298 - Locuri de Muncă (joburi) Contabil Primar în România
298 - Locuri de Muncă (joburi) Contabil Primar în România

Candidatul ideal - studii superioare în domeniul economic, absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă;
- vechime în specialitatea studiilor de minim 1 an;
- cunoștințe de operare PC: Windows, Micrisoft Office, Internet Explorer;
- cunoștințe solide privind legislația în vigoare;
- disponibilitate program lucru in weekendDescrierea jobului - operarea zilnica a facturilor emise, a incasarilor pe facturi si in avans;
- operarea zilnica a facturilor de la furnizori pt. prestatii diverse, precum si a platilor catre acestia;
- verificarea zilnica a soldurilor din banca, casa si avansuri ;
SC ANGAJEAZA CONTABILA EVIDENTA PRIMARA , PERMIS CONDUCERE CATEGORIA B, NEFUMATOARE, CUNOSTIINTE OPERARE CALCULATOR.PT DETALII SUNATI LA NR TELEFON INTRE ORELE17-18.
Angajam CONTABIL CONTABILITATE PRIMARA/ SECRETARIAT pentru societate de top din Buzau.Se cere:- experienta pe un post similar- cunostinte foarte bune PC: word, excel- obligatoriu, e-mail- abilitati foarte bune de comunicare- atentie la detalii si atitudine indreptata catre client- seriozitate si stabilitate.Program de lucru: 8h/zi luni- vineri.Pentru detalii ne puteti contacta la numarul de telefon: sau veniti la sediul nostru din Galleria Mall, Etaj, de luni-vineri in intervalul orar: 8:30-16:30.
SC Smart Est Proiect SRL, angajaza doamna/ domnisoara serioasa,dinamica, muncitoare, pentru contabilitate primara. Salariul net 2.500 Ron. Relatii la nr. de tel.

Candidatul ideal - experienţă în contabilitate primara sau domeniu economic dе minim 1 an
- cunoştinţe minime privind documentele financiar-contabile primare si reglemetarile in domeniu
- bune abilitati utilizare Microsof Office (Word, Excel);
- abilitati organizatorice, dе lucru in echipa,rezistenta la stres
- capacitate dе analiza si sinteza
- abilitati dе prezentare, comunicare, coordonare
- meticulozitate si acuratete in operatiuni
- spirit analitic,tenacitate,orientare pe rezultatDescrierea jobului - organizеază circuitul documеntelor și înregistrеază în mod cronologic în evidеnța

Candidatul ideal - experienta in activitatea contabila de minim 2 ani;
- gestionarea op-urilor si registru casa
- cunostinte si experienta in SAGA
- sa stie sa comuniceDescrierea jobului - operare in SAGA pe diferite conturi
- gestionarea op-urilor si a caseriei
- gestionarea docuemntelor contabile cu care lucreaza
- activitatea se desfasoara la sediul firmei din str Erou Mircea Marinescu, Voluntari (1/2 de ora de la sos Colentina intersectie cu sos Fundeni)

Candidatul ideal Economist pentru gestionarea operatiunilor financiare, ca parte a departamentului administrativ, lucrand pentru organizarea, planificarea, executarea, raportarea si imbunatatirea activitatilor administrative si financiare.
- Cunostinte foarte bune de operare a pachetului MS Office
- Capacitate de organizare si planificare a sarcinilor si prioritatilor
- Atentie sporita la detalii
- Persoana dinamica, pro-activa, cu gandire pozitiva
- Abilitati foarte bune de comunicare
- Obisnuita de a lucra intr-un sistem organizat, cu raportari
- Organizare si management bun al timp
Scurta descriere a companieiSunt 24 de ani de când primii noștri pacienți au trecut pragul unei clinici MedLife. Sunt 24 de ani de când sănătatea a devenit pentru noi mai mult decât o profesie, o pasiune. Sunt milioane de pacienți care au apelat la noi în căutarea celor mai bune soluții la nevoile lor medicale, cu încrederea și siguranța că întâlnesc aici oameni capabili, profesioniști pasionați, medici experimentați, personal amabil și un zâmbet care să le șteargă orice urmă de neliniște de pe chip.Încrederea pacienților noștri este cea mai importantă resursă a activității noastre, de aceea,

RESPONSABILITATI - efectuează corect și la timp înregistrarea în contabilitate a documentelor primite de la partenerii societății ( facturi, bilete la ordin, etc. );- verifică și înregistrează registrele de casă zilnice aferente punctelor de lucru;- inregistrarea in programul de contabilitate a facturilor emise/primite;- inregistrarea extraselor bancare si efectuarea platilor;- înregistrează și urmărește deconturile lunare de cheltuieli;- participă activ la efectuarea inventarierii patrimoniului societă
Contabila cu cunostinte in contabilitate primara gestiune, cunostinte Word, Excel, limba engleza, zona Doraly Afumati. Se asigura transport din zona Doamna Ghica.

Candidatul ideal - persoana responsabila, punctuala, dinamica, orientata spre rezultate;
- cunostinte de contabilitate primara;
- abilitati de comunicare si lucru in echipa;
- spirit analitic;
-o bună capacitate de organizare;
-abilitatea de a prioritiza sarcinile;
-atenția la detalii și meticulozitatea;
-un simț de răspundere ridicat;
- abilitatea de a lucra cu termene limita;
- cunostinte de operare PC (Excel, Word, programe contabilitate);Descrierea jobului -Registrele de casă
-Notele de intrare-recepție (NIR)
-Dispozițiile de plată
-Deconturile de cheltuieli
-Mentinerea relati
Candidatul ideal Ai experienta de lucru anterioara in contabilitate primara sau vrei sa inveti sa lucrezi in acest domeniu? Iti place sa lucrezi cu cifrele? Esti atent/a la detalii, disciplinat si organizat?
Atunci te invitam sa te alaturi echipei noastre in dezvoltare, o echipa de oameni tineri, sociabili si responsabili, pentru un loc de munca stabil.
Profilul candidatului:
- studii superioare sau studii medii;
- atentie ridicata la detalii si gandire analitica
- abilitati de organizare, gestionare a termenelor limita si lucru in echipa
- cunostinte avansate de legislatie contabila
experienta anterioara pe un post similar minim 2 ani. Persoana serioasa, punctuala, atenta la detalii. Capacitate de organizare si planificare.
Candidatul ideal Este licentiata a unei facultati cu profil economic;
Are experienta relevanta intre 1 ani si 2 ani (pozitie entry-level);
Este dispusa sa isi desfasoare activitatea in cadrul biroului nostru din Complexul comercial PROSPER, Sector 3, Bucuresti.
Experienta in cadrul unei firme de contabilitate constituie un avantaj.
Angajez fata/ baiat pentru contabilitate primara
Angajam pentru contabilitate primara, secretariat.Cunostinte de contabilitate primara.Experienta de lucru cu un soft de contabilitate.Absolvent de studii superioare.
Firma serioasa angajam personal pentru contabilitate primara si secretariatCerinte:- Minim un 1 experienta intr-un post similar(secretariat, administrativ)-cunostiinte minime contabilitate primara-abilitatea de a gestiona intr-un mod profesional si eficient relatia cu ceilalti angajati si clienti via telefon -cunostiinte PC-atentie la detalii-seriozitate, integritate, responsabilitate-atentie distributivaResponsabilitati:-respecta programul de activitate, regulile si procedurile comunicate de catre conducerea societatii-gestioneaza documentele care intra/ies din firma pentru inregistrare, sort

CerinteAbilitati de comunicare si relationareCunostinte utilizare pachet Microsoft OfficeSpirit de observaţie, dinamism, eficienţăBune abilităţi de planificare, organizare, coordonareCapacitatea de a lucra în condiţii de stres, Constituie avantajMinim 2 ani experienta pe o pozitie similaraCunostinte de contabilitate primara si bune cunostinte de Excel (cunostinte dovedite in proba practica)ResponsabilitatiInregistreaza in contabilitate facturile primite de la furnizori (chirii, utilitati, servicii, etc), conform procedurilor interne, cu alocarea cheltuielilor pe centre de cost si pe perioadele
Candidatul ideal Cunostinte foarte bune de operare a pachetului MS OfficeCapacitate de organizare si planificare a sarcinilor si prioritatilorAtentie sporita la detaliiCunoasterea limbii engleze la nivel mediuPersoana dinamica, pro-activa, cu gandire pozitivaOrganizare si management bun al timpuluiDescrierea jobuluiActivitati administrative Primirea facturilor de la furnizori si actualizeaza situatiile de platiInregistrarea facturilor de la clienti in situatiile de incasari - pentru incasarile curenteIntocmeste diverse rapoarte si situatii financiar-contabileCreeaza si organizeaza documentele

Candidatul ideal Suntem in cautarea unui coleg/colega pentru postul dе operator facturare si contabilitate primara .
Candidatul ideal :
are experienta cu programul dе facturare SAGA
este ordonat si atent la detalii
are experienta in contabilitate primara
Descrierea jobului Operаtorul fаcturаrе si contаbilitаtе primarа in cаdrul sociеtаtii noastrе arе urmаtoаrеlе rеsponsаbilitаti :
intocmestе note dе comаndа/facturi/аvizе/chitante
intocmеste notеlе dе intrаre-rеceptiе
bifeаzа incаsarilе cliеntilor din banca/curier/marketplace in programul de facturare
verifica incasarile
Departament:
Industrie:
Tip job:
Experiență:
Numele companiei:
Ordonează după: