Jobradar24

1641 - Locuri de Muncă Contabil în România

Afișare după:

Nu rata niciun job! Primește joburile noi direct pe email.

Afișare după:
Company Logo
Contabil
ASOCIATIA HELP AUTISM
Company Logo
ASOCIATIA HELP AUTISM
Candidatul ideal
- cunostinte de operare documente primare, cu utilizarea informatiilor contabile si a legislatiei in domeniu (utilizare cu usurinta a conturilor contabile);
- verificarea operarilor efectuate;
- experienta de minim 5 ani, cuprinzand toate aspectele activitatii financiar-contabile;
- studii superioare de specialitate;
- cunostinte de operare PC MS Office, Word, Excel, internet, la nivel avansat;
- operare in programe informatice de contabilitate (constituie avantaj experienta in programul WIZCOUNT);
- bune abilitati de comunicare atat scrisa cat si verbala;
- bune abilitati de organizare si planificare a lucrarilor repartizate;

Descrierea jobului

- intocmirea evidentei contabilite generale pana la nivel de balanta;
- intocmirea registrelor si jurnalelor contabile obligatorii;
- intocmirea documentelor de banca si casa si evidenta financiara;
- gestionarea relatiilor cu autoritatile fiscale;
- intocmirea diferitelor rapoarte la solicitarea managementului societatii;
- implicarea in derularea diferitelor proiecte din cadrul societatii;
- abilitati avansate in desfasurarea activitatilor financiare (intocmire documente primare si urmarirea fluxurilor de informatii)

Descrierea companiei

Asociația Help Autism a luat ființă în 2010, ca urmare a experienței personale a fondatoarei acesteia - Daniela Bololoi - diagnosticarea baiețelului cu Tulburare din Spectrul Autist.

Credința că toți copiii cu acest diagnostic au șansa la o viață normală, a determinat extinderea Asociației și crearea posibilității de recuperare a acestora, ca urmare a unor programe cu servicii gratuite, special create și fundamentate.

Astfel, în 2013, a fost inaugurat în București primul centru Help Autism unde, zilnic, 25 de copii au fost integrați în programe individualizate de terapie Comportamentală Aplicată - principala terapie de recuperare în autism. În cei 8 ani, ni s-au alăturat peste 500 de familii, fiecare cu propria poveste și propriul drum în recuperarea copilului.

În prezent, cu sprijinul donatorilor, sponsorilor și parteneriatelor, Asociatia Help Autism ofera servicii de terapie în cadrul celor 5 centre, 6 parteneriate public-private - cu Direcțiile de Asistență Socială și Protecția Copilului din București, Suceava, Drobeta Turnu-Severin, Dâmbovița - și la domiciliu, defășoară cursuri de formare în terapie ABA, cursuri gratuite pentru informarea cadrelor didactice, workshop-uri și sedințe de consiliere pentru părinți și este co-organizator al Conferinței Internaționale ABA - știința care stă la baza terapiilor de recuperare în autism.

Industrie: Educatie / Training
Tip job: Part time,Full time
Departament: Financiar / Contabilitate
Experiență Senior-Level (> 5 ani)
Bucuresti
13.2.2019
Company Logo
Contabil
BIA HUMAN RESOURCE MANAGEMENT
Company Logo
BIA HUMAN RESOURCE MANAGEMENT
Candidatul ideal
Pentru clientul nostru, o importantă companie internațională care activează în domeniul serviciilor medicale, recrutăm Contabil.

Cerinte:
- Studii superioare cu profil economic;
- Experienta de 5 ani intr-un pozitie similara;
- Limba engleza nivel avansat;
- Maturitate, integritate;
- Atentie la detalii;
- Bune abilitati de comunicare si lucru in echipa;
- Foarte bune abilitati de organizare si planificare;
- Bune cunostinte MS Office;
- Bune cunostinte de legislatie in domeniul contabilitatii si fiscalitatii;
- Experienta in lucrul cu SAP reprezinta un plus.

Descrierea jobului

Coordoneaza SSC in procesarea facturilor de furnizori pentru entitatile asignate:
Scaneaza, trimite catre SSC si coordoneaza procesarea deconturilor angajatilor entitatilor asignate:
Intocmeste, scaneaza, trimite si coordoneaza SSC in procesarea facturilor de vanzare:
Coordoneaza SSC in inregistrarea taxelor catre autoritati, reclasificari intre conturi con-tabile, diverse corectii.
Coordoneaza inventarele anuale din entitatile asignate si se asigura de inregistrarea in contabilitate a diferentelor constatate.
Verifica lunar balantele contabile si trimite colegilor din SSC corectiile necesare.
Efectueaza si documenteaza controalele interne care ii sunt asignate.
Asigura respectarea tuturor procedurilor interne pentru entitatile din responsabilitate.
Arhivarea documentelor.
Orice alte rapoarte si sarcini ad-hoc cerute de superiorul direct.

Descrierea companiei

BIA – BIA Human Resource Management Services, este in topul celor mai cunoscuti furnizori de servicii profesionale de HR din Romania. De-a lungul a peste 25 de ani de existenta, compania si-a construit un foarte bun renume datorita rezultatelor obtinute si valorii oferite clientilor.

Toate aplicatiile primite in atentia noastra vor fi tratate cu maxim de confidentialitate. Doar candidatii selectati vor fi contactati pentru un interviu, restul de aplicatii fiind pastrate in baza de date a companiei pentru oportunitati viitoare.

Prin transmiterea CV-ului şi a aplicaţiei dumneavoastră pe orice cale către SC BIA Human Resource Management Services SRL, vă exprimaţi în mod expres consimţământul ca aceasta societate să prelucreze si sa transfere informaţiile şi datele cu caracter personal indicate în aceste documente. De asemenea, vă aducem la cunostinţă că în conformitate cu Legea 677/2001 pentru protecţia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal şi liberă circulaţie a acestor date, aveţi dreptul de informare, dreptul de a accesa şi/sau rectifica datele cu caracter personal ce vă sunt procesate, dreptul de a vă opune în orice moment la prelucrarea datelor cu caracter personal, în baza unor motive justificate şi temeinice, conform prevederilor legale relevante, precum si dreptul de a vă adresa justiţiei. Compania BIA Human Resource Management Services figureaza în registrul de evidenta a operatorilor de date cu caracter personal cu numarul 2306.

Industrie: Medicina / Sanatate
Tip job: Full time
Departament: Financiar / Contabilitate
Experiență Mid-Level (2-5 ani)
Bucuresti
12.2.2019
Company Logo
Contabil
ARTMARK CAS DE LICITAII DE ART
Company Logo
ARTMARK CAS DE LICITAII DE ART
Candidatul ideal
- studii superioare - diplomă universitară în contabilitate / finanțe / economie;
- competențe în MS-Office (în special Excel) și ERP;
- cunoștințe limba engleză mediu/avansat;
- bună cunoaștere a legislației contabile și fiscale;
- abilități excelente de analiză și rezolvare a sarcinilor multiple – prioritizare, adaptabilitate la schimbarea sarcinilor și responsabilităților;
- abilitatea de a lucra cu și respecta termenele-limită;
- atenția la detalii și capacitatea de a menține stricte standarde de confidențialitate;
- proactiv, responsabil și ambițios;
- capabil să lucreze în echipă, cu excelente abilități de comunicare scrisă și verbală.

Descrierea jobului

- evidență contabilă complete;
- sarcini contabile generale: introducerea datelor, evidența contabilă și balanța lunară;
- contabilitate bancară și numerar;
- jurnal de vânzări și de cumpărare;
- contabilitatea activelor fixe;
- întocmirea rapoartelor financiare și a statisticilor necesare;
- închideri lunare;
- întocmirea declarațiilor obligatorii din punct de vedere legal;
- experiență relevantă în lucrul cu software-ul Charisma sau Saga.
- respectarea standardelor Grupului în colaborare cu toate celelalte departamente.

Descrierea companiei

Artmark, prima casă de licitații de artă din România ce funcționează la standarde internaționale, aduce de 10 ani, colecționarii și pasionații de artă mai aproape de cele mai bune opere pe care piața de artă românească le are de oferit. De la prima licitație din decembrie 2008 și până astăzi, Artmark a organizat sute de licitaţii de artă la nivel național, precum și licitații-duplex la nivel internațional, dar și licitații online-only, care au pus în vânzare aprox. 40.000 de opere de artă şi obiecte de colecţie.

Industrie: Arta / Entertainment
Tip job: Full time
Departament: Financiar / Contabilitate
Experiență Entry-Level (< 2 ani),Mid-Level (2-5 ani)
Bucuresti
12.2.2019
Company Logo
Contabil
FMCG MARKETING DISTRIBUTIE
Company Logo
FMCG MARKETING DISTRIBUTIE
Candidatul ideal
Studii în domeniu economic si cunostinte relevante de contabilitate;
Experienta de minim 3 ani in Contabilitate;
Cunostinte bune de utilizare a pachetului Microsoft Office si Saga;
Cunostinte de legislatie contabila si fiscala;
Atentie la detalii si meticulozitate;
Capacitate ridicata pentru analiza, sinteza si interpretare a datelor.

Descrierea jobului

Verifica, inregistreaza si prelucreaza contabil datele inscrise in documentele justificative;
Realizeaza operatiuni de: verificare deconturi, verificare inregistrari in conturile contabile, emitere facturi, urmarire solduri clienti/furnizori, plati si verificari extrase bancare;
Participa la pregatirea situatiilor de inchidere de luna si intocmirea declaratiilor periodice;
Asigura managementul documentelor respectand cerintele din domeniu;
Respecta procedurile de lucru interne si legislatia in vigoare;
Asigura suport solicitarilor venite din partea celorlate departamente;
Intocmeste rapoarte de activitate;
Indeplineste alte sarcini contabile, trasate de catre seful direct;

Descrierea companiei

In fiecare zi, oamenii aleg sa cumpere de pe rafturile magazinelor, produsele mercantizate de catre angajatii nostri. Reprezentam peste 50 clienti, 500 branduri si 4.500 produse ce sunt aranjate in cele peste 10.000 de magazine acoperite de catre FMCG la nivel national.
De 15 ani punem in aplicare planuri ambitioase si inovatoare in MERCHANDISING - domeniul in care ne desfasuram activitatea. Prin calitatea executiei, lucram pentru a crea cea mai buna experienta de vanzare pentru partenerii nostri.
Pentru cei peste 1.000 de merchandiseri, angajati ai companiei, oferim un mediu organizational care incurajeaza dezvoltarea profesionala si posibilitatea asumarii a noi roluri astfel incat odata cu cresterea responsabilitatii, fiecare angajat sa poata sa-si implineasca asteptarile financiare si profesionale.

Va informam ca prin aplicatia dumneavoastra transmisa pentru aceasta pozitie, indiferent de canalul de transmitere ales, va exprimati consimtamantul pentru prelucrarea datelor cu caracter personal prezente in CV-ul dumneavoastra si/sau transmise si prin alte forme de comunicare. De asemenea, va aducem la cunostinta ca in conformitate cu Legea 677/2001 privind prelucrarea datelor cu caracter personal, aveti dreptul de informare, dreptul de a accesa/de a actualiza datele cu caracter personal, dreptul de a va opune in orice moment la prelucrarea datelor cu caracter personal si de a solicita stergerea informatiilor dumneavoastra din bazele noastre de date.
Industrie: Comert / Retail, Prestari servicii, Publicitate / Marketing / PR
Tip job: Full time
Departament: Financiar / Contabilitate
Experiență Mid-Level (2-5 ani),Senior-Level (> 5 ani)
Bucuresti
20.2.2019
Company Logo
Contabil
SALESCONSULTING
Company Logo
SALESCONSULTING
Scurta descriere a companieiSales Consulting activates on the HR market since 1998, having a national coverage in several areas of expertise: recruiting and selection assessment c...
Cluj-Napoca
2.3.2019
Company Logo
Contabil
ASOCIATIA GREEN REVOLUTION
Company Logo
ASOCIATIA GREEN REVOLUTION
Candidatul ideal
Absolvent de studii superioare in domeniul financiar contabilitate.
Seriozitate, stabilitate si maturitate profesionala;
Utilizator experimentat al computerului;
Atent și interesat de ceea ce lucrezi;
Nu cerem o experiență practică anterioară îndelungată, dar vrem să vedem că ai investit în pregătirea ta profesională;
Ne dorim să fii un bun coleg, un bun prieten, cu simțul umorului și dedicat echipei.
Rezistență fizică și nervoasă, putere de concentrare în fața sarcinilor repetitive, dar și variabile;
Capacitate de gândire analitică și de exprimare clară, verbal și în scris;
Capacități excelente de folosire a computerului - MS Office (Excel, Outlook), softuri de specialitate etc.

Descrierea jobului

Ce îți cerem?
Studii economice superioare finalizate cu succes;
Introducerea de date pentru tinerea contabilitatii de gestiune, a contabilitatii financiare, sub indrumarea unui contabil senior / manager;
Înregistrarea operațiunilor derulate prin conturile bancare;
Înregistrarea operațiunilor derulate prin casa;
Verificarea si clasarea facturilor de vânzari;
Înregistrarea facturilor de avans emise;
Înregistrarea deconturilor de deplasare;
Întocmirea de diverse alte rapoarte, situații, formulare în relațiile cu terții: auditori, bănci, administrații, etc;
Întocmirea de rapoarte și situații privind: creanțele neîncasate, avansuri clienti, cifra de afaceri, datoriile neachitate;
Întocmirea fiselor de cont solicitate de clienți și furnizori.

Ce oferim?
Un angajament pe termen lung, remunerat decent
pregătire intensivă și foarte concretă la locul de muncă, cu termene precizate și responsabilități de îndeplinit, toată infrastructura administrativă și tehnică necesară unui junior în activitatea sa
colegi experimentați
cadrul general al unei companii stabile și preocupată de propria dezvoltare.


Așteptăm cu plăcere să vedem CV-ul tău.

Descrierea companiei

Asociatia Green Revolution este prima organizatie nonguvernamentala de ecologie urbana din Romania, ce pune in practica masurile ce stau la baza construirii unui oras „verde”.
Green Revolution sustine reduceare poluarii in marile orase, a impactului pe care activitatile umane il au asupra mediului, cat si cresterea calitatii vietii locuitorilor in marile aglomerari urbane. Isi propune si realizeaza, impreuna cu autoritatile, strategii si politici de mediu coerente, militeaza pentru introducerea bicicletei ca mijloc de transport alternative, pentru reducerea consumului de energie, pentru folosirea surselor regenerabile si a tehnologiilor verzi, pentru implementarea sistemelor de colecare separate a deseurilor si pentru constientizare si educatie ecologica in scoli.
Industrie:
Tip job: Full time
Departament: Financiar / Contabilitate
Experiență Entry-Level (< 2 ani),Mid-Level (2-5 ani)
Bucuresti
20.2.2019
Company Logo
Contabil
WEDOHR
Company Logo
WEDOHR
Candidatul ideal
WEDOHR recruteaza pentrul clientul sau ce isi desfasoara activitatea in domeniul constructiilor din piata naturala o persoana pentru postul de contabil.

Profilul candidatului:
Absolvent studii superioare economice;
Expert contabil;
Cunostinte bune de limba engleza;
Experienta de minimum 5 ani intr-o pozitie similara;
Experienta in productie, ideal constructii/santier;
Abilitate de sinteza si de a efectua analize financiare si previziuni privind realizarea indicatorilor financiari stabiliti in procesul de bugetare;
Disponibilitate la efort si invatare;
Curiozitate profesionala, receptivitate la nou, dinamism;
Utilizarea pachetului MS Office (Word, Excel, Outlook, PowerPoint).

Descrierea jobului

Responsabilitatile postului:
Inregistreaza facturile de achizitii, extrasele de bancă, registrele de casă şi deconturile;
Emite facturi diverse;
Mentine evidenţa mijloacelor fixe;
Intocmeste declaratii fiscale;
Asigura inregistrarea si prelucrarea documentelor financiare, evidenta incasarilor si platilor;
Evidenta si urmarirea datoriilor fata de bugetul statului, bugetele locale, furnizori, salariati;
Asigura desfasurarea corespunzatoare a operatiunilor de decontare cu furnizorii si clientii, urmarirea debitorilor si a creditorilor;
Asigura si raspunde de indeplinirea la termen a obligatiilor societatii fata de bugetul statului si terti in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare;
Participa la analize economice complexe initiate de superiorul direct;
Respecta procedurile de lucru privitoare la postul sau;
Propune masuri pentru imbunatatirea si planificarea eficienta a activitatii din departament.

Descrierea companiei

Echipa WeDOHR, cu o experienta de peste 10 ani in domeniul Resurselor Umane ofera servicii complete, profesionale si dedicate nevoilor specifice ale clientilor in sfera managementului resurselor umane.

Industrie: Productie, Prestari servicii, Constructii
Tip job: Full time
Departament: Productie, Audit / Consultanta, Financiar / Contabilitate
Experiență Senior-Level (> 5 ani)
Ploiesti
1.3.2019
Company Logo
Contabil
S.C. G4S SECURE SOLUTIONS S.R.L.
Company Logo
S.C. G4S SECURE SOLUTIONS S.R.L.
Candidatul ideal
- studii superioare in domeniul economic;
- experienta anterioara in contabilitate (minim 3 ani);
- bune abilitati de utilizare a pachetului Microsoft Office;
- limba engleza - nivel mediu;
- bune abilitati de comunicare, atentie la detalii, perseverenta;
- capacitatea de a respecta termenele, abilitati de lucru in echipa.

Descrierea jobului

- inregistreaza corect, verifica si valideaza in sistemul informatic integrat ERP Oracle Bussines Suite facturile primite de la furnizori, precum si facturile ce urmeaza a fi primite pentru serviciile prestate de catre acestia;
- intocmeste lunar situatii cu furnizorii neachitati si urmareste inaintarea spre plata a acestora, precum si inchiderea facturilor de credit memo, in sistemul informatic integrat ERP Oracle Bussines Suite;
- pregateste fisierul pentru reevaluarea furnizorilor si clientilor;
- urmareste sumele incasate in plus de la clienti si tine evidenta conturilor 411; 418 si 419;
- verificare conturi intercompany pentru clasa 6 si 7;
- inregistreaza contracte de chirii auto si chirii spatiu si tine evidenta conturilor 4620 si 4621;
- verificare jurnal de cumparari;
- tine evidenta conturilor 408, 471;
- intocmeste fisierele de reconciliere pentru raportarea catre Grup; 10. Alte responsabilitati specifice pozitiei si/sau la cererea superiorilor ierarhici.

Oferta, bonusuri/beneficii:
- pachet salarial atractiv;
- acces la programe de training specializate;
- programul de lucru nu este in ture;
- posibilitatea de a lucra si a se dezvolta in cadrul unei companii multinationale, intr-un mediu de lucru profesionist, cu posibilitati de promovare si dezvoltare profesionala.

Descrierea companiei

S.C. G4S Secure Solutions este membra a G4S plc., corporatie internationala care furnizeaza o gama completa de servicii si solutii de securitate cu operatiuni in peste 110 tari din intreaga lume si are mai mult de 611.000 de angajati. In Romania, G4S Secure Solutions este prezenta din 1996, fiind specializata in furnizarea unei game complete de produse, servicii si solutii integrate de securitate - paza umana, monitorizare, interventie si sisteme electronice de supraveghere. Totalizeaza astazi aproape 2500 de salariati, inregistrand 41 de puncte de lucru pentru serviciile de paza si interventie. Clientii nostri sunt companii de top pe piata romaneasca, precum: Raiffeisen Bank, ING,Piraeus Bank, BCR, Banca Transilvania, Banc Post, Inditex, Zara, Mango, Nestle, JTI, Bavaria, Electrica, General Electric, Ambasada Angliei si Irlandei, CIT ONE, Ambasada Ungariei, Consulatul Chinei, Tiemme Systems, s.a.

Industrie: Paza si protectie
Tip job: Full time
Departament: Financiar / Contabilitate
Experiență Mid-Level (2-5 ani),Senior-Level (> 5 ani)
Bucuresti
2.3.2019
Company Logo
Contabil
HAPPY ARTS CRAFTS SRL
Company Logo
HAPPY ARTS CRAFTS SRL
Candidatul ideal
Cautam o coleg/a pentru echipa noastra, pentru un job de contabil/economist cu norma intreaga, in care se vor face operatiuni contabile zilnice si periodice specifice unei activitati de productie. Candidatul/a trebuie sa intruneasca minim conditiile de mai jos:
*Cunostinte solide in ceea ce priveste legislatia in vigoare aplicabila domeniului financiar-contabil.
*Studii superioare economice finalizate
*Foarte bune abilitati de operare PC: Excel, Word; si soft contabilitate
*Persoana organizata, responsabila, meticuloasa, punctuala, dornica de a se perfectiona continuu
*Bune abilitati de comunicare si lucru in echipa
*Spirit de observatie, atentie pentru detalii si abilitati de rezolvare a problemelor;
*Isi asuma reponsabilitatea pentru activitatea sa
*Fire optimista si cu atitudine pozitiva.

Descrierea jobului

Responsabilitati:
*evidenta casa si banca;
*evidenta clienti / furnizori;
*contabilizare documente financiar contabile;
*verificarea soldurilor din contabilitate;
*calculul productiei si inventar lunar;
*participarea la inchiderile de luna / an;
*evidenta salarii;

Descrierea companiei

Companie multinationala
Industrie: Productie
Tip job: Full time
Departament: Financiar / Contabilitate
Experiență Mid-Level (2-5 ani)
Sibiu
6.3.2019
Company Logo
Contabil
SC CONCELEX SRL
Company Logo
SC CONCELEX SRL
Candidatul ideal
- studii economice, in domeniul financiar-contabil
- cunostinte Microsoft Office
- planificare,organizare
- simt analitic, atentie sporita la detalii
- experienta pe o pozitie similara

Descrierea jobului

- inregistreaza documentele financiar-contabile in conformitate cu prevederile legale si procedurile interne ale companiei
- verifica, aranjeaza si arhiveaza facturile fiscale si alte documente specifice
- verifica jurnalul de vanzari si jurnalul de cumparari
- inregistreaza si verifica facturile si documentele de incasare primite
- se ocupa de reconcilierea și mentenanta lunara a conturilor de furnizori/ clienti
- inregistreaza deconturi, diurne


Descrierea companiei

O echipa dinamica, motivata si responsabila, o organizatie profesionista care asigura realizarea cu succes a proiectelor contractate, urmarind tot timpul dezvoltarea de parteneriate de durata cu clientii, in interesul ambelor parti.

Asumandu-ne statutul de antreprenor general, abordand fiecare proiect cu maximum de interes, definind echipele de proiect in functie de specificul acestuia si stabilindu-le responsabilitatile corespunzatoare, asigurand colaborarea dintre organizatia permanenta si organizatia proiectului, reprezentam garantia unui management de proiect eficient si a unor proiecte de succes , pe masura exigentelor beneficiarilor nostri, respectand in acelasi timp cerintele normelor privind calitatea in constructii si a celor de sanatate si securitate in munca.

Industrie: Constructii
Tip job: Full time
Departament: Financiar / Contabilitate
Experiență Mid-Level (2-5 ani),Senior-Level (> 5 ani)
Bucuresti
19.2.2019
Company Logo
Contabil
CM JELER
Company Logo
CM JELER
Scurta descriere a companieiDin 2004, C&M JELER importa si distribuie consumabile si echipamente profesionale pentru sectorul industrial si auto din Romania. Produsele sunt ver...
Cluj-Napoca
2.2.2019
Company Logo
Contabil
SC CONFORTEX SRL
Company Logo
SC CONFORTEX SRL
Candidatul ideal
Cerinte minime: Studii medii/superioare - calificare economist/contabil.
Experienta in domeniu–minim 1 an, cunoasterea programului de contabilitate – NEXUS ERP este un avantaj.
Disponibilitate imediata .

Descrierea jobului

Intocmirea actelor de contabilitate primara

Descrierea companiei

CONFORTEX SRL specializata in tehnica frigului , aer conditionat si utilaje de carmangerie, cu o experienta in domeniu de 27 ani angajeaza contabil (contabilitate primara).
Lucrarile executate de CONFORTEX sunt preponderent in tehnica frigului industrial si comercial, de la camere de refrigerare si congelare de 10 mc pana la 1.600 – 2.000 mc in mod frecvent, sau chiar 11.000 mc pentru depozite industriale, pana la aer conditionat rezidential ( birouri , camere de locuit , magazine mici …) si centralizate in sistem VRF sau Chiller + Fan Coils ( cladiri cu mai multe etaje, hale de productie, sedii de firme).
De asemenea, am dezvoltat un sector mai putin reprezentat de alte firme, si anume izolarea si montarea de echipamente de refrigerare sau congelare pe diferite tipuri de autoutilitare si camioane, service si reparatii curente la instalatiile de aer conditionat la autovehicule, microbuze, autocare,..etc.

SERVICII FURNIZATE
- livrare, montare, punere in functiune, service in perioada de garantie si post-garantie pentru orice fel de instalie frigorifica ( refrigerare, mentinere congelare sau tunele de congelare rapida ) comerciala, industriala ( exceptie cele casnice ), climatizare, aer conditionat, compresoare de aer cu surub;
- livrare si montare chillere cu puteri de la 8 Kw ( compresoare scroll ) pana la 800 - 1.000 Kw( compresoare cu surub), precum si asigurarea garantiei cu piese de schimb de pe stoc;
- reparatii curente la orice instalatie frigorifica comerciala / industriala , chillere orice tip , rooftop-uri, AHU ( centrale de tratare aer ) ;
- livrare si montare agregate frigorifice pe autoutilitare izoterme;
- service pentru A/C auto diverse marci, incarcari, detectari profesionale cu ultrasunete si detector de halogen, introducere substante de contrast;
- vinzare en gross sau en detail freoni , piese de schimb, echipamente si subansamble specifice tehnicii frigului;
- consultanta in domeniu, constatari tehnice de specialitate

CV-urile se pot depune si la sediul firmei din Calea Chisinaului nr.29
Industrie: Administratie / Sector Public, Banci / Servicii financiare, Comert / Retail, Educatie / Training
Tip job: Full time
Departament: Financiar / Contabilitate
Experiență Entry-Level (< 2 ani)
Iasi
8.3.2019
Company Logo
Contabil
ISERA CONSULTING SERVICES
Company Logo
ISERA CONSULTING SERVICES
RESPONSABILITATI- Înregistreaza zilnic toate tranzactiile financiare si arhiveaza in bune conditii documentele financiar-contabile- Realizeaza rapoarte zilnice, saptamanale şi luna...
Ploiesti
15.3.2019
Company Logo
Contabil
LABRADOR TRADE SRL
Company Logo
LABRADOR TRADE SRL
Candidatul ideal
Candidatul ideal trebuie sa indeplineasca urmatoarele cerinte specifice:
(Avantaj) Cunoasterea programului de lucru VBacount;
(Avantaj) Facturare;
Meticulozitate, acuratete si atentie la detalii.
Lucrul in echipa;
Abilitati bune de comunicarea cu colegii si cu celelalte departamente;
Orientarea spre rezultat;
Multitasking, capacitate de lucru in echipa, adaptabilitate, flexibilitate.
Atentie sporita pentru detalii;
Rezistenta la stres;
Capacitati bune de organizarea si prioritizarea sarcinilor;
Implicare si spirit de initiativa;
Experienta minima in domeniu, de minim 3 an;

Descrierea jobului

Responsabilitati:
Gestiunea stocurilor de productie;
Facturare;
Efectuarea inregistrarilor contabile in conformitate cu legislatia in vigoare;
Elaborarea si controlul aplicarii regulilor si procedurilor administrative;
Efectuarea de situatii si rapoarte catre managementul companiei;
Inregistrarea corecta si la zi in programul utilizat (VB count) a tuturor datelor de contabilitate primara si gestiune contabila: facturi de intrare de marfa, facturi de cheltuieli, incasari si plati prin orice instrumente de incasare / plata, deconturi de cheltuieli, bonuri de consum, etc.
Inregistrarea si indosarierea facturilor si urmarirea incasarilor la termen a facturilor emise catre clienti;
Colectarea si inregistrarea in contabilitate a chitantelor, dispozitiilor de plata sau incasare, deconturilor si documentelor aferente platilor efectuate de firma, completarea si inchiderea zilnica a Registrului de casa.
Colaborarea stransa cu celalalte departamente ale societatii.
Participarea la inventarierea anuala in vederea inchiderii bilantului contabil si furnizarea datelor corecte si complete membrilor comisiei de inventariere.
Respecta prevederile legale in domeniu;
Cunoaste si contribuie la realizarea politicilor si obiectivelor organizatiei;
Se achita de atributiile prevazute in fisa postului si de sarcinile concrete de munca conform criteriilor de performanta ale postului;

Beneficii:
Posibiliatatea de a lucra in cadrul unui mediu profesionist;
Posibilitatea de a beneficia de training;
Posibilitatea de a avansa;

Descrierea companiei

Firma Labrador Trade SRL, activeaza in sectorul de morarit si panificatie din anul 1993, fiind una dintre firmele de top din sectorul privat brailean.Principalul domeniu de activitate, vizeaza producerea si distributia produselor de panificatie.
Industrie:
Tip job: Full time
Departament: Financiar / Contabilitate
Experiență Mid-Level (2-5 ani)
Braila
19.3.2019
Company Logo
Contabil
DELTA STUDIO S.R.L.
Company Logo
DELTA STUDIO S.R.L.
Candidatul ideal
Angajam contabil cu urmatoarele cerinte:

- cunostinte de contabilitate primara de comert si restaurante
- foarte bune abilitati de lucru PC;
- bune abilitati de lucru atat in echipa, cat si individual;
- persoana organizata, atenta la detalii, comunicativa.

Descrierea jobului

Angajam contabil cu urmatoarele cerinte:

- cunostinte de contabilitate primara de comert si restaurante
- foarte bune abilitati de lucru PC;
- bune abilitati de lucru atat in echipa, cat si individual;
- persoana organizata, atenta la detalii, comunicativa.

Responsabilitati:

- Inregistreaza in programul de contabilitate documentele primare: facturi clienti, facturi furnizori, chitante; bonuri fiscale etc

-Inregistreaza in programul de gestiune al restaurantului intrarile si iesiriel de marfuri si materii prime
-Arhiveaza sistematic si cronologic documentele contabile ale societatii;

Descrierea companiei

Delta Studio reflecta pasiunea pentru arta locuirii printr-o oferta ampla de produse de inalta calitate. Colaborarea cu furnizori de top din intreaga lume asigura o permanenta aliniere la tendintele globale in amenajari interioare, iar atentia fata de spiritul romanesc se manifesta prin parteneriate cu profesionisti locali si dezvoltarea de noi capacitati de productie. In cei peste 20 de ani de la infiintare, Delta Studio s-a implicat in mii de proiecte de design interior, imprimandu-si de fiecare data entuziasmul pentru detalii si executii impecabile.

Industrie: Comert / Retail, Alimentara
Tip job: Full time
Departament: Alimentatie / HoReCa, Financiar / Contabilitate
Experiență Entry-Level (< 2 ani),Mid-Level (2-5 ani)
Bucuresti
5.3.2019
Company Logo
Contabil
LUGERA MAKLER
Company Logo
LUGERA MAKLER
Scurta descriere a companiei...enthusiastic and outstanding! ... helpful and present! ...young and smart!... ah, almost forgot: also good-looking!... This is in a nutshell the Lu...
Bucuresti
15.2.2019
Company Logo
Contabil
SC DONATIRO SRL
Company Logo
SC DONATIRO SRL
Candidatul ideal
EXPERINTA IN DOMENIUL FINANCIAR CONTABIL
SERIOZITATE
PUNCTUALITATE

Descrierea jobului

CERINTE :
-STUDI SUPERIOARE IN DOMENIUL ECONOMIC
-CUNOSTINTE OPERARE CALCULATOR + PACHET OFFICE
-CUNOSTINTE OPERARE PROGRAM SAGA
-EXPERIENTA INTRODUCERE DATE ; CASA, BANCA LEI/EURO, FACTURI LEI/EURO, DECONTARI.

Descrierea companiei

SC Donatiro SRL parte a GRUPPO DONATI , lider european in transport de produse chimice cu cisterne

Cerinte:

- cunoasterea limbii italiene - o a doua limba de circulatie internationala constituie un avantaj - experienta in domeniu obligatorie ( minim 1 an ).

Industrie: Transport / Logistica / Import Export
Tip job: Full time
Departament: Financiar / Contabilitate
Experiență Entry-Level (< 2 ani)
Oradea
15.2.2019
Company Logo
Contabil
MEDIAPOST HIT MAIL
Company Logo
MEDIAPOST HIT MAIL
Candidatul ideal
- Studii superioare;
- Microsoft Office;
- Experienta cel putin 1 an;
- Engleza;
- Cunostinte program contabilitate CIEL

Descrierea jobului

- Deconturi angajati: verifica legalitatea, inregistreaza in programul de contabilitate, verifica lunar componenta soldului 542;
- Inregistreaza in programul de contabilitate extrasele de banca;
- Inregistreaza in contabilitate: facturi de leasing, facturi prestari servicii si utilitati, facturile de la furnizorii externi si orice alte tipuri de facturi nespecificate anterior;
- Emite facturile catre clienti;
- Completeaza zilnic fisierul " facturi fiscale " cu incasarile din extrase si cele cash;
- Completeaza zilnic fisierul " incasari banca " cu incasarile din extrase si cele cash;
- Tine evidenta premiilor si a stocurilor de marfuri pentru companie;
- Verifica componenta soldurilor conturilor 371 si 332 a companiei;
- Verifica facturile emise catre clienti;
- Verifica facturile intercompany si printeaza rapoartele lunare;
- Arhiveaza documentele primare ori de cate ori este necesar ;
- Participa la inventarierea patrimoniului la sfarsitul anului ;
- Tine evidenta documentelor cu regim special (intocmeste si actualizeaza 'Fisa de magazie a formularelor cu regim special');
- Completeaza formulare pentru participarea la diverse licitatii si face copii xerox dupa toate documentele solicitate in acest sens;
- Orice alte atributii nespecificate anterior trasate de directorul economic si directorul general pentru buna functionare a departamentului.

Descrierea companiei

Compania Mediapost Hit Mail este specializata in servicii de marketing direct, administrare de baze de date, telemarketing, infoline, mobile marketing, online marketing si suport logistic pentru promotii. Este membru FEDMA (Federation of European Direct Marketing) si membru fondator ARMAD (Asociatia Romana de Marketing Direct). Din martie 2009 face parte din grupul Postei Franceze.
Industrie: Publicitate / Marketing / PR
Tip job: Full time
Departament: Financiar / Contabilitate
Experiență Mid-Level (2-5 ani),Senior-Level (> 5 ani)
Bucuresti
22.2.2019
Company Logo
Contabil(a)
RO CONTAB COMPANY
Company Logo
RO CONTAB COMPANY
Candidatul ideal
- are studii medii de specialitate sau studii superioare de specialitate, cu experienta in domeniul contabilitatii;
- bune capacitati de comunicare verbala si scrisa;
- perseverent, ordonat, organizat, corect, tenace si motivat de rezultate;
- cunostinte foarte bune de operare PC - MS Office.

Descrierea jobului

- generare Registre Contabile;
- intocmire declaratii fiscale: TVA, impozit pe profit, alte taxe si impozite;
- intocmirea periodica a raportului contabil si prezentarea clientului;
- raspunde de corectitudinea si veridicitatea informatiilor transmise.

Programul de lucru este de L-V intre orele 8:00 - 16:30. Mai multe detalii le veti putea afla in urma interviului.

Descrierea companiei

Suntem o echipa de profesionisti, dedicati meseriei lor si orientati spre succesul clientilor. Oferim clientilor incredere prin profesionalism, gasirea unor solutii optime in domeniul financiar-contabil, salarizare si politica manageriala.
Industrie:
Tip job: Full time
Departament: Financiar / Contabilitate
Experiență Entry-Level (< 2 ani),Mid-Level (2-5 ani)
Bucuresti
7.3.2019
Company Logo
Contabil
OCHIA EXPERT CONTABIL S.R.L.
Company Logo
OCHIA EXPERT CONTABIL S.R.L.
Candidatul ideal
Ne dorim colaborarea cu o persoana ce detine minime cunostinte in domeniul reglementarilor contabile si fiscale, care urmareste perfectionarea si acumularea de experienta in ceea ce priveste profesia contabila.
Intentionam sa formam o echipa puternica, bine conturata si orientata spre rezultate, pentru a reusi sa satisfacem cu succes asteptarile clientilor nostri. Persoana responsabila, punctuala, comunicativa si cu o mare dorinta/capacitate de a acumula informatii/cunostinte.

Descrierea jobului

Fisa postului cuprinde intreaga arie a domeniului contabilitatii financiare:

- de la arhivarea documentelor,
- introducerea in softul de contabilitate Saga C / PS,
- verificarea registrelor/jurnalelor obligatorii
- si pana la intocmirea si depunerea declaratiilor fiscale si a bilantului contabil.

Descrierea companiei

Suntem o echipa specializata in prestarea serviciilor financiar-contabile cu o experienta de peste 10 ani in domeniu, membra Corpului Expertilor Contabili si a Contabililor Autorizati din Romania si a Camerei Consultantilor Fiscali, dedicata clientilor nostri si de aceea intreaga noastra activitate este centrata pe nevoile acestora.
Industrie:
Tip job: Full time
Departament: Financiar / Contabilitate
Experiență Mid-Level (2-5 ani)
Bucuresti
30.1.2019