul ideal capacitatea de a invata rapid, atitudine pozitiva, persoana organizata, spirit de echipa studii finalizate cu profil economic (studii medii sau superioare finalizate)-de preferat; experiență pe un post similar 2 ani; cunostinte de operare în MS Office (Word si Excel); abilități foarte bune de comunicare și relaționare: vorbit și scris (telefon, e-mail); flexibilitate, abilităţi da a gestiona simultan mai multe sarcini; permis de conducere.Descrierea jobului intocmire facturi si efectuează activitățile specifice pentru trimiterea facturilor la clienți; urmărește și verifică sosirea facturilor de la clienți, a chitanțelor și le indosariaza; mentinerea relatiei cu clientii si furnizorii/ confirmari de sold; preia si înregistrează comenzile, reclamațiile clienților și le comunică persoanelor competente pentru soluționare; intocmeste contracte; intocmire ordine de plata/foi de varsamant; intocmirea registrului de casa, note de intrare receptie; indosariere documente; admini
TS ACTIVE SUPPLY S.​R.​L.​

Secretariat - Front Office


Candidatul ideal o persoana comunicativa si atenta la detaliiDescrierea jobului programari pacienti, incasari, registru de casa, evidenta diverse acte
DENT EXPERT S.​R.​L.​

Secretara Front Office - Chitila


Candidatul ideal - studii medii finalizate, studii superioare in curs sau finalizate;- limba engleza mediu (scris si vorbit) - constituie avantaj;- cunostinte operare PC (outlook, excel) nivel mediu - constituie avantaj;- experienta in domeniu sau domenii conexe minim 6 luni constituie avantaj;- disponibilitate de o lucra program L-V 06.30-15.00 (se asigura transport cu masina companiei dus - intors din zona magazinului Sir, zona Lujerului-Militari)- persoana organizata, motivata, dinamica, amabila, serioasa, loiala si sociabila;- bune abilitati de relationare interpersonala si comunicare;- dorinta de dezvoltare profesionala.Descrierea jobului - receptionare si inregistrare corespondenta (interna, externa), cu firma terta sau curieri interni;- preluare si directionare apeluri telefonice si corespondenta;- asigurarea relatiei intre departamentele companiei;- activitati de secretariat pentru managementul firmei;- intocmire rapoarte;- inregistrarea facturilor primite la sediul societatii;
ALLIANCE HEALTHCARE ROMANIA SRL

Asistent Manager/​ Secretariat


Candidatul ideal Diplomă de studii superioare în domeniul administrativ sau într-un domeniu relevant. Experiență anterioară într-un rol similar constituie un avantaj. Abilități excelente de comunicare și organizare. Cunoștințe solide de operare a computerului și a programelor de birou. Permis de conducere Limba engleza scris si vorbitDescrierea jobului Administrare birou: gestionarea corespondenței interne si externe, programarea întâlnirilor și rezervarea călătoriilor. Suport pentru manager: pregătirea de documente, gestionarea agendei și a programelor de întâlniri. Comunicare și coordonare: asigurarea unei comunicări eficiente între departamente și părți interesate. Gestionarea documentelor: administrarea și organizarea sistemului de fișiere. Recepție și primire: primirea și îndrumarea vizitatorilor și clienților. Beneficii: Pachet salarial competitiv Mașină, telefon și laptop de serviciu
YOUR JOB CONSULTING RECRUITING S.​R.​L.​

Secretara,​ Departament Relatii Cu Clientii


Candidatul ideal Profilul candidatului ideal:1. Experienta in domeniul de secretariat, relatii cu clientii2. Fire prietenoasa, seriozitate, diplomatie, punctualitateSistem de bonusare pentru indeplinirea obiectivelor cantitative si calitative.Program de lucru: L-V intre orele 09:00- 18:00, cu 1h pauza de masaCine nu trebuie sa aplice:1. Daca nu aveti experienta in domeniul de secretariat, relatii cu clientii2. Daca nu aveti cunostinte in Microsoft Word, Google calendar3. Daca nu va puteti prezenta la sediul firmei zilnic care se afla in sectorul 1, langa liceul ION NECULCE4. Acest job este pe perioada determinata, pana la inceputul lunii Iulie!Aplicati numai cu CV. Veti fi contactati in urma triajului CVului.Descrierea jobului Cerintele de baza ale postului:1. Candidatul trebue sa realizeze task-uri impreuna cu supervizorul in domeniul secretariatului si al relatiilor cu clientii.1. Pozitia este una de junior, dar cu competente in domeniul de secretariat si a relatiilor cu clientii2. P
STUDIOBLITZ S.​R.​L.​

Secretara /​ Office Manager


Candidatul ideal Secretara / OFFICE MANAGERAtitudine pozitiva, abilitati de comunicare si lucru in echipa, adaptabilitate la schimbari , perseverenta,Absolventi studii medii sau superioare,Buna cunoastere si folosire a limbii romane,Cunoasterea la nivel avansat a limbii engleze,Cunostinte avansate : MS Office, Google, Google Drive,Abilitati de organizare si gasirea de solutii la diverse provocari,Dorinta de dezvoltare personala si profesionala Descrierea jobului Primirea vizitatorilor si indrumarea lor.Suport logistic pentru celelalte departamente ( contabilitate, casting, productie, dezvoltare film.etc),Primirea , distribuirea si arhivarea corespondentei fizice si electronice ,Redactarea si traducerea de documente.Ocazional asigurarea protocolului.Realizarea anumitor evidente.
SAGA FILM SRL

Secretar Scolar - Bucuresti


Candidatul ideal Dacă îți place să comunici cu oamenii, să organizezi lucrurile până la cel mai mic detaliu, te motivează un mediu de lucru deschis și prietenos – atunci te așteptăm în echipa noastră.Cerințe:- experiență într-un post similar, în activități administrative/de secretariat- abilități bune de operare MS Office (Word, Excel, Outlook)- abilități bune de comunicare, atenție la detalii și organizare eficientăDescrierea jobului Care va fi rolul tău:Vei ține legătura constant cu membrii comunității Aletheea (elevi, părinți, profesori), vei contribui la buna funcționare a școlii și vei fi un prim punct de contact cu autoritățile competente în domeniul educației. Nu vei face toate acestea singur(ă), ci vei lucra în echipă cu o colegă cu experiență în domeniu.Responsabilitățile postului: Menține o relație de bună comunicare cu părinții, colaboratorii, partenerii educaționali și comunitatea școlară, răspunzând prompt la toate solicitările și sesizările, telefonic, prin e-mail sau faț
ASOCIATIA SCOALA PRIVATA ALETHEEA
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 886 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.