Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

1012 Locuri de Munca Contabil primar - Joburi Contabil primar

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

1012 Locuri de Munca Contabil primar - Joburi Contabil primar

Cauta printr-o varietate mare de joburi Contabil primar si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Contabil primar si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

CONTABIL contabilitate primara /​ cu experienta


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 2500 LEI pe lună
Angajam CONTABIL CONTABILITATE PRIMARA cu experienta pentru restaurant din Buzau situat in zona centrala. Se cere:- absolvent studii in domeniu- experienta pe un post similar- cunostinte Pc- seriozitate. Se ofera: salariul porneste de la 2500 net- in functie de experienta avuta. Program de lucru: 8h/zi luni- vineri. Pentru detalii puteti veni la sediul nostru din Galleria Mall, Etaj.
FURNICA ZILIERA

Contabil Primar


Candidatul ideal - studii superioare profil economic- experienta in contabilitate primara intocmirea, completarea, inregistrarea, prelucrarea documentelor (facturi, NIR-uri, registre de casa, bonuri de consum etc.), indosarierea si arhivarea documentelor- minim 3 ani experienta în prelucrarea datelor contabile- cunostinte de limba engleza scris vorbit nivel mediu- cunostinte operare PC- gândire analitica și sintetica,atenție la detalii- buna planificare și organizare- corectitudine, seriozitate,sinceritate- permis conducere categoria B​- cunostinte bune operare PC MSOffice,Word,Excel, navigare internet - capacitatea de organizare a timpului, sarcinilor la locul de muncaConstituie avantaj:-certificarea de expert achizitii publiceDescrierea jobului - preluarea și direcționarea apelurilor telefonice- preluarea, înregistrarea și distribuirea documentelor primite către departamentele corespunzătoare- asigurarea transmiterii documentelor prin posta , fax e-mail - intocmirea contractele,factu
ANDAVA TOTAL HIDRO

Contabil - Contabilitate Primara


Candidatul ideal - Studii de specialitate: Economist-Contabil (Studii superioare)- Cunoști programul de contabilitate Neomanager- Ai experiență în altă firmă de contabilitate- Ești o persoană organizată, comunicativă, dinamică, metodică- Ai cunoștințe dе operare PC (Excel, Word etc)Descrierea jobului - Introducerea documentelor contabile în programul de contabilitate Neomanager- Întocmirea diverselor înregistrări contabile- Alte activități legate de contabilitatea primară
ERATA IMPEX

Contabil /​ Economist - Contabilitate Primara


Candidatul ideal CONTABIL / ECONOMIST la IPERCOMP EXIM SRL- Studii superioare finalizate, profil economic.- Cunoasterea unui program de contabilitate.- Cunoastere operare PC si pachet MS OFFICE (Word, Excel).- Experienta in domeniu minim 2 ani constituie un avantaj.- Cunoasterea si intelegerea mecanismelor financiare contabile.- Capacitatea de a se integra, de a colabora si de a raspunde prompt si rapid cerintelor venite de la superiori sau colaboratori.- Persoana dinamica, organizata, responsabila, atenta la detalii si meticuloasa.- Disponibilitate la program prelungit.- Rezistenta la stres.Descrierea jobului CONTABIL / ECONOMIST la IPERCOMP EXIM SRL- Intocmirea, inregistrarea si arhivarea documentelor contabile primare: registru de casa, deconturi, dispozitii de plata, foi de parcurs, procese verbale de compensare, etc.- Operarea documentelor contabile in programul de contabilitate / ERP.- Intocmirea de situatii financiare clienti / furnizori cerute de superiori sau de la departament
IPERCOMP EXIM

Contabil - Economist (contabilitate Primara)


Descrierea jobului Inregistrarea intrarilor cantitativ- valorice a bunurilor in sistemul informatic de gestiune, pe teritoriul Romaniei, UE si Non-UE; Crearea in programul de contabilitate a tuturor clientilor si furnizorilor, verificarea si operarea tuturor modificarilor; Facturarea marfurilor pe baza comenzilor de vanzare si confirmarilor de comanda; Emiterea in contabilitate cu ajutorul sistemului informatic a tuturor documentelor referitoare la intrarea- iesirea marfurilor din gestiunea stocurilor: bonuri de consum, note de intrare-receptie, facturi de achizitii interne si externe, facturi de vanzare marfuri interne si externe; Inregistrarea lunara in contabilitate si verificarea facturilor primite de la furnizorii externi si interni de marfuri si servicii; Verificarea scriptica a gestiunii de marfuri, inventarul stocurilor; Verificarea situatiei analitice a avansurilor facturate clientilor; Verificarea lunara a jurnalului de vanzari-facturi emise si a jurnalului de cumparari- achi
OF SYSTEMS SRL

Contabil – Contabilitate Primara


Candidatul ideal • Absolvent/a al/a unei Facultatii de Studii Economice;• Cunoasterea normelor legale in domeniul financiar-contabil;• Cunostinte de operare a programelor contabile (program de gestiune si contabilitate);• Bune abilitati de operare Microsoft Office – Excel;• Rezistenta la stres si atentie la detalii;• Abilitati interpersonale bune, persoana orientata spre munca in echipa;• Comportament adecvat (limbaj, vestimentatie, reguli de politete). Descrierea jobului • Solicitarea, preluarea, verificarea si inregistrarea tuturor documentelor contabile lunare, atat de la clienti, cat si de la furnizori;• Inregistrarea si intocmirea corecta si la zi a tuturor documentelor de contabilitate primara: facturi, instrumente de incasare / plata, deconturi de cheltuieli, extrase de cont, registru de casa, etc.;• Operarea documentelor contabile in programul de contabilitate/ ERP;• Participarea la operatiunile contabile aferente sfarsitului fiecarei luni;• Implicarea in activitatea de birou s
AEDIFICIUM PROJEKTENTWICKLUNG

Contabil,​ Contabilitate Primară


Candidatul ideal * Cunoștințe Microsoft Office, cunoștințe aprofundate de Word și Excel* Capacitatea de a derula proiecte pe cont propriu și în echipă;* Etică și integritate, comportament profesionist, asumarea și respectarea responsabilităţilor;* Dorința de a lucra într-o companie orientată către performanță;* Capacitatea de a învăța și înțelege lucruri noi* Experiență într-o poziție similară* Excelente abilități de comunicare, relaționare și organizare, nivel înalt de implicare și responsabilitate, abilități specifice (lucru cu cifrele), atenție la detalii;* Inițiativă, organizare, orientare către soluții și rezultate, perseverență;Descrierea jobului * Organizează, îndrumă, controlează și răspunde de desfășurarea în mod eficient a activității financiar-contabile a organizației în conformitate cu dispozițiile legale în vigoare.* Organizează și coordoneaza contabilitatea stocurilor, contabilitatea terților, contabilitatea trezoreriei, contabilitatea cheltuielilor, veniturilor și rezult
SUPERMEDICAL SRL

Contabilitate Primara


Candidatul ideal Rabdare, viteza de reactie, organizare,responsabilitate, comunicare, atentie sporita la detalii, spirit de observatie, seriozitate.Descrierea jobului -opereaza incasarile si platile in numerar , in conformitate cu registrul de casa-inregistreaza facturile de prestatii ale furnizorilor interni-inregistreaza toate intrarile de marfa in baza facturilor interne-respecta reglementarile interne , dar si procedurile de lucru ale postului sau
AGRO IVĂNUŞ

Contabil Primar


Candidatul ideal Experienta de minim 3 ani pe o pozitie similara; Absolvent studii superioare; Cunoasterea programelor Microsoft Office; Cunoasterea programului de contabilitate WinMentor – reprezinta un avantaj; Capacitate de a lua decizii si de a-si asuma responsabilităţile; Capacitate de a lucra atat individual, cat si in echipa; Capacitate de respectare a termenelor limita, cu orientare spre indeplinirea obiectivelor alocate; Capacitate de planificare si prioritizare a activitatilor; Disciplina, seriozitate, preocupare profesională, responsabilitate şi atenţie la locul de munca; Atentie distributiva si punctualitate;Descrierea jobului Inregistrarea documentelor primare pentru evidenta contabila, financiara si gestiune; Participarea la inventarierea periodica, intocmirea confirmarilor de sold; Intocmirea deconturilor si a altor documente contabile; Intocmirea facturilor de vanzare, avize, etc.; Completarea jurnalelor obligatorii; Arhivare documente contabile; Intocmire diverse rapoa
HEALTH SUPPLY

Contabil Primar


Candidatul ideal Experiență de minim 1 an în contabilitate primară - întocmirea, completarea, înregistrarea, prelucrarea documentelor, îndosarierea și arhivarea lor Bune cunoștințe operare PC MS Office,Word, Excel, navigare internet Cunoașterea programului de contabilitate Smart Bill constituie un avantaj Gândire analitică și sintetică, atenție la detalii Bune abilități de planificare și organizare Capacitatea de a lucra în echipa și în mod independent Excelente abilități de relaționare și comunicare.Descrierea jobului Înregistrează zilnic toate încasările și plățile, în Smart Bill ELD și TRM Transmite săptămânal raportul de neîncasate pe email, către toți agenții Înregistrează zilnic facturilor de la furnizori, pe centre de cost Arhivează zilnic documentele în dosarul de contabilitate Transmite pe mail fișele de cont către parteneri Reglează punctual situații legate de facturare Printează lunar toate facturile fiscale emise către clienți Îndosariază facturilor fiscale emise, pe serii,
MD RECRUITMENT STUFF S.​R.​L.​

Contabil - Contabilitate Primara


Candidatul ideal Experienta pe un post similar-minim 5 ani;Cunoasterea foarte bine a programului de contabilitate SAGA;Cunoastere operare PC - pachet MS Office (word, excel);Abilitati excelente de comunicare verbala si scrisa;Studii superioare in contabilitate;Atentie la detalii;Spirit de echipa.Descrierea jobului Introducerea tuturor documentelor contabile ( contabilitate primara ) in programul de contabilitate SAGA;Arhivarea documentelor financiar-contabile;Alte activitati legate de contabilitatea primara;Se ofera un mediu de lucru linistit;Salariu atractiv.
T.P.H. COMERCIAL

Secretara (contabilitate Primara)


Candidatul ideal Cerinte:- studii medii (superioare prezinta avantaj)- experienta in ofertare si client service;- experienta contabilitate primara- cunoasterea unei limbi straine: engleza avansat, a doua limba straina: italiana prezinta avantaj;- pachet MS Office;Abilitati:- abilitati excelente de comunicare, organizare si prioritizare;- persoana pozitiva, dinamica;- persoana cu simt crescut al responsabilitatii si esteticului;- capacitate mare de adaptare la cerinte noi si capacitate usoara de invatare;- abilitati in gestionarea relatiilor interumane, dinamism si putere mare de adaptare la contexte sociale diverse;Descrierea jobului Responsabilitati:Activitati specifice de front office si secretariat:- preia si directioneaza apelurile telefonice;- primeste vizitatorii si anunta persoanele de contact din companie;- asigura protocolul in cadrul intalnirilor, in conformitate cu cerintele zilnice;- coordoneaza fluxul de corespondenta si comunicarea in companie prin preluarea, inregistrare
OFFICE MEX CONCEPT

Operator Calcul/​contabilitate Primara


Candidatul ideal Persoana dinamica, adaptabila, sociabila, cunostinte temeinice de contabilitate primara, dornica de afirmare si care nu precupeteste nici un efort pentru a reusi in cariera. Apreciem tinerii cu sau fara experienta, care doresc sa evolueze si care-si dau interesul si muncesc pentru a progresa.Descrierea jobului Operator calcul in receptia societatii, avand urmatoarele atributii: verificarea si receptionarea marfii, efectuarea de receptii si facturi, prelucrare extrase bancare prelucrare si gestionare comenzi marfa gestionarea si urmarirea incasarilor gestionare relatie cu clientii, consilierea clientului si vanzarea directa catre acesta, verificare mail-uri si raspuns la acestea, programarea lucrarilor si transmiterea acestora catre service.
EURO STAR GROUP

Operator Date /​ Contabilitate Primară


Candidatul ideal 𝗖𝗮𝗻𝗱𝗶𝗱𝗮𝘁𝘂𝗹 𝗜𝗱𝗲𝗮𝗹Persoană dinamică, capacitate de organizare si planificare;Experiență de minim 1 an în domeniul contabilității, gestiunii,(AVANTAJ)Studii medii sau superioare finalizate;Cunoașterea programului de contabilitate SAGA (reprezintă un avantaj) ;Cunoaștere operare PC - pachet MS Office (word, excel);Abilitați excelente de comunicare verbală si scrisă, sociabilitate;Flexibilitate și lucru în echipă ;Responsabilitate, implicare și seriozitate;Atenție la detalii;Atitudine pozitivă, dorință de cunoaștere si învățare;Descrierea jobului 𝗗𝗲𝘀𝗰𝗿𝗶𝗲𝗿𝗲𝗮 𝗷𝗼𝗯𝘂𝗹𝘂𝗶:Evidența contabilă primară ,introducerea tuturor documentelor contabile( contabilitate primară ) în programul de contabilitate SAGA;Arhivarea documentelor financiar-contabile, prelucrate;Solicitarea documentelor lipsă de la departamentele responsabile (facturi, bonuri fiscale);Stransă relaționare cu superiorii;Întocmirea anumitor rapoarte atunci când sunt solicitate de superiori;Im
S.​C.​ GAMES INTERNATIONAL SLOT MACHINE S.​R.​L.​

Contabil - Contabilitate Primara


Candidatul ideal Experienta anterioara in contabilitate minimum 2 ani; Cunostinte bune de operare PC (pachetul Office), experienta software de contabilitate; Atitudine pozitiva, constructiva, motivatoare; Abilitati de lucru in echipa, de management al timpului; Limba engleza la nivel mediu spre avansat; Corectitudune, inventivitate, capacitate de negociere, putere de organizare si incadrare in termene.Descrierea jobului Denumire post: Contabil/a – studii medii Locul desfasurarii muncii: Birou, sector 3 Departament: Financiar- contabilitate Subordonare: Superiorilor ierarhici Descrierea postului: Contabilitate primara (cunoasterea planului de conturi si functiei acestora; Intocmire documente contabile; Inregistrari contabile; Evidenta tichete de masa; Evidenta/centralizare prezenta pentru calculul lunar al salariilor; Mentinerea si verificarea dosarelor fizice pentru contabilitate, pentru personal; Cunostinte contabilitate de gestiune; Intocmire declaratie Intrastat; Intocmirea informar
STAMH SYSTEMS

Economist- Contabilitate Primara


Candidatul ideal - Experienta intr-o pozitie similara;- Cunostinte utilizare soft contabilitate Saga prezinta un mare avantaj;- Capacitate de analiza si sinteza, gandire logica;- Seriozitate, spirit de echipa, comunicativitate, flexibilitate;- Cunostinte de limba engleza – nivel mediu (scris/vorbit)- Cunostinte dе contabilitate primara;Descrierea jobului ● Emitereа fаcturilor аfеrеntе comеnzilor;● Rеcеptiа mаrfii.●Incasari in numerar si cu POS bancar-interactionare cu clientii;●Emiterea chitantelor ; din program sau de mana●Intocmie adeverinte angajati ;●Evidenta REVISAL -inregistri contracte munca;● Pregаtirеа actеlor pentru contаbilitаtе;● Verificarea si inregistrarea deconturilor de cheltuieli si intocmirea registrului de casa zilnic;● Evidenta zilnica a incasarilor ;● Raportarea situatiilor financiare ;●Comenzi achizitii &monitorizare transporturi marfa achizitii●Scolarizare in cadrul companiei;Program de lucru: Luni - Vineri - 09:00 - 17:00; pauza de masa inclusa in program 30 min
DATA SPEED

Contabilitate Primara


Candidatul ideal - Cunostinte foarte bune operare PC (Office) şi a unui program contabil;- Abilitati de comunicare si relationare;- Punctualitate; seriozitate; buna organizare; spirit de echipa; atentie la detalii; viteza mare de lucru.- Persoana responsabila, organizata, cu capacitate de analiza si sinteza; rezistenta in conditii de stres; respectarea ordini interioare;-Studiile superioare de specialitate (contabilitate) prezinta un avantaj, precum si cunoasterea unei limbi straine (engleza de preferinta) la un nivel avansat.Descrierea jobului Responsabilitati- Intocmirea documentelor primare conform legislatiei in vigoare; Programul de gestiune cu care lucreaza compania este CIEL V7- Intocmirea documentelor de vanzare catre clienti;- Incasarea numerarului si operarea registrului de casa;- Introducerea in contabilitate a facturilor de la furnizorii externi;- Introducerea notei de intrare receptie;- Inregistrarea documentelor in programul de contabilitate;- Intocmirea bazelor de date s
SABROCOM

Office Assistant - Contabilitate Primara


Candidatul ideal Candidatul ideal are experienta in organizarea, prioritizarea si indeplinirea task-urilor, dand dovada de profesionalism si incredere.Office Assistant-ul este responsabil ca totul sa decurga intr-un mod fluent din punct de vedere administrativ, contribuie in mod activ la buna functionare si crestere a companiei.Descrierea jobului Responsabilitati:- Activitati de contabilitate primara si HR;- Coordonarea activitatilor administrative intr-un mod eficient, conform procedurilor interne;- Organizarea activitatii de secretariat si protocol;- Elaborarea si redactarea rapoartelor si documentelor necesare;- Mentinerea evidentei documentelor interne si arhivarea acestora;- Gestionarea si transmiterea catre contabilitate a documentelor;- Emiterea facturilor;- Asigura interfata cu furnizorii si partenerii;- Gestionarea corespondentei (e-mail, curierat, posta, telefon)- Coordonarea si stabilirea meeting-urilor, a rezervarilor si a calatoriilor de business;- Suport logistic si admin
GTA DEVELOPMENT

Contabil Primar/​operator Contabilitate/​operator Site


Candidatul ideal CANDIDATII IDEALI TREBUIE SA AIBA EXPERIENTA IN CONTABILITATE PRIMARA, DE PREFERINTA STUDII SUPERIOARE IN ECONOMIE, PT POSTUL DE OPERATOR CONTABILITATE PRIMARA, SA AIBA EXPERIENTA IN PROGRAMUL SAGA.PENTRU POSTUL DE OPERATOR ACHIZITII SITE ESTE BINE VENITA EXPERIENTA IN COMERTUL ON LINE, BUNE CAPACITATI DE COMUNICARE.Descrierea jobului *OPERATOR CONTABILITATE PRIMARA - INDOSARIERE, EVIDENTA CONTABILA CLIENTI SI FURNIZORI, FACTURARE, EXTRASE DE CONT,ETC*OPERATOR ACHIZITII SITE - COMUNICARE CU CLIENTII, FACTURARE, PRINTARE AWB, EXPEDITII
ARMEDA HOME

Operator Contabilitate Primara


Estimare   2800 RON/Luna
Candidatul ideal DESCRIERES.C. Snack-Trade S.R.L, marca comercială ,,BANZAI,, angajeaza operator de contabilitate primară pentru filiala Bucuresti, sector 6.Candidatul Ideal: Persoană responsabilă, punctuală, dinamică, orientată spre rezultate, Studii economice – contabilitate, Cunoștinte operare PC (excel, word), inclusiv programe contabilitate (Nexus - prezintă un avantaj) Persoană atentă, organizată, responsabilă, Capacitate de analiză și sinteză, de respectare a termenelor limită.Descrierea jobului Evidenta contabilă primară și înregistrare operațiunilor contabile-casierie (facturi, chitanțe, contracte, rapoarte casă de marcat, registru de casă, foi de parcurs, stocuri) Verificarea modului de gestionare și arhivare a documentelor operate, Întreținere bază de date clienți, Confirmări de sold clienți/furnizori, Inventarierea patrimonială, Întocmire alte situații specifice departamentului financiar -contabil, solicitate, după caz, Alte responsabilități prevăzute în fișa postului.De ac
SNACK-TRADE
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 1012 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.