Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

2912 Locuri de Munca Contabil - Joburi Contabil

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

2912 Locuri de Munca Contabil - Joburi Contabil

Candidatul ideal - studii superioare în domeniul economic;- cunostințe de contabilitate primară;- experiență pe un post de economist sau contabil reprezintă un avantaj;- cunostințe avansate de MS Office (Excel, Word);- cunoștințe de limba engleză constituie un avantaj;- persoană riguroasă și organizată;- spirit analitic, lucrul în echipă;- învățare rapidă și comunicare eficientă;- deschidere și flexibilitate în abordarea diverselor situații;- abilități de analiză și sinteză, atenție la detalii, foarte bună gestionare a timpului.Descrierea jobului - înregistrarea corectă și la zi în programul utilizat a tuturor datelor de contabilitate primară și gestiune contabilă: facturi de cheltuieli, încasări și plăți etc.';- emiterea facturilor fiscale către clienți;- participarea la calculul lunar de TVA;- asigură suport în pregătirea rapoartelor lunare către autoritățile fiscale;- colaborarea strânsă cu celelalte departamente ale societații;- se achită de atribuțiile prevăzute în fișa postul
ANTIQUE STONE
Candidatul ideal Studii economice contabile; Experienta minim 1 an in domeniu; Cunostinte de utilizare soft contabilitate Nexus; Bune cunostinte de operare MS Office (Excel, Word); Abilitati de planificare si organizare; Atitudine pozitiva; Abilitate de lucru in echipa.Descrierea jobului Introducerea datelor, prelucrarea tuturor operatiunilor de gestiune (intrari, iesiri, transferuri), arhivarea documentelor; Inregistrarea facturilor de la furnizori; Emitererea facturilor catre clienti; Intocmirea bonurilor de Consum; Solicita asistenta de specialitate (daca este cazul) Contabilului Financiar; Activitati legate direct sau indirect de contabilitatea primara; Respecta toate procedurile si instructiunile de lucru in activitatea pe care o desfasoara; Respecta confidentialitatea sarcinilor de serviciu si a tuturor datelor si informatiilor de care a luat la cunostinta in timpul executarii contractului individual de munca si a prezentei fise de post. Verificare documente contabile; Intocmirea
COTA ZERO CONSTRUCT
Candidatul ideal - Cunostinte operare Win Mentor- Cunostinte bune MS Office.- Experienta in domeniu financiar-contabil minim 3 ani. Descrierea jobului - Asigura suport directorului financiar in elaborarea diverselor rapoarte, cereri de informatii cerute de conducere, audit sau autoritati;- Participa la inventarierea anuala- Asigura completarea si inchiderea zilnica a Registrului de casa, completarea si colectarea a tuturor documentelor ce stau la baza înregistrării numerarului in evidenta contabila.- Arhiveaza documentele contabile precum si cele de salarizare, asigura pastrarea in conditii optime a arhivei contabile.- Asigura depunerea declaratiilor de impunere taxe locale, cereri recuperare concedii medicale- Intocmeste si depune dosarul privind certificatul de nerezidenta la administratia Financiara.- Intocmeste diverse rapoarte la cererea conducerii.
CLEVER MEDIA NETWORK
Candidatul ideal In 2021 we started to build our group Finance Center in Brasov and therefore we are offering multiple opportunities in this new organization.Take the opportunity to boost your career within a global company, that offers you the best possible conditions for progressing in your career.This role is an exciting career opportunity for those of you who are fluent in English and who aspire to grow in a career in the accounting and finance fields.We are expanding our team in the Brasov office and looking for an Accountant.We are expanding our team in Brasov office and looking for an Accountant.Requirements: Academic background in University Degree specializing in Finance /Accounting Previous experience in General Accounting SAP knowledge (represents a plus).Skills: In-depth accounting knowledge MS Office (advanced Excel skills) Basic knowledge on direct and indirect taxes Medium English Proactive behaviour Ability to communicate confidently, with clarity both downwards and upw
ELDON
Companie verificată
Aplica rapid
In 2021 we started to build our group Finance Center in Brasov and therefore we offering multiple opportunities in this new organization. Take the opportunity to boost your career within a global company, that offers you the best possible conditions for progressing in your career.This role is an exciting career opportunity for those of you who are fluent in English and who aspire to grow in a career in the accounting and finance fields.We are expanding our team in the Brasov office and looking for an Accountant.Requirements:Academic background in Finance/AccountingPrevious experience/knowledge in accounting across General Accounting processesSAP knowledge (is a plus)Skills:Accounting knowledge;MS Office (advanced excel skills);Basic knowledge of direct and indirect taxesMedium English;Proactive behavior;Ability to communicate confidently, with clarity both downwards and upwards and with stakeholders in-country and internationally;Process improvement oriented;Excellent communicatio
nVent Hoffman
Candidatul ideal ​Absolvent de studii universitare- domeniul financiar-contabil; Experienta in utilizarea programului Smartbill; Cunostinte avansate de MS Office (Word, Excel); Skill-uri interpersonale si de comunicare foarte bune; Persoana organizata si atenta la detalii, cu o buna capacitate de planificare si control; Atentie la detalii; Permis de conducere categoria B si masina personala;Descrierea jobului 1. Coordonarea activitatilor necesare pentru o buna desfasurare a serviciului de contabilitate primara: contracte, facturi, plati;2. Completarea si/sau predarea la semnare a documentelor financiare;3. Relationarea cu banca si trezoreria;4. Organizarea arhivei pentru documentele financiare si contabile;5. Raportarea financiara catre directorul general6. Managementul financiar al granturilor;
NAN LOGISTIC
Candidatul ideal Ne marim echipa, cautam Contabil primar:Job permanent , experienta in contabilitate primara, stocuri, gestiune, avantaj pt cei care au mai lucrat in Horeca. Se lucreaza in SAGA
Confidenţial
Candidatul ideal 1. incredere de sine, entuziasm si atitudine pozitiva2.cunostiinte in domeniul financiar-contabil, atestate si de studiile de specialitate, fara insa a necesita si o experienta anterioara3.sa comunice in mod direct si eficient cu colegii si managerii.4.sinceritate,bune maniere5.flexibilitate pentru a se putea adapta diferitelor responsabilitati in cadrul activitatii.6.punctualitateDescrierea jobului -asigura tinerea la zi a evidentei intrarilor si iesirilor (NIR)-asigura evidenta gestiunilor de valori materiale si a bonurilor de consum,verifica stocul la sfarsitul lunii si il comunica administratorului.-coordoneaza operarea documentelor primite in firma (facturi de intrari marfa/servicii/materiale,bonuri fiscale).-coordoneaza operarea documentelor primare de iesire (avize,facturi, etc )-preia si verifica seturi de documente din departamentul comercial-indosariaza documentele cu care lucreaza, le arhiveaza si salveaza datele informatice.-va lucra intr-o echipa deja exis
METROPREST INDUSTRY
Candidatul ideal Principalele tale responsabilități:§Soluționarea litigiilor cu reprezentanții francizaților, identificând eventualele erori și transmițându-le către aceștia;§Asigurarea desfășurării tuturor fluxurilor administrative aferente activității de proximitate în conformitate cu legislația în vigoare, cu procedura internă aferentă activității de proximitate și cu contractele încheiate cu francizații;§Emiterea fișierului de debitare directă, respectând regulile exacte ale angajamentului de debitare și te asiguri că este transmis către banca parteneră în timp util;§Emiterea de facturi (redevența, bonus, penalități, retur) conform contractelor de proximitate;§Înregistrarea și verificarea facturilor în sistemul informatic, urmărind TVA-ul și alocarea conturilor pentru a te asigura de corectitudinea lor.§Profilul pe care îl căutam:§Studii superioare absolvite;§Cunoștințe de operare MS Office (Word, Excel) – nivel mediu;§Cunoștințe de contabilitate primară;§Cunoștințe de limba englez
CARREFOUR
Candidatul ideal Cautam coleg/a motivat/a de oportunitatea de a se alatura Homey apartments, in echipa noastra de Finance.Daca iubesti mediile aflate in continua miscare, esti interesat/a sa fii parte dintr-o companie care se dezvolta rapid, doresti sa ai o expunere mare și un impact pe masura, atunci esti persoana potrivita pentru noi!Pentru a reusi in acest rol, e important sa dai dovada de o mare atentie la detalii si sa fii foarte organizat/a in lucrul cu documentele, cifrele, bazele de date, avand in vedere ca importanta corectitudinii acestora este esentiala.Va trebui sa analizezi si sa investighezi actiunile anterioare intreprinse in ciclul de procesare a facturilor, sa identifici potentiale probleme/lipsuri si sa oferi solutii pentru a finaliza procesul la timp și cu acuratețe.Descrierea jobului - organizeaza circuitul documentelor si inregistreaza in mod cronologic in evidenta contabila- inregistreaza incasarile si platile conform extrasului de cont si a registrului de casa- t
STR ASSET MANAGEMENT
Candidatul ideal Abilitati, calitati si aptitudini :- capacitate de analiza si sinteza;- spirit de observatie;- adaptabilitate;- capacitatea de comunicare cu clientul/furnizorul;- capacitatea de organizare a unui proiect si urmarirea acestuia pana la finalizare- capacitatea de organizare a timpului, sarcinilor si locului de munca;- capacitatea de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini in acelasi timp;- capacitatea de a respecta termene limita;- placerea si abilitatea de a invata lucruri noi;- responsabilitate, ordine, corectitudine si seriozitate;- calm, echilibru;- atentie catre detalii;- rapiditate si eficienta in realizarea sarcinilor de serviciu;- claritate in comunicare.- politete si respect fata de angajatorCerinte specifice (delegari, deplasari):- lucrul in echipa- relatia cu clienti / furnizoriPregatiri si experienta / Cerinte specifice privind colaborarea :Pregatirea de specialitate: Studii economice. Cunostinte de operare: M.S. Office; Excel, Navigare internet,
DIAMET
Companie verificată
Aplica rapid
Salariu de la 3000 până la 5000 LEI pe lună
Descrierea postului: Organizarea, coordonarea si controlul activitatii de gestiune contabila si evidenta contabila a societatii.Cerințele postului: Studii superioare economice, Finante-Contabilitate. Operare PC: Word, Excel, programe de contabilitate.Responsabilitățile postului:• Organizeaza si asigura efectuarea corecta si la timp a inregistrarilor in contabilitate, cronologic si sistematic, potrivit planurilor de conturi si normelor legale emise de institutiile de reglementare legala, pe baza documentelor justificative ale tuturor operatiunilor patrimoniale.• Elaboreaza si implementeaza sistemul de evidenta contabila a firmei.• Asigura intocmirea si arhivarea documentelor justificative si a registrelor contabile conform cu legislatia in vigoare.• Verifica corectitudinea inregistrarilor contabile.• Reprezinta societatea alaturi de Administrator in raporturile cu autoritatile si in special cu Administratia Financiara.• Urmareste permanent legislatia din domeniul financiar-contabil
VSV FACTORIES
Candidatul ideal Societate de contabilitate si expertiza contabila, recrutam pentru clientul nostru, o societate de productie si comert imbracaminte, CONTABIL JUNIOR cu urmatoarele cerinte minime:Studii economice superioare finalizate;Experienta in contabilitate si raportare minim 2 ani;Cunoasterea pachetului Microsoft Office;Experienta cu softul dе contabilitate: SagaDe asemenea, avem un post disponibil si in cadrul companiei noastre, societate de contabilitate si expertiza contabila de CONTABIL SENIORCandidatul ideal - Cerinte minime:- Sa detina cunostinte solide de contabilitate, de corelare a documentelor contabile;- Studii superioare finalizate in domeniul contabilitatii sau similar;- Cunoasterea unei limbi straine (reprezinta un avantaj)- Abilitati dе gandire analitica si rezolvare dе probleme- Organizare,capacitate dе lucru in echipa, adaptabilitate- Experienta cu softul dе contabilitate: Saga - cunostinte dе hr si salarizare reprezinta un avantaj- Atentie la detaliiDescrierea j
AVB ACCOUNTING & HR
Companie verificată
Aplica rapid
ANGAJATOR: GREEN PC AMBALAJE. In acest proiect, MORGAN SOL reprezinta clientul sau companie autorizată să colecteze și să trateze deșeurile reciclabile generate in fluxurile comerciale și industriale. Locatie: Bucuresti (Baneasa)  Ce trebuie sa faceti?In postura de CONTABIL veti desfasura urmatoarele activitati:-contabilitatea stocurilor, mijloacelor fixe si a obiectelor de inventar-gestionarea intrarilor pentru receptii stocuri-inventarierea periodica-introducerea de facturi furnizori in aplicatia ERP-inregistrare transferuri intre gestiuni si reclasificare jurnale si articole-inventarierea si gestionarea mijloacelor fixe si a obiectelor de inventar pe locatii precum si urmarirea transferurilor intre locatii Ce persoana cautam?Sunteti candidatul potrivit daca aveti:- Studii superioare in domeniul economic/contabilitate;- Cunostinte foarte bune in aplicarea legislatiei financiar-contabile; - Experienta profesionala in domeniul contabil (de preferat in companii de pr
Morgan Sol
Candidatul ideal Cunostinte minime necesare:- experienta in contabilitate primara si facturare - minim 2 ani;- experienta operare program SMARTBILL & SAGA reprezinta un avantaj;- cunoastrere temeinica a pachetului Microsoft Office (Excel, Word, Power Point, Mail);- experienta in contabilitate in domeniul comertului online si domeniul fashion, reprezinta un avantaj;Profilul candidatului ideal:- orientat in permanenta catre o activitate eficienta;- dinamic si proactiv - sesizeaza oportunitati si actioneaza rapid;- disciplinat si organizat - indeplineste eficient sarcinile alocate;- sunt dorite persoane cu o capacitate foarte buna de organizare si rezolvare eficienta a unor sarcini multiple in interval scurt de timp;- respectuos - creeaza relatii bazate pe respect si incredere cu colegii de birou si partenerii companiei;- silitor - respecta termenele limita impuse pentru indeplinirea sarcinilor;- persoana orientata spre dezvoltare personala si profesionala;- se integreaza cu usurinta intr
MON PETIT JO
Candidatul ideal absolvent studii superioare economice; experienta de minim 2 ani in contabilitatea firmelor romanesti; cunostinte de fiscalitate romaneasca; cunoasterea programului Viltech constituie un avantaj; putere de concentrare, atentie la detalii, constiinciozitate; abilitati de comunicare; implicare in munca, in relatiile cu colegii si cu clientii; cunoasterea limbii engleze reprezinta un avantaj.Descrierea jobului inregistrarea documentelor furnizate de clienti (facturi de vanzari si de cumparari, documente de casa si banca, altele); intocmirea statelor de plata si a Revisal; intocmirea si transmiterea declaratiilor lunare si trimestriale; intocmirea si verificarea balantelor lunare in colaborare cu supervizorii; comunicarea cu clientii.Beneficii: salariu atractiv direct corelat cu volumul de munca; cresteri salariale periodice; tichete de masa; program normal de munca; formare si perfectionare profesionala continua cu sustinerea supervizorilor si a colegilor; dezvoltarea abi
CERTEXPERT
Candidatul ideal - persoana adaptabila, comunicativa, atentie distributiva, atentie foarte mare la detalii, persoana organizata, rezistenta la stres, capacitate de respectare a termenelor limita, abilitati de comunicare atat scris cat si verbal; spirit de echipa- cunoştinţe PC - Pachetul Ms Office, e-mail; reprezinta un avantaj experienta in domeniuDescrierea jobului Operator contabilitate primara (registru de casa, emitere facturi de vanzare, introducere facturi de achizitie);Se asigura ca marfa se livreaza mereu pe baza unui document de insotire a marfii si emite facturi de vanzare / procese verbale / avize de insotire a marfii pentru marfa sau prestari servicii,Se asigura ca incaseaza valoarea facturilor emise catre client, dupa caz, numerar/card/avans si opereaza zilnic incasarile in Registrul Jurnal de Casa;Se asigura de corectitudinea tuturor documentelor operate;Asigura evidenta, indosarierea documentelor pe care le are in pastrare;Comunica in mod direct cu clientii si distribui
PROFLEX
Candidatul ideal Pentru cine recrutam: Partenerii nostrii, activi pe piata din Romania din 2017, sunt specializati in servicii de contabilitate. Cautam pentru ei un nou membru al echipei pentru biroul din zona Dristor.Ce asteptari au: Sa ai o experienta de min 2 ani pe un post similar, daca experinta ta are legatura cu firme cu profil asemanator este cu atat mai bine. Sa stapanesti toate tainele programului de contabilitate SAGA, iar daca te “misti prin el ca pestele in apa” clar esti ceea ce cautam. Sa fii mandrul posesor al unei diplome de licenta in domeniul economic si sa iti placa sa te “joci ” cu cifrele. Stim cat de vitala este pentru activitatea pe care o desfasori, obtinerea de date contabile corecte si la timp, de aceea partenerii nostrii vor aprecia mult daca esti un om de echipa care reuseste, fara prea mult efort, sa determine pe cei din jur sa-i ofere sprijinul necesar finalizarii unui dosar de contabilitate. Pentru asta este important sa faci echipa atat cu colegii din d
MEDIA MARKET HUMAN RESOURCES
Candidatul ideal • Studii medii/superioare • Experienta minim 3 ani, cunostinte de contabilitate primara • Cunostinte operare PC- Word, Excel • Persoana organizata, responsabila, atenta la detaliiDescrierea jobului • Evidenta contabilitate primara • Se asigura training remunerat • Contract de munca din prima zi de lucru si concediu de odihna platit• Program de lucru Luni-Vineri 07.00-16.00, sediul central - Piata Romana, str. Caderea Bastiliei nr. 56-58, Cladire DEXTRON• Salariul 2500-3000 lei net • Beneficii in functie de performanta dupa perioada de proba de 3 luni.
OK GUARD
Candidatul ideal Country: RomaniaLocation: BucharestFunction: FinanceJob Type: PermanentSKILLS AND RELEVANT EXPERIENCE 3-5 years work experience within Finance/Accounting department Strong Romanian GAAP knowledge - IFRS is a plus Prior experience in a consultancy company is highly preferred Prior Procurement experience is nice to have Advanced English level, both written and spoken Advanced MS Office knowledge – especially Excel (pivots, VLOOKUP, SUMIFS) SAP experience is highly preferredIdeal candidate Good communication skills and assertiveness Proactive and can-do attitude in order to get the expected result Strong organizational skills, ability to prioritize and complete tasks OTIF Analytical thinking, logical, curious Attention to details Able to meet tight deadlinesDescrierea jobului KEY RESPONSIBILITIESCore Responsibilities Performs activities related to accounting including posting journal entries, performing reconciliations, & maintaining appropriate documentation, as per loca
ZIMROM SHIPPING
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 2912 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.