Jobradar24

1261 - Locuri de Muncă Contabil în România

Afișare după:

Nu rata niciun job! Primește joburile noi direct pe email.

Afișare după:
Company Logo
Contabil / Contabila
BETPREF CONSULTING SRL
Company Logo
BETPREF CONSULTING SRL
Candidatul ideal
  • Cunostinte bune de operare PC;
  • Persoana cu atitudine pozitiva, dinamica, organizata, serioasa;
  • Abilitati dezvoltate de comunicare si relationare;
  • Permis de conducere cat. B.

Descrierea jobului

  • Administrare stoc piese de schimb service;
  • Intocmeste fisa de intrare in service;
  • Achizitioneaza piesele de schimb necesare reparatiilor, din depozite (la indrumarea sefului de service)
  • Emitere facturi si devize service .

Descrierea companiei

Oferim salariu motivant.
Industrie: Masini / Auto
Tip job: Full time
Departament: Financiar / Contabilitate
Experiență Mid-Level (2-5 ani),Senior-Level (> 5 ani)
Buzau
18.5.2019
Company Logo
Contabil
TONIS TRADE
Company Logo
TONIS TRADE
Candidatul ideal
CANDIDATUL IDEAL:

1. Să știe să zâmbească – căutăm o persoană simpatică care să se integreze repede în firmă și să relaționeze excelent cu cei din echipă
2. Să fie dispusă să învețe – căutăm o persoană cu dorință de a se dezvolta și de a se autodepăși
3. Să îi placă să muncească - literal vorbind. Apreciem oamenii harnici.
4. Să fie sociabilă
5. Să fie organizată
6. Să fie atentă la detalii
7. Să fie hotărâtă – să nu renunțe când apar provocări în munca ei

Descrierea jobului

- inregistreaza in evidenta contabila facturile, deconturile , extrasele bancare si alte note contabile conform documentelor justificative
- verifica facturile , deconturile si notele contabile pentru a fi in conformitate cu legislatia si cu procedurile interne ale companiei
- efectueaza plati , transferuri bancare
- reconciliaza soldurile aferente furnizorilor / clientilorBeneficii :
- opereaza "Registrul de casa"

Descrierea companiei

Tonis Trade este o companie privată înființată în anul 1994, având ca obiect de activitate comercializarea produselor de uz casnic, electrocasnice, electronice, audio-video, tehnică de calcul și aparate de aer condiționat.
Suntem tot timpul în căutare de oameni valoroși ca să facă parte din echipa noastră. În perioada următoare căutăm un/o contabil.
Industrie:
Tip job: Full time
Departament: Financiar / Contabilitate
Experiență Mid-Level (2-5 ani)
Constanta
25.5.2019
Company Logo
Contabil
LIDAS SRL
Company Logo
LIDAS SRL
Candidatul ideal
• Studii superioare economice
• Experienta in specialitatea studiilor minim 5 ani;
• Cunostinte si abilitati de operare PC: MS Office, programe de gestiune financiar-contabila;
• Abilitati de planificare, analiza, organizare, dinamism, spirit de echipa

Descrierea jobului

Principalele atributii:
• organizarea, coordonarea si controlul activitatilor financiar-contabile, potrivit conditiilor legale;
gestionarea resursele financiare necesare atingerii obiectivelor firmei;
• elaborarea si implementarea politicilor si strategiilor financiar-contabile ale firmei;
• intocmirea si verificarea balantei, bilantului anual, inventarului societatii;
• elaborarea de studii si analize privind profitabilitatea activitatilor, eficienta utilizarii capitalului de lucru, evolutia acumularilor banesti, a structurii cheltuielilor materiale si a altor indicatori economico-financiari;
• analiza lunara a necesarului de lichiditati si dispunerea de masuri in vederea accelerarii vitezei de rotatie a activelor circulante;
• mentinerea permanenta a capacitatii de plata a societatii si indeplinirea la termen a obligatiilor fata de oricare dintre creditorii societatii;
• organizarea, conducerea si controlul inventarierii generale anuale a patrimoniului;
• intocmirea situatiilor financiare, conform legislatiei in vigoare;
• mentinerea legaturii cu bancile si cu alte institutii financiare.

Avantaje:

Pachet salarial motivant
Dezvoltare profesionala intr-o echipa tanara si dinamica.

Descrierea companiei

S.C. Lidas SRL este o companie specializata in industria panificatiei si a produselor fainoase , recunoscuta atat in piata locala cat si in lanturile de hipermarketuri consacrate, prin produsele de calitate si competitive, seriozitate si preocupare permanenta fata de mediul inconjurator. In ultimii anii a cunoscut o dezvoltare constanta extinzandu-se atat prin diversificarea produselor cat si prin retehnologizare. Cu sprijinul finantarilor europene si a capitalului propriu si-a marit capacitatea de productie , si-a extins piata de desfacere si a identificat surse alternative de energie . Conducerea companiei este formata dintr-o echipa tanara , dinamica , inovatoare, orientata spre respectul fata de oameni si mediu .
Industrie: Alimentara
Tip job: Full time
Departament: Financiar / Contabilitate
Experiență Senior-Level (> 5 ani)
Tulcea
23.5.2019
Company Logo
Contabil
LATINO IMOBILIARE SRL
Company Logo
LATINO IMOBILIARE SRL
Candidatul ideal
-studii superioare finalizate, profil economic
-cunoastere operare PC si pachet MS OFFICE (Word, Excel)
-experienta in domeniu
-cunoasterea si intelegerea mecanismelor financiare contabile
-persoana dinamica, organizata, responsabila, atenta la detalii, meticuloasa si ordonata
-disponibilitate la program prelungit

Descrierea jobului

-intocmirea, inregistrarea si arhivarea documentelor contabile primare: registru de casa, deconturi de cheltuieli, dispozitii de plata, foi de parcurs, procese verbale de compensare, borderouri, etc
-intocmirea de situatii financiare

Descrierea companiei

Societatea noastra activează cu succes pe piaţa imobiliară, având experienţă în crearea, dezvoltarea şi implementarea celor mai eficiente soluţii necesare atingerii cu succes a obiectivelor clienţilor săi.

Indiferent de tipul de tranzacţie, încercăm să oferim clienţilor noştri cele mai bune oferte de vânzare/cumpărare/închiriere: apartamente, case, vile, terenuri, spaţii comerciale, hale etc.
Industrie: Imobiliara, Prestari servicii
Tip job: Full time
Departament: Financiar / Contabilitate, Administrativ / Logistica, Office / Backoffice / Secretariat
Experiență Mid-Level (2-5 ani)
Cluj-Napoca
21.5.2019
Company Logo
Contabil
SPEED TRANSFER SRL
Company Logo
SPEED TRANSFER SRL
Candidatul ideal
Iti doresti o cariera in domeniul financiar - contabil? Speed Transfer iti ofera sansa de a avea un loc de munca ce confera siguranta, motivare si satisfactie financiara. Pentru asta, tu trebuie sa detii cunostinte de operare pe calculator, sa-ti placa sa lucrezi in echipa, sa fii o fire comunicativa, atent ( a) la detalii, iar corectitudinea si seriozitatea sa fie doua caracteristici care te definesc.
Daca ai experienta de lucru cu programele Ciel si Charisma, este si mai bine.

Descrierea jobului

Care sunt sarcinile tale zilnice? Evidenta clientilor si a furnizorilor, intocmirea diverselor situatii si raportari, operatiuni de arhivare documente financiar-contabile.

Descrierea companiei

Speed Transfer isi desfasoara activitatea, prin intermediul a 70 de sucursale deschise in intreaga tara, in domeniul serviciilor de intermediere a tranzactiilor financiare, prin oferta adresata clientilor persoane fizice privind servicii de transfer de bani si schimb valutar.
Industrie: Banci / Servicii financiare, Comert / Retail, Prestari servicii
Tip job: Full time
Departament: Financiar / Contabilitate, Banci, Vanzari, Personal calificat
Experiență Entry-Level (< 2 ani),Mid-Level (2-5 ani)
Bucuresti
10.5.2019
Company Logo
Contabila
S.C. VIPUBLIC COM ADVERTISING S.R.L.
Company Logo
S.C. VIPUBLIC COM ADVERTISING S.R.L.
Candidatul ideal
- Experienta de minim 3 ani pe un post similar;
- Absolvent studii superioare, preferabil economice;
- Cunostinte de legislatie contabila si fiscala;
- Buna cunoastere a pachetului MS Office (World, Excel);
- Capacitate ridicata pentru analiza, sinteza, planificare si prioritizare;
- Meticulozitate, atentie la detalii, spirit analitic, acuratete si lucru eficient in echipa.

- Posesoare de carnet de conducere si cunoasterea limbii engleze constituie un avantaj (nu este obligatoriu)

Descrierea jobului

Descrierea jobului/Responsabilitati:

-evidenta contabila a tuturor documentelor pana la balanta (facturi clienti, facturi furnizori, registru casa, extras de banca, deconturi, mijloace fixe si stocuri, diverse note contabile, verificari pe conturi );
-evidenta personal (intocmire, modificare si incetare contracte de munca, transmitere Revisal, relatia cu Casa de Sanatate, adeverinte si diverse documente specifice activitatii de resurse umane);
- diverse situatii in Excel,
- activitati de secretariat ( gestionare apeluri telefonice, mesaje, corespondenta, documente interne, asigurarea transmiterii documentelor prin posta, e-mail, recrutare personal, elaborarea si redactarea documentelor si situatiilor cerute de management)

Oferim:
-pe langa salariul negociat la interviu, oferim un loc de munca stabil, tichete de masa si transport asigurat.

Descrierea companiei

Companie nationala de productie publicitara (confectii metalice usoare, semnalistica publicitara, amenajari Horeca).
Industrie: Publicitate / Marketing / PR, Productie
Tip job: Full time
Departament: Financiar / Contabilitate, Resurse umane / Psihologie
Experiență Mid-Level (2-5 ani)
Timisoara
9.5.2019
Company Logo
Contabil
ALSIM ALARKO SANAYI TESISLERI VE TICARET ANONIM SIRKETI ISTANBUL SUCURSALA BUCURESTI
Company Logo
ALSIM ALARKO SANAYI TESISLERI VE TICARET ANONIM SIRKETI ISTANBUL SUCURSALA BUCURESTI
Candidatul ideal
Calificări:
• Diplomă universitară în administrarea afacerilor, economie, contabilitate și finanțe sau departamentul relevant
• Minim 2 ani de experiență în departamentul de afaceri financiare
• Cunoștințe avansate de limba engleză
• Cunostinte foarte bune de MS Office
• Experienți în tranzacțiile de comerț exterior
• Cunoașterea legislației fiscale, vamale și comerțului exterior;
• Abilități analitice și de comunicare puternice • Înaltă energie, unitate și inițiativă, cu atenție la detalii și probleme complexe

Descrierea jobului

Responsabilitati:
• Înscrieți și procesați intrările în jurnal pentru a vă asigura că toate tranzacțiile comerciale sunt înregistrate
• Actualizați cash flow si conturi bancare și efectuați tranzacții zilnice.
• Actualizați conturile de încasat și emiteți facturi
• Actualizați conturile plătibile și efectuați reconcilieri
• Pregătiți și trimiteți rapoarte săptămânale / lunare la sediul central din Istanbul.
• Asistență cu alte proiecte contabile

Descrierea companiei

Companie de Construcții Internaționale
Industrie: Constructii, Transport / Logistica / Import Export, Comert / Retail
Tip job: Full time
Departament: Financiar / Contabilitate, Specialisti / Tehnicieni, Administrativ / Logistica, Audit / Consultanta, Juridic
Experiență Mid-Level (2-5 ani),Senior-Level (> 5 ani)
Bucuresti
8.5.2019
Company Logo
Contabil
FARMAVET
Company Logo
FARMAVET
Scurta descriere a companieiCerinte - Foarte bune abilitati si comunicare si relationare;- Deschidere fata de nou si diferit; capacitate de adaptare la un mediu in schimbare, cu ...
Bucuresti
11.5.2019
Company Logo
Contabil
GROUP EXPERT CONSULTING 2000 S.R.L.
Company Logo
GROUP EXPERT CONSULTING 2000 S.R.L.
Candidatul ideal
- proactivitate
- calitati foarte bune de comunicare
- capacitatea de a lucra autonom la scurt timp dupa angajare
- capacitatea de a rezolva in paralel sarcini multiple cu termene-limita concurente
- experienta intr-o firma de contabilitate reprezinta un avantaj

Descrierea jobului

Rolul este pozitionat in cadrul Departamentului Contabilitate Externalizata si este compus din 2 tipuri de activitati: individuale si de echipa.

A. Activitati contabile

- efectuarea tuturor operatiunilor contabile necesare pentru firmele din portofoliu in relatia cu institutiile publice, incluzand:
  • inregistrarea tuturor documentelor primite de la clienti
  • inchiderea conturilor de venituri, cheltuieli si TVA
  • verificarea si ajustarea balantei de verificare lunare
  • intocmirea tuturor declaratiilor lunare/trimestriale
  • arhivarea declaratiilor
  • registre
  • situatii financiare anuale

B. Activitati de echipa

- coordonare cu echipa de resurse umane, de consultanta fiscala si de audit financiar
- actualizarea calendarului de echipa
- raportare cashflow, EBITDA etc.
- actualizarea sistemului de management al documentelor

Beneficii

Perspective de cariera:

a) dupa perioada de proba: 3% crestere salariala
b) dupa 1 an: aditional, inca 3% crestere salariala
c) vertical: oportunitatea de a promova la nivelul de Sef de Birou in cadrul Departamentului Contabilitate
d) orizontal: oportunitatea de a promova in cadrul Departamentelor HR/Audit/Consultanta Fiscala

Calificari profesionale:
  • acoperim costurile examenelor ACCA
  • 2 zile libere platite inainte de fiecare examen ACCA

Descrierea companiei

Grupul Expert Consulting (GEC) este implicat intr-un numar ridicat de proiecte in Europa de Est si asista un numar semnificativ de organizatii din Romania si din strainatate (Finlanda, Franta, Germania, Italia, Israel, Moldova, Rusia, Spania, SUA etc.) in imbunatatirea performantelor financiare. GEC aduce valoare adaugata afacerilor clientilor prin servicii la nivel de expert in consultanta fiscala, audit financiar, precum si servicii externalizate de contabilitate si salarizare.

Echipa GEC reuneste 30 de experti si este in crestere. Echipa include absolventi de Master, doctorat si eMBA, cu studii in Europa si in SUA. Echipa GEC a primit in 2017 premiul Camerei Consultantilor Fiscali pentru a doua cea mai buna echipa de consultanta fiscala din Romania - a treia categorie, iar in anul 2018 GEC a primit premiul CECCAR pentru a sasea cea mai buna echipa de contabili din Romania - categoria microintreprinderi. GEC este reprezentant national pentru Romania si Republica Moldova al retelei globale TIAG. Birouri GEC: Bucuresti, Focsani, Chisinau

Membership: CAFR | CCF | CECCAR | CELERGO | TIAG

Pentru mai multe detalii: www.piroi.ro

Industrie: Media / Internet, Medicina / Sanatate, Prestari servicii, Alimentara, Constructii
Tip job: Full time
Departament: Audit / Consultanta, Financiar / Contabilitate, Management, Office / Backoffice / Secretariat, Relatii clienti / Call center
Experiență Mid-Level (2-5 ani),Senior-Level (> 5 ani)
Bucuresti
26.4.2019
Company Logo
Contabil
ISTYLE RETAIL SRL
Company Logo
ISTYLE RETAIL SRL
Candidatul ideal
-Coerenţă in gândire,capacitate organizatorică;
-Foarte bune abilităţi de comunicare;
-Autoperfecţionare şi valorificare a experienţei dobândite;
-Capacitate de analiza si sinteză şi de găsire a unor soluţii;
-Spirit de echipa, iniţiative;
-Adaptare rapidă la noua tehnologie;
-Abilitaţi ȋn utilizarea calculatoarelor şi a altor echipamente informatice;

Descrierea jobului

-Inregistrarea operatiunilor contabile cu respectarea legislatiei financiar-contabile;
-Intocmirea si verificarea lunara a soldurilor contabile;
-Plati interne si externe in sistem electronic si urmarirea scadentelor la furnizori si clienti;
-Cunoasterea si aplicarea legislatiei fiscale si contabile la nivel de firma;
Cerinţe:
-Limbă engleză;
Ofertă:
-salarizare bazată pe performanţele obţinute;

Descrierea companiei

iStyle este cel mai mare lanț de magazine Apple Premium Reseller din Centrul și Estul Europei.
Magazinele iStyle ȋţi ofera oportunitatea unică să ȋţi dezvolţi pasiunea pentru produsele Apple, să evoluezi într-un mediu plin de recompense și satisfacţii, sa ȋti construieşti o carieră aşa cum ai visat.
Nu ezita şi aplica acum!
Industrie: IT / Telecom
Tip job: Full time
Departament: Financiar / Contabilitate
Experiență Fara experienta
Bucuresti
21.5.2019
Company Logo
Contabil
HR BUSINESS CONSULTANCY MANAGEMENT SRL
Company Logo
HR BUSINESS CONSULTANCY MANAGEMENT SRL
Candidatul ideal
Studii medii sau superioare;
Experienta in domeniu;
Cunostinte foarte bune de contabilitate primara;
Cunostinte foarte bune Office Excel, Office Word, Saga;
Cunostinte Charisma ERP prezinta un avantaj;
Cunostinte de utilizare a unui program informatic de gestiune;
Cunostinte de limba engleza;
Abilitati de planificare si organizare;
Cunoasterea aparaturii de birou;
Persoana FOARTE ORGANIZATA si TIPICARA;
Capacitate de organizare a timpului, sarcinilor;
Placere si abilitate de a invata lucruri noi.

Descrierea jobului

Inregistrarea corecta si la zi in programul utilizat a tuturor datelor de contabilitate primara si gestiune contabila.
Raspunde de gestionarea corecta a documentelor primarea si evidentierea clara si corecta a miscarii si inregistrarii acestora in contabilitate.
Participa la inventarierea stocurilor si a valorilor materiale din cadrul depozitului.
Executa, mentine si raspunde de registru de casa.
Verifica executarea facturarii in program.
Verifica notele intrare receptie.
Executa si raspunde de pontaj si evidenta concediilor de odihna in excel.
Ofera suport pentru pregatirea documentelor, extraselor, descarcarii de gestiune, etc.
Realizeaza rapoarte contabile interne catre conducere- Realizeaza raportari la Agentia pentru Protectia Mediului si la Administratia Fondului de Mediu.
Urmareste documentele/corespondenta, incasarile, platile, evidenta soldurilor clienti/furnizori.

Beneficii:
AL 13-lea salariu ( 40 % de Paște – 60% de Crăciun )
150 lei lunar -> pentru prezență 100%
1.000 lei -> Bonus de vacanță
Bonus trimestrial – între 100 lei și 500 lei în funcție de vechime ( începând cu vechimea de un an )
Bonus Aniversar – 200 lei / 400 lei / 600 lei / 1 000 lei și UN SALARIU, in funcție de vechime (începând cu vechimea de un an )
Transportul salariatilor este asigurat de companie avand punct de intalnire la statia de metrou Republica.
Masa de pranz asigurata de catre companie.
Salariul aferent postului platit intotdeauna la timp.

Descrierea companiei

SAEHWA IMC, companie multinationala avand 13 locatii repartizate pe 3 continente, leader de piata la nivel international in productia de matrite pentru anvelope auto si-a deschis in 2012 in Romania o fabrica de profil in judetul Ilfov.
Aflata in plina expansiune compania noastra este in cautarea unor candidati care sa intruneasca cerintele noastre si care alaturi de noi sa contribuie la realizarea unei plusvalori adecvate.
Industrie: Masini / Auto
Tip job: Full time
Departament: Financiar / Contabilitate
Experiență Mid-Level (2-5 ani),Senior-Level (> 5 ani)
Ilfov
21.5.2019
Company Logo
Contabil
WAVE DIVISION
Company Logo
WAVE DIVISION
Candidatul ideal
Experienta pe un post similar 3-5 ani
Studii economice finalizate
Cunostinte realizare calcul salarial
A lucrat/ lucreaza cu aplicatiile: Saga /Ciel
Deprinderi bune de lucru cu aplicatiile din pachetul Office- in special Excel
Cunostinte de baza privind legislatia muncii si fiscala din Romania
Disponibilitate pentru job full time

Descrierea jobului

Evidenta contabila si suport realizare calcul salarial
Intocmirea documentelor contabile primare;
Inregistrarea documentelor primare (furnizori, client, casa, banca, deconturi)
Intocmirea jurnalelor de TVA, registrului jurnal, registrului inventar, alte raportari
Realizare calcul salarial
Suport administrare dosare de personal

Descrierea companiei

Wave Division is THE Consumer Engagement Agency


It provides brand marketers with the most cost effective consumer’s Engagement programs, via


the most relevant channels of communication;
delivery of quality content;
creation of powerful context for consumers through their path of purchase.


WE Innovate, We Lead and We always Engage by telling your brand story at its full potential!
Industrie: Publicitate / Marketing / PR
Tip job: Full time
Departament: Financiar / Contabilitate
Experiență Mid-Level (2-5 ani)
Bucuresti
21.5.2019
Company Logo
Contabila
SC SEREX SRL
Company Logo
SC SEREX SRL
Candidatul ideal
Societate comerciala cu sediul in Voluntari angajeaza contabila pentru evidenta primara,program fulltime.

Oferim pachet salarial atractiv + tichete de masa.

CV la email:office@serex.com.ro

Relatii la telefon:0728/120.049.

Descrierea companiei

SC SEREX SRL este o companie care se ocupa cu vanzarea in sistem en-gross de produse nealimentare si produse alimentare.

Industrie:
Tip job: Full time
Departament: Financiar / Contabilitate
Experiență Entry-Level (< 2 ani),Mid-Level (2-5 ani),Senior-Level (> 5 ani)
Bucuresti
11.5.2019
Company Logo
Contabil
PRO STRATEGY EXPERT CONTAB
Company Logo
PRO STRATEGY EXPERT CONTAB
Candidatul ideal
- absolvent studii superioare economice;
- cunostinte solide de legislatie financiar-contabila si fiscala;
- cunostinte de operare pe calculator ( experienta in utilizarea programelor de gestiune financiar contabila computerizata);
- cunoasterea programului WINMENTOR reprezinta un real avantaj fata de ceilalti candidati;
- capacitate de ORGANIZARE si COORDONARE a intregii activitati economico-financiare din cadrul firmei;
- capacitate de analiza si sinteza, in vederea intocmirii de raportari periodice;
- bune abilitatii de COMUNICARE;
-reprezinta avantaj daca este expert contabil,consultant fiscal

Descrierea jobului

-asigura intocmirea lucrarilor de inchidere de luna, si calcularea principalilor indicatori economico-financiari, bilantul, contul de profit si pierdere, situatia fluxurilor de trezorerie, notele la conturile anuale;
-organizeaza si asigura efectuarea corecta si al timp a inregistrarilor in contabilitate, cronologic si sistematic potrivit planurilor de conturi si normelor legale emise de institutiile abilitate, pe baza documentelor justificative ale tuturor operatiunilor patrimoniale;
- intocmeste si verifica balanta, situatiile financiare anuale si inventarul societatii;
- reprezinta societatea in raportarile cu autoritatile centrale si locale si, in special, cu Administratia Financiara;

Descrierea companiei

SC PRO STRATEGY EXPERT CONTAB SRL este o societate comerciala infiintata in anul 2008 ce ofera servicii contabilitate, expertiza contabila, salarizare, management resurse umane si servicii de consultanta in domeniul financiar contabil, find autorizata de catre Corpul Expertilor Contabili si Contabililor Autorizati din Romania www.prostrategy-contabilitate.ro
Industrie:
Tip job: Part time,Full time
Departament: Audit / Consultanta, Financiar / Contabilitate
Experiență Mid-Level (2-5 ani)
Bucuresti
8.5.2019
Company Logo
Contabil
AROVIT MIB PRODCOM
Company Logo
AROVIT MIB PRODCOM
Candidatul ideal
  • Studii economice superioare finalizate;
  • Experienta anterioara de munca in domeniu de minim 5 ani;
  • Cunostinte solide de legislatie in domeniu;
  • Nivel avansat de operare MS Office.

Descrierea jobului


- Realizeaza inregistrarile contabile conform planurilor de conturi si legislatiei fiscale;
- Efectueaza plati, opereaza extrase de banca, reconciliaza solduri cu clientii si furnizorii;
- Asigura evidenta contabila a stocurilor si evidenta venitorilor si cheltuielilor;
- Realizeaza operatiuni cu instrumente de plata – bilete la ordin, urmarirea decontarii acestora.
- Urmareste incasarile si plata facturilor ajunse la scadenta;
- Intocmeste si asigura depunerea la timp a declaratiilor fiscale catre autoritati si a statisticile conform legislatiei in domeniu;
- Intocmeste diferite situatii solicitate de conducere ( bugete, cash flow-uri, situatii clienti si furnizori

Descrierea companiei

În urma cu 20 de ani, MIB Prodcom SRL și-a luat Angajamentul să livreze pe piața românească produse alimentare de calitate. Din 1998 am început propria producție de conserve, achiziționând și modernizând fosta Întreprindere Legume Fructe Aiud (județul Alba), iar în anul 2002 ne-am luat Responsabilitatea de a duce mai departe brandul Arovit, odată cu achiziționarea fabricii din Valea lui Mihai – emblemă a agriculturii bihorene. Menținerea în piața românească a unei fabrici și a unei mărci care datează de peste 70 de ani demonstrează Onestitatea noastră față de consumatorii fideli Arovit. Viziunea noastră a fost și este apreciată în România, fapt atestat de topurile realizate de-a lungul anilor de către Camera de Comerț și Industrie a României, Consiliul Național al Întreprinderilor Mici și Mijlocii și de către Camera de Comerț și Industrie Cluj. Ne-am Implicat în comunitațile locale în care suntem prezenți, asigurând locuri de muncă pentru sute de persoane, precum și desfacere pentru produsele fermierilor autohtoni. Misiunea fiecarei zile este să păstram Tradiția și gustul românesc în fiecare din produsele care ies din curtea fabricilor noastre: Betarom Impex SRL Valea lui Mihai, Pektirom SRL Dej și Mib Prodcom SRL Aiud.

Industrie: Alimentara
Tip job: Full time
Departament: Financiar / Contabilitate
Experiență Senior-Level (> 5 ani)
Cluj-Napoca
3.5.2019
Company Logo
Contabil
TRUEPEOPLE HR SRL
Company Logo
TRUEPEOPLE HR SRL
RESPONSABILITATIIn numele Clientului nostru, o companie de consultanta contabila si fiscala cu atmosfera prietenoasa, cautam un nou membru al echipei care sa fie responsabil de:- C...
Bucuresti
27.4.2019
Company Logo
Contabil
Confidenţial
Company Logo
Confidenţial
Candidatul ideal
  • Absolvent studii economice superioare;
  • Cunostinte medii de MSOffice (Word, Excel)
  • Abilitati de organizare si planificare
  • Spirit de echipa
  • Orientat spre rezultate

Descrierea jobului

  • Procesarea platilor catre furnizori, inventarierea anuala a tuturor conturilor de furnizori, transmiterea si evidenta confirmarilor de sold;
  • Evidenta si inregistrarea obiectelor inventar, consumabile;
  • Evidenta lunara a mijloacelor fixe si calculul amortizarii
  • Inregistrarea extraselor de banca, verificarea jurnalului de banca zilnic
  • Participarea la procesul de audit;
  • Participarea la inventarierea generala a patrimoniului: stocuri,mijloace fixe,obiecte de inventar;
  • Păstrează şi arhivează documentele specifice activităţii desfăşurate conform legislaţiei în vigoare
  • Alte sarcini stabilite de conducatorul departamentului economic

Descrierea companiei

Firma nationala de distributie servicii

Industrie: Comert / Retail
Tip job: Full time
Departament: Financiar / Contabilitate
Experiență Entry-Level (< 2 ani),Mid-Level (2-5 ani)
Cluj-Napoca
23.4.2019
Company Logo
Contabil(a)
RO CONTAB COMPANY
Company Logo
RO CONTAB COMPANY
Candidatul ideal
- are studii medii de specialitate sau studii superioare de specialitate, cu experienta in domeniul contabilitatii;
- bune capacitati de comunicare verbala si scrisa;
- perseverent, ordonat, organizat, corect, tenace si motivat de rezultate;
- cunostinte foarte bune de operare PC - MS Office.

Descrierea jobului

- generare Registre Contabile;
- intocmire declaratii fiscale: TVA, impozit pe profit, alte taxe si impozite;
- intocmirea periodica a raportului contabil si prezentarea clientului;
- raspunde de corectitudinea si veridicitatea informatiilor transmise.

Programul de lucru este de L-V intre orele 8:00 - 16:30. Mai multe detalii le veti putea afla in urma interviului.

Descrierea companiei

Suntem o echipa de profesionisti, dedicati meseriei lor si orientati spre succesul clientilor. Oferim clientilor incredere prin profesionalism, gasirea unor solutii optime in domeniul financiar-contabil, salarizare si politica manageriala.
Industrie:
Tip job: Full time
Departament: Financiar / Contabilitate
Experiență Entry-Level (< 2 ani),Mid-Level (2-5 ani)
Bucuresti
23.4.2019
Company Logo
Contabil
ACCES FINANCIARCONTABIL S.R.L.
Company Logo
ACCES FINANCIARCONTABIL S.R.L.
Candidatul ideal
Cerinte:
- absolvent de facultate cu profil de contabilitate sau absovent de liceu economic cu experienta;
- cunostinte in domeniul contabilitatii;
- cunostinte word, excel, internet;
- seriozitate, disciplina, lucru in echipa.

Avantaje:
- cunostinte Saga;
- pentru studii superioare, absolvirea unui liceu economic.

Descrierea jobului


- preluare si procesare documente de la clienti;
- arhivarea documentelor;
- prelucrare informatii pana la obtinerea corecta a balantei si intocmirea bilantului;
- verificarea jurnalelor de vanzare / cumparare;
- alte operatiuni si situatii solicitate in activitatea financiar-contabila;
- relatia cu clientii.

Beneficii:
- mediu de lucru stimulativ, care permite acumularea rapida de cunostinte;
- in functie de rezultate se ofera tichete de masa, prime, mariri salariale.

Descrierea companiei

ACCES FINANCIAR-CONTABIL este o societate de contabilitate si resurse umane, expertiza contabila si servicii de consultanta in domeniul financiar-contabil, infiintata in 2007 de specialisti in finante-contabilitate si informatica.

Societatea noastra este membra a Corpului Expertilor Contabili si Contabililor Autorizati din Romania. Serviciile noastre se adreseaza in special firmelor mici si mijlocii, punand la dispozitia acestora servicii profesionale de contabilitate si resurse umane, expertiza contabila si consultanta financiar - contabila.
Industrie: Prestari servicii
Tip job: Full time
Departament: Financiar / Contabilitate
Experiență Entry-Level (< 2 ani),Mid-Level (2-5 ani)
Bucuresti
24.4.2019
Company Logo
Contabil
F64 STUDIO SRL
Company Logo
F64 STUDIO SRL
Candidatul ideal
Cerinte candidat:
•Nivel studii/ Calificari: studii medii – liceu cu profil economic – curs specializarea finante-contabilitate, studiile superioare – facultatea finante-contabilitate constituie avantaj in selectie;
•Experienta profesionala: in evidenta contabila min. 12 luni; experienta pana la nivel de bilant constituie avantaj;
•Relatii ierarhice: se subordoneaza Managerului de departament.

Cunostinte, abilitati:
•Cunostinte bune a legislatiei fiscale in vigoare si a legislatiei contabile (legea contabilitatii -Lg.82/1991 si Lg. 227/2015);
•Cunostinte bune de operare PC - pachet Microsoft Office; reprezinta un avantaj experienta cu un program de contabilitate/ERP);
•Cursuri/training-uri in domeniile contabilitate, finante –reprezinta avantaj;
•Cunostinte de contabilitate;
•Capacitate de comunicare;
•Capabil de a lucra cu dead-line;
•Limba engleza nivel mediu;
•Capacitate de lucru in echipa, de comunicare si relationare foarte buna, coerenta si claritate in exprimare.

Persoana care da dovada de:
•Orientare catre sarcina, adaptabilitate;
•Abilitati numerice, gandire logica, structurata, memorie buna, atentie la detalii;
•Responsabilitate, capacitate de mobilizare crescuta pentru finalizarea operativa a sarcinilor de lucru; respectarea termenelor de realizare;
•Spirit ordonat si organizat, munca de echipa, punctualitate, receptivitate la solicitarile profesionale;
•Atitudine pozitiva si proactiva;
•Dorinta de a se perfectiona continuu in domeniul financiar-contabil.

Descrierea jobului

Principalele obiective ale postului:
•Inregistrarea zilnica a extraselor bancare in aplicatia ERP Socrate;​
•Efectuarea platilor in Ron si valuta;
•Intocmirea zilnica a situatiei soldurilor bancare;
•Confirmari de sold cu furnizorii;
•Trimiterea fiselor catre clienti si furnizori;
•Mentinerea relatiei cu bancile partenere pentru solutionarea diverselor situatii;
•Verificare soldurilor conturilor contabile de care este responsabil si reglarea fiselor contabile;
•Intocmirea de situatii si rapoarte corespunzatoare postului ocupat si raportarea catre superiori;
•Arhivarea documentelor;
•Desfasurarea altor activitati specifice domeniului financiar contabil;
•Furnizarea de asistenta de specialitate - raspuns, suport, indrumare la cerintele colegilor, colaboratorilor pe tot parcursul interactiunii, bazata pe un comportament si o atitudine profesionala, de calitate.

Beneficii:
•mediu prietenos, competitiv; colectiv tanar si pasionat de domeniul in care activeaza;
•oferta financiara atractiva, corelata cu performantele; program flexibil;
•variate programe de formare - dezvoltare;
•preturi speciale pentru produsele comercializate de companie;
•evolutie profesionala - in functie de rezultatele obtinute, poti accesa diferite trepte de evolutie in departament.

Descrierea companiei

Știm că în București sunt peste 260.000 de companii pentru care poți alege să lucrezi. În aceste condiții este firesc să te întrebi de ce ai alege să vii la F64.
Răspunsul îl vei afla doar intrând în echipa noastră, pentru că fiecare dintre colegii noștri și-a găsit propria motivație și probabil așa va fi și în cazul tău.
Până când îți vei găsi însă de ce-ul tău pentru care o să îndrăgești F64, iată câteva lucruri la care să te aștepți:
- libertate de mișcare – programul nostru este flexibil și încurajăm creativitatea și inițativele;
- instruire continuă – știm că dacă echipa nu crește, nici firma nu crește, așa că oferim permanent acces la educație (cursuri, evenimente, biblioteca companiei);
- recompensă materială atractivă – vrem să fii mulțumit de câți bani câștigi, de aceea ne-am asigurat că acordăm salariu fix și bonificații care recompensează rezultatele deosebite;
- creștere în carieră – ai ocazia să avansezi pe măsura forțelor proprii; dacă faci o muncă de calitate, cu siguranță vei evolua rapid alături de noi.
Doar 0.7% din companiile din România au realizat profit în anul fiscal anterior. Noi nu doar că ne numărăm printre companiile profitabile, dar ne-am și triplat cifra de afaceri în ultimii 7 ani, iar echipa noastră a crescut considerabil an după an.
Astăzi, ai posibilitatea de a te alătura celor 150 de profesioniști care se pun cu entuziasm și creativitate în slujba iubitorilor de imagine pentru a crea experiențe care să aducă bucurie de ambele părți.
Locul tău este deja pregătit. Tu ești gata să ni te alături?

Mai multe despre noi pe www.F64.ro sau direct în concept store.
Industrie:
Tip job: Full time
Departament: Financiar / Contabilitate
Experiență Entry-Level (< 2 ani),Mid-Level (2-5 ani)
Bucuresti
25.4.2019