Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

172 Locuri de Munca Administrativ in Bucuresti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

172 Locuri de Munca Administrativ in Bucuresti

Cauta printr-o varietate mare de joburi Administrativ in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Administrativ in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Administrator cladire/​sofer - Reteaua Medicala Wellborn Bucuresti


Companie verificată
Aplica rapid
Cerințe:Capacitate de analiza si prioritizare taskuri, atentie la detalii ;Permis de conducere categoria B- obligatoriu;Experienta intr-o pozitie similara. Descriere Activități: administreaza punctul de lucru al societatii din Militari, Bd-ul Dezrobirii, nr. 27-29;este responsabil de organizarea, conducerea si controlul departamentului tehnic astfel incat sa asigure mentenanta eficienta a infrastructurii tehnice a companiei;  tine evidenta si urmareste derularea contractelor incheiate de societate pentru mentenanta si asigurarea de utilitati necesare desfasurarii activitatii curente (energie, apa, etc); raspunde de efectuarea reviziilor tehnice pentru echipamentele medicale si nonmedicale;arhiveaza documentatia tehnica (manuale tehnice, fise tehnice, etc) ale echipamentelor tehnice;se ocupa de monitorizarea cladirii, a instalatiilor si a sistemelor din cladire, si anunta persoanele responsabile in timp util orice defectiune;disponibilitate de deplasare intre sediile soci
Promed System SRL

Administrator It


Candidatul ideal Administrator ITBeneficii:Salariu competitiv pornind de la 800-1000 euro net in functie de experientaPosibilitate de avansareBonus de performanta si primeTelefon mobil & LaptopMasina de firma (pentru onsite)O atmosfera de lucru prietenoasa si colegi coolProgram de integrare cu o abordare mixta de invatare (e-learning & instruire la locul de munca), pentru a-ti facilita un start si o integrare cat mai buna in cadrul echipei noastreProgram flexibil & Work From HomeSediul companiei aproape de Piata Victoriei - Piata DomeniiCe trebuie sa faci pentru a fi colegul nostru? Citeste mai jos:Pozitia oferita in cadrul companiei noastre va reprezenta prima linie de contact pentru toate incidentele IT semnalate sau a cererilor clientilor.Viitorul nostru coleg trebuie sa lucreze intr-un mod eficient si profesionist, astfel incat sa respecte nivelele de performanta oferite clientilor nostri.Pentru a indeplini aceste criterii, trebuie sa aiba :• Minim 3 ani de experienta in domeniu.•
OPENVISION DATA S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 385 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Administrator Sistem


Candidatul ideal Ne mărim echipa! Căutăm să aducem oameni de valoare în echipa noastră, oameni pricepuți, pasionați, dornici de muncă. Dacă experiența ta este în concordanță cu cele de mai jos, lasă-ne să te cunoaștem.- Experiență în monitorizare și suport pe platforme Microsoft (Client si Server);- Experiență în utilizarea uneltelor de monitorizare gen Zabbix, SCOM, SCCM, etc.;- Absolvent de facultate tehnică (Cibernetica/Politehnica/Informatica);- Cunostințe minime de: Networking (routing, switching), Sisteme de operare si aplicatii Microsoft;- Este considerat un avantaj deținerea unei certificări de tip CCNA sau MCP;- Cunoștințe limba engleză (mediu);- Deschis și orientat spre rezultate;- Dinamic, energic și foarte pozitiv;- Comunicare și relaționare la nivel superior;- Grad ridicat de voluntariat și de proactivitate;- Puternică capacitatea de adaptare.Descrierea jobului Descrierea jobuluiAdministrarea serverelor pe platforme Windows și Linux în soluțiile de virtualizare Hyper-V si
STAR STORAGE S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 1 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Director Administrativ


Candidatul ideal Absolvent studii superioare de specialitate (inginerie, constructii, instalatii);Constituie un avantaj experienta in mentenanta si intretinere echipamente industriale, linii de productie, platforme industriale;Bune abilități de comunicare si spirit de echipa, autocontrol, capacitate de sinteza si luarea deciziilor, adaptabilitate, atitudine pozitiva, viteza de reactie;Orientarea catre rezolvarea problemelor;Abilitati de coordonare, planificare si organizare atat a propriei activitati cat si a departamentului;Cunoașterea pachetului Microsoft Office (Word, Excel, Power Point), internet;Limba engleza nivel conversational;Permis cat B;Descrierea jobului Coordonarea activitatilor administriative si asigurarea suportului pentru serviciile operationale din departamentul administrativ si tehnic, de la sediile din Rm. Valcea si Bucuresti;Coordonarea si administrare parcului auto;Dezvoltarea, gestionarea si intretinerea spatiilor de productie si a constructiilor anexe ale compan
TOPANEL PRODUCTION PANELS SA

Media netă estimată pe baza celor 122 de salarii introduse în Salario: 5500 RON/Luna

Uniform Administrator


Candidatul ideal English (written and spoken) PC literate Exceptional presentation skills Communication and self-control skills Attention skills Experience working in retail, warehousing is a plusDescrierea jobului Ensures the physical management of the stock of goods Operates stock movements in the dedicated software and files Keeps documents related to stocks Periodically counts the stock of goods Reports to the hierarchical superior any discrepancy between the physical and the written stock Provides stock information Respects the stock management legislation Performs the physical reception of the goods at the entrance to the company's warehouse Reports to the hierarchical superior the differences between the physical and the written goods at the reception of the goods at the warehouse Records, processes, and stores information regarding the situation of stocks Efficiently usees storage space for goods, constantly organizes stock and workspaces Performs dry cleaning pick-up/drop-
ARRISE LIVE S.​R.​L.​

Administrator Web


Candidatul ideal Studii superioare finalizate.Reprezinta avantaj cunostinte in C#, DotNetNuke,HTML, HTML5, CSS, SEO, JavaScript/ jquery, DotNet, Php, SQL si SQL Reporting Services;Limba engleza – nivel avansat;Bune abilitati de comunicare, analiza, sinteza, prezentare si atentie distributiva;Gandire logica, acuratete, flexibilitate, initiativa, atentie la detalii;Orientat spre rezultate, cu capacitate de a gestiona mai multe prioritatiExperienta de lucru intr-un mediu orientat pe colaborare si spirit de echipa;Capacitate de organizare si prioritizare a sarcinilorDisponibilitatea pentru participarea in proiecte.Descrierea jobului ResponsabilitatiCrearea, administrarea si optimizarea continutului site-urilor Bancii, pe baza solicitarilor primite din partea unitatilor operationale si a tehnologiilor existente in domeniul web, mentinand un nivel ridicat de securitate la nivelul paginilor site-urilor, respectand normele existente la nivelul Grupului;Asigurarea unui aspect consistent in acee
ALPHA BANK ROMANIA SA

Database Administrator


Candidatul ideal We're actively seeking a skilled Database Administrator to play a pivotal role in maintaining, fine-tuning, and safeguarding our database systems, ensuring seamless functionality and data integrity.Requirements:Experience with SQL, MySQL, Oracle DBA.Proven experience of 5 years as a Database Administrator.Bachelor’s degree in computer science, Information Technology, or a related field.Strong understanding of database design principles.Strong analytical and problem-solving skills.Ability to diagnose and resolve complex technical issues efficiently.Very good communication skills in English (oral and written); Descrierea jobului What you’ll be doing:Manage and maintain database operations, ensuring high availability, and reliable performance of databases.Conduct regular database maintenance tasks, including backups, performance tuning, and troubleshooting to ensure optimal operation and security.Oversee the integrity and security of databases, implementing robust mea
DARE TALENT DEVELOPMENT S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 201 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Administration Assistant


Candidatul ideal Our team is growing, and we are looking for a highly motivated person to join our team. This position is an excellent opportunity for those who are passionate about offering support to other team members and representing the first interface with third parties, either by face or in person. The role will support our rapidly growing and evolving businesses. Candidate requirementsBachelor’s degreeProven PA, administration, or office assistant experiencePrevious work experience of minimum 3 years is requiredProficiency in MS Office (MS Excel and MS PowerPoint, in particular)Proficiency in English language both in writing and in speaking requiredSecond language like Hungarian, Bulgarian or Greek represents a strong advantageExcellent written and verbal communication skillsExcellent time management skills and ability to multi-task and prioritize workAttention to detail and problem-solving skillsStrong organizational and planning skillsDescrierea jobului ResponsibilitiesAbilit
SOF MEDICA SRL

Network Administrator


Candidatul ideal Cautăm o persoană autonomă, comunicativă, cu spirit de echipă și capacitate de organizare pentru a se alătura echipei Infrastructura IT . Pentru reușită în această misiune este nevoie să ai, experiență minimă de 3 ani tehnico-funcțională în infrastructură IT.Competențe tehnice necesare:Administrare Fortinet, HP Aruba, DELL VPLEX/UnityCunoștințe medii- avansate rețelistică (VLAN/TRUNK/SPANING TREE);Cunostinte minim medii LINUX (OS Red Hat et Suse)Microsoft Exchange/Office 365;Active Directory/DHCP/DNS;Certificări Microsoft, CISCO, Fortinet - constituie un avantaj;Cunoștințe de bază scripting (powershell, bash);Cunoștințe Windows Server 2016/2019;Reprezinta un avantaj cunoștințe de bază administrare baze de date (Oracle, SQL server;Nivel de limbă Engleză B2 / cunoștinețele de limbă franceză reprezintă un avantaj .Descrierea jobului In calitate de Network Administrator vei avea urmatoarele responsabilități:Asigurarea securități și confidențialități rețelei de calculatoare
DARE TALENT DEVELOPMENT S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 70 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Administrative Assistant


Candidatul ideal Studii superioare;Experienta in piata muncii pe o pozitie similara minim 2 aniLimba engleza - nivel avansat;Cunostinte avansate de operare PC – pachetul Office;Abilitati de comunicare, planificare si organizare;Organizare si atentie la detaliiDescrierea jobului Programarea, organizarea si participarea la intalniri;Pregatirea de rapoarte, centralizare date;Urmarirea fluxului documentelor si arhivarea lor electronica;Primirea invitatilor si gestionarea apelurilor telefonice;Urmarirea prioritatilor transmise de catre managerul direct;Actualizeaza agenda manageruluiPastreaza confidentielitatea tuturor datelor la care are acces.Editeaza procesele verbale ale sedintelor;
ANTENA TV GROUP SA

Administrator Contracte


Candidatul ideal Esti colegul/ colega pe care il/ o cautam daca: Ai experienta in cadrul unui grup financiar international si/sau cu parteneri externi;​ Ai experienta in unul din domeniile: pensii, asigurarilor de viata; Ai cunostinte solide PC – MS Office applications (Excel, Word, PowerPoint); Esti analitic si atent la detalii; Esti implicat in optimizarea fluxurilor operationale; ​Ai capacitate de organizare, spirit de echipa; Ai abilitati bune de comunicare.Descrierea jobului Gestiunea operatiunilor actelor de aderare de pensii private si facultative ce i-au fost incredintate, in functie de urgenta si importanta lor si se asigura ca gestionarea tuturor operatiunilor este efectuata corect din toate punctele de vedere; Inregistrarea corespondentei primita/trimisa; Tratarea in sistemul informatic a actelor de aderare de pensii private obligatorii (procese de intrari – iesiri de activ conform documentelor justificative si prevederilor legale in vigoare) si facultative (modificari date
BRD ASIGURARI DE VIATA SA

Media netă estimată pe baza celor 2 de salarii introduse în Salario: 4350 RON/Luna

Asistent Administrativ


Candidatul ideal - Legal studies graduate;- Minimum 1-year relevant experience;- Very good knowledge of English, and legal terminology;- Experience and very good skills in drafting legal documents;- Communicative, efficient, reliable, analytical, flexible, and adaptable;- Previous experience working in a commercial environment with any ERP system would be considered a great advantage.Descrierea jobului - Drafting several types of agreements and documents;- Ensure that all matters related to the good workflow of the department, considering its work, it's fulfilled;- Responsible for its work;- Daily record keeping with electronic and hard copy filing of documents;- Prepare legal and management reports;- Maintain and update databases;- Provide administrative support and enhance office effectiveness;- Handle communication with clients;- Conduct statistical/documentary research;- Maintain contact lists;- Obtain relevant information from other organizations or official institutions.
EURO GAMES TECHNOLOGY ROMANIA SRL

Media netă estimată pe baza celor 953 de salarii introduse în Salario: 3400 RON/Luna

Office Administrator


Candidatul ideal We are looking for a reliable Office Administrator that will undertake administrative tasks, ensuring the rest of the staff has adequate support to work efficiently. The tasks of the office administrator will include primary bookkeeping.The ideal candidate will be competent in prioritizing and working with little supervision. They will be self-motivated and trustworthy. The office administrator ensures smooth running of our company’s office and contributes in driving sustainable growth.Descrierea jobului **Responsibilities:**• Coordinate office activities and operations to secure efficiency and compliance to company policies;• Support budgeting and bookkeeping procedures;• Manage agendas/travel arrangements/appointments etc. for the upper management;• Manage phone calls and correspondence (e-mail, letters, packages etc.);• Create and update records and databases with personnel, financial and other data;• Track stocks of office supplies and place orders when necessary;•
GLOBAL HUB TRADING S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 232 de salarii introduse în Salario: 4600 RON/Luna

Functionar Administrativ


Candidatul ideal FUNCTIONAR ADMINISTRATIVPostul este exclusiv de birou, activitatea se desfasoara la sediul companiei din Splaiul Unirii nr. 267-269, Sector 3.Va recomandam sa evaluati si localizarea firmei in functie de asteptarile dvs.! Bune abilitati de comunicare, vorbit si scris, si de ascultare activa Atentie distributiva, capacitate de concentrare, de memorare, de analiza si sinteza Atitudine pozitiva, orientare spre rezultate, asumarea responsabilitatii Cunostinte de microsoft office (word, excel e-mail) si de lucru cu echipamente IT(pc, imprimanta) Experienta de lucru pe pozitie similara constituie un avantaj Abilitati de lucru in echipa Atentie la detalii si rigurozitate in privinta termenelor de lucruDescrierea jobului Obtinere : ​autorizatii de functionare pentru punctele de lucru ale societatii autorizatii DSP autorizatii DSVAtributii: intocmirea dosarului in vederea trasnmiterii documentelor pentru obtinerea autorizatiilor de functionare mentine legatura cu firma de consu
DRISTOR KEBAB SRL

Media netă estimată pe baza celor 944 de salarii introduse în Salario: 3340 RON/Luna

Functionar Administrativ


Candidatul ideal Grupul MedLife, lider în domeniul sănătății, caută un profesionist dedicat și experimentat pentru a se alătura echipei noastre în calitate deFunctionar Administrativ.Cerinte: Experiență anterioară relevată în domeniul administrativ Excelente abilități de comunicare și relaționare interpersonala Capacitatea de a lua decizii eficiente Cunoștințe solide de planificare și organizare ​Orientare către rezultate și atenție la detalii Descrierea jobului Responsabilități: Administrarea contractelor; Urmarirea derularii contractelor (ex: chirii, servicii); Dezvoltarea și menținerea relațiilor cu partenerii și furnizorii externi; Cunoasterea si aplicarea cunostintelor SSM (constituie un avantaj); Utilizarea Excel la nivel mediu-avansat.
MED LIFE SA

Media netă estimată pe baza celor 941 de salarii introduse în Salario: 3300 RON/Luna

It Systems Administrator


Candidatul ideal It’s necessary that you came up with: At least 1-2 years of experience in administration of Windows-based server and client OS, Active Directory configuration& management, Exchange 2010& online administration; Technical knowledge in the following technologies: Office 365 (MS Teams, One Drive, Exchange online, SharePoint online), Server virtualization via VMWare& ESX management, Microsoft Clustering Technologies, Scripting tools (PowerShell, command line); Experience in working with an ITSM/ticketing tool (Incident Management, Change Management); Experience in working with an ITAM tool; Excellent communications skills; Analytical and problem-solving techniques, excellent troubleshooting skills; Able to work autonomously; Team player; Good command of English.It would be even greater, but not mandatory, if you had: Experience with Symantec platforms or Microsoft Defender (Management Platform, Endpoint Encryption & Endpoint Protection); Knowledge about Microsoft System Cen
MEGA IMAGE SRL

Administrator


Scurta descriere a companiei BIA – BIA Human Capital Solutions, este in topul celor mai cunoscuti furnizori de servicii profesionale de HR din Romania. De-a lungul a peste 25 de ani de existenta, compania si-a construit un foarte bun renume datorita rezultatelor obtinute si valorii oferite clientilor. Toate aplicatiile primite in atentia noastra vor fi tratate cu maxim de confidentialitate. Informare cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personalDatele personale puse la dispozitie de dvs. pentru a candida la aceasta pozitie vor fi prelucrate de BIA Human Capital Solutions in scopul identificarii candidatilor potriviti. Datele nu vor fi comunicate altor entitati, cu exceptia clientului pentru care BIA Human Capital Solutions desfasoara procesul de recrutare. Candidatii vor fi informati de catre personalul BIA Human Capital Solutions care este domeniul in care clientul isi desfasoara activitatea, cat si identitatea clientului, in masura in care aceasta nu a fost explicitata in an
BIA Human Capital Solutions

Media netă estimată pe baza celor 11356 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Functionar Administrativ


Candidatul ideal - Atentie foarte mare la detalii- Nivel conversational al limbii engleza: mediu -avansat, intrucat se comunica zilnic in lb. engleza si verbal si in scris- Cunostinte de operare in Excel, mai ales de operare cu formule in Excel- Abilitatea de a intocmi rapoarte statistice- Mentinerea relatiei cu departamentele financiare ale clientilor, cu furnizorii si cu partenerii din tara si din strainatate- Notiuni de contabilitate primara referitoarele la principalele documente aferente unui proces de vanzare (facturi, chitante, avize de expeditie, procese verbale etc);- cunoasterea programelor contabil Saga sau SMARTBILL prezinta un avantaj- Minim studii medii;- De preferabil experienta relevanta de lucru intr-un sistem de facturare;- Gandire analitica, spirit de echipa, atitudine pozitiva;Descrierea jobului Facturează comenzile primite, conform procedurilor interne si indicatiilor aferente Tine evidenta facturilor, incasarilor si a intarzierilor la plata; Proceseaza facturile d
ECHO INTERNATIONAL INDUSTRY SRL

Media netă estimată pe baza celor 953 de salarii introduse în Salario: 3340 RON/Luna

Administrator Aplicatii&baze De Date


Candidatul ideal Experiență de minim 2-3 ani într-o poziție similară.Studii în domeniul economic și IT, de preferință cu specializare în informatică economică.Cunoștințe solide de contabilitate și analiză financiară.Abilități tehnice avansate în Excel.Cunoștințe de programare în PHP și JavaScript sunt un avantaj.Experiență în gestionarea bazelor de date.Răbdare, dedicare, perseverență și abilități de comunicare.Descrierea jobului Administrarea și dezvoltarea Sistemului (SUN).Dezvoltarea, mentenanța și îmbunătățirea aplicațiilor AGX.Colaborarea cu echipa pentru a identifica și soluționa probleme tehnice și contabile.Analizarea datelor financiare și generarea rapoartelor necesare pentru procesele de analiză financiară.Utilizarea abilităților tehnice în Excel, PHP, JavaScript și gestionarea bazelor de date pentru a susține nevoile proiectului.
ANTENA TV GROUP SA

Travel Expenser And Administration


Candidatul ideal At least 3 years of experience in this position Written and spoken English Knowledge about SAP and Concur Structured and methodical workDescrierea jobului Your Responsibilities: Travel expenses: Independent organization of travel expenses for our office and field staff Initiating advance payments after approval by department management Creating and checking travel expense reports Creating master data in the travel expenses program Concur Checking submitted receipts against legal regulations and internal travel expense regulations Further processing of external field service timesheets for further invoicing Re-invoicing the hours including ancillary costs (flight, hotel, hire car) to our customers Creation of invoices via SAPAdministration: Administrating Invoices approval tool and schedule payments. Contact person for suppliers regarding Invoices and payment status Support with various administrative tasksOur Offer: An international work environment within the framewor
LOESCHE SERVICES S.​R.​L.​
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 172 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.