Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

36 Locuri de Munca Analist Financiar - Joburi Analist Financiar

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

36 Locuri de Munca Analist Financiar - Joburi Analist Financiar

Cauta printr-o varietate mare de joburi Analist Financiar si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Analist Financiar si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Analist financiar


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 5000 până la 6000 LEI pe lună
Cerințe:-Studii superioare economice finalizate (de preferat Finanţe Banci, Contabilitate)-Cunoaștere foarte bună a MS Office-Cuostinte bune de limba engleza-Responsabilitate, spirit de inițiativă, integritate, lucru în echipă și organizare-Acurateţe în modul de lucru, rigurozitate, atentie la detalii-Abilități dezvoltate de analiză si sinteză Responsabilități:-Participă în procesul zilnic de programare a plăţilor si urmărire a încasărilor-Întocmeste rapoartele de trezorerie zilnice, săptămânale, lunare si analiza acestora-Organizează plăţile în funcţie de disponibil-Verifică si confirmă încasarile-Completează cererile de tragere si rambursările de credite-Întocmeste ordine de plată-Preia si prelucrează date din sistemul contabil în vederea realizării diferitelor rapoarte-Analizează datele si informaţiile existente în diferite sisteme si formate, în vederea realizării cerinţelor de raportare financiară-Se implică în realizarea si gestionarea cash flow-ului Beneficii-salariu motivant-ti
Clarismart Consulting SRL

Analist Financiar


Candidatul ideal Bachelor's degree in Accounting or Finance Good written and verbal communication skills in Romanian and English Good interpersonal skills to communicate effectively across the organization Good ability to solve situations that arise in carrying out the activity Strong analytical and quantitative skills٫ with accuracy and attention to detail Handle sensitive information in a confidential manner Good knowledge of MS Office٫ especially Excel Previous experience in accounting or controlling - minimum two yearsDescrierea jobului Main Responsibilities: Carrying out the closing activities of the month and the files used for reporting the results to the stakeholders, on the production side and support departments. Checking, budgeting and reporting the investment situation of Stabilus Romania and the contact person for stakeholder questions on this topic. Consolidation of the intercompany billing report and communication of data to stakeholders. Requesting data from the res
STABILUS ROMANIA SRL

Media netă estimată pe baza celor 767 de salarii introduse în Salario: 5200 RON/Luna

Analist Financiar


Candidatul ideal Responsabilități:Analizarea și interpretarea datelor financiare pentru a identifica tendințe și a face prognoze precise.Elaborarea de modele financiare și scenarii pentru evaluarea performanței și a riscurilor.Participarea la procesul de bugetare și prognozare, oferind suport în elaborarea bugetelor și a planurilor financiare.Generarea de rapoarte periodice și ad-hoc pentru a furniza conducerea cu informații relevante și actualizate privind performanța financiară.Colaborarea cu alte departamente pentru a înțelege și a îmbunătăți performanța financiară a companiei.Identificarea și recomandarea de oportunități de îmbunătățire a proceselor financiare și a eficienței operaționale.Descrierea jobului Cerințe:Diplomă de licență în Finanțe, Economie sau domeniu similar.Experiență anterioară într-un rol similar în domeniul financiar.Cunoștințe solide de analiză financiară și de contabilitate.Abilități avansate în lucrul cu instrumente și software de analiză financiară (Excel, E
CREAVITA FOOD COMPANY S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 776 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Analist Financiar


Candidatul ideal Ai o gandire analitica si pasiune pentru cifre? Ca Analist vei transforma datele in informatii, informatiile in perspectiva si perspectiva in decizii de afacere profitabila.La DONA te vei alatura unei echipe de profesioniști, dornici sa se dezvolte pentru a construi impreuna succesul!Cerinte: Studii superioare finalizate (preferabil profil economic); Experienta pe o pozitie similara de minim 2 ani; Cunostinte elementare privind activitatile de gestiune si distributie; Cunostinte de MS Office (Word, Excel, Outlook); Abilitati de calcul matematic, analiza si sinteza a informatiilor; Seriozitate, dinamism si adaptabilitate.Descrierea jobului Responsabilitati: Centralizeaza si coreleaza informatiile privind preturile cu politica la nivel de companie; Propune preturile de vanzare, pastrand marjele stabilite de catre management; Pregateste calculatiile de preturi pentru produsele din portofoliul companiei; Pregateste calculatiile de preturi pentru toate produsele care fac pa
SC DONA.​ LOGISTICA SA

Media netă estimată pe baza celor 756 de salarii introduse în Salario: 5200 RON/Luna

Analist Financiar/​ofiter Credite


Candidatul ideal Cerințe:- Studii superioare finalizate;- Constituie avantaj experiență în domeniul financiar-bancar;- Cunoștințe pachet MS Office, Excel, Word, PowerPoint, Outlook; (nivel mediu);Descrierea jobului Principalele activităţi şi responsabilităţi: Analist Financiar Front Office- Promovarea produselor de credit destinate atât persoanelor fizice cât și persoanelor juridice, având ca scop sprijinirea procesului de vanzări;- Contactarea telefonică în vederea consilierii clienților și a potențialilor clienți având că scop vânzarea produselor societății;- Înaintează propunerile legate de aprobarea/refuzul produsului de creditare în vedereaanalizei și aprobării;- Întocmirea documentației necesare a dosarelor de credit în cazul în care clienții îndeplinesc condițiile de eligibilitate;- Asigurarea finalizării procesului de vânzare conform normelor și procedurilor interne;- Întocmirea rapoartelor cu privire la activitatea zilnică.Principalele activităţi şi responsabilităţi: Analist F
Confidenţial

Analist Financiar


Candidatul ideal ARGUS - unul dintre cei mai importanți producători de ulei din România angajează Analist Financiar. Ne dorim să faci parte din echipa noastră, care se axează pe dezvoltare, performanță și valori.Candidatul ideal:Domiciliu: Constanta;Experienta în domeniu > 2 ani;Studii superioare constituie un avantaj;Microsoft office și powerpoint nivel avansatAbilitati excelente de planificareExperienta in realizare de P&L, Balanta contabila, registru, bilant contabilCunstinte de IFRS - International Financial Reporting Standards si OMFDescrierea jobului Descrierea postului:Gestionarea sistemelor contabile primare, proiectarea și gestionarea bugetelor organizației cât și interpretarea și analiza activității financiare a organizației.Responsabilitati:Pregateste lunar rapoarte de analiza financiara si de trezorerie, urmareste si analizeaza indicatorii de performanta financiara;Pregătește documentații specifice și analize financiare necesare pentru fundamentarea din punct de vedere econ
ARGUS SA

Media netă estimată pe baza celor 766 de salarii introduse în Salario: 5100 RON/Luna

Analist Financiar


Candidatul ideal CERINTE 1. Studii superioare economice absolvite cu diplomă de licenta;2. Studii de master/ post-universitare sau absolvirea unor cursuri în domeniul controlului financiar/analiza financiara3. Experienta profesionala de minimum 2 ani4. Cunoștințe privind modalitatea de calcul şi analiza a indicatorilor specifici domeniului medical-farmaceutic5. Cunostinte privind centralizarea datelor si întocmirea notelor de analiza pe baza datelor centralizate;6. Cunostinte privind identificarea riscurilor la nivel individual si al riscurilor la nivel macroeconomic pentru domeniul medical-farmaceutic, constituie avantaj;7. Cunostinte de limbă engleză nivel mediu;8. Cunostinte Microsoft Office nivel ridicat.COMPETENTE ȘI ABILITATIAnalistul Financiar trebuie :1. Sa judece corect si precis problemele financiare si economice.2. Sa aiba cunostinte aprofundate despre contabilitate, statistica aplicata in domeniul financiar.3. Sa dea dovada de competenta si autonomie in utilizarea programel
AIS CLINICS HOSPITAL SRL

Media netă estimată pe baza celor 776 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Economist - Analist Financiar


Candidatul ideal Dacă...• E important pentru tine să lucrezi pentru cel mai dinamic producător de medicamente, suplimente alimentare, dispozitive medicale, dermatocosmetice și cosmetice din România• Îți dorești să lucrezi în echipa financiară și ai gândire logică, memorie, capacitate de analiză și sinteză• Ai experinţă în activitatea contabilă pentru a putea înţelege activitatea financiară• Ești o persoană rezistentă la sarcini repetitive• Ești adaptabilă, receptivă la idei noi, îți menții eficientă când au loc schimbări în sarcinile sau în mediul de lucru• Ești o persoană cu capacitate de organizare a muncii, control şi depistare a deficiențelorTe vei bucura de...• Pachet salarial corelat cu performanţele individuale şi de echipă• Asigurare medicală privată Arcadia• Libere de sărbători• Discount la achizitionarea produselor Fiterman Pharma de pe https://shopfiterman.ro/• Lucrul într-o echipă unită, armonioasă şi eficientă• Mediu de lucru sănătosDescrierea jobului Poți realiza cu succe
FITERMAN PHARMA SRL

Analist Financiar - Relocare Bucuresti/​mures


Candidatul ideal Licenţiat ȋn finanţe, contabilitate sau administrarea afacerilor; Disponibilitate pentru program prelungit de muncă, inclusiv sâmbăta/duminica; Abilitatea de a vorbi fluent limba romana si limba engleza; Permis categoria B si disponibilitate pentru deplasari; Disponibilitate pentru relocare; Abilităti de organizare și planificare, capacitatea de a gestiona eficient programul si responsabilitățile, de a prioritiza sarcinile; Abilități de adaptare și învățare rapidă, capacitatea de anticipa nevoile si schimbările astfel încât sa fim in pas cu activitățile din companie si din industrie; Abilitatea de a analiza informațiile, de a identifica problemele și de a găsi soluții eficiente pentru a sprijini procesul decizional al conducerii; Capacitatea de a gestiona sarcini multiple simultan, de a dovedi profesionalism in condiții de presiune Responsabilitate, capacitatea de asumare a sarcinilor si de a lua decizii complicate Capacitatea de a lucra constant si susținut, orientat
NRG CABLES S.​R.​L.​

Analist Financiar - Iasi


Candidatul ideal Analist financiarCompania IULIUS dezvoltă și operează proiecte mixte, cu funcțiuni de retail și office, precum și centre comerciale de tip mall la nivel național. Din portofoliul companiei fac parte ansamblurile multifuncționale Palas Iași și IuliusTown Timișoara, precum și rețeaua Iulius Mall care operează în orașele Iași, Suceava și Cluj-Napoca. studii superioare economice absolvite; experienta anterioara de minim 2 ani in domeniul bancar (department persoane juridice) un nivel bun de cunoastere a limbii engleze; o buna intelegere a principalelor procese de business dintr-o companie; capacitate de analiza, sinteza si atentie la detalii; abilitati de organizare, planificare, comunicare si relationare; cunostinte avansate de excel; . C E VEI FACE ? gestionarea relatiilor cu bancile si institutiile financiare, activitati de monitorizare a finantarilor din portofoliu; livrarea de rapoarte lunare periodice sau la cerere catre finantatori, management si investitori cu priv
ATTRIUS DEVELOPMENTS SRL

Analist financiar


Scurta descriere a companiei BIA – BIA Human Capital Solutions, este in topul celor mai cunoscuti furnizori de servicii profesionale de HR din Romania. De-a lungul a peste 25 de ani de existenta, compania si-a construit un foarte bun renume datorita rezultatelor obtinute si valorii oferite clientilor. Toate aplicatiile primite in atentia noastra vor fi tratate cu maxim de confidentialitate. Informare cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personalDatele personale puse la dispozitie de dvs. pentru a candida la aceasta pozitie vor fi prelucrate de BIA Human Capital Solutions in scopul identificarii candidatilor potriviti. Datele nu vor fi comunicate altor entitati, cu exceptia clientului pentru care BIA Human Capital Solutions desfasoara procesul de recrutare. Candidatii vor fi informati de catre personalul BIA Human Capital Solutions care este domeniul in care clientul isi desfasoara activitatea, cat si identitatea clientului, in masura in care aceasta nu a fost explicitata in an
BIA Human Capital Solutions

Media netă estimată pe baza celor 857 de salarii introduse în Salario: 5125 RON/Luna

Analist Financiar


Short company description Created for people, LearnShift is an HR consultancy company that aims to coach and advise all the candidates involved in the process. We are constantly searching for the best place for you to work and to develop. We love what we are doing and we believe in the magic of the human connection. Requirements ● Studii superioare finalizate in domeniul financiar/economic● Experienta anterioara de minim 2 ani intr-un rol similar in mediulbancar sau economic● Foarte bune abilitati de analiza si sinteza, atentie la detalii● Capacitatea de a asimila si prelucra un volum insemnat de informatii● Buna capacitate de organizare, planificare şi prioritizare● Cunostinte avansate pachet Office, in special Excel● Cunoasterea limbii engleze – nivel mediu scris/vorbit Responsibilities ● Analizarea documentelor si informatiilor financiare specificesectorului public● Realizarea rapoartelor financiare periodice pentru clientii existenti,utilizand modele financiare specifice dezvoltate
LearnShift

Media netă estimată pe baza celor 1015 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Analist Financiar


Scurta descriere a companiei Raiffeisen Bank, bancă universală de top, activează pe piața bancară din România de peste 25 de ani, deservind peste 2,3 milioane de clienți, persoane fizice și juridice. Banca are 4.930 de angajați în 291 de unități, 1130 ATM&MFM și 27.000 POS-uri. Să lucrezi la Raiffeisen Bank înseamnă să fii alături de oameni care împărtășesc aceeași viziune și aceeași pasiune pentru excelență, ca parte a unui grup international. Liderii noștri sunt recunoscuți pentru felul în care își susțin angajații și le insuflă pasiunea lor.Bankingul digitalizat este atins doar cu o echipă unită și motivate, susținută de un mediu care sprijină dezvoltarea constantă a abilităților personale și profesionale.Te asteptam pe pagina noastra cariere.raiffeisen.ro, pentru a vedea toate rolurile disponibile și a fi parte din echipa Raiffeisen! Cerinte Am I a good fit for the job? Very good academic record; Economic and financial background;English at proficient level;Interest in banking;
Raiffeisen Bank

Media netă estimată pe baza celor 899 de salarii introduse în Salario: 5200 RON/Luna

Analist Financiar


Scurta descriere a companiei WORKING4U EXCLUSIVE, companie specailizata in cautarea atat de noi talente in piata muncii cat si de personal pe toate nivelurile de experienta, inclusiv Middle si Top Management in vaste domenii de activitate.Suntem prezenti pe piata cu o echipa de consultanti profesionisti pregatiti sa asigure suportul necesar candidatilor in vederea oferirii celui mai potrivit loc de munca in functie de pregatirea profesionala si experienta acestoraSuntem constant conectati la trendul pietei de profil, suntem permanent in conexiune cu angajatorii de top si cu noile pozitii scoase la concurs, astfel putand fi un suport in consultanta candidatilor in vederea propunerii celui mai potrivit job pentru fiecare candidat in parte. Cerinte Studii superioare finalizateExperienta pe un rol similar intr-un domeniu cu volume ridicate de date financiare (ex. Banking, FMCG, etc.)Expertiza in utilizarea soft-urilor dedicate (SAP, Data Warehouse, Excel Visual Basic, Powerpoint, Access)Cu
Working4U Exclusive

Media netă estimată pe baza celor 767 de salarii introduse în Salario: 5200 RON/Luna

Analist Financiar


Scurta descriere a companiei La CIO ai mai mult decât un loc de muncă. Aici este locul în care ne jucăm pentru a schimbă jocul, pentru a aduce arome din toate colțurile lumii în bucătăria fiecărui român și pentru a arăta lumii că fără sare și piper, viața nu are gust. Cerinte - Studii superioare finalizate in domeniul economic/financiar sau similar;- Experiență anterioară de 3-5 ani in rolul de analist financiar – de preferat in domeniul FMCG și/sau producție;- Cunoștințe solide în domeniul financiar: extragere, analiza și interpretare date financiare;- Cunoștinte avansate de operare PC ;- Atenție la detalii și capacitate de a respecta termenele limită;- Gândire structurată, atitudine pozitivă, deschidere și proactivitate. Responsabilitati - Analizează date operaționale specifice business-ului;- Propune diverse rapoarte financiare în acord cu nevoile de business explicite sau identificate;- Întocmește periodic rapoarte de profitabilitate la nivel de centru de profit/cost, produs etc.;-
Compania Indiilor Orientale CIO

Media netă estimată pe baza celor 750 de salarii introduse în Salario: 5400 RON/Luna

Analist Financiar


Scurta descriere a companiei Societatea EASY CREDIT 4 ALL IFN S.A. este o institutie financiara nebancara. A fost infiintata in anul 2009 ca societate pe actiuni de tip inchis, cu capital privat. Obiectul de activitate il reprezinta acordarea de credite de consum, precum si alte tipuri de finantare sau refinantare (creditare atat persoane fizice cat si juridice).In prezent suntem activi pe piata financiara cu 18 agentii deschise in 16 orase mari ale Romaniei. Cerinte Cerințe:- Studii superioare finalizate;- Constituie avantaj experiență în domeniul financiar-bancar;- Cunoștințe pachet MS Office, Excel, Word, PowerPoint, Outlook; (nivel mediu); Responsabilitati Principalele activităţi şi responsabilităţi:- Asigurarea serviciilor post vânzare clienților din portofoliu și menținerea unei relații cordiale cu aceștia;- Verificarea și monitorizarea în permanentă a încasărilor aferente contractelor de credit aflate înderulare, la scadențele stabilite pentru clienții agenției;- Contactarea tel
EASY CREDIT 4 ALL IFN

Media netă estimată pe baza celor 1430 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Reporting And Budgeting Expert (analist Financiar)


Candidatul ideal Calificari: Studii superioare economiceExperienta: Minim 5 ani experienta intr-o pozitie cu responsabilitati similareAptitudini, abilitati, competente: Cunostinte foarte bune de operare PC – Excel in mod deosebit; Cunostinte soft ERP; Inalta conduita profesionala si morala; Abilitati superioare de analiza si sinteza in evaluarea si corelarea informatiilor; Gandire logica, orientata spre rezultat, intuitie si creativitate, spirit de observatie, atentie distributiva; Consecventa, perseverenta dar si initiativa, abordare strategica; Echilibru afectiv si autocontrol in situatii de stres; Capacitate de comunicare si lucru in echipa pentru atingerea obiectivelor individuale si de grup; Capacitate de autoorganizare, autonomie si autodezvoltare; Disponibilitate in a lucra peste program in perioadele de raportare.Jobul este full time, cu prezenta la birou, fara posibilitate de WFHDescrierea jobului Efectuаreа divеrselor anаlizе еconomico-finаnciarе pе divеrse linii dе businеss
SANADOR SRL

Analist Financiar | Bucuresti


Candidatul ideal Cunostinte pachet Microsoft Office nivel peste mediu (in special excel!). Experienta de lucru intr-o solutie ERP si / sau baze de date.Descrierea jobului Atentia la detalii Atitudine orientata catre rezultat Capacitate de sinteza si analiza Abilitati de rezolvare a problemelor printr-o gandire logica si clara. Gandire proactiva Perseverenta si flexibilitate Poate constitui un plus: Cunostinte de contabilitate primara Cunostinte de analiza financiara Experienta de minim 2 ani in cadrul unui departamanet financiar / contabilitate Cursuri / specializari in domeniul analizei financiare Studii medii si/ sau superioare
MARATHON DISTRIBUTION GROUP SRL

Economist /​ Analist financiar Junior


Scurta descriere a companiei Evolutionary Consulting este o companie formata dintr-un mix între consultanți cu experiență în resurse umane, cercetători, cadre didactice universitare și tineri specialisti pasionati de Psihologie organizationala si resurse umane. Principalul nostru scop este de a oferi servicii de consultanta in resurse umane bazate pe metodele şi tehnicile care si-au dovedit utilitatea in intreaga lume. Cerinte - Studii superioare absolvite în domeniul economic - cerință obligatorie;- Experiență profesională relevanta în domeniul financiar-contabil – 0-2 ani;- Cunoștințe de contabilitate, cunoștințe legislative în domeniul contabilității și fiscalității;- Cunoștințe operare PC (Ms Office) și operare în aplicatii software specifice domeniului – (experientautilizare Charisma ERP constituie un avantaj);- Cunoștințe de limba engleza - nivel mediu/avansat;- Competențe în culegerea, clasificarea și interpretarea informațiilor;- Capacitate de adaptare și învățare rapidă, flexi
Evolutionary Consulting

Analist financiar consolidare


Scurta descriere a companiei ABC Human Capital este urmarea fireasca a experientei castigate de fondatorul companiei, in acest domeniu vast, complex, provocator, in continua miscare si schimbare al resurselor umane.Anul 2005 a reprezentat momentul concretizarii unui ideal: fondarea unei agentii de recrutare si executive search ce pune la dispozitia clientilor sai atat consultanta in recrutare si headhunting, precum si intreaga gama de servicii aferente capitalului uman.Adaptam cu succes noile tendinte din domeniul Resurselor Umane si utilizam creativ oportunitatile pe care le ofera mediul economic pentru atingerea target-urilor comerciale si de comunicare ale partenerilor nostri.Activitatea noastra se traduce in solutii inteligente bazate pe baze de date complete si complexe, aplicatii web, portaluri de informare si socializare, baterii de teste concepute si implementate impreuna cu fiecare dintre parteneri, campanii de marketing online si headhunting. Cerinte Cunostinte de limba engle
ABC Human Capital
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 36 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.