859 Locuri de Munca Operator facturare - Joburi Operator facturare
859 Locuri de Munca Operator facturare - Joburi Operator facturare
Cauta printr-o varietate mare de joburi Operator facturare si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.
Cauta printr-o varietate mare de joburi Operator facturare si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.
![]() |
Referent Operatii intre Sedii / (Facturare) |
Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 2500 până la 2800 LEI pe lună
Emiterea facturilor pe baza comenzilor de la agenti;-Intocmirea computerizata a avizelor de insotire a marfii de transfer intre gestiunile societatii;-Verificare stocuri marfa-Intocmirea diverselor rapoarte. Candidatul ideal:Studii medii / superioare;Persoana responsabila, onesta, cu capacitate de asimilare/invatare rapidaCunostinte operare PC ;cunostinte ERP;(constituie avantaj experienta in facturare)Atentie concentrataEchilibru emotionalCapacitate de a lucra cu oameniiRezistenta la stres
REGATA SRL
![]() |
Operator Facturare |
Candidatul ideal - experienta in facturarea cu coduri de produse multiple;- cunostinte temeinice de operare pe calculator (word si excel);- bune abilitati de organizare, comunicare si relationare;- aptitudini de lucru individual si in echipa;- seriozitate, responsabilitate, atentie si meticulozitate, implicare.Descrierea jobului - intocmirea cu operativitate a facturilor, avizelor, chitantelor, bonurilor de consum, devizelor de service;- asigurarea verificarii instrumentelor de plata (CEC, BO, OP) la primire;- gestionarea documentelor primite;- verificarea incasarilor zilnice;- transmiterea pe mail a diverselor documente solicitate;
IDEAL IMPACT TRADING
![]() |
Operator Facturare |
Candidatul ideal MAX BAU MATERIALE SRL, filiala Oradea, angajeaza operator facturare cu urmatoarele cerinte:- Experienta relevanta intr-un post similar, inclusiv in utilizarea de programe specifice de facturare si evidenta de gestiune- Constituie un avantaj cunostinte utilizare Wizpro, Wizcount- Experienta in utilizarea pachetului Microsoft Office ( preponderent Excel si Word )- Abilitati de comunicare si relationare.- Spirit de organizare, proactivitate, seriozitateDescrierea jobului Atributii principale :- Intocmirea documentelor aferente primirii si vanzarii marfurilor, inclusiv facturare, in sistemul informatic al societatii.- Intocmirea documentelor diverse care tin de functionarea optima a filialei – rapoarte, situatii, tabele, informari, etc., conform fisei postului.- Mentinerea, in limita de competenta si a fisei postului, a relatiei cu diversi colaboratori si furnizori de servicii;- Gestionarea documentelor, a registrelor, dosarelor, a bazelor de date regionale si a arhivei fi
MAX BAU MATERIALE
![]() |
Operator Facturare |
Candidatul ideal Cerinte: Experienta pe un post similar de minim 2 ani; Bune cunostinte de contabilitate primara; Experienta in operare PC si experienta de lucru cu pachetul MS Office (in special Excel); Cunostinte de limba engleza la nivel conversational; Excelente aptitudini de comunicare si relationare interumana; Persoana organizata, cu atentie la detalii.Descrierea jobului Preia comenzile de la colaboratorii societatii, le introduce in baza de date si organizeaza livrarea lor;Gestioneaza relatia cu colaboratorii societatii si pastreaza o stransa legatura cu acestia;Emite facturi, avize, procese verbale, contracte;Intocmeste diverse situatii si oferte in excel, in functie de solicitarile primite;Verifica incasarea facturilor.Beneficii:- Salariu initial minim asigurat 2800 lei net- Bonuri de masa incluse- Permisiune de a lipsi pentru scurt timp de la locul de munca in limita a 12 ore lunar;- Mediu de lucru plăcut, dinamic si stimulativ;- Prime de Sarbatori in functie de rezultatele
ORIENT CERAMIC
![]() |
Operator Facturare |
Candidatul ideal - minim studii medii- abilitati de utilizare calculatator, de introducere date in vederea procesarii lor electronice,- bune abilitati de comunicare, si relationare care sa permita o exprimare clara si concisa, orientare catre client si rezolvarea problemelor- abilitati de lucru in echipa- persoana organizata, intuitiva, cu un acut simt de observatie- disponibilitate imediata pentru inceperea activitatii ;- prezenta de spirit, pozitiv echilibrat, dinamic;- receptivitate fata de nou si dorinta de autoperfectionare;- cunostinte limba englezaDescrierea jobului - operarea in sistemul informatic- relationare cu clientii (telefonic, e-mail)- preluarea si prelucrarea corecta a datelor;- procesare comenzi achizitii/vanzari- pregatire pentru expediere a documentelor procesate/eliberate- arhivare documente- comunicare cu clientii interni si externi.BENEFICII:- pachet salarial motivant ;- tichete masa;- posibilitatea dezvoltarii unei cariere profesionale intr-o companie de succesP
MULTI CLEANING SYSTEM
![]() |
Operator Facturare |
Candidatul ideal - Studii medii/superioare de profil economic;- Cunostinte medii le limba engleza; - Cunostinte bune operare PC;- Experienta anterioara si utilizarea ERP Charisma constituie un plus dar nu sunt obligarorii.Descrierea jobului - Introduce in sistemul informatic de lucru/ERP datele clientilor noi;- Mentine actualziata baza de date clienti;- Intocmeste facturile de prestatii pentru clientii societatii conform instructiunilor primite de la departamentul Servicii Clienti;- Verifica intocmiriea corecta a tuturor facturilor;- Asigura transmiterea lor catre toate partile interesate;- La cerere ofera suport in contactarea clientilor in vederea recuperarii sumelor neincasate;- Arhiveaza electronic facturile emise;
COSCO ROMANIAN SHIPPING AND TRADING
![]() |
Operator Facturare |
Candidatul ideal - studii medii sau superioare- experienta in domeniu constituie un avantaj;- bune cunostinte dе operare PC.- notiuni dе contabilitate primara (NIR, factura, aviz).Descrierea jobului - prеiа si procеseaza comenzile vеnitе de la аgentii dе vanzari, respеctiv cliеntii firmei, in bаzа procedurilor interne;- intocmeste fаcturi si аlte documente specifice de iesire din depozit;- tine evidenta formularelor cu regim special;- arhivarea documentelor care au fost verificate si inregistrate.- preia incasarile de la agentii de vanzari- indeplineste si alte atributii specificate in fisa postului;Se acorda salariu motivant, tichete de masa si prime
MIRUNA INTERNATIONAL IMPEX
![]() |
Operator Facturare |
Candidatul ideal absolventi studii medii/superioarecapacitate de analiza si sinteza, memorie bunaabilitati operare PCexperienta minim 2 aniresponsabilitate, seriozitaterezistenta la sarcini repetitiveDescrierea jobului intocmirea facturilor si avizelor de insotire a marfii folosind un software specializatpreluare comenzi marfaoperare comenzi in programul de gestiunelistare si verificare a facturilor in sistemurmarire a gestiunii produselor din portofoliuarhiveaza documentele rezultate din activitatea de facturareSalariu atractivTichete de masaDecontare transport
DEFNE SELOS
![]() |
Operator Facturare |
Candidatul ideal Atentie concentrata,Notiuni de contabilitate,capacitate de absortie a informatiilor,capacitate de a lucra cu oamenii,rezistenta la stres,claritate si coerenta in exprimare,cunoastere programului de contabilitate Info-expert constituie avantajDescrierea jobului Facturare,receptii,introducere preturi,colaborare cu agentii si furnizorii,listare facturi conform routing,stornari,facturi expirate,reglari de facturi,sortare documente
PREXICO
![]() |
Operator Facturare |
Candidatul ideal Cautam un coleg (sau colega) care sa ne incante cu urmatoarele calitati si aptitudini:– dornic de rezultate si crestere profesionala– serios, punctual si cu initiativa– sa se exprime corect in limba romana atat verbal, cat si in scris;- sa aiba experienta cu programe de facturare si customer service Descrierea jobului Ce trebuie sa faci?- preluarea comenzilor trimise pe site sau prin e-mail de clienti, confirmarea acestora si transmiterea lor in depozit,- creare documente de expeditie.– raspuns prin mail sau telefon la intrebarile clientilor- emitere facturi, avize si awb-uri pentru comenzi-operarea in Pluriva ERP si Crosspoint WMS reprezinta un avantaj- Se ofera salariu atractiv, transport asigurat de la metrou, training, alte beneficiiSediul firmei este in Bucurestii Noi, Str Nades 3A (statia de metrou Straulesti)
ARCO EXPERT
![]() |
Operator Facturare |
Candidatul ideal CERINTE:cunostinte de gestiune stocuri (programul Saga C-stocuri reprezinta un avantaj);experienta in intocmirea si lucrul cu documentele primare de gestiune (intrari- NIR-uri, iesiri facturi);MS Office - nivel mediu/avansat (Excel, Word);Descrierea jobului introducere facturi/avize de la furnizori in programul de gestiune;intocmire/listare NIR-uri;facturarea produselor specifice societatii catre portofoliul de clienti;urmarirea si indosarierea documentelor justificative de gestiune (facturi, avize, NIR-uri).
OLYMEL FLAMINGO FOOD
![]() |
Operator Facturare |
Candidatul ideal Studii medii sau superioare în domeniul economic;Experiență de min. 1 an în departamentul financiar-contabil (poate constitui un avantaj);Abilități excelente de comunicare;Orientare spre client;Atitudine proactivă;Persoană ordonată și disciplinată;Corectitudine;Rapiditate în executarea activităților;Atenție sporită la detalii;Spirit de echipă;Cunoștințe de operare pe calculator;Cunoștințe medii de limba engleză.Descrierea jobului Preia comenzile de la departamentul vânzări;Întocmește facturile și emite bonurile fiscale;Scoate din stoc produsele facturate;Listează facturile și le transmite clienților;Folosește ERP-ul companiei pentru activitățile de mai sus;Comunică eficient cu clienții companiei (prin telefon și cu cei din show-room);Comunică eficient cu angajații companiei;Depune în bancă banii încasați;Asigură gestiunea numerarului la nivelul companiei. BENEFICII: Activitate într-o companie în continuă creștere;Pachet salarial format din salariu fix + tichete de masă
CATENA
![]() |
Responsabil Operational/ Facturare / Programari |
Candidatul ideal Atenție! Fiindcă ne dorim colegi responsabili, CV-ul tău va fi luat în considerare doar dacă răspunzi la cele 3 întrebări de la final.CUM O SĂ FIE SĂ LUCREZI ca și RESPONSABIL OPERATIONAL/ FACTURARE în echipa noastră?Vei fi persoana cheie în relația cu clienții care comandă produse de la noi pe site sau pe marketplace-uri;Vei colabora îndeaproape cu departamentul de Logistic dar și cu colegii din echipa de Vânzări.CUM NE IMAGINĂM CĂ EȘTI?►Ai abilități de ascultare și comunicare avansate și poți să identifici și să rezolvi nevoile clientului;►Ai experiență în relaționarea cu clienții, sau marketing / vânzări;►Ești atent/ă la detalii și deții abilități excelente de promovare și negociere;►Ești ambițios/asă și îți dorești în permanentă să înveți lucruri noi și să avansezi profesional;►Ai o atitudine pozitivă, ești optimist/ă;►Ești răbdător/are, consecvent/ă și persuasiv/ă;►Stabilești în mod natural legături cu clienții și potențialii clienți;►Ești o persoană motivată, dis
ECOVENT EXPERT
![]() |
Operator Facturare - Bacau |
Candidatul ideal + Absolvent/a de studii medii sau superioare+ Atentie la detalii+ Cunostinte bune de MS Office si utilizare Internet+ Capacitate de lucru in echipa+ Cu atitudine pozitiva, constructiva si cu excelente abilitati de comunicare+ Cu capacitate de a lucra multi-tasking si independentDescrierea jobului RESPONSABILIATI+ Inregistrarea si verificarea documentelor financiar-contabile de incasari si plati+ Evidenta documetelor de incasare pentru clientii societatii+ Verificarea borderoului si chitantierelor agentilor de vanzari+ Emiterea de bonuri fiscale pentru marfurile vandute catre persoane fizice+ Inregistrarea numerarului incasat zilnic de la agentii de vanzari+ Evidenta incasarilor si platilor conform registrului de casa in leiBENEFICII+ Pachet salarial motivant+ Oportunitate de dezvoltare profesionala
LICURICI IMPEX
![]() |
Operator Facturare Zona Cluj |
Candidatul ideal Recrutam un caracter frumos, intr-o persoana echilibrata, care sa isi doreasca sa lucreze intr-un mediu dinamic, profesional, cu sanse reale de a avansa in cariera.Daca ai:- Conditie obligatorie, minim un an de experienta in facturare, operare si introducere date, activitate casierie + depuneri banca;- Capacitatea de a duce la bun sfarsit lucrarile incepute;- Atentie la detalii si constiinciozitate;- Capacitatea de a te adapta;- Ofera suport sefului ierarhic;- Cunostinte pachet office constituie un avantaj, centralizare + arhivare documente.Te asteptam cu drag in echipa noastra!Descrierea jobului Vei:- verifica intocmirea corecta din punct de vedere fiscal a documentelor primare;- intocmi rapoarte solicitate de catre departamentele de contabilitate si vanzari;- introduce facturi de la furnzori in programul de gestiune;- factura marfa catre clienti.Ce pachet de beneficii iti oferim?- Contract de munca pe perioada nedeterminata;- Salariu motivant, dinamic;- Tichete de ma
GLOBAL PLAST BUSINESS
![]() |
Operator Facturare In Domeniul Transporturilor |
Candidatul ideal Candidatul Ideal: vorbitor limba germana Ați finalizat cu succes studii in domeniul economic și ați acumulat cunoștințe în domeniul detransport/logistică Aveți cunoștințe bune de MS Office, de operare PC Aveți o mare afinitate pentru cifre Lucrați cu deosebită atenție, conștiinciozitate și independență.IHR PROFIL Sie haben eine kaufmännische Ausbildung erfolgreich abgeschlossen und konnten bereits Kenntnisse in derLogistik sammeln. Sie können gute MS-Office-Kenntnisse vorweisen. Sie zeichnen sich durch eine hohe Zahlenaffinität aus. Sie arbeiten besonders sorgfältig, gewissenhaft und selbständig.Descrierea jobului Descrierea jobului: Sunteți responsabil pentru facturarea tuturor serviciilor ofertite Verificați în mod special informațiile legate de facturare și dacă este necesar, inițiați procese declarificare cu departamentele operaționale. Verificați documentele primite și creați avize de creditare pentru partenerii de transport(național și internațional).
MEYER MEYER INTERNATIONALE SPEDITEURE SRL
![]() |
Operator Calculator Pentru Devize Si Facturare |
Candidatul ideal Angajam Operator calculator pentru intocmire devize si facturi in domeniul auto.Descrierea jobului Cerinte: cunostinte de contabilitate permis auto cunostinte limba engleza
Confidenţial
![]() |
Operator Procesare Comenzi Si Facturare |
Candidatul ideal YALCO ROMANIA este in cautare de o persoana ambitioasa si loiala pentru a ocupa postul de operator procesare comenzi si facturare.Daca stii despre tine ca: Ai o atitudine pozitiva si atentie sporita asupra detaliilor, capacitatea de a intelege criteriile de verificare, sortare si arhivare a documentelor si dai dovada de o acuratete stricta in lucrul cu documentele si prelucrarea datelor in ERP si platformele EDI ale partenerilor. Esti o persoane serioasa si corecta, si ai dorinta de a te implica in activitatea pe care o desfasori, dornic de imbunatatire continua. Apreciem initiativa, abilitatile de comunicare si gestionare a situatiilor limita.Cerinte minime Studii medii finalizate;; Experienta in prelucrarea datelor: minimum 3 ani; Cunostinte operare PC, cu experienta de prelucrare informatii in excel; Familiarizat cu programe de gestiune informatica, operatiuni de facturare si fluxuri EDI; Cunostinte operare in SoftOne – constituie un avantaj; Cunostinte contabilitat
YALCO ROMANIA
![]() |
Functionar Economic/operator Facturare |
Candidatul ideal Să fie absolvent de studii medii/superioare; Să aibă cunoştinţe avansate Microsoft Office; Să aibă abilităţi de organizare, comunicare și gestionare eficientă a timpului de lucru Să aibă capacitatea de integrare a informaţiilor în structuri complexe; Să aibă capacitate de analiză şi sinteză, atenţie concentrată şi distributivă; Să dovedească abilităţi decizionale şi capacitate de asumare a responsabilităţii; Să dovedească orientare spre îmbunătățirea continuă a proceselor și produselor; Să dea dovadă de inițiativă, creativitate și flexibilitate; Să dovedească obiectivitate, integritate, persuasiune, rigurozitate.Descrierea jobului Facturarea comenzilor sosite, efectuarea programarilor de livrare si urmarirea livrarilor; Centralizarea si urmarirea solutionarii reclamatiilor sosite de la clientii cu care colaboreaza; Urmarire stocuri si transmitere informari disponibilitate produse catre parteneri ; Intocmirea diverse rapoarte periodice ; Transmiterea ofertelor de pret c
RURIS IMPEX
![]() |
Operator Calculator - Facturare |
Candidatul ideal DNS Birotica este o companie in expansiune cu sediul in BUCURESTI si 2 puncte de lucru in SLOBOZIA si GALATI. Suntem lideri de piata cu peste 70 % din licitatiile publice in SEAP si distribuim produse in Bucuresti si in toata tara. Printre clienti se regasesc: DNA, DIICOT, SRI, SIE, IGPR, BNR, ANAF, Ministerul Finantelor Publice, Ministerul Educatiei, Tribunalul Bucuresti, Guvernul Romaniei, Administratia Prezidentiala, Primaria Bucuresti, Universitatea de Medicina Targu-Mures, Directia de Finante Publice Ploiesti, Universitatea Politehnica Bucuresti, ARR, Primaria Brasov, Institutul National al Magistraturii, Inspectoratul de Stat in Constructii, Primaria Sectorului 3.Firma noastra ofera conditii placute de lucru intr-un cadru tanar si dinamic, program fix si posibilitati de promovare.Cerinte:Abilitati de lucru cu PC si cunostinte MS Office.Studii superioare finalizate.Organizare si abilitati de relationare.Responsabilitate si deschidere catre nou.Capacitate de concen
DNS BIROTICA
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou.
Acum sunt 859 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după: