302 - Locuri de Muncă (joburi) Operator Facturare în România
302 - Locuri de Muncă (joburi) Operator Facturare în România

Candidatul ideal -Foarte bune abilitati de comunicare si relationare.
-Atitudine pozitiva, spirit de echipa, proactivitate.
-Orientare catre rezultate
-Capacitate de prioritizare, capacitate de analiza si sinteza.
-Promptitudine in rezolvarea sarcinilor.
-Capacitate de gestionare a mai multor sarcini simultan.
-Seriozitate si o buna etica morala.
-Bune cunostinte de operare PC, Word, Excel.Descrierea jobului - Introduce in sistem facturile de la furnizori.
- Opereaza in sistem documente aferente intrarilor/ iesirilor de marfuri (facturi, avize , etc) din gestiuni.
- Gestioneaza docume
se cauta persoana doar pentru facturare. Cerinte: obligatoriu liceu, experienta minim 3 ani, cunostinte Word, Outlook trimitere/ primire mail. Experienta in Wizzcount constituie avantaj. Va rugam sa sunati intre orele 14-17 luni - vineri.

Candidatul ideal • Absolvent studii medii / superioare (preferabil profil economic – contabilitate);
• Minimum 2 ani experienta profesiona pe o pozitie similara;
• Cunostinte despre inregistrari contabile si legislatie fiscala – reprezinta un avantaj;
• Cunostinte foarte bune MS Office: Word, Excel;
• Atentie la detalii, responsabilitate;
• Abilitati de comunicare, orientare catre client si spirit de echipa;
• Dorinta de dezvoltare profesionala.Descrierea jobului • Ofera suport in realizarea activitatilor financiar-contabile pentru farmaciile HelpNet.
• Colaboreaza cu personalul din f

Candidatul ideal
Experienta relevanta de lucru intr-un program de facturare
Notiuni de contabilitate primara referitoarele la principalele documente aferente unui process de vanzare (facturi, chitante, avize de expeditie, procese verbale etc)
Spirit de echipa, atitudine pozitiva
Initiativa si proactivitate
Descrierea jobului
Primeşte şi prelucrează comenzi
Facturează comenzile primite conform procedurilor interne
Monitorizeaza comenzile in toate stadiile, pana la primirea marfurilor de catre client
DescriereClientul nostru, o companie romaneasca lidera in domeniul distributiei sistemelor si echipamentelor de stingere a incendiilor si confectii metalice, cu o activitate de peste 27 ani in domeniu, cauta candidatul ideal pentru pozitia de Operator facturare, care trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii: Descriere cerinte post: Factureaza comenzile primite de la reprezentantii de vanzari si cele primite pe email sau telefonic; Mentine si dezvolta relatia cu partenerii de afacerii si urmareste scadentarul client furnizori; Emiterea facturilor pe baza comenzilor receptiona
persoana pentru departamentul depozit facturare comenzi, pregatire documente transport, absolvent/a de liceu, facultate, cu bune cunostinte de MS Office, responsabili, sociabili si cu spirit de echipa. Salariu 1.500 Lei net, tichete de masa de 15.18/zi, decont transport si bonus trimestrial.
S.C. GEOLAILA COMIMPEX SRL. depozit produse cosmetice si detergenti angajeaza operator PC penrtu facturare.Va rugam transmiteti CV-urile la adresa :

Candidatul ideal
bune abilitati de comunicare cu colegii si cu clientii
capacitate de integrare si adaptare rapida la munca in echipa
Descrierea jobului Cerinte:
vechime minima 2 ani in operare-facturare computerizata (cunoasterea programului WINMENTOR constituie avantaj, dar nu este obligatorie)
cunostinte de contabilitate primara (registru casa, banca, intocmire deconturi etc.)
cunostinte operare PC
avantaj permis conducere cat. B
Beneficii:
-program de 8ore/zi, 5 zile/saptamana
-pachet salarial motivant, inclusiv tichete de masa
-conditii bune de munca

Candidatul ideal Persoana potrivită trebuie să aibă studii medii și abilități avansate de operare calculator, principala activitate fiind operarea de intrări și ieșiri în programul de gestiune WinMentor.
Reprezinta un avantaj cunoasterea programului de gestiune WinMentor;Descrierea jobului Descrierea postului:
intocmirea facturilor pe baza comenzilor primite de la agenti sau clienti
intocmirea facturilor de retur
arhivarea si indosarierea facturilor cat si a tuturor celorlalte documente
incasarea numerarului de la clienti
intocmirea documentelor de insotire a marfii
deconturi /

Candidatul ideal Cerinte: Cunostinte de contabilitate primara;
Experienta pe un post similar;
Studii superioare sau in curs;
Cunostinte de limba engleza;
Cunostinte program de contabilitate Neomanager/Ciel/Saga (sau alt program asemanator);
Abilitati de relationare, organizare, spirit de echipa si responsabilitate, bun comunicator;Descrierea jobului Descrierea jobului
- evidenta contabila primara la zi
- indosariere contracte si evidenta acestora
- evidenta facturi fiscale
- intocmire facturi
- plati prin internet banking si evidenta extrase de cont;
- intocmire situatii la zi refer
Angajam operator procesare / facturare comenzi online (WinMentor)Locatie stabila - depozit in sect. 5 din Bucuresti.Reprezinta un avantaj o minima experienta in facturare / procesare comenzi.

Candidatul ideal Departamentul nostru de Contabilitate se extinde.
Nu vrem marea cu sarea si nici stelele de pe cer. Ne dorim insa, sa ai un minim de 2 ani experienta.
Daca esti o persoana deschisa spre invatare si simti ca ai nevoie de o schimbare profesionala, scrie-ne!
Promitem sa te contactam negresit si sa iti oferim toaaate detaliile de care ai nevoie.Descrierea jobului Suntem convinsi ca descrierea de mai sus ar trebui sa iti fie suficienta daca iti doresti realmente sa isi schimbi jobul actual cu unul mai bun :)
Asadar nu ne ramane decat sa ne cunoastem.
Atributii:
- completeaza

Candidatul ideal
-cunostinte de operare in Word si Excel
- cunoasterea modulului de facturare WinMentor
-perseverent
-dornic sa imbunatateasca experianta proprie in domeniu, dar si imaginea companiei
-responsabil
- diplomatie, proactivitate si orientare catre client;
- rezistent la stresDescrierea jobului 1) Ofertarea si facturarea urmatoarelor servicii prestate de firma:
- montare si distributie sisteme fotovoltaice
- montare si distributie sisteme de intefonie pentru bloc / casa
- montare si distributie sisteme de supraveghere video
- montare si distributie sisteme de alarma
- m

Denumirea compartimentului: AdministrativDenumirea postului conform COR: Functionar administrativSe subordoneaza: AdministratoruluiSubordoneaza: NUCandidatul idealCunostinte de operare in Excel, mai ales de operare cu formule in ExcelNotiuni de contabilitate primara referitoarele la principalele documente aferente unui process de vanzare (facturi, chitante, avize de expeditie, procese verbale etc);Minim studii medii;De preferabil experienta relevanta de lucru intr-un sistem de facturare;Gandire analitica si atentie la detalii;Spirit de echipa, atitudine pozitiva;Atentie foarte mare la detaliiD

Căutăm un/o colegă care să preia atribuțiile ce țin în general de emiterea facturilor in urma comenzilor de la clienti, chitanțelor, centralizarea acestora precum și de recepția/livrarea produselor. Cerintele minime pentru a putea fi eficient/a suntStudii medii;Cunostinte bune de operare PCRigurozitate si organizareAbilitati foarte bune de comunicare si atentie distributivaExperienta intr-un program de contabilitate primara;Atitudine pozitiva;Programul de muncă este în intevalul 8:30-17, de luni până vineri. Pentru mai multe detalii, contactează-ne pe adresa de e-mail sau telefonic pentru a st

Candidatul ideal Capacitate de lucru in echipa, adaptabilitate, flexibilitate.
Atentie sporita pentru detalii
Capacitati bune de organizarea si prioritizarea sarcinilor
Descrierea jobului Intocmirea zilnica a facturilor de iesire catre clientii companiei;
Inregistrarea facturilor de cheltuieli furnizori pe categori de conturi contabile;
Operarea extraselor bancare ;
Diverse activitati si situatii economico financiare ;

Candidatul ideal Cerinte:
- amabilitate, flexibilitate si orientare catre client
- seriozitate, responsabilitate si capacitatea de a lucra in echipa
- gestionarea monetarului, a marfii la raft si in programul de gestiune stocDescrierea jobului Se ofera:
- un pachet salarial atractiv
- bonusuri din vanzari
- al 13-lea salariu
- premii
- tichete de masa
- un mediu de lucru placut alaturi de un colectiv tanar si dinamic

Candidatul ideal
Studii medii
Experienta pe o pozitie similara – minim 1 an
Bune abilitati dе utilizare a Pachetului MS Office, in special Excel si Word
Abilitati personale:
Atentie deosebita la detalii, responsabilitate, seriozitate
Integritate, implicare
Organizare si punctualitate
Descrierea jobului
Analizеazа si procesеаza comenzilе primitе dе lа clienti
Emite si trimite fаcturi catre clienti
Anunta clientii de posibilе modificari аlе comenzilor
Arhiveazа documеntеle care au fost verificate si inregistrate
Proceseaza datele din baza de date si transmite ra

Scurta descriere a companieiAsigurăm o gamă completă de servicii profesionale, prin experiența și cunoștințele noastre de specialitate și din domeniul legislativ. Avem capacitate de a identifica soluții inovative pentru fiecare client. Echipa TeamLand este în masura să livreze servicii pe termen lung, asigurându-ți astfel un parteneriat sustenabil. Respectăm valorile clienților noștri și, în același timp, dovedim empatie față de cei pe care îi recrutăm, adăugând întotdeauna o vorbă bună la serviciile ireproșabile livrate. Suntem cel mai dinamic furnizor de servicii de resurse umane, având flex

Candidatul ideal
Cunoștințe limba engleză - nivel mediu;
Cunoștințe PC și/sau MS Office - nivel mediu;
Studii medii absolvite;
Atenție la detalii;
Aptitudini organizatorice;
Dorință de dezvoltare în domeniul Transporturilor;
Disponibilitate de lucru în depozitul din Bolintin-Deal, L-V 8:30-17:00.
Descrierea jobului Responsabilități
Emite facturi conform instrucțiunilor primite;
Verifică și înregistrează facturile de la furnizori conform legii și a înțelegerilor contractuale;
Urmărește corectitudinea informațiilor salvate în programele specifice;
Arhivează documente
Departament:
Industrie:
Tip job:
Experiență:
Numele companiei:
Ordonează după: